Jump to content

All about Alfa Romeo


GTV
 Κοινοποίηση

Σας αρέσει η Μi.To;  

175 members have voted

  1. 1. Σας αρέσει η Μi.To;

    • Ναι
      125
    • Οχι
      50


Recommended Posts

Εν ολιγοις δεν διαφωνουμε σε κατι.Η αλφα θα προμηθευεται κινητηρες απο την GM(εδω εμπλεκεται η Holden και η Opel) τους οποιους κατα ποσοστο εξαρτηματων και tuning αναπτυσει και εξελισσει η ιδια.Οπως ακριβως επρατε και μνε κινητηρες του gruppo.

 

Παρολ'αυτα κοσμοι μας χωριζουν οσον αφορα την ιδεολογια και αντιληψη.Θα περιμενα να μου πεις για ποιο λογο οι μηχανικες επεμβασεις της θα κανουν τη διαφορα στους κινητηρες της GM.H πως διασωζεται το αμιγες και ανοθευτο πνευμα της πολυχρονεμενης αλφα σε εναν κοσμο της αυτοκινησης που με κοινες πλατφορμες,R&D και συγχωνευσεις οδηγειται στην μαζοποιηση.Η εστω που κολλαει ο Γερμανος Karl-Heinz Kalbfell στο ολο εγχειρημα.

 

Κακα τα ψεμματα.Η πραγματικοτητα αλλαζει και η αλφα προσαρμοζεται σαν επιχειρηση που θελει να διασωσει κατ'αρχας το τομαρι της(μεχρι προτινος τουλ) και στη συνεχεια να βγαλει κερδος.Που λοιπον εντοπιζεται η ιταλικοτητα(sic) της φιρμας οταν σε αυτην εργαζονται τοσοι μη Ιταλοι?Οταν οι ιδιοι οι κινητηρες που θα χρησιμοποιει θα κατασκευαζονατι σε πρωτο σταδιο εκτος Ιταλιας.

 

Αλλα τα συμπλεγματα βγαινουν δυστυχως στην επιφανεια.Η εμμονη με τον Βαυαρο κατασκευαστη ειναι ενδιαφερουσα.Αλλα σε μια εποχη που ο καθεννας προσπαθει να γινει κατι αλλο απο αυτο που ειναι(Η Skoda-Seat,η Seat-Alfa Romeo,η Alfa-Romeo-ΒΜW κ.ο.κ)τι νοημα εχει η συγκριση?Ειναι απλα εργαλειο μαρκετιγκ για τα κεφαλια στο Μιλανο προκειμενου να πεισουν καποιους σαν εσενα.Ενω η BMW προχωρα,εμπλεκομενη στην επιτομη του μηχανινοκινητου αθλητισμου, η αλφα ρομεο γιορταζει τις σποραδικες επιτυχιες στο πρωταθλημα τουρισμου.Οσον αφορα τον στιβο των πωλησεων ραντεβου στην ανακοινωση για τα κερδη και τους ρυθμους αναπτυξης του τρεχοντος εξαμηνου

 

Ευχαριστω για την προσοχη και ελπιζω να μην σπαταλησεις τοβν χρονο σου αποκλειστικα για να μου την πεις και να εισπραξεις την καταξιωση του σοβαρου οπως λες φορουμ

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 4,4χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

ΔΕν ζηταω ουτε από εσενα ούτε από οποιονδήποτε φίλο νά συμφωνείτε μέ όσα γράφω, ζητάω όμως νά τά διαβάζετε προσεκτικά καί νά μήν αλλοιώνετε τό νόημά τους.Με την απαντηση σου δειχνεις οτι δεν διαβασες ουτε το 10% των οσων ανεφερα και απλως θες να πεις τα δικα σου.

 

Moνο και μονο οι ανακριβειες που γραφουν τα παλια ξυνα σταφυλια αρθρα που ποσταρεις δειχνουν ποσο εγκυρες ειναι οι πηγες των εν λογω δημοσιογραφων-ΦΟΒΕΡΗ Η ΤΕΚΜΕΙΡΙΩΣΗ ΣΟΥ,με κατηγορεις οτι ποσταρω αραδες και το μονο επιχειρημα σου ειναι 2 αρθρα που βρηκες στο trashinternet....Ακομα γελω με αυτο περι πλατφορμας...βοηθησε αρκετα η Gm στο ολο project........

 

Premium

Για να κατασκευασουν την πλατφορμα χρησιμοποιησαν απο την Fiat την τεχνολογία Mutisplit που επιτρέπει στο ίδιο πάτωμα να έχεις τη δυνατότητα να έχεις κινητήρα στο διαμήκη ,στον εγκάρσιο άξονα και κιβώτιο στον εγκαρσιο διαμήκη η transaxle... αλλάζωντας απλώς κάποια τμήματα του πατώματος....αρα η βαση ηταν ηδη ιταλικη....η saab διεθεσε στο project τους καλυτερους μηχανικους της που βοηθησαν στο στησιμο της πλατφορμας στον δρομο μειωνοντας ετσι το κοστος εξελιξης για την ιταλικη εταιρια.Λογω οικονομικων προβληματων εγκαταλειπει το project μετα απο ενα χρονο.Το 2002 η 'Αλφα Romeo μένει μόνη στην εξέλιξη του πατώματος Premium και για να κρατήσει το κόστος εξέλιξης του πατώματος σε πιο λογικά επίπεδα μια και θα ήταν αδύνατο να προωθήσει ένα πάτωμα που θα χρησιμοποιούσε μόνο στα μεγάλα μοντέλα επέλεξε να το χρησιμοποιήσει και στα μεσαία παρόλο το γεγονός οτί είναι εξαιρετικά ακριβό...και έτσι ακύρωσε τo project 938 για αντικαταστάτη της 156 με πάτωμα Epsilon με διαφορετικές αναρτήσεις...και δημιούργησε το project 939 για αντικαταστάτη της 156 με πάτωμα Premium.....με λιγα λογια το premium προοριζοταν για 166-9-5 γι'αυτο και η κορυφαια στρεπτικη ακαμψια.Το πατωμα premium χρησιμοποιει διπλα-τετραπλευρα ψαλιδια μπροστα,πίσω ανάρτηση τύπου τριλινκ η οποία είναι αποδεδειγμένα ο πιο αποτελεσματικός τύπος multilink και ενεργητικό σύστημα τετραδιευθυνσης 2ης γενιας 4WS.Μετα τι ηλιθιοτητες γραφει το αρθρο οτι επειδη η Gm βοηθησε στην πλατφορμα(καλο ανεκδοτο-στην Fiat ποτε δεν λαμβανουν υποψιν τους τα test που κανουνε με αυτοκινητα του ανταγωνισμου αυτα της Gm γιατι τα θεωρουν απαραδεκτα.Αλλωστε γιάυτο και ειρωνικα της Fiat-Gm Pow την αποκαλουν Fiat Powertrain αφου η Gm περα απο την οικονομικη επενδυση δεν κανει τιποτα...μα ειναι δυνατον το υπεραυτοκινητο c6 της Gm να χρησιμοποιει εν ετη 2005 φυλλα σουστας?) και τους κινητηρες θα βοηθησει την Αlfa Romeo να εναρμονιστει με τα Αμερικανικα στανταρ και να γυρισει στην Αμερικη.Η Alfa Romeo επιστρέφει στις ΗΠΑ το 2007 είναι πλεον επισημο και το corporate site της εταιρίας το αναφερει εδω και δυο βδομαδες και διοριστηκε το περασμενο ιουνιο υπευθυνος για την Alfa Romeo στις USA.Η επιστροφη θα γινει μεσω ενος δικτυου dealer maserati/ferrari,maserati ex alfa αλλά και αρκετούς νεους..... ολοι οι νεοι dealer ex alfa ή τελείως καινουριοι θα πωλουν και Μaserati.H Αlfa Romeo μετά απο απουσια πάνω απο 10 ετων απο τις ΗΠΑ συμμετειχε επισημα στο pebble beach concours of elegance οπου και ειναι το main feature....παρουσιάζοντας την Alfa 8c Spider

 

Οσον αφορα τους κινητηρες σου εξηγησα οτι τα μπλοκ κατασκευαζονται στο εργοστασιο της Gm στην Αυστραλια που ειναι πολυ πιο συγχρονο απο το Arese και καλα εκαναν οι Ιταλοι και το εκλεισαν γιατι εκτος των αλλων μειωνουν τα κοστη κατασκευης αλλα δεν διαβαζεις καλα...Η σχεδιαση και η εξελιξη των μπλοκ εγινε απο την Fiat Gm Powertrain το 2001 στο performance build της Gm στο Detroit και στο CRF της Fiat στο Τορινο.Η Holden δεν εχει MOTOR UNIT DEVELOPMENT.Στα αρχικα σχεδια ηταν να κατασκευαστει στο εργοστασιο της Gm στον Καναδα αλλα επιλεχθηκε αυτο της Αυστραλιας για να μειωσουν τα inferior costs.Ξερεις τι σημαινεις FIAT GM POWERTRAIN????50% εκαστως στο development-τεχνικα και οικονομικα,ασχετως αν οι περισσοτεροι εργαζομενοι ηταν Ιταλοι.Μετα δεν ειναι τυχαιο οτι η Gm μετα το διαζυγιο με την Fiat διαλεξε ως κεντρο εξελιξης των κινητηρων της στην Ευρωπη αυτο της Fiat στο Torino.Eπιπλεον ας ειμαστε σοβαροι καθως τα συγκεκριμενα μπλοκ εχουν σχεδιαστει για να δεχτουν το επαναστατικο Multiair-ειναι δυνατον η Fiat να μην εβαλε το know how της?Και η Lamborghini σχεδιασε για την Gallardo το μπλοκ αλλα κατασκευαζεται στο εργοστασιο της VW στην Ουγγαρια.Τι σχεση εχει το ενα με το αλλο-απλα ελληνικα ομιλω!Ο αρχιμηχανικος της Alfa Romeo Paolo Masai(πρωην τεχνικος της Ferrari F1) δηλωσε οτι το μπλοκ ειναι ενα κομματι μεταλλο και οι κινητηρες μας θα ειναι 100% Alfa Romeo.(Extracting the most out of the Powertrain deal, Paolo Massai and his team have heavily re-worked the internals of the so-called ‘HF V6’, a 3,199 cc block, bolting on twin turbo’s for the extreme GTA experience.It appears that literally every component of the engine has been unbolted, and chucked in the skip. New liners have been fixed in position and fresh pistons fitted. Alfa Romeo style manifolds have been added, whilst the injection system and electronics have been designed to optimize engine performance characteristics.Τhe cylinder heads have been revised in order to be fitted with the new UNIAIR system, dispensing with the butterfly throttle valve.)Τι θες να σου αναφερω?Τι ειναι οι μανοβελισμοι?-Πιστονια-στροφαλοι-ψεκασμος-εκκεντροφοροι...κτλ ειναι της AlfaRomeo και τοποθετουνται στην Ιταλια οταν παραλαμβανουν τα μπλοκ.Η 159 ειναι 97% Ιταλικη....το μονο μη ιταλικο πανω της ειναι το ημιαυτοματο κιβωτιο που κατασκευαζεται απο την ιαπωνικη Αisin.

Μετα τι κουταμαρες μου λες για την συμμετοχη της Οπελ στα μπλοκ.Επειδη η opel ειναι θυγατρικη της Gm την βαζεις στο παιχνιδι..Αγαπητε η Opel οπως και η saturn η chevy και η cadillac χρησιμοποιουν κινητηρες GM χωρις καμια τροποποιηση...πχ ο v6 της Opel προερχεται απο την Cadillac CTS και εχει κατασκευαστει απο την Gm usa.Aκομα και ο 3.8V6 που η opel τον ονομαζει ecotec με κανει και γελω καθως ο συγκεκριμενος κινητηρας εχει εξοπλισει μοντελα της Gm οπως crhysler-pontiac πολυ πριν φτασει στην Αυστραλια.Το εργοστασιο της Holden χρησιμοποιειται μονο για κατασκευη κινητηρων και tuning....επισης η Gm που ειναι πολυεθνικη εταιρια ειχε διαθεσει μερικους απο τους εργαζομενους της στον εργοστασιο της αυσταλιας στο Fiat-Gm powertrain.Η saab βαζει επιπλεον και turbo σε Gm ή Fiat Gm κινητηρες.Και μην ΓΕΝΙΚΕΥΕΙΣ απο μπλοκ σε ΚΙΝΗΤΗΡΑ....δεν ειμαι ηλιθιος!Η Alfa Romeo ειναι ο μοναδικος οικος που τροποποιει την δομη των μπλοκ 100% και οι κινητηρες εχουν επαινεθει απο τον τυπο παγκοσμιως.Τα μπλοκ/κεφαλες ξεκινησαν ως project το 99 και αρχισαν να τεσταρονται το 2001 με απο κοινου χρηματοδοτηση των Fiat και Gm-το αρθρο σου που μιλα ετσι απλα και αερινα για κατασκευη στην Αυσταλια ειναι περα για περα γελοιο!Επισης το 99 η Gm ειχε ξεκινησει να εξελισει v6 σε συνεργασια με την Honda/Mitsubishi παραλληλα με την Fiat την οποια προτιμησε για να συνεχισει την συνεργασια της....τωρα τι μου ζητας να σου μιλησω για την ανωτεροτητα των κινητηρων?....Δεν σου φτανουν τα σχολια του ξενου τυπου που παρεθεσα....δεν σου φτανουν τα 30+ hp που εχει σε σχεση με τα 2 διλιτρα της bmw?............δεν σου αρκουν τα τοσα αλλα που εγραψα για το που υπερτερει?Τι αλλο να σου τεκμειριωσω-εκανα συγκριτικο των κινητηρων με επισημα στοιχεια!Μην απαξιωνεις με γενικολογιες και μην προσπαθεις να δημιουργησεις εντυπωσεις!Μπορω να ποσταρω αλλα τοσα σαβουρο site με δημοσιογραφους που επιννοουν ειδησεις για να εντυπωσιασουν...το δευτερο αρθρο ειδικα πρεπει να προερχεται απο German forum....θες να σου αναφερω τι αλλες βλακειες εχει γραψει το Reuters?....Η Fiat θα εξαγορασθει απο την Gm,η οτι θα συνεργαστει με την Mercedes η οτι η νεα γενια των maserati θα βασιστουν στην premium platform....etc

 

Οσο για τον Γερμανο Ceo Kalbfell σε ενημερωνω οτι η εξελιξη της 159 ειχε ολοκληρωθει με τον προηγουμενο ιταλο CEO Bandiera απλως αντικατασταθηκε επειδη δεν ειχε την εμπειρια για να οργανωσει την εμπορικη προωθηση της 159 γι'αυτο και οι Ιταλοι τον προβαλλουν τοσο πολυ.Η προυπηρεσια του Kalbfell εχει μεγαλυτερο ειδικο βαρος απο του Bandiera.....ελα πες μας τωρα οτι ο Ιταλος θελει τον Γερμανο του :lol:

 

 

Σου επαναλαμβανω..κοιτα να ασχοληθεις με τους νεους 4κυλινδρους της Psa με καπακι Bmw η μην αναφερουμε οτι οι βενζινοκινητηρες του Mini κατασκευαζονται απο την DaimlerChrysler και ειναι ιδιοι με αυτους που χρησιμοποιει το PT cruiser.Στην Alfa μιλαμε μονο για συνεργασια σε ενα κομματι αψυχου μεταλλου-την κεφαλη!

 

Το δευτερο αρθρο ειναι τοσο γελοιο που ουτε την put option δεν ξερουν καλα καλα...Τι θα πει Gm pulled out :blink: ....Μαλλον Fiat pulled out και εξηγουμαι!

 

Αυτη τη στιγμη η Gm corporation ειναι η πιο χρεωμενη εταιρια στον κοσμο

 

1)Στα προθυρα κλεισιματος εργοστασιων της Opel/Vauxhall -saab-Isuzu και απολυσης εργαζομενων

http://money.canoe.ca/News/Other/2004/10/14/669097-ap.html

http://www.reuters.co.uk/newsArticle.jhtml?type=topNews&storyID=7099238

2)Πουλησε την Delphi που προμηθευει με εξαρτηματα την θυγατρικη της Gm στην αμυντικη βιομηχανια,Raytheon.

3)Eξαγορασε την Gm-Daewoo που ειχε φαληρισει σχεδον δωρεαν με χρηματοδοτηση της κορεατικης κυβερνησης για να μην κλεισει το εργοστασιο και μεινουν ανεργοι.

4)Mετα τη χρωκοπια της Αργεντινης περιοχη οπου η Fiat ειχε επενδυσει πολλα τρισεκκατομυρια το ολοκαινουριο εργοστασιο της στην Cordoba ηταν ουσιαστηκα αχρηστο.Η Fiat για να βγει απο την κριση δημιουργησε ενα σχεδιο που προβλεπει 2 ανακεφαλαιοποιησεις της fiat auto που σε καμια απο τις δυο δεν πηρε μερος η Gm ενω θα επρεπε γιατι τοτε κατειχε το 20% των μετοχων της.Στην πρωτη η Fiat της μισοχαριστηκε αφου πληρωσε το μερος της Gm κανοντας την να διατηρησει το 20% της fiat auto[αν και αυτο εγινε μεταξυ ονομαστικων γραμματιων στο ονομα της Gm που ληγουν το 2005 αρα μερος του 20% των μετοχων της Gm στην fiatauto θα επιστρεψουν στην fiatspa(κατεχει το 100% των μετοχων της μη εισειγμενης στο χρηματιστηριο fiatauto)].Στη δευτερη ανακεφαλαιοποιηση η Fiat δεν καλυψε την Gm με αποτελεσμα το ποσοστο των μετοχων να πεσει απο 20 στο 10%(μεσα στο 2005 θα πεσει στο 5% γιατι φενεται οτι η Gm δεν μπορει να καλυψει οικονομικα τα γραμματια οποτε για να την αποζημειωσει θα πρεπει να δωσει το 5% του 10% στην fiat με ενα μηχανισμο που γινεται αυτοματα οποτε θα εχουμε Fiat95% και Gm5%)

5)Τελος φτανουμε στο γνωστο θεμα της put option!H put option προβλεπει οτι η fiatspa μπορει απο την 1/1/2004 μεχρι την 31/12/2009 να πουλησει το υπολοιπο πακετο των μετοχων της fiatauto στην Gm.H gm που δεν εχει τα χρηματα για να το αγορασει προσπαθει να βγει απο τη συμφωνια θα πρεπει να αποζημειωσει την fiatspa με 1-21-2bn $ οπως και εκανε!

 

As a result, the sell-off looked better and better for the Italians - and much worse for GM, which is struggling with its own loss-making European marques Opel and Saab......

http://news.bbc.co.uk/1/hi/business/4263125.stm

 

"GM and Fiat have agreed that it is in the best interest of their companies and shareholders to terminate the Master Agreement," said GM Chairman and Chief Executive Officer Rick Wagoner. "GM has derived significant benefits from its association with Fiat Auto, including the accelerated development of diesel engines, cost savings and the joint development of certain vehicle programs. With this settlement, our overall financial returns will have been favorable

Link to comment
Share on other sites

Sa Leon moiazei sto plai...

[imgalign]http://icons.iconarchive.com/icons/iconshock/social-media/96/twitter-icon.png[/imgalign]"Some hearts are different than others. Like crystal in a world of glass... Even the way they shatter is beautiful..."

 

Wannabe Editor? Reviewer? Columnist?

Join the Unwired Revolution, now!

Link to comment
Share on other sites

Sa Leon moiazei sto plai...

 

Ναι ρε γμτ...:worry:

Ζήσε τη ζωή σου!!!!

 

Bubby's Community : www.viennas.net/cs

 

Blogs, συζητήσεις, photo galleries και άλλα πολλά!

Link to comment
Share on other sites

Αν αλλάξει λίγο το πίσω μέρος με τα φωτιστικά νομίζω ότι θα είναι πολύ καλύτερη. Το μπροστά με τη "ρετρό" μάσκα είναι σούπερ...!

seventh_heaven

http://www.myphone.gr/mp1/support/myphoneuser.jpg

Link to comment
Share on other sites

147GΤΑ βαμμενη στα χρωματα της Ιταλικης σημαιας

 

BELLISSIMA!

http://img397.imageshack.us/img397/8512/foto4005pp.jpg

http://img397.imageshack.us/img397/1345/foto3960re.jpg

Link to comment
Share on other sites

Alfa Romeo 149

1.6JTS/JTSm 135/150hp

1.9JTS/JTSm 160/175hp

2.2JTS/JTSm 185/200hp

3.2JTSm Q4 280/300hp

1.6JTDm/JTDm2 120/130hp

1.9JTDm/JTDm2 150/170hp

1.9JTDm2 200hp

 

Lancia Delta 2007

1.4Turbo 130hp

1.4Turbo 150hp

1.6Turbo 170hp

1.6 HF Turbo 200hp

2.2Turbo Integrale 260hp

 

1,6 multijet 120/130hp

1.9multijet 150/170hp

1.9multijet sport 200hp

 

 

 

Delta 1.4Turbo 130hp VS BMW 116i 115hp,A3 1.6FSI 115hp

Delta 1.4Turbo 150hp VS BMW 118i 2,0 129hp

Delta 1.6Turbo 170hp VS BMW 120i 150hp,A3 2.0FSI 150hp

Link to comment
Share on other sites

 

Lancia Delta 2007

1.4Turbo 130hp

1.4Turbo 150hp

1.6Turbo 170hp

1.6 HF Turbo 200hp

2.2Turbo Integrale 260hp

 

 

Μέχρι τα 1,6 θα χρησιμοποιήσει τους κινητήρες που θα έχει και το punto ή καμία σχέση;;Γνωρίζεις;

Ζήσε τη ζωή σου!!!!

 

Bubby's Community : www.viennas.net/cs

 

Blogs, συζητήσεις, photo galleries και άλλα πολλά!

Link to comment
Share on other sites

Μέχρι τα 1,6 θα χρησιμοποιήσει τους κινητήρες που θα έχει και το punto ή καμία σχέση;;Γνωρίζεις;

 

Τα turbo 1.4-130&150hp και 1.6-170&200hp ειναι ιδια...Το Grande Punto εχει επιπλεον και 1.2 65 hp,1.4 77 hp,1.4 95 hp....Για την ωρα οι Ιταλοι δεν εχουν αποφασισει αν η Delta θα εφοδιαστει και με ατμοσφαιρικους κινητηρες...Για παραδειγμα ο 1.4-130hp παιζει τον ρολο του 1.6cc ενω ο 1.4-150hp τον ρολο του 1.8cc και ο 1.6-170hp τον ρολο του 2.0cc.

Link to comment
Share on other sites

Βrera :w00t: :w00t:

 

http://www.racewaynews.net/immagini/articoli/138/11a.jpg

http://www.racewaynews.net/immagini/articoli/138/13a.jpg

http://www.racewaynews.net/immagini/articoli/138/10a.jpg

http://www.racewaynews.net/immagini/articoli/138/12a.jpg

Link to comment
Share on other sites

Τωρα εσεις βλεπεται διαφορες στη μουρη της breba με της 159?Εμενα ιδια μου φαινονται... :|
:)
Link to comment
Share on other sites

Alfa Romeo 149

1.6JTS/JTSm 135/150hp

1.9JTS/JTSm 160/175hp

2.2JTS/JTSm 185/200hp

 

To m τι σημαίνει και πως θα βγάζει τόσα άλογα από 1600 κ.εκ; Οι JTS θα βγάλουν μέχρι και +30 Hp από τους Twin Spark; Απ' ότι θυμάμαι η Αλφα αποφάσισε να μη χρησιμοποιήσει σύστημα τούρμπο στους καινούριους κινητήρες.

 

Lancia Delta 2007

1.4Turbo 130hp

1.4Turbo 150hp

1.6Turbo 170hp

1.6 HF Turbo 200hp

2.2Turbo Integrale 260hp

 

Επιτέλους κατάλαβαν τα ''κεφάλια'' της FIAT ότι η Lancia αξίζει κάτι καλύτερο από το ypsilon. Μακάρι...

 

(αφού βέβαια κόντεψαν να την κλείσουν)

Link to comment
Share on other sites

NeverMind

Το παράλογο είναι ότι υπάρχει διαφορά... δες καλύτερα τους προβολείς ομίχλης (Καλά, δεν είναι και Η διαφορά, αλλά κουβέντα να γίνεται...)

 

ibaxevan

Λογικά το m θα είναι το multiair/uniair που μας έχει πει ο sakiss αρκετές σελίδες πιο πίσω, και κάπου στην εγκυκλοπαίδεια της προηγούμενης σελίδας...

Link to comment
Share on other sites

To m τι σημαίνει και πως θα βγάζει τόσα άλογα από 1600 κ.εκ; Οι JTS θα βγάλουν μέχρι και +30 Hp από τους Twin Spark; Απ' ότι θυμάμαι η Αλφα αποφάσισε να μη χρησιμοποιήσει σύστημα τούρμπο στους καινούριους κινητήρες.

Ολοι οι κινητηρες στην γκαμα της Alfa Romeo ειναι ατμοσφαιρικοι με μοναδικη εξαιρεση τον 2.2 turbo-300hp.Το m ειναι το Multiair που θα εξοπλισει ολους τους κινητηρες των Alfa Romeo απο το 2008.

 

Aριστερα χωρις και δεξια με Multiair

1.6JTS/JTSm 135/150hp

Link to comment
Share on other sites

Τωρα εσεις βλεπεται διαφορες στη μουρη της breba με της 159?Εμενα ιδια μου φαινονται... :|

Το μονο κοινο της 159 και Brera εξωτερικα,ειναι τα φωτιστηκα σωματα,καπο & φτερα.Το original consept ειναι η Brera και η 159 δανειστηκε κυριως τα εκκεντρικα φωτιστηκα της σωματα που θυμιζουν supercar. ;)

 

Brera/Spider/159/159 Sportwagon

149/GT

169/Kamal/8c

 

Aν και μοιραζονται κοινα φωτιστηκα σωματα η σχεδιαση του εμπροσθιου τμηματος της Brera ειναι πολυ πιο αγριεμενη κατι που φενεται απο τα νευρα και την πιο κοφτη σχεδιαση του Θυρεου.Στα υπολοιπα δεν υπαρχουν ομοιοτητες και το μικροτερο μεταξονιο σε συνδιασμο με την σπορ ρυθμισμενη αναρτηση/Q4 της Brera σε σχεση με την 159 θα κανει την διαφορα στον δρομο.

http://img79.exs.cx/img79/8981/000000002rera7bo.jpg

http://www.repubblica.it/2003/l/motori/gallerie/alfaromeo/alsagva05/lapresse58855850203132432_big.jpg

Link to comment
Share on other sites

Ολοι οι κινητηρες στην γκαμα της Alfa Romeo ειναι ατμοσφαιρικοι με μοναδικη εξαιρεση τον 2.2 turbo-300hp.Το m ειναι το Multiair που θα εξοπλισει ολους τους κινητηρες των Alfa Romeo απο το 2008.

 

Aριστερα χωρις και δεξια με Multiair

1.6JTS/JTSm 135/150hp

 

Δηλαδή 135 άλογα από 1600; Και απ' το 2008 150Ηp; :w00t:

Αυτά είναι πολύ ωραία νέα! :up:

 

Thanks sakiss!

Link to comment
Share on other sites

O Kalbfell(Αlfa Romeo-Maserati CEO) δηλωσε στην Φρανκφουρτη οτι η Maserati θα παρουσιασει ενα 2θεσιο CC μοντελο με retractable οροφη που θα κοστιζει 80000ευρω στην Ιταλια και 75000ευρω στην Γερμανια.Θα εχει πολλα κοινα μηχανικα μερη με την Brera και θα παραγεται στην Pininfarina.Η Brera(2+2 θεσεων)/spider(υφασματινη οροφη) Gta θα κοστιζουν στην Ιταλια το πολυ 70/75000ευρω.Η νεα Maserati τιθεται αντιμετωπη με την 911 Carrera(76,741ευρω σην Γερμανια) ενω η Brera/spider v8 Gta(θα ειναι ελαφρωμενες) θα αναλαβει τις 4s,boxter και η Brera v6 την Cayman,Cs.

Περα απο την ''μικρη'' Maserati(maseratina CC) θα παρουσιαστει και η μικρη Ferrari Dino με 400hp V6 στο κεντρο αλλα οχι πριν το 2009 και τιμη μεταξυ 100/110000ευρω.Η 169 που θα φορα την πλατφορμα premium που ειναι εξελιγμενη για e/f segment θα σηματοδοτησει την επιστροφη της Alfa Romeo στην πισω κινηση καθως η τεχνολογια multislip της premium επιτρεπει να αλλαζεις την δομη fwd/rwd/awd.

 

 

Η διαφορα της 8c competizione(2007,παραγωγη σε εργοστασιο της Μaserati) με τις αναμενομενες Maserati spider/coupe ειναι οτι το αμαξωμα της 8c ειναι απο ανθρακονηματα και θα χρησιμοποιει 4,2v8 maserati/ferrari με compressor ενω η spider/coupe θα εχουν αυξημενο κυβισμο 4,8V8.To κοινο τους ειναι η κοντυτερη εκδοση της πλατφορμα της Quattroporte με την ονομασια M140.

Link to comment
Share on other sites

Αlfa 159 με ολoκληρο το εσωτερικo επενδεδυμενο απο το κορυφαίο δέρμα pieno fiore της frau(κανένας άλλος κατασκευαστής premium(bmw,mb,audi etc.) παρά μόνο luxury(ferrari,bentley,maserati,rr etc.) προσφέρει δέρμα αυτής της ποιότητας οι άλλοι premium φτάνουν το πολύ ως τη ποιότητα nappa)

 

http://img272.imageshack.us/img272/2666/159interno40eu.jpg

http://img272.imageshack.us/img272/3618/159interno34dz.jpg

http://img272.imageshack.us/img272/1779/159interno22kg.jpg

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...