Jump to content

Καταγγελίες προς Cosmote


Student
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Αναφέρει οτι θα πρέπει να γίνει η διακοπή σε διάστημα 30 ημέρων. Απότι κατάλαβα έχει σχέση με το κύκλο τιμολόγισης, για να προλάβει να βγεί εκκαθαριστικός λογαριασμός.
Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 63
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Eγώ που έκανα αίτηση διακοπής της σύνδεσης και μετατροπής σε καρτοκινητό την Τετάρτη του Πάσχα και μου είπαν ότι θέλει 1 με 2 εργάσιμες για να αλλάξει, Παρασκευή του Πάσχα μου την κόψανε και ακόμα να γίνει κάρτα.... Αποτέλεσμα να μην έχω κινητό εδώ και μια εβδομάδα σχεδόν. Απλά ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ....

 

Μου είπαν επίσης ότι για τον μήνα που έκανα τη διακοπή θα έρθει εκαθαριστικός λογαριασμός όπου το ποσό που θα πρέπει να πληρώσω θα αφαιρεθεί από το πάγιο που έχω προπληρώσει για τον Απρίλιο.... Ελπίζω να γίνει....

Link to comment
Share on other sites

"Καλημέρα σας λέγομαι ταδε και τον Ιούλιο έκανα αίτηση φορητοτητας από την εταιρεία wind τον αριθμό χχχχχ κ έκανα συμβόλαιο με την εταιρία σας 6/7/2009 χωρίς επιδότηση συσκευής αλλά με έκπτωση παγίου 5€ μαζί με τον φπα.εχοντας περάσει 9 τιμολόγια σήμερα τον μήνα Απρίλιο αποφάσισα να διακόψω την συγκεκριμένη σύνδεση κ να την πάρω σαν καρτοκινητο what’s up κάνοντας βέβαια μια άλλη με τον εξής αριθμό ψψψψψψψ πάλι στο δίκτυο σας.οταν κάλεσα το 1212 για να δω πως θα διακόψω την σύνδεση χχχχχχμε ενημέρωσαν ότι θα πρέπει να δώσω και 29€.

ΔΗΛΑΔΗ ΣΤΟΥΣ 10 ΜΗΝΕΣ ΣΥΜΒΟΛΑΙΟΥ (22/7/2009-22/04/10) Κ ΕΧΟΝΤΑΣ ΕΞΑΝΤΛΗΣΕΙ ΤΟ 75% ΤΟΥ ΣΥΜΒΟΛΑΙΟΥ ΧΡΟΝΙΚΑ ΖΗΤΑΤΕ ΠΙΣΩ ΤΟ 64% ΤΗΣ ΕΠΙΔΟΤΗΣΗΣ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΜΟΥ ΔΩΣΑΤΕ ΜΕΣΩ ΕΚΠΤΩΣΗΣ...

ΑΝΤΙΣΤΡΟΦΩΣ ΑΝΑΛΟΓΑ ΔΗΛΑΔΗ...ΚΑΙ ΚΑΝΟΝΤΑΣ ΠΑΝΤΑ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ ΚΑΤΑ ΜΕΣΟ ΟΡΟ ΣΤΑ 65-70 ΕΥΡΩ....ΘΕΩΡΩ ΤΗΝ ΧΡΕΩΣΗ ΣΙΓΟΥΡΑ ΑΔΙΚΗ Κ ΙΣΩΣ ΠΑΡΑΝΟΜΗ.ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΤΕ ΜΑΖΙ ΜΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΗΣ ΥΠΟΘΕΣΗΣ.

Επισης σας δηλώνω ότι επιφυλάσσομαι για τα νόμιμα δικαιώματα μου.

 

 

Το τηλεφωνο επικοινωνιας ειναι το χχχχχ"

ιδου κ η δικια μου περιπτωση που περιμενω απαντηση...κ επισης περιμενω μια απαντηση γιατι η συνδεση γινεται σε μια ωρα κ η αποσυνδεση σε ενα μηνα

 

ενημερωθηκα τελικα οτι ειχε γινει καποιο λαθος κ ειναι τελικα 10 ευρω

Edited by gvg
Link to comment
Share on other sites

1ο email προς cosmote 15-3-2010

"Καλημέρα

έστειλα με fax σήμερα 15-3-2010 αίτηση αμφισβήτησης του τελευταίου λογαριασμού όσον αφορά συγκεκριμένες χρεώσεις και παρακαλώ:

1. Να επιβεβαιώσετε μέσω email ότι παρελήφθη η αίτηση.

2. Να μου απαντήσετε στην αίτηση αμφισβήτησης πάλι μέσω email."

 

2ο email επειδή δεν απάντησαν στο προηγούμενο στις 20-3-2010.

Καμία απάντηση ακόμη.

 

3η περίπτωση: Έκδοση λογαριασμού στις 13-4-2010 (μετά από ανανέωση και αλλαγή προγράμματος στο ΑΠΕΡΙΟΡΙΣΤΑ 35 χωρίς να έχει την έκπτωση των 10 €

http://www.cosmote.gr/cosmote/cosmote.portal?_pageLabel=L116_marketing_promotion_fullstory&path=/SCSDevRepository/content/el/sections/foryou/promotion/prosfora_ekptosi_10_euro_promotion.xml&_nfpb=true).

Πολύ μεγάλη εξαπάτηση από cosmote.

Link to comment
Share on other sites

3η περίπτωση: Έκδοση λογαριασμού στις 13-4-2010 (μετά από ανανέωση και αλλαγή προγράμματος στο ΑΠΕΡΙΟΡΙΣΤΑ 35 χωρίς να έχει την έκπτωση των 10 €

http://www.cosmote.gr/cosmote/cosmote.portal?_pageLabel=L116_marketing_promotion_fullstory&path=/SCSDevRepository/content/el/sections/foryou/promotion/prosfora_ekptosi_10_euro_promotion.xml&_nfpb=true).

Πολύ μεγάλη εξαπάτηση από cosmote.

 

Καρμπόν με εσένα.

Μάλιστα στο τηλέφωνο μου δώσαν και δικαιολογία ότι δεν πρόλαβε λέει να πάει η αίτηση γιατί ήταν Πάσχα ( αηδίες και ντροπή τους ). Η προσφορά ήταν μέχρι 17/04

 

Θα απευθυνθώ στην Γενική Γραμματεία Καταναλωτή.

Το μέλλον είναι ήδη εδώ !:p
Link to comment
Share on other sites

Οταν στην συναψη της συμβασης(ανεξαρτητος παγιου) δεν παρετε συσκευη η εκπτωση στο παγιο τοτε μπορειτε ανα πασα στιγμη να διακοψετε την συνδεση σας και στα 3 δικτυα χωρις να πληρωσετε οτιδηποτε.Προσοχη ομως παντα τι υπογραφετε για υπαρχουν και αρκετοι"πονηρουληδες"

 

Η επιδοτηση ΔΕΝ ειναι υποχρεωτικη ουτε σε νεα ουτε σε αναβαθμιση απλα δεν θελουν να συμβαινει ουτε οι εταιρειες(θελουν να σ'εχουν δεμενο 1 χρονο),ουτε τα καταστηματα που δεν περνουν τα λεφτα της επιδοτησης.Γι'αυτο και σου λενε ο,τι δεν γινεται και αλλα τετοια κουφα

Edited by Petros the Great
Link to comment
Share on other sites

Φαίνεται πως μόνο εγώ παράπονα με την Cosmote. :p

 

Κάλεσα σήμερα την Cosmote για να ζητήσω τον τετραψήφιο αριθμό για να αποσυνδέσω τη γραμμή μου και μαντέψτε τι μου είπαν.. Θα πρέπει, λέει, να πληρώσω τον τρέχον λογαριασμό και το ποσό επιδότησης που έχω επωφεληθεί από την Cosmote.

 

Και το καλύτερο; Θα πρέπει να κάνω ό, τι έκανα και στο παρελθόν (να πάω στο κατάστημα, να βρω την υπάλληλο, να στείλει eMail etc). Δηλαδή πόσα πρέπει να κάνω για να ακυρωθεί το ποσό που καταλάθος ( :shifty: ) μου χρέωσαν. Και το υποτιθέμενο eMail που θα έστελνε το Φλεβάρη τι απέγινε; Το χάσανε ή μου είπε Ok για να με διώξει;

 

Απορώ με την Cosmote και με αυτούς που υποτίθεται ότι την εκπροσωπούν. :mad:

 

 

Και δεν είναι μόνο αυτό.

Όχι μόνο το κατάστημα σου έφαγε το ποσό της επιδότησης που δικαιούσαι (αν δεν έγινε από απερισκεψία, τσίμπησαν μια συσκευή) αλλά αυτό το ποσό θα μπορούσες να το είχες κάνει πίστωση-έκπτωση στο λογαριασμό σου.

 

Πήγαινε πάλι στο κατάστημα να παραδεχθούν οτι ήταν λάθος τους και ζήτα να σου επιστραφεί και το ποσό από τις εκπτώσεις που δικαιούσαι αφού δεν πάρεις συσκευή.

Αν δεν βγάλεις άκρη πάρε επιτόπου το cs.

 

Οταν στην συναψη της συμβασης(ανεξαρτητος παγιου) δεν παρετε συσκευη η εκπτωση στο παγιο τοτε μπορειτε ανα πασα στιγμη να διακοψετε την συνδεση σας και στα 3 δικτυα χωρις να πληρωσετε οτιδηποτε.Προσοχη ομως παντα τι υπογραφετε για υπαρχουν και αρκετοι"πονηρουληδες"

 

Δεν υπάρχει τρόπος να μην πάρεις πίστωση (έκπτωση στο πάγιο) στη WIND.

Όμως αυτό το ποσό κανείς δεν στο ζητάει πίσω αν διακόψεις, δεν έχει σχέση με την επιδότηση συσκευής.

 

Γι΄αυτό μην αναφέρεσαι γενικά και αόριστα σε όλες τις εταιρίες αν δεν είσαι γνώστης.

Παραπληροφορείς -θέλω να πιστεύω εν αγνοία-

Edited by Petros the Great
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Μη νομίζεις δεν έχεις μόνο εσύ παράπονα, πολλοί έχουν για διαφορετικούς λόγους ο καθένας.

Εγώ είμαι πελάτισσα της cosmote απο το 2003 και άψογη στις υποχρεώσεις μου. Θεωρώ λοιπόν απαράδεκτο το γεγονός ότι ένω ο τελευταίος λογαριασμός μου ήταν να πληρωθεί στις 2.7.2010 και δεν πληρώθηκε λόγω του ότι είμαι εκτός Αθηνων (και όπως είναι φυσικό) δεν παρέλαβα το λογαριασμό, άρα και αριθμό λογαριασμού, να μου στέλνετε μηνύματα φοβέρας του τύπου "θα σας κόψουμε τη σύνδεση" για μια ........καθυστέρηση 10 έστω και 20 ημερών. μήπως θα ήταν καλύτερο να είστε λίγο πιο προσεκτικοί και με λιγοστή υπομονή::::: γιατι περι λιγοστής προκειται, την οποία όπως μετά λύπης μου διαπίστωσα δεν την έχετε.

Επι πλέον ως εκ τούτου, αναγκάστηκα να υποχρεωθώ σε τρίτους να εκπληρώσουν την υποχρέωσή μου αυτή για να μη χάσω και την επικοινωνία μου απο εδώ που βρίσκομαι!!!

Link to comment
Share on other sites

Τα μηνύματα και η διακοπή στέλνονται και γίνονται αυτόματα από το σύστημα όχι από κάποιον άνθρωπο που κάθεται και εξετάζει πόσα χρόνια είναι ο συνδρομητής πελάτης και εαν κάνει μεγάλους λογαριασμούς ή όχι. Μια καθυστέρηση 10-20 ημερών είναι λογιστικά μεγάλη για μια εταιρεία. Εαν υπήρχε σοβαρό κώλυμα έπρεπε να καλέσεις έγκαιρα και πριν τη λήξη του λογαριασμού σου την εταιρεία και να τους ρωτήσεις εαν γίνεται να μην σου διακόψουν τη σύνδεση αφού λήξει για λόγους ανωτέρας βίας. Επίσης σημεία που μπορείς να πληρωθείς υπάρχουν και εκτός Αθηνών όπως επίσης τον αριθμό ταχυπληρωμής μπορείς να τον μάθεις καλώντας την εξ. πελατών :)

Βλέπεις πράγματα και αναρωτιέσαι "Γιατί;"

Αλλά εγώ ονειρεύομαι πράγματα που δεν υπήρξαν ποτέ και λέω "Γιατί όχι;"

Link to comment
Share on other sites

Επίσης, της φραγής προηγούνται 2 μηνύματα. Το πρώτο είναι ενημερωτικό πως μέχρι τη στιγμή της αποστολής του δεν έχει ενημερωθεί η Cosmote για τη πληρωμή και μήπως έχει γίνει κάποιο λάθος και το δεύτερο είναι αυτό που προειδοποιεί για φραγή. Και τα δυο ( όπως προαναφέρθηκε ) είναι αυτοματοποιημένα μηνύματα και δεν λαμβάνεται υπ'όψιν το ιστορικό του εκάστοτε συνδρομητή.
Link to comment
Share on other sites

Μη νομίζεις δεν έχεις μόνο εσύ παράπονα, πολλοί έχουν για διαφορετικούς λόγους ο καθένας.

Εγώ είμαι πελάτισσα της cosmote απο το 2003 και άψογη στις υποχρεώσεις μου. Θεωρώ λοιπόν απαράδεκτο το γεγονός ότι ένω ο τελευταίος λογαριασμός μου ήταν να πληρωθεί στις 2.7.2010 και δεν πληρώθηκε λόγω του ότι είμαι εκτός Αθηνων (και όπως είναι φυσικό) δεν παρέλαβα το λογαριασμό, άρα και αριθμό λογαριασμού, να μου στέλνετε μηνύματα φοβέρας του τύπου "θα σας κόψουμε τη σύνδεση" για μια ........καθυστέρηση 10 έστω και 20 ημερών. μήπως θα ήταν καλύτερο να είστε λίγο πιο προσεκτικοί και με λιγοστή υπομονή::::: γιατι περι λιγοστής προκειται, την οποία όπως μετά λύπης μου διαπίστωσα δεν την έχετε.

Επι πλέον ως εκ τούτου, αναγκάστηκα να υποχρεωθώ σε τρίτους να εκπληρώσουν την υποχρέωσή μου αυτή για να μη χάσω και την επικοινωνία μου απο εδώ που βρίσκομαι!!!

μπορεις να πληρωσεις λογαριασμο οπουδηποτε στην ελλαδα μονο με τον αριθμο σου λεγοντας τον σε ενα καταστημα germanos η cosmote...αν ειναι εταιρικο καλεις στο 1200 και σου λενε το ποσο και τον αριθμο λογαριασμου και μαυτον πληρωνεις σε καταστημα..αν ταξιδεψετε στο εξωτερικο μπορειτε να βαλετε στον τελευταιο λογαριαμο που θα πληρωσετε πριν το ταξιδι παραπανω λεφτα...πχ ενα η δυο παγια παραπανω αναλογως ποσο θα λειψετε ετσι ωστε οι απομενοι λογαριασμοι να εχουν ηδη πληρωθει....

 

Τα μηνύματα και η διακοπή στέλνονται και γίνονται αυτόματα από το σύστημα όχι από κάποιον άνθρωπο που κάθεται και εξετάζει πόσα χρόνια είναι ο συνδρομητής πελάτης και εαν κάνει μεγάλους λογαριασμούς ή όχι. Μια καθυστέρηση 10-20 ημερών είναι λογιστικά μεγάλη για μια εταιρεία. Εαν υπήρχε σοβαρό κώλυμα έπρεπε να καλέσεις έγκαιρα και πριν τη λήξη του λογαριασμού σου την εταιρεία και να τους ρωτήσεις εαν γίνεται να μην σου διακόψουν τη σύνδεση αφού λήξει για λόγους ανωτέρας βίας. Επίσης σημεία που μπορείς να πληρωθείς υπάρχουν και εκτός Αθηνών όπως επίσης τον αριθμό ταχυπληρωμής μπορείς να τον μάθεις καλώντας την εξ. πελατών :)

 

παιδια εχω 4 γραμμες εταιρικο και 2 οικιακες cosmote αν ενας λογαριασμος ερθει και ληγει στις 20 του μηνα δε στο κοβουν μετα απο δεκα η εικοσι μερες ερχεται και δευτερος λογαριασμος μετα απο ενα μηνα και λεει το προηγουμενο ανεξοφλητο αν δεν το πληρωσεις και αυτο μεχρι το διαστημα που λεει τοτε μετα απο 10 η εικοσι μερες απ την ληξη του δευτερου λογαριασμου σου κανουν φραγη...δηλαδη στους 2 με 2μιση μηνες....

Edited by Petros the Great
Συνένωση συνεχόμενων μηνυμάτων. Χρησιμοποίησε την Πολλαπλή Παράθεση!
Link to comment
Share on other sites

παιδια εχω 4 γραμμες εταιρικο και 2 οικιακες cosmote αν ενας λογαριασμος ερθει και ληγει στις 20 του μηνα δε στο κοβουν μετα απο δεκα η εικοσι μερες ερχεται και δευτερος λογαριασμος μετα απο ενα μηνα και λεει το προηγουμενο ανεξοφλητο αν δεν το πληρωσεις και αυτο μεχρι το διαστημα που λεει τοτε μετα απο 10 η εικοσι μερες απ την ληξη του δευτερου λογαριασμου σου κανουν φραγη...δηλαδη στους 2 με 2μιση μηνες....

 

Με την έκδοση του δεύτερου λογαριασμού δίνεται ένα περιθώριο για την εξόφληση του προηγούμενου της τάξης των 15 ημερών. Αν μέχρι τότε δεν έχει καλυφθεί το ποσό, εντός λίγων ημερών τίθεται φραγή.

Link to comment
Share on other sites

Οπότε θέλει ένα 45ήμερο για τη φραγή. Πάρα πολύ δίκαιο. Εαν φεύγει κάποιος για ταξίδι και τα γράφει όλα στα παλιά του παπούτσια νομίζοντας οτι η κοσμοτέ είναι ο μπακάλης απέναντι που θα το γράψει σε τεφτέρι και θα περιμένει όσο χρειάζεται ο πελάτης δεν του φταίει κανένας... :-P

Βλέπεις πράγματα και αναρωτιέσαι "Γιατί;"

Αλλά εγώ ονειρεύομαι πράγματα που δεν υπήρξαν ποτέ και λέω "Γιατί όχι;"

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα σε όλους. Θα ήθελα να ρωτήσω το εξής.

Έχω whatsup και με κάθε αννανέωση μου στέλνει κωδικό για την απάτη παιχνίδι reloaded. Φυσικά με μετρητή κινητού μου ποτέ δεν εξάντλησα το δώρο τον bonus λεπτών ομιλίας που σου δείνει για 7 ημέρες. Στις 3 ημέρες πάντα έρχεται νέο μνμα που λεεει ο extra χρόνος σας τελείωσε χιχιιχχιχι

 

ΜΕΓΑΛΗ ΑΠΑΤΗ.

 

Έχει κάποιος παρατηρήσει κάτι αντίστοιχο;;

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα σε όλους. Θα ήθελα να ρωτήσω το εξής.

Έχω whatsup και με κάθε αννανέωση μου στέλνει κωδικό για την απάτη παιχνίδι reloaded. Φυσικά με μετρητή κινητού μου ποτέ δεν εξάντλησα το δώρο τον bonus λεπτών ομιλίας που σου δείνει για 7 ημέρες. Στις 3 ημέρες πάντα έρχεται νέο μνμα που λεεει ο extra χρόνος σας τελείωσε χιχιιχχιχι

 

ΜΕΓΑΛΗ ΑΠΑΤΗ.

 

Έχει κάποιος παρατηρήσει κάτι αντίστοιχο;;

 

Μήπως έχει ελάχιστη διάρκεια χρέωσης 3 λεπτά;

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Μήπως έχει ελάχιστη διάρκεια χρέωσης 3 λεπτά;

 

ακριβως ο μετρητης μετραει ανα δευτερολεπτο,,,ενω υπαρχει ελαχιστη χρεωση...αλλος ενας που λεει μεγαλα λογια χωρις να ξερει....

Link to comment
Share on other sites

Εγώ είχα κάνει ένα καρτοσυμβόλαιο 35 τον Δεκέμβριο του 2009 , όπου είχε πει η Cosmote ότι σε συνδέσεις με 35 ευρώ πάγιο και άνω δικαιούσαι 2 μήνες δώρο.

Τα πάγια τελικώς δεν αποδόθηκαν και στον ενάμιση μήνα έκανα αίτημα για αλλαγή σε καρτοκινητό. Συσκευή δεν είχα πάρει και πήγα στο ίδιο κατάστημα που είχα κάνει την σύνδεση και αφού έκανα και κάμποσα τηλέφωνα στο 1313 τελικώς δεν χρεώθηκα το ποσόν επιδότησης.

 

Έστειλα μετά , 2 email στην Cosmote (διότι στο πρώτο δεν ασχολήθηκαν καν) και μου απάντησαν ότι δεν ίσχυε η προσφορά για καρτοσυμβόλαια (ενω δεν αναφερόταν πουθενά αυτό!) και ότι ........κατ'εξαίρεσιν θα μου πίστωναν το ένα πάγιο.

 

Δηλαδή να νιώσω και υποχρέωση?

lalista.gr
Link to comment
Share on other sites

μου απάντησαν ότι δεν ίσχυε η προσφορά για καρτοσυμβόλαια (ενω δεν αναφερόταν πουθενά αυτό!)

 

Απο το αρχείο της cosmote για το 2009:

 

"Η COSMOTE υποδέχεται, και φέτος, τα Χριστούγεννα με μοναδικές προσφορές για τους συνδρομητές της και πλούσιο εορταστικό περιεχόμενο στις υπηρεσίες της.

 

 

Ειδικότερα, η COSMOTE παρέχει δωρεάν τα δύο πρώτα πάγια σε όλους τους νέους συνδρομητές της, που θα εγγραφούν σε ένα από τα οικιακά και επαγγελματικά προγράμματα συμβολαίου, με πάγιο από 25€. Το όφελος για το συνδρομητή είναι ιδιαίτερα σημαντικό, καθώς κυμαίνεται από 50€ έως και 390€ [1] , ανάλογα με το πρόγραμμα. Η προσφορά ισχύει για όλες τις νέες συνδέσεις COSMOTE, φορητότητα αριθμού ή μετατροπή σύνδεσης καρτοκινητού σε συμβόλαιο, που πραγματοποιούνται μέχρι και τις 31 Δεκεμβρίου 2009.

 

Μέχρι τις 10 Ιανουαρίου 2010 οι πελάτες του ΚαρτοΣυμβολαίου , με κάθε νέα ενεργοποίηση, απολαμβάνουν δωρεάν 1.200 λεπτά προς όλα τα κινητά τηλέφωνα COSMOTE και τα σταθερά.

Επιπλέον, η COSMOTE μειώvει κατά 50% την τιμή του MMS (σε 0,20 €/MMS) , από τις 18 Δεκεμβρίου 2009 μέχρι τις 3 Ιανουαρίου 2010, για όλους τους πελάτες της -και στα προγράμματα συμβολαίου και στην καρτοκινητή- για να στέλνουν τις ευχές τους με ξεχωριστό τρόπο.

 

Στο ρυθμό των Χριστουγέννων κινείται και το COSMOTE my view . Από τις 15 Δεκεμβρίου και για ένα μήνα θα «φορέσει» τα γιορτινά του και θα περιμένει το νέο χρόνο με προτάσεις και ιδέες για διασκέδαση, πολλή χριστουγεννιάτικη μουσική και ένα μεγάλο «οδηγό» ψυχαγωγίας για τη χρονιά που έρχεται.

 

1.Συνολικό όφελος των δύο μηνιαίων παγίων για τα οικιακά προγράμματα COSMOTE 150 και COSMOTE ΑΠΕΡΙΟΡΙΣΤΑ 195, και αντίστοιχα για τα επαγγελματικά προγράμματα COSMOTE BUSINESS ΑΠΕΡΙΟΡΙΣΤΑ 25 και 195. Σε όλες τις τιμές συμπεριλαμβάνεται ΦΠΑ 19%.

"

Edited by UniqueGR
Link to comment
Share on other sites

1) Πουθενά δεν λέει ότι εξαιρούνται της προσφοράς τα καρτοσυμβόλαια.

 

2) Υπάρχει και η σελίδα http://www.cosmote.gr/cosmote/cosmote.portal?_nfpb=true&_pageLabel=L116_marketing_promotion_fullstory&selectGreekLanguage=true&path=/SCSDevRepository/content/el/sections/foryou/promotion/prosfora_christmas_promotion.xml

την οποίαν είχα διαβάσει και επίσης δεν επισημαίνει ότι τα καρτοσυμβόλαια δεν δικαιούνται της προσφοράς.

lalista.gr
Link to comment
Share on other sites

1) Πουθενά δεν λέει ότι εξαιρούνται της προσφοράς τα καρτοσυμβόλαια.

 

2) Υπάρχει και η σελίδα http://www.cosmote.gr/cosmote/cosmote.portal?_nfpb=true&_pageLabel=L116_marketing_promotion_fullstory&selectGreekLanguage=true&path=/SCSDevRepository/content/el/sections/foryou/promotion/prosfora_christmas_promotion.xml

την οποίαν είχα διαβάσει και επίσης δεν επισημαίνει ότι τα καρτοσυμβόλαια δεν δικαιούνται της προσφοράς.

 

1) Αναφέρει ξεχωριστή προσφορά για τα καρτοσυμβόλαια, άρα εξαιρούνται της προσφοράς των 2 παγίων.

2) Το 1212 είναι το τμήμα εξυπηρέτησης των οικιακών συμβολαίων, το 1200 των εταιρικών και το 1313 της καρτοκινητής... Εσύ απο ποιο τμήμα εξυπηρετείσαι...?

3) Προφανώς σου πίστωσαν το πάγιο λόγω της ασάφειας στο link που πόσταρες, αν και δεν μπορώ να καταλάβω που βρέθηκε.

Link to comment
Share on other sites

1) Αναφέρει ξεχωριστή προσφορά για τα καρτοσυμβόλαια, άρα εξαιρούνται της προσφοράς των 2 παγίων.

2) Το 1212 είναι το τμήμα εξυπηρέτησης των οικιακών συμβολαίων, το 1200 των εταιρικών και το 1313 της καρτοκινητής... Εσύ απο ποιο τμήμα εξυπηρετείσαι...?

3) Προφανώς σου πίστωσαν το πάγιο λόγω της ασάφειας στο link που πόσταρες, αν και δεν μπορώ να καταλάβω που βρέθηκε.

 

 

Στο link που έδωσα δεν λέει ότι εξαιρούνται τα καρτοσυμβόλαια, άρα τεκμαίρεται ότι ισχύει και για αυτά η προσφορά κανονικά.

Επίσης να τονίσω ότι "σύνδεση" θεωρείται το postpaid δηλαδή αυτό στο οποίο έρχεται λογαριασμός και πληρώνεις αφού κάνεις τις κλήσεις και όχι πριν.

Όταν για το καρτοσυμβόλαιο μου είχαν ζητήσει εγγύηση 150 ευρώ , τότε ήταν σύνδεση. Όταν όμως ήταν να πάρω 2 δωρεάν πάγια γιατί δεν ήταν σύνδεση??????

 

Εξυπηρέτηση πελατών καρτοσυμβολαίου = 1313.

lalista.gr
Link to comment
Share on other sites

Στο link που έδωσα δεν λέει ότι εξαιρούνται τα καρτοσυμβόλαια, άρα τεκμαίρεται ότι ισχύει και για αυτά η προσφορά κανονικά.

Επίσης να τονίσω ότι "σύνδεση" θεωρείται το postpaid δηλαδή αυτό στο οποίο έρχεται λογαριασμός και πληρώνεις αφού κάνεις τις κλήσεις και όχι πριν.

Όταν για το καρτοσυμβόλαιο μου είχαν ζητήσει εγγύηση 150 ευρώ , τότε ήταν σύνδεση. Όταν όμως ήταν να πάρω 2 δωρεάν πάγια γιατί δεν ήταν σύνδεση??????

 

Εξυπηρέτηση πελατών καρτοσυμβολαίου = 1313.

 

Ναι, αλλά στο λινκ που έδωσα εγώ, γίνεται διαχωρισμός. Και συμφώνησα μαζί σου θεωρώντας ότι για το δικό σου λινκ πιστώθηκε το ένα πάγιο. Τώρα, σχετικά με το πως θεωρείται η σύνδεσή σου, δεν είναι postpaid σε καμία περίπτωση γιατί δεν χρεώνεσαι με την έκδοση του λογαριασμού σου για τη χρήση του κινητού κατά τον μήνα που πέρασε ( φιλοσοφία postpaid ), αλλά χρεώνεσαι το ποσό που μπαίνει στο λογαριασμό σου ( φιλοσοφία prepaid ) με μηνιαίο λογαριασμό. Και επειδή ακριβώς εκδίδονται λογαριασμοί, κρίθηκε σκόπιμο να σου ζητηθεί η εγγύηση. Αυτό δεν καθιστά τη σύνδεσή σου Postpaid όμως.

Link to comment
Share on other sites

Ναι, αλλά στο λινκ που έδωσα εγώ, γίνεται διαχωρισμός. Και συμφώνησα μαζί σου θεωρώντας ότι για το δικό σου λινκ πιστώθηκε το ένα πάγιο. Τώρα, σχετικά με το πως θεωρείται η σύνδεσή σου, δεν είναι postpaid σε καμία περίπτωση γιατί δεν χρεώνεσαι με την έκδοση του λογαριασμού σου για τη χρήση του κινητού κατά τον μήνα που πέρασε ( φιλοσοφία postpaid ), αλλά χρεώνεσαι το ποσό που μπαίνει στο λογαριασμό σου ( φιλοσοφία prepaid ) με μηνιαίο λογαριασμό. Και επειδή ακριβώς εκδίδονται λογαριασμοί, κρίθηκε σκόπιμο να σου ζητηθεί η εγγύηση. Αυτό δεν καθιστά τη σύνδεσή σου Postpaid όμως.

 

Όπως και αν έχει θεωρώ ότι θα έπρεπε να πάρω 2 πάγια δωρεάν μιάς και αυτό ενημερώθηκα και από το σημείο πώλησης.

Εαν συγκρίνουμε (πάντα για το συγκεκριμένο θέμα) την Cosmote με Vodafone , τότε θα δούμε ότι η Vodafone έδινε 2 πάγια δωρεάν και για τα καρτοπρογράμματά της , αλλά και σε όσους συνδρομητές δεν αποδόθηκαν οι 2 μήνες για τον οποιονδήποτε λόγο , αναφέροντας το πρόβλημα στην εξυπηρέτηση πελατών , τότε σου έδιναν και άλλο ένα πάγιο ως δώρο.

 

Προσωπικά δεν έχω Vodafone , αλλά σίγουρα έκανε κίνηση που κερδίζει!

lalista.gr
Link to comment
Share on other sites

Όπως και αν έχει θεωρώ ότι θα έπρεπε να πάρω 2 πάγια δωρεάν μιάς και αυτό ενημερώθηκα και από το σημείο πώλησης.

Εαν συγκρίνουμε (πάντα για το συγκεκριμένο θέμα) την Cosmote με Vodafone , τότε θα δούμε ότι η Vodafone έδινε 2 πάγια δωρεάν και για τα καρτοπρογράμματά της , αλλά και σε όσους συνδρομητές δεν αποδόθηκαν οι 2 μήνες για τον οποιονδήποτε λόγο , αναφέροντας το πρόβλημα στην εξυπηρέτηση πελατών , τότε σου έδιναν και άλλο ένα πάγιο ως δώρο.

 

Προσωπικά δεν έχω Vodafone , αλλά σίγουρα έκανε κίνηση που κερδίζει!

 

Και στο τελος τις χρονιας με στο προγραμμα unlimited 30 με λογαριασμους 80 ευρω τον μηνα μου εδωσαν 69 ευρω επιδοτηση..... (ειχα κανει την συνδεση με δωρο τα 2 παγια δωρεαν)...

σιγουρα κερδισε.... αλλα εχασε απο μενα 3 συνδεσεις...ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ! :p

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Καλησπέρα

Γράφω για να πω και εγώ το παράπονο μου με την cosmote!

Στις 27 Αυγούστου πήρα τηλέφωνο την Cosmote και μίλησα με τον Κύριο Κοντογιαννη από το τμήμα ακυρώσεων.

Κάλεσα γιατί ήθελα να μάθω ποιο θα ήταν το πρόστιμο που θα έπρεπε να πληρώσω για αποδεσμεύσω τα 5 νούμερα που υπάρχουν μέσα στο οικογενειακό μου πακέτο. Ο λόγος ήταν ότι είχα πάρει μια πολύ καλή προσφορά από την Vodafone για το Iphone4.

Ο κύριος Κοντογιαννης λοιπόν αφού με ενημέρωσε για το πόσο που θα έπρεπε να πληρώσω με ρώτησε ποιος είναι ο λόγος που θέλω να φύγω από την Cosmote, του είπα λοιπόν ότι δεν θέλω να φύγω και είμαι ευχαριστημένος αλλά κάλος η κακός η άλλη εταιρία έχει κάνει καλύτερη προσφορά, ενώ οι υπάλληλοι στο 1212 δεν μου έκαναν καμία προσφορά και δεν μπορούσαν να μου δώσουν προ-επιδότηση.

Προφανώς ο κύριος Κοντογιαννης ενδιαφέρθηκε περισσότερο και μου είπε ότι το καλύτερο που μπορεί να κάνει είναι να περιμένουμε μέχρι τις 12 Οκτώβριου όπου θα μπορεί να εγκρίνει την προ-επιδότηση και με μια μικρή αλλαγή στο πρόγραμμα που έχω (από i45 στο i60) και αντί για 12 μήνες να γίνει 18 το συμβόλαιο μου, θα μπορέσει να μου δώσει το iphone σε πολύ καλύτερη τιμή από αυτή της Vodafone! Οπότε την κάναμε την συμφωνία και το πλήρωμα του χρόνου ήρθε και τον ξανακάλεσα τότε ο Κύριος Κοντογιαννης με ενημέρωσε ότι η πολιτική της cosmote έχει αλλάξει και δεν κάνουν πλέον προ-επιδότηση παραμονο εάν είμαι 2 μήνες πριν την λήξη του συμβολαίου μου (Δεκέμβριος δηλαδή).

Όταν του είπα με ευγενικό τρόπο ότι στην ουσία δεν με νοιάζει οποιαδήποτε αλλαγή έχει γίνει στην εταιρία και ότι περιμένω να τηρήσει την συμφωνία που κάναμε άρχισε να μασαει τα λόγια του. Τότε πήρα το θάρρος και του είπα να μην μου δώσει μια απάντηση τώρα αλλά να μιλήσει με έναν manager του και να με πάρει να μου δώσει μια επίσημη και οριστική απάντηση και εάν φυσικά η απάντηση είναι οτιδήποτε άλλο πέραν αυτής που συμφωνήσαμε στης 27 Αυγούστου δεν θα συνεχίσω στην Cosmote.

 

Φυσικά δεν με έχει πάρει ακόμα και ήδη έχω πληρώσει 2 πάγια ανά συμβόλαιο που έχω!!!

 

Δεν έχω κανένα πρόβλημα με τον Κύριο Κοντογιαννη αλλά όταν λέμε κάτι το κάνουμε και αφήνουμε αυτού του τύπου τις δικαιολογίες απ’ έξω! Δεν μπορώ να πιστέψω ότι δεν μπορεί είτε αυτός είτε κάποιος manager του να κάνει αυτό που είχαμε συμφωνήσει…

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...