Jump to content

All about Alfa Romeo


GTV
 Κοινοποίηση

Σας αρέσει η Μi.To;  

175 members have voted

  1. 1. Σας αρέσει η Μi.To;

    • Ναι
      125
    • Οχι
      50


Recommended Posts

  • Απαντήσεις 4,4χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Καθηστε ρε παιδια να βγει στους δρομους καλη ωρα, να βγει και η νεα Μ4 (με αυτη πιστευω πρεπει να συγκριθει) και μετα, παλι καλη ωρα, εδω ειμαστε να τα πουμε! :p
Link to comment
Share on other sites

Αρχικό Μήνυμα από το μέλος Zer0cooL24 (14 Οκτ. 2004 , 19:48)

 

Καθηστε ρε παιδια να βγει στους δρομους καλη ωρα, να βγει και η νεα Μ4 (με αυτη πιστευω πρεπει να συγκριθει) και μετα, παλι καλη ωρα, εδω ειμαστε να τα πουμε! :p

 

kallaaa.. eipa kai ego den tha ksithoune oi bmwakidesss... :p

 

Pantos anoixte kamia egiklopedeia gia tin enoia "Design" kai meta ta leme :p ;)

http://www.thedeltaproject.eu/img/logo_detect.png
Link to comment
Share on other sites

Μην το ξεφτιλίσουμε, έτσι? :o

Σας παρακαλώ, αφήστε τις κόντρες και τις συγκρίσεις ALFA - BMW εκτός του thread, για να μην πέσουν λουκέτα (πράγμα που κανένας δε θέλει)! :)

;)

seventh_heaven

http://www.myphone.gr/mp1/support/myphoneuser.jpg

Link to comment
Share on other sites

.... entaksi den egine kai tipota !!!!! :blink:

Pwpwpw edw pera.... to louketo einai ana xeiras!!! :confused:

http://www.myphone.gr/gallery/data/500/24291my146junior_copy1.jpg

 

What Goes Around ... Comes Around ...

 

http://www.ignition.gr The Ultimate Car Portal

Link to comment
Share on other sites

δεν έγινε και τίποτα επειδή ξεκίνησε στην πλάκα με smilies κλπ.

το πιο πιθανό βέβαιο είναι στη συνέχεια να πει κάποιος κάτι πιο "βαρύ" και να γίνει vs, όπως έχει γίνει αρκετές φορές στο παρελθόν σε παρόμοια threads...

 

Και το λουκέτο φυσικά δεν είναι ανά χείρας εκεί που δε χρειάζεται! Πίστεψέ με όμως ότι κι εκεί που χρειάζεται, ορισμένες φορές, δεν είναι ότι πιο ευχάριστο γι' αυτούς που τα κλειδώνουν! :)

seventh_heaven

http://www.myphone.gr/mp1/support/myphoneuser.jpg

Link to comment
Share on other sites

Den antilegw se auto pou les, alla kalo tha itan omws se thread opws to sugkekrimeno (ennoontas sumfwna me tin episkepsimotita pou exei!) na to skeftomastai dio fores gia to louketo! kathos den einai kanena thread pou ksekinise xtes!

Ola auta filika panta! ;)

http://www.myphone.gr/gallery/data/500/24291my146junior_copy1.jpg

 

What Goes Around ... Comes Around ...

 

http://www.ignition.gr The Ultimate Car Portal

Link to comment
Share on other sites

Μα δεν είπα βρε συ ότι το thread θα κλειδωθεί χωρίς λόγο (δεν εξαρτάται από εμένα άλλωστε)!

Απλά αν ξεφύγουμε και αρχίσουμε να τσακωνόμαστε θα αναγκαστούν να επέμβουν οι μεγάλες δυνάμεις για να ηρεμήσουν τα πνέυματα και τότε εσύ κι εγώ (και πολλοί άλλοι) δε θα μπορούμε να συζητάμε γι' αυτό που γουστάρουμε! :)

Πιστεύω ότι έγινα κατανοητός! :)

 

Φιλικά (όσο δε φαντάζεσαι)! ;)

seventh_heaven

http://www.myphone.gr/mp1/support/myphoneuser.jpg

Link to comment
Share on other sites

Παντως περα απο Γερμανους-Ιταλους κτλ πρεπει να παραδεχτουμε οτι η νεα GTV θα ειναι αυτοκινητο με προσωπικοτητα(σχεδιαστικα) και ψυχη.Η BMW απο την αλλη μεχρι τωρα εδειχνε συντηρητικη και θεωρουσε coupe τις 2θυρες εκδοσεις με μικροδιαφορες.Μακαρι να διαφοροποιηθει τωρα με τα project των 2,4 series για το καλο των καταναλωτων.Ομως να παραδεχτουμε πως κυριως η Alfa πιεζει προς την κατευθυνση αυτη(και τη mercedes)Παντως για μενα λογω εκδοσεων και μονο αντιπαλος ειναι μαλλον η 6αρα.
Link to comment
Share on other sites

Alfa fires up for a promising future

http://www.autocar.co.uk/Car/AlfaRomeo/GTV/12104464132.jpg

 

Alfa Romeo is in the final stages of a product blitz that parent company Fiat hopes will catapult the brand firmly into the ranks of Europe’s premier league of car makers.

 

 

Despite sales figures which make the emotive marque no more than an also-ran in the premium market, Fiat Group has pledged a multi-million euro development budget and has pinned its hopes on one of the most advanced four-wheel-drive systems yet seen and a raft of advanced diesel and petrol engines. Alfa bosses hope that an even greater emphasis on advanced technology will finally break the company’s long association with glamorous but flawed cars.

 

Over the next three years we will see Alfa enter new market niches – including the all-important crossover segment – as well as attempting to raise its profile with a dramatic driver-orientated coupι and cabrio, and even a Ferrari-challenging supercar.

 

One of the most impressive aspects of this audacious plan is Alfa’s innovative mix-and-match construction approach. Aside from the all-new ‘Premium’ steel platform (developed solely by Alfa after Saab pulled out of the project nearly two years ago), Alfa engineers have also developed a hybrid spaceframe-cum-monocoque version of the Premium chassis. They have even created a new type of ‘rolling chassis’, which can be used for relatively short production runs of high-end bespoke models.

 

But while Alfa’s engines have been universally admired (indeed, the company’s JTD diesel is now a staple power unit for GM’s European brands), and the innovative construction techniques will be a boon to the company’s product planners, the key to a profitable future will be producing desirable cars that match class standards in handling and reliability, and set even higher standards than Alfa’s current models in terms of fit, finish and materials quality.

 

Alfa Romeos no longer rust and they are finished to far higher standards than a decade ago. However, rivals such as Audi have lifted the game on build quality to another plane, and the durability of Alfa mechanicals is still in question – problems with Selespeed transmissions, occasional engine failures and premature suspension wear can make reaching six-figure mileages an expensive process. But the company is reportedly addressing these issues in tandem with an upgrade of its dealer network, which in the past has frequently lost Alfa customers it has conquested from other brands.

 

And starting next spring at the Geneva Motor Show we should get our first look at the 157 saloon and Sportwagon (which should get the 158 moniker). These will be vital bread-and-butter cars for Alfa Romeo’s future, but close behind will be the Brera coupι (above, right) and spider. It’s this compact powerhouse that could do for the Milanese what the TT did for Audi.

 

Alfa Romeo Project 939C Brera

 

Prototypes of Alfa’s GTV replacement have just broken cover in Germany, as our gallery spy shots show. Although details are sparse, some sources say that the Brera coupι is a clever mix of the new Premium platform – which is used for the lower structure – and a bespoke upper structure developed from the steel spaceframe technology pioneered by Fiat on the Multipla and Stilo.

 

Although the Brera concept was created by Giugiaro and Italdesign, Autocar understands that it will go into production at Pininfarina’s facility in mid-2005. The topless Spider version is scheduled to go into production at the beginning of 2006. Should that be the case we’d expect to see both models publicly unveiled at the Frankfurt Motor Show in September 2005 with UK sales starting in early 2006.

 

Although the strong flavour of the concept has been retained, the final car is different in every detail. It’s clear that the Brera has a shorter wheelbase than the upcoming 157/8. It’s thought that the car rides on a 2550mm platform, 150mm shorter than its four-door sister car’s. Despite this, the Brera has a markedly lengthy wheelbase and wide track for such a low and compact car.

 

The spaceframe upper structure seems to have enabled Alfa engineers to dramatically change the proportions of the top half of the car, as well as making it easier to build a stiff structure for the roofless Spider version. The current GTV-based Spider is hopelessly flexible.

 

Wide-bodied below the shoulder line, the sides of the Brera’s cabin slope dramatically inwards. The rear hatch is especially steeply raked. There has been one major change to the concept car: the production version has gained a proper side window. Italdesign’s original used a door so long that it was only separated from the wrap-around tailgate by the rear pillar. The ‘butterfly-wing’ doors have also been dropped for conventionally hinged versions.

 

So distinctive – and successful – is the Alfa family nose that it can hardly be disguised. The headlamps units are slimmer than on the 157/8, though the basic nose graphics are much the same.

 

Inside, the interior will share much with the 157/8, although it will have its own door trims, steering wheel and seats. It’s thought that the dash-top moulding will be different and there could be detail trim improvements such as chrome bezel treatments for more of the instruments. Rear-seat accommodation should be reasonable, even if the available headroom isn’t.

 

Under the skin, the Brera has a transversely mounted engine and gearbox. However, it’s not clear which wheels will be driven. The best estimate is that all six-cylinder Breras will have the clever new Alfa Q4 four-wheel-drive transmission, although other insiders say Q4 will be standard on all version of the Brera. The entry-level engine could be a new 2.2-litre JTS (a direct-injection petrol unit based on the GM L-series engine) good for around 190bhp. Two diesels will be available: a 2.4-litre five-cylinder unit with around 190bhp and a 250bhp 3.0-litre V6.

 

The V6 petrol engine is based on the new GM global unit, also destined for Saab, Opel and Holden models. Bigger petrol V6s are expected at the top of the range, including 3.2- and even 3.6-litre powerplants, the latter good for as much as 300bhp. Even so, the unconfirmed GTA-badged Brera could deliver as much as 400bhp – showing just how seriously Alfa Romeo is about matching the best of the high-performance German cars.

 

As well as its unique JTS injection system, Alfa engineers are said to have another trick up their sleeve. Dubbed UNIAIR, this new induction system mimics BMW’s Valvetronic technology by both dispensing with the throttle bodies and controlling the engine’s inlet valves electronically. Sources say UNIAIR improves power and torque outputs as well as cutting emissions. Eventually it will be fitted to all Alfa engines and is even said to be under development at Ferrari.

 

Although we won’t sample the car until next year, the omens are good for the Brera if the Alfa 156 Q4 is anything to go by. Of course, the 156’s basic platform is outclassed in the sports saloon segment, but the Q4’s rear-biased torque delivery helps it determinedly resist understeer and keeps the nose-led lurching that typifies transverse-engined cars to a minimum, no matter how hard it is pushed around bends.

 

There are no clues on the likely pricing of the Brera models. However, the base 2.2-litre car will have to be more expensive than today’s 2.0-litre JTS GT coupe, which retails for £21,495. A price of £25,000 – matching that of the entry-level four-wheel-drive Audi TT coupι – would be a fair estimate. Pricing should top out above £30k for the 3.2-litre V6 version. A full-on GTA model – in effect Alfa’s BMW M3 rival – would probably hit £40k.

 

The truth is, Alfa’s been here before. Alfa – like Rover – has been looking for one last big push for the past 15 years. The 156 was as close to matching the class standard as any Alfa since the Alfasud of 1972. But the styling has been *****ed and the new-generation cars, which start rolling out next year, have never been better equipped from a technical point of view. Fit, finish and reliability in the widest sense is now Alfa’s biggest challenge. That, along with the need for a massive improvement in dealer back-up and to shift ingrained buyer prejudice. Launching the Brera virtually along side the 157/8 could be the best way of boosting Alfa’s reputation once and for all.

 

Alfa Romeo 8C Competizione

 

Alfa’s dramatic 8C Competizione supercar project is at a turning point as you read these words. In the past few weeks Alfa insiders have been sounding out the possibility of charging as much as €150,000 – or about £100,000 – for the car. They are said to be gauging reaction to the price as this is rather more than originally envisaged. Autocar has also learnt that 600 orders is the break-even point before management will give the 8C the green light. Even so, there’s still plenty of discussion about the car’s fundamental make-up, according to sources.

 

As part of the ongoing cost-cutting investigations, the carbonfibre monocoque bodyshell will be dropped. It still sits on Alfa’s clever split-frame chassis (and uses some of the Premium platform’s running gear), but the upper body structure may now be built with Fiat’s steel spaceframe technology.

 

At the moment the three prototype cars are fitted with a 410bhp version of the 4.3-litre V8 Maserati engine, although some of the engineers are keen to use the supercharged version which delivers well over 450bhp. However, cost pressures (superchargers are expensive) could kill the plan. It’s also possible that the car may use a version of Ferrari’s new 483bhp 4.3-litre F430 engine. There’s said to be some disquiet within Fiat Auto about the 8C stepping on the corporate toes of Maserati, with some suggesting that the 8C could steal sales from the Coupι if the Alfa-Maserati divide becomes blurred

Link to comment
Share on other sites

Ενα συγκινητικο αφιερωμα ειχα την ευκαιρια να παρακολουθησω την Τεταρτη σχετικα με την Giulietta sprint με αφορμη την συμπληρωση 50 χρονων απο την κατασκευη της.Το σχεδον ημιωρο αφιερωμα περιειχε οπτικο υλικο απο τα σταδια παραγωγης και δοκιμων της καθως και πολλες τεχνικες πληροφοριες για αυτην και τους διαδοχους της.Η εκπομπη λεγεται "Auto Moto Show" και προβαλλεται απο το καναλι "Ερμης" της βορειου Ελλαδος.Αν δεν κανω λαθος το χει σημερα στην 11 η 12 το βραδυ σε επαναληψη.Προσωπικα πιστευω οτι αξιζει(εγω στανταρντ θα το γραψω),για να μαθαινουν οι καινουργιοι και θυμουνται οι παλιοτεροι
Link to comment
Share on other sites

Aυτη ειναι η διαφορα μας.......passione

1)Daily Telegraph

The new GT is an erotic masterpiece, says Stephen Bayley

 

The great architectural historian Joseph Rykwert became even more celebrated in Italy when one of his characteristically idiosyncratic essays was translated as La posizione seduta, una problema di metodo. There is, indeed, a problematic methodology of sitting down. The practices and symbolism involved are determined by culture and taste, rather than by physiology. In the courts of medieval France, the droit de fauteuil gave aristocratic males the right to sit on a higher armchair than the female, whose droit de tabouret required her to squat on a low stool. In the Second World War, ergonomists at the Royal Aircraft Establishment determined that the most efficient flying position for a fighter was for the pilot to be prone, but this was rejected on psychological grounds.

 

Alfa Romeo is still experimenting with the problems of the sitting position. The new Alfa GT is a wonderful car but I found it impossible to achieve a wholly satisfactory posture. When the wheel was in the correct position, my feet were not. I am not tall, but when I adjusted the seat to achieve truly effective forward vision, my head touched the roof. It is not a matter of discomfort - the seats are good - just one of oddness. Perplexed, I roared around to my favourite south London alimentari to investigate. Dusting himself down in a mist of baker's flour, Gianni explained that Italians have shorter legs than the English and, in any case, prefer driving when scrunched up over the wheel. I think this is like Tokyo's minister of trade refusing to import French skis because the Japanese have a different sort of snow, but there you are.

 

The Alfa GT is not a replacement for the admired, but flawed, two-seater GTV. It is a new format: a real four-seater with a practical hatch and utterly gorgeous looks that equivocate nicely between a square-shouldered masculine functionalism and sensuous, female voluptuousness. I would pay a great deal of money to have any modern car carrying a badge that said Disegno Bertone on its flanks, but the priceless asset the GT carries is a direct line of descent from Bertone's historic masterpieces, the 1956 Alfa Romeo 1900SS and the 1963 Giulia GT of 1963, one of Giugiaro's first autographs during his apprenticeship at the famous carrozzeria on via Canonico Allamano. The combination of real utility and rare beauty is a pleasure.

 

But, actually, to be honest, the utility is irrelevant. The Alfa GT is all about passion, about states of mind. For instance, an impressive diesel is available. It even has more torque than the petrol V6, but not to choose the latter engine would be, since we are talking oil, to argue for the advantages of Mazola over Abbadia di Coltibuono's cold-pressed extra virgin. Alfa's V6 has always been a gorgeous engine, but the GT's new crankshaft has enlarged it to 3·2 litres, achieving a more usable spread of power. It is very thirsty, but that is simply the price you pay for the erotically sonorous wuffle this masterpiece engine makes. Intoxicating arpeggios of induction and exhaust are a most effective remedy for tedium vitae. And it would be a very dull person who did not smile at the sight of the GT's chromed manifolds and fluted, *****le-finished cam boxes, which, standing still, present a visual pleasure as keen as the acoustic one on the move.

 

Old Alfas often used to be like the Apples of Sodom, tragic disappointments, but quality has now radically improved. In fact, the ravishing positives of the Alfa GT make the characterful negatives seem trivial. A corollary of the curious sitting position is rear vision that I found, at best, sub-optimal; another characteristic of Italian drivers, besides the short legs, is, apparently, a total lack of interest in looking backwards. Inside, the materials are not great: why is it that Italians have the very best edible products, but show so little fastidiousness in the quality of stuff used in automobile cabins? The break-out lines of the passenger airbag are hilarious: they look as if they have been gouged into the plastic by a jittery hand with a hot poker. At the River Café, they take great Italian raw ingredients just to the point of transformation and no further. Alfa engineers have a similar attitude to PVC pellets.

 

But the overwhelming thing here is psychology. The Alfa makes you feel not just good, but great: driving it is like putting on your Elia Quagliola Workshop suit, smart shades, cashmere socks and a brand new, crisp white shirt. It translates you from being a drudge in ugly urban snarls into someone who feels rich, sexy, confident and successful. And someone who feels comfortable making what, by contemporary English standards, is an odd choice. People say it may not be a credible alternative to a BMW coupé. That's like comparing lovers. Does one prefer the volatile complexity and pagan beauty of a dark Milanese woman with fragile silk underwear and a turbulent Vesuvius of unruly hair, or choose a bleak exchange with a prim Bavarian dental hygienist?

 

The entire business with the Alfa GT is like a romantic relationship. Or maybe just a lustful one. The Italians have never separated art from life, and the love they have for things (apart from dashboard mouldings) is apparent in every aspect of this car. And, of course, love has an erotic character. As late as the 1950s, in Italian sesso (sex) meant only gender. Men might talk about a particular woman, but the abstraction of "having sex" was an American vulgarism that turned private passion and intimacy into a common public commodity. It would be a step too far to say the Alfa GT restores romance to a harsh and cynical world. But it is my sort of car.

 

2)ALFA GT 3.2

 

Αλλού. Μόνο αυτό μπορεί να ειπωθεί για την εμφάνιση της κορυφαίας Alfa GT, αυτής με το Βελούδινο εξακύλινδρο κινητήρα των 3.2 λίτρων και τους 240 ίππους. Οι Ιταλοί τα κατάφεραν και πάλι. Τους τρέλαναν όλους με το τελευταίο τους δημιούργημα και έδωσαν τροφή για (προσιτά αυτήν τη φορά) όνειρα. Η Alfa GT είναι μία πραγματική κούκλα, ένα αυτοκίνητο που κολλάς μαζί του και το κοιτάς για ώρα, ώσπου να καταλήξεις ποια είναι η ωραιότερη γωνία του. χωρίς όμως να τα καταφέρεις

Εμπρός, πίσω, προφίλ και ανφάς είναι (σύμφωνα με τη δική μας, ταπεινή γνώμη) ίσως το ομορφότερο κλειστό αυτοκίνητο παραγωγής σήμερα και μάλιστα, ένα από αυτά που εμπνέουν ερωτικά συναισθήματα και σου ανεβάζουν τη διάθεση.

Το κοιτάς και στο μυαλό σου έρχεται μουσική. Σκέφτεσαι τί 8α ήθελες να ακούς

όταν θα είσαι στο κάθισμα του οδηγού και ο δρόμος θα περνάει δίπλα σου με κινηματογραφική ταχύτητα. To soundtrack διαφέρει από ατμοσφαιρική μουσική chill out μέχρι σέξι R&B vibes. Ανοίγεις την χωρίς πλαίσιο πόρτα, οποιαδήποτε από τις δύο και βλέπεις ακριβώς αυτό που φανταζόσουν, ότι θα υπήρχε στο εσωτερικό της. Δυναμικό design, σοβαρότητα και απλότητα χωρίς εξάρσεις και υπερβολές. Το μαύρο της ταμπλό με τα δερμάτινα καθίσματα είναι το περιβάλλον που θα ήθελες να υπήρχε μέσα σ' αυτό το εκπληκτικό δημιούργημα του Bertone για την Alfa Romeo. Εντυπωσιακό για ένα αυτοκίνητο που κατηγοριοποιείται στην κλάση των μεσαίων κουπέ, είναι ο χώρος που προσφέρεται στις πίσω θέσεις που δεν είναι ανάγκης, αλλά παρέχει άνεση σε δύο ακόμα τυχερούς επιβάτες. Ακόμα και κάτω από τον τρίτο όγκο, αυτόν που κρύβει το χώρο αποσκευών, συναντάς 320 λίτρα,

αρκετά για τα σακ βουαγιάζ ή τις αποσκευές μιας απόδρασης.

Όμως, το μεγάλο σοκ έρχεται όταν 8α ανοίξεις το μεταλλικό κάλυμμα του χώρου του κινητήρα. Το μάτι σου δα πέσει στην ασημένια κεφαλή με το σκαλιστό, κόκκινο σήμα της Alfa Romeo και τις έξι, καλογυαλισμένες σωλήνες της εισαγωγής. Είναι τόσο ελκυστικό το θέαμα που έχεις μπροστά σου, που δεν είσαι σίγουρος αν πρέπει να... κλείσεις το καπάκι του κινητήρα!

Όταν έρθει η στιγμή να γλιστρήσεις στη δέση του οδηγού τότε τα... χεράκια 8α αρχίσουν να τρέμουν. Υπό τας διαταγάς σου, βρίσκονται 240 καθαρόαιμοι ίπποι, ένα εξαιρετικό πλαίσιο, ανάρτηση που δημιουργήθηκε για όλους τους άλλους λόγους πλην της ευθείας οδήγησης, ένα σύστημα διεύθυνσης με μόλις 1.8 στροφές απ' άκρη σ' άκρη και το μπρίο της Alfa Romeo, που δεν δύναται να συγκριθεί με το αντίστοιχο άλλων αυτοκινήτων. Γυρίζεις το κλειδί στην υποδοχή του και ο κινητήρας ζωντανεύει. Ξυ-πνούν έξι κύλινδροι, τέσσερις εκκεντροφόροι επικεφαλής, 24 βαλβίδες με μεταβλητό βύθισμα και 3.179 κυβικά, όλα στη διάθεσή σου, από τις 900 στροφές του ρελαντί, μέχρι και τις 7.200 του κόφτη. Το κιβώτιο, σαφές στις δέσεις της κάδε σχέσης και γρήγορο έχει τον επιλογέα ακριβώς στο σημείο που θα ήδελες χωρίς να ταλαιπωρείς το χέρι σου για να τον χρησιμοποιήσεις. Τα φρένα από το πρώτο πάτημα σου δίνουν το στίγμα. Ένα απλό άγγιγμα αρκεί για να ενεργοποιηθεί το "στοπ" της ζώνης ασφαλείας που δα σε κρατήσει από το να φύγεις από το κάθισμά σου. Το συμπέρασμα βγαίνει αμέσως, ό-μως εσύ θέλεις να ζήσεις κι άλλο μαζί της, για να επιβεβαιώσεις την αίσθηση σου.

Τα πρώτα χιλιόμετρα είναι, δυστυχώς μέσα στο πήξιμο της πόλης. Δυστυχώς; Τελικά, μάλλον όχι αφού στο μποτιλιάρισμα των λεωφόρων αντιλαμβάνεσαι ότι το αυτοκίνητο με το βαρύ συμπλέκτη δεν σε κουράζει καθόλου. Αντίθετα νιώθεις πολύ όμορφα στο εσωτερικό του, απολαμβάνοντας τη διαδρομή και στο μυαλό σου συνεχίζεις να ακούς μουσική. Είναι απόγευμα και ο ήλιος πλησιάζει προς τη δύση του. Όμως η κίνηση στους δρόμους της πόλης είναι αρκετή και η ταχύ-τητα σου είναι πολύ χαμηλή. Ακόμα δεν έχεις ανοίξει το ηχοσύστημα που έχει δημιουργήσει η Bose. Είσαι σίγουρος ότι θα είναι εξαιρετικό. Ίσως όταν σταματήσεις, πιο αργά. Τώ-ρα η μουσική στο μυαλό σου είναι σε χαμηλή ένταση, για να είσαι σε επαφή με το δρόμο και τους θορύβους του περιβάλλοντος, άλλωστε δεν σου αρέσει να ακούς μουσική από την Αβάνα σε δυνατές εντάσεις. Ακούς τις λεπτομέρειες του ήχου καλύτερα όταν αυτός είναι σε χαμηλότερη ένταση.

Λίγη ώρα πιο μετά, ανεβαίνεις στην εθνική. Τα χιλιόμετρα σου είναι πολλά περισσότερα από αυτά που επιτάσσουν οι πινακίδες της σήμανσης. Εκτιμάς την ευστάθεια, την εκπληκτική ανάρτηση και τα φρένα που σου χρειάστηκαν σε δύο περιπτώσεις νωρίτερα και σε έβγαλαν ασπροπρόσωπο. Η μουσική ακούγεται δυνατότερα τώρα. Δεν έχει νυχτώσει ακόμα. Το λυκόφως έχει χαράξει στα δύο τον ουρανό και εσύ οδηγείς κατευθείαν στο κέντρο του. Πηγαίνεις στο Βουνό, εκεί που έμαθες για πρώτη φορά να οδηγείς πίσω από το τιμόνι μίας άλλης Alfa Romeo, που χαϊδευτικά την ονόμαζαν Velocce...

Δεν περνάει πολλή ώρα και κατεβάζεις και τα δύο παράθυρα. Θέλεις να νιώσεις την καλοκαιρινή αύρα, το δροσερό αέρα της νύχτας στο πρόσωπο σου. Σταματάς στην αρχή της διαδρομής που αγαπάς. Κατε-βαίνεις από το αυτοκίνητο και το κοιτάς και πάλι. Χαμογελάς. Την ακούς να "γουργουρίζει" στο ρελαντί της και ετοιμάζεσαι για την εμπειρία που θα ακολουθήσει. Ο αόρατος DJ του μυαλού σου αλλάζει και πάλι μουσική. Πλέον, τα ακούσματα είναι "μαύρα", πολύ πιο ρυθμικά και η ένταση δυνατότερη, τόσο όμως όση χρειάζεται για να ακούσεις τη μουσική συνοδεία του εξακύλινδρου αριστουργήματος.

Ξεκινάς τη διαδρομή σου χαλαρά, θέλεις να μάθεις τα "καπρίτσια" της GT. Σε κάδε στροφή που αφήνεις πίσω σου σκέφτεσαι το ίδιο πράγμα. 'Οτι δα μπορούσες να την περά-σεις πολύ πιο γρήγορα. Όμως δεν είναι εκεί το νόημα. Σημασία έχει ότι το αυτοκίνητο στρίβει τόσο άνετα σε κάδε στροφή, που ξέρεις ότι μπορεί να ξεπεράσει εύκολα τις δι-κές σου δυνατότητες και ότι πολύ δύσκολα δα μπορέσεις να το "κοροϊδέψεις" και να το κάνεις να γλιστρήσει. Αλλωστε οι Ιταλοί που τη δημιούργησαν έχουν τοποθετήσει και ένα σύστημα ελέγχου της ευστάθειας που δεν αφήνει πολλά περιθώρια λάθους, το VDC. Κλειστές, ανοιχτές, μέτριες και φουρκέτες, όλες οι καμπές είναι ίδιες για την GT που ξεπερνά τη μία δυσκολία μετά την άλλη. Εσύ, πίσω από το τιμόνι, απολαμβάνεις την ακρίβεια του πλαισίου, τη δετικότητα της ανάρτησης και τη δύναμη του κινητήρα, που για πλάκα φτάνει στον κόφτη, όποια ταχύτητα και αν έχεις επιλέξει να κινηθείς. Δεν χρειάζεται να ολοκληρώσεις τη διαδρομή για να βγάλεις το συμπέρασμα σου. Αντίθετα, επιλέγεις να σταματήσεις σε ένα άνοιγμα του δρόμου, ό-που φαίνονται από κάτω τα φώτα της πόλης και ο χλωμός έναστρος ουρανός για να σκε-φτείς αν αυτό το αυτοκίνητο που μόλις οδήγησες αποτελεί ένα από τα πιο ολοκληρωμένα οχήματα που μπορούν να αγοράσουν τα χρήματα. Και η απάντηση είναι ναι. Φυσικά γιατί είναι πανίσχυρη και απαλή ταυτόχρονα, δυναμική και ήπια την ίδια στιγμή, ποθητή και περισσότερο ερωτική, από οποιοδήποτε άλλο μηχανικό δημιούργημα και 100% Alfa Romeo. Και κάπου εκεί αρχίζει ο δρόμος της επιστροφής...

 

 

 

Και οπως λεει ο ποιητης

 

Η ALFA ROMEO

Θαύμασα τον Παρθενώνα

και στην κάθε του κολόνα

βρήκα τον χρυσό κανόνα

 

Όμως σήμερα το λέω

βρίσκω το καλό κι ωραίο

σε μια σπορ Alfa Romeo

 

Καλοκαίρια και χειμώνες

να 'ναι γύρω μου ελαιώνες

πίσω μου όλ' οι αιώνες

 

Κι όπου μπρος μου ο δρόμος βγάζει

και σε πειρασμό με βάζει

δώσ' του να πατάω το γκάζι

 

Με τη δύναμη του λιόντα

και με του πουλιού τα φόντα

πιάνω τα εκατόν ογδόντα

 

Γεια σας θάλασσες και όρη

γεια σας κι έχω βάλει πλώρη

για της Αστραπής την Κόρη.

 

Οδυσσέας Ελύτης

Link to comment
Share on other sites

Τι μουράκλα είναι αυτή... Δεν μπορείς να την ξεπεράσεις, όσο και να την βλέπεις... :up:

[imgalign]http://icons.iconarchive.com/icons/iconshock/social-media/96/twitter-icon.png[/imgalign]"Some hearts are different than others. Like crystal in a world of glass... Even the way they shatter is beautiful..."

 

Wannabe Editor? Reviewer? Columnist?

Join the Unwired Revolution, now!

Link to comment
Share on other sites

Οσο τη βλεπω τοσο λιγοτερο μου αρεσει.Οι επεμβασεις κυριως στα μπροστα και πισω φωτισιτικα δεν ταιριαζουν καθολου σε αμαξωμα με το μηκος της.Σιγουρα μπροστα ειναι πιο επιθετικη αλλα μοιαζει και πιο παραφορτωμενη.Θεωρω πως η εκδοση που αντικαθιστα ειναι καλυτερη,καθως εχει μια πιο μυστηριωδη και αποκοσμη ομορφια.Επισης λιγο πιο τονισμενες sideskirts δε θα εβλαπταν.

My 2 cents

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...