Jump to content

[ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΗ] Τι λάστιχα φοράτε;


jog
 Κοινοποίηση

Τι λάστιχα έχετε?  

1.245 members have voted

  1. 1. Τι λάστιχα έχετε?

    • Pirelli
      120
    • Michelin
      418
    • Bridgestone
      243
    • Continental
      161
    • Toyo
      57
    • άλλο
      246


Recommended Posts

Στα 12.000χλμ το λαστιχο ειναι πρακτικα καινουριο... Ακομα δεν ειναι δυνατον να δειξει συμαδια κοπωσης! Μετα τα 30-35.000 θα δεις απο τι ειναι φτιαγμενο το λαστιχο!!

Εγω με τα PremiumContact2 πλεον φτανω στα 35.000χλμ και αρχιζω απο τωρα και σκεφτομαι το επομενο λαστιχακι μου! Οχι οτι αντιμετωπιζω καποιο προβλημα, καθε αλλο, αλλα δεν προκειται να κατσω να αντιμετωπισω προβληματα για να τα αλλαξω!

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 2,2χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

ρε παιδια για βοηθηστε γιατι πηγα για λαστιχα και με μπερδεψαν οι λαστιχαδες....

εχω ενα grand cherokee το οποιο πηγαινει μαξ το χρονο σε χιονια 10 μερες και τις υπολοιπες σε αθηνα και καποιες φορες σε χωματινα μονοπατια.με ενδιαφερει να εχει το λαστιχο καλα κρατηματα στην βροχη που στην αθηνα ειναι το πιο συχνο δυσκολο καιρικο φαινομενο.για τις λιγες φορες χωματος και χιονιου τι πρεπει να βαλω?90-10,80-20 ,βροχινα ,all terain?για βοηθηστε πλιζ και σε ποιον να παω για καλες τιμες αν ξερετε!

 

Θα πρότεινα 50-50 επιλέγοντας τα παρακάτω:

 

1. Yokohama Geolandar A/T-S

2. BF Goodrich All - Terrain T/A KO

 

Τα έχω δοκιμάσει και έχω μείνει πολύ ευχαριστημένος σε όλες τις συνθήκες.

Μακριά απο αναγομώσεις (π.χ. Fedima,Colway κ.τ.λ.) είναι πιο φτηνά αλλά χαμηλής ποιότητας.

Θα πρότεινα έρευνα αγοράς. Τα συγκεκριμένα έχουν λίγο τσιμπιμένες τιμές αλλά αξίζουν μέχρι και το τελευταίο ευρώ.

Link to comment
Share on other sites

Θα πρότεινα 50-50 επιλέγοντας τα παρακάτω:

 

1. Yokohama Geolandar A/T-S

2. BF Goodrich All - Terrain T/A KO

 

Τα έχω δοκιμάσει και έχω μείνει πολύ ευχαριστημένος σε όλες τις συνθήκες.

Μακριά απο αναγομώσεις (π.χ. Fedima,Colway κ.τ.λ.) είναι πιο φτηνά αλλά χαμηλής ποιότητας.

Θα πρότεινα έρευνα αγοράς. Τα συγκεκριμένα έχουν λίγο τσιμπιμένες τιμές αλλά αξίζουν μέχρι και το τελευταίο ευρώ.

50-50 μου χρειαζονται για λιγες μερες σε χωμα (απλο χωματοδρομο στρωμενο)?95% πηγαινω ασφαλτο και βροχη.

Link to comment
Share on other sites

50-50 μου χρειαζονται για λιγες μερες σε χωμα (απλο χωματοδρομο στρωμενο)?95% πηγαινω ασφαλτο και βροχη.

 

Εγώ δεν τα βγάζω ποτέ χειμώνα καλοκαίρι σε όλες τις συνθήκες. Σε χώμα και σε χιόνι τα καταφέρνουν εξαιρετικά. Απο όσα έχω δοκιμάσει είναι τα πιο αθόρυβα. Τα θεωρώ την ιδανική λύση.

Link to comment
Share on other sites

Εγώ δεν τα βγάζω ποτέ χειμώνα καλοκαίρι σε όλες τις συνθήκες. Σε χώμα και σε χιόνι τα καταφέρνουν εξαιρετικά. Απο όσα έχω δοκιμάσει είναι τα πιο αθόρυβα. Τα θεωρώ την ιδανική λύση.
αυξανουν πολυ την καταναλωση?ηδη καιω πολλα.....:p
Link to comment
Share on other sites

αυξανουν πολυ την καταναλωση?ηδη καιω πολλα.....:p

 

H καταλάνωση σχετίζεται με τις διαστάσεις του ελαστικού. Αν βάλεις την ίδια διάσταση δεν θα έχεις πρόβλημα. Αν βάλεις μεγαλύτερα είναι αυτονόητο ότι θα αυξηθεί και η κατανάλωση. Αυτό δεν έχει να κάνει με το αν είναι 50-50 ή κάτι άλλο.

Link to comment
Share on other sites

Φυσικα και εχει... Ενα λαστιχο το οποιο ειναι φτιαγμενο για εκτος δρομου διαδρομες πρεπει να προσφερει μεγαλυτερα ποσοστα τριβης! Κατα συνεπεια στην ασφαλτο στην οποια αυτο το ποσοστο τριβης ειναι περιττο απλα θα αυξανει την καταναλωση!!
Link to comment
Share on other sites

αρα....αν κανω 90% των χλμ σε ασφαλτο βρεγμενη η μη,τι να βαλω 90-10,80-20,70-30?αν βσλω 80-20 και παω σε χωμα απλο οχι τιποτα λασπες τρελες θα καταστραφουν τα λαστιχα?
Link to comment
Share on other sites

Ολα τα γνωστα λαστιχα καλα ειναι . το ποιο σημαντικο νομιζω ειναι να αποφασισουμε αναλογα με το αυτοκινητο μας, την σωστη διασταση και το σωστο δεικτη ταχυτητας. πχ βλεπω αυτοκινητα με 100-120 αλογα να εχουν λαστιχα με δεικτη 240! και διασταση 225/45/17! δηλαδη ιδια λαστιχα με εμενα που εχω ενα GTI με 212 αλογα. Αυτο ειναι λαθος. να βαζεις λαστιχα που ζεστενονται δυσκολα σε αμαξι με λιγα αλογα ή πολυ φαρδυ. πχ το χειμωνα τα χειμωνιατικα μου michelin pilot alpin εχουν δεικτη 210 παρολο που το αμαξι μου εχει τελικη 240. γιατι? πολυ απλα για να ζεστενονται ποιο γρηγορα και αρα να συμπεριφερονται καλυτερα. απο την αλλη βλεπω κατι punto με λαστιχα με δεικτη 240 ακομα και το χειμωνα! ποτε θα ζεσταθει αυτο το λαστιχο βρε παιδια? Αρα σημαντικοτερο ειναι να επιλεξουμε τον καταλληλο δεικτη ταχυτητας, την διασταση και να εχουμε παντα σωστη πιεση(κατι που ποτε δεν εχουμε γιατι ποτε δεν ελεγχουμε την πιεση...)
Link to comment
Share on other sites

Φυσικα και εχει... Ενα λαστιχο το οποιο ειναι φτιαγμενο για εκτος δρομου διαδρομες πρεπει να προσφερει μεγαλυτερα ποσοστα τριβης! Κατα συνεπεια στην ασφαλτο στην οποια αυτο το ποσοστο τριβης ειναι περιττο απλα θα αυξανει την καταναλωση!!

 

Τα λάστιχα τα οποία προανέφερα ΔΕΝ είναι για κίνηση εκτός δρόμου αλλά 50/50 on/off. (τα διαχώρισα απο τις εκτός δρόμου αναγομώσεις)

 

Το ποσοστό τριβής (grip) σχετίζεται με το είδος του πέλματος,το πλάτος και το υλικό κατασκευής. Περισσότερη επιφάνεια επαφής με τον δρόμο=περισσότερη τριβή.

Εντελώς το αντίθετο απο αυτό που είπες εφόσον για το ίδιο πλάτος π.χ. 215 ένα εντός δρόμου ελαστικό με μικρές αυλακώσεις εχει μεγαλύτερη επιφάφεια επαφής απο ένα π.χ. 50/50 ή 20/80(Mud) το οποίο έχει αυλακώσεις μεγάλου πλάτους. Στα 20/80 δε στον δρόμο πατούν μόνο τα "τακούνια" π.χ. BF Goodrich MUD Terrain.

Ενώ το πλάτος του είναι 215 η ωφέλιμη επιφάνεια επαφής είναι μόλις ενός 185.

 

Την διαφορά στην κίνηση εκτός δρόμου δεν την κάνει η "τριβή" αλλά ο σχεδιασμός του πέλματος. Ο προσανατολισμός, το σχήμα και το βάθος των αυλακώσεων επιτρέπουν σε ορισμένα ελαστικά να κινούνται εκτός δρόμου. Οι βαθιές αυλακώσεις μεγάλου πλάτους επιτρέπουν απομάκρυνση της λάσπης και του χιονιού ώστε να μην "μπουκώνουν"

 

Η αύξηση στην κατανάλωση προκύπτει διότι κάποιοι κάτοχοι 4Χ4 κατά τα αμερικάνικα πρότυπα βάζουν μεγαλύτερου μεγέθους/βάρους ελαστικά τα οποία επιπλέον προξενούν τεράστιες φθορές στο σύστημα μετάδοσης.

Αρα τα ελαστικά εκτός δρόμου ΔΕΝ προσφέρουν επιπλέον προσφυση αλλά ευκολία κίνησης σε ορισμένες συνθήκες και αντοχή λόγω των ενισχύσεων που φέρουν.

Link to comment
Share on other sites

Θα πρότεινα 50-50 επιλέγοντας τα παρακάτω:

 

1. Yokohama Geolandar A/T-S

2. BF Goodrich All - Terrain T/A KO

 

Τα έχω δοκιμάσει και έχω μείνει πολύ ευχαριστημένος σε όλες τις συνθήκες.

Μακριά απο αναγομώσεις (π.χ. Fedima,Colway κ.τ.λ.) είναι πιο φτηνά αλλά χαμηλής ποιότητας.

Θα πρότεινα έρευνα αγοράς. Τα συγκεκριμένα έχουν λίγο τσιμπιμένες τιμές αλλά αξίζουν μέχρι και το τελευταίο ευρώ.

 

τα 50-50 στην ασφαλτο δεν κανουν αρκετο θορυβο κυλισης;

Link to comment
Share on other sites

Οχι δεν έχεις κανένα πρόβλημα.
ρωτησα και τελικα οδηγησα 50 50 χτες και κανουν πααααρα πολυ θορυβο!!!!!!!!!!!!!!!!!!και μιλαω για γνωστες μαρκες ελαστικων.οσους ρωτησα μου ειπαν για ασφαλτο μακρια απο 50-50 λογω θορυβου!
Link to comment
Share on other sites

ρωτησα και τελικα οδηγησα 50 50 χτες και κανουν πααααρα πολυ θορυβο!!!!!!!!!!!!!!!!!!και μιλαω για γνωστες μαρκες ελαστικων.οσους ρωτησα μου ειπαν για ασφαλτο μακρια απο 50-50 λογω θορυβου!

 

Η απορία μου είναι η εξής αν τα 50/50 κάνουν πάρα πολύ θόρυβο(τα δικά μου δεν κάνουν σχεδόν καθόλου) αυτοί που σου είπαν μακριά τι ακριβώς προτείνουν γιατί τα κουκιά και οι λύσεις είναι μετρημένες. Τότε κρατάς τα ασφάλτινα και δεν έχεις ούτε ελάχιστο θόρυβο και είναι όλα ΟΚ. Θα επιβαρυνθείς βέβαια με μία έξτρα τετράδα ζαντολάστιχα για 10 μέρες για τον χειμώνα. Αυτό δεν το βλέπω ως value for money σε καμία περίπτωση.

Link to comment
Share on other sites

Η απορία μου είναι η εξής αν τα 50/50 κάνουν πάρα πολύ θόρυβο(τα δικά μου δεν κάνουν σχεδόν καθόλου) αυτοί που σου είπαν μακριά τι ακριβώς προτείνουν γιατί τα κουκιά και οι λύσεις είναι μετρημένες. Τότε κρατάς τα ασφάλτινα και δεν έχεις ούτε ελάχιστο θόρυβο και είναι όλα ΟΚ. Θα επιβαρυνθείς βέβαια με μία έξτρα τετράδα ζαντολάστιχα για 10 μέρες για τον χειμώνα. Αυτό δεν το βλέπω ως value for money σε καμία περίπτωση.
τωρα τι να σου πω?εγω δεν ξερω αλλα αυτα που δοκιμασα εκαναν θορυβο (πολυ πιο πολυ απο τα 80-20 που εχω)

γιατι τα 80-20 all weather δεν θα με βγαλουν για 10 μερες το χειμωνα λες?

Link to comment
Share on other sites

Έχω ένα Peugeot 207 1.4 90HP του 2006 και έφτασα αισίως τα 31.000κλμ μέσα σε 2,5 χρόνια, με Goodyear GT3 (διάσταση 185-65-15). Σκέφτομαι λοιπόν να τα αλλάξω με κάποιο από τα ακόλουθα, χωρίς να μεταβάλλω τη διάσταση του ελαστικού με μεγαλύτερη:

 

1.Continental Ecocontact 3, με δείκτη ταχύτητας Τ (290 Ευρώ)

2.Continental Premiumcontact 2, με δείκτη ταχύτητας Η (370 Ευρώ)

3.Michelin Energy, με δείκτη ταχύτητας Τ (300 Ευρώ)

 

Ποιο από τα 3 είναι καλύτερο (ανεξαρτήτου χρημάτων) με δεδομένο ότι οδηγώ κατά 90% σε πόλη, με κάποια ταξίδια εκτός Αθήνας που και που, χωρίς πολλές υπερβολές στην οδήγηση? Δίνω έμφαση στο καλό φρενάρισμα, στο κράτημα και στην κατανάλωση. Τα Premium αξίζουν τα 70-80 Ευρώ που κοστίζουν παραπάνω? Γενικά έχω ακούσει πολύ καλά λόγια για αυτά. Έχουν μεγάλη διαφορά από τα Eco 3 σαν ποιότητα? Δε θα έχουν θέμα με το ζέσταμα μέσα στην πόλη, δεδομένου ότι έχουν πιο υψηλό δείκτη ταχύτητας από τα άλλα 2? Θα έχουν υψηλότερη κατανάλωση σε σχέση με τα Eco 3?

Βασικά είμαι περισσότερο μεταξύ Eco 3 και Premium 2, με τα Energy να έρχονται τρίτα στην προτίμηση μου! Τι λέτε και εσείς?!

Link to comment
Share on other sites

Continental SportContact σε διασταση 195 45 R16 φοραω στο Fiesta S 1.6. Τωρα παιζει αλλαγη με Pirelli PZero Nero.
play4free.gr | Το blog της δωρεάν διασκέδασης :)
Link to comment
Share on other sites

παιδια τα λαστιχα της γουρουνας μου θελουν αερα μεταξυ 3.5 και 5 psi μονο που κοφλερ ειναι με λιμπρες ποσες λιμπρες ειναι τα 3.5 και 5 psi?
υπογραφή εκτός ορίων
Link to comment
Share on other sites

βαλε τα continental premiumcontact II, αν μπορεις οικονομικα...

σαφως καλυτερα λαστιχα.

Μόλις πήρα τηλέφωνο στο κατάστημα με τα ελαστικά και μου είπαν ότι τα Premiumcontact ΙΙ δεν βγαίνουν πλέον στη διάσταση 185/65/15 που θέλω εγώ... Οπότε μάλλον αναγκαστικά πάω για τα Ecocontact ΙΙΙ

Link to comment
Share on other sites

Ωχ, και εσύ αυτή την κωλοδιάσταση έχεις; :worry: Θα ήθελα να ήξερα τι σκεφτόντουσαν όταν έβαλαν τέτοιες ζάντες στα αυτοκίνητά μας (Nissan Almera του 2002 στην περίπτωσή μου)... :mad:

Samsung Galaxy A52s 5G (SM-A5288/DS)

Samsung Galaxy Watch5 Pro (SM-R920)

 

★ ★ ★ ★ ★ ★ ★

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...