Jump to content

All about Alfa Romeo


GTV
 Κοινοποίηση

Σας αρέσει η Μi.To;  

175 members have voted

  1. 1. Σας αρέσει η Μi.To;

    • Ναι
      125
    • Οχι
      50


Recommended Posts

Δεν εχω ιδέα... Αλλωστε είπα, SONAX χρησιμοποιώ και το Praktiker είναι γεμάτο :p

[imgalign]http://icons.iconarchive.com/icons/iconshock/social-media/96/twitter-icon.png[/imgalign]"Some hearts are different than others. Like crystal in a world of glass... Even the way they shatter is beautiful..."

 

Wannabe Editor? Reviewer? Columnist?

Join the Unwired Revolution, now!

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 4,4χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Μπααα όχι ακόμα. Ίσως πάμε με κατι κολλητούς για καφέ Ναυπακτο μέσα στη βδομάδα. ;)

 

20 Ευρώ όμως πήγαινε έλα... too much... :(

[imgalign]http://icons.iconarchive.com/icons/iconshock/social-media/96/twitter-icon.png[/imgalign]"Some hearts are different than others. Like crystal in a world of glass... Even the way they shatter is beautiful..."

 

Wannabe Editor? Reviewer? Columnist?

Join the Unwired Revolution, now!

Link to comment
Share on other sites

εγώ στην γέφυρα πέρασα 2 φορές.....αλλά με την africa μου τουτεστιν 1,5 ευρώ..αν την πέρναγα με την αλφα μου ειδικά την πρώτη μέρα ξέχωρα από το κόστος θα ήμουνα ακόμα εκεί με την κίνηση που είχε...παντως απίστευτη αίσθηση..σε 30 λεπτά απο βραχνεικα οπου πίνεις καφαδάκι...εισαι στην ναυπακτο(προσοχή οχι αντιρριο) και πίνεις ουζάκι...πάντα με την αφρικα μου....

 

σακις δεν ήξερα οτι με τον καπλάνη δεν χάνω την εγγύηση...με τον νικο εχουμε και συγγένεια......εχεις παραγείλει την gt?αν ναι μάλλον με εχεις γνωρίσει και με ρώταγες την γνώμη μου για χρώμα(μαύρο ακριλυκο).

 

mythoss έχω μια απορία...1)έχεις βγάλει κόφτη απο την 147?δεν μπορώ να καταλάβω τις τελικές σου...εμένα στα 217-220 πιάνει κόφτης..αρχίζει το ρετάρισμα..και φυσικό και έπόμενο να μην πηγαίνει παραπάνω....

2)πες μου τι σου είπε ο μηχανικός για την αξιοποιστία μετά την μετατροπή..την χάνει?τι γινεται?

Link to comment
Share on other sites

Αρχικό Μήνυμα από το μέλος gmak (15 Αύγ. 2004 , 23:05)

 

mythoss έχω μια απορία...1)έχεις βγάλει κόφτη απο την 147?δεν μπορώ να καταλάβω τις τελικές σου...εμένα στα 217-220 πιάνει κόφτης..αρχίζει το ρετάρισμα..και φυσικό και έπόμενο να μην πηγαίνει παραπάνω....

2)πες μου τι σου είπε ο μηχανικός για την αξιοποιστία μετά την μετατροπή..την χάνει?τι γινεται?

 

 

1) Εξαρτάται ποσο έχεις φορτώσει τις προηγούμενες ταχύτητες για να πιάσεις παραπάνω... Εγω έχω πιάσει 224 χλμ λίγο πριν τον κόφτη, σε ευθεία πάντα. Όχι κατηφόρα. Άλλες φορές σου βγαίνει, άλλες όχι. Πάντως στη φάση με το S3 το 190 στον κόφτη το έπιασα χωρίς να το καταλάβω καν, γιατι το είχα στην πλάτη μου και ήθελα να δω τα όρια της δικιάς μου. Αυτό δεν πάει να πει οτι... θα έπιανα 250 αν έβαζα πέμπτη φυσικά... :p Αφού ήταν στον κόφτη 190+ ε άντε να έπιανα πάλι 220 περίπου τελική. Παίζει ρόλο και σε τι κατάσταση είναι το αμάξι, πόσο καλούς δίσκους έχεις, αν έχει χαλάσει ή όχι ο μεταβλητός (-10 άλογα αν έχει χαλάσει), πως αναπνέει για να φορτώνει από χαμηλά...

 

Επαναλαμβάνω πως δεν έχει τύχει να πάω ταξιδάκι να δω πως τελικιάζει το αμάξι, απο τη στιγμή που έβαλα το φίλτρο/σκούπα. Ο μηχανικός μου είπε οτι αναπνέει καλύτερα έτσι και δεν κουράζεται όταν δίνει τα άλογα. Δεν αύξηθηκε η ιπποδύναμη φυσικα, απλά πιάνει τις ίδιες ταχύτητες πιο γρήγορα τώρα αφού λείπει μια αντίθετη δύναμη (το πνίξιμο του κινητήρα)...

 

2) Ο Άγγελος μου είπε πως δεν χάνει τίποτα σε αξιοπιστία, αφού δεν μπαίνει χέρι στη μηχανή. Απλά όπως και σε κάθε πρόγραμμα, ο εγκέφαλος ρυθμίζεται να κάνει καλύτερη κατανομή του καυσίμου ρυθμίσμένα εκεί που το θέλεις... Το αυτοκίνητο λειτουργεί όταν περνιέται το πρόγραμμα, αλλάζεις όλες τις ταχύτητες, ροπιάζεις σε όλο το εύρος και το βασικότερο αλλάζεις χρονισμό στο μεταβλητό. Δεν έχει κανένα πρόβλημα αφού όλα είναι μαμίσια... Α και το βασικότερο... Μειώνεται η κατανάλωση από αυτό που έχω τώρα με το φίλτρο, αφού το πρόγραμμα ταιριάζει με αυτό και φτιάχνεται πάνω του... Δεν πνίγεται με το μίγμα... :) Βελτιώνεται επίσης η οδήγηση του οχήματος. Πατάς λιγότυερο γκάζι για να πιάσεις κάποια συγκεκριμένη ροπή/ταχύτητα έτσι καις λιγότερο. Αυτό το επιβεβαίωσα και από άσχετη πηγή: http://www.alfaspirit.com/myalfa.htm που το παλικάρι λέει το ίδιο ακριβώς για το πρόγραμμα που έβαλε στη δικιά του 147... ;)

 

P.S. Αν θέλεις συναντιόμαστε για έναν καφέ βρε αδελφέ να τα πούμε και από κοντά... 23 του μηνός κατά τις 10 το πρωί άλλωστε, θα είμαι στο Service στην Ακτή Δυμαίων για το μεταβλητό ;)

[imgalign]http://icons.iconarchive.com/icons/iconshock/social-media/96/twitter-icon.png[/imgalign]"Some hearts are different than others. Like crystal in a world of glass... Even the way they shatter is beautiful..."

 

Wannabe Editor? Reviewer? Columnist?

Join the Unwired Revolution, now!

Link to comment
Share on other sites

Αρχικό Μήνυμα από το μέλος gmak (15 Αύγ. 2004 , 23:05)

 

εγώ στην γέφυρα πέρασα 2 φορές.....αλλά με την africa μου τουτεστιν 1,5 ευρώ..αν την πέρναγα με την αλφα μου ειδικά την πρώτη μέρα ξέχωρα από το κόστος θα ήμουνα ακόμα εκεί με την κίνηση που είχε...παντως απίστευτη αίσθηση..σε 30 λεπτά απο βραχνεικα οπου πίνεις καφαδάκι...εισαι στην ναυπακτο(προσοχή οχι αντιρριο) και πίνεις ουζάκι...πάντα με την αφρικα μου....

 

σακις δεν ήξερα οτι με τον καπλάνη δεν χάνω την εγγύηση...με τον νικο εχουμε και συγγένεια......εχεις παραγείλει την gt?αν ναι μάλλον με εχεις γνωρίσει και με ρώταγες την γνώμη μου για χρώμα(μαύρο ακριλυκο).

 

mythoss έχω μια απορία...1)έχεις βγάλει κόφτη απο την 147?δεν μπορώ να καταλάβω τις τελικές σου...εμένα στα 217-220 πιάνει κόφτης..αρχίζει το ρετάρισμα..και φυσικό και έπόμενο να μην πηγαίνει παραπάνω....

2)πες μου τι σου είπε ο μηχανικός για την αξιοποιστία μετά την μετατροπή..την χάνει?τι γινεται?

 

Eισαι ο κυριος που εχει την μαυρη 156 και σε ρωταγα την διαφορα για μαυρο μεταλλικο και μαυρο απλο?Αν ναι την εκατσα.Μην πεις τιποτα στο νικο οτι συστηνω σε αλλους τον καπλανη γιατι τσαντιζεται.Ξερεις αληθεια για πιο λογο ο καπλανης τα σπασε πριν χρονια με το ζαφειροπουλο και ανοιξε δικο του συνεργειο?
Link to comment
Share on other sites

σακη εκτός απο τον κύριο με την 156 ρώτησες και έναν άλλο με 147..τώρα είμαι σίγουρος ότι είσαι εσύ...ακριβώς αυτό ρώταγες... :) :mad: ο νίκος δεν εχει άσχημη γνώμη για καπλάνη...δεν ξέρω τι έγινε και τα έσπασαν(δεν το εχω ρωτήσει..όπως και δεν εχω ρωτήσει γιατί τα σπάσαν με τον κοκοβίκα).πάντως η προμήθεια ανταλλακτικών παίζει μεγάλο ρόλο...ιδίως απο αυτούς που τα εμπορευονται..οποτε όπου βρεις μεγαλύτερη προμήθεια πας...αυτό απο εμπειρία και μόνο.Μην ανησυχείς..δεν λέω τίποτα... ;) ;)

 

mythoss 23 θα κάνω τα πάντα να είμαι εκεί....θα τα πουμε..και οταν με το καλό πειράξεις το εργαλείο..θα το κάνω και εγώ... :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Δηλαδη αμα του πω οτι επειδη το συνεργειο του ειναι διπλα στο σπιτι μου και θα πηγαινω καπλανη θα μου χαμογελασει?Ξερεις τι γινεται?Κλεινεις ραντεβου για πχ στις 12 και πλακωνουν τα Φιατακια με απροοπτα προβληματα χωρις ραντεβου και σε γραφουν.Οποιος προλαβει προλαβε και σου φτιαχνουν το αυτοκινητο μετα απο 2 ωρες-φαντασου για αλλαγη λαδιων φιλτρου να καθυστερησω 2 ωρες ενω στο καπλανη μου πηρε 20 λεπτα.Ασε που δεν τους πολυ εμπιστευομαι τους μηχανικους της fiat εκτος του luigi.Παντος ο νικος ειναι και γαμω τα παιδια-καμια σχεση με τον πατερα του που ειναι στιγνος επαγγελματιας πωλητης.
Link to comment
Share on other sites

Παντος η πιο ωραια 147 που εχω δει ειναι μια μαυρη μεταλλικο με 17αρα ζαντα και σημα quadrifoglio.Tην εχετε πετυχει?
Link to comment
Share on other sites

Διαβασα σημερα στην εφημεριδα, οτι η 157 θα βγει σε συνεργασια με τη microsoft.... Ετοιμαστειτε για πολλες επισκεψεις στο συνεργειο :p
Link to comment
Share on other sites

Kαι εγω διαβασα οτι τα νεα Windows xp 64bit θα παιζουν μονο racing games που εχουν alfa romeo :p .Tι εφημεριδα διαβαζεις?Ριζοσπαστη μηπως?
Link to comment
Share on other sites

Απλως ελεγε οτι το προγραμμα του υπολογιστη ταξιδιου (και γενικα το προγραμμα που θα χειριζεται την οθονη) θα το φτιαξει η microsoft...
Link to comment
Share on other sites

Αρχικό Μήνυμα από το μέλος gkantemis (16 Αύγ. 2004 , 20:19)

 

Απλως ελεγε οτι το προγραμμα του υπολογιστη ταξιδιου (και γενικα το προγραμμα που θα χειριζεται την οθονη) θα το φτιαξει η microsoft...

 

αν πάρεις μεμονομένα ποιος φτιάχνει τα διάφορα εξαρτήματα,εξοπλισμό της αλφα τότε θα καταλάβεις την ποιότητα της.....πχ..καποτε ενας φίλος με γερμανικό αμάξι τα είχε βάλει με τα όργανα (κοντερ,στροφ.υπολ ταξειδιου) οτι ήταν τις πλάκας και δεν θα κρατούσαν για πολυ...μονο λαμπιονια ήταν...τοτε δεν απάντησα γιατι δεν ηξερα...τυχαια καποια μερα ειδα οτι τα συγκεκριμενα όργανα τα παραγει και προμηθευει η v.d.o που ειναι η ίδια εταιρια που εκτος των άλλων προμηθευει μερσεντες bmw κλπ΄κλπ....φαντάσου τι έγινε μετα...

 

ενας ακομη γερμανοφιλος...αγόρασε το γκολφ προσφατα...βεβαια τωρα περιμενει εξτρα και την επένδυση στο καπο της μηχανής..(ηχομονωτικό)...αα και κάτι αλλο γαι την ποιοτητα της.....δειτε την αλφα απο κάτω...πατωμα κλπ κλπ...και θα καταλαβεται πλεον οτι γινεται μια πολυ πολυ σοβαρη προσπαθεια που πολλες φορες ξεπερνάει και τα "εξαιρετικα" γερμανικα..

 

 

τώρα σακη...αν δεν κάνω λάθος είχες φιατ στιλο πριν :rolleyes: ...μην κοροιδευουμε αυτους με τα φιατ διοτι αυτα ειχε το βαλαντιο τους αυτά μπόρεσαν να αποταμιεύσουν αυτό αγόρασαν...οποτε ;)

Link to comment
Share on other sites

Δεν κοροιδεψα κανενα fiat επειδη το αποκαλεσα φιατακι.Εξαλλου επιλογη του πατερα μου ηταν το στιλο και μαλιστα με το ζορι.Εγω μια κοκκινη 147 ηθελα και μετα απο 1.5 χρονο διαρκων καυγαδων παιρνω αλφα ρομεο.Απλως μιλησα για την καθυστερηση του συνεργειου εξαιτιας των fiat που ειναι πολλα. ΠΑΙΡΝΩ ΠΙΣΩ το φιατακια..
Link to comment
Share on other sites

Link to comment
Share on other sites

Αρχικό Μήνυμα από το μέλος sakiss (17 Αύγ. 2004 , 10:51)

 

Aρχισαν τα οργανα :D :D

Autodelta 156 GTA 3.7

 

http://speed.supercars.net/boardpics/2004-7-16/2517301-stiga.jpg

http://speed.supercars.net/boardpics/2004-7-16/2517301-stigb.jpg

 

:blink: :eek: tsimpiste me na ksypniso :!:
Link to comment
Share on other sites

ρε παιδια μπορει να μου εξηγησει καποιος τα πλεονεκτηματα και τα μειονεκτιματα της πορτας χωρις πλαισιο και της πορτας με πλαισιο. :D
Link to comment
Share on other sites

156 GTAm

 

These exclusive pictures reveal for the first time Autodelta's fearsome 3.7-litre Alfa Romeo 156GTA just days ahead of its official release.

 

It follows hard on the heels of the firm's 328bhp, 3.7-litre Alfa 147GTA, which caused such a stir when it was unveiled at last December's MPH03 Motor Show in Earls Court, London.

 

The 147GTA immediately staked its claim to being the "World's Fastest Hatchback" and prompted the maverick motoring TV presenter Jeremy Clarkson, never one to mince his words, to comment that "mad amounts of power and astounding grip make this the hottest hatch ever."

 

Now, just nine month later, comes the next in the blood line, the 156GTA 3.7, which, if the preview photos are anything to go by, is going to be awesome!

 

London-based design and tuning house, Autodelta, was founded in 1987 by talented young engineer Jano Djelalian, and has in the intervening time built itself a global reputation for pushing Alfa Romeo's to the edge. They have, apparently, been working flat out all year on this new project, which, as Jano told Italiaspeed some months ago, is a car they wanted to get "absolutely right."

 

While Autodelta are remaining tight-lipped about what's under the skin, although we know that it will be powered by the 147GTA's 328bhp 3.7-litre V6 engine, the stylish new exterior, designed by their in-house design arm, Creativestudio, sheds some light on this exciting project.

 

At the front a huge air intake, which greedily gobbles air into the powerful engine, visually dominates, while Creativestudio have cleverly worked in the facelifted 156's Giugiaro-styled new headlights and grille, a feature not as yet available on Alfa's own 3.2-litre 156GTA.

 

Flared out wheel arches, revised front and rear spoilers with quad tailpipes, and beautiful 18-inch multispoke wheels, all of which help to make a purposeful statement without upsetting the delicate Giugiaro lines of the 156.

 

Brand new lightweight front wings blend in to form a perfect ‘wasp-waist’, enhancing the car’s powerful stance. The rear wheel arches have been offset by razor-sharp extensions, which chase upwards to meet the rear optical units. Revised side skirts connect the muscular wheel arches, and include cooling vents for the uprated braking system.

 

Once again it seems Autodelta are going to rewrite the rule book with another powerful, aggressive car that is going to have a huge impact

Link to comment
Share on other sites

Αρχικό Μήνυμα από το μέλος sakiss (18 Αύγ. 2004 , 23:26)

 

Mythozz-ξερεις αν στην TRIM εχουν σκουρο πλαστικο για τις πινακιδες?

 

 

Ναι έχει... ;) Τιμή δεν ξέρω...

[imgalign]http://icons.iconarchive.com/icons/iconshock/social-media/96/twitter-icon.png[/imgalign]"Some hearts are different than others. Like crystal in a world of glass... Even the way they shatter is beautiful..."

 

Wannabe Editor? Reviewer? Columnist?

Join the Unwired Revolution, now!

Link to comment
Share on other sites

Αρχικό Μήνυμα από το μέλος sakiss (11 Αύγ. 2004 , 22:21)

 

Mythozz βαλε 17αρες ζαντες αλλα οχι οτι να ναι.Να βαλεις αυτες με τους τρεις κυκλους.Απιστευτη ζαντα.

 

gmak και εγω ειμαι πολυ φιλος με το νικο.Περναω απο το μαγαζι καθε δευτερα απογευμα αλλα τις τελευταιες μερες φερνει τη γκομενα και δεν μπορουμε να συζυτησουμε.Μολις ερθει η gt να κανονισουμε να βρεθουμε.Ειστε να παμε για ομαδικη φωτογραφιση σε πελεκανο-ριο-ον μπλου?Οσο για το μηχανικο εχεις τον καλυτερο για αλφα στην ελλαδα και πηγαινεις στην αντιπροσωπεια?Καπλανης και ξερω ψωμι.Πριν ξακωθει με το ζαφειροπουλο και αυτος στην αντιπροσωπεια δουλευε αλλα σηκωθηκε και εφυγε.Επισης ισχυει και σε αυτον η εγγυηση........

 

 

 

 

Sakis prosekse giati tha se kynhgaei o koSmAKIS. Ta mona service depots pou epitrepetai na episkeptesai ean epithimeis na diathriseis thn eggyhsh pou sou dinei to ergostaseio einai auta pou anaferontai sto vivlio eggyhshs/synthrhshs. Einai auta pou ekpaideuontai, elegxontai, kai einai ypologa kai ypeuthina na synthroun ta proionta tou ergostasiou symfona me ta protypa pou auto thetei. Rwthse o idios ean theleis, ton kyrio Kaplanh h pare thlefwno sth dwrean gramh eksypirethshs ths Fiat Auto Hellas ean anhkei sto eksousiodothmeno dyktio kai tha deis ti tha sou apantisoun.

O mhthos gia ton "kalytero" mhxaniko kai pio eksidikeumeno gia tis Alfa Romeo sthn Ellada, einai sthn Athina. Einai o Stathis Magos, o opoios htan o episimos mhxanikos ths Fiat Auto Corse. Kourare to Punto kit car tou stefani pou etrexe gia logariasmo ths F.A.H. Mias pou anaferesai se ena apo ta metagenestera mynhmata sou sthn Autodelta. O Stathis o Magos htan ypeuthinos gia thn topothetish twn veltiwtikwn kit ths omonymhs etairias sthn Ellada.

Pera apo auta omws, to ergostasio to opoio ekpaideuei kai vathmologei tous mhxanikous tou episimou diktyou, stelnei mystikous pelates kai kanei diagwnismous gnwsewn arketes fores kathe xrono. Ekei, mesa apo ta tests pou ginontai, anadykneiontai kai vraveuontai oi kalyteroi mhxanikoi, hlektrologoi, paralhptes, fanopioi kai service managers ths Elladas. Isws ekei na prepei na psakseis na vreis ton "kalytero" mhxaniko...

Telos, pote o kyrios Kaplanhs den htan ypallhlos thn etairias tou Kyriou Zafiropoulou. Ean den gnwrizeis kati, to pio kalo einai na siopas h na rwtas!!

hits from the bong
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...