Jump to content

Blackberry 8520


moment_v
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

  • 3 weeks later...
  • Απαντήσεις 332
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Καλησπέρα.

 

Μήπως γνωρίζει κάποιος να με βοηθήσει στα εξής:

 

1. Για το μοντέλο Blackberry Curve 8520 πώς ενεργοποιούμε την αναφορά παράδοσης SMS; Έχω ψάξει όλο το μενού του τηλεφώνου και δεν το βρίσκω πουθενά!! Στα e-mail και MMS το έχω βρει, στα SMS όχι. Έχω απευθυνθεί στον Γερμανό (απ΄όπου και το αγόρασα), στην COSMOTE και κανείς δεν ξέρει. Ο ένας με στέλνει στον άλλον...

 

Εντωμεταξύ στο μενού βοήθειας του τηλεφώνου λέει το εξής:

 

Στην Αρχική οθόνη ή σε ένα φάκελο, κάντε κλικ στο εικονίδιο Επιλογές.

Κάντε κλικ στο Κείμενο SMS.

Στο πεδίο Delivery Reports επιλέξτε Ενεργοποίηση.

Πατήστε το πλήκτρο Μενού.

Κάντε κλικ στην επιλογή Αποθήκευση.

 

Στο εικονίδιο Επιλογές όμως εμένα δεν μου βγάζει πουθενά την επιλογή Κείμενο SMS οπότε δεν μπορώ να προχωρήσω στα παρακάτω..

Μου βγάζει μόνο τα εξής: Ταπετσαρία, Διάταξη, Λήψη Φακέλου, Προεπιλογές θεμάτων / Επαναφορά.

 

2. Στα μηνύματα επικρατεί ένα χάος. Τα βγάζει όλα μαζί και δεν τα γκρουπάρει σε εισερχόμενα, εξερχόμενα, κλπ. Πρέπει κάθε φορά να πας να το επιλέγεις από το μενού για να στα βγάζει γκρουπαρισμένα. Και μετά πάλι τα ίδια...Υπάρχει επιλογή που από την αρχή να φαίνονται γκρουπαρισμένα;

 

3. Η επίσημη αντιπροσωπεία της RIM / BLACKBERRY στην Ελλάδα, ποιά εταιρία είναι; Έχει κάποιος το τηλέφωνο;

 

Παρακαλώ εάν γνωρίζει κάποιος και θέλει, ας μου απαντήσει στα παραπάνω..

 

Ευχαριστώ πολύ!!

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα. Έχουμε επίσημο θέμα σχετικά με το 8520, για ό,τι θες μπορείς να ρωτάς εδώ.

 

1. Αν πας στο κεντρικό μενού "Επιλογές" και μετά "SMS", δεν έχει επιλογή για αναφορά παράδοσης; Εμφανίζεται όπως στα MMS, σαν ένα D πάνω στην επιβεβαίωση (τικ) της αποστολής.

 

2. Για ποια μηνύματα μιλάς; Από το μενού τι επιλέγεις και στα γκρουπάρει; Στα sms πάντως δε μπορείς να έχεις γκρουπάρισμα όπως το λες γιατί ακολουθεί μορφή chat το blackberry, δηλαδή σε κάθε μήνυμα αποθηκεύει εναλλάξ αποστολέα - παραλήπτη.

 

3. Δεν υπάρχει επίσημη αντιπροσωπεία (που να εξυπηρετεί τελικούς χρήστες εννοώ), δε λειτουργεί με τέτοιο τρόπο η RIM. Για οτιδήποτε χρειαστείς από σέρβις κλπ, απευθύνεσαι στον πάροχό σου.

ex - BlackBerry moderator @ myphone.gr

Th|eF

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα. Έχουμε επίσημο θέμα σχετικά με το 8520, για ό,τι θες μπορείς να ρωτάς εδώ.

 

1. Αν πας στο κεντρικό μενού "Επιλογές" και μετά "SMS", δεν έχει επιλογή για αναφορά παράδοσης; Εμφανίζεται όπως στα MMS, σαν ένα D πάνω στην επιβεβαίωση (τικ) της αποστολής.

 

2. Για ποια μηνύματα μιλάς; Από το μενού τι επιλέγεις και στα γκρουπάρει; Στα sms πάντως δε μπορείς να έχεις γκρουπάρισμα όπως το λες γιατί ακολουθεί μορφή chat το blackberry, δηλαδή σε κάθε μήνυμα αποθηκεύει εναλλάξ αποστολέα - παραλήπτη.

 

3. Δεν υπάρχει επίσημη αντιπροσωπεία (που να εξυπηρετεί τελικούς χρήστες εννοώ), δε λειτουργεί με τέτοιο τρόπο η RIM. Για οτιδήποτε χρειαστείς από σέρβις κλπ, απευθύνεσαι στον πάροχό σου.

 

Ευχαριστώ για την απάντησή σου και συγνώμη που δεν πρόσεξα ότι υπάρχει ειδικό θέμα για το BB 8520...

 

1. Δυστυχώς στο μενού Επιλογές βγαίνουν μόνο αυτά που ανέφερα προηγουμένως -->Ταπετσαρία, Διάταξη, Λήψη Φακέλου, Προεπιλογές θεμάτων / Επαναφορά. Δηλαδή άσχετα... Προφανώς δεν υπάρχει επιλογή για αναφορά παράδοσης SMS. Πώς γίνεται να υπάρχει επιλογή για τα MMS και όχι για τα SMS, δεν το καταλαβαίνω... Θα πρέπει κάθε φορά να πατάω *0# πριν από το μήνυμα, όπως μου είπαν από την COSMOTE.. :(

 

2. Για τα μηνύματα SMS μιλάω. Κλικάρω επάνω σε οποιοδήποτε μήνυμα, πατάω το πλήκτρο του μενού και επιλέγω Προβολή φακέλου, πατάω Enter και μετά επιλέγω Εισερχόμενα SMS, Απεσταλμένα SMS, κλπ. Μόνο έτσι τα γκρουπάρει. Αλλά μετά δεν την κρατάει την επιλογή αυτή. Τα μπερδεύει πάλι όπως λες και πρέπει κάθε φορά να κάνω το ίδιο...

 

3. ΟΚ. Τελικά όντως είναι πολύ προβληματικά τα ΒΒ. Το είχα ακούσει κι όμως την πάτησα.. Εντάξει, έχει κάποιες καλές λειτουργίες αλλά είναι μπελαλίδικο..!! Επίσης, το να μην υπάρχει αντιπροσωπεία RIM/BLACKBERRY στην Ελλάδα στην οποία να μπορείς να απευθυνθείς για π.χ. τυχόν προβλήματα στη συσκευή σου ή γενικά πληροφορίες, κ.λ.π., προσωπικά το θεωρώ απαράδεκτο...!!

 

Εντωμεταξύ το μεσημέρι αντιμετώπισα και το εξής άλλο πρόβλημα: Όταν πάω να αλλάξω ήχο κλήσης, μετά την αλλαγή του ήχου, απενεργοποιείται ξαφνικά ο ήχος κλήσης και μηνύματος. Γυρνάει ξαφνικά σε αθόρυβο χωρίς να κάνω τίποτε άλλο... Και πρέπει να κλείσω το τηλέφωνο και να το ξανανοίξω ή να βάλω και να βγάλω την κάρτα SIM... Και τότε επανέρχεται.. (Άλλο μυστήριο αυτό...) Πολύ μ' έχει κουράσει το τηλεφωνάκι αυτό.. :mad:

 

Ευχαριστώ και πάλι.

Link to comment
Share on other sites

Γεια σου και πάλι :) . Δε με κατάλαβες, γι'αυτό θα στα ξαναπώ πιο αναλυτικά.

 

1. Στο κεντρικό μενού δε θα πατήσεις το blackberry button ώστε να βγει το μενού που έχει "επιλογές", όπως πας είσαι λάθος και έχεις μπει απλά στις επιλογές εμφάνισης. Θα βρεις το κουμπί "Επιλογές" (options στα αγγλικά) που είναι μεταξύ των υπολοίπων μέσα στο κεντρικό μενού (όπως είναι το Ημερολόγιο, η διαχείριση συνδέσεων κ.α.) και σου εμφανίζει μια λίστα με τις ρυθμίσεις για το τηλέφωνο. Το κουμπί αυτό έχει σαν εικονίδιο ένα γερμανικό κλειδί, αν σε βοηθάει. Εκεί θα βρεις ρυθμίσεις για τα πάντα, καθώς και για τα SMS.

 

Πάντως μου κάνει εντύπωση που δεν έχεις αναφορά ενεργή , αν και έχει ξανασυμβεί θυμάμαι παλαιότερα. Όταν στείλεις μήνυμα σου εμφανίζει ένα "τικ" δίπλα του που σημαίνει ότι εστάλη. Μετά από λίγο δεν εμφανίζει το D πάνω στο τικ;

 

2. Κατάλαβα τι εννοείς αλλά δε λειτουργεί έτσι το blackberry. Αυτό που επιλέγεις σου εμφανίζει το κεντρικό "δέντρο" των φακέλων, δεν κάνει γκρουπάρισμα (είναι σαν να ανοίγεις έναν file explorer). Η μορφή chat που έχει το blackberry σου επιτρέπει πάντως να βλέπεις ποιο είναι απεσταλμένο και ποιο ληφθέν. Επίσης μπορείς μέσα σε κάθε μήνυμα να διαγράφεις κατά βούληση οποιοδήποτε σκέλος της "συζήτησης" επιθυμείς. Προφανώς δε σε βολεύει, αλλά δεν αλλάζει αυτό.

 

3. Δεν ξέρω τι είχες ακούσει, αλλά παγκοσμίως τα blackberry θεωρούνται εργαλεία και δεν επικρατεί κάποια αντίληψη όπως αυτή που άκουσες περί προβληματικών τηλεφώνων. Από τις ερωτήσεις σου είναι εμφανές ότι δε διάβασες καν το manual, κάτι που είναι βασικό για να κατανοήσεις πώς λειτουργεί η συσκευή που αγόρασες η οποία είναι λογικό να σε ξενίζει, όπως θα έκανε και οποιαδήποτε άλλη νέα/ξένη συσκευή και συγκεκριμένα smartphone. Σχετικά με την αντιπροσωπεία, να ξεκαθαρίσω ότι είναι πάγια τακτική της RIM να λειτουργεί με τέτοιο τρόπο και όχι Ελληνικό πρόβλημα.

 

Για το τελευταίο πρόβλημα δε γνωρίζω κάτι ούτε το έχω ξανασυναντήσει. Ίσως θα έπρεπε να αναβαθμίσεις το τηλέφωνο σε μια τελευταία έκδοση λογισμικού.

ex - BlackBerry moderator @ myphone.gr

Th|eF

Link to comment
Share on other sites

Γεια σου και πάλι Thief.

 

Ναι κατάλαβα τι λες.. Έχω πάει και από το μενού Επιλογές με το γερμανικό κλειδί και στο μενού SMS δεν υπάρχει καν επιλογή για αναφορά παράδοσης. Μόνο στα MMS και στα e-mail έχεις αυτή την επιλογή.

 

Επίσης, το εγχειρίδιο χρήσης το έχω διαβάσει αλλά δυστυχώς δεν είναι και πολύ αναλυτικό. Έχει μόνο τα βασικά. Δεν είναι αναλυτικό ανά φάκελο και επιλογές. Πρέπει να τα ψάχνεις μόνος σου.. Μόνο στο μενού Βοήθεια του τηλεφώνου τα έχει αναλυτικά... Έψαξα κι από εκεί λοιπόν για τις αναφορές παράδοσης στα SMS και μου λέει να κάνω αυτά που σου είχα αναφέρει στο 1ο μου e-mail..

 

Στην Αρχική οθόνη ή σε ένα φάκελο, κάντε κλικ στο εικονίδιο Επιλογές.

Κάντε κλικ στο Κείμενο SMS.

Στο πεδίο Delivery Reports επιλέξτε Ενεργοποίηση.

Πατήστε το πλήκτρο Μενού.

Κάντε κλικ στην επιλογή Αποθήκευση.

 

Στο μενού Επιλογές λοιπόν δεν υπάρχει η επιλογή Κείμενο SMS αλλά σκέτο SMS και δεν έχει την επιλογή για αναφορά παράδοσης SMS. Για να απαντήσω στην ερώτησή σου αν όταν στέλνω μήνυμα βλέπω ένα D την ώρα που παραδίδεται: όχι δεν το βλέπω γιατί δεν είναι ενεργοποιημένη η αναφορά παράδοσης. Μόνο αν πατήσω *0# πριν από το μήνυμα και το στείλω μου εμφανίζει το "τικ" ότι έφυγε και μετά μου έρχεται αναφορά παράδοσης με νέο μήνυμα. Ίσως θέλει αναβάθμιση το κινητό μου, τι να πω.. Πώς γίνεται να λέει το μενού βοήθειας να χρησιμοποιήσω επιλογές οι οποίες δεν υπάρχουν καν στο τηλέφωνό μου;; Θα απευθυνθώ στον ΓΕΡΜΑΝΟ μήπως θέλει κάποια αναβάθμιση το λογισμικό μου.. Δεν βλέπω άλλη λύση..

 

Όσο για την RIM.. ναι έχω καταλάβει ότι δεν είναι Ελληνικό πρόβλημα που δεν υπάρχει αντιπροσωπεία εδώ.. είναι πολιτική της εταιρίας προφανώς, αλλά το θεωρώ προσωπικά λάθος να αποτελεί εξαίρεση... Όταν μίλησα πριν για προβληματικό τηλέφωνο εννοούσα στην λειτουργία και στο μενού του ότι είναι πιο δύσκολο, όχι ότι βγάζει προβλήματα σαν συσκευή. Υπάρχει πάντως γενικά η αντίληψη αυτή στον κόσμο. Έχω πολλούς γνωστούς που προτιμούν πλέον τα iphone από τα BB επειδή τους έχουν δυσκολέψει και τα θεωρούν πιο πολύπλοκα. Και τα έχουν αντικαταστήσει κιόλας γι' αυτό το λόγο...

 

Και μία άλλη ερώτηση τώρα αν γνωρίζεις να μου απαντήσεις...

Έχω δύο ακουστικά bluetooth, το I.TECH CLIP D BLUETOOTH HEADSET & το I.TECH CLIP MUSIC 801. Προσπάθησα να τα συνδέσω με το τηλέφωνό μου αλλά μου λέει ότι δεν τα βλέπει / δεν τα αναγνωρίζει. Προφανώς πρέπει να χρησιμοποιήσω bluetooth αποκλειστικά της BLACKBERRY;

 

Όσον αφορά στο πρόβλημα με την ξαφνική απενεργοποίηση των ήχων κλήσης και μηνύματος που αντιμετώπισα, πρέπει να είχε κολλήσει η συσκευή με τις ρυθμίσεις που έφτιαχνα συνέχεια γιατί δεν μου το έχει ξαναπαρουσιάσει μέχρι στιγμής.. κι ελπίζω έτσι να παραμείνει..

 

Σ΄ευχαριστώ!! :-)

Link to comment
Share on other sites

Μάλιστα. Κάποια στιγμή παλιότερα που είχε εμφανιστεί ένα αντίστοιχο πρόβλημα, η λύση που είχε βρεθεί ήταν η αντικατάσταση της SIM με νεότερη αλλά δεν ξέρω αν θα βοηθήσει και σένα κάτι τέτοιο.

 

Σχετικά με τα bluetooth, όχι, δε χρειάζεται να είναι blackberry. Προσωπικά χρησιμοποιώ ένα i-tech και ένα Motorola χωρίς κάποιο πρόβλημα. Υποθέτω ότι πηγαίνεις στις επιλογές του bluetooth και προσπαθείς από εκεί να κάνεις pair; Κανονικά πρέπει να σου ζητήσει κωδικό, που συνήθως είναι 1234 και μετά να λειτουργεί κανονικά.

 

Αν θες, κοίτα στις Επιλογές -> Πληροφορίες και πες μου ποια έκδοση λογισμικού έχεις. Αναγράφει πρώτα το μοντέλο και μετά την έκδοση (αριθμοί χωρισμένοι με τελείες). Η αναβάθμιση είναι μια πολύ εύκολη διαδικασία που γίνεται από το σπίτι, δε χρειάζεται να πας στον Γερμανό, ο οποίος είναι πολύ πιθανό να στείλει το τηλέφωνο στο service.

ex - BlackBerry moderator @ myphone.gr

Th|eF

Link to comment
Share on other sites

Αν αντικαταστήσω την κάρτα SIM με καινούρια τι θα λυθεί; Εννοείς το θέμα με την αναφορά παράδοσης SMS; Η αλήθεια είναι βέβαια ότι την συγκεκριμένη κάρτα SIM την έχω τώρα 12-13 χρόνια, από τότε που πρωτοαπέκτησα κινητό.. Μάλλον πολλά είναι ε;;;

 

Όσον αφορά στα bluetooth, κάνω ενεργοποίηση την υπηρεσία και όταν πάω να κάνω αναζήτηση/pair, μου βγάζει μετά από λίγο μήνυμα: Δεν βρέθηκαν νέες συσκευές. Βεβαιωθείτε ότι η συσκευή που αναζητάτε βρίσκεται σε λειτουργία αντιστοίχισης. Επανάληψη;

Και δεν μου ζητάει να βάλω κάποιο κωδικό όπως μου λες..

 

Η έκδοση λογισμικού που έχω είναι OS: v5.0.0.1385 / 5.0.0.822 (All languages)

(Την έκδοση αυτή την εγκατέστησα από το internet για να προσθέσω τα Ελληνικά που δεν τα είχε σαν γλώσσα.. Άλλο κουλό κι αυτό.. Να φέρνουν τα τηλέφωνα στην Ελλάδα και αυτά να μην περιέχουν την γλώσσα της χώρας στην οποία τα πουλάνε και να πρέπει να κάνεις ολόκληρη διαδικασία..).

 

Ευχαριστώ!

 

Α, και κάτι άλλο που ξέχασα.. (Συγνώμη για τις πολλές απορίες και το πρήξιμο αλλά πριν 4 μέρες απέκτησα αυτή τη συσκευή και έχω θέματα..)!!

Δεν μπορώ να βρω και δεν ξέρω αν υπάρχει βέβαια κάπου που να φαίνεται η διάρκεια ομιλίας είτε μίας συγκεκριμένης κλήσης είτε συνολικά η διάρκεια όλων των κλήσεων που έχω κάνει μέσα στον μήνα. Και από που μηδενίζει. Γιατί έχω δωρεάν 2 ώρες ομιλία κάθε μήνα και δεν ξέρω τι μου γίνεται. Δεν μπορώ να βλέπω πόσο έχω καταναλώσει μέχρι στιγμής και δεν ξέρω τι μου απομένει... (Βέβαια στην κλήση που πραγματοποιείς εκείνη την στιγμή φαίνεται πόσα λεπτά μιλάς και όταν πατάς το κουμπί για να τερματίσεις την κλήση αναγράφει τα συνολικά λεπτά που μίλησες, αλλά μετά αυτό αποθηκεύεται κάπου;)

 

Αν γνωρίζεις, μου λες σε παρακαλώ;

 

Ευχαριστώ!!

Edited by thief
Συνεχόμενα μηνύματα - παρακαλώ να χρησιμοποιείς την "τροποποίηση" κάτω από το αρχικό μήνυμα
Link to comment
Share on other sites

Ναι, το θέμα με την αναφορά παράδοσης εννοώ. Αλλά πρόσεξε, αν και παλαιότερα έχει λυθεί έτσι αντίστοιχο θέμα, δεν είναι βέβαιο ότι θα βοηθήσει και σένα μια τέτοια κίνηση. Οπότε αν τελικά αποφασίσεις να αντικαταστήσεις τη SIM, το κάνεις με δική σου ευθύνη.

 

Για το bluetooth, όπως τα περιγράφεις φαίνονται σωστά τα βήματα. Το ακουστικό είναι σίγουρα σε pairing mode; Δοκίμασε να κάνεις pair με μια άλλη συσκευή για να βεβαιωθείς ότι λειτουργεί σωστά το bluetooth.

 

Η έκδοση που έχεις είναι αρκετά "φρέσκια", δε χρειάζεται να αναβαθμιστείς. Το τηλέφωνο ήρθε χωρίς ελληνικά γιατί πριν "φορούσε" την 4.6, η οποία δεν υποστηρίζει ελληνικό μενού, αν και αναγνωρίζει κανονικά τα ελληνικά. Μετά την 5.0 προστέθηκε το ελληνικό μενού, κάτι που έγινε αφού είχε ήδη κυκλοφορήσει η συσκευή σου.

 

Σχετικά με την απορία σου:

Πατάς το πράσινο πλήκτρο και πηγαίνεις στο μητρώο κλήσεων. Για όποια καταχώρηση σε ενδιαφέρει, πατάς το blackberry button και επιλέγεις "Προβολή Ιστορικού". Από εκεί, επιλέγεις όποια κλήση σε ενδιαφέρει και σου δείχνει τη διάρκειά της.

Αν τώρα στο μητρώο πας blackberry button -> κατάσταση, σου γράφει το σύνολο αλλά αυτό περιέχει και εισερχόμενες και εξερχόμενες, οπότε είναι μάλλον άχρηστο.

ex - BlackBerry moderator @ myphone.gr

Th|eF

Link to comment
Share on other sites

Κατάλαβα.. Το θέμα με την αναφορά παράδοσης δεν θα λυθεί ποτέ μου φαίνεται.. και λέω να μην το διακινδυνεύσω με νέα κάρτα SIM τώρα.. Εντωμεταξύ ξεχνάω συνέχεια να βάλω το *0# πριν από κάθε μήνυμα.. Τι μπελάς.. :-((

 

Ούτε το θέμα με τα bluetooth έλυσα.. Δεν συνδέονται με τίποτα με την ΒΒ συσκευή μου!! Με την παλιά μου συσκευή (SAMSUNG S5230) τα bluetooth συνδέονται όπως και το BLACKBERRY με το SAMSUNG συνδέεται. Δεν μπορώ να καταλάβω τι συμβαίνει..

Και αν όλα αυτά δεν λύνονται με τη νέα έκδοση λογισμικού που έχω βάλει, τότε τι;;;;

 

Το θέμα με τις κλήσεις το βρήκα λίγο μετά που σου έστειλα το μήνυμα τελικά, εντελώς τυχαία..

Αλλά όντως δεν τις διαχωρίζει σε εισερχόμενες και εξερχόμενες. Τις αναγράφει συνολικά.. Οπότε όντως άχρηστο είναι κι αυτό..

 

Αρκετά προβλήματα χωρίς λύση.. :-(((

 

Πάντως σ΄ευχαριστώ για την βοήθειά σου και τις απαντήσεις σου!!

 

Και.. συγχαρητήρια σε εσάς που έχετε το forum για τις γνώσεις σας και τις χρήσιμες συμβουλές και πληροφορίες που μας δίνετε και την ευγένια και καλοσύνη που έχετε να απαντάτε σε κάθε ερώτησή μας. Και βεβαίως συγχαρητήρια και σε όλα τα μέλη που δίνουν κι αυτά αντίστοιχα τις δικές τους συμβουλές!!

Link to comment
Share on other sites

εχω την ιδια συσκευη για την αναφορα πας:

μενου>επιλογες>sms>αναφορα παραδοσης>ενεργοποιηση

Link to comment
Share on other sites

Κατάλαβα.. Το θέμα με την αναφορά παράδοσης δεν θα λυθεί ποτέ μου φαίνεται.. και λέω να μην το διακινδυνεύσω με νέα κάρτα SIM τώρα.. Εντωμεταξύ ξεχνάω συνέχεια να βάλω το *0# πριν από κάθε μήνυμα.. Τι μπελάς.. :-((

 

Ούτε το θέμα με τα bluetooth έλυσα.. Δεν συνδέονται με τίποτα με την ΒΒ συσκευή μου!! Με την παλιά μου συσκευή (SAMSUNG S5230) τα bluetooth συνδέονται όπως και το BLACKBERRY με το SAMSUNG συνδέεται. Δεν μπορώ να καταλάβω τι συμβαίνει..

Και αν όλα αυτά δεν λύνονται με τη νέα έκδοση λογισμικού που έχω βάλει, τότε τι;;;;

 

Το θέμα με τις κλήσεις το βρήκα λίγο μετά που σου έστειλα το μήνυμα τελικά, εντελώς τυχαία..

Αλλά όντως δεν τις διαχωρίζει σε εισερχόμενες και εξερχόμενες. Τις αναγράφει συνολικά.. Οπότε όντως άχρηστο είναι κι αυτό..

 

Αρκετά προβλήματα χωρίς λύση.. :-(((

 

Πάντως σ΄ευχαριστώ για την βοήθειά σου και τις απαντήσεις σου!!

 

Και.. συγχαρητήρια σε εσάς που έχετε το forum για τις γνώσεις σας και τις χρήσιμες συμβουλές και πληροφορίες που μας δίνετε και την ευγένια και καλοσύνη που έχετε να απαντάτε σε κάθε ερώτησή μας. Και βεβαίως συγχαρητήρια και σε όλα τα μέλη που δίνουν κι αυτά αντίστοιχα τις δικές τους συμβουλές!!

 

 

Θα πρότεινα να δοκιμάσεις με μια άλλη SIM για να ελέγξεις ότι λειτουργεί κανονικά η αναφορά στο κινητό σου.

 

Υπάρχει πάντα και μια νεότερη έκδοση λογισμικού αν ενδιαφέρεσαι... Ίσως λύσει το θέμα με το bluetooth. :)

ex - BlackBerry moderator @ myphone.gr

Th|eF

Link to comment
Share on other sites

θελω να ρωτησω τους κατοχους πως σας φαινεται το 8520 αξιζει να το παρω η ειναι καλο να παω στο 9300.

το θελω για να στελνω μηνυματα τα οποια στελνω πολλα καθε μερα. δεν με ενδιαφερει καθολου η καμερα η οποια απο οτι εχω δει ειναι μετρια.

μαρεσει που εχει κουμπια πανω για να αλλαζεις τραγουδια.

το wifi χωρις BIS δουλευει. το λεω γτ θα εχω την watch up σαυτο το κινητο.

ακομα μου εχουν στειλει ενα προγραμμα της watch up με 5€ σου δινουν 500μβ ιντερετ. θα μπορει να παιξει σε blackberry?

μηπως ειναι καλυτερα να παρω καποιας αλλης εταιριας κινητο που ειναι πιο ελευθερα?

iphone xs max ipad 6th gen
Link to comment
Share on other sites

εχω την ιδια συσκευη για την αναφορα πας:

μενου>επιλογες>sms>αναφορα παραδοσης>ενεργοποιηση

 

Μακάρι να υπήρχε σαν επιλογή στο τηλέφωνό μου... :(

ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ!!

 

Όταν πηγαίνω στο μενού επιλογές και μετά στην επιλογή SMS μου εμφανίζει ΜΟΝΟ τα εξής:

 

Επιλογές οθόνης

Στυλ συνομιλίας

Εμφάνιση ονομάτων

Πατήστε το πλήκτρο Enter για αποστολή

 

Επιλογές μηνύματος

Κωδικοποίηση δεδομένων

Κέντρο εξυπηρέτησης

Απενεργοποίηση αυτόματου κειμένου

Διατήρηση μηνυμάτων στην κάρτα SIM

Δίκτυο για αποστολή

Επαναλήψεις

 

Παρόλο που εγκατέστησα στο τηλέφωνό μου και τη νεότερη έκδοση λογισμικού που μου πρότεινε ο thief [blackBerry Handheld Software v5.0.0.1626 (Multilanguage) / Applications: 5.0.0.900 / Software Platform: 5.2.0.96], δεν άλλαξε τίποτε...

 

2-3 ερωτησούλες αν θες να μου απαντήσεις: Εσύ πότε αγόρασες το τηλέφωνο αυτό; Είχε από την αρχή αυτή την επιλογή για αναφορά παράδοσης SMS; Μήπως να εγκαταστήσω το λογισμικό που έχεις εσύ στο τηλέφωνό σου μπας και δουλέψει κάτι;;; :O Αλλά να έχει και την γλώσσα "Ελληνικά". Είναι multilanguage;

 

Ευχαριστώ!

Link to comment
Share on other sites

@ccinderella

αν σκοπευεις να το εχεις ως watchup ξεχνα το πηγαινε σε αλλη εταιρεια χωρις bis δεν αξιζει, καλυτερα να παρεις ενα νοκια με qwerty αλλα blackberry. Bis μονο με συμβολαιο.

 

@Alex19_

το δικο μου το πηρα το Σεπτεμβριο με την 4.6 αν θυμαμαι καλα και ειχε απο τοτε επιλογη για αναφορα παραδοσης.

Firmware χρησιμοποιω το εξης με wind παροχο:

BlackBerry Handheld Software v5.0.0.860 (Multilanguage)

H cosmote εχει ως τελευταιο firmware αυτο που ηδη χρησιμοποιεις.

Αλλα δεν παιζει ρολο εφοσον δουλευει οταν προσθετεις *0# δεν ειναι προβλημα του firmware ουτε του παροχου σου αλλα της παλιας sim. Ζητα απο τον παροχο σου νεα sim δωρεαν.

Link to comment
Share on other sites

Θα πρότεινα να δοκιμάσεις με μια άλλη SIM για να ελέγξεις ότι λειτουργεί κανονικά η αναφορά στο κινητό σου.

 

Υπάρχει πάντα και μια νεότερη έκδοση λογισμικού αν ενδιαφέρεσαι... Ίσως λύσει το θέμα με το bluetooth. :)

 

Οκ, ευχαριστώ, θα δοκιμάσω και με μία άλλη SIM κάρτα και θα σου πω...

Εγκατέστησα τη νέα έκδοση λογισμικού που μου είπες, δοκίμασα να συνδέσω τα bluetooth και πάλι τίποτα.. :(

Πρώτη φορά βλέπω τόσα προβλήματα μαζεμένα σε μία συσκευή!!

Έχω αλλάξει γύρω στις 10 συσκευές μέχρι σήμερα και τόσα προβλήματα δεν έχω αντιμετωπίσει.. Είναι η μοναδική φορά.. Έχω απογοητευτεί..!! :( Τίποτα δεν δουλεύει σωστά..

 

 

@Alex19_

το δικο μου το πηρα το Σεπτεμβριο με την 4.6 αν θυμαμαι καλα και ειχε απο τοτε επιλογη για αναφορα παραδοσης.

Firmware χρησιμοποιω το εξης με wind παροχο:

BlackBerry Handheld Software v5.0.0.860 (Multilanguage)

H cosmote εχει ως τελευταιο firmware αυτο που ηδη χρησιμοποιεις.

Αλλα δεν παιζει ρολο εφοσον δουλευει οταν προσθετεις *0# δεν ειναι προβλημα του firmware ουτε του παροχου σου αλλα της παλιας sim. Ζητα απο τον παροχο σου νεα sim δωρεαν.

 

Εγώ πάλι το αγόρασα την Πέμπτη που μας πέρασε και δεν το είχε από την αρχή..

Ναι, ότι πρέπει να αλλάξω SIM μου το είπε και ο thief. Ίσως έτσι ληθεί το πρόβλημα.. Αλλά γιατί αναφέρεις να την ζητήσω ΔΩΡΕΑΝ;

 

Εγώ πάντως μετά από όλα αυτά παραμένω με την απορία γιατί πρέπει να κάνουμε όλες αυτές τις ενέργειες για να λειτουργήσει μία συσκευή σωστά, η οποία θα έπρεπε από την αρχή να λειτουργεί τέλεια με τόσα λεφτά που δίνουμε..

Edited by thief
Link to comment
Share on other sites

γιατι στη θεση σου δεν θα πληρωνα, δεν ειναι δικο σου προβλημα ειναι της cote :) Η δικη μου sim ειναι 8 χρονων.

H συσκευη λειτουργει μια χαρα, ο τροπος που κανεις τα πραγματα αλλαζει μεχρι να τη συνηθησεις.

Link to comment
Share on other sites

Alex19_, το πρόβλημα με την παλιά SIM προσωπικά το έχω αντιμετωπίσει παλαιότερα με SonyEricsson και πρόσφατα με Nokia στη γραμμή του πατέρα μου που είχε SIM της Panafon, το οποίο Nokia δεν έβλεπε καν την κάρτα. Απλά έτυχε και έπεσες στην ασυμβατότητα με το Blackberry, ίσως με κάποια άλλη συσκευή να ήταν οκ αλλά σίγουρα κάποια στιγμή θα χρειαστείς την αλλαγή. Αν φταίει αυτό τελικά, βέβαια.

 

Για τη SIM, αν έχεις αγοράσει τη συσκευή σου από την Cosmote, θα πρότεινα όπως και ο trexed να ζητήσεις να γίνει δωρεάν αντικατάσταση.

 

Από κει και πέρα, τα προβλήματα που λες είναι αν έχω καταλάβει σωστά το Bluetooth. Το θέμα με την ταξινόμηση των μηνυμάτων δεν είναι πρόβλημα, απλά δεν έχεις μάθει να λειτουργείς έτσι. Εγώ πλέον όταν πιάσω κινητό που χωρίζει τα μηνύματα νιώθω ότι έχω πέσει στο χάος :p . Δυστυχώς για το Bluetooth δε μπορώ να φανταστώ τι μπορεί να φταίει.

ex - BlackBerry moderator @ myphone.gr

Th|eF

Link to comment
Share on other sites

Χαχα, η δική μου SIM είναι 12 χρόνων!!! :lol: Ίσως γι' αυτό δε δουλεύει τίποτε καλά...

Λέτε όλα να λυθούν με μία αλλαγή κάρτας SIM; Είναι η μόνη μου ελπίδα..

Την συσκευή μου πάντως την πήρα από τον Γερμανό και όχι από την COSMOTE. Οπότε; Φαντάζομαι ότι θα πρέπει να απευθυνθώ αποκλειστικά και μόνο σε κατάστημα της COSMOTE για την αντικατάσταση.. Θα ζητήσω να μου την κάνουν ΔΩΡΕΑΝ αν και δεν το βλέπω ότι μπορεί να δεχτούν. Βέβαια σιγά το κόστος, 5 ευρώ έχει μία νέα κάρτα (πήρα και ρώτησα). Θα πάω μέσα στις επόμενες μέρες να πάρω μία και θα σας πω τα αποτελέσματα...

Όσον αφορά στα bluetooth κρίμα γιατί έχω 2, είναι καινούρια και αγορασμένα τον Αύγουστο και είναι άχρηστα τώρα πια.. :(

Link to comment
Share on other sites

Για τα bluetooth κάτι άλλο πρέπει να φταίει. Δε μπορεί να είναι άχρηστα. Έχω δουλέψει με το BB και bluetooth ακουστικά της SΕ, της Nokia και ένα της Plantronics, δεν είχα ποτέ με κανένα θέμα.

 

Ας το δούμε από την αρχή:

Πηγαίνεις Διαχείριση συνδέσεων -> Επιλογές Bluetooth. Πατάς BB button και ενεργοποιείς τo bluetooth, μετά πάλι BB button και επιλογές. Φροντίζεις στις υπηρεσίες να είναι ενεργοποιημένα τα Ακουστικά και Ανοιχτή Συνομιλία. Βγαίνεις από το μενού αποθηκεύοντας τις αλλαγές αν έγιναν.

 

Κανονικά τώρα, πατάς BB button και Προσθήκη συσκευής -> Αναζήτηση. Υποθέτω ότι το ακουστικό το έχεις ήδη βάλει σε mode αναμονής σύνδεσης (pairing mode - δεν αρκεί απλά να είναι ενεργοποιημένο), έτσι; Το κάθε ακουστικό μπαίνει με διαφορετικό τρόπο σε τέτοιο mode και γίνεται για την πρώτη μόνο σύνδεση. Κανονικά θα πρέπει να το εντοπίσει. Εσένα δε βρίσκει τίποτα;

ex - BlackBerry moderator @ myphone.gr

Th|eF

Link to comment
Share on other sites

@ccinderella

αν σκοπευεις να το εχεις ως watchup ξεχνα το πηγαινε σε αλλη εταιρεια χωρις bis δεν αξιζει, καλυτερα να παρεις ενα νοκια με qwerty αλλα blackberry. Bis μονο με συμβολαιο.

 

δηλαδη με watch up δεν θα εχω wifi???

iphone xs max ipad 6th gen
Link to comment
Share on other sites

το φανταστηκα οτι δεν θα δουλευουν.

και κατι ακομα με το wifi to msn δουλευει?

iphone xs max ipad 6th gen
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...