aimilios Δημοσιεύτηκε April 8, 2004 Κοινοποίηση Δημοσιεύτηκε April 8, 2004 Θα ήθελα να ρωτήσω κάτι και θέλω τόσο τις προσωπικές σας όσο και τις νομικές (όσοι έχουν φυσικά) γνώμες για το παρακάτω: Είχα πάρει που λέτε το Σεπτέμβριο που μας πέρασε ένα usb stick από το ΠΛΑΙΣΙΟ. Χθές ξαφνικά μου τα τίναξε και δεν σήκωνε ούτε format ούτε τίποτα. Πάω λοιπόν στο ΠΛΑΙΣΙΟ να το αλλάξω. Όπως ήταν φυσικό ο τεχνικός διαπίστωσε ότι δεν δουλεύει και μου έκανε χαρτί για αλλαγή. Πάω λοιπόν να το επιστρέψω και με έκπληξη με πληροφορεί ο πωλητής ότι θα πάρω ένα πιστωτικό αλλά όχι με την τιμή αγοράς αλλά με μειωμένη τιμή λόγο χρόνου που πέρασε από την αγορά! Σε ερώτησή μου γιατί αυτό, η απάντησή του ήταν (επι λέξει) «έτσι είναι ο νόμος της αγοράς». Ξέρετε αν όντως ισχύει κάτι τέτοιο; Και ποιός μου εξασφαλίζει ότι η μείωση της τιμής που αποφασίζει το ΠΛΑΙΣΙΟ είναι σωστή; Με τι κριτήρια μπορεί να βγάζει αυτές τις τιμές; Σημειώστε ότι το usb stick που επέστρεψα δεν κυκλοφορεί πια (ήταν usb 1.1) και δεν υπάρχει φυσικά τρόπος να τσεκάρω ότι η τιμή που μου έδωσε το ΠΛΑΙΣΙΟ είναι σωστή. Τι λέτε εσείς; Παράθεση Samsung Galaxy A52s 5G (SM-A5288/DS) Samsung Galaxy Watch5 Pro (SM-R920) ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
palaboul156 Δημ. April 8, 2004 Κοινοποίηση Δημ. April 8, 2004 Τι να σου πω.. Το πλαισιο εχει αρχισει να χαλαει.. Κατι τα χαλια build2order pc, κατι τα κομματια στα καλαθια, κπλ κλπ.. τι να πω. Το καλυτερο για σενα ευχομαι! Παράθεση http://www.myphone.gr/gallery/data/500/6408ktinos.jpg Η ζωη αρχιζει μετα την ασφαλτο... Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
aimilios Δημ. April 8, 2004 Author Κοινοποίηση Δημ. April 8, 2004 Αρχικό Μήνυμα από το μέλος palaboul156 ( 8 Απρ. 2004 , 10:06) Τι να σου πω.. Το πλαισιο εχει αρχισει να χαλαει.. Κατι τα χαλια build2order pc, κατι τα κομματια στα καλαθια, κπλ κλπ.. τι να πω. Το καλυτερο για σενα ευχομαι! Εγώ δεν μπορώ να κάνω κάτι άλλο, το επέστρεψα με αρκετές διαμαρτυρίες... Παράθεση Samsung Galaxy A52s 5G (SM-A5288/DS) Samsung Galaxy Watch5 Pro (SM-R920) ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
indigo Δημ. April 8, 2004 Κοινοποίηση Δημ. April 8, 2004 προσωπική μου εμπειρία με επιστροφές προιόντων απο το Πλαίσιο είναι καλή... έχω αλλάξει 3 φορές προιόντα ... (2 h/d και ενα tv tuner ) ... χωρίς κανένα πρόβλημα ... μάλιστα τη μια φορά επειδή ο δίσκος ήτανε 20άρης και δεν κυκλοφορούσε πιά για να μου δώσουνε 20αρη μου δώσαν 40αρη χωρίς διαφορά ... βέβαια το οτι χρειάστηκε 3 φορές να επιστρέψω προιόντα στο Πλαίσιο είναι άλλο μεγάλο θέμα ... αυτό που λές δεν το έχω ξανακούσει ... ίσως αν χτύπαγες ενα τηλ. στο Ινστιτούτο Καταναλωτών (ΙΝΚΑ) κάποιο 4 ψήφιο μου φαίνεται είναι ... http://www.inka.gr Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
unforgiven Δημ. April 8, 2004 Κοινοποίηση Δημ. April 8, 2004 Και εγώ έχω πολύ καλή εμπειρία από τις αλλαγές του Πλαισίου. Χρειάστηκε να κάνω μερικά τηλέφωνα στο CS, αλλά όλα καλά στο τέλος. Δεν κατάλαβα: Τι εννοείς "μειωμένη τιμή"; Αν σου επέστρεψαν ένα ποσό από την τωρινή αξία αγοράς ενός καινούριου sticκ, είναι απαράδεκτοι. Αν σου επέστρεψαν όλο το ποσό που κοστίζει ένα καινούριο stick (άσχετα αν έχει πέσει η τιμή του σε σχέση με αυτή που είχε όταν το αγόρασες), είναι 100% δίκαιοι, μιας και με το ίδιο ποσό μπορείς να αγοράσεις καινούριο stick. Παράθεση Ποτέ μην λογομαχείς με έναν βλάκα... Θα σε ρίξει στο επίπεδό του και θα σε νικήσει λόγω πείρας. Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
shodanjr_gr Δημ. April 8, 2004 Κοινοποίηση Δημ. April 8, 2004 Και εμένα έτσι μου έκαναν με μία μητρική που είχε παρουσιάσει πρόβλημα. Αλλά πέραν αυτού του μεμονωμένου γεγονότος δεν είχα ποτέ άλλο πρόβλημα με το CS του Πλαισίου. Παράθεση http://card.mygamercard.net/sig/shodangr.jpg New York, Neeeeeeeeeeeeeeeeeew York! Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
valerio Δημ. April 8, 2004 Κοινοποίηση Δημ. April 8, 2004 Φίλε μου η εγγύηση καλύπτει την αντικατάσταση με ένα ίδιο, ισοδύναμο ή καλύτερο από αυτό που είχες. Τα περί πιστωτικού στη νέα τιμή είναι απατεωνιές. IANAL όμως πιστεύω ότι δεν πρέπει να το δεχτείς. Παράθεση Flying is easy, just throw yourself at the ground and miss... Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
mcde Δημ. April 8, 2004 Κοινοποίηση Δημ. April 8, 2004 Το Πλαίσιο αντικαθιστά έμμεσα τα προϊόντα. Αυτό σημαίνει ότι σου δίνει πιστωτικό με αξία ίση με αυτή του προϊόντος που παρουσίασε βλάβη με το οποίο μπορείς είτε να αγοράσεις ένα νέο, είτε οτιδήποτε άλλο θέλεις. Λογικά θα σου έδωσαν πιστωτικό ίσης αξίας με την τιμή που έχει το USB stick τώρα και όχι όταν το αγόρασες. Κάτι που είναι φυσιολογικό ώστε να μπορείς να αγοράσεις το ίδιο προϊόν. Θα μου φαινόταν πολύ περίεργο να σου δώσουν πιστωτικό μικρότερης αξίας πάντως. Παράθεση http://mcde.gr/tw/twitter-bird-light-bgs.png Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
unforgiven Δημ. April 8, 2004 Κοινοποίηση Δημ. April 8, 2004 Αρχικό Μήνυμα από το μέλος valerio ( 8 Απρ. 2004 , 12:05) Φίλε μου η εγγύηση καλύπτει την αντικατάσταση με ένα ίδιο, ισοδύναμο ή καλύτερο από αυτό που είχες. Τα περί πιστωτικού στη νέα τιμή είναι απατεωνιές. IANAL όμως πιστεύω ότι δεν πρέπει να το δεχτείς. Γιατί; Πας στο πιστωτικό και αγοράζεις το ίδιο προϊόν. Ποιά η διαφορά; Ίσα ίσα που σου δίνεται η δυνατότητα να αγοράσεις κάτι καλύτερο αν θέλεις. Παράθεση Ποτέ μην λογομαχείς με έναν βλάκα... Θα σε ρίξει στο επίπεδό του και θα σε νικήσει λόγω πείρας. Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
ariadgr Δημ. April 8, 2004 Κοινοποίηση Δημ. April 8, 2004 Άρα δεν τον έκλεψαν τον άνθρωπο. Σωστά έκαναν. Και εγώ το πρώτο μου cd-recorder όταν το πήρα έκανε 100.000 δρχ., αλλά αν το πήγαινα πίσω στους 11 μήνες, που η τιμή του π.χ. είχε πέσει στις 60.000 δρχ., το ποσό που θα μου πίστωναν θα ήταν 60.000 δρχ., και είναι λογικό, γιατί με αυτά τα χρήματα θα μπορούσα να πάρω το ίδιο καινούργιο. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
seeker Δημ. April 8, 2004 Κοινοποίηση Δημ. April 8, 2004 Αρχικό Μήνυμα από το μέλος indigo ( 8 Απρ. 2004 , 10:22) ίσως αν χτύπαγες ενα τηλ. στο Ινστιτούτο Καταναλωτών (ΙΝΚΑ) κάποιο 4 ψήφιο μου φαίνεται είναι ... 1721 :D Παράθεση Ψάχνετε πληροφορίες για το Linux? Τότε επισκεφθείτε το LinuxOS Club Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
brebosgeo Δημ. April 8, 2004 Κοινοποίηση Δημ. April 8, 2004 inka kai ekshgise tous an twra to poso pou sou edwsan pairneis kainourio stick einai ok.alliws einai giftoi Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
valerio Δημ. April 8, 2004 Κοινοποίηση Δημ. April 8, 2004 Αρχικό Μήνυμα από το μέλος unforgiven ( 8 Απρ. 2004 , 13:10) Γιατί; Πας στο πιστωτικό και αγοράζεις το ίδιο προϊόν. Ποιά η διαφορά; Ίσα ίσα που σου δίνεται η δυνατότητα να αγοράσεις κάτι καλύτερο αν θέλεις. Ίσως η λέξη απατεωνιές είναι βαριά κουβέντα, και σε καμμία περίπτωση δεν τη χρησιμοποιώ ως νομικό όρο. Αν θες θεώρησε ότι την εννοώ με εισαγωγικά. Από εκεί και πέρα πρέπει να σκεφτείς ότι σε μερικά προϊόντα μεν η τιμή πέφτει με τον καιρό αλλά δεν σημαίνει ότι εξακολουθούν να πωλούνται. Γιατί να πληρώσω τη διαφορά για να πάω στο αμέσως μεγαλύτερο; Παράδειγμα 1: Να είχα μια μνήμη με α μέγεθος που με κάλυπτε. Δεν θέλω ούτε πιστωτικά ούτε τίποτα. Θέλω μια ίδια μνήμη. Απλά πράγματα... Φαντάσου πριν 2,5 χρόνια να πήρες ένα 20ρη δίσκο με εγγύηση 3ετή και να σου πούνε ξέρεις, ο 160άρης κάνει 80 εθρώ, πάρε τώρα εσύ 20 ευρώ πιστωτικό. Αυτό δε σου λύνει το πρόβλημα. Εγώ θέλω πίσω ένα 20ρη, αν δεν έχετε δώστε μου ό,τι έχετε. Δεν έχω καμμιά δουλεία να τρέχω στα καλά των καθουμένων ;) Παράθεση Flying is easy, just throw yourself at the ground and miss... Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
michpan Δημ. April 8, 2004 Κοινοποίηση Δημ. April 8, 2004 Αρχικό Μήνυμα από το μέλος valerio ( 8 Απρ. 2004 , 14:43) εισαγωγικά. Από εκεί και πέρα πρέπει να σκεφτείς ότι σε μερικά προϊόντα μεν η τιμή πέφτει με τον καιρό αλλά δεν σημαίνει ότι εξακολουθούν να πωλούνται. Γιατί να πληρώσω τη διαφορά για να πάω στο αμέσως μεγαλύτερο; Οπως εξηγήθηκε παραπάνω, το Πλαίσιο δίνει πιστωτικό για να αντικαταστήσεις το προϊόν μ'ένα ισάξιο κι αν δεν υπάρχει, με το αμέσως καλύτερων δυνατοτήτων. Θα μπορούσε κάλλιστα να στο αλλάζει επι τόπου αλλά κάνει κάτι ακόμα καλύτερο, σου δίνει το δικαίωμα να χρησιμοποιήσεις το πιστωτικό όπως εσύ νομίζεις (δηλ. μπορεί να μην θέλεις πιο να πάρεις ένα usb disk και να πάρεις π.χ. ένα recorder). Κάθε άλλο παρά "απατεωνιά" (σε εισαγωγικά) είναι.. Εχω επιστρέψει δύο φορές προϊόντα και ποτέ δεν είχα πρόβλημα και βρίσκω το σύστημα αυτό πάρα πολύ καλό.. Μιχάλης :alien: Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
lefkal Δημ. April 8, 2004 Κοινοποίηση Δημ. April 8, 2004 Εγώ τουλάχιστον έχω μίνει καταικανοποιημένος με το Πλαίσιο έχω γυρίσει ένα τιμόνι και μια κάρτα δικτύου χωρίς κανένα απολύτως πρόβλημα. Μόλις τους τα έδωσα τα ελέγξανε και μου δώσαν μια "απόδειξη" με το πόσο κάναν και μπορούσα να αγοράσω κάτι ίδιας ή μεγαλύτερης αξίας. Μάλιστα το τιμόνι το είχα αγοράσει σε προσφορά και στο χαρτί μου γράψαν την αρχική τιμή του!!!! :) τους το είπα όμως και το αλλάξανε :) Παράθεση http://briefcase.pathfinder.gr/download/317490 Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
OverClocker Δημ. April 8, 2004 Κοινοποίηση Δημ. April 8, 2004 Αρχικό Μήνυμα από το μέλος mcde ( 8 Απρ. 2004 , 11:05) Το Πλαίσιο αντικαθιστά έμμεσα τα προϊόντα. Αυτό σημαίνει ότι σου δίνει πιστωτικό με αξία ίση με αυτή του προϊόντος που παρουσίασε βλάβη με το οποίο μπορείς είτε να αγοράσεις ένα νέο, είτε οτιδήποτε άλλο θέλεις. Λογικά θα σου έδωσαν πιστωτικό ίσης αξίας με την τιμή που έχει το USB stick τώρα και όχι όταν το αγόρασες. Κάτι που είναι φυσιολογικό ώστε να μπορείς να αγοράσεις το ίδιο προϊόν. Θα μου φαινόταν πολύ περίεργο να σου δώσουν πιστωτικό μικρότερης αξίας πάντως. Αυτό που λές έχει γίνει... Και εγώ όταν χρειάστικε να αλλάξω πράγματα δεν έφεραν καμία αντιριση.... Παράθεση Ericsson T28s - Nokia 3330 - Siemens S45 - Siemens S55 - Siemens SL45i - Siemens SX1 - Motorola MPX200 - Siemens SX1 Limited - Siemens CX75 - Qtek 8310 - Nokia N95 - Samsung Omnia i900 - SonyEricsson X10i - Samsung Galaxy S - Samsung Galaxy S2 - Samsung Galaxy Note2 - Samsung Galaxy Note4 - Samsung Galaxy Note9 - Samsung Galaxy S23 Ultra - Samsung Galaxy S24 Ultra - Samsung Galaxy S25 Ultra Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
elteo Δημ. April 8, 2004 Κοινοποίηση Δημ. April 8, 2004 Είναι υποχρεωμένοι να σου το αλλάξουν με ένα ίδιο. Εάν δεν έχουν λόγω παλαιότητας τότε είναι υποχρεωμένοι να σου δώσουν το αμέσως επόμενο μοντέλο! Επέμεινε να στο στείλουν στην κατασκευάστρια να σου το αλλάξουν! Τα περι "πιστωτικού" είναι ελληνικές πατέντες.. Παράθεση Ι need a six month vacation, twice a year. Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
mcde Δημ. April 8, 2004 Κοινοποίηση Δημ. April 8, 2004 Ώρες ώρες με κάνετε να αναρωτιέμαι... Να έχετε παράπονα από ένα κατάστημα για το κακό service να πω εντάξει... αλλά να έχετε παράπονα επειδή κόβει πιστωτικό ίσης αξίας εεε συγνώμη κιόλας αλλά είναι απαράδεκτο. Για μένα είναι ένας λόγο να σκέφτομαι περισσότερο να αγοράσω από άλλο κατάστημα γιατί δεν κάνουν κάτι τέτοιο και μου βγάζουν την πίστη όταν χαλάσει κάτι κι εσείς μου λέτε ότι κακώς κόβουν πιστωτικό. Φαίνεται δεν ξέρετε πόσο "πρόθυμοι" είναι σε διάφορα άλλα καταστήματα να αντικαταστήσουν προϊόν που έχει παρουσιάσει βλάβη. Φαίνεται δεν έχετε ακούσει τι μπαρούφες μπορεί να σου πουν για να μην το αντικαταστήσουν. Και φυσικά δεν υπάρχει περίπτωση να πάρεις κάτι άλλο. Ένω με το πιστωτικό στην χειρότερη παίρνεις κάτι άλλο και τελείωσε. Δεν λέω ότι στο Πλαίσιο είναι τέλειοι ούτε ότι δεν κάνουν λάθη, όμως για μένα το πιστωτικό είναι ένα βήμα προς τη σωστή κατεύθυνση. Και το λέω αφού έχω δει τι μπορεί να αντιμετωπίσει κανείς σε περίπτωση βλάβης. Παράθεση http://mcde.gr/tw/twitter-bird-light-bgs.png Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
elteo Δημ. April 8, 2004 Κοινοποίηση Δημ. April 8, 2004 mcde λέμε τι ισχύει κανονικά.. Παράθεση Ι need a six month vacation, twice a year. Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Panagioths Δημ. April 8, 2004 Κοινοποίηση Δημ. April 8, 2004 Τι ειδους εγγυηση δινει το Πλαισιο? - Εγγυηση αντικαταστασης προιοντος; - Εγγυηση αποκαταστασης βλαβης; Αν δινει το 2ο και δεν μπορει για τεχνικους λογους να διορθωσει την βλαβη τοτε υποχρεουται να παει στο 1ο (εκτος και αν στην γραπτη εγγυηση λεει διαφορετικα). Αν δεν μπορει να αντικαταστησει το προιον με το ιδιο μοντελο (εχει εξαντληθει, δεν κυκλοφορει αλλο) τοτε πρεπει να το αντικαταστησει με καποιο αντιστοιχο ή καποιο επομενο μοντελο. Και αυτο γιατι οταν εγω παω να παρω ενα μονιτορ ταδε μοντελο και το πληρωσω 100.000 δρχ, δινω 100.000δρχ και παιρνω οχι μονο τα κατασκευαστικα υλικα του συν την χρηση που θα του κανω αλλα και την εγγυηση οτι αυτο το μαραφετι θα δουλευει για 1 χρονο (ή οσο διαστημα μου δινει εγγυηση) σωστα οπως το σχεδιασε ο κατασκευαστης του (και οπως δηλωνει το καταστημα). Αν η εγγυηση μου ειναι 12μηνες και στον 10ο μηνα χαλασει (οχι με δικη μου υπαιτιοτητα) τοτε το καταστημα ή ο κατασκευαστης πρεπει να μου το αντικαταστησει γιατι τις 100.000δρχ μου τις εδωσα για τουλαχιστον 12μηνες αρα εχω χασει κατι λιγοτερο απο τα δυο δωδεκατα των χρηματων μου. Το ποσο εχει στην τρεχουσα αγορα δεν με ενδιαφερει μιας και οταν το καταστημα αλλαξει τιμες (απο οταν το αγορασα εγω) δεν ερχεται να με ρωτησει αν 'εγκρινω' που υποβαθμιζει την συγχρονη αξια του προιοντος μου. Η τωρινη τιμη δεν μπορει να ληφθει σαν γνωμονας γιατι υποκειται σε εβδομαδιαιες μεταπτωσεις που δεν μπορουν να προβλεφθουν απο καποιον νομο ή κανονα. Παράθεση Βλέπεις πράγματα και αναρωτιέσαι "Γιατί;" Αλλά εγώ ονειρεύομαι πράγματα που δεν υπήρξαν ποτέ και λέω "Γιατί όχι;" Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
valerio Δημ. April 8, 2004 Κοινοποίηση Δημ. April 8, 2004 Αρχικό Μήνυμα από το μέλος mcde ( 8 Απρ. 2004 , 13:05)Το Πλαίσιο αντικαθιστά έμμεσα τα προϊόντα. Αυτό σημαίνει ότι σου δίνει πιστωτικό με αξία ίση με αυτή του προϊόντος που παρουσίασε βλάβη με το οποίο μπορείς είτε να αγοράσεις ένα νέο, είτε οτιδήποτε άλλο θέλεις. Λογικά θα σου έδωσαν πιστωτικό ίσης αξίας με την τιμή που έχει το USB stick τώρα και όχι όταν το αγόρασες. Κάτι που είναι φυσιολογικό ώστε να μπορείς να αγοράσεις το ίδιο προϊόν. Θα μου φαινόταν πολύ περίεργο να σου δώσουν πιστωτικό μικρότερης αξίας πάντως. Απ'ότι γράφει ο φίλος συνφορουμίτης του δίνανε λιγότερα κι εγώ από εκεί πιάστηκα. Αν σου δίνουν τα χρήματα που αρκούν για να πάρεις ένα ισοδύναμο ή καλύτερο (ελλείψη αυτού) τότε πάω πάσσο... Παράθεση Flying is easy, just throw yourself at the ground and miss... Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
aggelopas Δημ. April 8, 2004 Κοινοποίηση Δημ. April 8, 2004 Ego 2 sklirous 120gb pou allaksa den mou edosan pistotiko alla mou tous allaksan amesos (afou tous elegksan sto texniko tmima). Παράθεση Mutilator :shifty: Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
OverClocker Δημ. April 8, 2004 Κοινοποίηση Δημ. April 8, 2004 Δεβ σου δώσανε ένα χαρτί? Αυτό ήταν.... Παράθεση Ericsson T28s - Nokia 3330 - Siemens S45 - Siemens S55 - Siemens SL45i - Siemens SX1 - Motorola MPX200 - Siemens SX1 Limited - Siemens CX75 - Qtek 8310 - Nokia N95 - Samsung Omnia i900 - SonyEricsson X10i - Samsung Galaxy S - Samsung Galaxy S2 - Samsung Galaxy Note2 - Samsung Galaxy Note4 - Samsung Galaxy Note9 - Samsung Galaxy S23 Ultra - Samsung Galaxy S24 Ultra - Samsung Galaxy S25 Ultra Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Gary Kokkin Δημ. April 9, 2004 Κοινοποίηση Δημ. April 9, 2004 http://www.pctech.gr/viewthread.php?tid=2590 http://www.pctech.gr/viewthread.php?tid=15055 http://www.pctech.gr/viewthread.php?tid=9786 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
OverClocker Δημ. April 9, 2004 Κοινοποίηση Δημ. April 9, 2004 Την πρώτη περίπτωση την έχω δει και εγώ να γίνεται μπροστά μου..... Παράθεση Ericsson T28s - Nokia 3330 - Siemens S45 - Siemens S55 - Siemens SL45i - Siemens SX1 - Motorola MPX200 - Siemens SX1 Limited - Siemens CX75 - Qtek 8310 - Nokia N95 - Samsung Omnia i900 - SonyEricsson X10i - Samsung Galaxy S - Samsung Galaxy S2 - Samsung Galaxy Note2 - Samsung Galaxy Note4 - Samsung Galaxy Note9 - Samsung Galaxy S23 Ultra - Samsung Galaxy S24 Ultra - Samsung Galaxy S25 Ultra Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.