Jump to content

Εκτελωνισμός αυτοκινήτων / μηχανών: Πως,πόσο,κόλπα κ.α.


vg
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Κι εγώ θα διαφωνήσω γιατί και στο πληροφοριακο δελτίο και στο λινκ που παραθέτεις αναφέρεται ρητά οτι

Παρατήρηση: Σε περίπτωση που η τιμή χονδρικής πώλησης είναι μικρότερη από την τιμή αγοράς, τότε η φορολογητέα αξία θα διαμορφωθεί με βάση τη δεύτερη τιμή.

 

Παράδειγμα στο πληροφοριακο δελτιο δεν βρήκα ,αλλά στο λίνκ, το παράδειγμα όπου η τιμολογιακή αξία είναι μεγαλύτερη της φορολογητέας ,είναι λάθος!

Αντιγράφω!!

 

3. Έστω, μεταχειρισμένο επιβατικό αυτοκίνητο, με τιμή χονδρικής πώλησης 25.000 ευρώ, το οποίο πληροί τις προδιαγραφές της Οδηγίας 98/69 Ε.Κ. φάση Β΄ , με ημερομηνία πρώτης κυκλοφορίας 18/07/2006 και θέσης σε ανάλωση 30/11/2007 , διανυθέντα χιλιόμετρα 17.049, κυλινδρισμό κινητήρα 1895 κ.ε., προερχόμενο από χώρα της Ευρωπαϊκής Ένωσης με τιμολόγιο αγοράς 20.500,00 ευρώ.

 

Για το υπολογισμό του τέλους ταξινόμησης με βάση την τιμή χονδρικής ισχύουν τα παραπάνω αναφερόμενα.

 

Ωστόσο, η τιμολογιακή αξία του οχήματος (20.500,00 ευρώ) είναι μεγαλύτερη από τη φορολογητέα αξία (1), οπότε για τον υπολογισμό του τέλους ταξινόμησης λαμβάνεται υπόψη η τιμή αγοράς του οχήματος.

Αξία τιμολογιακή

 

20.500,00 ευρώ

Ναύλα και ασφάλιστρα (τιμολόγιο)

 

600,00 ευρώ

Φορολογητέα αξία

 

21.100,00 ευρώ

Τέλος ταξινόμησης 40% Χ 21.100,00 =

 

8.440 ευρώ

 

η τιμή χονδρικής πώλησης δεν είναι μικρότερη από την τιμή αγοράς

Link to comment
Share on other sites

η τιμή χονδρικής πώλησης δεν είναι μικρότερη από την τιμή αγοράς

 

Στο τρίτο παράδειγμα η χονδρική τιμή του οχήματος μείον τις προβλεπόμενες απομειώσεις είναι 20.082,50 ενώ το τιμολόγιο αγοράς είναι 20.500...!!!

 

Άρα λογικό δεν είναι να γίνεται ο υπολογισμός με την δεύτερη τιμή...???

Η γραία εγαμήθηκεν, ετσούπωσεν και τα πόρτας!
Link to comment
Share on other sites

Δεν πάει έτσι ακριβώς.Πες μας ποιό μοντέλο είναι ακριβώς ,να δούμε αν υπάρχει η τιμή του στους πίνακες αξιών.Επίσης η έκπτωση για οχημα 20ετίας δεν είναι 81% αλλά 78%.

Αμοιβή εκτελωνιστή υπολόγισε 300€ περίπου.

 

rallis...

 

thanks gia to reply...To autokin. einai 1988 Toyota MR2 S/C

Link to comment
Share on other sites

ΓΙΑ ΣΑΣ ΠΑΙΔΙΑ.ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ ΝΑ ΠΑΡΩ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΑΠΟ ΓΕΡΜΑΝΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΦΕΡΩ.ΜΕΤΑΖΕΙΡΙΣΜΕΝΟ ΓΥΡΩ ΣΤΑ 1600 ΜΑΛΛΟΝ ΟΠΕΛ.

 

ΜΕ ΣΥΜΦΕΡΕΙ?

 

ΤΙ ΧΡΟΝΙΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΟΙΤΑΞΩ ΝΑ ΕΙΝΑΙ?

 

ΚΑΙ ΩΣ ΠΟΣΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΝΑ ΔΩΣΩ ΓΙΑ ΑΓΟΡΑ?

Link to comment
Share on other sites

ΓΙΑ ΣΑΣ ΠΑΙΔΙΑ.ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ ΝΑ ΠΑΡΩ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΑΠΟ ΓΕΡΜΑΝΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΦΕΡΩ.ΜΕΤΑΖΕΙΡΙΣΜΕΝΟ ΓΥΡΩ ΣΤΑ 1600 ΜΑΛΛΟΝ ΟΠΕΛ.

 

ΜΕ ΣΥΜΦΕΡΕΙ?

 

ΤΙ ΧΡΟΝΙΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΟΙΤΑΞΩ ΝΑ ΕΙΝΑΙ?

 

ΚΑΙ ΩΣ ΠΟΣΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΝΑ ΔΩΣΩ ΓΙΑ ΑΓΟΡΑ?

 

Οχι δεν σε συμφέρει.

 

Το 2003 ήταν καλή χρονιά για τα αυτοκίνητα.Κοίτα για τότε.

 

Μην δώσεις πάνω από 5.000€.Ειναι αμαρτία να ξοδευτείς.

Link to comment
Share on other sites

δηλαδη να κοιταξω για 2003 μοντέλο;

 

σταμπαρα ενα:

 

Opel Astra 1.6 Caravan

8990 ευρω

12/2004

78500 κμ

1600 κυβικα

 

 

ποσο τελωνειο θα πληρωνα για αυτο;

Link to comment
Share on other sites

Στο τρίτο παράδειγμα η χονδρική τιμή του οχήματος μείον τις προβλεπόμενες απομειώσεις είναι 20.082,50 ενώ το τιμολόγιο αγοράς είναι 20.500...!!!

 

Άρα λογικό δεν είναι να γίνεται ο υπολογισμός με την δεύτερη τιμή...???

 

Δηλαδή αν καταλαβα καλα ,εσύ λες οτι μετά τις μειώσεις λόγω παλαιότητας και χιλιομετρων επί της τιμής χονδρικής του πίνακα αξιών ,αν η εν λόγω τιμή είναι μικρότερη της τιμής αγοράς που φαινεται στο τιμολογιο , τότε λαμβάνεται υπόψιν η δεύτερη χωρίς καμια μειωση?

Link to comment
Share on other sites

Δηλαδή αν καταλαβα καλα ,εσύ λες οτι μετά τις μειώσεις λόγω παλαιότητας και χιλιομετρων επί της τιμής χονδρικής του πίνακα αξιών ,αν η εν λόγω τιμή είναι μικρότερη της τιμής αγοράς που φαινεται στο τιμολογιο , τότε λαμβάνεται υπόψιν η δεύτερη χωρίς καμια μειωση?

 

Ακριβώς...

 

Υπάρχει άλλη μια παράμετρος όμως...

 

Ισχύει η τιμή του τιμολογίου χωρίς καμία μείωση επειδή μόλις έχεις αγοράσει το όχημα...αν το αγοράσεις και το κρατήσεις κάποιους μήνες - χρόνια και πέσεις στην ίδια περίπτωση να είναι το τιμολόγιο μεγαλύτερο, τότε στην επι του τιμολογίου τιμή εφαρμόζονται οι ανάλογες μειώσεις αρχίζοντας να μετράμε από την ημέρα αγοράς του οχήματος και όχι από την πρώτη κυκλοφορία του.

 

Πρακτικά όμως επειδή όλοι αγοράζουν και εκτελωνίζουν άμεσα, αυτή η περίπτωση είναι σπάνια...

Η γραία εγαμήθηκεν, ετσούπωσεν και τα πόρτας!
Link to comment
Share on other sites

ΓΕΙΑ ΣΑΣ ΠΑΙΔΙΑ. ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΟΥ ΞΕΡΕΙ ΕΑΝ ΣΥΜΦΕΡΕΙ ΝΑ ΦΕΡΩ ΑΠΟ ΑΜΕΡΙΚΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ. ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ MAZDA CX-9, 3.7CC, 22000€, ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΟ ΕΤΟΥΣ. ΚΑΙ ΠΟΣΟ ΘΑ ΜΟΥ ΚΟΣΤΙΣΕΙ(ΕΙΜΑΙ ΠΟΛΥΤΕΚΝΟΣ). ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΡΟΚΑΤΑΒΟΛΙΚΑ!!!
Link to comment
Share on other sites

ΓΕΙΑ ΣΑΣ ΠΑΙΔΙΑ. ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΟΥ ΞΕΡΕΙ ΕΑΝ ΣΥΜΦΕΡΕΙ ΝΑ ΦΕΡΩ ΑΠΟ ΑΜΕΡΙΚΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ. ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ MAZDA CX-9, 3.7CC, 22000€, ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΟ ΕΤΟΥΣ. ΚΑΙ ΠΟΣΟ ΘΑ ΜΟΥ ΚΟΣΤΙΣΕΙ(ΕΙΜΑΙ ΠΟΛΥΤΕΚΝΟΣ). ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΡΟΚΑΤΑΒΟΛΙΚΑ!!!

 

Αφού είσαι πολύτεκνος δε θα σου κοστίσει απολύτως τίποτα...μόνο τα έξοδα ΚΤΕΟ, έκδοσης πινακίδων και του εκτελωνιστή...

 

Διατηρώ μια επιφύλαξη επειδή είναι εκτός Ε.Ε μήπως σου ζητήσουν το 10%...άρα μιλάμε για 2.200 ευρώ κόστος...

Η γραία εγαμήθηκεν, ετσούπωσεν και τα πόρτας!
Link to comment
Share on other sites

Σ'ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΑΝΤΗΣΗ. ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟΣ, ΝΟΜΙΖΩ ΟΜΩΣ ΟΤΙ ΕΠΕΙΔΗ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 2000 ΚΥΒΙΚΑ ΘΑ ΠΛΗΡΩΣΩ ΤΑ ΜΙΣΑ ΤΕΛΗ ΤΑΞΙΝΟΜΗΣΗΣ. ΜΗΠΩΣ ΓΝΩΡΙΖΕΙΣ ΠΟΣΟ ΠΕΡΙΠΟΥ ΕΙΝΑΙ; ΚΑΙ ΜΗΠΩΣ ΓΝΩΡΙΖΕΙΣ ΑΝ ΙΣΧΥΕΙ ΑΥΤΟ;
Link to comment
Share on other sites

Σ'ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΑΝΤΗΣΗ. ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟΣ, ΝΟΜΙΖΩ ΟΜΩΣ ΟΤΙ ΕΠΕΙΔΗ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 2000 ΚΥΒΙΚΑ ΘΑ ΠΛΗΡΩΣΩ ΤΑ ΜΙΣΑ ΤΕΛΗ ΤΑΞΙΝΟΜΗΣΗΣ. ΜΗΠΩΣ ΓΝΩΡΙΖΕΙΣ ΠΟΣΟ ΠΕΡΙΠΟΥ ΕΙΝΑΙ; ΚΑΙ ΜΗΠΩΣ ΓΝΩΡΙΖΕΙΣ ΑΝ ΙΣΧΥΕΙ ΑΥΤΟ;

 

Ωχ, sorry...έχεις απόλυτο δίκιο , είναι πάνω από 2.000κ.εκ οπότε είσαι γύρω στα 5.500 - 6.000 ευρώ

Η γραία εγαμήθηκεν, ετσούπωσεν και τα πόρτας!
Link to comment
Share on other sites

ΒΕΒΑΙΑ ΕΚΑΝΑ ΕΝΑ ΛΑΘΟΣ ΣΤΗ ΜΗΝΥΜΑ. ΕΙΝΑΙ 22000 ΔΟΛΑΡΙΑ, ΟΧΙ ΕΥΡΩ. ΚΑΙ ΑΠ'ΟΤΙ ΠΙΣΤΕΥΩ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΥΜΦΕΡΕΙ. ΘΑ ΤΟ ΨΑΞΩ. Σ'ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ!!!
Link to comment
Share on other sites

καλησπέρα, θα ήθελα να κάνω μια ερώτηση. Κατέβασα τον πίνακα MIN_MAX_OXHMATA_2005_2006 αλλά δεν κατάλαβα γιατί έχει μικρότερη και μεγαλύτερη φορολογική αξία για κάθε αυτοκίνητο που στα περισσότερα είναι η ίδια. Η εργοστασιακή τιμή ποιά είναι σε κάθε αυτοκίνητο? Έχω τον πατέρα μου στη Γερμανία και θέλουμε να φέρουμε ένα swift sport 1600 6 μηνών με 1 χρονών και το βρίσκουμε σε καλή τιμή. Ξέρει κάποιος ποιά είναι η εργοστασιακή του τιμή πάνω στην οποία φορολογείτε για τον εκτελωνισμό? Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων.
Link to comment
Share on other sites

Η εργοστασιακη τιμη εχει ενα ευρος καποιες φορές λόγω του τυχόν εξτρα εξοπλισμου του κάθε αυτοκινητου.Αν το min και το max ειναι τα ίδια ,τοτε ακόμα καλύτερα.

Οσον αφορα σε οχήματα μετα το 2005 δεν έχουμε εργοστασιακες τιμές ,αφου ο πίνακας ειναι 3ετίας.Απευθύνσου στην υπηρεσία αξιών του τελωνείου.

Link to comment
Share on other sites

rallis...

 

thanks gia to reply...To autokin. einai 1988 Toyota MR2 S/C

 

Δεν μου λες κάτι σημαντικο.Γιατι εχουν περάσει και πολλά χρόνια από όταν το αγόρασες.

Τιμολόγιο αγοράς στο ονομά σου εχεις?Αλλιώς αν το αγόρασες από ιδιώτη ,υπεύθυνη δήλωση για το ποσό αγοράς ,θεωρημένη από την ελληνική πρεσβεία.

Link to comment
Share on other sites

Παιδια καταπληκτικες Πληροφοριες και ο πιο ασχετος βγαζει ακρη

 

Πάνω κάτω υπολογιζω τον Φορο που θα πληρωσω.

 

Να σας ρωτησω θελω

 

Ο εκτελωνιστης ποση περιπου ειναι η αμοιβη του;αν ο Φορος ειναι γυρω στα 3.000 ευρω;

 

ευχαριστώ

Link to comment
Share on other sites

Η αμοιβή του εκτελωνιστή είναι ανεξάρτητη από το ύψος του φόρου, συνήθως παίρνουν 200, το πολύ 250 ευρώ....γι'αυτούς είναι μισή ώρα δουλειά!!!
Η γραία εγαμήθηκεν, ετσούπωσεν και τα πόρτας!
Link to comment
Share on other sites

Δεν μου λες κάτι σημαντικο.Γιατι εχουν περάσει και πολλά χρόνια από όταν το αγόρασες.

Τιμολόγιο αγοράς στο ονομά σου εχεις?Αλλιώς αν το αγόρασες από ιδιώτη ,υπεύθυνη δήλωση για το ποσό αγοράς ,θεωρημένη από την ελληνική πρεσβεία.

 

Rallis To aytokinito einai agorasmeno apo idioti. Kata pasa pi8anotita exo tin

apodiksi gia $4000 sto onoma mou...An oxi?????

Link to comment
Share on other sites

Μεταχειρισμένα:

Όταν τα αυτοκίνητα, σύμφωνα με τις διατάξεις του Φ.Π.Α. είναι «μεταχειρισμένα», δηλαδή έχουν διανύσει κατά την άφιξή τους στη χώρα μας περισσότερα από 6.000 χιλιόμετρα και έχουν παρέλθει περισσότεροι από έξι (6) μήνες από τη θέση τους σε πρώτη κυκλοφορία και εφόσον προκύπτει από το τιμολόγιο ότι έχει καταβληθεί ο Φ.Π.Α. στο Κ-Μ αγοράς του αυτοκινήτου, δεν καταβάλλεται Φ.Π.Α. στην Ελλάδα.

Όταν ο πωλητής είναι ιδιώτης, συντάσσεται ιδιωτικό συμφωνητικό πώλησης του αυτοκινήτου και απαιτείται πάντα η θεώρησή του από Ελληνική Προξενική Αρχή στο Κράτος - Μέλος της Ευρωπαϊκής Ένωσης που πραγματοποιείται η πώληση με την παρουσία του Έλληνα αγοραστή, ανεξάρτητα αν το αυτοκίνητο είναι μεταχειρισμένο ή καινούργιο

 

Πηγή:http://www.gsis.gr/teloneia/faq_teloneia/egx_telon_2008.zip

''Εγχειρίδιο των συνηθέστερων ερωτημάτων που υποβάλλονται από τους πολίτες και των αντίστοιχων απαντήσεων σε τελωνειακά θέματα (Οικον. έτους 2008)''

σελ.76

 

Μάλλον η απλή απόδειξη δεν σε καλύπτει για να αποδείξεις την τιμή αγοράς του αυτοκινήτου....

Link to comment
Share on other sites

ΓΕΙΑΣ ΣΑΣ ΑΠΟ ΟΤΙ ΕΜΑΘΑ ΙΣΧΥΕΙ ΑΠΟ 1.7 Ο ΝΕΟΣ ΝΟΜΟΣ

ΟΠΟΤΕ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΓΙΑ ΤΑ ΠΟΣΟΣΤΑ ΦΟΡΟΛΟΓΗΣΗΣ ΔΕΝ ΙΣΧΥΟΥΝ

 

ΞΕΡΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΤΙΠΟΤΑ ΝΕΌ?

 

ΕΔΩ ΤΟ ΣΧΕΤΙΚΟ ΡΕΠΟΡΤΑΖ:

 

Mεταβάλλεται άρδην το σκηνικό στη φορολόγηση των Ι.Χ. αυτοκινήτων σε ένα μήνα – και ειδικότερα από 1ης Ιανουαρίου 2008. Πλέον θα προβλέπεται φορολόγηση δύο ταχυτήτων, μία «δυσμενής» για τα μεταχειρισμένα Ι.Χ.αυτοκίνητα ηλικίας 5 ετών και άνω και μία «σχετικά ευνοϊκότερη» για τα μεταχειρισμένα Ι.Χ. αυτοκίνητα ηλικίας 5 ετών και άνω.

 

Αναλυτικότερα, το υπουργείο Οικονομίας και Οικονομικών φέρεται αποφασισμένο να μην αναστείλει πλέον την εφαρμογή της διάταξης, βάσει της οποίας τα μεταχειρισμένα Ι.Χ. αυτοκίνητα που κατασκευάστηκαν έως και 31.12.2003 (όσα, δηλαδή, πληρούν τις προδιαγραφές των κοινοτικών Oδηγιών «98/69 γραμμή Α’» και «94/12» για τις εκπομπές ρύπων) πρέπει κατά την εισαγωγή τους στη χώρα μας να επιβαρύνονται πλέον με συντελεστές τέλους ταξινόμησης προσαυξημένους κατά 71% έως και 184% σε σύγκριση με αυτούς που επιβάλλονται σήμερα.

 

Εύλογα, λοιπόν, η εφαρμογή της διάταξης αυτής θα έχει ως αποτέλεσμα να διογκωθούν οι φορολογικές επιβαρύνσεις για τα μεταχειρισμένα Ι.Χ. αυτοκίνητα έτους κατασκευής έως και το 2003, τα οποία θα εισάγονται στην Ελλάδα από την 1η Ιανουαρίου 2008.

 

Η αγορά των αυτοκινήτων αυτών θα καταστεί ασύμφορη για τους Eλληνες οδηγούς και ως εκ τούτου αναμένεται να μηδενισθεί ο αριθμός εισαγωγής τους στην Ελλάδα. Ταυτόχρονα, όμως, το υπουργείο Οικονομίας και Οικονομικών προωθεί, σύμφωνα με πληροφορίες, διάταξη με την οποία θα προβλέπεται μεγαλύτερη μείωση της φορολογητέας αξίας από αυτήν που ισχύει σήμερα για τα εισαγόμενα μεταχειρισμένα Ι.Χ. αυτοκίνητα ηλικίας ενός έως και τεσσάρων ετών.

 

Η διάταξη αυτή αποσκοπεί στη συμμόρφωση της ελληνικής κυβέρνησης με απόφαση του Ευρωπαϊκού Δικαστηρίου, με την οποία η χώρα μας καταδικάσθηκε επειδή δεν εφάρμοζε κριτήρια που να μειώνουν σημαντικά τις αξίες επί των οποίων επιβάλλονται τέλη ταξινόμησης στα εισαγόμενα μεταχειρισμένα Ι.Χ. αυτοκίνητα παλαιότητας από 1 έως και 4 έτη.

 

Η ισχύουσα σήμερα διάταξη προβλέπει μείωση της φορολογητέας αξίας των μεταχειρισμένων Ι.Χ. αυτοκινήτων κατά 7% μετά τη συμπλήρωση 6 μηνών κυκλοφορίας και μέχρι τη συμπλήρωση του πρώτου έτους κυκλοφορίας. Επιπλέον, για κάθε επόμενο έτος κυκλοφορίας μέχρι το 4ο, το ποσοστό μείωσης της φορολογητέας αξίας προσαυξάνεται κατά επιπλέον 7%, δηλαδή σωρευτικά φθάνει έως το 28%. Στη συνέχεια, για κάθε επόμενο έτος κυκλοφορίας, η μείωση της φορολογητέας αξίας προσαυξάνεται κατά συνεχώς μειούμενα ποσοστά μέχρι να φθάσει σωρευτικά στο 80% για Ι.Χ. ηλικίας 15 ετών.

 

Η νέα διάταξη θα προβλέπει μείωση της φορολογητέας αξίας των Ι.Χ. αυτοκινήτων κατά 1,35% από τον πρώτο μήνα κυκλοφορίας τους. Στη συνέχεια, η μείωση αυτή θα προσαυξάνεται περαιτέρω κατά ποσοστά της τάξης του 1,35%-0,3% για κάθε επόμενο μήνα κυκλοφορίας μέχρι να φθάσει σωρευτικά στο 81% για μεταχειρισμένα Ι.Χ. ηλικίας 180 μηνών (15 ετών).

 

Eτσι, από τις εφαρμογές της παραπάνω διάταξης αναμένονται οι εξής επιπτώσεις: 1. Μηδενισμός των μειώσεων τιμών για τα μεταχειρισμένα Ι.Χ. αυτοκίνητα ηλικίας 5 ετών και άνω, καθώς δεν θα μειώνεται η φορολογητέα αξία των αυτοκινήτων αυτών, ενώ παράλληλα οι συντελεστές τέλους ταξινόμησης για τα οχήματα αυτά θα αυξηθούν σημαντικά.

 

2. Θα προκύψουν μικρές μειώσεις τιμών (της τάξης των 150-300 ευρώ) για όσα μεταχειρισμένα Ι.Χ. έχουν κυκλοφορήσει για πρώτη φορά στην Ευρωπαϊκή Eνωση από το 2004 και εντεύθεν.

 

 

3/12/2007

Πηγή: http://www.express.gr

Link to comment
Share on other sites

ΓΕΙΑΣ ΣΑΣ ΑΠΟ ΟΤΙ ΕΜΑΘΑ ΙΣΧΥΕΙ ΑΠΟ 1.7 Ο ΝΕΟΣ ΝΟΜΟΣ

ΟΠΟΤΕ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΓΙΑ ΤΑ ΠΟΣΟΣΤΑ ΦΟΡΟΛΟΓΗΣΗΣ ΔΕΝ ΙΣΧΥΟΥΝ

 

ΞΕΡΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΤΙΠΟΤΑ ΝΕΌ?

 

Ακόμα κι αυτό που αναφέρεις....για ποσοστά μιλάει...αλλά anyway όλα αυτά που γράφουμε είναι τα "νεα" που ισχύουν...

Η γραία εγαμήθηκεν, ετσούπωσεν και τα πόρτας!
Link to comment
Share on other sites

Το άρθρο είναι 9 μηνών παλιό και οι αλλαγές που αναφέρει ισχύουν από 1/1/2008.

 

Καλώς ηρθες στο φόρουμ ,αλλα ρίξε και μια ματιά και στις προηγούμενες σελίδες του θέματος γιατι και για την αμοιβή του εκτελωνιστή που ρώτησες έχει απαντηθεί πολλές φορές και τελευταία φορά πριν λίγα πόστς.

Link to comment
Share on other sites

Γεια σας..

Σκεφτομαι να φερω απο Γερμανια μια Lotus Elise μοντελο 2003, 1800cc, 18700χλμ στη τιμη των 28800 ευρω.. Μηπως ξερει κανενας να μου πει ποσο θα μου βγει πανω κατω ο εκτελωνισμος??

Σκεφτομουν για μια corvette μοντελο 2005 με 43000χλμ, 6000cc στα 36900 ευρω..

Αλλα απ' αυτα που διαβασα εδω μεσα νομιζω πως δεν θα συνεφερε και πολυ.

Αν μπορουσατε να μου πειτε οτιδηποτε θα σας ημουν ευγνωμων..

Ευχαριστω πγια την ωρα σας!

Link to comment
Share on other sites

Δε μπαίνω στη διαδικασία να συγκρίνω εργοστασιακές τιμές...οπότε με βάση τις τιμές που δίνεις

 

Lotus Elise: 5.165€ + 800€ (περίπου) για εκτελωνιστή και έξοδα μεταφοράς και ασφάλισης

Chevy Corvette: 12.650€ + 1200€ (περίπου) για εκτελωνιστή και έξοδα μεταφοράς και ασφάλισης

 

Όλα αυτά με την προϋπόθεση ότι θα έρθουν από Γερμανία (γιατί το corvette είναι Αμερικάνικο) και ότι είναι EURO4

Η γραία εγαμήθηκεν, ετσούπωσεν και τα πόρτας!
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...