Jump to content

[MOTO] Gilera Runner: Βελτιώσεις, εμπειρίες κ.α


nikos the great
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Παιδια ειδα-μιας και λεμε για βαψιματα- ενα γκιλερα 500 κιβικα στην κατερινη που το ειχε ολο ροζ με ασπρες γραμμες οπου να'ναι με σπρευ και τις ζαντες και ολα. Ηταν πραγματικα εντυπωσιακο και κατα τη γνωμη μου γκομενοπαγιδα με ενα ροζ νεον θα ηταν τρελα.Σκεφτομαι να το κανω ετσι... Θα το κανω ενα μονταζ στο κομπιουτερ να δω πως θα φαινεται.
Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 4,1χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Παιδια ειδα-μιας και λεμε για βαψιματα- ενα γκιλερα 500 κιβικα στην κατερινη που το ειχε ολο ροζ με ασπρες γραμμες οπου να'ναι με σπρευ και τις ζαντες και ολα. Ηταν πραγματικα εντυπωσιακο και κατα τη γνωμη μου γκομενοπαγιδα με ενα ροζ νεον θα ηταν τρελα.Σκεφτομαι να το κανω ετσι... Θα το κανω ενα μονταζ στο κομπιουτερ να δω πως θα φαινεται.

 

Δεν ειναι με σπρει με αερογραφο ειναι...τουλαχιστον ετσι τα κανουμε εμεις...

 

Ροζ θα ειναι σαν το μηχανακι της BARBIE...

 

Καντο μπλε μα ασπρα σβησιματα...

[sIGPIC][/sIGPIC]

Follow This Dream

Link to comment
Share on other sites

Οχι και της μπαρμη, μπορει να ακουγεται οντως ετσι αλλα ηταν καλο. Μπλε θα ελεγα οτι δεν θα'ταν καλο. Ασ'στο μωρε ετσι τη θα παθεις. Κι αμα δεν μ'αρεσει μετα πως τα ξανακανω μανισια??
Link to comment
Share on other sites

file GIL46 pira to 50ari gia thema diplomatos...forao tin Gianelli Next..den pira tin Shot giati den eixa ta extra money pou ithele..tora tha valo akoma ena mpouzi iridiou,enan imanta kai multivar..2300euro to pira ..120 tin eksatmisi

Debugging is twice as hard as writing the code in the first place. Therefore, if you write the code as cleverly as possible, you are, by definition, not smart enough to debug it.

 

— Brian W. Kernighan and P. J. Plauger in The Elements of Programming Style.

Link to comment
Share on other sites

enas filos ,evgale ta pada apo to gillera to 50ari, forese kinitira apo 180 2t kai kulindropistono mallosi, ilektrika ,frena rodes kai exatmisi kai paei gami.....odas . emena pados me to z pou exw mou rixnei 2 mixanakia
[sIGPIC][/sIGPIC]yamaha z 125!!!!
Link to comment
Share on other sites

3 ειναι οι εταιριες για εξατμισεις.για μεγαλα βαλαντια η polini & mallosi και για φτηνες καταστασεις η giannelli.τωρα ολες οι αλλες ειναι "οτι ναναι"

εδω θα πω οτι κανεις λαθος φιλαρακι μου! για πολινι και μαλοσι συμφωνω.αλλα οχι και gianneli....... πληροφοριακα παντως υπαρχει και η tecnigas σαν εταιρια.

τωρα,ας καταθεσω λοιπον κι εγω τις αποψεις μου (ειτε σωστες ειτε λαθος) σχετικα με το πειραγμα στα 50ρακια gillera.κατ αρχην ολα αυτα που ακουγωνται περι ''το εκανα 200άρι'' ειναι ψιλοχαζομαρες.τοσα χρονια ασχολουμαι με gilera και το μονο που εχω δει (και μου ειχε κανει φοβερη εντυπωση τοτε) ηταν ενα οντως αλλαγμενο σε 180 πενηνταρι που ομως ειχε γινει ως εξης!ο τυπος πηρε σκελετο απο πενηνταρι,και ολα τα αλλα ηταν απο 180(αν δεν κανω λαθος ειχε κανει και μια ''δυσκολη'' πατεντα και με το σινεμπλοκ γιατι το 180 ειναι ποιο φαρδυ) :).το καλο ειναι οτι ειχε αριθμο πλαισιου απο 50αρι οντως.

ως γνωστον,το 80αρι αργα ή γρηγορα θα φρακαρει.ας παω λοιπον σε αυτους που θελουν να κανουν μια ''αξιοπιστη βελτιωση'' στο μηχανακι τους.θα προτεινω εδω μια σειρα απο ανταλακτικα τα οποια ειναι τα ιδανικοτερα(κατα την αποψη μου) για μια βελτιωση χωρις κινδυνο να βγαλει προβλημα η μηχανη. οριστε λοιπον:

εξατμηση: polini funky

καρμπυρατερ: mallosi-dellorto 17,5

μουλτιβαρ(μαζι με ''βαρελακια''): malossi

ιμαντας: malossi

μπουζι: malossi

 

συνολο σε ευρω περιπου 500

αυτο πιστευω ειναι ενα απλο κιτ για βελτιωμενες μεν (και χωρις κανεναν κινδυνο για τη μηχανη) αλλα σε καμια περιπτωση αγωνιστικες επιδωσεις(με σιγουρο το φρακαρισμα μετα απο καποια στιγμη και την αλλαγη στην καλυτερη περιπτωση κυλινδρου και πιστονιου...)!

περιμενω γνωμες...

Link to comment
Share on other sites

Οχι και της μπαρμη, μπορει να ακουγεται οντως ετσι αλλα ηταν καλο. Μπλε θα ελεγα οτι δεν θα'ταν καλο. Ασ'στο μωρε ετσι τη θα παθεις. Κι αμα δεν μ'αρεσει μετα πως τα ξανακανω μανισια??

 

 

 

Και ομως ροζ δεν νομιζω να φαινοταν ωραιο.Σκεψου πως θα αντιδρουσες εσυ αν εβλεπες ενα παληκαρι πανω σε ροζ σκουτερακι και μαλιστα Runner.Συγγνωμη αλλα ετσι θα προσβαλεις το συγκεκριμενο μοντελο :lol: .

 

Αν θες γκομενοπαγιδα παρε αμαξι!! (Ζ3, SLK , η καμπριο ακομα και matiz):lol:

Link to comment
Share on other sites

με σιγουρο το φρακαρισμα μετα απο καποια στιγμη και την αλλαγη στην καλυτερη περιπτωση κυλινδρου και πιστονιου...)!

 

Γιατι σιγουρο το φρακαρισμα φιλε?Αν παρατηρησεις ο red virus εχει το μηχανακι του πειραγμενο 3 χρονια τωρα.

Καλο θα ειναι να εξετασουμε τις περιπτωσεις που μπορει να προκαλεσουν κολλημα του κινητηρα.

 

1)Το ρευμα.Αν καποιος δεν πειραξει την ηλεκτρονικη μειωνει τις πιθανοτητες τρυπιου πιστονιου και πολλων αλλων προβληματων.Εχω ακουσει αρκετα...Πρεπει να ειναι καποιος πολυ εμπειρος (μηχανικος εννοω) για να παιξει με τα ρευματα , φυσικα μετραει και το τι ποιοτητας εξαρτηματα βαζει ο καθενας στο μηχανακι του.

 

2)Η θερμοκρασια.Ειχα γνωρισει πριν μερικους μηνες ενα παιδι ο οποιος ειχε κανει ολο το μηχανακι Malossi ΑΛΛΑ χωρις ψυγειο!Ετσι ενα καλοκαιρι πηγαινοντας Κιφησια δεν παρατηρησε οτι το μηχανακι του ειχε αναψει και το κολλησε.Πολλες φορες ακομα ,πριν απο τοτε σταματαγε και περιμενε να κρυωσει ,σε διαφορες διαδρομες.

 

Εγω προσωπικα δεν γνωριζω, ουτε εχω ακουσει κανεναν να εχει αλλαξει ψυγειο στο πειραγμενο 50αρι.Παντως οταν ειδα με 25-30 βαθμους θερμοκρασια να σηκωνεται η βελονα πανω απο εκει που πρεπει εσπευσα και παρηγγειλα ψυγειο malossi.Απο τοτε και με 40 βαθμους θερμοκρασια η ενδειξη στο μηχανακι δεν ανεβηκε πανω απο το 1/5 του δεικτη.Μου στοιχισε 260 ευρω αλλα ακομα πιστευω οτι ηταν επενδυση στην ζωη του σκουτερ μου και την καλη λειτουργια.

 

3)Η λιπανση.Με καλο λαδι και επαρκη ποσοτητα στο μιγμα καυσης συντελουμε στην σωστη λειτουργια του μοτερ.

 

4)Καλη βενζινη.Εγω προσωπικα βαζω παντα S.Unleaded 100, BP συνηθως.Εχω ακουσει απο αλλους οτι κατα το σερβις που εκανα παρατηρησαν εξαιρετικη καθαριοτητα στο εσωτερικο του κυλινδρου χρησιμοποιοντας τετοιου τυπου βενζινη.Θα μου πειτε οτι τις αραιωνουν κλπ. αλλα τι να κανεις ,ελπιζεις για το καλυτερο.

 

5)Τακτικη συντηρηση.

 

6)Ποιοτητα.Εγω προτιμω τα ποιοτικα εξαρτηματα απο τα φθηνα.Οτι πληρωσεις παιρνεις που λενε.

 

Αν εχω αφησει κατι απ'εξω ας με συμπληρωσει καποιος.:)

 

Συγγνωμη για το μεγαλο μηνυμα.:O

Link to comment
Share on other sites

ναι,οκ δεν λεω. ολα αυτα που λετε παιζουν ρολο! το οτι ο φιλος μας το εχει τρια χρονια και δεν εχει φρακαρει ειληκρινα δεν μου λεει τιποτα!! μπορει σ αυτα τα 3 χρονια να εχει κανει 1000χμ ή να το πηγαινει πολυ χαλαρα.γενικα παντως το 80αρι οσο δεν προσεχεις ολα αυτα που πολυ σωστα γραψατε ποιο πανω και οσο το ''σπάς'' τοσο μειωνεις το χρονο ζωης του! απλα ηθελα να δωσω εμφαση αλλου. στο οτι ο red virus πχ αμφιβαλω αν βασιζεται να κανει ενα ταξίδι 100 χιλιομετρων. θα ειναι με την ψυχη στο στομα....

εγω προσωπικα με το 50αρι πειραγμενο μηχανακι μου παω οπου θελω και δεν φοβαμαι τιποτα (εκτως απροοπτου), και μαλιστα με ταχυτητες παντα πανω απο 100χμ/ωρα.

 

Υ.Γ. θα το πω απλα: αν προσεχουμε και φροντιζουμε το μηχανακι μας,μας προσεχει και μας φροντιζει και αυτο. αν πουμε δεν γ.....εται,μηχανακι ειναι! τοτε κι αυτο θα μας ''παρατησει'' καποτε....

Link to comment
Share on other sites

Εννοειται πως η μεγαλες αποστασεις δεν ειναι κατι που μπορουν να καλυψουν τετοια μηχανακια, διχρονα και πειραγμενα ταυτοχρονα.

Εδω ξερω ατομα τα οποια εχοντας παπακια δεν πηγαιναν ουτε στη θαλασσα με το μηχανακι μηπως τους αφησει πουθενα!!

 

Αλλα αυτο που λες στο Υ.Γ ειναι γεγονος!

Link to comment
Share on other sites

ti diafora mporei na kanei to mpouzi malossi apo ena palo mpouzi?

Εγω δεν πιστευω να κανει διαφορα, εκτος αν εχει περισσσοτερες ακιδες 4π.χ

 

Μην μου πεις οτι αυτο το ραννερ ειναι (δι)κοσου. Με τι ειναι "ντυμενο"?

Link to comment
Share on other sites

Tha sou po all thelo na mou peis kai esi tin gnomi sou.exo allaksei kilindro,pistoni kefali,mpilies,vagiator,eksatmisi gianneli kai karmilater 21 kai paei poli kala.mono ena provlimataki mou evgale me thn velona tou karmilater alla to rithisa.thelo na pigainei sthn ekkinisi kai sthn teliki akoma pio mpam kai pio poli.ti na allakso,akoma pio elafria varelakia apo oti exo kai gia teliki ti na kano?
Link to comment
Share on other sites

Tha sou po all thelo na mou peis kai esi tin gnomi sou.exo allaksei kilindro,pistoni kefali,mpilies,vagiator,eksatmisi gianneli kai karmilater 21 kai paei poli kala.mono ena provlimataki mou evgale me thn velona tou karmilater alla to rithisa.thelo na pigainei sthn ekkinisi kai sthn teliki akoma pio mpam kai pio poli.ti na allakso,akoma pio elafria varelakia apo oti exo kai gia teliki ti na kano?

 

kat arxin ti kylindropistono foras? oso gia ekinisi kai teliki poy les, edo isxiei i parimia pou leme: dyo karpouzia se mia masxali den xorane! i mono ekkinisi tha exeis i mono teliki. to kalytero einai to endiameso.

gia ekinisi pantos ta vasika pou tha xreiasteis einai: elafries mpilies,granazia ekkinisis kai enan epitaxynti(malossi).

gia teliki tha xreiastis: mia kalyteri eksatmisi (kata protimisi malossi i polini),variteres mpilies, granazia telikis.

episis kati pou tha voithouse poli einai i allagi strofalou-mpielas(alla einai poli akriva....). telos,foras filtroxoani i ton papa?

Link to comment
Share on other sites

Αυτο που λες δεν το πιστευω αν κατι στελνει παραπανω ρευμα αυτο ειναι ο πολλαπλασιαστης/ρευματα το μπουζι απλα μπορει να βγαζει πιο μεγαλο και ισχυρο σπινθυρα λογω διαφορας αγωγημοτητας...

 

Να ρωτησω και κατι αλλο:

Αν βγει κοντρα Gilera runner 125(μανισιο) vs Gilera runner 50 με malossi parts τι θα γινει???????????

Ρωταω γιατι ακουω οτι τα 50αρια καρφωνουν 120,110 η και 130 με το ζορι ενω τα 125 "μονο" 108 τι γινεται???(Υπ'οψην οτι το 50αρι ειναι ελαφρυτρο απο ολες τις αποψεις)

Link to comment
Share on other sites

Αυτο που λες δεν το πιστευω αν κατι στελνει παραπανω ρευμα αυτο ειναι ο πολλαπλασιαστης/ρευματα το μπουζι απλα μπορει να βγαζει πιο μεγαλο και ισχυρο σπινθυρα λογω διαφορας αγωγημοτητας...

 

Να ρωτησω και κατι αλλο:

Αν βγει κοντρα Gilera runner 125(μανισιο) vs Gilera runner 50 με malossi parts τι θα γινει???????????

Ρωταω γιατι ακουω οτι τα 50αρια καρφωνουν 120,110 η και 130 με το ζορι ενω τα 125 "μονο" 108 τι γινεται???(Υπ'οψην οτι το 50αρι ειναι ελαφρυτρο απο ολες τις αποψεις)

για το πρωτο που λες θα σου δωσω τι ακριβως γραφει στη σελιδα της η ίδια η malossi.

:SPARK PLUG DENSO W27 ES-ZU

code = 63 7409.L0

 

DENSO SPARKPLUGS

 

An important factor in selecting spark plugs, is heat range. This determines how quickly heat is conducted away from the spark plug's firing tip. Spark plugs operating at excessively high temperatures or at excessively low temperatures can create problems. The former does not allow the spark plug to cool sufficiently resulting in pre-ignition and the latter generates carbon deposit on the electrode. Denso operates between 400 and 900 degrees C, an ideal range that allows the spark plug to self-clean between combustion cycles.

 

This series offers:

1. stronger sparks at lower voltages

2. better firing performance and improved acceleration.

δηλαδη λεει οτι επειδη το μπουζι δουλευει σε μικροτερο ευρως θερμοκρασιων αποτι τα απλα μπουζι εχει τη δυνατοτητα να δινει ισχυροτερους σπινθηρες με χαμηλες εντασεις βολτ και καλυτερη επιταχυνση στη μηχανη.

 

τωρα για το δευτερο που λες,εχω τυχει σε τετοια κοντρα. βασικα για να εχει πιθανοτητες το 50αρι να περασει το 125 πρεπει να ειναι full racing φτιαγμενο.να μην εχει ουτε βιδες απο 50αρι. γενικα ειναι ''δυσκολη'' κοντρα.

η αποψη μου ειναι πως θα τερματισουν σχεδον μαζι αν η κοντρα ειναι 400μετρα. αν ειναι παραπανω το 50αρι θα φυγει μπροστα λογο τελικης.

Link to comment
Share on other sites

Οκεϊ. Με επεισες. Δηλαδη να μην βγω κοντρα με 125 θα ξεφτιλιστω.

 

 

Υ.Γ δεν προτιθεμε να δωσω 1500 να το κανω full racing κανα 700αρι και πολλα ειναι.

Link to comment
Share on other sites

Tι λες ρε συ?

Αν βγεις κοντρα με 125 και εισαι τουλαχιστον διπλα του, αυτος θα γινει ρομπα!! ;)

Link to comment
Share on other sites

Ναι αλλα τα ατομα που συναναστρεφομαι καβαλανε 125 τα ζωα και τα εχουν ψιλο πειραγμενα οχι πολυ ομως λογω του μονιμου προβληματος των εφηβων: No money. Ετσι σημασια εχει η νικη αφου σου λεει "ας επαιρνες 125...εγω πως πηρα?" Εγω αποκλειεται να παρω 125 γιατι αμα με πιασουν θα μου κοψουν τα οπισθια.
Link to comment
Share on other sites

Κοιτα εσυ και που εχεις πειραγμενο το μηχακι σου ριχνουν ακομα 50 ολοκληρα κυβικα.Οποτε και παλι ανιση η μαχη!!

 

Ποιος θα σου κοψει τον κωλο?Η αστυνομια?

 

Εσυ κερδιζεις απο οποιαδηποτε αποψη.

 

Το διπλωμα σου στοιχισε το 1/10 απο το δικο τους.

Πηρες (λογικα) φθηνοτερα το μηχανακι.

Πληρωνεις λιγοτερη ασφαλεια και βενζινη. (Πιθανοτατα)

 

Οποτε ας επερναν εκεινοι 50αρι:lol:

Αρα οποιαδηποτε συγκριση μεταξυ αλλης κατηγοριας δυκικλων ειναι αστεια απο την πλευρα του θεωρητικα ισχυροτερου.

 

Εμενα ενας φιλος μου με typhoon 125 μαμα με εχει φαει να τα παμε.Λετε να το κανω?

 

Για να υπενθυμισω εχω :

 

72cc κυλινδροπιστονο malossi

Καρμπυρατερ 25mm (αφιλτρο και ζιγκλερωμενο φυσικα)

Βαριατορ (7.5gr μπιλιες για τελικη), συμπλεκτη , ιμαντα , καμπανα ολα malossi

Εξατμιση Gianneli.

 

Καιω motul 600 με S.Unleaded 100.

 

Πως το βλεπετε?

Link to comment
Share on other sites

Το διπλωμα τους κοστισε 1000 φορες λιγοτερο απο το δικο μου αφου δεν εχουν ουτε καν για 50αρι ενω ειναι συνομιλικοι μου(15) οσο για την ασφαλεια αστα καλυτερα. Για τα αλλα ΟΚ. Πανε ρε συ αμα ειναι φιλικο να μας πεις και απο δικη σου εμπειρια το αποτελεσμα μιας τετοιας κοντρας.
Link to comment
Share on other sites

Κοιτα εσυ και που εχεις πειραγμενο το μηχακι σου ριχνουν ακομα 50 ολοκληρα κυβικα.Οποτε και παλι ανιση η μαχη!!

 

Ποιος θα σου κοψει τον κωλο?Η αστυνομια?

 

Εσυ κερδιζεις απο οποιαδηποτε αποψη.

 

Το διπλωμα σου στοιχισε το 1/10 απο το δικο τους.

Πηρες (λογικα) φθηνοτερα το μηχανακι.

Πληρωνεις λιγοτερη ασφαλεια και βενζινη. (Πιθανοτατα)

 

Οποτε ας επερναν εκεινοι 50αρι:lol:

Αρα οποιαδηποτε συγκριση μεταξυ αλλης κατηγοριας δυκικλων ειναι αστεια απο την πλευρα του θεωρητικα ισχυροτερου.

 

Εμενα ενας φιλος μου με typhoon 125 μαμα με εχει φαει να τα παμε.Λετε να το κανω?

 

Για να υπενθυμισω εχω :

 

72cc κυλινδροπιστονο malossi

Καρμπυρατερ 25mm (αφιλτρο και ζιγκλερωμενο φυσικα)

Βαριατορ (7.5gr μπιλιες για τελικη), συμπλεκτη , ιμαντα , καμπανα ολα malossi

Εξατμιση Gianneli.

 

Καιω motul 600 με S.Unleaded 100.

 

Πως το βλεπετε?

 

το 25αρι το καρμπ το βλεπω λιγο υπερβολικο για τη μετατροπη που εχεις στο μηχανακι σου.ενα 21 με το εξωτερικο τσοκ θα ηταν the best.το 25αρι θα ταν καλυτερο με μια εξατμιση malossi και αν φορουσες και στροφαλομπιελα (λογο πολυ περισοτερων στροφων του κινητηρα=μεγαλυτερη αναγκη για καυσιμο). το κακο με τα μηχανακια μας ειναι οτι στο σημειο που ειναι η εισαγωγη αερα του καρμπυρατερ και πρεπει να μπει η χοανη εκει μαζευονται ολα τα σκουπιδια και οι σκονες απο τη ροδα.ασε που τρεμει η ψυχη μου οταν περναω απο νερα(εχω βγαλει και το μικρο φτερακι που ειναι κατω-πισω απο το καρμπυρατερ...) θελει μερα παρα μερα καθαρισμα χωρις υπερβολη.οταν το ειχα 80αρι αγαναχτησα και εβαλα τελικα 22αρι καρμπυρατερ το οποιο δουλευει καλυτερα με παπα και ετσι βρηκα την υγεια μου

τωρα στο θεμα 80 vs 125,αυτο για την βενζινη που εγραψες...σβηστο:p .επεισης το οτι δεν μπορεις να συγκρινεις 50/80 κυβικα με 125 απολύτως σωστο;) . αλλο το ενα,αλλο το αλλο.

τελος,φιλικη συμβουλη ---> μην τα βαζεις με typhoon...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...