Jump to content

Αμφισβήτηση λογαριασμού


idom2010
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

@ILGR ξέρω πολύ κόσμο που την έχει πατήσει έτσι και τις περισσότερες φορές (αν όχι όλες) ήταν δικό τους το λάθος. Ένα λάθος κουμπάκι να έχεις (ή να μην έχεις) πατήσει, φορτώθηκε ο λογαριασμός. Για να λένε ότι "'εκαψες" τόσα data θα μπορούν να το αποδείξουν κιόλας, οπότε δε σε βλέπω να βρίσκεις το δίκιο σου.
Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 270
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Εχω κι εγω παρομοια εμπειρια.Σημερα μου ηρθε μυνημα στo κινητο απο την wind να καλεσω ενα νουμερο προς αποφυγη φραγης λογο υψηλης κινησης.Πηρα και προς μεγαλη μου εκπληξη εμαθα οτι εχω κανει λογαριασμο €500(!!!:sick::angry::cry:) για κινηση δεδομενων μεσο 3g.Εν το μεταξυ εχοντας το wind plus non-stop Νομιζα οτι ημουν καλυμενος με € 5 για οσο κι αν μπω στο Internet και κατεβασω με αποτελεσμα να μπαινω και να κατεβαζω συνεχως εφαρμογες μεσο 3g.Ομως οι συνολικες εφαρμογες που κατεβασα δεν ξεπερνουν τα 100 ΜΒ.Ποση ειναι η χρεωση/ΜΒ (ειχα και 40 MB δωρεαν απο το προγραμμα) ωστε να εφτασε ο λογαριασμος μου στο εξωφρενικο ποσο των € 500???Υποψιαζομαι οτι υπηρχαν και κρυφες χρεωσεις απο τις αυτομστες ενημερωσεις που εκανε το κινητο σε διαφορες εφαρμογες χωρις να κανω εγω τιποτε και απο το κατεβασμα των e-mail(καθε φορα που μου'ρχεται e-mail ερχεται ειδοποιηση στο κινητο) τα οποια ηταν ενεργοποιημενα απο τις εργοστασιακες ρυθμισεις της συσκευης και ετσι χρεωνομουν χωρις να το εχω επιλεξει.Αλλα € 500???Για να εφτασε τοσο πολυ θα πρεπει η χρεωση/ΜΒ να ειναι πανω απο € 4.Δεν μου εχει ερθει ακομα ο λογαριασμος. Μολις ερθει ισως να ανεβασω σε συνημμενη εικονα την αναλυση.Αμα ξερει καποιος τις αναλυτικες χρεωσεις κινησης δεδομενων της εταιρειας ας τις ανεβασει.Τωρα εχω απενεργοποιησει εξολοκληρου την μεταφορα δεδομενων μεσο 3g/gprs απ'το κινητο και εχω βαλει να επιτρεπεται μονο η συνδεση μεσο wi-fi. Edited by NetSurfer_g7
Link to comment
Share on other sites

.Εν το μεταξυ εχοντας το wind plus non-stop Νομιζα οτι ημουν καλυμενος με € 5 για οσο κι αν μπω στο Internet και κατεβασω με αποτελεσμα να μπαινω και να κατεβαζω συνεχως εφαρμογες μεσο 3g.Ομως οι συνολικες εφαρμογες που κατεβασα δεν ξεπερνουν τα 100 ΜΒ.Ποση ειναι η χρεωση/ΜΒ (ειχα και 40 MB δωρεαν απο το προγραμμα) ωστε να εφτασε ο λογαριασμος μου στο εξωφρενικο ποσο των € 500???Υ

 

Κάλεσε το 1260 να σου πεις την χρέωση μετά τα ενσωματωμένα mb...

Πήγαινες διακοπές 3-4 μέρες άνετα με το 500αρι

 

Μα καλά αφού ήξερες πως είχες 40mb γιατί νόμιζες πως ήσουν καλλυμένος όσο και αν μπεις;;;

Link to comment
Share on other sites

Κάλεσε το 1260 να σου πεις την χρέωση μετά τα ενσωματωμένα mb...

Πήγαινες διακοπές 3-4 μέρες άνετα με το 500αρι

 

Μα καλά αφού ήξερες πως είχες 40mb γιατί νόμιζες πως ήσουν καλλυμένος όσο και αν μπεις;;;

 

Nομιζα οτι ναι μεν ειχα 40mb απο το προγραμμα αλλα ενεργοποιωντας το wind plus non stop μπορουσα να μπαινω απεριοριστα(non stop,το λεει και η λεξη).Και εν πασ περιπτωση ποσο μπορει να ειναι η χρεωση/Mb μετα τα 40 για να χρεωθω τοσο πολυ???Δεν κατεβασα και κανεναν τεραστιο ογκο.Κανονικα θα επρεπε η wind μολις ξεπεραστουν τα 40 Mb να στελνει μυνημα και να ενημερωνει οτι απο εδω και περα υπαρχει χρεωση και να ενημερωνει και ποση ειναι η χρεωση,ετσι ωστε να μην χρεωνονται οι συνδρομητες εν αγνια τους.

Link to comment
Share on other sites

Non-stop wind plus λέγεται... Οπως λέει και η λέξη έχεις απεριόριστο για το wind-plus (και 40mb για internet)

Αν πληρώναμε 5€ το non-stop δεν θα μιλάγαμε εδώ τώρα...

 

Γιατί δεν καλείς εσύ ο ίδιος να μάθεις τη χρέωση. Ζήτα και ένα διακανονισμό μπας και γίνει κάτι.

Από τη στιγμή που το πρόγραμμα που έχεις, μόλις καταναλώσεις τα mb δεν έχει τη δυνατότητα να σε ενημερώσει δεν μπορείς να ζητάς κάτι τέτοιο...

Στα web n' mail πάντως που έχω εγώ (το παλιό με 40mb) χρεώνει μετά τα ενσωματωμένα 0,10€/mb

Edited by DemetreKre
Link to comment
Share on other sites

Από τη στιγμή που το πρόγραμμα που έχεις, μόλις καταναλώσεις τα mb δεν έχει τη δυνατότητα να σε ενημερώσει δεν μπορείς να ζητάς κάτι τέτοιο...

Στα web n' mail πάντως που έχω εγώ (το παλιό με 40mb) χρεώνει μετά τα ενσωματωμένα 0,10€/mb

 

Αποκλειεται να μην εχουν την δυνατοτητα να με ενημερωσουν.Σημερα πως μ'ενημερωσαν για την υπερβολικη κινηση του λογαριασμου???Αμα μου ειχαν στειλει μυνημα με το που ξεπερασα τα 40 mb δεν θα ειχα γινει στο κακο.Και στο κατω-κατω δεν εχουν ολοι οι χρηστες τα μεσα και την δυνατοτητα να ελενχουν αναπασα στιγμη ποσα Mb εχουν ξοδεψει.Η εταιρεια κανονικα οφειλε να ενημερωσει οτι απο εδω και περα η υπηρεσια ειναι χρεωσιμη για να ξερει ο συνδρομητης τι του γινεται και να μπορει να ελενξει τον λογαριασμο του.Υποψιαζομαι και για εξτρα/κρυφες χρεωσεις (π.χ. εφαρμογες που τρεχουν αυτοματα οσο λειτουργει το κινητο) γιατι αυτα που κατεβασα σε 1 εβδομαδα σε καμμια περιπτωση δεν εχουν τετοιο ογκο που να αξιζουν € 500.Τσεκαρα τον συνολικο ογκο των εφαρμογων που κατεβασα και ηταν γυρω στα 90 Mb(μαζι με τιε προεγκατεστημενες εφαρμογες),αντε να μου χρεωσαν και κατι τα Mail.Αλλα πως εφτασε στα 500 μεσα σε 1 εβδομαδα???Θα παω αυριο στην wind να ζητησω αναλυση του λογαριασμου για να δω αναλυτικα την κινηση και τις χρεωσεις του λογαριασμου μου

Link to comment
Share on other sites

Απλως σου λέω πως το πρόγραμμα που έχεις δεν ενημερώνει μόλις καταναλώσεις τον ενσωματωμένο ογκο.

Δεν αποτελείς εξαίρεση να σε ειδοποιήσουν μόλις το υπερβείς...

 

Καλώς, μίλησε άυριο με την εταιρία, και ενημέρωσε μας αυτά που θα σου πουν...

Link to comment
Share on other sites

@ILGR ξέρω πολύ κόσμο που την έχει πατήσει έτσι και τις περισσότερες φορές (αν όχι όλες) ήταν δικό τους το λάθος. Ένα λάθος κουμπάκι να έχεις (ή να μην έχεις) πατήσει, φορτώθηκε ο λογαριασμός. Για να λένε ότι "'εκαψες" τόσα data θα μπορούν να το αποδείξουν κιόλας, οπότε δε σε βλέπω να βρίσκεις το δίκιο σου.

 

Ξέχασα μάλλον να σας αναφέρω ότι είχα πλύνει στο πλυντήριο το SE Xperia X10 mini και είχα ένα απερχόμενο νοκια χωρίς κουμπιά ή δυνατότητα σύνδεσης στο Ιντερνέτ...και φυσικά βρήκα το δίκιο μου......

Link to comment
Share on other sites

Οπως ανεφερα και στο αλλο θεμα ,κι εγω ετσι την επαθα χτες.Μου στειλανε μυνημα για υπερβολικη κινηση δεδομενων ,τους πηρα τηλ και εμαθα για χρεωση € 500 για δεδομενων 3g.Ναι μεν κατεβαζα εφαρμογες αλλα ο ογκος τους δεν ξεπερναγε τα 90 Mb(εχω και τα 40 δωρεαν).Εχω σοβαρη υποψια οτι το κινητο ακομα και σε αδρανεια και μονο που ηταν ενεργοποιημενο το 3g με χρεωνε κατεβαζοντας αυτοματα ενημερωσεις ,συνχρονιζοντας τις επαφες κ.τ.λ.Πηγα σημερα στην wind να ζητησω αναλυση λογαριασμου και μου ειπαν οτι πρεπει να περιμενω να εκδωθει πρωτα ο λογαριασμος.Τους ειπα οτι τωρα απενεργοποιησα τα 3g απ'το κινητο και ενεργοποιησα μονο το wi-fi.Μου ειπαν οτι αφου απενεργοποιησα το 3g δεν χρεωνομαι αλλο.Συμβουλη προς τους κατοχους smartphones:Τσεκαρετε τις εργοστασιακες ρυθμισεις και απενεργοποιηστε την κινηση δεδομενων 3g/gprs.Ενεργοποιηστε το ΜΟΝΟ τις στιγμες που το χρειαζεστε.Εξαλλου οτι κανει το 3g μπορει να το κανει και το wi-fi χωρις χρεωση.Δεν υπαρχει λογος να ειναι ενεργοποιημενο οταν δεν χρησημοποιειται.Οπως προανεφερε και καποιος παραπανω μια καλη ιδεα ειναι και να κατεβασετε την εφαρμογη 3g watchdog που παρακουλουθει συνεχως την κινηση του 3g και να βαλετε οριο καθε μηνα τα Mb που εχετε δωρεαν.Η εφαρμογη μπορει να ρυθμιστει μολις ξεπεραστει το οριο να απενεργοποιει αυτοματα τo 3g επιτρεποντας μονο το wi-fi,ενω δειχνει αναπασα στιγμη την κινηση των mb.
Link to comment
Share on other sites

καλημερα.χθες βραδυ μου ηρθε μνμ απο την wind κ μου ελεγε οτι προκειτε να γινει φραγη του λογαριασμου μου λογο υπερβολικης χρεωσης.τους πηρα τηλ αμεσως και μου ειπαν οτι ο λογαριασμος μου εχει χρεωθει 1280 ευρω!!!!!!εμεινα καγκελο μολις το ακουσα....

η αληθεια ειναι οτι εμπαινα στο ιντερνετ,αλλα οχι απο τησ wind,αλλα απο wi fi...η κοπελα μ ειπε πως υπαρχει περιπτωση να εμπαινε μονο του,μολις εχανε το σημα,εγω δεν καταλαβα κατι τετοιο ομως..και το θεμα πιο ειναι,δεν αμφιβαλω πωσ μπορει να κατεβαζε δεομενα απο εκει,αλλα δεν θα επρεπε να με ιδοποιησουν νωριτερα??μιλαμε για ενα συμβολαιο,που σχεδον ποτε δεν περναγε τα 50-60ευρω,και μεσα σε 2 μερες ξεπερασε τα 1000..τι νομιζει η εταιρια,πως ειχα καμια ορεξη να πληρωσω,ενα τοσο μεγαλο ποσο,ενω το ιντερνετ υπαρχει παντου και σχεδον τσαμπα???μονο ενας χαζος θα εκανε κατι τετοιο,και τετοιες εποχες..αλλα απο οτι βλεπω απο τα παραπανω μηνηματα μαλλον πως θα την πιω την πορτακαλαδα,γιατι δεν υπαρχει κανενας που να ειναι με το μερος του καταναλωτη...

Link to comment
Share on other sites

Καλύτερα βάλτε κάνα 3G Watchdog για να μετράτε τι bandwidth λέει το κινητό ότι καταναλώνετε. Πολλοί "απρόσεχτοι" έχουν εμφανιστεί τελευταία και μου μυρίζει πατάτα της Wind.
Link to comment
Share on other sites

ειναι ομως απαραδεκτο να μην ενημερωνει η wind τους πελάτες της οταν βλεπουν πως η χρεωση τους μεγαλωνει συνεχεια
Link to comment
Share on other sites

ειναι ομως απαραδεκτο να μην ενημερωνει η wind τους πελάτες της οταν βλεπουν πως η χρεωση τους μεγαλωνει συνεχεια

τους ενημερώνει.....μολις ξεπεράσουν τα 1000 euro :p

Link to comment
Share on other sites

Μα καλά είναι σοβαροί? Πρέπει να φτάσει 1000 ευρώ για να σε ειδοποιήσουν? Πάντως και τόσα είναι πολλά για χρέωση από 3G! Για ψάξτο γιατί κάτι δεν κάνουν καλά!
... and Justice for ... ALL ...
Link to comment
Share on other sites

Ξέχασα μάλλον να σας αναφέρω ότι είχα πλύνει στο πλυντήριο το SE Xperia X10 mini και είχα ένα απερχόμενο νοκια χωρίς κουμπιά ή δυνατότητα σύνδεσης στο Ιντερνέτ...και φυσικά βρήκα το δίκιο μου......

 

Αυτό τώρα το διάβασα καλύτερα. Τι εννοείς; Τι σου είπαν σα δικαιολογία ότι σε χρεώσαν χωρίς να έχεις κάνει καθόλου χρήση data;

Link to comment
Share on other sites

Ναι Χωρίς χρήση DATA (αφού το κινητό δεν διέθετε τέτοια δυνατότητα):lol:

Καμιά σοβαρή και αξιόπιστη απάντηση από κανέναν της Εταιρίας , μου απάντησαν Εγγράφως ότι λόγο "καλής πιστής" της εταιρίας μου μειώνουν το λογαριασμό από 988 Ε που τελικά έφτασε, σε 200Ε, Δεν ξέρω αλλά νομίζω ότι συμβαίνει σε όλες τις εταιρίες κινητής, αν πληρωθεί κερδίζουν,, διαφορετικά λόγο «καλής πίστης» το μειώνουν…..

Edited by milgr
Link to comment
Share on other sites

Ναι Χωρίς χρήση DATA (αφού το κινητό δεν διέθετε τέτοια δυνατότητα):lol:

Καμιά σοβαρή και αξιόπιστη απάντηση από κανέναν της Εταιρίας , μου απάντησαν Εγγράφως ότι λόγο "καλής πιστής" της εταιρίας μου μειώνουν το λογαριασμό από 988 Ε που τελικά έφτασε, σε 200Ε, μεγάλη απάτη?? Δεν ξέρω αλλά νομίζω ότι συμβαίνει σε όλες τις εταιρίες κινητής, αν πληρωθεί κερδίζουν,, διαφορετικά λόγο «καλής πίστης» το μειώνουν…..

 

Ζήτα ρε φίλε την ανάλυση του λογαριασμού! Αν δεν έχει καθόλου data κίνηση καμία ωρα και μέρα μην πληρώσεις ούτε τα 200€

Θα φανεί ποιος είναι από τους 2 ο απατεώνας! Γιατί αν έλεγαν σε μένα πως έκανα κίνση 1000€ και ήμουν σίγουρος πως δεν έχω μπει καθόλου δεν θα πλήρωνα ούτε τα 200€ καλής πίστης!

Link to comment
Share on other sites

Άμα δεν έχεις κίνηση το συζητάς κιόλας? Από εσένα θα βγάλει τα σασμένα η εταιρία δηλαδή? Ζήτα αναλυτικό να δεις τι συμβαίνει.
... and Justice for ... ALL ...
Link to comment
Share on other sites

Τελικά είναι εντελώς ότι να ναι...και φαίνεται από τα οικονομικα αποτελέσματα της. Δε νομίζω ότι θα ορθοποδήσει ποτέ.
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Προσωπικά το θεωρώ απάτη να μην σε ενημερώνει η εταιρία όταν βλέπει να αυξάνει απότομα ο λογαριασμός σου ή όταν λήγουν τα δωρεάν MB που σου προσφέρει. Ακόμη και αν δεν είναι υποχρεωμένοι να το κάνουν, αποτελεί μια καλή επαγγελματική πρακτική ώστε να προστατεύσουν τον πελάτη τους. Αρκετά καλή εντύπωση μου έκανε η Q, που μόλις έληξαν τα 500ΜΒ που είχα, μου έστειλε αυτόματα μήνυμα ώστε να μην χρεωθώ παραπάνω.
Link to comment
Share on other sites

Τελικα ηρθε ο λογαριασμος και ειδα οτι το μεγαλυτερο μερος της χρεωσης προερχοταν απο αυτοματες ενημερωσεις - συνχρονισμους αφου στην αναλυση του λογαριασμου υπηρχαν χρεωσεις σε περιεργες ωρες(2,3,4 τα ξημερωματα) που δεν υπαρχει περιπτωση να μπηκα εγω στο Internet.Παντως επιμενω οτι ειναι απαραδεκτο να μην ενημερωνουν τους συνδρομητες οταν ξεπερασουν τα δωρεαν Mb και να τους ενημερωνουν οταν ειναι πλεον αργα και να εχουν καταχρεωθει. Edited by NetSurfer_g7
Link to comment
Share on other sites

Τελικα ηρθε ο λογαριασμος και ειδα οτι το μεγαλυτερο μερος της χρεωσης προερχοταν απο αυτοματες ενημερωσεις - συνχρονισμους αφου στην αναλυση του λογαριασμου υπηρχαν χρεωσεις σε περιεργες ωρες(2,3,4 τα ξημερωματα) που δεν υπαρχει περιπτωση να μπηκα εγω στο Internet.Παντως επιμενω οτι ειναι απαραδεκτο να μην ενημερωνουν τους συνδρομητες οταν ξεπερασουν τα δωρεαν Mb και να τους ενημερωνουν οταν ειναι πλεον αργα και να εχουν καταχρεωθει.

 

Στα Wind to All αν βάλεις υπηρεσία web σου έρχεται μήνυμα λίγο πριν καταναλώσεις τον όγκο!

Δεν ξέρω αν ισχύει κάτι αντίστοιχο σε άλλη εταιρία

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά καλησπέρα και απο εμένα.

Μόλις έπιασα στα χέρια μου το λογαριασμό της κινητής τηλεφωνίας WIND (ίσως έχει σημασία η αναφορά της εταιρείας),στην οποία ειμαι πελάτης της επι μία 10ετία (λίγη σημασία έχει). Το ποσό του εταιρικού μου πακέτου είναι 520 ολόκληρα ευρουλάκια :cry:!

Ναί έχω smartphone για πολλούς και διάφορους λόγους, εργασιακούς και όχι μόνο! Το έχω στην κατοχή μου 7 και πλέον μήνες! Όταν το προμηθεύτηκα (επιδοτούμενο) πήγα στο κατάστημα για να πραγματοποιήσω τις απαιτούμενες ρυθμίσεις, SMS,MMS,MAIL ACCOUNTS,INTERNET και όλα τα συναφεί, είχα τονίσει στην υπάλληλο οτι ΔΕΝ ΕΠΙΘΥΜΩ να έχω ρυθμίσεις INTERNET, καθώς έχω σε όλους τους χώρους που κινουμαι WiFi!

Για 6 και πλέον μήνες λοιπόν δεν είχα καθόλου χρεώσεις απο ανταλλαγή δεδομένων, όπως φυσικά είναι λογικό αφού ΔΕΝ είχα ορίσει στο αντίστοιχο menu το απαραίτητο path! Κάποια στιγμή,όπως επίσης είναι λογικό, έκανα το update της συσκευής,περίπου 1 μήνα πρίν(είχαν προηγηθεί αλλα 2-3 updates)!

Απο τότε, και χωρίς να συνδιάσω το παρακάτω γεγονός με την εν λόγο αναβάθμιση, άρχισαν να μου έρχονται mails, ενημερώσεις και τέτοια διάφορα, χωρίς εγώ να προβώ σε οποιαδήποτε αλλαγή των ρυθμίσεων της συσκευης μου! Κάποιες φορές το θεωρούσα λογικό καθώς μπορεί να εβρισκα κάποιο WiFi (το είχα μόνιμα ενεργοποιημένο) και να λάμβανα τα mail, κάτι όμως που γινόταν και στιγμές που δέν επαιζε γύρω να υπάρχει κάποιο ασύρματο δίκτυο!

Εκεί άρχισα να ψιλιάζομαι κάτι, όμως ευησυχαζόμουν παράλληλα, καθώς ήξερα πως ΔΕΝ έχω ενεργοποιημένη την υπηρεσία του INTERNET και οτι απλά είναι κάποιος όγκος δεδομένων που θεωρείται αμελητέος και έτσι μπορεί και μου το στέλνει η WIND δωρεάν (αμ'δέ!!). Σημειωτέον πως ουδέποτε προσπάθησα να κάνω χρήση του δικτύου GPRS για να δώ μια σελίδα, ενα βιντεάκι η να περιηγηθώ στο δίκτυο γενικά, παρά μόνον άνοιγα τα mail, και αυτό μόνο σε περίπτωση που περίμενα κατι σημαντικό και απουσίαζα απο το γραφείο!

Πηγαίνω απο το κατάστημα προχθές (πρίν λάβω τον επίσημο λογαριασμό) να κάνω μια ερώτηση επί του θέματος και να τσεκάρω τον επερχόμενο λογαριασμό! Να σημειώσω επίσης πως σε σύγκριση του menu ενός ίδιου κινητού στο κατάστημα το οποίο δεν ήταν αναβαθμισμένο, έλειπε ένα υποmenu απο το δικό μου, το οποίο ήταν αυτό που όριζες τις παραμέτρους για τα παραπάνω, MMS,MAIL κλπ! Και εκεί μου σκάνε το παραμυθάκι τους! Η WIND πλέον ορίζει αυτόματα αυτές τις παραμέτρους στα smartphones και αυτό γίνετε σε όλες τις συσκευές και έτσι εσείς κάνετε χρήση αυτών των ρυθμίσεων ΕΝ ΑΓΝΟΙΑ σας και χωρίς προηγουμένος να ενημερωθείς για αυτές τις αλλαγές, που στη τελική ΔΕΝ επιθυμούσα εξ αρχής!!!

Τώρα θα πείς smartphone ήθελες, τεχνολογία, μούρη και μπλα μπλα μπλα! ΔΕΝ είναι έτσι όμως ρε παιδιά! Όταν 6 λογαριασμοί μου κινούνται στα πλαίσια των 150€ και ξαφνικά κάποιος ξεφεύγει κατα 350€ και πλέον, απο χρήση την οποία ΔΕΝ έχω επιλέξει εξ αρχής, και είναι ο λογαριασμός που ακολουθεί μετά την αναβάθμιση που έκαναν αυτοί (χωρίς καμιά προειδοποίηση και ενημέρωση των πελατών) , δεν είναι δικαιο και επαγγελματικό να σε πάρει κάποιος απο τους τόσους υπαλλήλους τους (έστω και στη μέση του μεσημεριού όπως το συνηθίζουν), να σε ειδοποίσει για τις αλλαγές και για τις χρεώσεις που ξαφνικά άρχισαν να γίνονται απο την γραμμή σου? Αυτό ίσως γινόταν στην χώρα των Θαυμάτων και αν με λέγανε και Αλίκη!

Η επικοινωνία μου φυσικά απέβει άκαρπη με πολλες κουβέντες εκατέρωθεν και φυσικά αποτέλεσμα ένα ολοστρόγγυλο ΜΗΔΕΝΙΚΟ, και φυσικά όλο αυτο δικό μου, με το χρέος μου απέναντί τους να παραμένει στα 520€ που προανέφερα! Ένα μήνυμα απο την εταιρεία τους, που έλαβα στιγμές αργότερα μου ανέφερε πως μετά απο έλεγχο που έγινε στις χρεώσεις μου τις βρήκαν απολύτως φυσιολογικές!!! Και ναι, σαφώς είναι φυσιολογικές γιατί πολύ απλά έγιναν! Οχι ομώς εν γνώση μου! Αυτό είναι και το θέμα! Αναβαθμίσανε τις υπηρεσίες τους (και καλά κάνανε), χωρίς όμως να ενημερώσουν τους πελάτες τους! Το άν θα πληρωθούν (τουλάχιστον απο εμένα), ειναι αλλο θέμα! Το θέμα είναι πως εγώ θέλω να έχω και τις συσκευές μου ενημερωμένες αλλά να πληρώνω για υπηρεσίες που επιθυμώ ΕΓΩ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΕΓΩ, και οχι η κάθε εταιρεία!

Όπως αντιλήθφηκα είναι ενα γεγονός που τείνει να γίνει επιδημία, αλλά είναι κάτι που σίγουρα δεν μπορεί να περασει απαρατηρητο! Θα υπάρξουν πολλαπλάσια κρούσματα και φυσικά ελάχιστα θα δημοσιευτούν!

Σας ζητώ συγνώμη αν σας κούρασα!

Άν καποιος έχει κάποια νεότερα τον ευχαριστώ εκ των πρωτέρων! Άν έχω εγώ νεότερα θα τα ποστάρω ανάλογα!

Link to comment
Share on other sites

'Εχει παραγίνει λίγο η ιστορία με τις χρεώσεις αυτές και τραβάει αρκετό καιρό η ιστορία. Κυνήγα τους όσο μπορείς γιατί σίγουρα είναι δικό τους λάθος (κρίνοντας από αντίστοιχες περιπτώσει και ότι λες παραπάνω). Να δω πότε θα το φτιάξουν αυτό το πρόβλημα, ότι κι αν είναι.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...