Jump to content

All about Alfa Romeo


GTV
 Κοινοποίηση

Σας αρέσει η Μi.To;  

175 members have voted

  1. 1. Σας αρέσει η Μi.To;

    • Ναι
      125
    • Οχι
      50


Recommended Posts

συγνωμη αυτη ειναι η τελικη της μορφη?αν ναι θα παρω κι εγω,παιδια ειναι πανεμορφη.

 

η τελικη της ειναι...:)

[sIGPIC][/sIGPIC]TOYOTA COROLLA AE86..&τα μυαλα στα καγκελα!!!
Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 4,4χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

To νεο κιβώτο c635

 

TURIN – Fiat Group Automobiles will offer its first dual-clutch gearbox in September 2009, the company announced today.

 

The new gearbox is one of the three variants of the C635, a new family of 6-speed gearboxes able to absorb up to 35kgm of torque.

 

The C635 will debut as a manual in June 2009, followed in September by the dual clutch and by an automated manual transmission (AMT) in 2010.

 

Fiat Powertrain Technologies will invest 500 million euros on the C615 development and tooling.

 

The new gearbox will be built in Fiat Powertrain Technology's plant of Verrone, near Biella, 75km northeast of Turin.

 

The C635 family will reach full capacity of 800,000 units a year by 2010, adding about 600 jobs to Verrone's current staff of 500 people.

 

Small cars such the Fiat Grande Punto and lower-medium models such as the Fiat Bravo, as well as similar sized models from Alfa Romeo and Lancia, will use the C635.

 

Volkswagen group had been pioneering dual clutch transmissions in Europe.

 

The German carmaker introduced its first dual clutch in 2003 on the VW Golf R32, calling the technology Direct Shift Gearbox (DSG).

 

Audi calls the technology S tronic.

 

VW Group had built 1 million DSGs by the end of 2007, of which 400,000 were built last year.

 

Fiat will use two dry clutches – from which the name Dual Dry Clutch (DDC) originates. These are lighter and require less cooling than traditional wet-clutch systems.

 

VW is currently introducing its second generation dual clutch, a new 7-speed, which is switching to dry clutches too.

 

The dry-clutch DSG debuts this month on two VW Golf versions, the 122hp TSi gasoline and the 105hp TDi diesel.

 

In February, Volvo will begin sales of its first dual clutch it calls Powershift, on its C30, V40 and V50 models.

 

BMW will introduce in March its first dual clutch transmission, it calls M-DCT, on the M3 sportscar range.

Link to comment
Share on other sites

amelidi εχεις και εσυ καιρο να περασεις εντελως στην αλλη θρησκεια...

 

θυμαμαι στα 18 μου ηθελα την 145...

 

τωρα...ξερεις...

 

ειλικρινα ομως ειναι πραγματικα πανεμορφο...

Α, δεν εχω τετοια κολληματα... Μου αρεσουν παρα πολυ και οι BMW και αυτο ειναι παραπανω απο γνωστο στο φορουμ!

Αλλα μονο μια Αλφα Ρομεο μπορει να σου κλεψει με τετοιο τροπο την καρδια... (τις προπελες τις ερωτευεσαι αφου τις οδηγησεις!!)

Βλεποντας το συγκεκριμενο αυτοκινητο το ερωτευεσαι και σε κανει να παραβλεπεις οποιαδηποτε ψεγαδια!

Δεν πα να εχει το κρατημα απο Οπελ Αστρα (που δεν θα εχει!!!)?!?! Με τετοια εμφανιση who gives a sh*t?!?!

Link to comment
Share on other sites

ετσι,ετσι για να ζεσταινωμαστε σιγα σιγα:D Η 147 τον Αυγουστο θα γινει 6 ετων και πλησιαζει η ωρα για αλλαγη γκομενας:p

Κανενα νεο για τις μεγαλυτερες κουκλες απο την Αλφα?

Τελικα η αλφα θα βγαζει μοντελα που παντα θα στοχευουν στη καρδια,αντε να ερθει η νεα GT να ερωτευτουμε παλι...

only Apple
Link to comment
Share on other sites

Α, δεν εχω τετοια κολληματα... Μου αρεσουν παρα πολυ και οι BMW και αυτο ειναι παραπανω απο γνωστο στο φορουμ!

Αλλα μονο μια Αλφα Ρομεο μπορει να σου κλεψει με τετοιο τροπο την καρδια... (τις προπελες τις ερωτευεσαι αφου τις οδηγησεις!!)

Βλεποντας το συγκεκριμενο αυτοκινητο το ερωτευεσαι και σε κανει να παραβλεπεις οποιαδηποτε ψεγαδια!

Δεν πα να εχει το κρατημα απο Οπελ Αστρα (που δεν θα εχει!!!)?!?! Με τετοια εμφανιση who gives a sh*t?!?!

 

κι εμενα μου αρεσουν οι bmw ομως και η alfa romeo ειναι αλλου,αλλος αερας ρε παιδι μου.

σιγα να μηνεχει κρατηματα στυλ opel,τοτε δεν θα ηταν μια καθαροαιμη alfa romeo.

αντε amelidi να ετοιμαζομαστε σιγα σιγα,Turbo εγω θελω και με τα 230 αλογατα;)

Η υπομονή είναι πικρή,αλλά ο καρπός της είναι γλυκός.

Link to comment
Share on other sites

Η τελική της Mi.To, ειδικά στις χαμηλές εκδόσεις, μπορεί να μην σε τρελαίνει, λέμε τώρα... άλλωστε και εγώ με την 147 κοντέρ είδα στο Σείριο 210+... όσο και αν κλέβει - όπως είπε φίλος Toyotαίος το όργανο - ε, και? Το θέμα είναι αλλού ρε παιδιά, στο ότι (σίγουρα) θα στρίβει και μάλιστα καλά. Εντάξει δεν λέω, είναι καλό να έχει το αυτοκίνητο μεγάλες - σχετικά - τελικές και να μπορεί να ταξιδεύει άνετα χωρίς το στροφόμετρο να φλερτάρει με τα κόκκινα, αλλά το συναίσθημα της τοποθέτησης πριν τη στροφή, οι ιδανικές γραμμές και ο τρόπος που βγαίνουν από τη στροφή, είναι - κατά την ταπεινή μου γνώμη - όλα τα λεφτά στις Alfa... Άλλωστε, η εμφάνιση, είναι πάντα και κάτι υποκειμενικό, όσο μπορεί να πει κανείς ότι οι Alfa - ειδικά η Mi.To - είναι αδιάφορες ή άσχημες εμφανισιακά... :)

 

ΥΓ: Πάντως, αν είχα το ίδιο καρρέ με την Mi.To (που 100% θα έχει το ίδιο με την 159/Brera, άρα 5x112) θα είχα ήδη αρχίσει να την ψάχνω για τις ζάντες της... Απλά θεϊκές! Τις θεωρώ ομορφότερες ακόμα και από τις GTA, που φόραγα και στην 156 και τώρα στην 147 και έλεγα ότι δεν θα βρω πιο όμορφη ζάντα. Ποτέ μην λες ποτέ!

CostasP | Proud AlfaHolic | Alfas: Giulietta, Alfetta, 75, 146, 156, 147, (Abarth 500 time-out) πάλι 156, πάλι 147 και πλέον... Jeep Renegade :yawn: !

Current Toys: Apple MacBook Air 11 ('15), Asus Transformer Book T100, Samsung Galaxy Tab3 7.0", Apple TV2, iPad2 32GB WiFi, iPad Mini Retina 16GB WiFi, iPhone 6S 64GB, iPhone 7 Plus 128GB, iPhone XS 256 GB

Link to comment
Share on other sites

Οχι, οχι... Οι ζαντες της Mi.To θα ειναι 4μπουλωνες (φαινεται αλλωστε και στην υπογραφη μου!) και το καρε κατα 99,9% θα ειναι ιδιο με αυτο το Grande Punto!!
Link to comment
Share on other sites

Μωρέ... το είδα ότι είναι 4μπούλονες, αλλά θεώρησα ότι είναι θέμα Photoshop... Θα μου κάνει πολύ εντύπωση αν έχει τελικά 4μπούλονα καρρέ, αφού αυτά τα έχει εγκαταλείψει από την εποχή της 155. Πάντως, αν έχει το 4x98 των Grande Punto θα είναι έκπληξη και ο μόνος λόγος που μπορώ να φανταστώ είναι η οικονομία: να αποφύγουν δηλαδή σχεδιασμό νέων άκρων για την Mi.To και απλά να βελτιώσουν τα υπάρχοντα από το Gr.Punto. Αυτό δεν είναι κακό. Το κακό είναι που δεν θα μπορούμε να τις βάλουμε - αν τελικά μείνουμε με τις 147, πράγμα όμως δύσκολο έτσι όπως την βλέπω ;-)

Βέβαια, πάντα παίζει και το σενάριο αγοράς μίας 149, που θα έχει παρεμφερείς κινητήρες και ελαφρώς μεγαλύτερους χώρους (4,2-4,3m., ίσως και μέχρι 4,4, αν τελικά βασιστεί στο πάτωμα των Delta Nuova και Bravo). Ο SakisS ("Mr. Alfa Wikipedia") ξέρει καλύτερα.

Πάντως, εν μέσω διλημμάτων και αποφάσεων, το μέλλον προβλέπεται συναρπαστικό.

CostasP | Proud AlfaHolic | Alfas: Giulietta, Alfetta, 75, 146, 156, 147, (Abarth 500 time-out) πάλι 156, πάλι 147 και πλέον... Jeep Renegade :yawn: !

Current Toys: Apple MacBook Air 11 ('15), Asus Transformer Book T100, Samsung Galaxy Tab3 7.0", Apple TV2, iPad2 32GB WiFi, iPad Mini Retina 16GB WiFi, iPhone 6S 64GB, iPhone 7 Plus 128GB, iPhone XS 256 GB

Link to comment
Share on other sites

Θα ειναι σιγουρα 4Χ98 απο το G.Punto μιας και πολλα μηχανικα μερη -οπως και το πατωμα- θα ειναι κοινα στο ονομα της οικονομιας και της μειωσης του κοστους...

Υπαρχει και η αλλη λυση αλλα νομιζω πως θα ειναι αρκετα ακριβη!! Τι καρε φοραει η 8C Competizione?? Νομιζω καταλαβαινεις που το παω... :lol: :lol:

 

H 147 με τις 5κυκλες ειναι απλα κουκλαρα... Υπαρχει περιπτωση να ανεβασεις καμια καλη φωτο για να παρουμε λιγο ματι και εμεις που ψαχνομαστε ακομα?!?!

Link to comment
Share on other sites

Η υπομονή είναι πικρή,αλλά ο καρπός της είναι γλυκός.

Link to comment
Share on other sites

CostasP | Proud AlfaHolic | Alfas: Giulietta, Alfetta, 75, 146, 156, 147, (Abarth 500 time-out) πάλι 156, πάλι 147 και πλέον... Jeep Renegade :yawn: !

Current Toys: Apple MacBook Air 11 ('15), Asus Transformer Book T100, Samsung Galaxy Tab3 7.0", Apple TV2, iPad2 32GB WiFi, iPad Mini Retina 16GB WiFi, iPhone 6S 64GB, iPhone 7 Plus 128GB, iPhone XS 256 GB

Link to comment
Share on other sites

ΥΠΕΡΟΧΗ!!!

Να υποθεσω οτι φοραει και αναρτηση το αυτοκινητο,ε?

Πραγματικα αυτη τη ζαντα την λατρευω... Αλλα ειναι ακριβουτσικη!!

Link to comment
Share on other sites

το μι.το εκπληκτικο...αντε να βγει να χτυπησει ΑΛΥΠΗΤΑ αυτη την ΑΗΔΙΑ το mini ....βαρεθηκα να το βλεπω

[sIGPIC][/sIGPIC]''Some dream to escape reality , some to change it forever.''

 

Soichiro Honda

Link to comment
Share on other sites

Γιατι μας εκανες τραβελι την κουκλαρα...?

Σε ολες τις Αλφα Ρομεο αναφερομαστε σαν να ειναι οι γυναικες μας!!

Η Αλφα Ρομεο Μι.Το λοιπον... ;) :)

Link to comment
Share on other sites

το μι.το εκπληκτικο...αντε να βγει να χτυπησει ΑΛΥΠΗΤΑ αυτη την ΑΗΔΙΑ το mini ....βαρεθηκα να το βλεπω

 

ει προσεξε τι λες:)εχω και Mini s αλλα για χαρη της θα το δωσω αν ειναι τοσο δυναμικη οσο δειχνει.:D

Η υπομονή είναι πικρή,αλλά ο καρπός της είναι γλυκός.

Link to comment
Share on other sites

η ομορφια ειναι καθαρα υποκειμενικο θεμα...αλλα ο μυθος δεν παιζεται..Σε οτι αφορα το μινι πραγματικα δεν μπορω να το βλεπω, εχει καταντησει το απολυτο womans-car κ αυτο τα λεει ολα...Sorry , αλλα δεν μου δινει την αισθηση ομορφου κ καλου αυτοκινητου σε σχεση με τον μυθο.

[sIGPIC][/sIGPIC]''Some dream to escape reality , some to change it forever.''

 

Soichiro Honda

Link to comment
Share on other sites

http://www.progetto955.it/wp-content/uploads/2008/03/blanco_acciaio.jpg

http://www.progetto955.it/wp-content/uploads/2008/03/retro_prugna.jpeg

 

http://www.alfamitoblog.it/

 

http://img183.imageshack.us/img183/2346/juniorgz7.jpg

http://www.alfaromeo.com/cgi-bin/pbrand.dll/NEWALFA_COM/controller/home.aspx?language=1

Link to comment
Share on other sites

τελικα ποτε θα ειναι στις εκθεσεις?entry κινητηρες?

και κατι τελευταιο,ξερουμε ποσα κιλα θα ζυγιζει....?

costasp,αν δε κανω λαθος,τη ζαντα σου τη λανσαρισε πρωταστη σπορ εκδοση της 156 ετσι?πολυ ομορφη..

Link to comment
Share on other sites

Alfa Mi.To: Παγκόσμια πρεμιέρα

 

Με την Mi.To, η Alfa Romeo θέλει να προσφέρει σε μια νέα γενιά «φανατικών» της Alfa το μικρότερο σπορ αυτοκίνητο που κυκλοφόρησε ποτέ.

 

Ένα σύγχρονο και καινοτόμο αυτοκίνητο, ένα όνομα γεμάτο ιστορία. To όνομα Mi.To σημαίνει πολλά για την Alfa Romeo, καθώς υπογραμμίζει τον ισχυρό δεσμό ανάμεσα στο παρελθόν και το μέλλον της Μάρκας: ανάμεσα στο Μιλάνο, πόλη του design στην οποία διαμορφώθηκε το στιλ της Mi.To, και το Τορίνο, στο οποίο θα γίνεται η παραγωγή της. Μια απόφαση που δείχνει την ισχυρή θέληση της μάρκας να εδραιώσει τις Μιλανέζικες ρίζες της.

 

Η Mi.To είναι το πρώτο αυτοκίνητο που κατασκευάστηκε μετά την 8C Competizione –στυλιστικό και τεχνολογικό έμβλημα της Alfa Romeo– από το οποίο δανείζεται ορισμένα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά: τη μοναδική μορφή των πλευρικών παραθύρων, τα οποία είναι χωρίς πλαίσια, τον εμπρός αεραγωγό που χωρίζεται από τον θυρεό, το σχήμα των προβολέων και των πίσω φώτων τύπου LED. Ακριβώς γύρω από τους προβολείς και τα φώτα υπάρχει ένα διακριτικό στοιχείο προσωποποίησης: το περίγραμμα τους είναι διαθέσιμο σε διάφορα χρώματα και υλικά για να δημιουργήσει ένα εξαιρετικά κομψό εφέ, σαν eye-liner, αναδεικνύοντας το στυλ και την επιθετικότητα του αυτοκινήτου.

 

Το εσωτερικό, που χαρακτηρίζεται από την ισχυρή προσωπικότητα του ταμπλό και των καθισμάτων, αντιπροσωπεύει την απόλυτη έκφραση του ιταλικού στυλ, είναι φιλόξενο αλλά ταυτόχρονα και σπορ, με υψηλή ποιότητα υλικών και μελετημένη προσοχή στις λεπτομέρειες.

 

Μεγάλη φροντίδα δόθηκε επίσης στην επιλογή των διαστάσεων, που καθορίζουν την compact και δυναμική μορφή: η Mi.To έχει μήκος 4,06 μέτρα, ύψος 1,44 μέτρα και πλάτος 1,72 μέτρα.

 

Στυλ, design, και πολύ περισσότερα: με μία Alfa Romeo, η απόδοση και η τεχνολογία πρέπει πάντα να είναι κορυφαίες. Πράγματι, όπως όλα τα μοντέλα της Alfa Romeo, η Mi.To ξέρει να γοητεύει ακόμα και τον πιο απαιτητικό πελάτη, με την συναρπαστική οδηγική εμπειρία που προσφέρει, χάρη στο σύστημα “Alfa DNA”. Πρόκειται για ένα σύστημα ελέγχου που επενεργεί στον κινητήρα, στα φρένα, στο τιμόνι, στις αναρτήσεις και στο σύστημα αλλαγής ταχυτήτων, επιτρέποντας τρεις διαφορετικές συμπεριφορές του αυτοκινήτου, με βάση το στυλ οδήγησης που ταιριάζει καλύτερα σε κάθε περίσταση ή στις επιθυμίες του πελάτη:

• Dynamic: για καθαρόαιμη σπορ οδική συμπεριφορά

• Normal: για κανονικές συνθήκες και οδήγηση στην πόλη

• All weather: για μέγιστη ασφάλεια ακόμα και στις πιο δύσκολες συνθήκες πρόσφυσης

 

Η Mi.To είναι το πρώτο αυτοκίνητο στην κατηγορία που προσφέρει μια τόσο προηγμένη τεχνολογία.

 

Οι υψηλές επιδόσεις διασφαλίζονται από 4 κινητήρες, που είναι όλοι υπερτροφοδοτούμενοι (βενζίνης και diesel) και οι οποίοι σήμερα φτάνουν από τους 90 έως τους 155 ίππους, ενώ επίκειται περαιτέρω διεύρυνση της γκάμας με ακόμα ισχυρότερα σύνολα.

 

Οι επιδόσεις και η οδική συμπεριφορά εξελίχθηκαν και βελτιστοποιήθηκαν με στόχο τη μέγιστη οδηγική απόλαυση με απόλυτη ασφάλεια. Η Mi.To προσφέρει πράγματι το σπορ χαρακτήρα ενός γνήσιου αυτοκινήτου Alfa Romeo, που χαρακτηρίζεται από αναρτήσεις τεχνολογίας “contrattive” –στάνταρ σε όλες τις εκδόσεις– που μειώνουν σημαντικά τις κλίσεις του αμαξώματος, και μεγιστοποιούν την ενεργητική, παθητική και προληπτική ασφάλεια: σύστημα ελέγχου ευστάθειας VDC στον βασικό εξοπλισμό και δομή αμαξώματος που έχει ήδη σχεδιαστεί έτσι ώστε να μπορεί να επιτύχει ακόμα και την μελλοντική μέγιστη βαθμολογία EuroNCAP.

 

Η Alfa Mi.To θα παρουσιαστεί στο διεθνή Τύπο τον Ιούνιο και θα είναι διαθέσιμη σταδιακά από τον Ιούλιο σε όλες τις κύριες αγορές.

 

http://www.alfaromeo.gr/main/news_serve.cfm?press_id=886&r2c1=10

 

1.4 litre petrol engine, 155hp

 

Front engine – transversely mounted

4 cylinders Engine capacity (cm3) 1368

no. cylinders 4 inline

no.valves/cylinder 4

Fuel system supercharged by exhaust gas driven turbocharger

Max power (cv/kW): 155/114 @ 5500rpm

Max torque (Nm): 206 @ 2000 rpm (Norm) ;

230@3000 rpm (Sport)

Cylinder bore (mm) 72

Stroke (mm) 84

Compression ratio 9.8 : 1

Weight (Kg) (DIN-70020A): 109

Emissions: Eu5 EOBD

Fuel injection system MPFI – indirect measurement of airflow (pressure sensor) – pulse sensors

Euro 5 ready

 

Car body Length 4.06

Wheelbase 2.51m

Height 1.44

Length 1.72

Number of seats 4 or 5

Boot space 270 lt

Tank capacity 45 lt

Link to comment
Share on other sites

τα σπαει μιλαμε???

Η υπομονή είναι πικρή,αλλά ο καρπός της είναι γλυκός.

Link to comment
Share on other sites

@ amelidis

Και ναι και όχι όσον αφορά την ανάρτηση. Φοράει την μαμά ανάρτηση από την Imola, αλλά με αλλαγμένα ελατήρια Eibach ProKit, που την κατεβάζουν λίγο ακόμα.

@ Trancer13

Έχεις απόλυτο δίκιο, αυτή η ζάντα πρωτοφορέθηκε στην 156 GTA (απλά Α-Π-Ι-Σ-Τ-Ε-Υ-Τ-Η, όποιος την έχει οδηγήσει, απλά δεν την ξεχνάει). Ναι, είναι κάπως ακριβές για "μαμά ανταλλακτικό/αξεσουάρ" αλλά δεν παλεύονται εμφανισιακά, άσε που είναι και πολύ ανθεκτικές. Tip: όλες οι ζάντες που φορούνταν σε GTA, λόγω offset, είναι οι μόνες που μπορούν να δεχτούν μεγάλα φρένα χωρίς αποστάτες. Αυτός, πέραν της απαράμιλλης ομορφιάς τους, ήταν και ο λόγος που έδωσα τις 17άρες Selespeed για αυτές, αφού σκοπεύω άμεσα να βάλω φρένα. Στην 156 που τις φόραγα επίσης, είχα βάλει 330'' δίσκους με 4πίστονες Brembo χωρίς καθόλου αποστάτες (είχα βάλει και άκρα από GTA για να κάτσουν οι δγκάνες). Προσωρινά μου έβαψε ο μηχανικός τις δαγκάνες έτσι για να έχουμε σε κάτι να προσβλέπουμε... :)

CostasP | Proud AlfaHolic | Alfas: Giulietta, Alfetta, 75, 146, 156, 147, (Abarth 500 time-out) πάλι 156, πάλι 147 και πλέον... Jeep Renegade :yawn: !

Current Toys: Apple MacBook Air 11 ('15), Asus Transformer Book T100, Samsung Galaxy Tab3 7.0", Apple TV2, iPad2 32GB WiFi, iPad Mini Retina 16GB WiFi, iPhone 6S 64GB, iPhone 7 Plus 128GB, iPhone XS 256 GB

Link to comment
Share on other sites

ρε παιδια γ@μει κ δερνει!! Εχω Alfa 146 1.4 Boxer, αλλα σε 1,5 χρονο θα την αλλαξω.. ξερετε ποσο θα κανει περιπου το MI.TO?? στα 1.400 cc ενδιαφερομαι.. ή καλυτερα την καινουργια τοτε 147?
Link to comment
Share on other sites

Γιατι μας εκανες τραβελι την κουκλαρα...?

Σε ολες τις Αλφα Ρομεο αναφερομαστε σαν να ειναι οι γυναικες μας!!

Η Αλφα Ρομεο Μι.Το λοιπον... ;) :)

...........

Link to comment
Share on other sites

http://automobile.nouvelobs.com/galeries_articles/1774_6.jpg

http://automobile.nouvelobs.com/galeries_articles/1774_7.jpg

http://automobile.nouvelobs.com/galeries_articles/1774_8.jpg

http://automobile.nouvelobs.com/galeries_articles/1774_14.jpg

http://automobile.nouvelobs.com/galeries_articles/1774_15.jpg

http://automobile.nouvelobs.com/galeries_articles/1774_18.jpg

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...