Jump to content

Kαμμένο pixel σε νέο ACER


konv
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Αρχικό Μήνυμα από το μέλος spinemm (18 Ιούλ. 2004 , 17:20)

\ Και μετα βριζουν την Αμερικη, που μπορει να ειναι οτι θελουν αλλα τουλαχιστον ΕΧΟΥΝ ΝΟΜΟΥΣ ΠΟΥ ΣΕΒΟΝΤΑΙ ΤΟΝ ΠΟΛΙΤΗ και οταν αγορασεις κατι εχεις και 30 μερες ωστε αν δεν σου αρεσει να το πας πισω και να παρεις τα ΛΕΦΤΑ ΣΟΥ ΣΤΟ ΑΚΕΡΑΙΟ ΠΙΣΩ :mad: .

 

 

Ναι αλλά εκεί οι περισσότερες εγγυήσεις είναι μόλις 3 μηνών. Οπότε μετά τους 3 μήνες.... τρέχεις!

Βαρέθηκα με αυτά που ακούω...
Link to comment
Share on other sites

Αρχικό Μήνυμα από το μέλος Gary Kokkin (18 Ιούλ. 2004 , 19:35)

 

Mήπως και συ πρέπει να αγοράζεις προιόντα με καλύτερη έρευνα αγοράς και γραπτή εγγύηση ? και όχι μόνο με δέλεαρ φθηνότερη τιμή ή την διαφήμιση.....................

 

 

 

Εαν η σποντα πηγαινε για μενα σου φαινεται ο Ferrari να προσφερει ως δελεαρ την φθηνοτερη τιμη ή μηπως το ειδες σε καμμια διαφημιση? Αρα μαλλον το εψαξα φιλε μου πριν το αγορασω. Απλα πιστευω οτι ειναι να μην σου τυχει σε αυτη τη χωρα :( . Οσο για τις γραπτές συμφωνίες στις εγγυησεις ποσες φορες εχεις κανει χρηση τους??? :confused:

Proud Owner of:PS1,GB,NES,GbASP,Sega Saturn,Sega DC,PS2,Xbox,Wii,XBOX360(phat),PSP(J)v1.50,(2x)PSP(E),PS3, PSP-Go,(2X)ΧΒΟΧ360SLIM,PS Vita,PS4 Batman Collectors Edition,Wii U,X-ONE,N3DS,X-ONE S,mini NES,Switch,mini PS1,Switch PIKACHU Edition,PS4 Days of Play,XBOX ONE Gears of War 4 Limited Edition 2TB,Xbox One X Cyberpunk 2077 Limited Edition 1TB,XBOX Series S, Series X

Link to comment
Share on other sites

Αρχικό Μήνυμα από το μέλος gbil (18 Ιούλ. 2004 , 20:23)

 

Ναι αλλά εκεί οι περισσότερες εγγυήσεις είναι μόλις 3 μηνών. Οπότε μετά τους 3 μήνες.... τρέχεις!

 

 

 

Πιστευω φιλε μου οτι εαν ειναι να σου κατσει κατι σιγουρα θα σου εχει συμβει μεσα σε 3 μηνες..........αν οχι μεσα σε λιγες ημερες "σκληρης χρησης" :cry:

Proud Owner of:PS1,GB,NES,GbASP,Sega Saturn,Sega DC,PS2,Xbox,Wii,XBOX360(phat),PSP(J)v1.50,(2x)PSP(E),PS3, PSP-Go,(2X)ΧΒΟΧ360SLIM,PS Vita,PS4 Batman Collectors Edition,Wii U,X-ONE,N3DS,X-ONE S,mini NES,Switch,mini PS1,Switch PIKACHU Edition,PS4 Days of Play,XBOX ONE Gears of War 4 Limited Edition 2TB,Xbox One X Cyberpunk 2077 Limited Edition 1TB,XBOX Series S, Series X

Link to comment
Share on other sites

Αρχικό Μήνυμα από το μέλος spinemm (18 Ιούλ. 2004 , 21:29)

 

Εαν η σποντα πηγαινε για μενα σου φαινεται ο Ferrari να προσφερει ως δελεαρ την φθηνοτερη τιμη ή μηπως το ειδες σε καμμια διαφημιση? Αρα μαλλον το εψαξα φιλε μου πριν το αγορασω. Απλα πιστευω οτι ειναι να μην σου τυχει σε αυτη τη χωρα :( . Οσο για τις γραπτές συμφωνίες στις εγγυησεις ποσες φορες εχεις κανει χρηση τους??? :confused:

 

 

Αφού το έψαξες ,όπως λες, τότε η γραπτή εγγύηση που πήρες,αναφέρει τι καλύπτει και τι δεν καλύπτει ,είναι εν γνώση σου, έτσι δεν υπάρχει λόγος να διαμαρτύρεσαι χωρίς λόγο για τι ισχύει στην Ελλάδα !

 

Εαν όμως είδες αυτή την γραπτή συμφωνία δεν την τήρησαν,καλό θα ήταν, να το ειχες αναφέρεις πως και τι,για να μην την πατήσουν και άλλοι.

 

Οσο αφορά εμένα,για ν'αναφέρω σχετικά,φυσικά μου έχει τύχει,εταιρίες να ήταν συνεπείς στις γραπτές εγγυήσεις σε οτιδήποτε χρειάστηκα ,και όχι μόνο σε είδη πληροφορικής (στην εταιρία που εργάζομαι).

Αλλά και δεν είναι μόνο αυτό....

-Ακόμα και στην απόδειξη αναφέρονται οι όροι συναλλαγής κλπ αναλυτικά σε πολλές σοβαρές εταιρίες !....

(Λες εξάλλου μόνο στα είδη πληροφορικής να συνηθίζεται "το κόλπο" με την απόδειξη σαν εγγύηση, για να δικαιολογούνται από ορισμένους "εμπόρους" τα προιόντα παράλληλης εισαγωγής αμφίβολων προδιαγραφών - συνήθως για εκτός ΕΕ- και αμφιβόλων ποιοτήτων ,που εμπορεύονται,για μεγαλύτερο κέρδος ?) .

 

Εσύ πως διασφαλίζεσαι εξάλλου ότι το προιόν που πήρες, αξίζει τα χρήματα που έδωσες στον έμπορο?΄-Μόνο από την φίρμα του προιόντος ?

 

Μια βόλτα από οργανώσεις τύπου ΙΝΚΑ θα σου λύσουν κάποιες απορίες,ή αν έχεις γνωστό δικηγόρο ρώτα τον, τι πιθανότητες έχεις να δικαιωθείς γρηγορότερα αν μπλέξεις,και τι δικαιούσε σαν ελάχιστη αποζημείωση και στις δυο περιπτώσεις.

Link to comment
Share on other sites

Αρχικό Μήνυμα από το μέλος Gary Kokkin (19 Ιούλ. 2004 , 02:12)

 

.........................που πήρες,αναφέρει τι καλύπτει και τι δεν καλύπτει ,είναι εν γνώση σου, έτσι δεν υπάρχει λόγος να διαμαρτύρεσαι χωρίς λόγο για τι ισχύει στην Ελλάδα !.......

 

 

 

Φιλε μου δεν διαμαρτυρηθηκα (γιατι εκ των πραγματων ηξερα) ΟΤΙ και να διαμαρτυρομουνα παλι αποτελεσμα δεν θα ειχα. Εαν προσεξες αυτο που ειπα ειναι οτι "εδω που ζουμε δεν υπαρχουν νομοι που να μας προστατευουν εναντι των εταιριων" γιατι εαν οπως λες και εσυ εχεις προσεξει πραγματα και καταστασεις τοτε θας εχεις δει οτι στα Manual των ORIGINAL παιχνιδιων μιλαει για επιστροφη εντος 90 ημερων σε περιπτωση που δεν σε ικανοποιει το προιον και ΠΛΗΡΗ επιστροφη χρηματων, για πες μου τωρα ποσες φορες ενα παιχνιδι που αγορασες (για να μην το ξαναγυρισω σε πιο "βαρειες" αγορες οπως π.χ ενα laptop) ανταποκρινοταν των προσδοκιων σου και ποσες απο αυτες το επεστρεψες και σου δωσαν τα λεφτα σου???? :wacko:

 

Οσο αυτο που αναφερεις για την φιρμα ε τοτε..... αν και η φιρμα δεν σε καλυπτει τι να πω......Γιατι στην περιπτωση τη δικια μου μη μου πεις οτι η ACER δεν ειναι εταιρεια :wacko:. Ειναι σα να μου λες οτι η Timberland δεν ειναι φιρμα εμπιστοσυνης στα παπουτσια ή στα ρουχα..........

 

Οσο για τον ΙΝΚΑ το μονο που σου προσφερει ειναι λυσεις τυπου "παμε με ενα δικηγορο (δικο τους παντα) και βλεπουμε......

Αν και απο οτι παρακολουθω και στις ειδησεις τον ΙΝΚΑ τον εχουν γραμμενο στα παλαιoτερα των υποδηματων τους ΟΛΟΙ. :mad:

Proud Owner of:PS1,GB,NES,GbASP,Sega Saturn,Sega DC,PS2,Xbox,Wii,XBOX360(phat),PSP(J)v1.50,(2x)PSP(E),PS3, PSP-Go,(2X)ΧΒΟΧ360SLIM,PS Vita,PS4 Batman Collectors Edition,Wii U,X-ONE,N3DS,X-ONE S,mini NES,Switch,mini PS1,Switch PIKACHU Edition,PS4 Days of Play,XBOX ONE Gears of War 4 Limited Edition 2TB,Xbox One X Cyberpunk 2077 Limited Edition 1TB,XBOX Series S, Series X

Link to comment
Share on other sites

Αρχικό Μήνυμα από το μέλος spinemm (19 Ιούλ. 2004 , 08:46)

 

1) ...... γιατι εαν οπως λες και εσυ εχεις προσεξει πραγματα και καταστασεις τοτε θας εχεις δει οτι στα Manual των ORIGINAL παιχνιδιων μιλαει για επιστροφη εντος 90 ημερων σε περιπτωση που δεν σε ικανοποιει το προιον και ΠΛΗΡΗ επιστροφη χρηματων, για πες μου τωρα ποσες φορες ενα παιχνιδι που αγορασες (για να μην το ξαναγυρισω σε πιο "βαρειες" αγορες οπως π.χ ενα laptop) ανταποκρινοταν των προσδοκιων σου και ποσες απο αυτες το επεστρεψες και σου δωσαν τα λεφτα σου???? :wacko:

 

2) Οσο αυτο που αναφερεις για την φιρμα ε τοτε..... αν και η φιρμα δεν σε καλυπτει τι να πω......Γιατι στην περιπτωση τη δικια μου μη μου πεις οτι η ACER δεν ειναι εταιρεια :wacko:. Ειναι σα να μου λες οτι η Timberland δεν ειναι φιρμα εμπιστοσυνης στα παπουτσια ή στα ρουχα..........

 

3)Οσο για τον ΙΝΚΑ το μονο που σου προσφερει ειναι λυσεις τυπου "παμε με ενα δικηγορο (δικο τους παντα) και βλεπουμε......

Αν και απο οτι παρακολουθω και στις ειδησεις τον ΙΝΚΑ τον εχουν γραμμενο στα παλαιoτερα των υποδηματων τους ΟΛΟΙ. :mad:

 

 

1) Oπως ξαναείπα πριν, αν ένα προιόν δεν πληρεί τις προδιαγραφές ΕΕ ή δεν σου αναφέρονται στα Ελληνικά όροι συναλλαγής... τότε είναι ανεξάρτητης εισαγωγής , και φυσικά κανείς δεν υποχρεούται να σε καλύπτει ,σε ότι πρέπει και αναφέρεται επίσημα από την μητρική εταιρία για την περιοχή και χώρα διάθεσης . --Στα παιχνίδια οι όροι που λές ,από ότι έχω δει ,αφορά μόνο χώρες εκτός ΕΕ ,συνήθως Ασίας,και στην Αγγλική γλώσσα...

 

Αντίθετα όπως είναι γνωστό ότι ενώ επιστροφή προιόντων,γίνεται σε αρκετές περιπτώσεις σε διάφορα προιόντα για αντικατάσταση λόγω κατασκευστικού λάθους ,η επιστροφή χρηματων δεν επιτρέπεται από την νομοθεσία για ποσά πάνω των 40ε , απλά διότι πρέπει τα προιόντα (μεγαλύτερης αξίας) να μην είναι διαμεσολαβικού εμπορίου,αλλά να υπάρχει εργοστάσιο της εταιρίας στην χώρα,για την επαναφορά του προιόντος στην αρχική κατάσταση retail για να ξαναπωληθεί.

 

--Αντίθετα και αυτό να γίνει κάποτε και στην Ελλάδα ,υπάρχει και το θέμα της κακοπιστίας του καταναλωτή κατά του εμπόρου που θα έπρεπε να λυθεί. Στην Γερμανία πχ αν αποκαλυφθεί ότι με δόλο ο καταναλωτής επιδιώκει την επιστροφή εμπορεύματος,ο έμπορος έχει δικαίωμα να του ζητήσει αποζημέιωση για δυσφήμιση,με απλές διαδικασίες...(στην χώρα μας υπάρχει η μέση λύση,αγορά από το ίδιο κατάστημα, είδους ίσης αξίας,και για να υποστηριχθούν οικονομικά οι μικρές επιχειρήσεις....)

 

2)Το ίδιο και με την Αcer ,φίρμα έχει, τα περισσότερα όμως είναι αμφίβολης ποιότητας αναξάρτητης εισαγωγής ,λίγο φθηνότερα σε τελική τιμή, που καλύπτονται από την Alman ,που παρέχει "φθηνές" υπηρεσίες service (και συνεργάζεται με τους περισσότερους ανεξ. εισαγωγείς , στα περισσότερα είδη πληροφορικής ) ....

Αυτό δεν σημαίνει ότι δεν υπάρχουν Αcer με Ελληνική γραπτή εγγύηση με βασικό service την ΜDI και κατά δευτερο λόγο την Αlman...

 

3) Δεν υποστήριξα ότι θα βρείς απόλυτα το δίκιο σου ,αλλά και ο "άγιος φοβέρα θέλει" ,διότι πολλές περιπτώσεις συναλλαγών είναι πανομοιότυπες και αν υπάρχει προηγούμενο με δικαστικές αποφάσεις ,οι σοβαρές εμπορικές εταιρίες δεν ρισκάρουν να πληρώσουν αντι μια απλή αλλαγή ή επισκευή προιόντος, ένα υψηλό πρόστιμο σαν αποζημείωσή σου.

(δικαστικά)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...