Jump to content

[Επίσημο] Nokia N8-00 - Μέρος I


mirrorofsorrow
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Τελικά και εγώ το ν8 θα πάρω..Επειδή, όμως δεν έχω ιδέα , υπάρχει κάποιος τρόπος για να μεταφέρω εύκολα και γρήγορα τα αρχεία μου , από το satio στο ν8?

Πήγαινε στην εφαρμογή του Ν8 Ρύθμιση Τηλεφώνου - Μεταφορά δεδομένων - Άλλο τηλέφωνο

 

Αυτό κάνει μεταφορά δεδομένων μεταξύ Nokia αλλά πολύ πιθανό να γίνει και με το Satio λόγω symbian.

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 5χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

To θέμα είναι πιο περίπλοκο από ότι φαίνεται. Σαν υπάλληλος μπορεί να δεχτώ να το κάνω DOA, το πρόβλημα όμως είναι ότι την συσκευή την στέλνω πίσω στον προμηθευτή όπου και αυτοί κάνουν έλεγχο. Αν αυτοί δεν το δεχτούν σαν DOA, τότε την... κάτσαμε! Επομένως είμαστε πιο αρνητικοί σε τέτοιες κινήσεις γνωρίζοντας ότι θα φάμε άκυρο από τους προμηθευτές. Προτείνουμε την ολοκλήρωση των 4-5 κύκλων φόρτισης για την μέγιστη απόδοση (σε θέματα αυτονομίας) ή τον περαιτέρω έλεγχό τους από το service. Οφείλω να πω πως δεν είναι λίγες οι φορές που στέλνουμε συσκευές με παρόμοια προβλήματα στο service, και έχουν γίνει από εκεί DOA.

 

Είναι ενδιαφέροντα αυτά που αναφέρεις και πάλι σ' ευχαριστώ προσωπικά για την ενημέρωση :) Δεν ξέρω απόλυτα νομικά τι ισχύει, αλλά η προσωπική μου εμπειρία είναι ότι είσαι υποχρεωμένος να δεχτείς τη συσκευή και να την αντικαταστήσεις με μια ίδια, για οποιοδήποτε λόγο κρίνω εγώ. Όπως υποχρεωμένοι είναι και αυτοί να το δεχτούν με τη σειρά τους από σένα.

 

Στο ίδιο συμπέρασμα καταλήγει και αυτός που έγραψε το άρθρο μετά από το δικό του νομικό "ψάξιμο" εδώ που έδωσε πριν από λίγες σελίδες ο antheod

 

"ο καταναλωτής έχει ένα διάστημα [ τουλάχιστον 7 ημερών ] να επιστρέψει το προϊόν στην αρχική του κατάσταση χωρίς καν να πρέπει να αιτιολογήσει την απόφαση του"

 

 

Τα παραδείγματα που σου έδωσα στο προηγούμενο ποστ δεν ήταν τυχαία... Αν θέλεις με πιστεύεις αν θέλεις όχι, άλλα έχω χρησιμοποιήσει όλους τους λόγους που ανέφερα για επιστροφή διάφορων συσκευών και άμεση αντικατάστασή τους με ίδιο μοντέλο. Και μάλιστα τον έναν από αυτούς 2 φορές κιόλας... Όλα έγιναν σε διάστημα 2-3 ημερών από την αγορά και όταν από τα καταστήματα οι πωλητές μου έφεραν κάποιες αρχικές αντιρρήσεις κάποιες φορές, μετά από κάποια σχετική συζήτηση και ενίοτε αφού φτάναμε στους προσιτάμενους και διευθυντές... πάντα γινόταν χρήση DOA. Και ειλικρινά σου μιλάω έχω χρησιμοποιήσει λόγους που δεν πρόκειται να σταθούν εύκολα σε ένα μη απόλυτα εξειδικευμένο service, όπως μη αποδεκτό κατά τα δικά μου κριτήρια backlight bleeding από μια τηλεόραση LCD. Εφόσον φαίνεσαι σχετικός με το άθλημα, ίσως γνωρίζεις περί τίνος πρόκειται και μπορείς να καταλάβεις πόσο απόλυτα "υποκειμενική" είναι η παραπάνω "βλάβη". Που δεν είναι βλάβη στην ουσία αλλά κατασκευαστική ατέλεια που εμφανίζεται στην πλειοψηφία των τηλεοράσεων σε ένα ποσοστό. Τώρα αν την τηλεόραση την πήγε στο service ή την ξαναέβαλε στην αποθήκη έτοιμη προς πώληση είναι αλλουνού παπά ευαγγέλιο...

 

Πάντως εγώ από την προσωπική μου εμπειρία και από τα λίγα που έχω ακούσει για νομοθεσίες και δικαιώματα καταναλωτή, ξέρω ότι εντός ενός μικρού χρονικού διαστήματος οι πάντες είναι υποχρεωμένοι να προβούν σε άμεση αντικατάσταση με μια ίδια συσκευή χωρίς ιδιαίτερα μα μου και γιατί...

 

Βέβαια δεν έχω το νομικό υπόβαθρο να σου πω να εδώ το λέει στον τάδε νόμο... αλλά φαντάζομαι ότι αν δεν ισχύει κάτι τέτοιο αυτός που μου έδωσε μια άλλη τηλεόραση λόγω μη αποδεκτού κατά τη δική μου κρίση backlight bleeding (που σίγουρα ακόμα αναρωτιέται περί τίνος πρόκειται γιατί η πρώτη αντίδρασή του όταν του το είπα ήταν "τι είναι αυτό το πράγμα"), δε θα το έκανε για κανένα λόγο...

 

 

Βέβαια το ότι έχει συμβεί για μένα αυτό δε σημαίνει ότι πρέπει να είναι και κανόνας και ούτε επειδή το λέω εγώ ισχύει πάντα. Άλλωστε αξιόπιστη πηγή πληροφόρησης ποτέ δεν είναι ένα φόρουμ και τι γράφει ο οποιδήποτε τυχαίος σαν εμένα, γιατί ο καθένας μπορεί να λέει τη βλακεία του :) Πάντως αν υπάρχει κάποιος με νομικό υπόβαθρο να μας εξηγήσει υπεύθυνα και κατανοητά με τις ανάλογες παραπομπές και πληροφορίες τα δικαιώματα του καταναλωτή που προκύπτουν από τις διάφορες νομοθεσίες, θα ήταν πολύ ενδιαφέρον να το κάνει και ίσως όλοι μας εκπλαγούμε :)

 

 

Ειλικρινά συγγνώμη για το μακροσκελές οφτοπικ αλλά έχει ενδιαφέρον το θέμα :) Οι διαχειριστές ας μετακινήσουν το μήνυμα κατά βούληση και αν γνωρίζουν κάτι παραπάνω ή μπορούν να μας ανακατευθύνουν σε κάποιο άλλο θέμα ή σελίδα και εκτός φόρουμ ας το κάνουν, γιατί θέλω να διαβάσω την άποψη και την εμπειρία και άλλων πιο σχετικών από μένα με τα νομικά ;)

Edited by karlesg
Link to comment
Share on other sites

Πήγαινε στην εφαρμογή του Ν8 Ρύθμιση Τηλεφώνου - Μεταφορά δεδομένων - Άλλο τηλέφωνο

 

Αυτό κάνει μεταφορά δεδομένων μεταξύ Nokia αλλά πολύ πιθανό να γίνει και με το Satio λόγω symbian.

 

Θα είναι πολύ ενδιαφέρον αν γίνεται αυτό!

 

Εγώ πάλι έχω χαθεί από το forum λιγάκι γιατί περιμένω ακόμη την αντικατάσταση (doa) του δικού μου Ν8:(

 

Για να παραθέσω κι εγώ το δική μου στρατηγική σχετικά με τα λεγόμενα του karlesg, η δική μου συσκευή είχε πρόβλημα με την μπαταρία (τελείωνε σε 1 μέρα με κανονική χρήση). Ζήτησα αντικατάσταση λόγω doa χρησιμοποιώντας το κάτωθι άρθρο του αστικού κώδικα:

 

Άρθρο 540 - Δικαιώματα του αγοραστή

 

Στις περιπτώσεις ευθύνης του πωλητή για πραγματικό ελάττωμα ή για έλλειψη συνομολογημένης ιδιότητας ο αγοραστής δικαιούται κατ' επιλογήν του:

 

να απαιτήσει, χωρίς επιβάρυνσή του, τη διόρθωση ή αντικατάσταση του πράγματος με άλλο, εκτός αν μια τέτοια ενέργεια είναι αδύνατη ή απαιτεί δυσανάλογες δαπάνες.

να μειώσει το τίμημα.

να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση, εκτός αν πρόκειται για επουσιώδες πραγματικό ελάττωμα. Ο πωλητής οφείλει να πραγματοποιήσει τη διόρθωση ή την αντικατάσταση σε εύλογο χρόνο και χωρίς σημαντική ενόχληση του αγοραστή.

(Όπως το άρθρο αντικαταστάθηκε από το άρθρο 1 παρ.1 του ν. 3043/2002 ΦΕΚ 192Α/21-08-2002)

Edited by tomtom44
Link to comment
Share on other sites

Σε πιο παλιό ποστ, είχα αναφέρει ότι έχω πρόβλημα με τη σύνδεση σε γνωστό WLAN καθώς το κινητό συνδεόταν από μόνο του παρόλες τις ρυθμίσεις που είχα βάλει για να μην συνδέεται.

 

....

Αν έχει κανείς καμιά ιδέα, παρακαλώ να την πει μπας και βγάλουμε άκρη!

Νίκο, δοκίμασες όλες τις ρυθμίσεις που αναφέρω εδώ; Γιατί το πιο πιθανό είναι να μας έχει ξεφύγει κάποια ρύθμιση (και εμένα, και εσένα και του υπαλλήλου) ή κάποια εφαρμογή να προκαλεί την συνεχή σύνδεση.

 

Γενικά, αυτό ισχύει για όλους, όσοι διαβάσετε το οδηγό Ασύρματο LAN (WiFi) και προορισμοί και βρείτε κάποια ρύθμιση που έχω ξεχάσει να αναφέρω, με ενημερώνετε ώστε να την συμπληρώσω.

Link to comment
Share on other sites

Εγω παντως μια φορα που ειχα αγορασει ηχεια για τον υπολογιστη, τα οποια μετα απο 2 ωρες δν δουλευανε, τα πηγα πισω και μου τα αντικαταστησανε ΕΠΙΤΟΠΟΥ. Δηλαδη γιατι να μην συμβαινει το ιδιο και με τα κινητα ?
Sent from my iPhone 4S
Link to comment
Share on other sites

Πάντως βρε παιδιά, όταν όλοι οι άλλοι μεγάλοι κατασκευαστές έχουν υιοθετήσει το βύσμα micro-usb για τη φόρτιση των συσκευών τους, η Nokia γιατί επιμένει στο καρφάκι;
[sIGPIC][/sIGPIC]My "baby"!
Link to comment
Share on other sites

Νίκο, δοκίμασες όλες τις ρυθμίσεις που αναφέρω εδώ; Γιατί το πιο πιθανό είναι να μας έχει ξεφύγει κάποια ρύθμιση (και εμένα, και εσένα και του υπαλλήλου) ή κάποια εφαρμογή να προκαλεί την συνεχή σύνδεση.

 

Γενικά, αυτό ισχύει για όλους, όσοι διαβάσετε το οδηγό Ασύρματο LAN (WiFi) και προορισμοί και βρείτε κάποια ρύθμιση που έχω ξεχάσει να αναφέρω, με ενημερώνετε ώστε να την συμπληρώσω.

 

Έχω δει όλες αυτές τις ρυθμίσεις και έχω δοκιμάσει ότι άλλο θα μπορούσα! Το περίεργο είναι ότι όταν το βάλεις να λειτουργήσει χωρίς sim ή το βάλεις στο "εκτός σύνδεσης", λειτουργεί κανονικά χωρίς πρόβλημα! Συνδέεται και αποσυνδέεται έτσι όπως θα έπρεπε. Μόνο όταν ανοίξεις κάποια εφαρμογή. Όταν το βάλεις στο προφίλ "Γενικό", το γυρίζει στο τσάμικο.

Και στο δικό μου αλλά και στης ARVATO χρησιμοποιούμε και οι 2 sim της VODAFONE.

Φίλος με COSMOTE, δεν έχει πρόβλημα!!! Το μόνο που μένει, είναι να αλλάξουμε sim και να δοκιμάσουμε μήπως φταίει αυτή!

Δε μου δημιουργεί κανένα πρόβλημα μιας και δε χρεώνομαι όταν συνδέεται στο WLAN, αλλά μου καταναλώνει γρήγορα την μπαταρία! Αυτό είναι το μόνο πρόβλημα!

 

Ευχαριστώ και πάλι για το χρόνο σου. Όταν έχω νεότερα, θα ποστάρω.

Link to comment
Share on other sites

Πάντως βρε παιδιά, όταν όλοι οι άλλοι μεγάλοι κατασκευαστές έχουν υιοθετήσει το βύσμα micro-usb για τη φόρτιση των συσκευών τους, η Nokia γιατί επιμένει στο καρφάκι;

Ελα ντε, και λεγανε οτι θα υπαρξει κοινος φορτιστης σε μερικα χρονια αλλα δεν το βλεπω να το εφαρμοζει η Νοκια.

Link to comment
Share on other sites

Στην 8η μέρα το δικό μου πέθανε...... :(((( Με ελληνικό product number παρακαλώ

 

βλέπω ότι και στο δικό μας φορουμ αρχισαμε τα περι ξαφνικου θανατου. ενταξει σε τοσα κομματια σιγουρα λιγα θα ειναι προβληματικα όπως σε ολες τι νεες συσκευες (παρατηρηστε οτι ολοι οσοι αντιμετωπιζουν το προβλημα ειναι απο ΑΣΙΑ-τυχιαο?ειναι πολυ μεγαλες αγορες και νεες εκει και ο ανταγωνισμος τεραστιος). εγω το εχω παρει απο τους πρωτους με ελληνικο product code πριν 15 μερες απο vodafone και δεν εχω αντιμετωπισει κανενα προβλημα.

 

Αν εχετε το ιδιο product code με του georgeChios, τοτε νομιζω πως δεν φταιει το οτι ειναι Ασιας, αλλα...θεμα τυχης.:(

Link to comment
Share on other sites

Πάντως βρε παιδιά, όταν όλοι οι άλλοι μεγάλοι κατασκευαστές έχουν υιοθετήσει το βύσμα micro-usb για τη φόρτιση των συσκευών τους, η Nokia γιατί επιμένει στο καρφάκι;

 

Nαι, αυτο ειναι κατι που πρεπει να προσεχθει απο την Νοκια.

 

Μια Νοκια που αλλωστε συμφωνα και με την GreenPeace παραμενει σταθερα ως η πιο φιλικη στο περιβαλλον εταιρια.

 

Ας υιοθετήσει και η Νοκια (και ολοι οι αλλοι) επιτελους το Micro USB KAI για φόρτιση.

 

Λιγοτερα καλωδια , λιγοτερα σκουπιδια μεθαυριο.

 

υγ: Το Ν900 παντως ειναι η εξαιρεση της Φινλανδικης εταιριας και φορτιζει μονο με micro USB:!:

Itchy. Tasty. - YouTube

^Το gaming κανάλι μου 🙂

Link to comment
Share on other sites

βλέπω ότι και στο δικό μας φορουμ αρχισαμε τα περι ξαφνικου θανατου. ενταξει σε τοσα κομματια σιγουρα λιγα θα ειναι προβληματικα όπως σε ολες τι νεες συσκευες (παρατηρηστε οτι ολοι οσοι αντιμετωπιζουν το προβλημα ειναι απο ΑΣΙΑ-τυχιαο?ειναι πολυ μεγαλες αγορες και νεες εκει και ο ανταγωνισμος τεραστιος). εγω το εχω παρει απο τους πρωτους με ελληνικο product code πριν 15 μερες απο vodafone και δεν εχω αντιμετωπισει κανενα προβλημα.

 

Αν εχετε το ιδιο product code με του georgeChios, τοτε νομιζω πως δεν φταιει το οτι ειναι Ασιας, αλλα...θεμα τυχης.:(

 

Το κινητό δεν ήταν Ασίας...κανονικά made in Finland έλεγε το κουτί και όλα τα αυτοκόλλητα από έξω αλλά και το βιβλιαράκι μέσα στα ελληνικά.

Link to comment
Share on other sites

Πάντως βρε παιδιά, όταν όλοι οι άλλοι μεγάλοι κατασκευαστές έχουν υιοθετήσει το βύσμα micro-usb για τη φόρτιση των συσκευών τους, η Nokia γιατί επιμένει στο καρφάκι;

ενταξει αφου φορτιζει και απο τη usb θυρα δεν πειραζει,To φορτιζεις απο τη μια το φορτιζεις και απο την αλλη και ετσι σου δινει τη δυνατοτητα να χρησιμοποιεις και παλιοτερους φορτιστες που ειναι καρφακι.... :-)

Link to comment
Share on other sites

 

υγ: Το Ν900 παντως ειναι η εξαιρεση της Φινλανδικης εταιριας και φορτιζει μονο με micro USB:!:

 

Και το Ν86 μόνο με micro usb φορτίζει.

Δεν έχει άλλη θύρα(δηλαδή 2.5 mm καρφάκι).

Link to comment
Share on other sites

βλέπω ότι και στο δικό μας φορουμ αρχισαμε τα περι ξαφνικου θανατου. ενταξει σε τοσα κομματια σιγουρα λιγα θα ειναι προβληματικα όπως σε ολες τι νεες συσκευες (παρατηρηστε οτι ολοι οσοι αντιμετωπιζουν το προβλημα ειναι απο ΑΣΙΑ-τυχιαο?ειναι πολυ μεγαλες αγορες και νεες εκει και ο ανταγωνισμος τεραστιος). εγω το εχω παρει απο τους πρωτους με ελληνικο product code πριν 15 μερες απο vodafone και δεν εχω αντιμετωπισει κανενα προβλημα.

 

Αν εχετε το ιδιο product code με του georgeChios, τοτε νομιζω πως δεν φταιει το οτι ειναι Ασιας, αλλα...θεμα τυχης.:(

 

προφανως και ειαι θεμα τυχης γιατι δεν βγαινουν ολα προβληματικα. απλα θεωρω οτι αυτη η ιστορια δεν θα επρεπε να ειναι ανασταλτικος παραγοντας για την αγορα του καλυτερου κινητου των τελευταιων ετων κατα την αποψη μου

Link to comment
Share on other sites

Nαι, αυτο ειναι κατι που πρεπει να προσεχθει απο την Νοκια.

 

Μια Νοκια που αλλωστε συμφωνα και με την GreenPeace παραμενει σταθερα ως η πιο φιλικη στο περιβαλλον εταιρια.

 

Ας υιοθετήσει και η Νοκια (και ολοι οι αλλοι) επιτελους το Micro USB KAI για φόρτιση.

 

Λιγοτερα καλωδια , λιγοτερα σκουπιδια μεθαυριο.

 

υγ: Το Ν900 παντως ειναι η εξαιρεση της Φινλανδικης εταιριας και φορτιζει μονο με micro USB:!:

 

Και το ν86 φορτίζει μόνο έτσι. Τελευταία μέρα στη χρήση μου σήμερα αύριο το πρωί έρχεται το ασημί ν8 μου επιτέλους και το ν86 το δίνω στον αδερφό μου.

Edited by Rayden1

Nokia 3210-3410-6510-5210-5410-6230i-Sony Ericsson k750-k810-Nokia N73-N79-N86-N8-Lumia 920-LG G2-Sony Xperia Z3-Huawei Mate 8-LG V30-G8X-Samsung S21-S23

Link to comment
Share on other sites

καλησπερα παιδες, το πηρα και γω μολις σημερα, ολα καλα μα οταν παω να κανω εγκατασταση απο ovi μου βγαζει σφαλμα!παει ο νους σας καπου??
Link to comment
Share on other sites

Κατ'αρχην ευχαριστω οσους ασχοληθηκαν με το θεμα και απαντησαν.

 

Σημερα μου ειπαν οτι ελεγξαν το κινητο και διαπιστωσαν και οι ιδιοι το προβλημα.(κλεισιμο κινητου χωρις επαναφορα power ON.

Αυριο το στελνουν εξωτερικο για αλλαγη πλακετας ή αντικατασταση (οτι αποφασισουν αυτοι απο εξωτερικο,οπως μου ειπε ο υπαλληλος). Αλλαγη δεν γινεται γιατι ημουν στην ογδοη μερα και οχι εβδομη που ειναι το policy της Νοκια(κοιτουν τις ημερομηνιες των αποδειξεων και δεν μπορουν να κανουν εξαιρεση).

Η ολη ιστορια θα κρατησει 2 με 3 εβδομαδες απο οτι μου ειπαν.

 

Τωρα αν ημουν μεσα στις 7 μερες παλι θα περιμενα αρκετα γιατι οπως λενε δεν εχουν ετοιμοπαραδοτο κινητο.

 

Γενικα δεν φταιει κανενας...αλλα εγω που γεννηθηκα σε λαθος χωρα.

αυτα τα ωραια

Link to comment
Share on other sites

Πάντως βρε παιδιά, όταν όλοι οι άλλοι μεγάλοι κατασκευαστές έχουν υιοθετήσει το βύσμα micro-usb για τη φόρτιση των συσκευών τους, η Nokia γιατί επιμένει στο καρφάκι;

 

Ελα ντε, και λεγανε οτι θα υπαρξει κοινος φορτιστης σε μερικα χρονια αλλα δεν το βλεπω να το εφαρμοζει η Νοκια.

 

Nαι, αυτο ειναι κατι που πρεπει να προσεχθει απο την Νοκια.

 

Μια Νοκια που αλλωστε συμφωνα και με την GreenPeace παραμενει σταθερα ως η πιο φιλικη στο περιβαλλον εταιρια.

 

Ας υιοθετήσει και η Νοκια (και ολοι οι αλλοι) επιτελους το Micro USB KAI για φόρτιση.

 

Λιγοτερα καλωδια , λιγοτερα σκουπιδια μεθαυριο.

 

υγ: Το Ν900 παντως ειναι η εξαιρεση της Φινλανδικης εταιριας και φορτιζει μονο με micro USBhttp://www.myphone.gr/forum/image/smilies/exclamation.gif

 

Με το φορτιστή micro-usb που έχω από το Ν86 έχω δοκιμάσει και φορτίζουν κανονικότατα και ποιο γρήγορα λόγο 1200mA από τη micro-usb θήρα τους τα 3710flod, 6700c, 6710navi. Μάλλον θα φορτίζει και το Ν8 και όλα τα άλλα καινούργια κινητά της Νοκια.

Άρα η Νοκια είναι μακράν μπροστά σε αυτό το θέμα. Φορτίζουν τα κινητά της και με τους δύο φορτιστές.

Άσε που έχει και τον ανταπτορα που μετατρέπει τους παλιούς φορτιστές με το καρφάκι σε micro-usb

Προσαρμογείς φορτιστών

;)

http://www.myphone.gr/forum/image.php?u=11306&type=sigpic&dateline=1348034580
Link to comment
Share on other sites

Ρε παιδιά, όσοι το έχετε δεν πατάτε πράγματα κατά λάθος; Παραείναι ευαίσθητη η οθόνη του. Τα λίγα λεπτά που το δοκίμασα δεν μπορούσα να συνηθίσω με τίποτα. Γενικά, αυτές τις capacitive οθόνες δεν τις χωνεύω με τίποτα. Άσε που πιάνουν κι απίστευτη μπίχλα...
Link to comment
Share on other sites

Τα ποστ αυτά περί αντιπάθειας των capacitive οθονών, κράτησέ τα. Σε κανα χρόνο, θα τα διαβάζεις και θα γελάς. Και αυτό στο λέω γιατί και εγώ με resistive και ειδικά αυτή του Ν900 την είχα καταβρεί και δεν πολυγούσταρα τις capacitive για όλους τους λόγους που αναφέρεις. Μετά από 1+ μήνα με την απίστευτη capacitive του Ν8 δεν ξαναγυρνάω σε resistive που να με πληρώνεις.

 

Χθες είχα στα χέρια μου 2 5800 για να τα αναβαθμίσω/φορτώσω/σετάρω και πραγματικά μου φάνηκαν προϊστορικά (λόγο οθόνης γιατί το κινητάκι ακόμα μαμάει). Σε πολλές περιπτώσεις μου ήρθε να τα πετάξω στον τοίχο. Με ένα σωστά optimised λειτουργικό για οθόνη αφής, δεν υπάρχει χώρος για resistive. Η ευχρηστία και η ταχύτητα χρήσης που προσφέρουν οι capasitive είναι ασύγκριτη. Μόλις πάρεις το Ν8 θα θυμηθείς τα λόγια μου.

Edited by mirrorofsorrow
Link to comment
Share on other sites

Ρε παιδιά, όσοι το έχετε δεν πατάτε πράγματα κατά λάθος; Παραείναι ευαίσθητη η οθόνη του. Τα λίγα λεπτά που το δοκίμασα δεν μπορούσα να συνηθίσω με τίποτα. Γενικά, αυτές τις capacitive οθόνες δεν τις χωνεύω με τίποτα. Άσε που πιάνουν κι απίστευτη μπίχλα...

 

Αν προέρχεσαι απο resistive οθόνη, όπως εγω, είναι τέλειο. Το μονο πρόβλημα που αντιμετωπίζω είναι οτι τα εικονικά κουμπιά του QWERTY πληκτρολογίου είναι μικρά και το delete είναι σε λάθος θέση.

 

Η μπίχλα είναι ένα θέμα γιατί γυαλίζει η οθόνη κατα τη χρήση, εκείνο που με προβληματίζει είναι ένα μικρό κενό κενό που υπάρχει ανάμεσα στο γυαλί και στο "δαχτυλίδι" της οθόνης το οποίο έχει αρχίσει και μαζεύει διάφορα απο την τσέπη (καπνά, χνούδι κλπ)

Link to comment
Share on other sites

Παρακαλούνται αυτοι που ειχαν πρόβλημα (θανάτου) να μας πουν τι χρωμα ειναι το τηλεφωνο τους. Αν όντως οι πρώτες παρτιδες ηταν τα μαυρα, θα συμβαίνει μονο σε αυτα. Επισης σε πιο εργοστασιο κατασκευαστικαν.. Φιλανδία ή Κίνα...

Εγω λεω να ριξουμε και καμια ματια στο Χ7. Τέσσερις ιντσες οθονη, 4 ηχεια, κλπ

Link to comment
Share on other sites

@mirrorofsorrow και @spyrOs, κάτι μου λέει ότι έχετε δίκιο. Αλλά η πρώτη επαφή είναι λίγο περίεργη και η πληκτρολόγηση στην αρχή σαφώς πιο αργή, αφού πρέπει να σηκώνεις το δάχτυλό σου περισσότερο για να μην ακουμπήσεις τίποτα άσχετο κατά λάθος. Βέβαια εφαρμογή σαν εκείνη την απίστευτη της ζωγραφικής στο N900, που αντιλαμβανόταν τις διαβαθμίσεις της πίεσης, δεν πρόκειται να δεις ποτέ σε capacitive οθόνη.

Το qwerty δεν σου λείπει;

Link to comment
Share on other sites

Το φυσικό qwerty είναι αναντικατάστατο, όπως και να το κάνουμε. Χρησιμοποιώ κατά κόρον τις συντομεύσεις των qwerty, κάτι που δεν μπορώ να κάνω στο Ν8. Όμως στην πληκτρολόγηση με το Τ9, γράφω ταχύτατα χωρίς λάθη. Ούτε qwerty, ούτε swype ούτε τίποτα δεν θέλω. Το Τ9 (το οποίο σηκώνει αρκετή βελτίωση) τα καλύπτει όλα (προσωπική άποψη).
Link to comment
Share on other sites

Επισκέπτης
This topic is now closed to further replies.
 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...