Jump to content

Απόψεις για την Vodafone


Picard
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Δηλαδή να φύγουμε από την Ελλάδα λόγω "extra" χρεώσεων, πράγμα που σηκώνει πολλή κουβέντα, μιας εταιρείας κινητής τηλεφωνίας;

 

Γενικά λόγω των extra χρεώσεων σε αυτή τη χώρα...βλ. τη νέα ΕΚΤ 3% σε ολους τους μισθωτούς για τα επόμενα 4 χρόνια...σίγουρα γι'αυτό δε φταίει η Voda παρά μόνον ο Γ.Α.Π.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • Απαντήσεις 99
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

χμμ..... απόψεις για τη Vodafone, αφού έχω φάει περίπου 1 ώρα από το χρόνο μου για να καταφέρω να κάνω log in στο myaccount και αντίστοιχα στο vodafonecu.gr??? Έχουμε και λέμε: ΚΑΜΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΕΤΑΙΡΙΑ ΠΟΥ ΞΕΡΑΜΕ! Και είναι κρίμα, πολύ κρίμα.....

 

Τα πόρταλ απλά δεν δουλεύουν, στο cu μου δεν αναγνωρίζει τον χρήστη όταν ζητάω προσωρινό pass, αν πάω να εγγραφώ μου λέει υπάρχει ήδη o χρήστης!!! Στο καρτοκινητό μου ζήτησα προσωρινό pass γιατί το ξέχασα, μου ήρθε με sms, το βάζω, με αναγνωρίζει (γράφει και το όνομά μου επάνω δεξια), με παει στην υποχρεωτική οθόνη αλλαγής του προσωρινού κωδικού και εκεί δεν τον αναγνωρίζει με τίποτα!!! Τον ίδιο κωδικό που μόλις αναγνώρισε στην αρχή για να με παει στην οθόνη αλλαγής, μου τον βγάζει άκυρο! Δοκίμασα τρεις φορές (δηλαδή με τρεις προσωρινούς κωδικούς), έσβησα cookies, δοκίμασα και με Internet Explorer και έγινε ακριβώς το ίδιο....

 

Μετά πήρα το 13830!

Την πρώτη φορά, αφού άλλαξα 2 εκπροσώπους μου λεει ο τελευταίος περιμένετε παρακαλώ να το δούμε (στο λεπτό 4), 4 λεπτά αργότερα η γραμμή ήταν κενή, στο λεπτό 9 το έκλεισα.... και σιγά μην έπαιρνε πίσω, αφού ξέρει οτι ο πελάτης έμεινε σε εκκρεμότητα... Τη δευτερη φορά που πήρα, με περάσανε 4 εκπρόσωποι, οι οποίοι πρότειναν αυτά που ήδη είχα κάνει (και αφού ΟΛΟΙ ρώτησαν μήπως τον πληκτρολογώ λάθος, ξέρετε, το σιγουράκι οτι φταίω εγώ), και στο τέλος φτάσαμε στο συμπέρασμα οτι δεν ξέρουμε τι συμβαίνει..... άρα, καμμία λύση! Ή να σχολιάσω για το φωνητικό πορταλ, το οποίο πρέπει να έχεις μαντικές ικανότητες για να καταλάβεις τι να του πεις: "πείτε μου πως μπορώ να σας εξυπηρετήσω, για παράδειγμα, ανανέωση" - βρε βλαμένο, άμα ήθελα ανανέωση θα έπαιρνα άλλο νούμερο, πες μου 2-3 ουσιαστικές επιλογές να μην αρχίσω εγώ να μαντέυω....σκέφτηκα οτι για το θέμα που έχω θα καταλάβει τις λέξεις portal, online, myaccount αλλά ΟΧΙ, δεν τις καταλάβαινε.... οπότε επέμενα στο εκπρόσωπος, για να μιλήσω με άνθρωπο, για να μου πει οτι το τμήμα που πρέπει να μιλήσω είναι το "ιντερνετ"!!!! Μιλάμε απαράμιλη εξυπηρέτηση!!

 

Κύριοι τι την κάνατε την εταιρία που ξέραμε???? Που είναι η εξυπηρέτηση που είχαμε? Που είναι η αξιοπιστία των υπηρεσιών σας??? Έχει πάρει κανένας σας είδηση πόσο χάλια έχει γίνει η ΕΜΠΕΙΡΙΑ των πελατών σας ή κοιμόσαστε τον ύπνο του δικαίου???

Link to comment
Share on other sites

Άριστη είναι η εξυπηρέτηση πελατών. Δεν έχω παράπονο τουλάχιστον δέκα χρόνια τώρα.

Ο "δάσκαλος", ζαίος και με άποψη επί παντός επιστητού και οι "δικαστές" της Vodafone (κατά πρώτο λόγο) και της Cosmote.😅

Link to comment
Share on other sites

Άριστη είναι η εξυπηρέτηση πελατών. Δεν έχω παράπονο τουλάχιστον δέκα χρόνια τώρα.

 

Και αρκετά απρόσωπη επίσης...

Link to comment
Share on other sites

Σε εξυπηρέτηση καλείς, όχι σε γραμμή γνωριμιών για να πιάνεις κουβεντούλα.

 

Αναφέρθηκα κυρίως σε καταστήματα...

Δεν νομίζω να θες να αναφέρω περιοχές και καταστήματα για να μου πεις αν συμφωνείς ή όχι...

Link to comment
Share on other sites

Αναφέρθηκα κυρίως σε καταστήματα...

Δεν νομίζω να θες να αναφέρω περιοχές και καταστήματα για να μου πεις αν συμφωνείς ή όχι...

 

Παραπάνω συζητάμε για το cc αν δεν κάνω λάθος και όχι για τα καταστήματα. Από κει και πέρα, μπορείς να αναφέρεις καταστήματα που δε σε εξυπηρέτησαν καλά για να ξέρουμε να μην πατήσουμε ούτε εμείς. Προσωπικά δε με ενδιαφέρει αν τα αναφέρεις, δικά μου είναι;

:p

Σε καταστήματα δε χωράει αμφιβολία, ότι όλες οι εταιρίες κινητής έχουν χάλια εξυπηρέτηση. Τώρα από κει και πέρα, αν δεν είναι τόσο απρόσωποι οι υπάλληλοι σε ορισμένα καταστήματα π.χ. της Wind, ε, λογικό μου ακούγεται στη θέση που βρίσκεται, μπας και κερδίσουν κανέναν πελάτη :p Αλλά βασικά δε με νοιάζει για τα καταστήματα. Ας κοιτάξουν να ενημερώνονται και να εξυπηρετούν σωστά για να μην έχουν και δυσαρεστημένους πελάτες.

Edited by kotsianis7
Link to comment
Share on other sites

@kotsianis7

Αναρωτιέμαι με τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν με τη HOL πόσο απρόσωπο χαρακτήρα δείχουν οι καλά ενημερωμένοι υπάλληλοι στα καταστήματα.

Αν δεν κάνω λάθος η VODAFONE έχει συνεργασία με HOL... Δεν είναι δυνατόν για μια επιστροφή χρημάτων να λέει κατάστημα να πας στα κεντρικά της HOL να τα παραλάβεις. Ούτε η λύση με τραπεζικό λογαριασμό εξυπηρετεί.

 

Δεν είναι δυνατόν να έχεις σύνδεση να θες να ενεργοποιήσεις τα mms και να σου λένε κάλεσε το cc. Να περνάς και 5 αντιπροσώπους από εκεί.

 

Έχεις δίκιο δεν είναι απλώς απρόσωπη σαν εταιρία, ο υπεροπτισμός θα την φάει...

Link to comment
Share on other sites

1)Αν δεν κάνω λάθος η VODAFONE έχει συνεργασία με HOL... Δεν είναι δυνατόν για μια επιστροφή χρημάτων να λέει κατάστημα να πας στα κεντρικά της HOL να τα παραλάβεις. Ούτε η λύση με τραπεζικό λογαριασμό εξυπηρετεί.

 

2)Δεν είναι δυνατόν να έχεις σύνδεση να θες να ενεργοποιήσεις τα mms και να σου λένε κάλεσε το cc. Να περνάς και 5 αντιπροσώπους από εκεί.

 

3)Έχεις δίκιο δεν είναι απλώς απρόσωπη σαν εταιρία, ο υπεροπτισμός θα την φάει...

 

1)Το λες και μόνος σου. Συνεργασία με HOL έχει, δεν είναι δική της η HOL. Ακόμη και διακοπή κινητού VF να κάνεις τα χρήματα απ'την επιστροφή(αν υπάρχουν) δε θα τα πάρεις από κατάστημα, κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό θα γίνει απ'την VF. Πόσο μάλλον τα χρήματα από μία εταιρία η οποία δεν ελέγχεται/ανήκει απ'την ίδια την VF.

 

2)Δηλαδή, μου λες ότι αν πάω σε ένα απ'τα 300( ή λιγότερα; ) καταστήματα Wind, δε θα βρεθεί ούτε 1 υπάλληλος να μου πει πάρε 1231(ή ακόμη χειρότερα 1260 που χρεώνεται) για τις ρυθμίσεις των mms? :wacko: Εκτός αυτού, σε παραπέμπουν στο 1292 για ρυθμίσεις πλέον στην VF. Ούτε συνομιλία στο cc, ούτε χρεωση.

 

3)Για την Wind που είναι στον πάτο(από τεχνολογικής απόψης) όπως και από άποψης κερδοφορίας, πελατών κλπ και δεν ήταν υπεροπτική, ποιος ευθύνεται; Γιατί η διαφορά είναι χαώδης σε σχέση με τις άλλες 2.

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά η εξυπηρέτηση μιας σοβαρής εταιρίας δεν πρέπει να είναι τελείως απρόσωπη.. Πρέπει να νιώθεις ότι σε βλέπουν σαν ξεχωριστό άτομο και να καλύπτουν την ανάγκη σου.. και όχι σαν μηχανή που λένε πάντα τα ίδια (όπως η διαφήμιση της voda στο ράδιο για τη διατροφή γράμμωσης-όγκου αν έχετε ακούσει) Δεν είπαμε να πιάσεις κουβεντούλα αλλά να νιώθεις ότι σε καταλαβαίνουν και εστιάζουν στο πρόβλημά σου.. Μεγάλη κουβέντα βέβαια λέμε.. Δεν είναι πολλές οι εταιρίες που έχουν τέτοια εξυπηρέτηση αλλά μπορώ να πω ότι από τις άλλες, στο χώρο κινητής η voda έχει το καλύτερο cc
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
τοσο πολυ μ'αγαπανε στη vodafone,μα τοσο πολυ που με πιστωνουν καθε μηνα 5€,αυτη ειναι εταιρια :D
Link to comment
Share on other sites

τοσο πολυ μ'αγαπανε στη vodafone,μα τοσο πολυ που με πιστωνουν καθε μηνα 5€,αυτη ειναι εταιρια :D

 

Καλό ακούγεται............

Η ομορφιά θα σώσει τον κόσμο!!
Link to comment
Share on other sites

Όχι,απλά σου πιστωνουν 5 ευρώ επί 12 μήνες αν κάνεις αίτηση φορητοτητας σε καρτοκινητο.
Link to comment
Share on other sites

Όχι,απλά σου πιστωνουν 5 ευρώ επί 12 μήνες αν κάνεις αίτηση φορητοτητας σε καρτοκινητο.

Για εξήγησέ το καλύτερα γιατί είμαστε και λίγο κουρασμένοι...

Link to comment
Share on other sites

Για εξήγησέ το καλύτερα γιατί είμαστε και λίγο κουρασμένοι...

 

Σε καποια καρτοκινητα που κανουν αιτηση φορητοτητας για να φυγουν τα καλουν και τους πρωτεινουν 5€ επι 12μηνες για να μεινουν. Αυτο δε σημαινει οτι το κανουν σε ολους! Κυριως το κανουν σε νουμερα τα οποια ειναι χρονια στο δικτυο!

ΜΑΘΕ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΠΡΩΤΟΥΣ!!!
Link to comment
Share on other sites

Σε καποια καρτοκινητα που κανουν αιτηση φορητοτητας για να φυγουν τα καλουν και τους πρωτεινουν 5€ επι 12μηνες για να μεινουν. Αυτο δε σημαινει οτι το κανουν σε ολους! Κυριως το κανουν σε νουμερα τα οποια ειναι χρονια στο δικτυο!

Εμένα σε συμβόλαιο της μισής ώρας μου κάναν προσφορά 50% έκπτωση παγίου...:worry:

Link to comment
Share on other sites

Σε καποια καρτοκινητα που κανουν αιτηση φορητοτητας για να φυγουν τα καλουν και τους πρωτεινουν 5€ επι 12μηνες για να μεινουν. Αυτο δε σημαινει οτι το κανουν σε ολους! Κυριως το κανουν σε νουμερα τα οποια ειναι χρονια στο δικτυο!

 

Καμία σχέση.Το κάνουν ακόμη και σε αριθμούς μιας ημέρας.Τώρα,με ποια κριτήρια γινεται,άγνωστο.

Link to comment
Share on other sites

Καμία σχέση.Το κάνουν ακόμη και σε αριθμούς μιας ημέρας.Τώρα,με ποια κριτήρια γινεται,άγνωστο.

 

Mου συνέβει κα εμένα κάτι αντίστοιχο.Εφερα (πριν κανένα μήνα) εναν αριθμό με φορητότητα και προθεμα 6946 στην voda,και μετα απο τηλεφωνική συνομιλία με το c.c μου έβαλαν χρόνο ομιλιας 5 ευρώ γιατι δεν είχε καθόλου αρχικό χρόνο.Χθές πρός μεγάλη μου εκπληξη μου έρχεται ενα sms απο το 1398 που με ενημέρωνε οτι με πιστωσανε με 5 ευρώ αεροχρόνο!Δηλαδή θα με πιστώνουν με 5 ευρώ για ενα ολόκληρο χρόνο?

Edited by lefkaditis
Η ομορφιά θα σώσει τον κόσμο!!
Link to comment
Share on other sites

Καμία σχέση.Το κάνουν ακόμη και σε αριθμούς μιας ημέρας.Τώρα,με ποια κριτήρια γινεται,άγνωστο.

 

Κατα 80% το εκαναν σε νουμερα που ειχαν χρονια στο δικτυο, και τωρα λεμε για ενα χρονο πισω. Τωρα δε νομιζω να το κανουν σε κανενα!

ΜΑΘΕ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΠΡΩΤΟΥΣ!!!
Link to comment
Share on other sites

Εχω αριθμο με προθεμα 698 και ηρθα με φορητοτητα στη vodafone πριν εναμιση μηνα,ειχα καλεσει πριν ενα μηνα το cc για να ρωτησω κατι και μετα απο 2 ωρες ειχα κληση με αποκρυψη απο voda που ηταν τεστ αξιολογησης για την εξυπηρετηση πελατων και μου καναν 2 ηχογραφημενες ερωτησεις,πρωτη ερωτηση:εαν εχω καλεσει την εξυπηρετηση πελ. τις τελευταιες μερες απαντηση: πληκτρο 1 Ναι πληκτρο 2 οχι και δευτερη ποσο ευχαριστημενος μεινατε απο την εξυπηρετηση πελ πληκτρολογηστε εναν αριθμο απο το 1 εως το 9, απαντηση 1 καθολου ευχαριστημενος εως 9 πολυ ευχαριστημενος,πατησα 9 και μετα απο 5 λεπτα μου ηρθε μηνυμα απο vodafone που εγραφε: πιστωση αεροχρονου 5€,μετα απο ενα μηνα ξαναηρθε το ιδιο μηνυμα,μου φαινεται ομως οτι πρεπει να κανεις καποια ανανεωση μεσα στο μηνα για να λαβεις τα 5€,δεν ειμαι σιγουρος ομως........

 

Εαν πληκτρολογουσα 1 στη δευτερη ερωτηση ισως να μη μου βαζανε τα λεφτα :lol:

Link to comment
Share on other sites

Εαν πληκτρολογουσα 1 στη δευτερη ερωτηση ισως να μη μου βαζανε τα λεφτα :lol:

 

Ίσως να σου τράβαγε κιόλας λεφτά...

Να φανταστείς πως το cc της VOAFONE και HOL βγήκαν τα καλύτερα της χρονιάς!

 

Σκέψου σε τί κατάσταση είναι τα άλλα ή πόσο "αντικειμενικές" είναι οι αξιολογήσεις αυτές!

Ειδικά για το cc της HOL είχα πολλές άσχημες εμπειρίες. Και δεν ήταν μόνο δικές μου περιπτώσεις. Ειδικά σε αιτήσεις φορήτότητας (δεν έδιναν τον αριθμό βρόχου, χρέωσαν 70€ τέλη αποσύνδεσης ενώ είχε κλείσει χρόνο κτλ)

 

Για τη VODAFONE δεν έχω άποψη.

Link to comment
Share on other sites

Για τη VODAFONE δεν έχω άποψη.

Σαν εταιρεία κινητής συγκριτικά με τις άλλες δύο, είναι καλύτερη. Οσον αφορά τη σταθερή και internet το καλύτερο το είχε μακράν η NetOne αλλά την έφαγε το κακό management - marketing.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
εγω θα ελεγα να βαλει κανενα πακετο ιντερνετ η voda γιατι εχει μεινει 2 χρονια πισω και χρεωνει 7 ευρω 200mb και τωρα εβγαλε προσφορα και καλα 150 mb με καποια μηνυματα 7 €.. ελεος ρε voda

iPhone 11

Apple Watch Series 5

iPad Air 3 (2019)

Link to comment
Share on other sites

εγω θα ελεγα να βαλει κανενα πακετο ιντερνετ η voda γιατι εχει μεινει 2 χρονια πισω και χρεωνει 7 ευρω 200mb και τωρα εβγαλε προσφορα και καλα 150 mb με καποια μηνυματα 7 €.. ελεος ρε voda

 

το πακετο 200ΜΒ 7 ευρω καταργηθηκε πλεον.(Ακομα χειροτερα)

Link to comment
Share on other sites

εγω θα ελεγα να βαλει κανενα πακετο ιντερνετ η voda γιατι εχει μεινει 2 χρονια πισω και χρεωνει 7 ευρω 200mb και τωρα εβγαλε προσφορα και καλα 150 mb με καποια μηνυματα 7 €.. ελεος ρε voda

 

Υπάρχουν πάντα και οι ανταγωνίστριες που χρεώνουν 3 ευρώ τα 60 MB ή 5 ευρώ τα 100 MB. Εκεί να δεις πόσο πίσω έχουν μείνει...:p

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...