Jump to content

Αλίκη Βουγιουκλάκη Vs Τζένη Καρέζη


killing_you2
 Κοινοποίηση

Ποιά από τις δύο προτιμάτε και γιατί;  

13 members have voted

  1. 1. Ποιά από τις δύο προτιμάτε και γιατί;

    • Αλίκη Βουγιουκλάκη
      1
    • Τζένη Καρέζη
      12


Recommended Posts

o denior diekdikei to brabeio "xryso ftyari" :) pou to kse8apses ayto pali kale?:p

loipon ego 8a protimhso karezh...exei megalyterh gama ontos..

h bougiouklakh eixe pio "xazoxaroumeno stylaki stis taineies ths,ka8os kai den uparxei taineia(e kala me eksaireseis 2 nomizo) pou den tragoudaei..

h vougiouklakh protimouse tis komodies eno h karezh ebgaze dakru pio aneta...

+1 Επισης φυσικη ομορφια ειχε πιστευω περισσοτερο η Καρεζη...Ειχε κατι το γοητευτικο στο βλεμμα...

Η αλλη ηταν και ξανθια ε -10 points γι'αυτο...:p

Καρέζη... Το "κοροιδάκι της Δεσπινίδος"¨και το "Δεσποινίς Διευθυντής" είναι κορυφή!

Απιστευτη σε αυτες! "Γυριιιιιιισατε;":lol:

Αλίκη Βουγιουκλάκη. Πολύ καλή ηθοποιός. Καμιά άλλη δεν θα'ναι σαν την Βουγιουκλάκη.

Αμα η Βουγιουκλακη(που γελαγες οταν επαιζε δραματικους ρολους, αντικειμενικα τωρα) ηταν καλη ηθοποιος τοτε ο Κωνστανταρας,ο Παπαγιαννοπουλος, η Βλαχοπουλου, ο Κουρκουλος, ο Καζακος και ενα σωρο αλλοι τι ειναι;:rolleyes:

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 80
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Ότι και να λέμε η Καρέζη ήταν θεά. Πάρα πολύ καλή ηθοποιός (καλύτερη ταινία της για μένα η Λόλα). Η άλλη το μόνο που ήξερε νακάνει ήταν να νιαουρίζει και να γίνεται το είδωλο της κάθε κακομοίρας που την έβλεπε στις ταινίες είτε να παντρεύεται τον πλούσιο και όμορφο νεαρό (αλλά να μη ξεχνάει τη ταπεινή της καταγωγή) είτε το αντίθετο. Σαν να βλέπεις βραζιλιάνικες σειρές με την Thalia. Kαι για μένα ήταν και άσχημη, καμία σχέση με τη Καρέζη. Αλλά δυστυχώς star (με τη καλή αλλά και κακή σημασία του όρου) έγινε η Βουγιουκλάκη.
Link to comment
Share on other sites

Παιδιά, νομίζω πως μπερδεύετε το νάζι με το ταλέντο.

 

Η Ρένα Βλαχοπούλου είχε ταλέντο

Η Καρέζη είχε ταλέντο.

Η Λαμπέτη είχε ταλέντο.

Και από τις πιο "νέες" η Ντίνα Κώνστα και η Χρυσούλα Διαβάτη έχουν ταλέντο (to name a few)

 

Η Βουγιουκλάκη ΔΕΝ είχε ταλέντο. Ήξερε απλά να χρησιμοποιεί πολύ καλά το νάζι της για να σε ξεγελά και να σε κάνει να νομίζεις πως αυτό είναι ταλέντο.

 

+1

η καρεζη ηταν πραγματικη ηθοποιος κ κατα τη γνωμη μου πιο ομορφη απο την αλικη.

τρελαινομαι για το "μια τρελη τρελη οικογενεια".ολοι δινουν ρεστα!!

 

οσο για τη βουγιουκλακη ειχε οντως αυτο το ναζι κ τη γλυκα,αλλα ηθοποιος δεν ηταν.μερικες κωμωδιες της μ'αρεσουν ακομα(βασικα αυτες που παιζει τη μαθητρια),αλλα για δραμα...απαπα!

Link to comment
Share on other sites

Καρέζη.

 

Η Αλίκη ήταν καλή στις κωμωδίες.

Βέβαια παρακολουθώ άνετα ταινίες και τις μιας και τις άλλης. :rolleyes:

Η Καρέζη και στα δυο + το ότι ήταν πιο όμορφη για μένα. :)

http://www.eppforum.org/gkr41/eye2.pngΤα μάτια καθρέφτες και φως της ψυχής..
Link to comment
Share on other sites

+1 Επισης φυσικη ομορφια ειχε πιστευω περισσοτερο η Καρεζη...Ειχε κατι το γοητευτικο στο βλεμμα...

Η αλλη ηταν και ξανθια ε -10 points γι'αυτο...:p

 

:

μη σε παρασυρει η χρονολογια που "βγηκανε"

πλαστικες ειχανε κανει και οι δυο τους;)

οχι στην ελλαδα βεβαια αλλα κατι διορθωσεις τις ειχανε κανει

:love:Μη με αγγίζεις....Κάνω *ΤΖΙΖ*
Link to comment
Share on other sites

μη σε παρασυρει η χρονολογια που "βγηκανε"

πλαστικες ειχανε κανει και οι δυο τους;)

οχι στην ελλαδα βεβαια αλλα κατι διορθωσεις τις ειχανε κανει

Αυτο δεν το ξερουμε σιγουρα αλλα και να ειχανε κανει...Δεν νομιζω οτι μια πλαστικη σου δινει το βλεμμα της Καρεζη...;)

Επισης αν ειχανε κανει και οι 2, αυτο κανει την συγκριση πιο δικαιη μιας και παλι η Καρεζη ειναι πιο ομορφη κατα την γνωμη μου...

Εχω ακουσει οτι δεν ειχαν και τις καλυτερες σχεσεις οι 2 τους λογω ανταγωνισμου...

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Που το έχεις ακούσει;

Σε εκπομπη αφιερωμενη στην Βουγιουκλακη...Οτι ηταν σαν να λεμε "ασπονδες φιλες"...

Συνηθισμενο φαινομενο στις γυναικειες φιλιες...

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

ε σε αντιστοιχη εκπομπη εγω ειχα ακουσει οτι ειχε κανει πλαστικη.

καθε φορα που εχει εκπομπη αφιερωμα εγω προτεινω να μαζευομαστε να λεμε τι ακουσε η μια και τι η αλλη :p

:love:Μη με αγγίζεις....Κάνω *ΤΖΙΖ*
Link to comment
Share on other sites

Παιδιά, νομίζω πως μπερδεύετε το νάζι με το ταλέντο.

 

Η Ρένα Βλαχοπούλου είχε ταλέντο

Η Καρέζη είχε ταλέντο.

Η Λαμπέτη είχε ταλέντο.

Και από τις πιο "νέες" η Ντίνα Κώνστα και η Χρυσούλα Διαβάτη έχουν ταλέντο (to name a few)

 

Η Βουγιουκλάκη ΔΕΝ είχε ταλέντο. Ήξερε απλά να χρησιμοποιεί πολύ καλά το νάζι της για να σε ξεγελά και να σε κάνει να νομίζεις πως αυτό είναι ταλέντο.

 

Και έχει δίκιο ο Bayern. Μια φορά is one time too many, για ταινία της Βουγιουκλάκη.

 

+1

R.E.S.P.E.C.T.

Link to comment
Share on other sites

Απαπα, ιεροσυλία... τι σχέση έχει μια Ηθοποιός (Καρέζη) με την Βουγιουκλάκη; :blink: :worry: :confused: Σαν να συγκρίνεις τον Χορν με τον Ψάλτη είναι... :whistle:

Samsung Galaxy A52s 5G (SM-A5288/DS)

Samsung Galaxy Watch5 Pro (SM-R920)

 

★ ★ ★ ★ ★ ★

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Καταρχήν εγώ θέλω να αναφερθώ στην πολύκροτη σχέση μεταξύ των δύο αυτών μεγάλων μορφών στην ιστορία του ελληνικού κινηματογράφου αλλά και του πολιτισμού γενικότερα.

 

Όντως συμμαθήτριες και φίλες στο Εθνικό Θέατρο οι πορείες τους έτυχε να τις φέρουν ανταγωνίστριες. Κι αυτό λόγω του αντίπαλου στρατοπέδου. Τότε οι εταιρίες παραγωγής ήταν αυτές που είχαν το πάνω χέρι σε όλα. Αυτές ανέβαζαν και κατέβαζαν τις σταρ. Και οι σταρ της εποχής ήταν στο χώρο αυτό κι όχι της μουσικής. Έτσι άρχισαν να κοντράρονται άτυπα στο κόψιμο των εισιτηρίων για τις ταινίες και για τις θεατρικές τους παραστάσεις που πολλές φορές σύμπτιπταν σε ημερομηνίες αλλά και σε στυλ. Τότε τα περιοδικά άρχισαν να παραφουσκώνουν το γεγονός παραθέτοντας δηλώσεις των 2 σταρ που πιθανώς ποτέ να μην έγιναν. Η Αλίκη όταν αρρώστησε η Καρέζη είχε πει "αν δεν υπήρχε η Τζένη ποιον θα συναγωνιζόμουν για να κάνω καλές παραστάσεις?" επιβραβεύοντας το ταλέντο της. Πολλές φορές έριχναν μπηχτές σε συνεντεύξεις τους όπως η Καρέζη "εγώ δε θέλω να με ξέρει ο κόσμος για τις σχέσεις που έχω" και άλλες κάνοντας ανοιχτή κριτική του στυλ "δε μου άρεσε η παράσταση της Αλίκης" κ.λ.π. Εκείνο όμως που τις έφερε πραγματικά κοντά ήταν το πρόβλημα υγείας της Καρέζη το οποίο και της στοίχισε τη ζωή λίγο καιρό μετά. Η Αλίκη στάθηκε στο πλευρό της πολύ περισσότερο απ'ότι θα περίμενε κανείς σήμερα από μια σταρ και πασίγνωστη γυναίκα. Σήμερα βλέπετε το να μπορείς να νικάς τον εγωισμό σου θεωρείται αδυναμία. Η Αλίκη την επισκέφτηκε πάμπολλες φορές-δεν ξέρω αν είδατε και φωτογραφίες με τις δυο να αγκαλιάζονται. Συγκεκριμένα αναφέρει μια βιογραφία της Καρέζη "Αλίκη αυτό ήταν, ως εδώ" κι η Αλίκη να βουρκώνει και να προσπαθεί να την πείσει ότι τίποτα δε χάθηκε. Καταλαβαίνετε ότι μιλούμε για τεράστιες προσωπικότητες που μέσα από την άμιλλα δημιούργησαν μια πολύ παράξενη και ουσιαστική σχέση.

 

Όσον αφορά τα υπόλοιπα νομίζω πως κάποιες απαντήσεις σας είναι γελοίες και αν και δημοκρατία, είναι απαξιωτικές και σίγουρα δεν έχουν καμία σχέση με την πραγματικότητα. Η Βουγιουκλάκη είναι η μεγαλύτερη μορφή του ελληνικού κινηματογράφου-κι όχι μόνο-stop. Αυτό δεν τις το ακυρώνει κανένας και ούτε τα λόγια παίζουν ρόλο. Είτε μας αρέσει είτε όχι, μεγάλωσε γενιές ολόκληρες και επηρέασε όσο καμιά άλλη το σινεμά. Σίγουρα η ανάπτυξη του ελληνικού κινηματογράφου-πριν το 80-αλλά και οι εισπράξεις των θεατρικών παραστάσεων της οφείλουν πάρα μα πάρα πολλά. Καμιά γυναίκα δε συζητήθηκε τόσο, δε λατρεύτηκε τόσο από τον κόσμο και δεν έγινε σύμβολο όσο αυτή. Αυτά είναι de facto πλέον...Κανείς δεν μπορεί να αμφισβητήσει ούτε το ταλέντο της. Κανένας άνθρωπος χωρίς ταλέντο δεν καταφέρνει να κάνει τόσα πολλά. Ειδικά ανα αυτός αποφοίτησε από το Εθνικό Θέατρο-ξέρετε τι ήταν κάποτε αυτό;-με λίαν καλώς. Καταπληκτική κωμικός, μπόρεσε να βγάλει προς τα έξω ένα ολόδικό της ύφος το οποίο ο κόσμος λάτρεψε κι αυτό είναι ότι περισσότερο μπορεί να δώσει ένας ηθοποιός. Και στο δράμα όμως κατάφερνε να συγκινήσει τον τηλεθεατή. Στην πραγματικότητα στο μόνο είδος που δε διέπρεψε ήταν η τραγωδία κι αυτό για ένα μάλλον αστείο λόγο. Η αδύνατη σε ένταση-κι όχι σε έκφραση-φωνή της δεν μπορούσε να επιβληθεί σε θέατρα κατεξοχήν τραγωδιακά όπως η Επίδαυρος κι αυτό της στοίχισε στις απόπειρές της.. Μην ξεχνούμε θρυλικές παραστάσεις όπως το "Εκπαιδεύοντας τη Ρίτα" όπου η Αλίκη έδωσε ρέστα και αποθεώθηκε και από τους πιο "δύσκολους" κριτικούς.. Όμως η πρόζα της, η φινέτσα, το σκέρτσο της ήταν όλα ακαταμάχητα. ΑΚκόμη κι η φωνή της που τεχνικα ίσως να μην ήταν άρτια, ήταν εξαιρετικά εκφραστική και υπέροχα μελωδικά. Ποια μπορεί να πει τα τραγούδια της όπως αυτή? Όσοι δοκίμασαν-και μεγάλοι ακόμη-απέτυχαν. Για την ομορφιά πάλι ούτε εδώ έχω να προσθέσω πολλά. Το πόση γλυκήτητα αλλά και ερωτισμό διέθετε είναι εμφανές. Οι περισσότερες ταινίες της παρακολουθούνται ευχάριστα-υπήρξε τελειομανής σε όλα-και πιο πολύ από όλες της εποχής αυτής τόσα χρόνια μετά. Και στο είδος τους είναι ότι καλύτερο έγινε. Μακάρι να γίνονταν και σήμερα τέτοιες. Σήμερα που τα μέσα είναι τόσα πολλά και το ταλέντο τόσο λίγο. Διερωτηθήκατε ποτέ γιατί δεν υπάρχει μια ηθοποιός που να κατάφερε να αγαπηθεί έστω το μισό απ'ότι εκείνη?

 

Όσον αφορά την Τζένη Καρέζη, όχι ότι της έλειπε το ταλέντο, ήταν μια καταπληκτική ηθοποιός επίσης καθιερώνοντας ένα τελείως δικό της ύφος που όμως επέλεξε να κάνει κάτι διαφορετικό. Οι περισσότερες δουλειές της Καρέζη ήταν πειραματισμοί. Δηλαδή εξαιρουμένες τις 7-8 mainstream ταινίες της όλες οι άλλες δουλειές της τόσο στο θέατρο όσο και στο σινεμά ήταν για λίγους. Ναι πέτυχε και στην τραγωδία και στην κωμωδία αλλά δεν αγαπήθηκε όσο η Αλίκη. Δεν ηταν ακριβώς η ενζενί, αυτή που ερωτεύονται όλοι και που όλες οι γυναίκες ταυτίζονται. Ήταν κάτι άλλο. Πανέμορφο βλέμμα, αυτοσαρκασμός, εκφραστική μπάσα φωνή! Σίγουρα έδωσε το δικό της στίγμα επίσης σημαντικό. Απλά η σύγκρισή της με την Αλίκη είναι ανούσια. Η Αλίκη ήταν η ντίβα ας το πούμε και η Καρέζη η σταρ. Η Μελίνα Μερκούρη, η Έλλη Λαμπέτη και η Ζωή Λάσκαρη-αν και χωρίς το ταλέντο των άλλων δυο αυτή-ήταν περίπου του βεληνεκούς της..

 

Και κάτι τελευταίο:

Ένας κριτικός της εποχής σχολίασε για την Αλίκη πως επειδή ήταν πανέξυπνη ήξερε πάντα τι να κάνει για να το αγαπάει και ο κόσμος αλλά και οι κριτικοί. Όποτε αποφάσιζε να κάνει κάτι πιο τολμηρό όσον αφορά το στυλ, κάτι πιο ψαγμένο, ο κόσμος τη σνόμπαρε και οι κριτικοί άλλοτε ενθουσιάζονταν άλλοτε την έθαβαν. Έτσι πάντα επέστρεφε στο γνώριμο στυλ της. Αντίθετα-λέει-η Καρέζη ξεκίνησε κάνοντας δουλειές που μπορούσε να τις καταλάβει ο κόσμος κι από ένα σημείο και μετά άλλαξε τελείως το στυλ της χάνοντας έτσι πολλούς οπαδούς και αποτυγχάνοντας πολλές φορές εμπορικά αλλά οι κριτικοί επιβράβευαν κάθε της κίνηση. Συγκεκριμένα αναφέρει "η Αλίκη που γεννήθηκε καστανή έγινε ξανθιά, αποθεώθηκε από τον κόσμο. Όταν έγινε μελαχρινή για την παράσταση ΄Κλεοπάτρα΄ ο κόσμος της γύρισε την πλάτη κι αμέσως διέκοψε την παράσταση. Αντίθετα η Καρέζη που γεννήθηκε φυσική ξανθιά(!) και που έγινε μελαχρινή όπως τη συμβούλευσαν για να υπάρχει αντίθεση με το μάτι, έγινε ξανθιά για τις ανάγκες του ΄Εκπαιδεύοντας τη Ρίτα΄(το ανέβασε κι αυτή) κι απέτυχε παταγωδώς κι έτσι αμέσως άλλαξε το μαλλί".

Χαριτωμένα κι αυτά...!

 

RESPECT

Link to comment
Share on other sites

 

Όσον αφορά τα υπόλοιπα νομίζω πως κάποιες απαντήσεις σας είναι γελοίες και αν και δημοκρατία, είναι απαξιωτικές και σίγουρα δεν έχουν καμία σχέση με την πραγματικότητα.

ελπιζω να μην αναφερεις ως γελοιες τις απαντησεις που εδοσαν μελη που αναφερουν οτι δε τους αρεσει η βουγιουκλακη ως ηθοποιος.

το οτι αρεσε σε πολλους δε σημαινει οτι αρεσε σε ολους.ακομα και αν δεν αρεσε σε λιγους,ολοι εχουν δικαιωμα γνωμης.:)

:love:Μη με αγγίζεις....Κάνω *ΤΖΙΖ*
Link to comment
Share on other sites

Απαπα, ιεροσυλία... τι σχέση έχει μια Ηθοποιός (Καρέζη) με την Βουγιουκλάκη; :blink: :worry: :confused: Σαν να συγκρίνεις τον Χορν με τον Ψάλτη είναι... :whistle:

 

Αν αυτή η απάντηση με τόση ειρωνεία και εμπάθεια δεν είναι γελοία τότε δεν υπάρχουν γελοίες απαντήσεις φίλε.

 

Πίστεψέ με δε δίνω δεκάρα ακόμη κι αν δεν αρέσει ούτε σε ένα άνθρωπο η Αλίκη Βουγιουκλάκη.. Δεν είμαι ούτε φαν της ούτε συγγενής της. Απλά όλα τα πράγματα έχουν μια αντικειμενική όψη. Είναι μεν σχετικά αλλά μέχρι ενός σημείου. Το να σου αρέσει είναι άλλο και το αν είχε τεράστια συμβολή και προσφορά στην τέχνη μ'αυτό που έκανε είναι γεγονός. Και δημοκρατία σημαίνει πάνω απ'όλα να σέβεσαι τον άλλο και να μπορείς να εκφράζεις ελεύθερα και με σεβασμό κυρίως τη γνώμη σου. Διαφορετικά καταλήγει αναρχία. Και πιο λιανά εννοώ ότι δεν έχει σχέση τι λες, τι πιστεύεις και τι είσαι αλλά πως το λες. Because you have to do it with style που λένε και οι Αμερικάνοι. Δεν είναι πιο ωραία όταν το επίπεδο είναι ψηλά; Όλοι είναι ευχαριστημένοι κι ακόμη και τη γνώμη σου μπορείς να περάσεις έτσι. Έστω λιγάκι δηλαδή..

 

Και by the way ο Στάθης Ψάλτης δεν είναι καν κακός ηθοποιός. Αν το trash και η σάχλα της βιντεοκασσέτας των 80ς του χρωστάει πολλά είναι άλλο θέμα. Σ'αυτό που κάνει κι ως κωμικός είναι σπουδαίος. Είναι καλά να'μαστε ανοιχτόμυαλοι. Δεν έχουν όλα μια όψη. Μαζί με το Χάρρυ Κλυν έκαναν καταπληκτικές επιθεωρήσεις. Πολλοί μεγάλοι ηθοποιοί τον παραδέχονται ως άξιο κωμικό. Και πρώτους απ'όλους ο σπουδαίος Σωτήρης Μουστάκας που αν τον αμφισβητήσετε κι αυτόν ρε παιδιά δεν ξέρω τι να άλλο να πω. Με το Μουστάκα λοιπόν ανέβασαν πολλές επιθεωρήσεις και εκθείαζε ο ένας τον άλλο. Γνήσια ταλέντα με αυτό το σπάνιο χάρισμα να αυτοσχεδιάζουν. Κι ούτε ο Μουστάκας, ένας τόσο έξυπνος και ταλαντούχος άνθρωπος, κατάφερε να ξεφύγει από τη μανία της βιντεοκασέτας του 80. Τη χειρότερη δεκαετία για την Ελλάδα στον τομέα της έβδομης τέχνης..Κι ακόμη προσπαθεί να βρει τα πόδια του ο ελληνικός κινηματογράφος.

 

Ξέρετε ότι: οι σκηνοθέτες αρχικά δεν μπορούσαν να συμβιβαστούν με την ανεπιτήδευτη συνήθεια της Αλίκης-που την είχε και η Βλαχοπούλου-να κοιτάει την κάμερα πολλές φορές στα πλάνα της. Αυτός ήταν ο δικός της τρόπος να επικοινωνεί με το κοινό της. Αυτό είναι ιδιαίτερα εμφανές στη "Σωφερίνα" - μια από τις πιο σημαντικές κωμωδίες όχι μόνο στην καριέρα της αλλά και στην "χρυσή ελληνική ταινιοθήκη". Όταν έγινε το όνομα που έγινε κανείς δεν μπορούσε να της το απαγορέψει.

Link to comment
Share on other sites

Απαπα, ιεροσυλία... τι σχέση έχει μια Ηθοποιός (Καρέζη) με την Βουγιουκλάκη; :blink: :worry: :confused: Σαν να συγκρίνεις τον Χορν με τον Ψάλτη είναι... :whistle:

 

Αν αυτή η απάντηση με τόση ειρωνεία και εμπάθεια δεν είναι γελοία τότε δεν υπάρχουν γελοίες απαντήσεις φίλε.

 

Πίστεψέ με δε δίνω δεκάρα ακόμη κι αν δεν αρέσει ούτε σε ένα άνθρωπο η Αλίκη Βουγιουκλάκη.. Δεν είμαι ούτε φαν της ούτε συγγενής της. Απλά όλα τα πράγματα έχουν μια αντικειμενική όψη. Είναι μεν σχετικά αλλά μέχρι ενός σημείου. Το να σου αρέσει είναι άλλο και το αν είχε τεράστια συμβολή και προσφορά στην τέχνη μ'αυτό που έκανε είναι γεγονός. Και δημοκρατία σημαίνει πάνω απ'όλα να σέβεσαι τον άλλο και να μπορείς να εκφράζεις ελεύθερα και με σεβασμό κυρίως τη γνώμη σου. Διαφορετικά καταλήγει αναρχία. Και πιο λιανά εννοώ ότι δεν έχει σχέση τι λες, τι πιστεύεις και τι είσαι αλλά πως το λες. Because you have to do it with style που λένε και οι Αμερικάνοι. Δεν είναι πιο ωραία όταν το επίπεδο είναι ψηλά; Όλοι είναι ευχαριστημένοι κι ακόμη και τη γνώμη σου μπορείς να περάσεις έτσι. Έστω λιγάκι δηλαδή..

 

Και by the way ο Στάθης Ψάλτης δεν είναι καν κακός ηθοποιός. Αν το trash και η σάχλα της βιντεοκασσέτας των 80ς του χρωστάει πολλά είναι άλλο θέμα. Σ'αυτό που κάνει κι ως κωμικός είναι σπουδαίος. Είναι καλά να'μαστε ανοιχτόμυαλοι. Δεν έχουν όλα μια όψη. Μαζί με το Χάρρυ Κλυν έκαναν καταπληκτικές επιθεωρήσεις. Πολλοί μεγάλοι ηθοποιοί τον παραδέχονται ως άξιο κωμικό. Και πρώτους απ'όλους ο σπουδαίος Σωτήρης Μουστάκας που αν τον αμφισβητήσετε κι αυτόν ρε παιδιά δεν ξέρω τι να άλλο να πω. Με το Μουστάκα λοιπόν ανέβασαν πολλές επιθεωρήσεις και εκθείαζε ο ένας τον άλλο. Γνήσια ταλέντα με αυτό το σπάνιο χάρισμα να αυτοσχεδιάζουν. Κι ούτε ο Μουστάκας, ένας τόσο έξυπνος και ταλαντούχος άνθρωπος, κατάφερε να ξεφύγει από τη μανία της βιντεοκασέτας του 80. Τη χειρότερη δεκαετία για την Ελλάδα στον τομέα της έβδομης τέχνης..Κι ακόμη προσπαθεί να βρει τα πόδια του ο ελληνικός κινηματογράφος.

 

Ξέρετε ότι: οι σκηνοθέτες αρχικά δεν μπορούσαν να συμβιβαστούν με την ανεπιτήδευτη συνήθεια της Αλίκης-που την είχε και η Βλαχοπούλου-να κοιτάει την κάμερα πολλές φορές στα πλάνα της. Αυτός ήταν ο δικός της τρόπος να επικοινωνεί με το κοινό της. Αυτό είναι ιδιαίτερα εμφανές στη "Σωφερίνα" - μια από τις πιο σημαντικές κωμωδίες όχι μόνο στην καριέρα της αλλά και στην "χρυσή ελληνική ταινιοθήκη". Όταν έγινε το όνομα που έγινε κανείς δεν μπορούσε να της το απαγορέψει.

Link to comment
Share on other sites

Ναι ISOBITHS, αλλά τώρα το βλέπεις τελείως μονόπλευρα εσύ. Η Καρέζη είχε πολύ περισσότερο ταλέντο από την Βουγιουκλάκη και αυτό είναι κοινώς αποδεκτό. Τώρα το ότι η Βουγιουκλάκη είναι σημαντικό κομμάτι του ελληνικού σινεμά, αυτό δε χωράει αμφισβήτηση.

 

Βέβαια όλα στη ζωή είναι υποκειμενικά, αλλά πιστεύω πως η Βουγιουκλάκη ήταν διασκεδάστρια και όχι ηθοποιός. Για μένα δεν είχε ταλέντο. Το ότι είναι σημαντική η παρουσίας της στο σινεμά, δε λέει απολύτως τίποτα για το ταλέντο της. Και η Ντενίση κάνει πολύ επιτυχημένες παραστάσεις αλλά η γυναίκα έχει πάρει χρόνια διαζύγιο από το ταλέντο (όχι ότι είχε και ποτέ αλλά λέμε!). Απλά η Βουγιουκλάκη ήταν τσαχπίνα, παιχνιδιάρια και όμορφο προσωπάκι. That's all. Αλλά στο ξαναλέω. Όλα είναι υποκειμενικά.

"Our lives are not our own.

From womb to tomb, we are bound to others, past and present.

And by each crime and every kindness, we birth our future."

Link to comment
Share on other sites

Αν αυτή η απάντηση με τόση ειρωνεία και εμπάθεια δεν είναι γελοία τότε δεν υπάρχουν γελοίες απαντήσεις φίλε.
Και που να δεις πως θα χαρακτήριζα την υποστήριξη μια παντελώς ατάλαντης ηθοποιού, με μοναδική επιτυχία την εμπορική... Αλλά βλέπεις υπάρχουν και κανόνες σε αυτό το forum. :rolleyes:

Πίστεψέ με δε δίνω δεκάρα ακόμη κι αν δεν αρέσει ούτε σε ένα άνθρωπο η Αλίκη Βουγιουκλάκη.. Δεν είμαι ούτε φαν της ούτε συγγενής της. Απλά όλα τα πράγματα έχουν μια αντικειμενική όψη. Είναι μεν σχετικά αλλά μέχρι ενός σημείου. Το να σου αρέσει είναι άλλο και το αν είχε τεράστια συμβολή και προσφορά στην τέχνη μ'αυτό που έκανε είναι γεγονός. Και δημοκρατία σημαίνει πάνω απ'όλα να σέβεσαι τον άλλο και να μπορείς να εκφράζεις ελεύθερα και με σεβασμό κυρίως τη γνώμη σου. Διαφορετικά καταλήγει αναρχία. Και πιο λιανά εννοώ ότι δεν έχει σχέση τι λες, τι πιστεύεις και τι είσαι αλλά πως το λες. Because you have to do it with style που λένε και οι Αμερικάνοι. Δεν είναι πιο ωραία όταν το επίπεδο είναι ψηλά; Όλοι είναι ευχαριστημένοι κι ακόμη και τη γνώμη σου μπορείς να περάσεις έτσι. Έστω λιγάκι δηλαδή..
Συμβολή και προσφορά η εμπορική επιτυχία (π.χ. εισιτήρια) δεν είναι στην τέχνη, αλλά στην τσέπη της «ηθοποιού» και του περιβάλλοντός της. ;) Άσε που η προσφορά στην τέχνη δεν μπορεί με κανένα τρόπο να μετρηθεί αντικειμενικά. :rtfm:

Και by the way ο Στάθης Ψάλτης δεν είναι καν κακός ηθοποιός. Αν το trash και η σάχλα της βιντεοκασσέτας των 80ς του χρωστάει πολλά είναι άλλο θέμα. Σ'αυτό που κάνει κι ως κωμικός είναι σπουδαίος. Είναι καλά να'μαστε ανοιχτόμυαλοι. Δεν έχουν όλα μια όψη. Μαζί με το Χάρρυ Κλυν έκαναν καταπληκτικές επιθεωρήσεις. Πολλοί μεγάλοι ηθοποιοί τον παραδέχονται ως άξιο κωμικό. Και πρώτους απ'όλους ο σπουδαίος Σωτήρης Μουστάκας που αν τον αμφισβητήσετε κι αυτόν ρε παιδιά δεν ξέρω τι να άλλο να πω. Με το Μουστάκα λοιπόν ανέβασαν πολλές επιθεωρήσεις και εκθείαζε ο ένας τον άλλο. Γνήσια ταλέντα με αυτό το σπάνιο χάρισμα να αυτοσχεδιάζουν. Κι ούτε ο Μουστάκας, ένας τόσο έξυπνος και ταλαντούχος άνθρωπος, κατάφερε να ξεφύγει από τη μανία της βιντεοκασέτας του 80. Τη χειρότερη δεκαετία για την Ελλάδα στον τομέα της έβδομης τέχνης..Κι ακόμη προσπαθεί να βρει τα πόδια του ο ελληνικός κινηματογράφος.
Δεύτερη άτοπη σύγκριση τώρα; Στάθης Ψάλτης με Σωτήρη Μουστάκα; :wacko: Επειδή έπαιξαν και οι δυο σε βιντεοταινίες; Και η προσωπική άποψη του Μουστάκα υπέρ του Ψάλτη (αν υπήρξε τέτοια) μπορεί να οφείλεται και σε άλλους λόγους (π.χ. συναδελφική αβρότητα, ανάγκη λόγω παιξίματος στην ίδια επιθεώρηση κτλ). ;)

Ξέρετε ότι: οι σκηνοθέτες αρχικά δεν μπορούσαν να συμβιβαστούν με την ανεπιτήδευτη συνήθεια της Αλίκης-που την είχε και η Βλαχοπούλου-να κοιτάει την κάμερα πολλές φορές στα πλάνα της. Αυτός ήταν ο δικός της τρόπος να επικοινωνεί με το κοινό της. Αυτό είναι ιδιαίτερα εμφανές στη "Σωφερίνα" - μια από τις πιο σημαντικές κωμωδίες όχι μόνο στην καριέρα της αλλά και στην "χρυσή ελληνική ταινιοθήκη". Όταν έγινε το όνομα που έγινε κανείς δεν μπορούσε να της το απαγορέψει.
Ακριβώς αυτό το ηλίθιο βλέμμα με νάζι είναι από αυτά που δεν μπορώ να αντέξω...:cold:

 

Τέλος, δεν μπορείς να χαρακτηρίζεις γελοίες τις απόψεις που δεν σου αρέσουν και μάλιστα με το πρώτο μήνυμά σου σε αυτό το forum. Θα μπορούσες κάλλιστα να αρχίσεις από την 2η παράγραφο και να συζητήσουμε πιο κόσμια...

Samsung Galaxy A52s 5G (SM-A5288/DS)

Samsung Galaxy Watch5 Pro (SM-R920)

 

★ ★ ★ ★ ★ ★

Link to comment
Share on other sites

Το τι έδωσε μέσα από την τέχνη της νομίζω πως είναι πέρα για πέρα εμφανές. Είναι άτοπο να ισχυρίζεσαι ότι μια τόσο σημαντική ηθοποιός δεν είχε ταλέντο.. Που το στηρίζεις αυτό? Ξέρεις τι σημαίνει να τελειώσεις το Εθνικό Θέατρο ειδικά για την εποχή εκείνη? Εκτός του ότι δεν περνάς αν είσαι ατάλαντος μετά από 4 χρόνια παραστάσεων, μαθημάτων με τους πιο σπουδαίους Έλληνες ηθοποιούς λες να μην καλλιεργούν τίποτα στον άνθρωπο? Ή μήπως δεν είναι πειστική και άψογες οι ερμηνείες της σε τόσα πολλά έργα που παίζονται ακόμη και αντιγράφονται, που επηρέασαν συμπεριφορές ήθη και καταστάσεις? Η συμβολή της είναι παντού! Στη μουσική, στο θέατρο, στον κινηματογράφο. Δεν υπάρχει μεγάλος ηθοποιός στην Ελλάδα-πίστεψέ με ασχολούμαι πολύ με το θέατρο κ.λ.π.-που να αμφισβήτησε το ταλέντο της. Ακόμη κι ο Λαζόπουλος που την κατέκρινε αργότερα παραδέχτηκε πως ήταν πολύ σκληρός και απολογήθηκε αν θυμάστε.. Δεν είπε κανείς ότι όλοι οι ηθοποιοί πρέπει να'ναι καλοί στην τραγωδία για να είναι μεγάλοι. Η κωμωδία είναι ένα δυσκολότερο είδος που απαιτεί και αυτοσαρκασμό και εξυπνάδα από τον ηθοποιό. Σ'αυτό που έκανε η Αλίκη δεν υπήρχε καλύτερη. Αν υπήρχε θα την ξέραμε. Και μη μου πείτε την Καρέζη που όπως σας είπα είναι μετρημένες οι ταινίες που έκανε με αυτό το στυλ..

 

Κι επειδή μιλώ με στοιχεία η παράσταση "Εκπαιδεύοντας τη Ρίτα" του Γουίλι Ράσελ, μια πολύ δύσκολη κι απαιτητική παράσταση, αποστόμωσε και τον τελαυταίο κριτικό θεάτρου. Η Αλίκη έδωσε ρέστα, έσκισε με την παράσταση αυτή!! Λένε ότι κανείς άλλος μετέπειτα δεν κατάφερε να δώσει τέτοια ερμηνεία που στιγματίστηκε από αυτήν. Για την ιστορία ο Κιμούλης ανέβασε την παράσταση πέρσι με την Τζένη Ιωακειμίδου στο ρόλο της Ρίτα.

Φίλε aimilios είσαι μηδενιστής. Στέκομαι στη φράση σου "παντελώς ατάλαντη" για μια γυναίκα που λατρεύτηκε όσο καμιά άλλη στην Ελλάδα. Λες να συμφωνούν μαζί σου η συντριπτική πλειοψηφία? Και ναι, είναι αυτοί που έχουν τον τελευταίο λόγο στον πολιτισμό και για το ποιος αφήνει πράγματα πίσω του. Το να πουλάς και 10 χρόνια μετά το θάνατο τόσο τρελά αυτό ακριβώς σημαίνει φίλε. Ότι επηρέασες την τέχνη. Σε παγκόσμιο επίπεδο βλέπουμε τη Monroe, Beatles, Elvis Presley κ.λ.π. να έχουν τέτοια υστεροφημία. Και είναι αυτοί που άλλαξαν τα ρότα των τεχνών.

 

Κανένας μα κανένας άνθρωπος στην ιστορία δεν κατάφερε να γίνει γνωστός χωρίς να έχει ταλέντο σε κάτι ή έστω να'χει λεφτά..Δηλαδή πες μου. Πως νομίζεις πως έγινε γνωστή? Αυτή η ερώτηση είναι που νομίζω τα λέει όλα εν συντομία..

 

dessertmissrain χαίρομαι που εκφράζεις τις απόψεις σου χωρίς να φτάνεις στα άκρα, με γλυκύτητα και μετριασμό.. Αυτό εννοώ εποικοδομητική κουβέντα. Απλά θα μου άρεσε να μιλούσαμε πιο συγκεκριμένα. Δηλ. κρίνοντας από το έργο του ηθοποιού. Όσο για την Αλίκη κ.λ.π. απλά διαφωνούμε. Ο καθένας όπως νομίζει. Προσωπικά θεωρώ τουλάχιστον ιεροσυλία να συγκρίνεις την Ντενίση με τη Βουγιουκλάκη. Η Ντενίση είναι όντως ατάλαντη και δε χρειάζεται να'χει πολλές θεατρικές γνώσεις κάποιος να το διαπιστώσει. Είμαι σίγουρος πως οι περισσότεροι Έλληνες άσχετοι με το χώρο παίζουν πιο φυσικά απ'αυτή. Ευτυχώς όμως βελτιώθηκε μέσα από τα χρόνια και τώρα παρακολουθείται μπορώ να πω. Αλλά ούτε που πλησίασε τη Βουγιουκλάκη έστω στην αγάπη του κόσμου. Και πολύ λίγο εώς καθόλου επηρέασε το θέατρο.

 

Συγγνώμη φίλε αλλά είσαι ανενημέρωτος. Ο Μουστάκας γύριζε τη μια ταινία της συμφοράς πίσω από την άλλη πίσω στα 80ς. Κι επειδή εγώ μιλώ με αποδείξεις: "To ψώνιο", "Μήτσος ο ρεζίλης" , "Ροζ γάτος" είναι από τις πιο γνωστές του. Αυτό σε καμία περίπτωση δεν αναιρεί το πηγαίο του ταλέντο. Δε λέω ότι ο Ψάλτης είναι του επιπέδου του αλλά είναι ένας επίσης μεγάλος Έλληνας κωμικός που δυστυχώς δεν έκανε καλές δουλειές. Ακόμη και μέσα από αυτές όμως παίζει πολύ καλά και είναι ίσως ο μόνος λόγος να τις παρακολουθείς-αν υπάρχει ένας. Και εκτός αυτού ο Μουστάκας ο ίδιος ζήτησε από τον Ψάλτη να συνεργαστούν στην επιθεώρηση ¨Κότες¨ γιατί τον θαυμάζει ως κωμικό. Αυτό είναι ντοκουμέντο κι έγινε στην εκπομπή "Συν και Πλην" της ΕΡΤ όταν το παρουσίαζε η Μπήλιω Τσουκαλά. Αυτά περί συναδελφικότητας κ.λ.π εγώ δεν τα ξέρω..

 

Πρόεδρος της Δημοκρατίας Κωστής Στεφανόπουλος "Η Αλίκη Βουγιουκλάκη υπήρξε λαμπρή ηθοποιός και προσέφερε πολλά στο θέατρο και τον κινηματογράφο. Στη μακρόχρονη και τόσο επιτυχή καλλιτεχνική σταδιοδρομία της έγινε ιδαιτέρως δημοφιλής και σε κάθε προσπάθειά της τη συνόδευε η αγάπη του κοινού" οι υπόλοιποι απλά σιωπούν!"

 

Υπουργός Πολιτισμού "Απώλεια που ξεπερνά τα όρια του καλλιτεχνικού κόσμου."

 

"Απώλεια που ξεπερνά τα όρια του καλλιτεχνικού κόσμου" χαρακτήρισε ο Πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας Μιλτιάδης Εβερτ τον πρόωρο θάνατο της Αλίκης Βουγιουκλάκη

 

"Έφυγε όρθια μια σπουδαία καλλιτέχνης, ένας άξιος και δυνατός άνθρωπος" τονίζει στο συλλυπητήριο τηλεγράφημά του ο Πρόεδρος του Συνασπισμού Νίκος Κωνσταντόπουλος.

 

"θα θυμίζει για πάντα τη δημιουργική, αισιόδοξη εποχή του κινηματογράφου και του θεάτρου μας". "Η Αθήνα, η πόλη που η Αλίκη Βουγιουκλάκη αγάπησε και τραγούδησε την τιμά και την θυμάται" καταλήγει ο κ. Αβραμόπουλος.

 

Κανένας άλλος άνθρωπος δεν συνοδεύτηκε με τόση αγάπη στην τελευταία του κατοικία. Η Αλίκη αναγνωρίστηκε από τους ανθρώπους των γραμμάτων και των τεχνών, την πολιτεία, λατρεύτηκε από τον ελληνικό λαό κι αποτελεί σύμβολο αισιοδοξία ναι. Αυτό είναι και για μένα και κανείς δε θα το αλλάξει αυτό. Λυπάμαι αλλά το αν αρέσει στον καθένα είναι προσωπική επιλογή. Αλλά το πόσο λατρεύτηκε και αναγνωρίστηκε συγγνώμη αν δεν αρέσει αλλά είναι γεγονός, δεν είναι στο χέρι κανενός να το αλλάξει.

 

Νομίζω πως αν το πάρουμε τόσο ανώριμα το θέμα θα μπορούσα να σου απαντήσω κι εγώ aimilie πως κι εγώ έχω το δικαίωμα να χαρακτηρίζω γελοίες τις απόψεις που θεωρώ ότι προσβάλλουν την αισθητική. Και όπως είπα δεν είναι οι απόψεις. Αφού οι μισοί εδώ εκφραστήκατε κατά της Αλίκης αλλά δεν ενόχλησε αυτό. Είναι ο τρόπος, το λεξιλόγιο κ.λ.π. Η κακία δεν είναι απαραίτητη στις συζητήσεις εδώ. Μας φτάνει κι αυτή που συναντάμε στο real world. Επίσης θεωρώ ότι είμαι άνθρωπος που εκφράζεται κόσμια και που έχει πολιτισμό, συγγνώμη αν με πήρες αλλιώς. Τέλος εκείνο με τη 2η παράγραφο δεν κατάλαβα τι εννοείς (?)

 

Και κλείνω με αυτό που διάβασα και μ' άρεσε:

"στη γειτονιά των αγγέλων μοιράζεται συντροφιά με την αγαπημένη της Τζένη το καμαρίνι του ουρανού, παρέα με το μέντορά της τον Φίνο τώρα σεργιανά ωραιότερη παρά ποτέ η αιώνια έφηβη η Αλίκη της νιότης, της δροσιάς. Μετράει τ'άστρα με τον Λουντέμη ανεβαίνει στο σανίδι με τον Κατράκη και την Κοτοπούλη, ρίχνει τις διπλοπενιές της με τον Τσιτσάνη και ξεκαρδίζεται στα γέλια με τον Λογοθετίδη, αστέρι μακρινό κρυμμένο στην αττική γη, για πάντα στις καρδιές μας. Το πιο λαμπρό αστέρι ως το τέλος, ακόμα και κάτω από τον εκτυφλωτικό ήλιο που τη φώτισε για στερνή φορά όταν άνοιξε το φέρετρο, ένας προβολέας που άστραψε στα ξανθά της μαλλιά, στα γλυκά της χείλη και τα σφαλιστά ματόκλαδά της. Αγέραστη, αέναη, άφθαρτη, αθάνατη Αλίκη"

Link to comment
Share on other sites

Το τι έδωσε μέσα από την τέχνη της νομίζω πως είναι πέρα για πέρα εμφανές. Είναι άτοπο να ισχυρίζεσαι ότι μια τόσο σημαντική ηθοποιός δεν είχε ταλέντο.. Που το στηρίζεις αυτό? Ξέρεις τι σημαίνει να τελειώσεις το Εθνικό Θέατρο ειδικά για την εποχή εκείνη? Εκτός του ότι δεν περνάς αν είσαι ατάλαντος μετά από 4 χρόνια παραστάσεων, μαθημάτων με τους πιο σπουδαίους Έλληνες ηθοποιούς λες να μην καλλιεργούν τίποτα στον άνθρωπο? Ή μήπως δεν είναι πειστική και άψογες οι ερμηνείες της σε τόσα πολλά έργα που παίζονται ακόμη και αντιγράφονται, που επηρέασαν συμπεριφορές ήθη και καταστάσεις? Η συμβολή της είναι παντού! Στη μουσική, στο θέατρο, στον κινηματογράφο. Δεν υπάρχει μεγάλος ηθοποιός στην Ελλάδα-πίστεψέ με ασχολούμαι πολύ με το θέατρο κ.λ.π.-που να αμφισβήτησε το ταλέντο της. Ακόμη κι ο Λαζόπουλος που την κατέκρινε αργότερα παραδέχτηκε πως ήταν πολύ σκληρός και απολογήθηκε αν θυμάστε.. Δεν είπε κανείς ότι όλοι οι ηθοποιοί πρέπει να'ναι καλοί στην τραγωδία για να είναι μεγάλοι. Η κωμωδία είναι ένα δυσκολότερο είδος που απαιτεί και αυτοσαρκασμό και εξυπνάδα από τον ηθοποιό. Σ'αυτό που έκανε η Αλίκη δεν υπήρχε καλύτερη. Αν υπήρχε θα την ξέραμε. Και μη μου πείτε την Καρέζη που όπως σας είπα είναι μετρημένες οι ταινίες που έκανε με αυτό το στυλ..

 

......

 

Φίλε aimilios είσαι μηδενιστής. Στέκομαι στη φράση σου "παντελώς ατάλαντη" για μια γυναίκα που λατρεύτηκε όσο καμιά άλλη στην Ελλάδα. Λες να συμφωνούν μαζί σου η συντριπτική πλειοψηφία? Και ναι, είναι αυτοί που έχουν τον τελευταίο λόγο στον πολιτισμό και για το ποιος αφήνει πράγματα πίσω του. Το να πουλάς και 10 χρόνια μετά το θάνατο τόσο τρελά αυτό ακριβώς σημαίνει φίλε. Ότι επηρέασες την τέχνη. Σε παγκόσμιο επίπεδο βλέπουμε τη Monroe, Beatles, Elvis Presley κ.λ.π. να έχουν τέτοια υστεροφημία. Και είναι αυτοί που άλλαξαν τα ρότα των τεχνών.

 

............

 

 

 

Πρόεδρος της Δημοκρατίας Κωστής Στεφανόπουλος "Η Αλίκη Βουγιουκλάκη υπήρξε λαμπρή ηθοποιός και προσέφερε πολλά στο θέατρο και τον κινηματογράφο. Στη μακρόχρονη και τόσο επιτυχή καλλιτεχνική σταδιοδρομία της έγινε ιδαιτέρως δημοφιλής και σε κάθε προσπάθειά της τη συνόδευε η αγάπη του κοινού" οι υπόλοιποι απλά σιωπούν!"

 

Υπουργός Πολιτισμού "Απώλεια που ξεπερνά τα όρια του καλλιτεχνικού κόσμου."

 

"Απώλεια που ξεπερνά τα όρια του καλλιτεχνικού κόσμου" χαρακτήρισε ο Πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας Μιλτιάδης Εβερτ τον πρόωρο θάνατο της Αλίκης Βουγιουκλάκη

 

"Έφυγε όρθια μια σπουδαία καλλιτέχνης, ένας άξιος και δυνατός άνθρωπος" τονίζει στο συλλυπητήριο τηλεγράφημά του ο Πρόεδρος του Συνασπισμού Νίκος Κωνσταντόπουλος.

 

"θα θυμίζει για πάντα τη δημιουργική, αισιόδοξη εποχή του κινηματογράφου και του θεάτρου μας". "Η Αθήνα, η πόλη που η Αλίκη Βουγιουκλάκη αγάπησε και τραγούδησε την τιμά και την θυμάται" καταλήγει ο κ. Αβραμόπουλος.

 

"

στην προσωπικη του αποψη,υποθετω.το ταλεντο δεν ειναι κατι το οποιο το μετρας.αυτος εχει πολυ,αυτος εχει λιγο,αυτος ετσι κι ετσι.ειναι κατι εντελως υποκειμενικο.οπως και με τις φωνες των τραγουδιστων..σε σενα μπορει να αρεσει ο κοτσιρας,σε εμενα μπορει να μην μου αρεσει.αυτο δε σημαινει ουτε πως εχει ταλεντο ουτε πως δεν εχει

 

τι αλλαγη εφερε η βουγιουκλακη σε ηθη,εθιμα και παραδοσεις;;ειλικρινα δεν καταλαβα τι θελεις να πεις..

αν εννοεις που εκανε μοδα το καπρι παντελονι(στην ταινια που κανει την μαθητρια και τραγουδαει το "εχω ενα μυστικο" με την κονσερβα και το πιρουνι στα χερια),τοτε ενταξει,:respect:

 

 

και ποιος ειναι ο Λαζοπουλος και πρεπει να σεβομαστε καθε τι που λεει,και καθε του λεξη να θεωρειτε σωστη και να την ενστερνιζομαστε ολοι...

 

εεε!!αν θεωρουμε την Καρεζη καλυτερη ηθοποιο να μη στο πουμε;;;δεν ακνει να λεμε ψεμματα!!!

 

τωρα το να συγκρινεις την βουγιουκλακη με τον elvis ή με την Monroe ειναι σα τα ανεκδοτα που κυκλοφορουν γαι την διεθνη καριερα της Βισση ή της Κοκκινου...εκτος συνορων ποιος την ηξερε την Βουγιουκλακη;;εχει παιξει καμια ταινια της σε ευρωπαικο κινηματογραφο;;και δεν μιλαω για της βιντεοκασετες που γυρισε στην Γερμανια πριν γινει μεγαλο ονομα:shifty:(οταν ακομα ηταν μελαχροινη)

 

τελος εχω την εντυπωση πως ειδικα οι πολιτικοι οταν πεθαινει καποιο δημοσιο προσωπο λενε πανω κατω τα ιδια..εχεις δει ποτε κανενα να βγει και να πει "δεν ηταν και πολυ καλος,δεν ειχε και πολυ ταλεντο αλλα τον αγαπουσαμε"

 

 

 

να διευκρινησω πως δεν θεωρω την βουγιουκλακη αταλαντη..για τις ταινιες που πρωταγωνιστουσε(που στην πλειοψηφια τους εκανε το ανεμελο παρτσακλο,η την ωραια γυναικα) καλη ηταν..

απλα δεν συμφωνω με την τακτικη ορισμενων "αυτο ειναι,ετσι οπως το λεω και αν δεν αλλαξετε γνωμη θα επιμενω"

 

φιλικα

:love:Μη με αγγίζεις....Κάνω *ΤΖΙΖ*
Link to comment
Share on other sites

Πάνω σε αυτά που λες όσον αφορά την...μετά θάνατο αναγνώριση της Βουγιουκλάκη, να ξέρεις πως οι Έλληνες γενικά έχουν την τάση να θεοποιούν κάποιον όταν πεθάνει, είτε το αξίζει είτε όχι. Όλες αυτές οι κηδείες που γίνονται δημοσία δαπάνη (και όλως περιέργως, γίνονται για ανθρώπους που σίγουρα δεν το είχαν ανάγκη οικονομικά...) είναι τουλάχιστον γελοίες. Αν θες να τιμήσεις κάποιον υπάρχουν κι άλλοι τρόποι. Δε χρειάζεται να πληρώνουμε εμείς τα έξοδα για την κηδεία κάποιου, που θεωρείται από μερικούς σημαντικός. Η κηδεία δημοσία δαπάνη ήταν μια τιμή που κάποτε είχε νόημα, αλλά πλέον είναι μόδα ανάμεσα στους κοσμικούς.

 

Ξαναεπιστρέφω όμως στο θέμα: το ότι όλοι είπαν στην κηδεία της Βουγιουκλάκη πόσο σπουδαία ηθοποιός ήταν δεν την κάνει κιόλας καλή ηθοποιό. Υπήρχε δηλαδή περίπτωση να πει κανείς πως ήταν ατάλαντη στην κηδεία της;; Αυτό βέβαια δεν έχει άμεση σχέση με το αν όντως ήταν ατάλαντη ή όχι, αλλά σίγουρα όλα αυτά είναι απλά λόγια χωρίς καμία υπόσταση μετά το πέρας της περιόδου "θρήνου".

 

Και θα σε ρωτήσω κάτι ακόμα; Καλά πες η Βουγιουκλάκη, ήταν η "εθνική μας σταρ" είτε συμφωνούσαμε όλοι είτε όχι. Ο Μουστάκας γιατί στο καλό έπρεπε να θαφτεί δημοσία δαπάνη;; Δε λέω ταλαντούχος ήταν ο άνθρωπος, αλλά το ίδιο ισχύει και για χιλιάδες άλλους ηθοποιούς (πολλοί εκ των οποίων δεν υποτίμησαν ποτέ το επάγγελμά τους παίζοντας σε ταινίες του στυλ "Να ταν το βιολί πουλί") αλλά προτίμησαν να φύγουν αθόρυβα από το χώρο πριν τους πάρει η κατρακύλα και καταλήξουν στο τέλος της καριέρας τους να παίζουν σε επιθεωρήσεις της κακιάς ώρας, με σενάριο γραμμένο στο πόδι και αστεία νηπιακού IQ. Αυτοί δεν άξιζαν περισσότερο απ'τον Μουστάκα την κηδεία δημοσία δαπάνη;;

 

Άντε γιατί κάποιοι στο Υπουργείο Πολιτισμού το έχουν παρα*&^#*& το πράγμα! :mad:

"Our lives are not our own.

From womb to tomb, we are bound to others, past and present.

And by each crime and every kindness, we birth our future."

Link to comment
Share on other sites

Το πρόβλημα είναι ότι δεν αποδέχεσαι ότι αν γίνει μια δημοσκόπηση τουλάχιστον το 85% των Ελλήνων και των Κυπρίων έχουν πολύ ψηλά την Αλίκη Βουγιουκλάκη. Κι αν τους ρωτήσεις ποια θεωρούν την πιο σημαντική Ελληνίδα ηθοποιό που υπήρξε αυτήν θα σου πουν. Να'σαι απόλυτα σίγουρος ότι καθιερώθηκε στη συνείδηση της συντριπτικής πλειοψηφίας των Ελλήνων και των Ελληνίδων ως έτσι. Άσχετα αν η Κυβέλη, η Κοτοπούλη ή η Παξινού είχαν στόμφο και απίστευτη τραγικότητα και υποκριτικές τεχνικές πολύ ανεπτυγμένες δεν είναι περί αυτού ο λόγος. Όλα έχουν να κάνουν με το ποιος αγαπήθηκε και λατρεύεται μετά από τόσα χρόνια αφοτου έχει πεθάνει. Όπως έλεγαν και οι αρχαίοι μας είναι η υστεροφημία που έχει ουσία τελικά, αυτό που αφήνεις πίσω και με βρίσκει και μένα σύμφωνο. Η πολιτεία έχει υποχρέωση-αλοίμονο-να τιμά και να σέβεται τους ανθρώπους που πρόσφεραν. Η Μαυρογένους πέθανε ολομόναχη και κάτω από άθλιες συνθήκες-το πτώμα της ποτέ δε βρέθηκε-ενώ έδωσε τα πάντα γι'αυτή τη χώρα. Και τα παραδείγματα είναι πολλά. Έτσι διαφωνώ και πάλι. Η Ελλάδα κάνει ελάχιστα στους ανθρώπους που υπήρξαν σημαντικοί για την ιστορία της και η Βουγιουκλάκη αποτελεί κομμάτι της όπως κι ο Μουστάκας που με το Ζορμπά έφτασε ένα κατώφλι πριν το ΟΣΚΑΡ και που υπήρξε ένας από τους σπουδαιότερους κωμικούς της γενιάς του. Το τι λάθη έκανε ο καθένας στην καριέρα του δεν έχει να κάνει με το αν το κράτος θα χρησιμοποιήσει δημόσια δαπάνη. Προς Θεού. Και ούτε τα λεφτά της δημόσιας δαπάνης λένε τίποτε. Είναι ο ελάχιστος φόρος τιμής σε ανθρώπους της τέχνης, της ζωής, των γραμμάτων κ.λ.π. που άφησαν κάτι πίσω τους. Αν δείτε τι λεφτά πετάνε για πολύ πιο ασήμαντα πράγματα θα καταλαβαίνατε πόσο λίγα κάνει η Ελλάδα για τους ανθρώπους αυτούς! Δεν υπάρχει ούτε ένα κινηματογραφικό μουσείο, ένας σύλλογος που να συλλέγει έστω ιστορικά για την ιστορία του ελληνικού κινηματογράφου θέματα. Ξέρετε ότι η "Βασίλισσα Αμαλία" στην οποία πρωταγωνιστούσε η Αλίκη, σειρά ιστορική για την ελληνική τηλεόραση και την ΕΡΤ δεν έχει διαφυλαχθεί?

 

Όσον αφορά τη θεοποίηση αυτών που πεθαίνουν δώσε μου παραδείγματα γιατί εγώ δεν ξέρω κανένα άλλο που να θάφτηκε με τόσες τιμές. Ο τελευταίος ήταν ο Κωστής Παλαμάς-που δεν ελπίζω ούτε αυτός να'ναι σημαντικός ε;

 

Συμφωνώ. Αν θες να τιμήσεις κάποιον υπάρχουν άλλοι, καλύτεροι τρόποι. Το να μιλάς γι'αυτόν όταν πέθανε και μετά είναι απλώς το επιβεβλημένο. Το θέμα είναι ότι είναι και το μόνο που έκανε η πολιτεία για την Καρέζη, τη Βουγιουκλάκη κ.ά. αν εξαιρέσουμε τα μνημεία τους. ΚΑι το βασικό πιστεύω είναι να τιμήσεις ένα άνθρωπο ενόσω ζει, να πάρει δύναμη και αγάπη, να νιώσει πως τιμήθηκε και αναγνωρίστηκε από την πολιτεία. Ούτε αυτό έγινε παρά για κάποιους σπουδαίους όντως μουσουργούς όπως ο Θεοδωράκης ή ο Χατζιδάκις που by the way μια και τους ανέφερα, επίσης λάτρευαν την Αλίκη..

 

Δε θα έλεγαν ότι είναι ατάλαντη στην κηδεία της γιατί αν ήταν ατάλαντη δε θα πήγαιναν καν στην κηδεία της και δε θα γινόταν καν κηδεία με παρόντες όλους αυτούς. Εξάλλου θα μπορούσαν κάλλιστα να μιλήσουν γι'αυτήν ως προσωπικότητα αν δεν πίστευαν ότι είναι σημαντική ηθοποιός. Δεν είχαν κάτι να κερδίσουν με το να την προσφωνούν ως μεγάλη ηθοποιό κ.λ.π. Τόσους παίρνει το στόμα τους κάθε μέρα τη Βουγιουκλάκη θα σκέφτονταν;

Link to comment
Share on other sites

Φίλε FRAK_OF_NATURE όπως σου είπα όλα είναι σχετικά μέχρι ενός σημείου. Πάντα υπάρχει το όριο που λέει π.χ. ότι ως εδώ είναι δημοκρατία από κει και πέρα καταπατάς τα ανθρώπινα δικαιώματα του συνανθρώπου σου. Δηλαδή δεν είναι υποκειμενικό ότι η Mariah Carey μπορεί να τραγουδήσει σε 5 οκτάβες γιατί αν το πάρεις έτσι κι ένας φάλτσος για κάποιον μπορεί να'χει ταλέντο. Ο κάθε άνθρωπος γεννιέται με γονίδια και αναπτύσσει στοιχεία και ανάλογα με το περιβάλλον του μπορεί να τα αναπτύξει ή όχι. Δηλαδή υπάρχουν άνθρωποι που γονιδιακά στερούνται ρυθμού. Έτσι αυτοί δε θα μπορέσουν ποτέ να γίνουν καλοί χορευτές. Αυτό δεν το λέω μόνο εγώ. Το λέει η επιστήμη. Το ταλέντο γίνεται υποκειμενικό από το σημείο που έχεις 3 πολύ καλούς τραγουδιστές από τους οποίους εμένα μπορεί να αρέσει ο ένας εσένα ο άλλος και του τρίτου ο άλλος. Διαφορετικά, αν έχεις ένα καλό κι ένα κακό τραγουδιστή κι ένα κακό κι εσένα σου αρέσει ο καλός κι εμένα ο κακό τι πάει να πει? Ότι το αυτί μου είναι τελείως ανεκπαίδευτο, δεν έχω μουσική παιδεία και δεν μπορώ να αντιληφθώ ότι ο ένας είναι ατάλαντος. Αν δεν υπήρχε αυτό το μέτρο δε θα υπήρχε η τέχνη, θα'ταν όλα ένα και θα ακούγαμε τον Ταμπάκη στο Μέγαρο Μουσικής, φίλε. Το υποκειμενικό στοιχείο συνυπάρχει με το αντικειμενικό, το συμπληρώνει..

 

Εγώ δεν είπα ήθη, έθιμα και παραδόσεις εκτός αν αγνοείς τη σημασία της λέξης ήθος που ερμηνεύεται ως συμπεριφορά, χαρακτήρας, τρόπος. Και ναι. Όλες οι νεαρές τη δεκαετία του 60 και 70 διατηρούσαν λευκώματα με φώτο της Αλίκης, την είχαν ως ίνδαλμα, την αντίγραφαν και ήθελαν να της μιάσουν. Η Αλίκη έκανε μόδα τόσα πολλά πράγματα που πλέον μιλούμε για κοινωνικό πρότυπο -είδωλο. Εκατοντάδες χιλιάδες κόσμος περίμεναν ουρά στο σινεμά για να την παρακολουθήσουν σε εποχές που αυτά τα λεφτά που έδιναν ήταν πολύ πιο σημαντικά γι'αυτούς. Άφησε το στίγμα της παντού ακόμη και στο τραγούδι. Πόσα υπέροχα τραγούδια μετά από τόσα χρόνια μας συντροφεύουν ακόμη καθημερινά? Άνθρωποι τη μιμούνται, ατάκες της παρέμειναν στο λεξιλόγιό μας ακόμη και στη ψυχολογία έμεινε ως όρος το σύνδρομο Αλίκη Βουγιουκλάκη ως η γυναίκα που δ εδέχεται να συμβιβαστεί με την ηλικία της.

 

Όσο γι'αυτό με τη διεθνή καριέρα νομίζω πως εδώ πέφτει το επίπεδο και μόνο που χρησιμοποιείς αυτό τον όρο που εφευρέθηκε από τις τατιάνες του μεσημεριού και εκεί πρέπει να μένει. Η Marilyn Monroe για την Ελλάδα δε σημαίνει πολλά κι η Βουγιουκλάκη για τους Αμερικάνους τίποτε απολύτως. Αυτό είναι αυτονόητο δεν ξέρω γιατί σου κάνει εντύπωση. Εκείνο που είπα εγώ είναι ότι όπως ο Elvis, η Monroe κ.λ.π. ακόμη και σήμερα λατρεύονται έτσι κι η Αλίκη μετά από τόσα χρόνια είναι "ζωντανή". Αυτό πάει να πει πως η παρουσία της στο χώρο αυτό είναι ανεξίτηλη. Δε θα μείνει στην ιστορία. Ήδη έμεινε.

 

Όσο για το άλλο με τη γνώμη που επιμένω κ.λ.π. τι θέλεις να κάνω δηλαδή? Να μην έχω δική μου άποψη, να μην την εκφράζω? Μήπως αντί να αντεκρούεις επιχειρήματα βρίσκεις πιο σωστό το να το παίρνεις από άλλο μονοπάτι? Όπως απαντήσατε εσείς απαντάω κι εγώ. Έχω το ίδιο δικαίωμα και πιστεύω μάλιστα πως εκφράζω την πλειοψηφία, την άποψη του μέσου Έλληνα. Και το "αυτο ειναι,ετσι οπως το λεω και αν δεν αλλαξετε γνωμη θα επιμενω" νομίζω πως σου ταιριάζει καλύτερα! Κάθε τρεις γραμμές ανέφερα στα ποστ μου πως άλλο το τι γνώμη έχει ο καθένας κι άλλο το πως την εκφράζει. Θα'ταν καλό να μαθαίναμε να συζητάμε σωστά. Μια συζήτηση μπορεί να πάρει ώρες ολόκληρες χωρίς καμιά πλευρά να οπισθοχωρήσει αλλά και με τις δυο πλευρές να προσπαθούν να πείσουν η μια την άλλη. Δεν υπάρχει τίποτα καλύτερο πόσο μάλλον να είναι και κατακριτέο. Αυτό δεν είναι η δημοκρατία εξάλλου?

 

Φιλικά επίσης

Link to comment
Share on other sites

Ρε Καρεζη ρεεεεε. Θεα. Δεν μας νοιαζει εμας ποια θεωρειται πιο δημοφιλης, ειμαστε underground.:rolleyes:
[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...