Jump to content

Δείξτε τη home screen / lock screen σας!


nikoskat
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

  • Απαντήσεις 11,7χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Το market γιορτάζει τα 10 δις downloads και για 10 μέρες βγάζει προσφορές 10 εφαρμογές με 10 λεπτά τη μια. Οπότε αν μπεις στο market, βλέπεις ένα banner με τις προσφορές (τουλάχιστον για τις 10 αυτές μέρες)!
Τhe end of an era...
Link to comment
Share on other sites

  • Administrators
Οκ κατάλαβα.

Και πως τις ξετρυπόνετε ρε παιδιά τις προσφορές?

 

Sent from my htc HD2

 

Τσέκαρε κάθε μέρα αυτό το link... https://market.android.com/details?id=apps_timed_promotion

Modpic.gif

Link to comment
Share on other sites

Οι καινούριες μου, γιορτινές οθόνες..... :)

 

http://i123.photobucket.com/albums/o289/dante_100/SC20111211-234132.png http://i123.photobucket.com/albums/o289/dante_100/SC20111211-235816.png

Mobile: OnePlus 9 Pro & Realme Pad 10.4" 

Link to comment
Share on other sites

Οι καινούριες μου, γιορτινές οθόνες..... :)

 

Εισαι και στο mycolorscreen ε? Τις ειδα εκει περα, πολυ ωραια η αγιοβασιλιτσα :D

Link to comment
Share on other sites

Εισαι και στο mycolorscreen ε? Τις ειδα εκει περα, πολυ ωραια η αγιοβασιλιτσα :D

 

Ναι, ναι.....:D

Mobile: OnePlus 9 Pro & Realme Pad 10.4" 

Link to comment
Share on other sites

Οι καινούριες μου, γιορτινές οθόνες..... :)http://s1.directupload.net/images/111212/g4geviza.png

 

το βελάκι που μας πάει....????:X

Edited by mariodj

 

284285df2da60877fb17f4243f5013c1.gif

Link to comment
Share on other sites

Τον τελευταιο καιρο το εχω ριξει στη μονοχρωμια, κατι θα πρεπει να κανω γι'αυτο :p

 

http://img41.imageshack.us/img41/3815/screenshot1323720638650.png

 

Uploaded with ImageShack.us

Link to comment
Share on other sites

Θα παρακαλέσω να επανέλθουμε. :rolleyes:

 

Βρε athanaso77 βάλε και λίγο χιούμορ, της εποχές που διανύουμε το χριζόμαστε..!!

 

284285df2da60877fb17f4243f5013c1.gif

Link to comment
Share on other sites

  • Administrators
Βρε athanaso77 βάλε και λίγο χιούμορ, της εποχές που διανύουμε το χριζόμαστε..!!

 

Δεν είναι θέμα χιούμορ (αν δεν είχα μπορεί να τα είχα σβήσει κιόλας), απλά κάνω αυτό που πρέπει να κάνω για να μην ξεφύγει η κατάσταση.

Modpic.gif

Link to comment
Share on other sites

Τον τελευταιο καιρο το εχω ριξει στη μονοχρωμια, κατι θα πρεπει να κανω γι'αυτο :p

 

http://img41.imageshack.us/img41/3815/screenshot1323720638650.png

 

Uploaded with ImageShack.us

 

Αυτό το υπέροχο ρολόι, ποιό είναι?

My devices: Mi 10T Pro, Sony Xperia Z Ultra

Link to comment
Share on other sites

Αυτό το υπέροχο ρολόι, ποιό είναι?

 

ted zkeletal clock widget :)

https://market.android.com/details?id=factory.widgets.TedZkeletal&feature=search_result#?t=W251bGwsMSwxLDEsImZhY3Rvcnkud2lkZ2V0cy5UZWRaa2VsZXRhbCJd εδω θα βρεις το 2χ2

 

εδω το 4χ3 https://market.android.com/details?id=factory.widgets.TedZkeletalL&feature=also_installed#?t=W251bGwsMSwxLDEwNCwiZmFjdG9yeS53aWRnZXRzLlRlZFprZWxldGFsTCJd

 

Φυσικα αφου μπορεις να τα κανεις resize δεν καταλαβαινω γιατι τα εχει σε διαφορετικες εκδοσεις αλλα τελοσπαντων :p

Link to comment
Share on other sites

Αυτό το υπέροχο ρολόι, ποιό είναι?

 

Λέγεται Tedzkeletal clock widget.

 

Sent from my GT-I5800 using Tapatalk

My phones: LG GOOGLE NEXUS 5 16GB (BLACK) LG G5 32GB, SAMSUNG GALAXY NOTE 8 64GB

My tablet: LG G PAD V400 7.0 8GB (BLACK)

Link to comment
Share on other sites

deadly_sin και dante φιλοι τα wallpaper σας επειγοντως ...και καλα Χριστουγεννα

 

Wallpaper....και καλα Χριστουγεννα! :)

Mobile: OnePlus 9 Pro & Realme Pad 10.4" 

Link to comment
Share on other sites

deadly_sin και dante φιλοι τα wallpaper σας επειγοντως ...και καλα Χριστουγεννα

 

καλα Χριστουγεννα :D

http://imageshack.us/photo/my-images/834/1616892719.jpg/

Link to comment
Share on other sites

Wallpaper....και καλα Χριστουγεννα! :)

 

 

ευχαριστουμε για τα 2 υπεροχα wallpapers!!!:):);)

Link to comment
Share on other sites

Καλές γιορτές κι από μένα!

 

Τη γραμματοσειρά σου την έχεις σε .tft ή ειναι stock?

.

Asteroshouse.gr ...................

Link to comment
Share on other sites

Καλές γιορτές κι από μένα!

 

Αν και όταν μπορέσεις , ανεβάζεις το wallpaper ; Ευχαριστώ.

LG G8s - Lg g6 h870 -- Note 4 N910F(dead) stock 6.0.1 -- Sony Xperia Z 5.1.1 eXistenZ Y 4.0.0 -
Link to comment
Share on other sites

  • The title was changed to Δείξτε τη home screen / lock screen σας!

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...