Jump to content

MTN - Κύπρος (Πρώην Areeba)


gmmour
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

nomizo sas afisa arketo xrono na diavasete auto pou akolouthi:

 

ego den tha sxoliaso opiodipote sxolio grapsate, aplos tha po ego tin diki mou empeiria apo tin imera pou egina sindromitis tis areeba, an exete diavasi ta pio pano athra mou se autin tin enotita, tha katalavete, den ipostirizo kamia eteria, aplos ime antikimenikos....

 

ego imouna sindromitis tis cyta gsm, i an thelete tis cytamobile apo to 1999, to parapono mou me tin cyta itane oti den sevontousa to pelati, mou simperiferontousa sa na ime egklimatias otan eperna gia eksipiretisi, ta provlimata pou antimetopiza itane memonomena kai omos diorthonontousa se ligo xroniko diastima, efiga apo tin cyta an den kano lathos 4/10/2004, o logos ixa provlima rithmiseon me mms sto kenourgio mou kinito siemens s65, kai oxi mono den me eksipiretousane alla ixa mia simperifora asximi pros to atomo mou akoma kai apo ipeuthinous, etsi apofasisa na figo(telika to provlima itane rithimseon tis siskeuis mou alla adinatousane na me voithisoune), tote pira tin apofasi na pao stin areeba tis 4/10/2004, ixa mia poli kali eksipiretisi apo tin areeba mexri to genari- flevari peripou, alla na simioso oti voithisa kai ego tin areeba oste na veltiosoune tin ypiresia tous dinontas tous ta provlimata pou antipetomiza sxetika me tin apostoli kai paralavi sms apo to eksoteriko, na simioso oti ixa 2 filou pou douleuan stin areeba mexri prosfata, idiksa arketi ipomoni sta provlimata pou antimetopizane. to teleuteo kero antimetopizo to idio provlima pou ixa me tin cyta, dld, eno sto customer care(pou ine kai oi pio xamilomisthi tis areeba) mou simperiferonte poli sosta kai ine poli eugeniki, den antipmetopizo tin idia antapokrisi i eksipiretisi apo tous ypeuthinous, milisa arketes fores mazi tous, spatalisa mexri tora toulaxisto 10 ores pigenontas sta grafeia tous gia na me voithisoune i eksipiretisoune me ta provlimata pou antimetopiza kai antimetopizo, kai arketa provlimata ine akoma alita, edo kai peripou 3 mines perimeno mia apantisi gia ena provlima kai den perno apantisi, eno exei epikoinonisi dekades fores me to customer care, mou iposxethikane toulaxisto 5 fores oti tha me pari kapios ypeuthinos sxetika me ena provlima pou antipetopizo, toulaxisto na me paroune na me enimerosoune gia tin ekseliksi tou paraponou mou, akoma perimeno apantisi, episis tous ipa oti an den paro apantisi tha tous grapso stis efimerides, kai oti tha tous kano arnitiki diafimisi, pou ine kati pou den thelo na to prakso.... akoma perimeno enimerosi.

akoma antimetopizo adikeologita provlimata sxedo ena xrono meta tin litourgia tous, pou gia mena tis stigmi pou ine enimeri gia auta, ine adikeologito akoma na min epilithoune, me tin cyta i epilisi provlimato ginotane se liges meres.

 

perimeno na liksi to simvolaio mou kai na pao piso stin cyta an den alaksoune ta pragmata...

 

opoios exei amfivolia gia auta pou leo as epikoinonisi mazi mou, ta tou po kai onomata ypalilon tis areeba pou milo mazi tous, i akoma oi ypaliloi tis areeba as mpoune sto sistima na ta doune...

 

euxaristo!

 

tora sas prokalo esas pou ipostirizete tin areeba na mou apantisete, giati opos katalava exete peira kai isaste i armodioi me ta legomena sas, na mou dosete apntantiseis, gia auta pou exo grapsi, kai episis na mou eksigisete an i eksipiretisi pou mou dinoune oi ypeuthinoi(pou ine 0) an exei sxesi me tin texnologia, kai tin ipodomi tis areeba?

ego ksero oti mia kenourgia eteria gia na kerdisi pelates prepei na ependisi stin eksipiretisi gia na kerdisi pelates, tin stigmi apo oti kseroume ine diskolo na exei poli kali ipodomi mesa se 10 mines litourgias tis.

 

ps. paratheto ta links me ta parapona pou ixa katadiastimata, kai eksakoloutho akoma na exo:

 

sxetika me to provlima pou ixa kai exo otan pigeno pafo, mou ksanaetixe to perasmeno savvatokyriako

 

akoma ena provlima entos leukosias to opoio lithike

 

to provlima sto opoio akoma perimeno mia apantisi i mia eksigisi(me to server sms tis areeba)

 

perimeno apantiseis, giati apo oti vlepo ypostirizete tin areeba alla den mou exete dosi mexri tora mia apantisi, i apantiseis pou mou dinete ine tis plakas...

 

an thelete na ypostirizete opoia dipote eteria, na epixirimatologite kai ta to stirizete me sostes apantiseis

Link to comment
Share on other sites

O VR6 uparxei periptwsi na kanei kai burnout panw sou se periptwsi pou tixei.

 

Prepei na eisai ili8ios na 8eleis na apantisw tetoies leptomeries sto oti o filos exei provlima me tin lipsi tou ka8os pigenei Pafo i eixe provlima leukwsia ktl. Pou 8eleis na 3erw tetoies leptomeries afou esi kan den exeis idea kai eisai edw apla gia na les oti ta exeis mazi tous ktl ktl.

Mporei kalista na piasei sto 136 kai na ton e3ipiretisoun ekei afou exei apories kai parapona.

Link to comment
Share on other sites

Mporei kalista na piasei sto 136 kai na ton e3ipiretisoun ekei afou exei apories kai parapona.

 

Auto fanerwnei poso ligo diavases ti eixe na pei. Exei idi milisei me tin Areeba pollostes fores

Link to comment
Share on other sites

Opa...Lexseis opos ilithios ktl parakalw na leipoun. Idios otan den sunodeuontai apo ikanopoiitikes exsigiseis. Opos episis apeiles tou stul "burnout panw sou" (kala ti tainies vlepeis ANTRAKLA ESI kai se exoun epireasei toso ??!!) einai perittes...Allos einai o skopos tou forum kai se eixa proeidopoiisei ...me to stulaki pou grafeis kai tis anakriveies pou dilonneis gia tin areeba i genika tin kiniti tilefonia tha se kraxsoun!! Alla esi epimeneis!! Twra pou sou tin lene min ekneurizese...H toulaxiston apanta se kanena eratima pou thesame kai astous xaraktirismous...afou den sou perna to athlima ti to thes...Asta logia se kapoion pou xserei na ta xeirizete kai exsiga mas me ta 4 xronia peiras pou kouvalas ti ginete ekei stin xwra tou nargile!!
Link to comment
Share on other sites

Mporei kalista na piasei sto 136 kai na ton e3ipiretisoun ekei afou exei apories kai parapona.

 

Auto fanerwnei poso ligo diavases ti eixe na pei. Exei idi milisei me tin Areeba pollostes fores

 

exo milisei para poles fores me to 136, ine eksipiretikoi alla me ta provlimata pou exo den mporoune na me voithisoune oute na me enimerosoune, katagrafoune ta parapona edo kai 3 mines sxedo, gia na me paroune ou ypeuthinoi tilefono, kamia antapokrisi den exo akoma..... giati arage???

Link to comment
Share on other sites

Dustixos file zchristos to giati den se exoun parei akomi auto den to gnwrizw...

 

Oso afora ton allo filo inside , den vlepw tainies opws vlepeis esi epistimonikis fantasias. Kai oso afora <<tin xwra tou nargile>> ennoeis oti einai tourkiko nisi i kati?Eisai ellinas esi i sinomilw me kanena tourko?

 

3erw oti exw 3efigei apo to 8ema tis sizitisis kai apologoume stous upoloipous.

Link to comment
Share on other sites

Dustixos file zchristos to giati den se exoun parei akomi auto den to gnwrizw...

 

Oso afora ton allo filo inside , den vlepw tainies opws vlepeis esi epistimonikis fantasias. Kai oso afora <<tin xwra tou nargile>> ennoeis oti einai tourkiko nisi i kati?Eisai ellinas esi i sinomilw me kanena tourko?

 

3erw oti exw 3efigei apo to 8ema tis sizitisis kai apologoume stous upoloipous.

 

Όντως ξέφυγες.

Τελικά οι υπεκφυγές πρέπει να είναι καθολικό χαρακτηριστικό πελατών που προσπαθούν να πείσουν εαυτούς ότι είναι ικανοποιημένοι με το προϊόν που πληρώνουν.

Κάτι σαν το φανατισμό των οδηγών Lada Samara....

Link to comment
Share on other sites

xaxxaxaxa...eleos!!! Mou thimizei 10xrono paidaki pou tou pirane tin karamella!! Oso afora tin xwra tou nargile ennoousa tn livano kai katepektasi tin areeba...alla pou na to piaseis??!!! Oso afora to allo den apantw kan...pikroxolo sxolio elleipsi epeixririmatwn kai gnwsis tis ellinikis glwssas...Se prospernw...elpizw na valei i areeba kanena allo na apanta sta post giati an perimenoume apo esena tha meinoume me erwtimatika mia zoi...LADA SAMARA olEeeeeee!!!

 

Pisw sto thema kai tha perimenw ton areeba V12 pou thaxei pio dunati apodosi(!!)...Akousa fimes gia push to talk upiresia apo areeba...lete na to kanoun auto to vima meta apo to "boom" tou 3G ? Kai an thimame kala (diorthoste an exw lathos) i upiresia auti prosferete apo mesw GPRS...pos tha to vgaloun afou to GPRS den douleuei??

Link to comment
Share on other sites

distixos oute apo edo mesa tha paro mia apantisi gia ta provlimata pou antimetopizo???

 

nomisa oti tha mou dinate mia lisi, giati dixnate toso enimeroi kai ypostiriktes tis areeba...

 

isos alaksate gnomi to an i areeba ine eteria kinitis tilefonias, isos na katalavate kapoia pragmata kai xasate ta logia sas, kai prospathite na ksefeugete apo to kirio thema mas pou ine i areeba kai oi ypiresies kai i eksipiretisi pou prosferi....

 

nomiza kai ego oti irthe epitelous o antagonismos, kai etrexa na ton stirikso, alla sto telos katalava oti den stirizo ton antagonismo, alla stiriksa tin ekmetaleusi pou mas prosferi i eterias pou legete areeba, mas edikse me tis praksis tis oti den ine katholou sovari....

 

anamenete tis epomenes meres na diavasete ena athro se kapoia efimerida ti prosferi i areeba i mallo to tin den prosferi.... to potiri ksexilise kai ego tha kano to kathiko mou, kanei yposxesis kai taleporia, den iparxi allo anoxi, i ekseftelismos se autous pou tin plironou....

Link to comment
Share on other sites

Akousa fimes gia push to talk upiresia apo areeba...lete na to kanoun auto to vima meta apo to "boom" tou 3G ? Kai an thimame kala (diorthoste an exw lathos) i upiresia auti prosferete apo mesw GPRS...pos tha to vgaloun afou to GPRS den douleuei??

 

Ta proigoumena ta prosperasa dioti dn einai kati p apeuthinet se mena. TOra

PIos s eipe file inside oti to GPRS dn douleuei ? Se pliroforo oti douleuei ka mia xara malista. Telika oi asxetoi arxisan na fenonte ;) . To gprs tis areeba einai poli pio kalo k pio grigoro apo auto tis cytas i tis cytamobilevodafone.

Maybe you were right

But baby I was lonely

I don't want to fight

I'm tired of being sorry ...:shifty:

Link to comment
Share on other sites

distixos oute apo edo mesa tha paro mia apantisi gia ta provlimata pou antimetopizo???

 

nomisa oti tha mou dinate mia lisi, giati dixnate toso enimeroi kai ypostiriktes tis areeba...

 

isos alaksate gnomi to an i areeba ine eteria kinitis tilefonias, isos na katalavate kapoia pragmata kai xasate ta logia sas, kai prospathite na ksefeugete apo to kirio thema mas pou ine i areeba kai oi ypiresies kai i eksipiretisi pou prosferi....

 

nomiza kai ego oti irthe epitelous o antagonismos, kai etrexa na ton stirikso, alla sto telos katalava oti den stirizo ton antagonismo, alla stiriksa tin ekmetaleusi pou mas prosferi i eterias pou legete areeba, mas edikse me tis praksis tis oti den ine katholou sovari....

 

anamenete tis epomenes meres na diavasete ena athro se kapoia efimerida ti prosferi i areeba i mallo to tin den prosferi.... to potiri ksexilise kai ego tha kano to kathiko mou, kanei yposxesis kai taleporia, den iparxi allo anoxi, i ekseftelismos se autous pou tin plironou....

 

Zchristo dn xerw ti douleia kaneis k dn me endiaferei, ALLA otan tha grapseis afta p tha grapseis PROSEXE na ta aitiologiseis k na ta apodixeis dioti diaforetika ................

Maybe you were right

But baby I was lonely

I don't want to fight

I'm tired of being sorry ...:shifty:

Link to comment
Share on other sites

Zchristo dn xerw ti douleia kaneis k dn me endiaferei, ALLA otan tha grapseis afta p tha grapseis PROSEXE na ta aitiologiseis k na ta apodixeis dioti diaforetika ................

 

Diaforetika tette? :lol:

 

Ante Chrysanthe tha se doume kai stis afimerides se liges meres.. pios tin xari sou! :rolleyes:

 

Pios eipe sto parelthon oti antimetwpize provlima me to GPRS? 'H kanw lathos? :X

Link to comment
Share on other sites

pios eipe ? AN milas gia to PRIN diatethei stin agora tote ne itan OMWS se fasi testing k programmatismou oxi diathesis stin agora ara ..............................

Maybe you were right

But baby I was lonely

I don't want to fight

I'm tired of being sorry ...:shifty:

Link to comment
Share on other sites

Ekeinos pou eixe provlima me to GPRS otan diatethike tha to pei soon...

 

(an yparxei kapios diladi)

 

ara............................................................

Link to comment
Share on other sites

me to gprs tis areeba den antimetopizo kanena provlima, kai episis ine arketa grigoro, xoris na antipemopiso kanena provlima to teleuteo dimino, ta kala na legonte, ipame na imaste antikoimeniki! ;)
Link to comment
Share on other sites

xaxxaxaxa...eleos!!! Mou thimizei 10xrono paidaki pou tou pirane tin karamella!! Oso afora tin xwra tou nargile ennoousa tn livano kai katepektasi tin areeba...alla pou na to piaseis??!!! Oso afora to allo den apantw kan...pikroxolo sxolio elleipsi epeixririmatwn kai gnwsis tis ellinikis glwssas...Se prospernw...elpizw na valei i areeba kanena allo na apanta sta post giati an perimenoume apo esena tha meinoume me erwtimatika mia zoi...LADA SAMARA olEeeeeee!!!

 

Pisw sto thema kai tha perimenw ton areeba V12 pou thaxei pio dunati apodosi(!!)...Akousa fimes gia push to talk upiresia apo areeba...lete na to kanoun auto to vima meta apo to "boom" tou 3G ? Kai an thimame kala (diorthoste an exw lathos) i upiresia auti prosferete apo mesw GPRS...pos tha to vgaloun afou to GPRS den douleuei??

 

file apo oti vlepo ise pio enimeros apo mena, tha ithela na me enimerosis pote tha kikloforisi o areeba V12, ton xriazome na me voithisi... please enimeroseme...

Link to comment
Share on other sites

to post den anaferotan se sena alla ston VR6...den pisteuw na peiraxse kanena alla o tropos pou grafw mias kai sarkazomai ekei pou prepei kai otan prepei...

 

Gia to GPRS file chryant kai egw an den kanw lathos thimame kapoios na elege oti den douleuei...twra ta upoloipa gia to "fanikan oi asxetoi" ktl ti tatheles?? Itan anagki na prokaleseis ?? Rwtisa apla giati ontos den gnwrizw sto thema auto... Den nomizw na min stirixsa auta pou exw pei mexri twra antitheta me allous...xalarwse ligo kai afou douleuei to GPRS pes mas gia to push to talk 5 pramata

Link to comment
Share on other sites

eisai megali atsida esi. Megale andra pou perneis kai karamelitses. Tromara sou..Olo uponooumena kai rita eisai alla apoti katalava monos sou ta katalaveneis kai monos sou xairese.Oso afora ta lada samara kai ta kra kra kra pou sinexos les ktl...den 8a sxoliasw...

 

Pios sou eipe oti to GPRS den douleuei pane3ipno on? episeis to 3G pali pios sou eipe oti ekane boom?....ase na mantepsw....o filos sou pou douleuei stin areeba den einai?

Mallon auto 8a einai....

Na sou pw re filoui mou oti egw pou ta xrisimopoiw den exw apolitos kanena provlima ,alla siga pou esi to pane3ipno paidi tou forum 8a eleges oti exw dikaio...xexexe

Link to comment
Share on other sites

to post den anaferotan se sena alla ston VR6...den pisteuw na peiraxse kanena alla o tropos pou grafw mias kai sarkazomai ekei pou prepei kai otan prepei...

 

Gia to GPRS file chryant kai egw an den kanw lathos thimame kapoios na elege oti den douleuei...twra ta upoloipa gia to "fanikan oi asxetoi" ktl ti tatheles?? Itan anagki na prokaleseis ?? Rwtisa apla giati ontos den gnwrizw sto thema auto... Den nomizw na min stirixsa auta pou exw pei mexri twra antitheta me allous...xalarwse ligo kai afou douleuei to GPRS pes mas gia to push to talk 5 pramata

 

File inside exeis dikio dn eprepe na pw tin frasi fanika oi asxetoi alla m fanikan ipervolika auta p graftikan.Ok to duktio tis areeba xtizete akoma k einai fisiko na exei kapoia mikroprovlimata alla na min ta ispoedonoume k ola. A k dn rwtises dilwses oti to gprs tis areeba dn douleuei eipes: "k ti to theloun to push to talk afou to gprs dn douleuei ?". Any way auta eixa na pw

Maybe you were right

But baby I was lonely

I don't want to fight

I'm tired of being sorry ...:shifty:

Link to comment
Share on other sites

Δυο θεματα:

 

Το Push-to-Talk η areeba το ειχε απο την αρχη, αλλα οπως και το Super-CLIP, δεν εφαρμοστηκαν γιατι η areeba δεν εχει διαθεσιμες πηγες για να υποστηριξει αυτες (πολλες αλλες) υπηρεσιες. Ειτε οικονομικες, ειτε προσωπικου ειτε ακομα με πιστη των Λιβανεζων στην επιτυχια τους.

 

Κατι που δεν γνωριζει πολυς κοσμος, η κληση με την areeba πεφτει στις 2 ωρες. και οτι ακομα να γινει αξιοπιστο το handover απο πολη σε πολη.

scripta manent
Link to comment
Share on other sites

Ti enoeis peftei stis 2 wres ???? San milw tou allou sta kala kathoumena an simplirwsoume 2 wres omilia klinei i grammi???
Link to comment
Share on other sites

  • The topic was unpinned
  • This topic was featured and unfeatured

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...