Jump to content

Εκτελωνισμός αυτοκινήτων / μηχανών: Πως,πόσο,κόλπα κ.α.


vg
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Κατ'αρχήν χαίρομαι που είμαστε τόσοι πολλοί ενημερωμένοι άνθρωποι πάνω στο ίδιο θέμα και ακούγονται πολλές διαφορετικές απόψεις και μοιράζουμε τις γνώσεις μας.Σπάνιο σε φόρουμ....

 

@gsloutas mporeis na scannareis tis selides?

@rallis sto Δ)για τους φοιτητες δεν μιλησε ποτες κανεις για μετοικεσιο απλα οταν φοιτεις σε μια χωρα ε.ε. ή μετα απο καποια χρονια μπορεις να θεωρηθεις μονιμος κατοικος εκει κ να κυκλοφορεις στην Ελλαδα αυτοκ.με τις πινακιδες της χωρας αυτης.

 

οσο για την εκτιμηση του αυτοκ.π φερες κ 100ε να χες τιμολογιο στο τελωνειο ΜΕΤΡΑΕΙ Η ΚΑΤΩΤΕΡΗ ΑΞΙΑ CHIF τιμης του αυτοκ. επισης παρτο κ διαφορετικα αν εσυ πειρες ενα αυτοκ. 50χιλ με τιμολογιο 200χιλ θα σου πουν εμεις θα στο εκτιμησουμε για 200?οχι βεβαια ,ειναι λογικο να χρησιμοποιουν αυτα π ειπε πιο πανω ...πίνακες ,που έχουν την εκάστοτε εμπορική αξία κάθε μοντέλου.Πολλές φορές δουλεύουν μάλιστα και με Auto - Τρίτη.

μαλιστο ο εξυπνος εκτιμητης σου ειπε <<Αν εσύ το ασφαλίσεις για περισσότερα ,στην πράξη θα πληρώνεις άδικα παραπάνω ασφάλιστρα γιατί δεν στέκει κάτι που σου κόστισε 10 να σε πληρώσω για 20>>θα μπορουσε να σκεφτει λιγο τι ειπε κ να καταλαβαινε οτι τα αδικα ασφαλιστρα τα δινεις εσυ κ οχι αυτος:P

οι 90 μερες ειναι για ψαξιμο αν βρεθει κομματι του αυτοκινητου ωστε να σε πανε σε μερικη κλοπη...ή αν βρεθει εστω κ τρακαρισμενο-κομμενο κ δεν εχεις μεικτη ιδιων ζημιες να φας την πικρα..

ρωτα ρε αδερφε κ σε καμμια αλλη ασφαλιστικη

 

ποσο ηταν η chif τιμη του spyder sou,με ποια τιμη το περασες τελικα κ ποσα εδωσες για εκτελωνισμο.ποσα γλυτωσες ?

 

Α)Σχετικά με το αν έχουν δικαίωμα οι φητητές να κυκλοφορούν αυτοκίνητο με ξένες πινακίδες στην Ελλάδα σας παραθέτω τα εξής:

Link από το site www.gsis.gr του υπουργείου οικονομικών.

Χρήσιμες Πληροφορίες για Τελωνειακά Θέματα - Φεβρουάριος 2006 (συμπιεσμένο αρχείο Word)

Στη σελίδα 4 λέει: Η φοίτηση σε πανεπιστήμιο ή άλλη σχολή σε μια χώρα δεν σημαίνει ότι το πρόσωπο έχει μεταφέρει τη συνήθη κατοικία του στη χώρα αυτή.

και στη σελίδα 5 σχετικά με ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΓΙΑ ΠΡΟΣΩΡΙΝΗ ΕΙΣΑΓΩΓΗ Ι.Χ. ΕΠΙΒΑΤΙΚΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ λέει:

1)Τα φυσικά πρόσωπα που έχουν την συνήθη κατοικία τους στο εξωτερικό,[δεν αφορά τους φοιτητές] δηλαδή έχουν τους προσωπικούς και επαγγελματικούς τους δεσμούς εκτός Ελλάδας και έρχονται προσωρινά στη χώρα μας, μπορούν να εισάγουν ιδιωτικής χρήσης επιβατικό αυτοκίνητο για προσωπική τους χρήση, με το καθεστώς της προσωρινής εισαγωγής, δηλαδή χωρίς την καταβολή των δασμοφορολογικών επιβαρύνσεων

και

2)Έλληνες με συνήθη κατοικία στην Ελλάδα [αφορά τους φοιτητές] που παραμένουν και εργάζονται [αυτούς που μόνο φοιτούν και δεν εργάζονται ΟΧΙ] στο εξωτερικό, έχουν δικαίωμα προσωρινής εισαγωγής επιβατικού αυτοκινήτου για έξι μήνες, συνεχείς ή όχι, ανά δωδεκάμηνο και με την υποχρέωση επανεξαγωγής μετά τη λήξη του εξαμήνου.

 

Β)Σχετικά με τις αξίες CIF μάλλον έχεις δίκιο αλλά που να το βρώ με τις ασφαλιστικές?το πιθανοτερο είναι αν κλαπεί το αυτοκίνητο να πρέπει να πας δικαστικά για να πάρεις όλα τα λεφτά σου

 

Γ)Ο εκτιμητής μου είπε οτι στο διάστημα των 90ημερών μέχρι να αποζημιωθείς εγώ θα πάω στο τελωνείο να ψάξω πόσο σου στοιχισε και πόσο πλήρωσες για εκτελωνισμό.Αντε να πάρεις 1-2,000 ευρώ παραπάνω επειδή το αμαξι έχει πολλά εξτρά πανω του...

 

Δ)Το αυτοκίνητο πωλείται στη χρυσή ευκαιρεία από 20.000-25.000€.Εγώ το πήρα από Ιταλία 10.000 μεταφορικά 700€ και πλήρωσα 4.100 για εκτελωνισμό και άλλα 300 εξοδα του εκτελωνιστη.Σύνολο 15.100.Τιμή CIF σύμφωνα με την υπηρεσία αξιών του τελωνείου είχε λίγο πάνω από 15.000 δεν θυμάμαι ακριβώς.Το αυτοκινητο έχει 30.000Km full extra /δερματινα/navigator.

 

Ε)Οι αξίες που αναφέρονται στο site του gsis.gr τουλάχιστον στην περίπτωσή μου ήταν σωστές.Είναι οι αξίες χονδρικής που αγοράζουν οι αντιπροσωπείες από τα εργοστάσια.Από εκεί και πέρα αν η αντιπροσωπεία το έφερνε χωρίς δερμάτινα /navigator/xenon κτλ αυτά θα χρεωθούν εξτρα στον εκτελωνισμό-όπωε εγινε σε μένα.

 

Δεν είναι δυνατόν να ισχύει κάτι σαν νόμος του κράτους χωρίς να έχει δημοσιευτεί στην εφημερίδα της κυβερνήσεως. Μέχρι στιγμής δεν έχει δημοσιευτεί τίποτα για αλλαγή της οδηγίας.

Εξάλλου πως είναι δυνατόν να πήρα ημερομηνία εκτελωνισμού ευρώ3 αρχεσ φεβρουαριου?

 

Το τελωνείο δεν δείνει ημερομηνίες.Οποτε πας εκεί είναι και σε εξυπηρετούν.Για ψάξε το καλύτερα γιατι δεν στα λέει καλά ο εκτελωνιστής σου.

Link to comment
Share on other sites

Εννοούσα ότι ο εκτελωνιστής καθόρισε ημερομηνία που θα βρίσκεται και ο ίδιος στο Τελωνείο.Μπορεί και να με δουλεύει...αλλά δεν είναι και τόσο πιθανό.

Δεν υπάρχει ούτε σαν εγκύκλιος στα τελωνεία η αλλαγή.Μάλιστα όταν ψηφίστηκε η αλλαγη στον τρόπο απομείωσης της αξίας του αυτοκινήτου αναφέρθηκε στο ίδιο κείμενο ότι θα ισχύσει από την δημοσίευση στην εφημερίδα της Κυβερνήσεως.Αν το ψάξετε θα το δείτε.

Επίσης ακόμη κι αν πάτε στην http://www.gsis.gr δε θα βρείτε καμία αλλαγή...

Link to comment
Share on other sites

Gnorizei kanenas na mas pei omos poia einai ta pososta ektelonismou?

DIladi poso % epi tis aksia timologiou dineis analoga me ta kivika, poso gia tin ilikia ktl..?

 

Apo oso katalava pantos mono apo 2004 kai meta aksizei na fereis amaksi. Allios kai mono to pososto pou sou bazun gia tin ilkia tou einai fotia..

Link to comment
Share on other sites

Gnorizei kanenas na mas pei omos poia einai ta pososta ektelonismou?

DIladi poso % epi tis aksia timologiou dineis analoga me ta kivika, poso gia tin ilikia ktl..?

 

Apo oso katalava pantos mono apo 2004 kai meta aksizei na fereis amaksi. Allios kai mono to pososto pou sou bazun gia tin ilkia tou einai fotia..

 

Επίσημα υπάρχει αυτό

http://www.gsis.gr/teloneia/xrisimes_plirofories_teloneia/efk/efk5.htm

 

τώρα...ελλάδα είμαστε...μπορεί και να μας δουλεύουν

Link to comment
Share on other sites

Se auto leei plirofories kai ipotithete oti eksigei an kai kapoia den ta epiasa.

http://www.gsis.gr/teloneia/faq_teloneia/faq_2.html

 

Exei enan pinaka pou leei analoga ma ta kivika kai tin antiripantiki tou texnologia .

Gia ena amaksi meta tou 2000 sta 1600cc einai 20% mono ta teli ektelenismou, alla grafei kai kati alles epivarinseis pou den katalaba.

 

Allios an mporeis na katebaseis ena amaksi (1600cc) me 20% tis aksias tou teli ektelonismou (rixneis kai ligo to timologio agoras) tote simferei

 

basika den katalaba tin "Κλίμακα απομείωσης για τα μεταχειρισμένα επιβατικά οχήματα"

ti simainei auto? analogos kai me tin ilikia tou sou rixnun kai pososto telon ektelonismou?

 

I' thelei na pei oti to pososto pou se epivarinun den metraei pano (epi tou) sto timologio agoras alla stin timi pou exei to amaksi stin antiprosopia -to pososto pou leei ston pinaka tous??

 

An einai etsi se skizun. Giati ena 206cc px (tixainei na ksero times aplos giauto anafero auto to car) kanei 19.000 kainurio, an to pareis apo germania tou 2004 to briskeis k me 7.000 , einai 1600cc ara pairnei epivarinsi 20% ara 1.400E teli ektelonismou mono??

I' opos leei o pinakas tous metrane tin aksia pou exei stin antiprosopeia kainurio (19.000) kai aferune ena pososto (28% gia 3-4 xronon) diladi sou bazun teli ektelonismou stin timi 13.700 (19.000 - 28%) opote plironeis teli ektelonismou 2.740 E??

 

An kserei kapoios na mou dieukrinisei..

Thanks

Link to comment
Share on other sites

Se auto leei plirofories kai ipotithete oti eksigei an kai kapoia den ta epiasa.

http://www.gsis.gr/teloneia/faq_teloneia/faq_2.html

 

Exei enan pinaka pou leei analoga ma ta kivika kai tin antiripantiki tou texnologia .

Gia ena amaksi meta tou 2000 sta 1600cc einai 20% mono ta teli ektelenismou, alla grafei kai kati alles epivarinseis pou den katalaba.

 

Allios an mporeis na katebaseis ena amaksi (1600cc) me 20% tis aksias tou teli ektelonismou (rixneis kai ligo to timologio agoras) tote simferei

 

basika den katalaba tin "Κλίμακα απομείωσης για τα μεταχειρισμένα επιβατικά οχήματα"

ti simainei auto? analogos kai me tin ilikia tou sou rixnun kai pososto telon ektelonismou?

 

I' thelei na pei oti to pososto pou se epivarinun den metraei pano (epi tou) sto timologio agoras alla stin timi pou exei to amaksi stin antiprosopia -to pososto pou leei ston pinaka tous??

 

An einai etsi se skizun. Giati ena 206cc px (tixainei na ksero times aplos giauto anafero auto to car) kanei 19.000 kainurio, an to pareis apo germania tou 2004 to briskeis k me 7.000 , einai 1600cc ara pairnei epivarinsi 20% ara 1.400E teli ektelonismou mono??

I' opos leei o pinakas tous metrane tin aksia pou exei stin antiprosopeia kainurio (19.000) kai aferune ena pososto (28% gia 3-4 xronon) diladi sou bazun teli ektelonismou stin timi 13.700 (19.000 - 28%) opote plironeis teli ektelonismou 2.740 E??

 

An kserei kapoios na mou dieukrinisei..

Thanks

 

Το 206cc εχει ελάχιστη τιμολογιακή αξία 14.116€.Παλαιότητα 3-4 χρονια για μοντέλο 2004 -28% (με τους παλιού πινακες -αφού δεν αναφέρεις χιλομέτρα και ακριβή ημερομηνιά Α' άδειας για να υπολογίσω μήνες παλαιοτητας ).Αρα 14.116-28%=10.163*20%=2.032€+εξοδα εκτελωνιστη.

 

Ολα τα παραπάνω με την προύποθεση οτι το αμαξι ειναι Euro 4 γιατι αν ειναι Euro 3 κλαφτα...

Link to comment
Share on other sites

Rallis eisai asteri, fenetai oti to katexeis. Aplos please explain ligo gia na katalabume pos bgainei to thema. Tin elaxisti timologiaki aksia 14.116 pos tin ebgales? Toso kai kala paei kainurio apo etairia? tin palaiotita -28% tin eixa bgalei kai ego einai gia 1600cc kai palaiotita 3-4 xronon.

 

To euro 3 kai euro 4 ti einai? oi prodiagrafes ripansis?

Link to comment
Share on other sites

Rallis eisai asteri, fenetai oti to katexeis. Aplos please explain ligo gia na katalabume pos bgainei to thema. Tin elaxisti timologiaki aksia 14.116 pos tin ebgales? Toso kai kala paei kainurio apo etairia? tin palaiotita -28% tin eixa bgalei kai ego einai gia 1600cc kai palaiotita 3-4 xronon.

 

To euro 3 kai euro 4 ti einai? oi prodiagrafes ripansis?

 

Το 14.116 βγαινει από τους πίνακες εδώ.

Τα euro 3 είναι προδιαγραφες ρύπων βάσει των οποίων βγαίνει το ποσοστό φόρου.Το 20% είναι για euro 4.Για euro 3 πάει 45%.:cry:

Link to comment
Share on other sites

Ο πίνακας αυτός υποτίθεται ότι είναι ακριβής ως προς τί???

Γιατί κοιτώντας για ένα BMW X5 2004 δίνει αξία από 27000 έως 35000 ευρώ!!! Άλλ'αντ'άλλων!! μάλλον πρόκειται για κάποιο πίνακα που σύνταξε κάποιος εκτελωνιστής με βάση τις δουλειές που έχει κάνει αυτός και άλλοι σε μεγάλο χρονικό διάστημα (γι'αυτό και οι διαφορές).

 

Έπειτα η τιμή CIF βάση της οποίας θα εκτιμηθεί ο φόρος είναι η ΧΟΝΔΡΙΚΗ αξία του ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΟΥ αυτοκινήτου (και ΟΧΙ του καινούργιου) όπως την δίνει ο έλληνας αντιπρόσωπος στην υπηρεσία Αξιών του Τελωνείου (κάτι σαν τις τιμές μεταχειρισμένων του AUTO-ΤΡΙΤΗ ένα πράγμα, αλλά πρόκειται για τις τιμές χονδρικής και όχι λιανικής).

 

Η Ουσία δλδ. είναι να ξέρει κάποιος ποια είναι η τιμή CIF (ή αλλιώς φορολογητέα αξία για το τελωνείο) του μοντέλου που τον ενδιαφέρει για να αναζητήσει ανάλογης αξίας αυτοκίνητο (ή να πάρει ανάλογο τιμολόγιο).

 

Τώρα, αν κάποιος έχει ή γνωρίζει αυτές τις τιμές, ας μας ενημερώσει!!

Link to comment
Share on other sites

Ο πίνακας αυτός υποτίθεται ότι είναι ακριβής ως προς τί???

Γιατί κοιτώντας για ένα BMW X5 2004 δίνει αξία από 27000 έως 35000 ευρώ!!! Άλλ'αντ'άλλων!! μάλλον πρόκειται για κάποιο πίνακα που σύνταξε κάποιος εκτελωνιστής με βάση τις δουλειές που έχει κάνει αυτός και άλλοι σε μεγάλο χρονικό διάστημα (γι'αυτό και οι διαφορές).

 

Έπειτα η τιμή CIF βάση της οποίας θα εκτιμηθεί ο φόρος είναι η ΧΟΝΔΡΙΚΗ αξία του ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΟΥ αυτοκινήτου (και ΟΧΙ του καινούργιου) όπως την δίνει ο έλληνας αντιπρόσωπος στην υπηρεσία Αξιών του Τελωνείου (κάτι σαν τις τιμές μεταχειρισμένων του AUTO-ΤΡΙΤΗ ένα πράγμα, αλλά πρόκειται για τις τιμές χονδρικής και όχι λιανικής).

 

Η Ουσία δλδ. είναι να ξέρει κάποιος ποια είναι η τιμή CIF (ή αλλιώς φορολογητέα αξία για το τελωνείο) του μοντέλου που τον ενδιαφέρει για να αναζητήσει ανάλογης αξίας αυτοκίνητο (ή να πάρει ανάλογο τιμολόγιο).

 

Τώρα, αν κάποιος έχει ή γνωρίζει αυτές τις τιμές, ας μας ενημερώσει!!

 

Α)Ο πίνακας αυτός είναι στο site του ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ!!!Δεν τον έβαλα εγώ - ούτε κανένας εκτελωνιστής.Είναι οι επίσημες εργοστασιακές τιμές καινούριου αυτοκινήτου που δηλώνουν οι αντιπροσωπίες αυτοκινήτων στο υπουργείο.Τόσο τα παίρνουν τα αυτοκίνητα οι αντιπροσωπίες από τα εργοστάσια.Μετά προστίθενται στην τιμή τέλος ταξινόμησης,ΦΠΑ,εμπορικό κέρδος εισαγωγέα,εμπορικό κέρδος μεταπωλητη κτλ.Γι αυτό φτάνει στην διπλάσια τιμή από όσο βλέπετε.

Β)Οι δύο στήλες τιμών είναι η ελάχιστη και η μέγιστη.Εξαρτάται από τα επίπεδα εξοπλισμου.Αλλη τιμή έχει η βασική έκδοση και άλλη η full extra.

Γ)Οσον αφορά στην τιμή CIF μην γράφουμε οτι θέλουμε.Παραθέτω τι λέει στο παρακάτω λινκ του υπουργείου στη μέση της σελίδας που λέει ''Φορολογητέα Βάση''

 

''Φορολογητέα βάση

Η φορολογητέα αξία για την επιβολή του τέλους ταξινόμησης διαμορφώνεται από την τιμή χονδρικής πώλησης του αυτοκινήτου, όπως αυτή εμφανίζεται στους σχετικούς τιμοκαταλόγους των επισήμων διανομέων, συνυπολογιζόμενων και των εξόδων ασφάλισης και μεταφοράς του αυτοκινήτου στη χώρα. Η τιμή αυτή, δεν μπορεί να είναι μικρότερη από την τιμή αγοράς του αυτοκινήτου.

 

Το συμπιεσμένο αρχείο ΠΙΝΑΚΑΣ ΕΛΑΧΙΣΤΗΣ & ΜΕΓΙΣΤΗΣ ΑΞΙΑΣ ΤΕΛΩΝΙΣΘΕΝΤΩΝ ΟΧΗΜΑΤΩΝ μπορεί να χρησιμοποιηθεί για εύρεση τιμών.

 

Προκειμένου για μεταχειρισμένα αυτοκίνητα, ή κατά τα παραπάνω τιμή χονδρικής πώλησης που είχαν ως καινούργια, μειώνεται κατά ένα ποσοστό λόγω φθοράς από τη συνήθη χρήση ή άλλη αιτία σύμφωνα με την παρακάτω κλίμακα.''

 

Αν δεν σου κάνουν αυτές οι τιμές (οχι γιατί δεν έιναι σωστές ,αλλά γιατί δεν έχουν μοντέλα μετά το 2005 ή γιατί δεν βρίσκεις το δικό σου) πάρε τηλ την ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΑΞΙΩΝ ΕΜΠΟΡΕΥΜΑΤΩΝ και ρώτα.Τηλ 210-4802433

Link to comment
Share on other sites

Ston pinaka pou edoses to 206 cabrio to bgazei 7851 Euro forologitaia aksia.. ta 14.116 pou eides esi den ta brika

 

Episis poia einai ta extra pou forologunte kai poso? PX, dermatina kathismata? clima?

 

Αυτο το 206 cabrio είναι το μοντέλο 2001.Εγώ σου είπα την τιμή για το 2004-τέτοιο μοντέλο δεν είναι?.Είναι πιο πάνω στο νταμάκι Ε8722(excel).

 

Για μένα επειδή το αυτοκίνητό μου δεν εισαγόταν με δερματινο σαλόνι και εμένα είχε μου πρόσθεσε 1000+€ στην αρχική φορολογητέα αξία.Οι τιμές του παραπάνω πίνακα είναι τιμές όπως το πούλαγαν στην Ελλάδα-με εκείνο τον εξοπλισμο.Τώρα αν θα στα χρεώσουν ή όχι είναι θέμα εκτελωνιστή και αν θα κάνει αυτοψία ο τελωνειακός στο αυτοκίνητο ή όχι(γιατί σε γνωστό ήταν μάγκας ο εκτελωνιστής και δεν το πήγε καθόλου στο τελωνείο για να το ελενξουν-ενώ εμένα το πήγα και το είδανε)

 

Πάντως για κάθε απορία γιατί παίζονται πολλά λεφτά με τέτοια θέματα-μπορεί να σου έρθει ο κούκος αηδόνι ,πρίν αγοράσετε ΖΗΤΗΣΤΕ ΜΕ ΦΑΞ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ και δειξτε την σε εκτελωνιστή να σας πει ποιές προδιαγραφές πληρεί το αυτοκίνητο.Γιατί αν το αγοράσετε και στο τελωνείο σας πούν οτι ανήκει σε προηγούμενη προδιαγραφή ρύπων και οχι Euro 4 τι θα κάνετε?

 

Ο εκτελωνιστής μπορεί να σας πεί και πόσο θα κάνει το τελωνείο εκ των προτέρων (αυτή είναι η δουλειά του) ,αλλά και να μην μπορεί ΡΩΤΗΣΤΕ ΤΗΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΑΞΙΩΝ.Είναι η μόνη αρμόδια.

Link to comment
Share on other sites

Η απίστευτη σιγουριά σου για την euro 4 με προβληματίζει...είναι δυνατόν 20 ολόκληρες μέρες να μην υπάρχει στην επίσημη τελωνειακή ενημέρωση???

Κάτι δεν κάθεται καλά εδώ...

Επίσης είναι δυνατόν εκτελωνιστής ο οποίος πνίγεται στη δουλειά να μου λέει ότι με euro 3 θα πάει στο 50% και να μου δίνει κ το ακριβές ποσό? Και συνεχίζει να κάνει ακόμη αυτή τη δουλειά???

Τί να πω...αν γίνει κι αυτό...

Link to comment
Share on other sites

ΟΚ!Εχεις δίκιο-λάθος μου.Δεν ξαναμιλάω αναφερόμενος σε Euro 3 kai Euro 4.Τουλάχιστον μέχρι να μας ενημερώσει κι άλλος ένας που θα έχει εκτελωνίσει αυτοκίνητο με την καινούρια χρονιά.

Γι πράγματα για τα οποία ξέρω-είμαι σίγουρος-έχω στοιχεία , μιλάω και αναφέρομαι σε αυτά (στα στοιχεία που έχω) για να μην τίθεται θέμα παρεξήγησης-αμφισβήτησης.Πιο πάνω παραθέτω links από σελίδα του υπουργείου οικονομικών.

Για πράγματα που δεν είμαι σίγουρος , αλλά ακουσα-μου είπαν-μαλλον είναι έτσι-υποθέτω ,τα λέω με μια επιφύλαξη.

 

Σχετικά με τα Euro 3-Euro 4 έτσι μου είπε ο εκτελωνιστής μου, οτι άλλαξε η νομοθεσία.Το αυτοκίνητό μου μπήκε στην Ελλάδα το Δεκέμβριο 2007 και το εκτελώνησα στις 7 Ιανουαρίου 2008 (είχα περιθώριο μέχρι τις 15 του επόμενου μήνα από την άφιξη του οχήματος) με την παλιά νομοθεσία.Βασικά ο εκτελωνιστής όταν είδε οτι το όχημα ήταν Euro 3 πρασίνησε γιατί δεν θυμόταν οτι είχε μπεί πρίν την αλλαγή του έτους-αρα πήγαινε με τον παλιό νόμο.

Επίσης μπροστά μου μίλαγαν οι εκτελωνιστές με τους τελωνειακούς ενώ περίμενα για την αυτοψία,σχετικά με τα καινούρια ποσοστά της καινούριας οδηγίας.

Τα άκουσα-μου τα είπαν-τα μεταφέρω χωρίς να θέλω να κάνω τον πολύξερο-δεν έχω ούτε να χάσω ούτε να κερδίσω αν ισχύουν ή οχι.Μακάρι να μην είναι έτσι και να βγώ ψεύτης.

Μια διασταύρωση πάντως δεν πείραξε κανέναν-ειδικά όταν παίζονται τόσα λεφτά.Αν θελήσεις μπορώ αν είσαι αθήνα να σου δώσω στοιχεία(με pm) άλλων εκτελωνιστών να ρωτήσεις για να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο.

 

Y.Γ. Πολύ καλό το Μ5,μουράτο αυτοκίνητο και πολύ γκάζι.Μόνο να πληρώνει άλλος τις βενζίνες :lol::lol:.Αλήθεια πόσο έχει στη Γερμανία?

Link to comment
Share on other sites

Προσπαθώ να εκτελωνίσω audi 2002. Όσους εκτελωνιστές έχω ρωτήσει μου έχουν πει ξέχνα το.Τα πράγματα έχουν αλλάξει από τις 13/12/07 με εγκύκλιο του Υπ.Οικονομικών προς τα τελωνεία(το έχω διασταυρώσει και από 3 τελωνεία).Αυτά που λέει ο rallys περί EURO3 EURO4 είναι σωστά.Το όλο θέμα βρίσκεται στο κατά πόσο και εάν είναι παράτυπη η χρονική εφαρμογή της εγκυκλίου.Αν δηλ. θα έπρεπε η εγκύκλιος αυτή να δημοσιευτεί στο Φ.Ε.Κ ή στο αν θα έπρεπε να δοθεί ένα εύλογο χρονικό διάστημα 1-3 μηνών για την έναρξη και ισχύ της.Αυτό το λέω γιατί ενώ η εγκύκλιος είχε πάει στις 13/12/07, αυτοί την έθεσαν σε ισχύ από 01/01/08.Ποιος και από που καθορίστηκε η έναρξη ισχύς της
Link to comment
Share on other sites

rallis καλά κάνεις και τα λες γιατί με υποψίασες και θα το ψάξω...το Μ5 θα το αγόραζα γύρω στα 17 χιλιάρικα..

thoumas τί πρόκειται να γίνει τώρα με το audi??? υπάρχει τρόπος???

Link to comment
Share on other sites

Μακάρι να μην είναι έτσι και να μπορέσετε να τα φέρετε τα αυτοκίνητα.Μπορεί ο δικός σου εκτελωνιστής (@stefanos_m539) να έχει ''ακρες'' και να μπορεί να το περάσει το αυτοκίνητο με την παλιά νομοθεσία.Αν είναι έτσι ενημέρωσε και τον φίλο thoumas.

Πάντως ψάξτε το γιατί σκέψου να το πληρώσεις να το φέρεις και να σου βγάλουν άλλα πόσα λεφτά επιπλέον τελωνείο και ουσιαστικά να ''χάσεις'' όσα κέρδισες με την όλη ιστορία.Τότε τι θα γίνει?

 

Και αμα μιλάμε για Μ5 με 4.000cc o φόρος από 50% πάει στο 142%.....:cry::cry:

 

Υ.Γ. Με μια πρόχειρη ματιά που έριξα στους πίνακες το Μ5 του 2001 το δείνουν εργοστασιακή τιμή τουλάχιστον 35.500€.Δηλαδή στην καλή περίπτωση 35.500-46%=19170 επί 50% φόρος ίσον τουλάχιστον 10.000€.

Αλλιώς 19170 επί 142% φόρος 27220€....

Μιλάμε για 17.000€ διαφορά ε?

Link to comment
Share on other sites

stefanos_m539 επειδή δεν έχω χρονικό περιθώριο αν ο εκτελωνιστής σου έχει τη δυνατότητα να κάνει κάτι ενημέρωσέ με. Ο χρόνος με πιέζει πολύ και αν πρέπει να κάνω κάτι,πρέπει να το κάνω άμεσα.
Link to comment
Share on other sites

@thoumas το audi που λες το αγόρασες , το έφερες Ελλάδα και άλλαξε ο νόμος και δεν συμφέρει να το εκτελωνίσεις?Αν είναι έτσι ενημέρωσέ μας πώς έγινε και τι σκοπεύεις να κάνεις.
Link to comment
Share on other sites

@rallis: αντιλαμβάνομαι ότι τις πληροφορίες τις έλαβες από το site του ΥΠ. Οικ. αλλά δυστυχώς στο θέμα τις φορολογητέας αξίας δεν διευκρινίζεται ικανοποιητικά. Γι'αυτό και το minimum και maximum αξίας. Η φορολογητέα αξία εκτιμάται με βάση την αξία CIF του ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΟΥ. Αυτό προκύπτει και από τον πίνακα που έδωσες και τις πάμπολλες διαφορετικές τιμές που αναφέρει...

 

Σχετικά με την εφαρμογή του Euro 3 & Euro 4 και τη νέα οδηγία/εγκύκλιο: Για να τελειώνουμε... αυτή εφαρμόζεται ΚΑΝΟΝΙΚΑ από 1/1/2008 ! Έχει πάει σε όλα τα τελωνεία. Η μόνη εξαίρεση είναι τα αυτοκίνητα τα οποία έχουν δήλωση αφίξεως πριν τις 31/12/2007 στην Ελλάδα. Τελεία και παύλα. Ότι άλλο ακούγεται περί μη εφαρμογής είναι πράσινα άλογα ή ανίδεος αυτός που τα λέει ή απατεώνας.

 

Τώρα αν κάποιος θέλει να πιστέψει στα "κονέ" του "εκτελωνιστή" του και να κάνει το αεροπλανικό, ας είναι έτοιμος να αναλάβει και τις ευθύνες του. Το παράδειγμα που έχω προ-αναφέρει είναι χαρακτηριστικό, καθώς: ο Θεός συγχωρεί, η Εφορία ΠΟΤΈ !

Link to comment
Share on other sites

thoumas ελπίζω την Δευτέρα να μάθω τί μπορεί να γίνει...ευτύχως που από ένστικτο δεν έφερα το αμάξι εκ των προτέρων...

παιδιά να ρωτήσω κάτι που μπορεί να αποτελεί λύση:

τί γίνεται αν προτού έρθει στην Ελλάδα ένα αμάξι, μετατραπεί από ευρώ3 σε ευρω4? κάτι που είναι δυνατό να γίνει και φυσικά αναγράφεται και στα χαρτια του αυτοκινήτου.

αν γνωρίζει κάποιος ας απαντήσει...

απ'οτι έμαθα δεν απασχολεί η χρονολογία του αυτοκινήτου αλλά να πληρεί την 102/Β οδηγία...κι ας είναι 2002 μοντέλο

Link to comment
Share on other sites

Paidia SOS....mia mikri voitheia xreiazomai.

 

Exw vrei kapoia Audi A3 FSI 1.6 2006 kapou 16.000-17.000

Emath (apo telwneiako) oti i timi cif tou aytokinitou einai 11500.

 

Peite mou ti na kanw me to timologio tou aytokinitou?

Paizei i mantres ekei...na mou dwsoun mikrotero timologio???

An ayto den ginetai.....paizei na to agorasei sto onoma tou o gnwstos mou sti germania kai na mou to metavivasei meta....alla ti eggrafa tha prepei na exw otan mpw sto telwneio ellada????

Link to comment
Share on other sites

@rallis,@stefanos_m539 ,gsioutas σας παραθέτω λεπτομέρειες.Το αυτοκίνητο το αγόρασα από Γερμανία και αυτή τη στιγμή βρίσκεται Ιταλία.Στις 20/12 που μίλησα με εκτελωνιστή πριν το αγοράσω δεν μου ανέφερε ότι επίκειται κάποια αλλαγή και έτσι προχώρησα.

Σε τηλεφωνική επικοινωνία που είχα με υπάλληλο τελωνείου όταν του ανέφερα για την αιφνιδιαστική ισχύ της εγκυκλίου μου είπε:έτσι γίνονται αυτά.Όσο αφορά για αλλαγή από EURO3 σε EURO4 το ρώτησα σε συνδιασμό και με πιστοποίηση TUV.Απάντηση αρνητική και από εκτελωνιστές (τουλάχιστον 10)και τελωνιακούς.Δύο εκ/στές μου ανέφεραν ότι περνάνε μόνο κάποια EURO3 με "κλειδί" 62 στην άδεια.Το δικό μου έχει "κλειδί" 44.Τα τελευταία περί κλειδιών με κάθε επιφύλαξη.Το μόνο ερωτηματικό για μένα είναι,αν είναι ή όχι παράτυπη η αιφνίδια εφαρμογή της εγκυκλίου(μέχρι τέλος του χρόνου δεν είχε πάρει χαμπάρι κανένας, απλά λέγανε ότι κάποια στιγμή θα γίνει).Πάνω σε αυτό μήπως υπάρχει κάτι που γνωρίζει ο εκ/στής του @stefanos_m539. Όσο για το τι θα κάνω μετά?Το αυτοκίνητο θα επιστρέψει πίσω είτε για πώληση είτε για ανταλλαγή με κάποιο EURO4.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...