Breton Δημ. December 11, 2011 Κοινοποίηση Δημ. December 11, 2011 Οκ κατάλαβα. Και πως τις ξετρυπόνετε ρε παιδιά τις προσφορές? Sent from my htc HD2 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Villis Δημ. December 11, 2011 Κοινοποίηση Δημ. December 11, 2011 Το market γιορτάζει τα 10 δις downloads και για 10 μέρες βγάζει προσφορές 10 εφαρμογές με 10 λεπτά τη μια. Οπότε αν μπεις στο market, βλέπεις ένα banner με τις προσφορές (τουλάχιστον για τις 10 αυτές μέρες)! Παράθεση Τhe end of an era... Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
nickfoxjr Δημ. December 11, 2011 Κοινοποίηση Δημ. December 11, 2011 Το μαρκετ πρέπει να είναι πολύ μπροστά απο το ovi και το istore Παράθεση :ninja: Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
alexakos7 Δημ. December 12, 2011 Κοινοποίηση Δημ. December 12, 2011 να και η καινούργια μπορείς να ανεβάσεις το wallpaper? ευχαριστώ! Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
alexakos7 Δημ. December 12, 2011 Κοινοποίηση Δημ. December 12, 2011 το wallpaper please!! ορίστε :) Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Administrators athanaso77 Δημ. December 12, 2011 Administrators Κοινοποίηση Δημ. December 12, 2011 Οκ κατάλαβα. Και πως τις ξετρυπόνετε ρε παιδιά τις προσφορές? Sent from my htc HD2 Τσέκαρε κάθε μέρα αυτό το link... https://market.android.com/details?id=apps_timed_promotion Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
dante_100 Δημ. December 12, 2011 Κοινοποίηση Δημ. December 12, 2011 Οι καινούριες μου, γιορτινές οθόνες..... :) http://i123.photobucket.com/albums/o289/dante_100/SC20111211-234132.png http://i123.photobucket.com/albums/o289/dante_100/SC20111211-235816.png Παράθεση Mobile: OnePlus 9 Pro & Realme Pad 10.4" Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Deadly_Sin1629395575 Δημ. December 12, 2011 Κοινοποίηση Δημ. December 12, 2011 Οι καινούριες μου, γιορτινές οθόνες..... :) Εισαι και στο mycolorscreen ε? Τις ειδα εκει περα, πολυ ωραια η αγιοβασιλιτσα :D Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
dante_100 Δημ. December 12, 2011 Κοινοποίηση Δημ. December 12, 2011 Εισαι και στο mycolorscreen ε? Τις ειδα εκει περα, πολυ ωραια η αγιοβασιλιτσα :D Ναι, ναι.....:D Παράθεση Mobile: OnePlus 9 Pro & Realme Pad 10.4" Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
mariodj Δημ. December 12, 2011 Κοινοποίηση Δημ. December 12, 2011 (edited) Οι καινούριες μου, γιορτινές οθόνες..... :)http://s1.directupload.net/images/111212/g4geviza.png το βελάκι που μας πάει....????:X Edited December 12, 2011 by mariodj Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
dante_100 Δημ. December 12, 2011 Κοινοποίηση Δημ. December 12, 2011 το βελάκι που μας πάει....????:X :whistle:;) Παράθεση Mobile: OnePlus 9 Pro & Realme Pad 10.4" Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Administrators athanaso77 Δημ. December 12, 2011 Administrators Κοινοποίηση Δημ. December 12, 2011 Θα παρακαλέσω να επανέλθουμε. :rolleyes: Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Deadly_Sin1629395575 Δημ. December 12, 2011 Κοινοποίηση Δημ. December 12, 2011 Τον τελευταιο καιρο το εχω ριξει στη μονοχρωμια, κατι θα πρεπει να κανω γι'αυτο :p http://img41.imageshack.us/img41/3815/screenshot1323720638650.png Uploaded with ImageShack.us Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
mariodj Δημ. December 12, 2011 Κοινοποίηση Δημ. December 12, 2011 Θα παρακαλέσω να επανέλθουμε. :rolleyes: Βρε athanaso77 βάλε και λίγο χιούμορ, της εποχές που διανύουμε το χριζόμαστε..!! Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Administrators athanaso77 Δημ. December 12, 2011 Administrators Κοινοποίηση Δημ. December 12, 2011 Βρε athanaso77 βάλε και λίγο χιούμορ, της εποχές που διανύουμε το χριζόμαστε..!! Δεν είναι θέμα χιούμορ (αν δεν είχα μπορεί να τα είχα σβήσει κιόλας), απλά κάνω αυτό που πρέπει να κάνω για να μην ξεφύγει η κατάσταση. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Deadly_Sin1629395575 Δημ. December 12, 2011 Κοινοποίηση Δημ. December 12, 2011 http://img39.imageshack.us/img39/6315/screenshot1323725268913.png Uploaded with ImageShack.us Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
alkis Δημ. December 12, 2011 Κοινοποίηση Δημ. December 12, 2011 Τον τελευταιο καιρο το εχω ριξει στη μονοχρωμια, κατι θα πρεπει να κανω γι'αυτο :p http://img41.imageshack.us/img41/3815/screenshot1323720638650.png Uploaded with ImageShack.us Αυτό το υπέροχο ρολόι, ποιό είναι? Παράθεση My devices: Mi 10T Pro, Sony Xperia Z Ultra Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Deadly_Sin1629395575 Δημ. December 12, 2011 Κοινοποίηση Δημ. December 12, 2011 Αυτό το υπέροχο ρολόι, ποιό είναι? ted zkeletal clock widget :) https://market.android.com/details?id=factory.widgets.TedZkeletal&feature=search_result#?t=W251bGwsMSwxLDEsImZhY3Rvcnkud2lkZ2V0cy5UZWRaa2VsZXRhbCJd εδω θα βρεις το 2χ2 εδω το 4χ3 https://market.android.com/details?id=factory.widgets.TedZkeletalL&feature=also_installed#?t=W251bGwsMSwxLDEwNCwiZmFjdG9yeS53aWRnZXRzLlRlZFprZWxldGFsTCJd Φυσικα αφου μπορεις να τα κανεις resize δεν καταλαβαινω γιατι τα εχει σε διαφορετικες εκδοσεις αλλα τελοσπαντων :p Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Giannis1234 Δημ. December 12, 2011 Κοινοποίηση Δημ. December 12, 2011 Αυτό το υπέροχο ρολόι, ποιό είναι? Λέγεται Tedzkeletal clock widget. Sent from my GT-I5800 using Tapatalk Παράθεση My phones: LG GOOGLE NEXUS 5 16GB (BLACK) LG G5 32GB, SAMSUNG GALAXY NOTE 8 64GB My tablet: LG G PAD V400 7.0 8GB (BLACK) Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
dante_100 Δημ. December 13, 2011 Κοινοποίηση Δημ. December 13, 2011 deadly_sin και dante φιλοι τα wallpaper σας επειγοντως ...και καλα Χριστουγεννα Wallpaper....και καλα Χριστουγεννα! :) Παράθεση Mobile: OnePlus 9 Pro & Realme Pad 10.4" Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Deadly_Sin1629395575 Δημ. December 13, 2011 Κοινοποίηση Δημ. December 13, 2011 deadly_sin και dante φιλοι τα wallpaper σας επειγοντως ...και καλα Χριστουγεννα καλα Χριστουγεννα :D http://imageshack.us/photo/my-images/834/1616892719.jpg/ Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
NickMrg Δημ. December 13, 2011 Κοινοποίηση Δημ. December 13, 2011 Καλές γιορτές κι από μένα! Παράθεση [sIGPIC][/sIGPIC] Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
alkis_7 Δημ. December 13, 2011 Κοινοποίηση Δημ. December 13, 2011 Wallpaper....και καλα Χριστουγεννα! :) καλα Χριστουγεννα :D http://imageshack.us/photo/my-images/834/1616892719.jpg/ ευχαριστουμε για τα 2 υπεροχα wallpapers!!!:):);) Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
kooky Δημ. December 14, 2011 Κοινοποίηση Δημ. December 14, 2011 Καλές γιορτές κι από μένα! Τη γραμματοσειρά σου την έχεις σε .tft ή ειναι stock? Παράθεση . Asteroshouse.gr ................... Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
R_Bachman Δημ. December 14, 2011 Κοινοποίηση Δημ. December 14, 2011 Καλές γιορτές κι από μένα! Αν και όταν μπορέσεις , ανεβάζεις το wallpaper ; Ευχαριστώ. Παράθεση LG G8s - Lg g6 h870 -- Note 4 N910F(dead) stock 6.0.1 -- Sony Xperia Z 5.1.1 eXistenZ Y 4.0.0 - Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.