EOL Δημοσιεύτηκε July 25, 2011 Κοινοποίηση Δημοσιεύτηκε July 25, 2011 Πρόσφατη έρευνα που διέξαγε η Samsung έδειξε πως το 3D βίντεο προκαλεί περισσότερη κόπωση και καταπόνηση των ματιών από ότι προκαλεί το 2D περιεχόμενο. Συμμετέχοντες στην έρευνα που έγινε από ερευνητές του Πανεπιστημίου της Καλιφόρνια-Berkeley, και δημοσιεύθηκε στο επιστημονικό περιοδικό Journal of Vision, ερωτήθηκαν να καταγράψουν την καταπόνηση των ματιών τους, την κόπωση τους, πόνους στην πλάτη ή τον λαιμό και δυσκολίες στην όραση. Οι ερευνητές προέβαλλαν στους συμμετέχοντες, 3D και 2D βίντεο από διάφορες αποστάσεις, ενώ το τρισδιάστατο περιεχόμενο προβαλλόταν με διαφορετικά σημεία εστίασης και διαφορετικές αποστάσεις σύγκλισης. Αλλάζοντας τις αποστάσεις σύγκλισης, τοποθετούσαν το 3D περιεχόμενο να φαίνεται πως υπάρχει μπροστά ή πίσω από την οθόνη. Τα βίντεο που προβάλλονταν με 3D απεικόνιση οδηγούσαν σε μεγαλύτερη καταπόνηση των ματιών, κόπωση και δυσκολίες στην όραση, ενώ για τους συμμετέχοντες ήταν πιο άβολα όταν με την απόσταση σύγκλισης οι 3D εικόνες τοποθετούνταν πίσω από το επίπεδο της οθόνης. Ακόμα αναφέρθηκαν αρκετά προβλήματα όταν η 3D εικόνα προβαλλόταν μπροστά από το επίπεδο της οθόνης, αλλά οι συμμετέχοντες βρίσκονταν κοντά σε αυτή. Κάποιες εταιρίες ασκούν πιέσεις για αλλαγές στην εγγραφή 3D, με σκοπό να αυξηθεί η εμπειρία ψυχαγωγίας αλλά ταυτόχρονα να μειωθεί η κόπωση στα μάτια που προκαλεί στα μάτια. Ο σκηνοθέτης του «Avatar» James Cameron, άσκησε κριτική στις υπάρχουσες τεχνικές που χρησιμοποιεί η βιομηχανία του κινηματογράφου, ζητώντας να αυξηθεί το frame rate ώστε να γίνει πιο ωραίο το τρισδιάστατο περιεχόμενο. H Nintendo πέρυσι είχε προειδοποιήσει μέσω του site της για πιθανούς κινδύνους στα παιδιά που χρησιμοποιούν το 3D στο Nintendo 3DS. Απέτρεπε τα παιδιά κάτω των 6 ετών να βλέπουν 3D περιεχόμενο καθώς η εικονική αυτή προβολή, με το σημείο εστίασης να κυμαίνεται σε διαφορετικά βάθη, μπορεί να σταθεί εμπόδιο στην φυσιολογική ανάπτυξη της όρασης. Η σχέση μεταξύ αποστάσεων σύγκλισης και απόστασης θέασης αποτελεί πρόκληση για την βιομηχανία του κινηματογράφου, καθώς τρισδιάστατες ταινίες που έχουν σχεδιαστεί ώστε να μην κουράζονται οι θεατές στον κινηματογράφο, ίσως προκαλέσουν προβλήματα σε όσους θελήσουν να τις δουν στην τηλεόραση του σπιτιού τους. [via] Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
matsas Δημ. July 25, 2011 Κοινοποίηση Δημ. July 25, 2011 εε δεν ειναι και τοσο δυσκολο να το καταλαβεις οτι κουραζει το 3d.....μια ταινια στο σινεμα να πας να δεις που ειναι γυρω στις 2 ωρες νιωθεις λες και εισαι 10ωρες μπροστα απ τον υπολογιστη.........προσωπικα αποφευγω τις 3 διαστασεις :p Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
vezyro Δημ. July 25, 2011 Κοινοποίηση Δημ. July 25, 2011 Ενδιαφερον το αρθρο.Να δουμε οταν πλασαρει το δικο της 3d κινητο η samsung αν θα πλασαρει και την ερευνα που εχει κανει για τα 3d η παρουσιασει καποια καινοτομια που δεν θα δινει κουραση στα ματια. Παράθεση KNIGHT RIDER One man can make a difference Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
kiloromeomike Δημ. July 25, 2011 Κοινοποίηση Δημ. July 25, 2011 Φανταστική έρευνα... την εγκρίνει και ο κάπταιν Obvious! http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTRAYELpLGotabVozoSuoylKHQYE9YFqvh-bWo6QPwdJP5BGHc_MQ Αμα χρειάζεται και έρευνα για κάτι που βγάζει μάτι (και μεταφορικά και κυριολεκτικά) τι να πω... :X:lol: Περιμένω να ξεφουσκώσει κάποτε η βλακεία με το 3d... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
KnightRider1 Δημ. July 25, 2011 Κοινοποίηση Δημ. July 25, 2011 Φταινε τα 3D γυαλια γιατι αν παρατηρησετε τραιμοσβηνουν 50 φορες στο καθε ματι δηλ αναβοσβηνει διαφορετικα επειδη πχ η ταινια 3D και η TV εχει επεξεργασμενο το 1 frame το οποιο ειναι δυο εικονες μαζι και στα 3D γυαλια στο αριστερο ματι παιρνει την 1 εικονα απο το frame και στο δεξι την δευτερη εικονα απο το frame. Και το αλλο που φταιει τοσο καιρο ειναι το Frame Rate ,καιρος ειναι ποια να εχουμε 60fps παρα 25 fps που εχει τραιμοπαιγμα αντι για ομαλη κινηση της εικονας, αν και βεβαια εχουν μερικες καλες τηλεορασεις το φιλτρο Natural Motion ή στο PC με Avisynth Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Butters Δημ. July 25, 2011 Κοινοποίηση Δημ. July 25, 2011 Φανταστική έρευνα... την εγκρίνει και ο κάπταιν Obvious! Μπορεί να είναι προφανές και αναμενόμενο, αλλά καλό είναι να υπάρχει και επιστημονική - ερευνητική τεκμηρίωση. ;) Παράθεση http://i.imgur.com/2kZWw.gif :p Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
inactiveaccount54432 Δημ. July 25, 2011 Κοινοποίηση Δημ. July 25, 2011 Το 3d που είδα στο avatar και άλλες ταινίες είναι στη πράξη 2 έως 3 διαφανείς "ζελατίνες" με διάφορες εικόνες πάνω τους.Τίποτα παραπάνω απο δύο με τρείς κινούμενες επιφάνιες που κουράζουν τον εγκέφαλο και τα μάτια.Καλά έκαναν και το επιβεβαίωσαν επιστημονικά.Αν δεν εξελιχθεί για εμένα δεν αξίζει τον κόπο,το χρήμα και το όνομα 3D η εν λόγο τεχνολογία. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
vasilismf Δημ. July 25, 2011 Κοινοποίηση Δημ. July 25, 2011 Το 3d που είδα στο avatar και άλλες ταινίες είναι στη πράξη 2 έως 3 διαφανείς "ζελατίνες" με διάφορες εικόνες πάνω τους.Τίποτα παραπάνω απο δύο με τρείς κινούμενες επιφάνιες που κουράζουν τον εγκέφαλο και τα μάτια.Καλά έκαναν και το επιβεβαίωσαν επιστημονικά.Αν δεν εξελιχθεί για εμένα δεν αξίζει τον κόπο,το χρήμα και το όνομα 3D η εν λόγο τεχνολογία. με ζελατίνες το κάνεις εσύ σπίτι σου οχι στο avatar :lol::lol::lol::lol::lol: Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
giothesuper Δημ. July 25, 2011 Κοινοποίηση Δημ. July 25, 2011 εε δεν ειναι και τοσο δυσκολο να το καταλαβεις οτι κουραζει το 3d.....μια ταινια στο σινεμα να πας να δεις που ειναι γυρω στις 2 ωρες νιωθεις λες και εισαι 10ωρες μπροστα απ τον υπολογιστη.........προσωπικα αποφευγω τις 3 διαστασεις :p δεν ειναι σε ολους ετσι...εγω προσωπικα που παω συχνα σε 3d προβολες δεν το εχω νιωσει ποτε..νομιζω ειναι αναλογα τα ματια του καθενος...κοιταξτε..για την κοπωση δεν νομιζω να προκαλει κατι...καλυτερα να βλεπουμε στα κινητα 3d μεσα στην μερα και οχι το βραδυ που ειμαστε κουρασμενοι...δεν νομιζω και παλι ομως να ειναι τοσο πολυ ωστε να κουραστουν τα ματια Παράθεση Φιλικά Γιώργος GIO......!!!!! ❼:respect: Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
inactiveaccount54432 Δημ. July 25, 2011 Κοινοποίηση Δημ. July 25, 2011 (edited) με ζελατίνες το κάνεις εσύ σπίτι σου οχι στο avatar Να υποθέσω τα ωραία κολάζ του κάμερον σε ενθουσίασαν τοσο που σπίτι σου βλέπεις πολλά που δε μπορείς να δεις στη πραγματικότητα... Edited July 25, 2011 by inactiveaccount54432 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
songless_bird Δημ. July 25, 2011 Κοινοποίηση Δημ. July 25, 2011 Φταινε τα 3D γυαλια γιατι αν παρατηρησετε τραιμοσβηνουν 50 φορες στο καθε ματι δηλ αναβοσβηνει διαφορετικα επειδη πχ η ταινια 3D και η TV εχει επεξεργασμενο το 1 frame το οποιο ειναι δυο εικονες μαζι και στα 3D γυαλια στο αριστερο ματι παιρνει την 1 εικονα απο το frame και στο δεξι την δευτερη εικονα απο το frame. Και το αλλο που φταιει τοσο καιρο ειναι το Frame Rate ,καιρος ειναι ποια να εχουμε 60fps παρα 25 fps που εχει τραιμοπαιγμα αντι για ομαλη κινηση της εικονας, αν και βεβαια εχουν μερικες καλες τηλεορασεις το φιλτρο Natural Motion ή στο PC με Avisynth Εγω παντως κουραζομαι πανω στο μισαωρο ακομη και με το passive 3D της lg που εχει ακριβως την ιδια τεχνολογια που βλεπεις 3d στο cinema. Δηλαδη ναι μεν λιγοτερα frames αλλα χωρις να υπαρχει αυτο το αναβοσβησμα σε καθε ματι. Παράθεση [sIGPIC][/sIGPIC] 24F1A078 Το να κανεις λάθη είναι ανθρώπινο. Το να ρίχνεις το φταίξιμο στον άλλον ειναι στρατηγική Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
morgan21 Δημ. July 25, 2011 Κοινοποίηση Δημ. July 25, 2011 Μην μπερδευετε το 3d της τηλεορασης με το 3d των κινητων δεν εχει καμια σχεση. Παράθεση iphone 6 Sony Vaio duo 13 ipod nano 6th Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Watermelon Δημ. July 25, 2011 Κοινοποίηση Δημ. July 25, 2011 Δε νομίζω να θέλει και πολύ σκέψη για να καταλάβουμε ότι το 3D είναι ένα κόλπο τον εταιρίων για να αυξήσουν τις τιμές στα εισητήρια του κινηματογράφου, αλλά και για να πουλήσουν νέα προϊόντα όπως 3D τηλεοράσεις , 3D bluray κλπ... το 3D στο σινεμά σαν τεχνολογία εδώ και 40 χρόνια αλλά ποτέ δεν έπιασε πραγματικά και τα τελευταία 2-3 χρόνια το ξέθαψαν πάλι. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
inactiveaccount54432 Δημ. July 25, 2011 Κοινοποίηση Δημ. July 25, 2011 Σωστός και το άκουσμα μόνο μιας "νέας" τεχνολογίας αρκεί για να πουλήσει... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
nikosdoc Δημ. July 25, 2011 Κοινοποίηση Δημ. July 25, 2011 Δε νομίζω να θέλει και πολύ σκέψη για να καταλάβουμε ότι το 3D είναι ένα κόλπο τον εταιρίων για να αυξήσουν τις τιμές στα εισητήρια του κινηματογράφου, αλλά και για να πουλήσουν νέα προϊόντα όπως 3D τηλεοράσεις , 3D bluray κλπ... το 3D στο σινεμά σαν τεχνολογία εδώ και 40 χρόνια αλλά ποτέ δεν έπιασε πραγματικά και τα τελευταία 2-3 χρόνια το ξέθαψαν πάλι. Έχεις απόλυτο δίκιο... Και υποψιάζομαι ότι ο λόγος που επανέρχεται το 3D είναι ότι τωρα πλέον υπάρχει η δυνατότητα να αγοραστούν οικιακές συσκευές 3D σε λογικό κόστος... Ωστόσο δεν το κρύβω ότι η 3η διάσταση μου αρέσει. Είδα 1-2 ταινίες 3D στο σινεμά και δεν αισθάνθηκα ιδιαίτερη ενόχληση. Φαντάζομαι βέβαια ότι ο καθένας κουράζεται και διαφορετικά;) Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Theodore41 Δημ. July 25, 2011 Κοινοποίηση Δημ. July 25, 2011 Φταινε τα 3D γυαλια γιατι αν παρατηρησετε τραιμοσβηνουν 50 φορες στο καθε ματι δηλ αναβοσβηνει διαφορετικα επειδη πχ η ταινια 3D και η TV εχει επεξεργασμενο το 1 frame το οποιο ειναι δυο εικονες μαζι και στα 3D γυαλια στο αριστερο ματι παιρνει την 1 εικονα απο το frame και στο δεξι την δευτερη εικονα απο το frame. Και το αλλο που φταιει τοσο καιρο ειναι το Frame Rate ,καιρος ειναι ποια να εχουμε 60fps παρα 25 fps που εχει τραιμοπαιγμα αντι για ομαλη κινηση της εικονας, αν και βεβαια εχουν μερικες καλες τηλεορασεις το φιλτρο Natural Motion ή στο PC με Avisynth Δε λεει,αν ηταν με active γυαλια,ή οχι,γιατι τα πρωτα,κανουν αυτο που λες,ενω τα δευτερα,οχι. Υποτιθεται,οτι εχουν δοκιμαστει και χωρις γυαλια,αλλα δεν ξερω τι κανουν. Παράθεση Κοσμοτε,100Mbps. Ηifiman HM801,Westone UM3X,Yuin PK1,Fischer Audio DBA-02,Koss Porta Pro, JVC HAFX1X / HA-FX1X Xtreme Xplosives. Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
jimacid Δημ. July 25, 2011 Κοινοποίηση Δημ. July 25, 2011 Φταινε τα 3D γυαλια γιατι αν παρατηρησετε τραιμοσβηνουν 50 φορες στο καθε ματι δηλ αναβοσβηνει διαφορετικα επειδη πχ η ταινια 3D και η TV εχει επεξεργασμενο το 1 frame το οποιο ειναι δυο εικονες μαζι και στα 3D γυαλια στο αριστερο ματι παιρνει την 1 εικονα απο το frame και στο δεξι την δευτερη εικονα απο το frame. Και το αλλο που φταιει τοσο καιρο ειναι το Frame Rate ,καιρος ειναι ποια να εχουμε 60fps παρα 25 fps που εχει τραιμοπαιγμα αντι για ομαλη κινηση της εικονας, αν και βεβαια εχουν μερικες καλες τηλεορασεις το φιλτρο Natural Motion ή στο PC με Avisynth Δεν είναι έτσι οπως τα λες τα πράγματα. δεν έχουμε 24 fps οι οθονες δουλεύουν σε 50 η 60 fps ανάλογα με το αν δουλεύουν σύμφωνα με το ευρωπαϊκό η το αμερικάνικό πρότυπο. Όσο για τις οθονες 3d με τα active shutter glasses, αυτες δουλεύουν στα 120 hertz γιατί χρησιμοποιούν 1 frame για κάθε μάτι. 60 hertz δηλαδή για το αριστερό και 60 για το δεξί, σύνολο 120 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
aiolos Δημ. July 25, 2011 Κοινοποίηση Δημ. July 25, 2011 Προσπαθούν με κάθε τρόπο να προωθήσουν το 3D όταν είναι φανερό οτι ο κόσμος δεν το θέλει λόγω κόστους και κούρασης στα μάτια. Δεν χρειάζονται έρευνες για να μας το πουν αυτό. Μισή ωρίτσα στο 3DS αρκεί... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
kprse Δημ. July 25, 2011 Κοινοποίηση Δημ. July 25, 2011 Εγω οταν βλεπω ταινιες 3d στον κινηματογραφο παντως κουραζονται παρα πολυ τα ματια μου ... ισως το υψηλοτερο frame rate να βελτιωσει την κατασταση Παράθεση My third beast Xiaomi Mi 9 My second mini Sony Z3 Compact : stock Μy first android phone LG Optimus 2x Rom : CM10.1 - tonyp - T-Build 05 with kk M1 Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
KnightRider1 Δημ. July 25, 2011 Κοινοποίηση Δημ. July 25, 2011 (edited) Δεν είναι έτσι οπως τα λες τα πράγματα. δεν έχουμε 24 fps οι οθονες δουλεύουν σε 50 η 60 fps ανάλογα με το αν δουλεύουν σύμφωνα με το ευρωπαϊκό η το αμερικάνικό πρότυπο. Όσο για τις οθονες 3d με τα active shutter glasses, αυτες δουλεύουν στα 120 hertz γιατί χρησιμοποιούν 1 frame για κάθε μάτι. 60 hertz δηλαδή για το αριστερό και 60 για το δεξί, σύνολο 120 Για την ακριβεια οι οθονες δουλευουν σε 50Hz οχι 50fps και οι περισσοτερες ταινιες ειναι στα 24fps-25fps και το avatar 2 αυτο θα βγει σε 60fps για ομαλη εικονα και για να ειναι ξεκουραστο στο ματι για 3d, οσο για τα 3d γυαλια και τηλεορασεις υπαρχουν και στα 120Hz οπως λες αλλα οι περισσοτερες που υπαρχουν στην αγορα ειναι 50Hz-100Hz και ειδικα αυτες που ειναι 50Hz ειναι αρκετα σπαστικο γιατι αναβοσβηνει το φως λες και εχουμε μια TV CRT που αυτες αναβοσβηναν και μου την εδιναν πολυ τοτε και οι ταινιες αναπαραγωνται στα 24fps και γι αυτο θελουμε κι αλλο frame rate αλλα βεβαια υπαρχουν τηλεορασεις οι οποιες εχουν φιλτρο Natural Motion που κανει απο 24fps σε 100fps αλλα περισσοτερο πουλανε στην αγορα αυτες που δεν εχουν natural motion για να εχουν αυτοι κερδος επειδη πουλανε τα φθηνιαρικα μοντελα. Edited July 25, 2011 by KnightRider1 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Voltron Δημ. July 25, 2011 Κοινοποίηση Δημ. July 25, 2011 Εγω παντως κουραζομαι πανω στο μισαωρο ακομη και με το passive 3D της lg που εχει ακριβως την ιδια τεχνολογια που βλεπεις 3d στο cinema. Δηλαδη ναι μεν λιγοτερα frames αλλα χωρις να υπαρχει αυτο το αναβοσβησμα σε καθε ματι. μηπως κουνουσες το κεφαλι σου? γιατι εχω διαβασει οτι το Passive χρειαζεται να εχεις το κεφαλι σταθερο. για να εχεις τη δυνατοτητα να το κουνησεις δεξια αριστερα πρεπει να ειναι κυκλικης πολωσης κατι που δεν ισχυει στις τηλεορασεις του σπιτιου παρα μονο στο cinema Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
songless_bird Δημ. July 25, 2011 Κοινοποίηση Δημ. July 25, 2011 μηπως κουνουσες το κεφαλι σου? γιατι εχω διαβασει οτι το Passive χρειαζεται να εχεις το κεφαλι σταθερο. για να εχεις τη δυνατοτητα να το κουνησεις δεξια αριστερα πρεπει να ειναι κυκλικης πολωσης κατι που δεν ισχυει στις τηλεορασεις του σπιτιου παρα μονο στο cinemaΜονο τα ματια μου κουνουσα οπως κανει καποιος για να διαβασει υποτιτλους και να εστιασει σε σημειο δρασης. Επισης ο χαμηλος φωτισμος δεν βοηθαει για ξεκουραστη προβολη. Παράθεση [sIGPIC][/sIGPIC] 24F1A078 Το να κανεις λάθη είναι ανθρώπινο. Το να ρίχνεις το φταίξιμο στον άλλον ειναι στρατηγική Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
KOYFOY Δημ. July 26, 2011 Κοινοποίηση Δημ. July 26, 2011 αυριο θα πεταξω την 3δ σαμσουνγκ που πηρα Σιγα μην χαλασω τα ματια μου !:cry::cry::cry::cry::cry::X Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
kaluas Δημ. July 26, 2011 Κοινοποίηση Δημ. July 26, 2011 (edited) Αυτό που δεν αναφέρει η έρευνα είναι πως και η προγιαγιά μας δεν θα άντεχε μισάωρο σε HD τηλεόραση ή να βλέπει CGI Video ... 24 - 36 ώρες στο σύνολο μπροστά από 3D και το συνήθισες, δεν είναι κάτι το τρελό, απλά θέλει τον χρόνο του ... Ευτυχώς ή δυστυχώς το 3D είναι το μέλλον, το πολύ μακρινό βέβαια, αλλά το μέλλον ... Και σε καμία 50αριά χρόνια τα ίδια θα λέμε για τα ολογράμματα .... Υπογραφή : Πονοκεφαλιασμένος χρήστης 3DS στο τέταρτο .. Edited July 26, 2011 by kaluas Παράθεση Nokia N9 & S.E.X. Play User x ) Απελπισμένες ρητορικές διαστρεβλώσεις ! Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
NetSurfer_g7 Δημ. July 26, 2011 Κοινοποίηση Δημ. July 26, 2011 το 3D στο σινεμά σαν τεχνολογία εδώ και 40 χρόνια αλλά ποτέ δεν έπιασε πραγματικά και τα τελευταία 2-3 χρόνια το ξέθαψαν πάλι. Ναι αλλα η παλια τεχνολογια 3d δεν ειχε καμμια σχεση με το real-d που χρησημοποιεται τα τελευταια χρονια στο σινεμα.Ηταν αυτο με τα Μπλε-κοκκινα γυαλια που απλως συνδυαζαν 2 εικονες διαφορετικων χρωματων και το αποτελεσμα 3d ηταν τραγικο.Tωρα χρησημοποιειται επιστημονικη τεχνολογια και εχει αρκετες προοπτικες εξελειξης και βελτιωσης και δεν ειναι ενα απλο ξεθαμμα της παλιας τεχνολογιας.Οσο για τα υποτιθεμενα προβληματα ολα ειναι θεμα συνηθειας και ισως να υπαρχουν καποιες ατελειες γιατι ακομα ειναι αρχη. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.