Jump to content

All about Volkswagen


nicos
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Το ιδιο διλημμα αντιμετωπιζουμε κι εμεις,αλλαζοντας το αυτοκινητο της μητερας μου,και τελικα καταληγουμε στο μικρο TSI.

 

Ακομα κι αν ειναι πανω απο 80 αλογα κατα τη συνηθη του group να ανακοινωνει χαμηλες επισημες ιπποδυναμεις,παλι ειναι λιγα κι εχει και το 5αρι κιβωτιο...

 

το 80ρι κανει 0-100 σε 13.9s ενω το μικρο TSI σε 9.5s.Ειναι μεγαλη διαφορα

 

Δεν εμπνεει για μεγαλα ασφαλη ταξιδι,κατι που παραδεχεται εμεμσα και η ιδια η VW

 

 

Ο οικονομικός και ευέλικτος κινητήρας των 1.4 λίτρων 80 ίππων καλύπτει τις καθημερινές ανάγκες μετακίνησής σας μέσα στην πόλη!

 

http://www.volkswagen.gr/site/index1.html

 

Σκεψου για παραδειγμα οτι στα ιδια περιπου λεφτα παιρνεις το Leon Sport με τα 125 αλογα...

 

οποτε δινεις κατι παραπανω για το μικρο TSi ή κοιτας κατι δυνατοτερο στα ιδια λεφτα

"When grubbing for necessities man is still an animal. He becomes uniquely human when he reaches out for the superfluous and extravagant."- Eric Hoffer.
Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 773
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Σκεψου για παραδειγμα οτι στα ιδια περιπου λεφτα παιρνεις το Leon Sport με τα 125 αλογα...

 

οποτε δινεις κατι παραπανω για το μικρο TSi ή κοιτας κατι δυνατοτερο στα ιδια λεφτα

 

Ακριβώς, αν δεν αντέχεις οικονομικά τον tsi μπορείς να κοιτάξεις στο leon ή στο bravo της Fiat με τον tjet. (Καλύτερη επιλογή για εμένα το bravo)

مفاجأة
Link to comment
Share on other sites

Το απλο 1400αρι μαλλον θα ειναι ταφος με σηματακι VW.Σε αυτα τα χρηματα οπως ειπαν και οι πιο πανω σαφως Leon,Bravo η και το Grande punto με τα 120 αλογα.1200+ κιλα βαρος με 80 αλογα ειναι κακος συνδυασμος.
Screw you guys,I'm going home.........
Link to comment
Share on other sites

Μονο εμενα μου φαινεται τελειως ατολμο σχεδιαστικα μεσα-εξω?Μια απο τα ιδια,καμια αλλαγη.Ειδικα στο πολο θα επρεπε να υπαρχει μια διαφορετικοτητα στη σχεδιαση,τουλαχιστον εσωτερικα...
Screw you guys,I'm going home.........
Link to comment
Share on other sites

Τι διαφορά δηλαδή θα είχε απο το 105PS; Εξάλλου, όταν ανακοινώνει η VW μια τιμή στους TSI, υπολογίζουμε συν 10 άλογα τουλάχιστον.
Link to comment
Share on other sites

Τι διαφορά δηλαδή θα είχε απο το 105PS; Εξάλλου, όταν ανακοινώνει η VW μια τιμή στους TSI, υπολογίζουμε συν 10 άλογα τουλάχιστον.

 

Η -10 το καλοκαίρι στην Ελλάδα.:p

Link to comment
Share on other sites

Golf GTI: Σε 6,9 δλ. τα 0-100 χ.α.ω

 

http://www.autotriti.gr/jpg/autotriti/thumb_01/NEWS/23petvw2.jpg

 

Απόλυτη επιβεβαίωση των επιδόσεων που δίνει η Volkswagen για το Golf GTI υπήρξε μέσω των μετρήσεων του autotriti.gr. Το νέο δίλιτρο Golf GTI των 210 ίππων με μέγιστη ροπή 280 Νm στις 1.700 σ.α.λ., χρειάστηκε μόλις 6,9 δευτερόλεπτα στην διαδικασία επιτάχυνσης των 0-100 χ.α.ω.

 

Το μοντέλο της δοκιμής ζυγίζει 1.420 κιλά και ο συνδυασμός του υπετροφοτούμενου κινητήρα με το εξάρι αυτόματο κιβώτιο, DSG, ωθεί πολύ καλά το γερμανικό μοντέλο. Στα τεστ των ρεπρίζ 60-100 χ.α.ω. και 80-120 χ.α.ω. με kickdovn χρειάστηκε 3,8 και 4,7 δλ., αντίστοιχα. Όσον αφορά την δοκιμασία των φρένων, το Golf GTI διένυσε 39,1 μέτρα για να ακινητοποιηθεί πλήρως από τα 100 χ.α.ω.

Η μέγιστη ταχύτητα του αυτοκινήτου αγγίζει τα 238 χ.α.ω., ενώ σημαντικό προσόν είναι χαμηλή κατανάλωση των 7,4 λίτρων ανά 100 χλμ. σε συνδυαστικό κύκλο. Οι εκπομπές ρύπων διοξειδίου του άνθρακα για το δίλιτρο Golf GTI με τον κινητήρα TSI ανέρχονται στα 173 γραμμάρια ανά χιλιόμετρο.

 

πηγή: autotriti.gr

Link to comment
Share on other sites

Golf GTI: Σε 6,9 δλ. τα 0-100 χ.α.ω

 

http://www.autotriti.gr/jpg/autotriti/thumb_01/NEWS/23petvw2.jpg

 

Απόλυτη επιβεβαίωση των επιδόσεων που δίνει η Volkswagen για το Golf GTI υπήρξε μέσω των μετρήσεων του autotriti.gr. Το νέο δίλιτρο Golf GTI των 210 ίππων με μέγιστη ροπή 280 Νm στις 1.700 σ.α.λ., χρειάστηκε μόλις 6,9 δευτερόλεπτα στην διαδικασία επιτάχυνσης των 0-100 χ.α.ω.

 

Το μοντέλο της δοκιμής ζυγίζει 1.420 κιλά και ο συνδυασμός του υπετροφοτούμενου κινητήρα με το εξάρι αυτόματο κιβώτιο, DSG, ωθεί πολύ καλά το γερμανικό μοντέλο. Στα τεστ των ρεπρίζ 60-100 χ.α.ω. και 80-120 χ.α.ω. με kickdovn χρειάστηκε 3,8 και 4,7 δλ., αντίστοιχα. Όσον αφορά την δοκιμασία των φρένων, το Golf GTI διένυσε 39,1 μέτρα για να ακινητοποιηθεί πλήρως από τα 100 χ.α.ω.

Η μέγιστη ταχύτητα του αυτοκινήτου αγγίζει τα 238 χ.α.ω., ενώ σημαντικό προσόν είναι χαμηλή κατανάλωση των 7,4 λίτρων ανά 100 χλμ. σε συνδυαστικό κύκλο. Οι εκπομπές ρύπων διοξειδίου του άνθρακα για το δίλιτρο Golf GTI με τον κινητήρα TSI ανέρχονται στα 173 γραμμάρια ανά χιλιόμετρο.

 

πηγή: autotriti.gr

 

οποτε εχει τις ιδιες με το GTI V επιδοσεις.

και εγω εχω απο το εργοστασιο 6,9 0-100 και δυναμομετρημενα 215 αλογα με απλη αμολυβδη

Link to comment
Share on other sites

Νύχτα με αναμμένα το φωτα πισω είναι σαν τα μάτια του Γκουφι, εμένα μου αρέσει πιο πολυ το 5αρι

 

και εμεναμ μου αρεσει περισσοτερο το 5αρι. τα πισω φωτα του νεου golf δε μου αρεσαν καθολου. αλλα αυτα ειναι προσωπικα γουστα του καθενος. συγουρα προκειται για ενα πολυ καλο αμαξι. απλα θεωρω πως οι μεγαλες αλλαγες εγιναν στο II , IV, V Αυτα ηταν πολυ διαφορετικα απο τα μοντελα που αντικατεστησαν. το ΙΙΙ καθως και το VI δεν αλλαξαν πολυ

Link to comment
Share on other sites

Στην ουσια το 6 ειναι μοντελο αναμονης που μεταξυ αλλων χρησιμοποιειται για να χρηματοδοτηθει το R&D του 7.
"When grubbing for necessities man is still an animal. He becomes uniquely human when he reaches out for the superfluous and extravagant."- Eric Hoffer.
Link to comment
Share on other sites

Εννοειται .Αν εξαιρεσεις φυσικα τη σχεδιαση που ειναι υποκειμενικος τομεας(π.χ εμενα μ'αρεσει σε καποιον αλλον οχι κτλ).Πολλα reviews γραφουν πως το μονο μερος που κρατησαν απο το πεμπτο Golf ειναι η οροφη.Γραφουν επισης πως εξαιτιας μιας σειρα βελτιωσεων στη γραμμη παραγωγης αλλα και στην επιλογη των προμηθευτων το κοστος παραγωγης του 5 κοστιζει λιγοτερο στη VW απ'οτι του 5,τη στιγμη που το πουλαει και ελαφρως ακριβοτερο(κατι που φαινεται στις εκδοσεις που μπορει να γινει συγκριση)
"When grubbing for necessities man is still an animal. He becomes uniquely human when he reaches out for the superfluous and extravagant."- Eric Hoffer.
Link to comment
Share on other sites

Εννοειται .Αν εξαιρεσεις φυσικα τη σχεδιαση που ειναι υποκειμενικος τομεας(π.χ εμενα μ'αρεσει σε καποιον αλλον οχι κτλ).Πολλα reviews γραφουν πως το μονο μερος που κρατησαν απο το πεμπτο Golf ειναι η οροφη.Γραφουν επισης πως εξαιτιας μιας σειρα βελτιωσεων στη γραμμη παραγωγης αλλα και στην επιλογη των προμηθευτων το κοστος παραγωγης του 5 κοστιζει λιγοτερο στη VW απ'οτι του 5,τη στιγμη που το πουλαει και ελαφρως ακριβοτερο(κατι που φαινεται στις εκδοσεις που μπορει να γινει συγκριση)

 

με μπερδεψες..αλλα μια ερωτηση..ποσο τις % μπαινουν ανακυκλωμενα προιοντα στο 5 κ αναλογα στο 6?Που κατασκευαζονται τα 6ρια?Σε αυτη την ερωτηση θα βοηθουσε αν οι κατοχοι βαλουν τον VIN κ δουν που εγινε το γκολφακι τους

Ξεχασες οτι το ΣΑΣΙ ειναι ιδιο 5 κ 6...

η μηχανικη βελτιωση του κινητηρα ειναι σαφως αναμενομενη διαφορετικα τι να το κανεις ιδιο σασι ιδιο κινητηρα δεν δικαιολογεις αλλο μοντελο.

Live2Di3 <FFvsSK>

UK burN 4 Me

Link to comment
Share on other sites

Και πολύ καλά θα κάνεις. ;) Μια απο τα ίδια.

 

same αρκει να ειμαστε καλα κ να μην εχει βγει κατι πιο ομορφο κ καλο

Live2Di3 <FFvsSK>

UK burN 4 Me

Link to comment
Share on other sites

με μπερδεψες..αλλα μια ερωτηση..ποσο τις % μπαινουν ανακυκλωμενα προιοντα στο 5 κ αναλογα στο 6?Που κατασκευαζονται τα 6ρια?Σε αυτη την ερωτηση θα βοηθουσε αν οι κατοχοι βαλουν τον VIN κ δουν που εγινε το γκολφακι τους

Ξεχασες οτι το ΣΑΣΙ ειναι ιδιο 5 κ 6...

η μηχανικη βελτιωση του κινητηρα ειναι σαφως αναμενομενη διαφορετικα τι να το κανεις ιδιο σασι ιδιο κινητηρα δεν δικαιολογεις αλλο μοντελο.

 

Ακριβως τα ποσοστα δεν τα γνωριζω,και δεν ξερω αν ειναι ανακοινωσιμες τετοιες λεπτομερειες.

 

Για τον τοπο κατασκευης απο οσα γνωριζω οο 5αρι κατασκευαζεται Ν.Αφρικη(με εξαιρεση το 3θυρο GTI και το R32) ενω το 6αρι στη Γερμανια

 

To σασι-αν και ειναι πολυ γενικος ορος και δεν μπορω να τον χρησιμοποιησω χοντρικα-ειναι το ιδιο αν και υπαρχουν βελτιωσεις/μικροαλλαγες στις τεχνικες συγκολησης,στις αναρτησεις κ.α H οροφη εχει μεταφερθει αυτουσια.Εκει που υπαρχει μεγαλη & αντιληπτη διαφορα ειναι στο εσωτερικο.

 

Tελος αυτος που εχει το 5 δεν εχει κανεναν ουσιαστικο λογο ν'αναβαθμισει στο 6.Για την ωρα παντως και για τα περιπου 3 με 3,5 χρονια που απομενουν μεχρι την εμφανιση του 7(το οποιο ακουγεται πως θα χει υβριδικους κινητηρες,μειωμενο βαρος,πιο επιθετικο σχεδιο με επιρροες απο το Concept Blue και αλλα καλουδια:D)το 6 ειναι το καλυτερο Golf της αγορας.Φυσικα οποιος δε βαριεται,μπορει να περιμενει και για το 8,το 9,το 10 κ.ο.κ :p:lol:

 

Οριστε και μια ενδιαφερουσα συγκριση μεταξυ Mk V και Μk VI

 

 

και το σποτακι :lol:

 

http://www.youtube.com/watch?v=JCYGNGJejGs

"When grubbing for necessities man is still an animal. He becomes uniquely human when he reaches out for the superfluous and extravagant."- Eric Hoffer.
Link to comment
Share on other sites

να ψαξεις καλυτερα τις πηγες σου,,,

wolfsburg ειναι κ τα 4 (3tsi κ 1 gti mkv) ελεγμενα με τα VIN.Δεν λεω οτι ολα ειναι wolfsburg αλλα τουλαχιστον αυτα μπορεσαμε να τα ελεγξουμε.Κανεις που να εχει το 6αρι ας μας πει κ για το δικο του

οσο για αυτο που ρωτησα οριστε ενα λινκ http://www.autobloggreen.com/2009/03/02/vw-mk-vi-golf-made-from-over-40-recycled-materials/ οπου λεει golf mkvi made from over 40% recycled materials

το σασι ειναι αυτουσιο.

το σποτακι το ειδα εδω κ καιρο.φοβερες οι διαφορες...k ο θορυβος μια απο αυτες....

Live2Di3 <FFvsSK>

UK burN 4 Me

Link to comment
Share on other sites

Εγώ πάντως θα πάω κατ' ευθείαν στο 7 :):)

 

Δηλαδη θα βγει γρηγοροτερα καινουριο μοντελο??παντως οσο περναει ο καιρος μου αρεσει κ περισσοτερο..

:w00t:
Link to comment
Share on other sites

Το Golf VII θα παρουσιαστεί μέσα 2012 και θα κυκλοφορήσει περίπου στα τέλη του ίδου έτους.
Link to comment
Share on other sites

να ψαξεις καλυτερα τις πηγες σου,,,

wolfsburg ειναι κ τα 4 (3tsi κ 1 gti mkv) ελεγμενα με τα VIN.Δεν λεω οτι ολα ειναι wolfsburg αλλα τουλαχιστον αυτα μπορεσαμε να τα ελεγξουμε.

 

Δεν βλεπω πως ακυρωνονται οι πηγες μου

 

Το οτι καποιος αριθμος κατασκευαζεται στη Γερμανια,δεν αποκλειει να κατασκευαζονταν και στο Uitenhage.Για την ακριβεια αυτο που διαβασα ειναι πως οντως απο το 2006 και μετα ολα τα Golf κατασκευαζονται στο Wolfsburg αντι για Ν.Αφρικη.Mε καθε επιφυλαξη φυσικα.Τα TSI που τσεκαρες ποιας χρονολογιας ειναι?

Σε καθε περιπτωση απο τη στιγμη που καποιος δεν εχει αμεσο ελεγχο στον τοπο κατασκευης του μοντελου σου,δεν εχει και ιδιαιτερο νοημα.

 

To VI (προς το παρον) κατασκευαζεται σε Zwickau και Wolfsburg.Οποτε για καποιους μπορει να εχει ενα συγκριτικο πλεονεκτημα

 

https://www.volkswagen-media-services.com/medias_publish/ms/content/en/pressemitteilungen/2008/09/08/to_the_point__the.standard.gid-oeffentlichkeit.html

"When grubbing for necessities man is still an animal. He becomes uniquely human when he reaches out for the superfluous and extravagant."- Eric Hoffer.
Link to comment
Share on other sites

Δεν βλεπω πως ακυρωνονται οι πηγες μου

 

Το οτι καποιος αριθμος κατασκευαζεται στη Γερμανια,δεν αποκλειει να κατασκευαζονταν και στο Uitenhage.Για την ακριβεια αυτο που διαβασα ειναι πως οντως απο το 2006 και μετα ολα τα Golf κατασκευαζονται στο Wolfsburg αντι για Ν.Αφρικη.Mε καθε επιφυλαξη φυσικα.Τα TSI που τσεκαρες ποιας χρονολογιας ειναι?

Σε καθε περιπτωση απο τη στιγμη που καποιος δεν εχει αμεσο ελεγχο στον τοπο κατασκευης του μοντελου σου,δεν εχει και ιδιαιτερο νοημα.

 

To VI (προς το παρον) κατασκευαζεται σε Zwickau και Wolfsburg.Οποτε για καποιους μπορει να εχει ενα συγκριτικο πλεονεκτημα

 

https://www.volkswagen-media-services.com/medias_publish/ms/content/en/pressemitteilungen/2008/09/08/to_the_point__the.standard.gid-oeffentlichkeit.html

 

το λινκ δε λεει κατι..

τα 3TSI ειναι 2008 κ το 1GTI 2006

τις πηγες καλο θα ειναι να τις ελεγχουμε για να μην

παραπλανειτε κοσμος εδω μεσα αθελα μας (παντα) κ να γραφουμε ολη την ιστορια οχι οτι μας συμφερει

αληθεια τι αυτοκινητο οδηγεις?

Live2Di3 <FFvsSK>

UK burN 4 Me

Link to comment
Share on other sites

το λινκ δε λεει κατι..

τα 3TSI ειναι 2008 κ το 1GTI 2006

δεν εχεις καλες πηγες το επαναλαμβανω κ οχι για να σου την πω αλλα για να μην

παραπλανειτε κοσμος εδω μεσα αθελα μας (παντα)

 

 

Συνεχιζεις να παραβιαζεις ανοιχτες θυρες...

 

για το V

 

Τα TSI ειναι του '08,αρα μεχρι στιγμης επιβεβαιωνεται αυτο που ειπα,πως δλδ απο το 06 και μετα συναρμολογουνται μονο στο Wolfsburg.Αυτο πως αποκλειει το να κατασκευαζονταν και στο Uitenhage?Πως γινεται δλδ σε τοσα fora χρηστες να ποσταρουν VIN's με U στο assembly plant?

 

Τα GTI 3d και τα R32 εγραψα εξ'αρχης πως κατασκευαζονται στη Γερμανια.Και παλι δε βλεπω που διαφωνουμε.

 

για το VI

 

αν εκανες τον κοπο να διαβασεις το δελτιο τυπου του link θα δεις πως λεει κατι.Αναγκαζομαι λοιπον να το παραθεσω

 

 

To the Point: The Best Golf of All Times

08 September 2008

 

 

- Golf’s high customer value and comfort defy class distinctions

 

- New Golf design points the way to Volkswagen’s future

 

- TDI, TSI and DSG systems reduce fuel consumption by up to 28 percent

 

- First Golf with Adaptive Chassis and Automatic Distance Control

 

* Volkswagen is sending a new Golf out into the world,.....

 

........Golf Facts Sheet

 

Key aspects in alphabetical order

 

* Automatic transmission: 6 and 7-speed DSG

* Body: two and four doors with tailgate; key body sections are galvanized

* Cargo area: 350 liter to 1,305 liter, 828 mm to 1,581 mm long

* Character: bestseller, at home in all social classes

* Chassis: MacPherson front suspension, multi-link rear suspension, ESP is standard, DCC Adaptive Chassis Control (optional)

* Colors: “Candy white”, “Black uni”, “Tornado red”, “Shark blue metallic“, “Amaryllis red metallic“, “Reflex silver metallic“, “Shadow blue metallic”, “Silverleaf metallic”, “United grey metallic”, “Blue graphite pearl effect”, “Deep black pearl effect”

* Debut: Generation I: 1974

* Debut: Generation II: 1983

* Debut: Generation III: 1991

* Debut: Generation IV: 1997

* Debut: Generation V: 2003

* Debut: Generation VI: 2008

* Design: Walter de Silva (Group), Klaus Bischoff (Brand), Flavio Manzoni (Creative Design), Marc Lichte (Model)

* Dimensions: 4,199 mm long, 1,779 mm wide, 1,479 mm tall, tread width, front 1,540 mm; tread width, rear 1,513 mm

* Drive: front wheel

* Engine range: 59 kW / 80 PS to 125 kW / 170 PS; starting at 90 kW all gasoline engines are charged TSI engines; all diesels are new common rail TDI engines; all engines fulfill Euro-5 emissions standard

* Engines – diesel: at launch with 81 kW / 110 PS (TDI), 103 kW / 140 PS (TDI); after time offset: 66 kW / 90 PS (TDI) and 125 kW / 170 PS (TDI)

* Engines – gasoline: at launch with 59 kW / 80 PS, 75 kW / 102 PS, 90 kW / 122 PS (TSI), 118 kW / 160 PS (TSI)

* Equipment lines: Trendline, Comfortline, Highline

* Fuel consumption range: 4.5 liters to 7.1 liters per 100 kilometers

* High-tech driving systems: DCC Adaptive Chassis Control, ACC Automatic Distance Control, Park Assist, Rear Assist rearview camera, Park Pilot with visual display

* Infotainment: RDC 210, RDC 310, RDC 510 radio-CD player systems; RNS 310 (completely new) and RNS 510 radio-navigation systems; MEDIA-IN port, AUX-IN port, Excite Dynaudio sound system, hands-free unit

* Market launch: starting in October 2008

* Produced Golf cars, total: more than 26 million

* Production sites: Zwickau and Wolfsburg

* Standard equipment: includes ESP, seven airbags, air conditioning system, electro-mechanical power steering, power windows in front, multifunctional display, central locking, driver’s seat height adjustable

* Standard transmission: 5 and 6-speed manual transmission

 

 

 

Note:

All data and equipment contained in this press release apply to models offered in Germany. They may differ in other countries. All information is subject to change or correction.

TDI, TSI, DSG and Twincharger are registered trademarks of Volkswagen AG or other companies of the Volkswagen Group in Germany and other countries.

 

https://www.volkswagen-media-services.com/medias_publish/ms/content/en/pressemitteilungen/2008/09/08/to_the_point__the.standard.gid-oeffentlichkeit.html

 

Τωρα αν και η Volkswagen δεν εχει καλες πηγες και παραπλανει τον κοσμο δε φταιω εγω :rolleyes:

"When grubbing for necessities man is still an animal. He becomes uniquely human when he reaches out for the superfluous and extravagant."- Eric Hoffer.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...