Jump to content

Moto G


ntopas
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Το 3g τρωει ετσι κι αλλιως περισσοτερη μπαταρια, σε ολα τα κινητα και επισης η 3g καλυψη των ελληνικων δυκτιων δεν ειναι παντου καλη οποτε λογικο ειναι να χανεται και το σημα. Το καλυτερο ειναι εναλλαγη μεταξυ 2g-3g οταν προκειται για κλησεις-internet αντιστοιχα...

 

Αντε να βγει η 4.4.3 για το κινητακι μας να διορθωθει και αυτο το προβλημα

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 6,5χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

εχετε παρατηρησει κατι?οταν γραφω με δονηση στο πληκτρολογιο,κατα την διαρκεια της πληκτρολογησης η οθονη κανει ενα τρεμοπαιγμα την στιγμη που παταω κουμπι και μπαινει η δονηση.μιλαμε ομως οτι θελει μεγαλη προσοχη για να το παρατηρησει καποιος.

Η υπομονή είναι πικρή,αλλά ο καρπός της είναι γλυκός.

Link to comment
Share on other sites

εχετε παρατηρησει κατι?οταν γραφω με δονηση στο πληκτρολογιο,κατα την διαρκεια της πληκτρολογησης η οθονη κανει ενα τρεμοπαιγμα την στιγμη που παταω κουμπι και μπαινει η δονηση.μιλαμε ομως οτι θελει μεγαλη προσοχη για να το παρατηρησει καποιος.

 

Wow απιστευτο και νομιζα μπερδευτικα! Βασικα αυτο το παρατηρω στο viber! Και δεν εχω δονηση στο πληκτρολογιο!

Link to comment
Share on other sites

εχετε παρατηρησει κατι?οταν γραφω με δονηση στο πληκτρολογιο,κατα την διαρκεια της πληκτρολογησης η οθονη κανει ενα τρεμοπαιγμα την στιγμη που παταω κουμπι και μπαινει η δονηση.μιλαμε ομως οτι θελει μεγαλη προσοχη για να το παρατηρησει καποιος.

 

Γενικως κανει κατι τρελα και αυτο που λες και διαφορα αλλα με τρεμοπαιγμα οθονης.

ΤΟ κινητο κανει μερικα κουλα οντος αλλα για τα λεφτα του ειναι ΑΨΟΓΟ !

Link to comment
Share on other sites

Γενικως κανει κατι τρελα και αυτο που λες και διαφορα αλλα με τρεμοπαιγμα οθονης.

ΤΟ κινητο κανει μερικα κουλα οντος αλλα για τα λεφτα του ειναι ΑΨΟΓΟ !

 

λες να χει προβλημα η οθονη?η κατι αλλο hardware?η αληθεια ειναι οτι εχει δυνατη δονηση

Η υπομονή είναι πικρή,αλλά ο καρπός της είναι γλυκός.

Link to comment
Share on other sites

λες να χει προβλημα η οθονη?η κατι αλλο hardware?η αληθεια ειναι οτι εχει δυνατη δονηση

 

οχι δεν τιθεται θεμα προβληματος hardware νομιζω ειναι software .

Link to comment
Share on other sites

οχι δεν τιθεται θεμα προβληματος hardware νομιζω ειναι software .

 

ωραιος,αντε τωρα να παμε να φαμε μαγειριτσα,Χριστος Ανεστη

Η υπομονή είναι πικρή,αλλά ο καρπός της είναι γλυκός.

Link to comment
Share on other sites

ωραιος,αντε τωρα να παμε να φαμε μαγειριτσα,Χριστος Ανεστη

 

χαχα τρελιαρη ! Αληθως Ανεστη φιλε μου. ΚΑλη ορεξη !

Link to comment
Share on other sites

ρε παιδιά ,βάζω 4 σελίδες στην αρχική και ξαφνικά χανονται οι 2 τελευταίες ,μου τοχει κάνει 5 φορές ,μπας και ξέρει κανείς τι είναι?
Link to comment
Share on other sites

ρε παιδιά ,βάζω 4 σελίδες στην αρχική και ξαφνικά χανονται οι 2 τελευταίες ,μου τοχει κάνει 5 φορές ,μπας και ξέρει κανείς τι είναι?

 

Τι εννοεις ακριβως; Στον browser;

aka Αντώνης

Motorola Moto G32 6/128

TCL 20L+

TCL 10L

TCL TAB 10s WiFi

Google Nexus 7 2013 LTE by Asus

Samsung Galaxy Tab Pro 10.1 Lineage OS 14.1

Link to comment
Share on other sites

Σε αδράνεια πόσο σας τρώει? Εγω απ ότι προσεξα 1% την ώρα

Πολύ μεγάλη κατανάλωση.Δες αν τρέχει κάτι.Επίσης είσαι σε περιοχή με δυνατό σήμα ή μάπα?

Link to comment
Share on other sites

Είμαι σε υψωμα με φουλ σημα. Επίσης εχω το greenify το οποίο απ ότι αναφέρει κάνει δουλειά γιατί υποστηριζει και non root. Με αυτο αδρανοποιω ολες τις εφαρμογές εκτός το SwiftKey το handcent , το ξυπνητήρι και το nova launcher. Επίσης η καταναλωση που αναφερω είναι με data κλειστά και χρήση 2g. Πως μπορώ να επικοινωνήσω με μοτορολα να τσεκαρουν στατιστικά χρήσης?
Link to comment
Share on other sites

Είμαι σε υψωμα με φουλ σημα. Επίσης εχω το greenify το οποίο απ ότι αναφέρει κάνει δουλειά γιατί υποστηριζει και non root. Με αυτο αδρανοποιω ολες τις εφαρμογές εκτός το SwiftKey το handcent , το ξυπνητήρι και το nova launcher. Επίσης η καταναλωση που αναφερω είναι με data κλειστά και χρήση 2g. Πως μπορώ να επικοινωνήσω με μοτορολα να τσεκαρουν στατιστικά χρήσης?

 

https://motorola-global-portal.custhelp.com/app/chat/chat_launch/action/auth

 

Θα σου ζητησουν IMEI

Link to comment
Share on other sites

Βρήκα ενα τσατ στη μοτορολα και επικοινωνησα με εναν που μου ζήτησε το gmail account. Μετα μου απαντησε ως εξης:

After checking our system, it appears that over the last 2 weeks, the device has not been power cycled at least once within a 48 hour period.

[03:08:00 AM] Jucris: It is recommended that you power cycle your device at least once every 24 hours. Power cycling a device will clear its memory, empty its cache and release any AP (app processor) stuck situations, improving its overall performance.

Jucris: You're welcome. Also, in the last 7 days, your screen on-time while on battery has exceeded 2 hours a day on 7 day(s).

[03:08:22 AM] Jucris: If you are playing games, surfing web or watching videos, we recommend using an AC Adapter to charge the battery with heavy activity. This will help extend the battery power.

[03:08:59 AM] Jucris: You could check this link for the tips on how to extend the battery life of your phone:

 

https://motorola-global-portal.custhelp.com/app/answers/detail/a_id/97321

 

[03:09:29 AM] Jucris: You could also clear the partition of your phone. Clearing the partition will remove any temporary files that may be causing the problem, but will not delete your files or settings.

 

Here are the steps:

 

1. With the phone powered off, press the VOL DOWN KEY for 2-3 seconds then POWER key then release.

 

2. The device will display different BOOT OPTIONS

 

3. Use the VOL DOWN Key to SCROLL to Recovery and VOL UP Key to select

 

Tip: If the device reboots, you may have waited to long to make a selection, you will need to begin the process again.

 

4. The device will display the Motorola logo and then the Android in distress ( logo with Exclamation mark)

 

5. Press and hold the VOL UP key for 10-15 seconds. While still holding the VOL UP key tap and release the POWER key

 

Tip: You can try this step, holding the phone in landscape. If you are stuck on step 6, try a force reboot by pressing the Power key and Vol Down key, and start the process again.

 

6. The device will display additional menu options (Text will appear in BLUE)

 

7. Use the VOL DOWN Key to scroll to wipe cache partition and the POWER Key to select this option

 

8. The device will then perform the partition wipe

 

9. The device will reboot and start the normal power up sequence

[03:10:36 AM] Jucris: If those steps will not resolve your phone's issue, I would recommend that you contact Motorola UK support directly. You could reach Motorola UK Support through email, chat and phone call. Here are the contact information:

 

For email support, the link is:

https://motorola-global-en-uk.custhelp.com/app/utils/login_form/redirect/ask

 

For chat support, the link is:

https://motorola-global-en-uk.custhelp.com/app/chat/chat_launch

 

For phone support, the number is:

0870-9010-555

Link to comment
Share on other sites

Βρήκα ενα τσατ στη μοτορολα και επικοινωνησα με εναν που μου ζήτησε το gmail account. Μετα μου απαντησε ως εξης:

After checking our system, it appears that over the last 2 weeks, the device has not been power cycled at least once within a 48 hour period.

[03:08:00 AM] Jucris: It is recommended that you power cycle your device at least once every 24 hours. Power cycling a device will clear its memory, empty its cache and release any AP (app processor) stuck situations, improving its overall performance.

Jucris: You're welcome. Also, in the last 7 days, your screen on-time while on battery has exceeded 2 hours a day on 7 day(s).

[03:08:22 AM] Jucris: If you are playing games, surfing web or watching videos, we recommend using an AC Adapter to charge the battery with heavy activity. This will help extend the battery power.

[03:08:59 AM] Jucris: You could check this link for the tips on how to extend the battery life of your phone:

 

https://motorola-global-portal.custhelp.com/app/answers/detail/a_id/97321

 

[03:09:29 AM] Jucris: You could also clear the partition of your phone. Clearing the partition will remove any temporary files that may be causing the problem, but will not delete your files or settings.

 

Here are the steps:

 

1. With the phone powered off, press the VOL DOWN KEY for 2-3 seconds then POWER key then release.

 

2. The device will display different BOOT OPTIONS

 

3. Use the VOL DOWN Key to SCROLL to Recovery and VOL UP Key to select

 

Tip: If the device reboots, you may have waited to long to make a selection, you will need to begin the process again.

 

4. The device will display the Motorola logo and then the Android in distress ( logo with Exclamation mark)

 

5. Press and hold the VOL UP key for 10-15 seconds. While still holding the VOL UP key tap and release the POWER key

 

Tip: You can try this step, holding the phone in landscape. If you are stuck on step 6, try a force reboot by pressing the Power key and Vol Down key, and start the process again.

 

6. The device will display additional menu options (Text will appear in BLUE)

 

7. Use the VOL DOWN Key to scroll to wipe cache partition and the POWER Key to select this option

 

8. The device will then perform the partition wipe

 

9. The device will reboot and start the normal power up sequence

[03:10:36 AM] Jucris: If those steps will not resolve your phone's issue, I would recommend that you contact Motorola UK support directly. You could reach Motorola UK Support through email, chat and phone call. Here are the contact information:

 

For email support, the link is:

https://motorola-global-en-uk.custhelp.com/app/utils/login_form/redirect/ask

 

For chat support, the link is:

https://motorola-global-en-uk.custhelp.com/app/chat/chat_launch

 

For phone support, the number is:

0870-9010-555

 

 

Υπαρχει το κειμενο στα Ελληνικα φιλε ;

Link to comment
Share on other sites

Το κινητό την παλεύει καθόλου; Έχω ελεύθερα 375MB και εξακολουθεί να μη φεύγει η ειδοποίηση που λέει ότι ο χώρος εξαντλείται. Αυτό θυμάμαι σε παλιότερα κινητά μου το έβγαζε όταν ο χώρος που απέμενε ήταν πολύ λιγότερος. Υπάρχει κάτι που μπορώ να κάνω; Είναι η 8άρα έκδοση.

spacer.png
Model: OnePlus 8T Lunar Silver 12/256 (kebab)
ROM: OxygenOS v11.0.11.11.KB05AA (Android 11)
Mods: Magisk v23 + Riru + LSPosed
Recovery: TWRP 3.5.2_11

Link to comment
Share on other sites

Πώς καλιμπραρουμε τη μπαταρία? 2 πλήρης φορτισεις απο 15 - 100% αρκούν?

 

Πιστευω οτι αρκουν. Εγω εκανα μια τετοια πληρη φορτιση και μου βγαζει 5 ωρες οθονη μες στο νερο

Link to comment
Share on other sites

Δειτε τι βρηκα παιδια http://www.technobuffalo.com/2014/04/18/specs-for-cheaper-version-of-moto-g-leaked/ Η motorola παιζει να ανακοινωσει νεες εκδοσεις του Moto G.Το μονο που με προβληματιζει ειναι η 4gb χωρητικοτητα του αν δεν εχει sd support.
Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα, εχω στην κατοχη μου ενα Moto G και θελω να του κανω unlock τον bootloader! Συνηθως επειδη η διαδικασια απαιτει full wipe το κανω μολις παρω την συσκευη αλλα το θεμα μου ειναι πως αυτη την φορα λογω χρονου δεν προλαβα και τωρα εχω περασει μεσα πολλα και δεν θελω να χασω τιποτα. Οποτε ερχομαστε στο θεμα, ξερω πως να κανω το unlock αλλα πως να κανω full backup και μετα το unlocking restore στην τωρινη κατασταση αλλα να παραμεινει ξεκλειδωτος ο bootloader? Ευχαριστω
There's NO Patch For Stupidity
Link to comment
Share on other sites

  • The title was changed to Moto G

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...