gmac Δημ. August 21, 2003 Κοινοποίηση Δημ. August 21, 2003 Δεν είναι καθόλου δικό σου πρόβλημα αν πας και τσακιστείς σε κάποια κολώνα. Δημιουργείς ένα σωρό νοσηλευτικά έξοδα στο κράτος άρα είναι στο συμφέρον του να σου επιβάλει την ζώνη. Όντως, αλλά δε θα πρέπει προτεραιότητα να δωθεί σε πράγματα που επηρεάζουν άμεσα τους γύρω μας, πχ παραβάσεις που μπορεί να θέσουν σε κίνδυνο άμεσα τη ζωή/σωματική ακεραιότητα των άλλων και μετά στη ζώνη κράνος? Ή τώρα βγήκαν για τα κινητά. Καλά κάνουν! αλλά πότε θα δώσουν προτεραιότητα σε άλλα πιο σημαντικά πράγματα? Ακόμα και σε σωστά πράγματα να δώσουν σημασία το πράγμα ξεφτιλίζεται. Να υπενθυμίσω πόσο χαμηλά έχει πέσει το όριο για το αλκοτέστ, σε σημείο που να καταντά γελοίο. Πιστεύετε ότι θα έπρεπε να είναι εκεί που είναι και να μην το τηρεί κανένας ή λίιγο πιο ψηλά αλλά να εφαρμόζεται? Ομοίως και με τα ραντάρ για υπερβολική ταχύτητα. Τουλάχιστον στα Γιάννενα μπαίνουν σε σημεία όπου θα μπορούσες να τρέξεις λίγο παραπάνω (πχ 90 αντί για 70, πρόσφατα μάλιστα στον ίδιο δρόμο το όριο ήταν 50) και πρακτικά δεν εξυπηρετούν. Να το πάω και πιο πέρα σχετικά με την αστυνομία γενικώς, χάριν παραδείγματος, δε θέλω να αλλάξει η κουβέντα. Δεν είναι γελοίο να γίνονται ανακοινώσεις επί ανακοινώσεων όταν πιάνουν κάποιον με ένα σακουλάκι χασίς, όταν δίπλα περνάει η ηρωινή σε μεγάλες ποσότητες? Το ίδιο δεν είναι να σε γράφουν για κινητό ή για ζώνη ή για μισό ποτήρι ποτό ή για 70km/h όταν δίπλα πετάγεται ο άλλος χωρίς να έχει προτεραιότητα, ο άλλος τρέχει με 50 στην αριστερή με το Lada, ο άλλος με 200 στον καρόδρομο κτλ? Έχουμε λύσει όλα τα άλλα και μας μάρανε το κινητό και η ζώνη? Εδώ δεν έχουμε τα βασικά και ο καθένας οδηγάει όπως να'ναι. Καλά το φλας έχει καταργηθεί από χρόνια, τελευταία έχουν καταργηθεί οι προτεραιότητες και άλλα πολλά. Βγαίνεις στο δρόμο και είναι μια περιπέτεια. Ανεβαίνει και η αδρεναλίνη, ποτέ δεν είσαι χαλαρός. Κακή η χρήση κινητού, αλλά από τους χιλιάδες νεκρούς κάθε χρόνο από τροχαία, πόσοι είναι από κινητό? Οι αρχές μας σα να βλέπουν το δέντρο και να χάνουν ολόκληρο δάσος Αμαζονίου... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
valerio Δημ. August 21, 2003 Κοινοποίηση Δημ. August 21, 2003 Το μέτρο είναι καθαρά εισπρακτικό... Φοράω κράνος πάντα... Μια μέρα το είχα δανείσει σε φίλο μου και με γράψανε. Μου δώσανε κλήση και με αφήσανε να φύγω κανονικά, λες και μετά την κλήση δεν κυνδύνευα να σκοτωθώ... Κανονικά έπρεπε να με υποχρεώσει να πάω να φέρω κράνος για να πάρω το μηχανάκι... Παράθεση Flying is easy, just throw yourself at the ground and miss... Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Avior Δημ. August 21, 2003 Κοινοποίηση Δημ. August 21, 2003 Ohm nama shivaya... Κατά τη γνώμη μου καλά το κάνουν και το απαγόρευσαν. Safety first. Το κακό με το να μιλάς σε κινητό-hands free δεν είναι ότι δεν ακούς καλά (και με μουσική μέσα δεν ακούς καλα, και, αν πας με 100+ και κλειστά παράθυρα, ακούς μόνο πολύ δυνατούς ήχους) αλλά ότι αποσπάται η προσοχή σου, πράγμα που φυσικά δεν συμβαίνει με τη μουσική, ακόμα και αν ακούς το weaver και τα διπλανά αυτοκίνητα νομίζουν ότι περνάει κομπρεσέρ :p Το θέμα της ποσοχής είναι τεράστιας σημασίας στην οδήγηση... Πάρα πολλά θανατηφόρα τροχαία έχουν γίνει λόγω αφηρημάδας, και ότι είμαστε αφηρημένοι στο αμάξι και έως τώρα δεν πάθαμε τίποτε, δεν πα να πει και πολλά, συνήθως η πρώτη φορά είναι αρκετή να σε κάνει να κοιτάς τα πεύκα ανάποδα. Το θέμα είναι βέβαια να βελτιώσουν και άλλες διατάξεις, πολύ θα χαιρόμυνα άμα κόβανε τον κ%λο σε όποιον δε φορούσε ζώνη η κράνος ή πέρναγε πατητός κόκκινο ή πήγαινε με 160+ στον στενάκι Παράθεση Brave new worlds... Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Βασίλης Δημ. August 21, 2003 Κοινοποίηση Δημ. August 21, 2003 Κακή η χρήση κινητού, αλλά από τους χιλιάδες νεκρούς κάθε χρόνο από τροχαία, πόσοι είναι από κινητό? Οι αρχές μας σα να βλέπουν το δέντρο και να χάνουν ολόκληρο δάσος Αμαζονίου... Απο τους 1000 νεκρους ας πουμε οι 50 ειναι απο το κινητο και τα παρελκομενα του,οι 200 ειναι απο το αλκοολ,οι 150 απο υπερβολικη ταχυτητα,αλλοι 150 επειδη καποιος αλλος καρφωθηκε πανω τους και δεν φορουσαν ζωνη, και παει λεγοντας... Ως ποτε θα χρειαζομαστε καποιον μπαμπουλα πανω απο το κεφαλι μας για να μας ωθει στο να κανουμε τα αυτονοητα τα οποια αφορουν την ζωη μας ; Μια την εχουμε την ρημαδα,αξιζει να την χασουμε πανω στην ασφαλτο; :confused: :( Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
rigasnic Δημ. August 21, 2003 Κοινοποίηση Δημ. August 21, 2003 Κακή η χρήση κινητού, αλλά από τους χιλιάδες νεκρούς κάθε χρόνο από τροχαία, πόσοι είναι από κινητό? Οι αρχές μας σα να βλέπουν το δέντρο και να χάνουν ολόκληρο δάσος Αμαζονίου... Δεν έχεις άδικο, όμως: Αν δεν έχουν στοιχεία ότι τα κινητά έχουν προκαλέσει τροχαία και όμως τα γράφουν, φαντάσου το αλκοτέστ, που εσύ (παράδειγμα) θεωρείς πολύ χαμηλό το όριο όμως τα στοιχεία της τροχαίας λένε ότι είναι πολλά τα ατυχήματα που οφείλονται στο αλκόολ και ότι έχει παρατηρηθεί μείωση από τότε που άρχισαν τα αλκοτεστ. Πώς λοιπόν να μην μειώσουν το όριο; Φαντάσου να υπηρχαν ανάλογα στοιχεία για το κινητό. 200 ευρώ θα ήταν το πρόστιμο και 5 βαθμούς στο point system (και καλά θα κάνανε...) Παράθεση [imgalign]http://www.rigasplastika.gr/nicolas/320ci.jpg[/imgalign] rigasnic :: The ex-night shift :: Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
mavrios Δημ. August 21, 2003 Κοινοποίηση Δημ. August 21, 2003 Όσο δεν υπάρχει παιδεία στους οδηγούς, οι νόμοι περί του ΚΟΚ θα έχουν απλά εισπακτικό χαρακτήρα. Μπορεί να μην εχεις hands free & car kit μπορεί καν να μην έχεις κινητό, αλλά όταν οδηγείς και μπερδεύεις το δεξί με το αριστερό (τυχαίο παράδειγμα!) τότε είσαι πολύ περισσότερο επικίνδυνος απο τον οποιονδήποτε που μιλάει στο κινητό του και είναι συγκεντρωμένος! Και φυσικά δεν είναι εφικτό να έχεις κάποιον πάντα απο πίσω σου να σου εξηγεί ποιό είναι το δεξί & ποιό το αριστερό! :whistle: Παράθεση κ @ τ @ ν τ ι @ Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
petran Δημ. August 21, 2003 Κοινοποίηση Δημ. August 21, 2003 Αρχικό Μήνυμα από τον rigasnic Καταρχήν δεν είναι εισπρακτικό μέτρο... Αλλιώς δεν θα ήταν μόνο 30 ευρώ... 600 είναι στην Ισπανία! Νομίζω και μόνο η κουβέντα που γίνεται σε αυτό το thread δίχνει τη νοοτροπία των ελλήνων. Σε τόσες χώρες απαγορεύεται, εμείς όμως θέλουμε άλλους νόμους... ΑΠΛΑ ΜΗΝ ΜΙΛΑΤΕ ΟΤΑΝ ΟΔΗΓΕΙΤΕ! ... Νικόλα, εισπρακτικό μέτρο δεν σημαίνει απαραίτητα και μια περιουσία! Πάντα η "τιμή" ενός προϊόντος έχει άμεση σχέση με τη "ζήτηση"! ;) Ειλικρινά δε γνωρίζω τι ακριβώς απαγορεύεται στο εξωτερικό, αλλά το βρίσκω φαρισαϊσμό ν' απαγορεύεται η συνομιλία μέσω hands free, car kit ή ανοικτής ακρόασης, ενώ μπορείς κάλλιστα να συνομιλείς με 1-3 συνεπιβάτες, με τους οποίους συνήθως οι Έλληνες επιδιώκουμε κι οπτική επαφή! Σοβαρά πιστεύει κανείς ότι στην τελευταία περίπτωση δεν αποσπάται η προσοχή σου και αποσπάται μόνο στην πρώτη;;;;;;;; Παράθεση http://briefcase.pathfinder.gr/download/petros_pf/15778/181976/0/Petran.gif Nokia Series 60 forum moderator (Ret.) Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
gmac Δημ. August 21, 2003 Κοινοποίηση Δημ. August 21, 2003 Αρχικό Μήνυμα από τον rigasnic Νομίζω και μόνο η κουβέντα που γίνεται σε αυτό το thread δίχνει τη νοοτροπία των ελλήνων. Σε τόσες χώρες απαγορεύεται, εμείς όμως θέλουμε άλλους νόμους... Στις άλλες χώρες έχουν λύσει άλλα πιο ουσιώδη ζητήματα και έχουν περάσει και στο ζήτημα του κινητού. Δε λέω, είναι σημαντικό, αλλά εδώ γίνονται εξόφθαλμες παραβάσεις πολύ πιο επικίνδυνες από το κινητό σε όλα τα οδικά δίκτυα. Το να ασχολούμαστε με τα κινητά όταν ο κόσμος πεθαινει εξαιτίας του κάθε γκαζοφονιά/άχρηστου/αδιάφορου τα κινητά είναι ένα μέρος του προβλήματος μεν, μικρό δε και θα έπρεπε να μας απασχολήσουν τα υπόλοιπα πρώτα. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
BestMan Δημ. August 22, 2003 Κοινοποίηση Δημ. August 22, 2003 Στην Κύπρο επιτρέπεται χρήση κινητού στο αυτοκίνητο ΜΟΝΟ με handsfree. Αλλιως... τα 85 ευρώπουλα δεν τα γλυτώνεις (αν σε πιάσουν). Αλλά, αν και τσουχτερό το πρόστιμο (που άκουσα οτι το διπλασιάσανε) μυαλό... δεν βάζουμε :lol: Παράθεση NEC DB2000 (1999), Nokia 3210 (2000), EricssonR320s (2001), Ericsson T65 (2002), Nokia 6600 (2003), Palm Treo650 (2005), iPhone (2007), HTC Hero (2009), Samsung Galaxy Mini (2010), iPad (2010), Samsung Omnia W (2011), Samsung Galaxy Note (2012), iPad Air (2014), Samsung Galaxy Note 3 (2014), OnePlus 2 (2015), Meizu M5 Note (2017), Samsung Note 8 (2017), iPad 6 (2018)... http://www.everythingaboutebooks.com Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
johnywh Δημ. August 22, 2003 Κοινοποίηση Δημ. August 22, 2003 Μερικές απόψεις και από μένα: - το κινητό ή ο συνεπιβάτης ή το να ακούς συζήτηση στο ραδιόφωνο σίγουρα αποσπά την προσοχή και οδηγούμε με το πίσω μέρος του μυαλού μας. Εμένα μου τυχαίνει μετά από κλήση με hands free, να κλείνω το τλφ και να αναρωτιέμαι: "ρε πως έφτασα εδώ? ποτε πέρασα από τους Αμπελόκηπους". Πάντως διαφωνώ για το γράψιμο του hands free. - πιστεύω ότι το κυνήγι των κινητών γίνεται λόγω του ότι τώρα δεν υπάρχει δακτύλιος και όσοι είχαν το δύσκολο έργο εντοπισμού των παραβατών δακτυλίου πήραν το εξίσου δύσκολο έργο εντοπισμού κινητών. Η πλάκα είναι ότι πέρναγα και έβλεπα από κόμβους πχ Χίλτον/Σύνταγμα σταματημένα αυτοκίνητα να τους δίνουν κλήση και αναρωτιόμουν καλά ρε συ τι γράφουν? ζώνες? Και εγώ μιλούσα αμέριμνος στο HF θεωρόντας ότι είμαι νόμιμος. Μόλις αρχίσει ο δακτύλιος, τότε θα ξεχαστούν τα κινητά (νομίζω, δεν αναλαμβάνω ευθύνη :) - και μια απορία: αν παραμιλάς μόνος στο αμάξι ή τραγουδάς, μπορούν να σε σταματήσουν και να σου πουν σε είδα ότι μίλαγες που το έκρυψες το κινητό? Και αν (πονηριά) έχεις δεύτερο κινητό κλειστό καβάτζα και τους το δείξεις και πείς ιδού το κινητό, κλειστό, άνοιξέτο τσέκαρε και τις κλήσεις έχω να πάρω δυό ώρες. Το αληθινό κάτω από το κάθισμα... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
mcde Δημ. August 22, 2003 Κοινοποίηση Δημ. August 22, 2003 Οι συγκρίσεις με άλλες χώρες είναι λάθος... Εδώ έχουμε τόσα δυστυχήματα συνεχώς. Το κινητό φταίει; Δηλαδή πριν να εμφανιστούν τα κινητά είχαμε λιγότερα δυστυχήματα; Δε νομίζω. Όλα είναι θέμα νοοτροπίας... Δεν είναι δύσκολο να το καταλάβει κανείς, μπορεί να το δει με τα ίδια του τα μάτια. Μια βόλτα σε κάποιον δρόμο με κάποια κίνηση, αρκεί. Φίλοι μου είχαν πετύχει κάποιον που είχε σταματήσει στη γέφυρα του Ασπροπύργου επειδή κατάλαβε ότι έκανε λάθος και γύρναγε προς τα πίσω! Έτσι για να δώσω ένα παράδειγμα. Από εκεί και πέρα το να υποστηρίζουν ότι η χρήσης ενός κινητού με handsfree είναι πιο επικίνδυνη από όταν έχει car-kit, μου φαίνεται εντελώς λάθος :worry: Παράθεση http://mcde.gr/tw/twitter-bird-light-bgs.png Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
broxopoios Δημ. August 22, 2003 Κοινοποίηση Δημ. August 22, 2003 Αρχικό Μήνυμα από τον sculper 2)8eoro megalh xazomara to metro me to kranos kai thn zonh! edw eisai arketa la8os giati ean xtypisei aytokinito kapoia mixani kai o mixanobios den exei kranos kai pa8ei kati i pe8anei (asxeto me to ean ftaei o mixanobios ktl) sernoun ton odigo se apeira dikastiria. enw me krnos borei na min ginotan kai tipota. Opoios den foraei EIDIKA kranos kai pa8ei kati stin teliki den prepei na ton lypountai oi alloi dioti einia epilogi tou! Alla otan tin pa8ei, meta katalavainei ti malakas itan Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
PAOCLIO Δημ. August 22, 2003 Κοινοποίηση Δημ. August 22, 2003 OI ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΩΣ Γ Ε Λ Ο Ι Ο Ι ...ΟΛΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΠΕΡΙΤΤΑ Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
rigasnic Δημ. August 22, 2003 Κοινοποίηση Δημ. August 22, 2003 Αρχικό Μήνυμα από τον petran Νικόλα, εισπρακτικό μέτρο δεν σημαίνει απαραίτητα και μια περιουσία! Πάντα η "τιμή" ενός προϊόντος έχει άμεση σχέση με τη "ζήτηση"! ;) Ειλικρινά δε γνωρίζω τι ακριβώς απαγορεύεται στο εξωτερικό, αλλά το βρίσκω φαρισαϊσμό ν' απαγορεύεται η συνομιλία μέσω hands free, car kit ή ανοικτής ακρόασης, ενώ μπορείς κάλλιστα να συνομιλείς με 1-3 συνεπιβάτες, με τους οποίους συνήθως οι Έλληνες επιδιώκουμε κι οπτική επαφή! Σοβαρά πιστεύει κανείς ότι στην τελευταία περίπτωση δεν αποσπάται η προσοχή σου και αποσπάται μόνο στην πρώτη;;;;;;;; Δεν απαγορεύεται η συνομιλία μέσω car kit ή ανοιχτής ακρόασης! Όσο το να συνομιλείς με συνεπιβάτες: α) οι συνεπιβάτες μπορούν να δείξουν υπομονή και να μην μιλήσουν κατά τη δειάρκεια κάποιου δύσκολου ελιγμού β) δεν μπορούν να απαγορεύσουν το να έχεις επιβάτες! :p Παράθεση [imgalign]http://www.rigasplastika.gr/nicolas/320ci.jpg[/imgalign] rigasnic :: The ex-night shift :: Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
mcde Δημ. August 22, 2003 Κοινοποίηση Δημ. August 22, 2003 Αρχικό Μήνυμα από τον rigasnic β) δεν μπορούν να απαγορεύσουν το να έχεις επιβάτες! :p Nα απαγορεύσουν τη συνομιλία μαζί τους τότε :p :p :p Παράθεση http://mcde.gr/tw/twitter-bird-light-bgs.png Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Braker Δημ. August 23, 2003 Κοινοποίηση Δημ. August 23, 2003 ok... apagorevete na milas sto kinito me to ena xeri kai na odigas, apagorevete to handfree (me ta kalodia ktlp) an ego exo bluetooth kai milao ti tha mou poun ?? oti milo kai mou apospa tin prosoxi. an mou poun kati tetio tote den tha prepi na exoume sinepivates sto amaksi mas h kai an exoume na min milame me aftous. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.