Jump to content

All about Alfa Romeo


GTV
 Κοινοποίηση

Σας αρέσει η Μi.To;  

175 members have voted

  1. 1. Σας αρέσει η Μi.To;

    • Ναι
      125
    • Οχι
      50


Recommended Posts

  • Απαντήσεις 4,4χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

κοντο το μεταξονιο για πισοκουνα.

 

μια χαρα πισωκουμα μπορει να γινει...καποιες εταιριες ΠΡΕΠΕΙ και οφειλουν να βγαζουν πισωκινητα αυτοκινητα σεβομενες την ιστορια τους..μια απ αυτες ειναι σιγουρα η αλφα ρομεο..

Link to comment
Share on other sites

Τη σέβεται την ιστορία της η Alfa φίλε Trancer13, με ελάχιστες εξαιρέσεις, όταν οι αγελάδες ήταν ισχνές και όλοι -στη θέση της- θα έκαναν κινήσεις ανάγκης (βλ. Alfa 90, Alfa Arna, Alfa 155 1.7 κλπ.).

Δεν νομίζω πως το πρόβλημα -τόσα χρόνια- στο να μην βγάζει η Alfa πισωκίνητα μοντέλα ήταν ότι δεν ήθελε, ή δεν σέβονταν την ιστορία της. Κατά τη γνώμη μου, ήταν κάτι πολύ πιο απλό: η Fiat ΔΕΝ ήταν κερδοφόρα, δεν έμεναν money στην άκρη, οπότε πού να βρεθούν οι πόροι για να εξελιχθεί και να δοκιμαστεί μία -σωστή- πισωκίνητη πλατφόρμα? Ο συνήγορος του διαβόλου θα πει, "τόση συνεργασία στήσανε με την GM, χάθηκε ο κόσμος να τους τσιμπήσουν και μία πισωκίνητη πλατφόρμα?". Δεν είναι τόσο εύκολο. Πρέπει η πλατφόρμα να είναι ικανή και να μπορεί να ενσωματώσει την οδηγοκεντρική φολοσοφία της Alfa σαςν μάρκα, και όχι απλά να δέχεται ένα μοτέρ, ένα σασμάν και να παίζει, δεν είναι plug 'n play τα αυτοκίνητα...

Τώρα πια, με την Fiat να αρχίζει να βγάζει λεφτά και δεδηλωμένη την πρόθεση της Alfa να παράγει πισωκίνητα μοντέλα, είναι η καλύτερη εποχή να μοιραστεί και να εξελίξει πλατφόρμες από την Maserati και την Ferrari. Ίδωμεν. Ένα είναι σίγουρο... Σύντομα θα ξαναμπούμε στα έξοδα... ;)

Πάντως, δεν θα διαφωνήσω μαζί σου φίλε Trancer13. Θα ήταν τέλειο ένα Junior JTB με κίνηση στον πίσω άξονα, αλλά η λογική επιτάσσει να γίνουν τα βήματα σιγά-σιγά: ας βγει πρώτα η πισωκίνητη (?) 169 στην πλέον ανταγωνιστική κατηγορία των sedan κύρους και η επιτυχία της ή όχι θα αποτελέσει το πρόκριμα για την υιοθέτηση της πίσω κίνησης και στα χαμηλότερα segments της μάρκας... Εκτός αν ο SakisS ξέρει κάτι παραπάνω :)

Φιλικά...

 

ΥΓ:

κοντο το μεταξονιο για πισοκουνα.

Χμμ... δεν νομίζω. Πχ, δεν είναι και πολύ μικρότερη από μία BMW S1 3p. Απλά όπως προείπα, και ελπίζω να μην κάνω πολύ λάθος, το Gruppo Fiat δεν έχει προς στιγμήν το ρευστό που απαιτείται για να εξελίξει -εκ του μηδενός- μία νέα "κοντή" πλατφόρμα με κίνηση πίσω... Αλάγρα, αλάργα...

Επί προσωπικού: έχω καιρό να μπω σε αυτό το thread... πούλησες ρε σύντεκνε την GT?

CostasP | Proud AlfaHolic | Alfas: Giulietta, Alfetta, 75, 146, 156, 147, (Abarth 500 time-out) πάλι 156, πάλι 147 και πλέον... Jeep Renegade :yawn: !

Current Toys: Apple MacBook Air 11 ('15), Asus Transformer Book T100, Samsung Galaxy Tab3 7.0", Apple TV2, iPad2 32GB WiFi, iPad Mini Retina 16GB WiFi, iPhone 6S 64GB, iPhone 7 Plus 128GB, iPhone XS 256 GB

Link to comment
Share on other sites

Με τις εγγυήσεις της Άλφα τι παίζει? Έχω πρόβήμα με το τζάμι του οδηγού (όταν ανεβοκατεβαίνει τρίζει ανησυχητικά...) Υπάρχει περίπτωση να το καλύψει η εγγύηση?
Link to comment
Share on other sites

Γιώργο

Από προσωπική εμπειρία, στην 156 μου είχαν αλλάξει το καπάκι του αερόσακου συνοδηγού το οποίο δεν είχε ΚΑΝΕΝΑ πρόβλημα, απλά προεξείχε ελαφρώς. Άρα, γιατί να μην στο κοιτάξουν. Κατά πάσα πιθανότητα, έχει λασκάρει ο "οδηγός" του τζαμιού. Στη θέση σου, και βέβαια θα πήγαινα στην Alfa να το δουν...

CostasP | Proud AlfaHolic | Alfas: Giulietta, Alfetta, 75, 146, 156, 147, (Abarth 500 time-out) πάλι 156, πάλι 147 και πλέον... Jeep Renegade :yawn: !

Current Toys: Apple MacBook Air 11 ('15), Asus Transformer Book T100, Samsung Galaxy Tab3 7.0", Apple TV2, iPad2 32GB WiFi, iPad Mini Retina 16GB WiFi, iPhone 6S 64GB, iPhone 7 Plus 128GB, iPhone XS 256 GB

Link to comment
Share on other sites

Αν εισαι μεσα στα 2 πρωτα χρονια να τους το πας αμεσως...

Αν εισαι στον τριτο ειναι στην διακριτικη τους ευχερεια να σε βοηθησουν αν και ο μηχανισμος των ηλεκτρικων παραθυρων εξαιρειται απο την εγγυηση κατα το 3ο ετος!!

 

Το πιθανοτερο ειναι οτι θα θελει λιγο καθαρισμα... (συγκεκριμενα ο μηχανισμος αλλα οι τα αυλακια στα οποια κινηται το κρυσταλο!)

Link to comment
Share on other sites

Alfa Mi.To: World Premiere

 

With the Mi.To, Alfa Romeo wishes to offer a new generation of Alfa aficionados the most compact sports car ever.

 

An up-to-date and innovative car, a name redolent of history. The name Mi.To has great evocative resonance for Alfa Romeo, since it was chosen as a sign of a deep-seated link between the past and future of the brand: between Milan, the city of design that brought the car's style into being, and Turin, which will be responsible for its industrial production. A decision that highlights the brand's strong desire to consolidate its Milanese roots.

 

The Mi.To is the first car to be built since the 8C Competizione, Alfa Romeo's icon of style and technology, from which it borrows certain characteristic traits: the particular shape of the unframed side windows, the three-lobed motif that distinguishes the front bumper, the shape of the headlights and the LED tail lights. The headlights and tail lights represent a distinctive personalised feature: a frame featuring different forms of material processing and colours to create an ultra-stylish eye-liner effect that underscores the car's style and aggression.

 

The highly personal dashboard and seats ensure that the interior represents the ultimate expression of Italian style, welcoming yet sporty, with top-quality materials and the closest attention to detail.

 

The greatest thought has also gone into defining the dimensions, which add up to a compact and dynamic shape: the Mi.To is 4.06 metres long, 1.44 metres high and 1.72 metres wide.

 

Style, design, and more: performance and technology must always be top-of-the-range in an Alfa Romeo. As all the brand's models, the Mi.To is able to appeal to the most demanding customers with its exciting driveability, determined partly to the Alfa DNA system. This control acts on the engine, brakes, steering, suspension and gearbox, allowing three different vehicle behaviour modes based on the driving style best suited to the situation or the customer's wishes: supersporting (Dynamic), town driving (Normal), maximum safety even in difficult grip conditions (All-Weather). Mi.To is the first car in its segment to offer such innovative technological content.

 

Great performances are guaranteed by a range of 4 engines, all Turbo (petrol and diesel), that currently range from 90 hp up to 155 hp, with the range due to be extended by even higher power ratings.

 

Performance and handling have been developed and optimised to offer maximum driving satisfaction in complete safety. The Mi.To offers true Alfa Romeo sporting ride, featuring contractive suspensions – standard on all specifications and engines – that considerably reduce roll and maximum active, passive and preventive safety: VDC stability system as standard and a vehicle structure that is already designed to obtain the top EuroNCAP rating in the future.

 

The Alfa Mi.To will be introduced to the international press during June and will then be gradually introduced from July in all the major markets.

 

 

 

http://img.auto.cz/autofun_cz/img/galleries/armi10_47d9421d19d82.jpg

http://img.auto.cz/autofun_cz/img/galleries/armi30_47d9421d40abf.jpg

http://img.auto.cz/autofun_cz/img/galleries/armi40_47d9421d6baab.jpg

Link to comment
Share on other sites

πολυ καλο!!!αν και προτιμουσα το ονομα junior...

ενδιαφερον θα εχουν οι τυπου manettino ρυθμισεις....;)

Link to comment
Share on other sites

Το αμαξι ειναι Θ-Ε-Ι-Κ-Ο αλλα το ονομα του ειναι σοβαρο marketing mistake...

 

το ονομα πράγματι ειναι λιγο περιεργο για alfa..κατι σε ανατολιτικο/κορεατικο μου κανει το Μι το...

 

νομιζω οτι με ενα λευκο φιογκο θα ειναι τελειο (μπαμπα ακους?)

μ αρεσει που θυμιζει μια μικρη 8c

 

 

πανεμορφη..έρωτας..η Μι το νγκα

Κυνήγα το λευκό της ζωής σου

Link to comment
Share on other sites

Ebay, αγορα σηματος "Junior" με τα καλιγραφικα γραμματα και αντικατασταση του ελλεινου Μι.Το!!

Εγω αυτο το αμαξι σαν Junior το εμαθα και ετσι θα το αποκαλω...

Link to comment
Share on other sites

Mi.To ειπαμε σημαινει milano,torino,σωστα?ε,οταν βγει η gta με τα 230 αλογα θα σημαινει Mini Torturer!!!:shifty::lol::lol::lol:..&οταν γινει μυθος το αμαξακι τοτε το ονομα θα του ταιριαζει γαντι!καπου διαβασα οτι MITO σημαινει μυθος στα ιταλικα:D

 

τεσπα αληθεια δεν θα την βγαλει με μοτερ καντα στα 180 αλογα?μονο απο 90 εως 155&μετα κατευθειαν στα 230?πολυ μεγαλο το κενο μου φαινεται!?!&τι τιμες λετε να παιξει?

[sIGPIC][/sIGPIC]TOYOTA COROLLA AE86..&τα μυαλα στα καγκελα!!!
Link to comment
Share on other sites

Tο όνομα Junior αποφάσισαν να το χρησιμοποιήσουν σε κάποιο μελλοντικό coupe....ίσως στον αντικαταστάτη της Gt.H Mi.To θα είναι η πρώτη ΑR που θα εφοδιαστεί με Multiair μέσα στο 2009.Στην Ιταλία θα ξεκινά από 15.000e συμπεριλαμβανομένων των φόρων.

 

Για τους κινητηρες μεχρι στιγμης γνωριζουμε....

1.3JTDm 95hp

1.4JTB 120hp

1.4JTB 155hp (στο λανάρισμα)

1.6JTDm 120hp ( >> )

 

2009-->Ο βασικός 1.4JTB 120hp θα αντικατασταθεί από τον 1.4Τ Μultiair 130hp και η Gta θα φορά τον 1.8JTB 230hp.

 

http://i30.tinypic.com/f4ld9t.jpg

Link to comment
Share on other sites

επιτελους αλογα απο την alfa romeo,ελπιζω κι αξιοπιστα.

Η υπομονή είναι πικρή,αλλά ο καρπός της είναι γλυκός.

Link to comment
Share on other sites

Απλά...πανέμορφη!

Το πάντρεμα της μάσκας - υπόδειγμα ιταλικού design - της 8C με το μικρό αμάξωμα και οι αναφορές στη Ferrari στα πίσω φανάρια δημιουργεί ένα απίστευτο αισθητικό αποτέλεσμα. Νομίζω ότι κάπου διάβασα ότι οι πόρτες δεν έχουν τελάρα στα παράθυρα, κάτι που αν αληθεύει, ενισχύει τις sport αναφορές.

Amelidis... φαντάσου την σε έκδοση GTA, με σκούρα κρύσταλλα εμπρόσθιων φαναριών, διακριτική αεροτομή στο τελείωμα του πορτ-μπαγκάζ, διάκοσμο αλουμινίου στο εσωτερικό, 2πλά (ίσως και -χμμ- 4πλά) μπουριά στις εξατμίσεις, μικρά side-skirts, 18άρες, brembo's κλπ. Από τώρα μου τρέχουν τα σάλια... :)

Όπως προείπα, ενδέχεται -σοβαρά- να είναι η επόμενη ερωμένη μου... Άσχημο πράμα η καψούρα ρε γμτο... πόσο μάλλον με ιταλίδα!

CostasP | Proud AlfaHolic | Alfas: Giulietta, Alfetta, 75, 146, 156, 147, (Abarth 500 time-out) πάλι 156, πάλι 147 και πλέον... Jeep Renegade :yawn: !

Current Toys: Apple MacBook Air 11 ('15), Asus Transformer Book T100, Samsung Galaxy Tab3 7.0", Apple TV2, iPad2 32GB WiFi, iPad Mini Retina 16GB WiFi, iPhone 6S 64GB, iPhone 7 Plus 128GB, iPhone XS 256 GB

Link to comment
Share on other sites

εγω αν και γνωστος προπελακιας δεν εχω παρα να παραφεχτω οτι αυτο το αυτοκινητο θα φερει μια μικρη επανασταση ειδικα στις νεαρες 18/33 ηλικιες...

 

ειναι πολυ ομορφη αλλα περιμενω να δω ακομα εσωτερικο και τιμες...

 

ταξιδιωτη φιλε εχουμε καιρο να τα πουμε ολα καλα?

 

η Μ3/Ε46 δικη σου ε?αλλαξοπιστησες?τι εγινε η GT?

Δημήτρης

XS Max 512gb.

Link to comment
Share on other sites

Απλά...πανέμορφη!

Το πάντρεμα της μάσκας - υπόδειγμα ιταλικού design - της 8C με το μικρό αμάξωμα και οι αναφορές στη Ferrari στα πίσω φανάρια δημιουργεί ένα απίστευτο αισθητικό αποτέλεσμα. Νομίζω ότι κάπου διάβασα ότι οι πόρτες δεν έχουν τελάρα στα παράθυρα, κάτι που αν αληθεύει, ενισχύει τις sport αναφορές.

Amelidis... φαντάσου την σε έκδοση GTA, με σκούρα κρύσταλλα εμπρόσθιων φαναριών, διακριτική αεροτομή στο τελείωμα του πορτ-μπαγκάζ, διάκοσμο αλουμινίου στο εσωτερικό, 2πλά (ίσως και -χμμ- 4πλά) μπουριά στις εξατμίσεις, μικρά side-skirts, 18άρες, brembo's κλπ. Από τώρα μου τρέχουν τα σάλια... :)

Όπως προείπα, ενδέχεται -σοβαρά- να είναι η επόμενη ερωμένη μου... Άσχημο πράμα η καψούρα ρε γμτο... πόσο μάλλον με ιταλίδα!

Πλακα κανεις?!?! Απο τωρα μαζευω λεφτα... και δεν κανω πλακα!!

Εχω 1 χρονο στρατο, μεταπτυχιακο και οταν επιστρεψω Ελλαδα αυτο το αυτοκινητο θα ειναι το καλωσορισμα μου....

 

Πραγματικα την εχω ερωτευτει!! Οπως την περιεγραψες ΑΛΛΑ με την ζαντα που φοραει επανω στις φωτος!! Μετα τις 5κυκλες των GTA νομιζω οτι αυτη η ζαντα της 8C ειναι πραγματικο ΚΟΣΜΗΜΑ!!

Link to comment
Share on other sites

amelidi εχεις και εσυ καιρο να περασεις εντελως στην αλλη θρησκεια...

 

θυμαμαι στα 18 μου ηθελα την 145...

 

τωρα...ξερεις...

 

ειλικρινα ομως ειναι πραγματικα πανεμορφο...

Δημήτρης

XS Max 512gb.

Link to comment
Share on other sites

amelidi εχεις και εσυ καιρο να περασεις εντελως στην αλλη θρησκεια...

 

θυμαμαι στα 18 μου ηθελα την 145...

 

τωρα...ξερεις...

 

ειλικρινα ομως ειναι πραγματικα πανεμορφο...

 

εγω στα 19 σχεδον 20 μπορω να την εχω την κουκλα?:love::food:

λες να γραψω γραμμα στον Αγιο?:love::baby::baby::dance::up:

Κυνήγα το λευκό της ζωής σου

Link to comment
Share on other sites

Πλακα κανεις?!?! Απο τωρα μαζευω λεφτα... και δεν κανω πλακα!!

Εχω 1 χρονο στρατο, μεταπτυχιακο και οταν επιστρεψω Ελλαδα αυτο το αυτοκινητο θα ειναι το καλωσορισμα μου....

 

Πραγματικα την εχω ερωτευτει!! Οπως την περιεγραψες ΑΛΛΑ με την ζαντα που φοραει επανω στις φωτος!! Μετα τις 5κυκλες των GTA νομιζω οτι αυτη η ζαντα της 8C ειναι πραγματικο ΚΟΣΜΗΜΑ!!

 

Εγώ που ξεμπέρδεψα με μεταπτυχιακό και στρατό δικαιούμαι να ονειρεύομαι ότι θα είναι το επόμενο αυτοκίνητό μου προς το τέλος του χρόνου;:happy:

 

Εξωτερικά είναι εκ-πλη-κτι-κή! Περιμένω περισσότερες λεπτομέρειες απλά για να επισημοποιηθεί ο έρωτας!

seventh_heaven

http://www.myphone.gr/mp1/support/myphoneuser.jpg

Link to comment
Share on other sites

συγνωμη αυτη ειναι η τελικη της μορφη?αν ναι θα παρω κι εγω,παιδια ειναι πανεμορφη.

Η υπομονή είναι πικρή,αλλά ο καρπός της είναι γλυκός.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...