Jump to content

All about Peugeot


sugardad
 Κοινοποίηση

Σας Αρεσει;  

78 members have voted

  1. 1. Σας Αρεσει;

    • Πανέμορφο
    • Κατάσχημο Είναι
    • Με Αφήνει Αδιάφορο
    • Τίποτα Αλλο Θα Βγάλει η Peugeot;


Recommended Posts

Καλησπέρα παιδιά,

 

Εχώ βρεί ενα καλό μεταχειρισμένο 206 που με ενδιαφέρει... έχει όμως ένα κακό... Έχει σκούπα.

 

Ξέρετε πόσο κοστίζει να βγεί η σκούπα κι να ξαναγίνει όπως πριν το αμάξι κι κατα πόσο επηρεαζεται μηχανικα το αυτοκινητο;

Link to comment
Share on other sites

  • 11 months later...
  • Απαντήσεις 274
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Όμορφο Saki αλλά ακριβό για αυτά που προσφέρει.

ONEPLUS 6 64gb: rooted, Elemental kernel

NEXUS 4 16gb: Stock 5.0.1/Rastapop 5.0.2, Hell core b69L

Cube iwork 10 tablet 64gb: Win 10/Android 5.1

Tv Box CS968:RK3188, 4 Core 1.6ghz, 4 core VGA, 2GB Ram, Geass custom Rom

Link to comment
Share on other sites

http://www.autoexpress.co.uk/images/front_picture_library_UK/dir_471/car_photo_235797_25.jpg

 

http://goo.gl/UNi4Z

 

 

αχ αυτο το rcz......:love::love::love:

plankton69 - Χρήστος 

iPhone XS 64GB / iPhone 4 8GB 

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 4 weeks later...

Λοιπον σκεφτηκα να ρωτησω εδω,μηπως το δει καποιος "πεζουδάκιας" και δωσει τα φωτα του.

Εχω ενα peugeot 106 και μου παρουσιαζει ενα θεμα στα φωτα. Στην αρχη νομιζα πως ηταν ιδεα μου ομως τελικα εκανα λαθος.. Τα φωτα ουσιαστικα τρεμοπαιζουν κατα διαστηματα (μου θυμιζει οταν πεφτει η ταση ρευματος στιγμιαια στο σπιτι και τρεμοπαιζουν τα φωτα.) Τι μπορει να ειναι; :confused:

http://www.myphone.gr/mp1/support/myphoneuser.jpg

Androidoθαυμάστρια.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
Απίστευτο το καπώ!:D Καλύτερο απ' το C1...

 

Το παραφουσκώσανε.... το καινούριο Panda μου θυμίζει. Καλύτερο πάντως από πριν :)

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Το 208 δεν είναι άσχημο, αρκεί να μην βγάλουνε πάλι καμιά ανούσια έκδοση Rallye..

ONEPLUS 6 64gb: rooted, Elemental kernel

NEXUS 4 16gb: Stock 5.0.1/Rastapop 5.0.2, Hell core b69L

Cube iwork 10 tablet 64gb: Win 10/Android 5.1

Tv Box CS968:RK3188, 4 Core 1.6ghz, 4 core VGA, 2GB Ram, Geass custom Rom

Link to comment
Share on other sites

Το παραφουσκώσανε.... το καινούριο Panda μου θυμίζει. Καλύτερο πάντως από πριν :)

 

Το Panda το προτιμώ με 1000 από τα τρίδυμα είναι η αλήθεια, κουκλάκι ΚΑΙ το καινούριο!

 

 

 

Το 208 μ' αρέσει πολύ... :O

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 1 month later...

Παλιό πλέον και δύσκολα βρίσκει κάποιος ένα τέτοιο αυτοκίνητο χωρίς να του χει πιει ο ιδιοκτήτης το αίμα η χωρίς να χει φάει τράκα.

Επίσης,πολύ υπερτιμημένο σχετικά με το τι μπορούσε να κάνει,για μαμά κατάσταση καλό ήταν,τότε

Η υπομονή είναι πικρή,αλλά ο καρπός της είναι γλυκός.

Link to comment
Share on other sites

Peugeot 301

 

http://static.blogo.it/autoblog/peugeot-301-05/big_Peugeot301_01.jpg

 

http://static.blogo.it/autoblog/peugeot-301-05/big_Peugeot301_06.jpg

http://static.blogo.it/autoblog/peugeot-301-05/big_Peugeot301_05.jpg

 

The new Peugeot 301 is a clear illustration of the Marque's internationalisation and demonstrates its desire to conquer new markets. It has been specifically designed to appeal to a wide customer base attracted by four-door saloons which are both accessible and present an enhanced level of status. In keeping with Peugeot’s desire to introduce cars for specific markets, the 301 is not intended for the UK market.

The Peugeot 301, which in time is expected to become one of the Marque's best selling vehicles worldwide, is positioned at the heart of its segment. It offers modern styling and features that are carefully adapted to fulfil the expectations of the different markets in which it will be sold.

The 301 incorporates the latest stylistic codes of the Marque offering a modern design and character which inspires emotion and gives an impression of strength. Furthermore, the design of this new car was guided at every stage by the desire to be the best in class incorporating Peugeot's highest quality criteria.

The 301 was developed to adapt to all conditions of use, and extremes (hot countries, cold countries, and poor roads). With an overall length of 4.44 metres it sets itself apart with an optimised and generousstructure which puts it a step ahead of the competition. So, it will have benchmark characteristics in its segment:

 

Class leading occupant space in the rear due to a wheelbase of 2.65 m

A best in class boot volume of 506 dm3 (VDA 210)

Safe handling combined with high levels of comfort, the result of Peugeot's chassis expertise and thus guaranteeing excellent driving pleasure under all conditions

A wide range of safety equipment available: ESP, ABS, up to four airbags, emergency braking assistance, ISOFIX, etc.

 

The range of latest generation petrol and diesel engines on the 301 is perfectly suited to the expectations of target markets, with power values ranging from 71 bhp to 115 bhp and manual, piloted or automatic gearboxes:

 

1.2 l VTi 52 kW (71 bhp) (1) with manual or EGC ( electronic gearbox control)

1.6 l HDi 68 kW (92 bhp) with manual gearbox

1.6 l VTi 85 kW (115 bhp) with manual or automatic gearbox

 

A symbol of modernity, the 301 therefore will become the second car in the Peugeot range, after the 208, to benefit from the new range of 3 cylinder petrol engines (1.2 l VTi) which, due to their advanced technology, combine driving pleasure and reduced fuel consumption.

The 301 incorporates modern comfort equipment (electronic air conditioning, MP3 audio system with Bluetooth hands-free kit and USB connection, remote opening of the boot, rear parking assistance, etc), all of which guarantee an excellent level of comfort on board.

A family vehicle that is both safe and reliable with great driving characteristics, these are elements that have already ensured the success of the Marque in many of the countries where the 301 will be sold. Indeed, Peugeot has been manufacturing motor vehicles for more than 100 years and has designed numerous saloons which have earned and continue to earn their place in motor vehicle history (404, 504, 305, 405, 406, 407, 408, and 508).

The new Peugeot 301, manufactured in Vigo (Spain), will have its world premiere at the Paris Motor Show in September. It will then go on sale from 1st November 2012 in Turkey then into Central and Eastern Europe, Russia, Ukraine, Greece, The Middle East, Gulf and African States, as well as in certain Latin American markets.

Link to comment
Share on other sites

ποια ειναι η γνωμη σας για αυτο το αυτοκινητο?

Κάτοχος, οπότε ρώτα ό,τι θες.

Δεν ισχύει απαραίτητα ότι δεν κυκλοφορούν ατρακάριστα, απλά θέλει καλό ψάξιμο.

Σε βελτιωμένες εκδόσεις, ξεφτιλίζει στο δρόμο πολλά σύγχρονα "γρήγορα¨ μοντέλα με 5πλάσια αξία.

Στα αρνητικά ότι το αμάξι ήταν πάντα σπαρτιάτικο, με μόνη παροχή (από 1998 και μετά) a/c και ηλεκτρικά παράθυρα σε κάποια μοντέλα.Στην έκδοση GTI (όχι rallye) έβρισκες και δερμάτινα καθίσματα και ABS.

ONEPLUS 6 64gb: rooted, Elemental kernel

NEXUS 4 16gb: Stock 5.0.1/Rastapop 5.0.2, Hell core b69L

Cube iwork 10 tablet 64gb: Win 10/Android 5.1

Tv Box CS968:RK3188, 4 Core 1.6ghz, 4 core VGA, 2GB Ram, Geass custom Rom

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Ενδιαφερομαι να αγορασω μεταχειρισμενο αυτοκινητο, κυριως για χρηση εντος πολεως, αλλα με περιστασιακη (5-6 φορες το χρονο, οχι παραπανω) χρηση και εκτος.

 

Πιθανολογω οτι λογω οικονομικης κρισης δεν θα χω συντομα την ευκαιρια να ξανααγορασω αυτοκινητο, οποτε υποθετω οτι θα το κρατησω αρκετα χρονια ακομα (πχ 8), επομενως πιθανως να ειναι καποια στιγμη και οικογενειακο αυτοκινητο.

 

Ειμαι αναμεσα σε Peugeot 308 και 207, του 2008 και τα δυο, με τον ιδιο κινητηρα, 1400 κυβικα - 95 αλογα.

 

Η διαφορα τους ειναι γυρω στα 1000€. (ας υποθεσουμε οτι ειναι στην ιδια κατασταση. Τα χιλιομετρα ειναι θεωρητικα ιδια, του 207 γυρω στα 57000, του 308 γυρω στα 70. Αλλα θεωρητικα παντα ;) )

 

Απο οτι μου ειπαν η διαφορα στα κιλα δεν ειναι μεγαλη, οποτε αντιστοιχα μικρη θα ειναι και η διαφορα στις επιδοσεις και στην καταναλωση. Ισχυει;

 

Γενικα, ποιο απο τα δυο θα συμβουλευατε να αγορασω δεδομενων και των αναγκων μου;

 

Ευχαριστω! :)

Ο αρνηθείς δεν μετανοιώνει. Aν ρωτιούνταν πάλι,

όχι θα ξαναέλεγε. Κι όμως τον καταβάλλει

εκείνο τ’ όχι — το σωστό — εις όλην την ζωή του.

Link to comment
Share on other sites

Περίπου 100 κιλά πρέπει να είναι η διαφορά τους.

Η διαφορά στις επιδόσεις θα είναι αισθητή, στην κατανάλωση υποθέτω θα είναι μικρότερη αλλά θα είναι σίγουρα πιο άνετος ο κινητήρας στο 207.

Με 1 παιδί πιστεύω θα σε καλύψει άνετα το 207, μετά αρχίζουν τα ζόρια αν και πάντα υπάρχει η λύση μια μπαγκαζιέρας.

 

Εκτός από αυτά θα κοιτούσα και το Clio 1.2TCE.

Proud owner of: Master System III , SNES , Mega Drive , Saturn , PSone , N64 , Dreamcast , PS2 , GameCube , XBox , XBox 360 , Wii , PS3 , PSP , DS .....

PC: CPU Phenom II 955 - MB MSI 790FX-GD70 - Corsair Vengeance 1x4GB - Sapphire 5850 Xtreme - WD800ADFD - COOLERMASTER RS-1000 SILENT PRO M 1000W

Link to comment
Share on other sites

Περίπου 100 κιλά πρέπει να είναι η διαφορά τους.

Η διαφορά στις επιδόσεις θα είναι αισθητή, στην κατανάλωση υποθέτω θα είναι μικρότερη αλλά θα είναι σίγουρα πιο άνετος ο κινητήρας στο 207.

Με 1 παιδί πιστεύω θα σε καλύψει άνετα το 207, μετά αρχίζουν τα ζόρια αν και πάντα υπάρχει η λύση μια μπαγκαζιέρας.

 

Εκτός από αυτά θα κοιτούσα και το Clio 1.2TCE.

 

Αν τα βρηκα καλα πρεπει να ειναι 207: 1178 κιλα και 308 1293 κιλα, αρα +115.

Στο 308 δηλαδη μπορει να δυσκολευεται;

 

Πιστευεις δηλαδη οτι η διαφορα των 1000€ θα πρεπε να με ωθει προς το 207;

Thanks!

Ο αρνηθείς δεν μετανοιώνει. Aν ρωτιούνταν πάλι,

όχι θα ξαναέλεγε. Κι όμως τον καταβάλλει

εκείνο τ’ όχι — το σωστό — εις όλην την ζωή του.

Link to comment
Share on other sites

Η διαφορά στις επιδόσεις θα είναι σίγουρα αισθητή και θα γίνει μεγαλύτερη όσο περισσότερο το φορτώνεις.

 

Με τη χρήση που περιγράφεις εγώ θα πήγαινα προς το 207. Αν σε παίρνει δες και το 207 στα 1600 κυβικά αλλά με τα 120 άλογα και όχι με τα 110.

Η κατανάλωση τους με ίδιους ρυθμούς είναι πρακτικά ίδια ενώ η διαφορά στις επιδόσεις είναι αρκετή.

Proud owner of: Master System III , SNES , Mega Drive , Saturn , PSone , N64 , Dreamcast , PS2 , GameCube , XBox , XBox 360 , Wii , PS3 , PSP , DS .....

PC: CPU Phenom II 955 - MB MSI 790FX-GD70 - Corsair Vengeance 1x4GB - Sapphire 5850 Xtreme - WD800ADFD - COOLERMASTER RS-1000 SILENT PRO M 1000W

Link to comment
Share on other sites

Από χώρους νομίζω το 308 είναι πιο άνετο.

ONEPLUS 6 64gb: rooted, Elemental kernel

NEXUS 4 16gb: Stock 5.0.1/Rastapop 5.0.2, Hell core b69L

Cube iwork 10 tablet 64gb: Win 10/Android 5.1

Tv Box CS968:RK3188, 4 Core 1.6ghz, 4 core VGA, 2GB Ram, Geass custom Rom

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...