Jump to content

Απόσυρση παλαιών αυτοκινήτων


sakaflias
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Το παράλογο του συγκεκριμένου μέτρου, το οποίο παρεπιπτόντως είναι κομμένο και ραμμένο στα μέτρα των εισαγωγέων αυτ/ων και όχι με βάση τις ανάγκες των καταναλωτών, είναι πως σε αναγκάζει να αλλάξεις το παλιό σου αυτ/το με κάποιο νεώτερο είτε έχεις, είτε δεν έχεις να το αποκτήσεις.

Ειδικά σε μια τέτοια περίοδο που τα οικονομικά του κόσμου είναι ασφυκτικά πιεσμένα δεν μπορεί τα τέλη κυκλοφορίας να αυξάνονται αυθαίρετα. Επιπλέον, αν κάποιος έχει λεφτά αγοράζει καινούριο αυτ/το και δε περιμένει να του πούνε δώσε το παλιό για να πάρεις το καινούριο..

Κάτι τέτοιο δεν έγινε ούτε στην 1η απόσυρση το 1991, όπου εκεί κυριολεκτικά πετάχτηκε τεράστιος αριθμός σαράβαλων και πραγματικά ρυπογόνων αυτ/των και όχι απλά καταλυτικών 1ης ή 2ης γενιάς.

 

Aκριβως ετσι ειναι,τα καναν πλακακια μεταξυ τους,εμποροι και κυβερνηση ωστε να σε αναγκασουν να αγορασεις καινουργιο αυτοκινητο.Με την οικονομικη κριση μειωθηκαν οι πωλησεις και ακυρωθηκαν πολλες παραγγελιες.Προσπαθησαν με την μειωση του τελους ταξινομισης να πεισουν τον κοσμο να παρει αυτοκινητο αλλα δεν επιασε και τελικα καταφευγουν σ αυτο το εξαναγκαστικο πλεον μετρο.

Οσοι ειναι να παρετε τωρα κοινουργιο αυτοκινητο μεγαλη προσοχη,θα προσπαθησουν να σας πασαρουν οτι τους περισεψε στις μαντρες και μπορει να καθετετε και 1-2 χρονια εκει.Μην δωσετε ολα τα χρηματα πριν την παραλαβη και ζητηστε το VIN για να τσεκαρετε την ημερομηνια κατασκευης.

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 270
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Aκριβως ετσι ειναι,τα καναν πλακακια μεταξυ τους,εμποροι και κυβερνηση ωστε να σε αναγκασουν να αγορασεις καινουργιο αυτοκινητο.Με την οικονομικη κριση μειωθηκαν οι πωλησεις και ακυρωθηκαν πολλες παραγγελιες.Προσπαθησαν με την μειωση του τελους ταξινομισης να πεισουν τον κοσμο να παρει αυτοκινητο αλλα δεν επιασε και τελικα καταφευγουν σ αυτο το εξαναγκαστικο πλεον μετρο.

Οσοι ειναι να παρετε τωρα κοινουργιο αυτοκινητο μεγαλη προσοχη,θα προσπαθησουν να σας πασαρουν οτι τους περισεψε στις μαντρες και μπορει να καθετετε και 1-2 χρονια εκει.Μην δωσετε ολα τα χρηματα πριν την παραλαβη και ζητηστε το VIN για να τσεκαρετε την ημερομηνια κατασκευης.

 

Καλα οχι οτι δεν θα καταφεραν να κανουν τους περισσοτερους να παρουν αυτοκινητο , ειδες αγορες και στατιστικα , εδω εξαφανιστηκαν τζιπ και μεγαλου κυβισμου , τοσο κοσμο σε αντιπροσωπειες ειχα να δω απο το πρωτο μετρο της αποσυρσης πριν απο χρονια.Σε αυτο που αναφερεσε οσο αφορα τα περισσεύματα εχεις δικιο , αλλα ποσοι νομιζεις ζητανε το VIN ? ειμαι σιγουρος ελαχισοι , οι περισσοτεροι δεν γνωριζουν καν τι ειναι και την υπαρξη του.

Link to comment
Share on other sites

Καλα οχι οτι δεν θα καταφεραν να κανουν τους περισσοτερους να παρουν αυτοκινητο , ειδες αγορες και στατιστικα , εδω εξαφανιστηκαν τζιπ και μεγαλου κυβισμου , τοσο κοσμο σε αντιπροσωπειες ειχα να δω απο το πρωτο μετρο της αποσυρσης πριν απο χρονια.Σε αυτο που αναφερεσε οσο αφορα τα περισσεύματα εχεις δικιο , αλλα ποσοι νομιζεις ζητανε το VIN ? ειμαι σιγουρος ελαχισοι , οι περισσοτεροι δεν γνωριζουν καν τι ειναι και την υπαρξη του.

 

Ακριβως οπως τα λες,τα μεγαλου κυβισμου φυγαν μιας και ολοι θεωρησαν οτι με τη μειωση μπορουν να παρουν κατι καλυτερο,οι ποιο μικρες κατηγοριες τους μειναν στο χερι.Σαρακακης,Σφακιανακης και Θεωχαρακης κρυβονται πισω απο αυτα τα μετρα.

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

υπαρχουν πολλες ακομη λεπτομερειες και δυσκολιες που παρουσιάζει αυτο το σχεδιο νομου που παρουσιαστηκε. υπαρχουν μοντελα αυτοκινητων που με τον ιδιο κινητηρα αρα και την ιδια ρυπογονο επιδραση εχουν κυκλοφορησει και πριν και μετα την 1-1-05... αλλα θα πληρωνουν τελη κυκλοφοριας με διαφορα 68€!!!! ο θεος να βαλει το χερι του με αυτους που μπλεξαμε... (και με τους προηγουμενους βεβαια...)
Link to comment
Share on other sites

Και εμείς που τόσο καιρό πληρώνουμε τα μαλλιοκέφαλά μας για τα service του αυτοκινήτου μας που δεν ρυπαίνει καθόλου και περνάει άνετα από οποιοδήποτε κ*λ*τέστ και να έχουν υποστεί, γιατί να πληρώσουμε νταβατζιλίκι. Και όχι τίποτα άλλο, αλλά τα κ*λ*αυτοκίνητα δημόσιας χρήσης έχουν κάνει την Αθήνα καί όλες τις μεγάλες πόλεις, ένα απέραντο ΤΕΚΕ.

 

Ελεος!!! δεν υπάρχει κανείς να μας προστατεύσει σε αυτή τη χώρα???

 

Δημήτρης

Link to comment
Share on other sites

Έχω ένα Clio 1.200 μοντ.2000 τρακαρισμένο στην Αμφίκλεια (μένω Αθήνα), που δεν μετακινείται.

Έστω οτι πληρώσω 300Ε για να μου το φέρουν Αθήνα, θα μπορέσω να το πάω για απόσυρση να πάρω τα 1000Ε?

Link to comment
Share on other sites

Έχω ένα Clio 1.200 μοντ.2000 τρακαρισμένο στην Αμφίκλεια (μένω Αθήνα), που δεν μετακινείται.

Έστω οτι πληρώσω 300Ε για να μου το φέρουν Αθήνα, θα μπορέσω να το πάω για απόσυρση να πάρω τα 1000Ε?

 

Στην 1η απόσυρση που είχε γίνει το 1991 βασική προυπόθεση για να αποσυρθεί ένα όχημα είναι να μπορεί να μετακινηθεί μόνο του. Φατάζομαι πως κάτι τέτοιο θα ισχύσει και τώρα. Δηλ αποκλείονται τρακαρισμένα, με χωρίς μηχανή, κουφάρια κ.α.

Link to comment
Share on other sites

Xθες βραδυ στις ειδησεις της ΕΤ1 ανεφεραν για το μετρο και ελεγαν οτι οι προυποθεσεις ειναι να κινηται το αυτοκινητο να εχει πινακιδες και πληρωμενα τα τελη κυκλοφοριας.

 

Επισης ανεφερε οτι οι ιδιοκτητες θα παιρνουν ενα χαρτι και θα το πηγαινουν στις εφοριες απο που θα εισπρατουν εκεινη την ωρα το ποσο που τους αναλογει.

Link to comment
Share on other sites

Δηλαδη αν εχεις ενα αυτοκινητο 1400κβ που δεν το κυκλοφορείς εδω και 3-4 χρονια θα πρεπει να πληρωσεις: 1.επιστροφη πινακίδας(δεν ξερω αν χρεωνεται) 2.τελη κυκλοφορίας 200ε

για να πάρεις πισω 1000ε αρα με μεταφορα θα κερδισεις 700ε

:X«'Έλληνες ενωθείτε εναντίον του κοινού εχθρού, εναντίον του μίσους, της διχόνοιας και της διαίρεσης, που είναι ό ίδιος μας ο εαυτός» - Θ. ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗΣ.
Link to comment
Share on other sites

Δεν ξερω αν υπαρχει καποιος ορος ωστε να αποφευεται κατι τετοιο αλλα δεν νομιζω να υπαρχει κατι.

Και αν ειναι 1400 παιρνεις 1500 ευρω και οχι 1000!

Link to comment
Share on other sites

Δεν ξερω αν υπαρχει καποιος ορος ωστε να αποφευεται κατι τετοιο αλλα δεν νομιζω να υπαρχει κατι.

Και αν ειναι 1400 παιρνεις 1500 ευρω και οχι 1000!

Σωστα λες λαθος μου, απλα τα 1400 συνηθως ειναι 1395κβ κλπ:D

:X«'Έλληνες ενωθείτε εναντίον του κοινού εχθρού, εναντίον του μίσους, της διχόνοιας και της διαίρεσης, που είναι ό ίδιος μας ο εαυτός» - Θ. ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗΣ.
Link to comment
Share on other sites

Σωστα λες λαθος μου, απλα τα 1400 συνηθως ειναι 1395κβ κλπ:D

 

Χμ σαυτη την περιπτωση δεν ξερω τι γινεται. Ελπιζω να μην χανεις 500 ευρω για 5 ψωροκυβικα...:lol:

 

Παντως κουτι μας ηρθε το μετρο. Εχουμε ενα παλιο citroen 1400 το οποιο κυκλοφορει αλλα πηραμε καινουριο οποτε παρακαλουσαμε να το πουλησουμε και ουτε 500 δεν το παιρναν. Τωρα 1500 μια χαρα ειναι..:D

Link to comment
Share on other sites

Χμ σαυτη την περιπτωση δεν ξερω τι γινεται. Ελπιζω να μην χανεις 500 ευρω για 5 ψωροκυβικα...:lol:

 

Παντως κουτι μας ηρθε το μετρο. Εχουμε ενα παλιο citroen 1400 το οποιο κυκλοφορει αλλα πηραμε καινουριο οποτε παρακαλουσαμε να το πουλησουμε και ουτε 500 δεν το παιρναν. Τωρα 1500 μια χαρα ειναι..:D

 

1356 ειναι το σιτροεν η 1365. ειχα το ιδιο μοτερ σε πεζω(309).

Link to comment
Share on other sites

1356 ειναι το σιτροεν η 1365. ειχα το ιδιο μοτερ σε πεζω(309).

 

Πω πω που το θυμιθηκες το 309? Ειχαμε και ενα τετοιο καποτε!

 

Δεν ξερω ποσο ακριβως ειναι δεν εχω δει τα χαρτια. Για να το λες κατι θα ξερεις.;)

 

Δειτε αυτο το αρθρο οπου τα λεει πολυ αναλυτικα..

http://news.ert.gr/el/25081-aposyrsi-aytokiniton-eos-kai-to-2012.htm

 

Αναφερει οτι παιρνεις τα λεφτα στο χερι χωρις να χρειαζεται να παρεις καινουριο και αν παρεις καινουριο Euro 4 ή 5 παιρνεις επιπλεον 1000 ευρω!!

Link to comment
Share on other sites

Να βάλω και εγώ έναν προβληματισμό:

Ας πούμε ότι έχω ένα παλιό αυτοκίνητο που είναι για πέταμα και δεν θέλω να πάρω καινούριο γιατί έχω ήδη. Άρα άμα το πάω σκέτο για απόσυρση θα πάρω 1.000 ευρώ (είναι 1300 κυβικά). Ωραία ως εδώ.

Αντί όμως να το πάω απλά για απόσυρση, γιατί να μην αγόράσω ένα αυτοκίνητο ενός φίλου / συγγενή μου (ημερομηνίας μετά το 2004), ωστέ να πάρω άλλα 1000 ευρώ; Οπότε μετά του το ξανακάνω μεταβίβαση και πληρώνω μόνο το κόστος της μεταβίβασης και έτσι μου μένουν τα υπόλοιπα στο χέρι! (νομίζω για απλά ΙΧ το κόστος της μεταβίβασης είναι 150 ευρώ, οπότε θα μου μείνουν 700 ευρώ). Σωστός; ;)

:blink:
Link to comment
Share on other sites

Εχει ξεκαθαριστει οτι αυτο θα ισχυει και για αγορα μεταχειρισμενου???Γιατι αν ναι σωστο αυτο που σκεφτηκες.
[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Μα καθιστε λιγο ρε παιδια γιατι θα τρελαθω!!!

 

Ειναι δυνατον να μην εχουν σκεφτει οτι μπορει να παιζουν τετοιες κομπινες? Γιατι πολλοι θα εχουν καποιο παλιο αυτοκινητο καπου, το οποιο δεν θα πιανει πανω απο 200€, και αν το δωσουν θα παρουν 1000€?!

 

Εγινε ρε παιδια η ελλαδα τοσο φανατικη υποστηρικτρια της φιλοπεριβαλοντικης πολιτικης, ωστε να ειναι διατεθιμενη να πληρωσει τοσους πολλους για να αποσυρουν τα αυτοκινητα τους!?!? Δεν νομιζω.. Καποιο λακο θα εχει η φαβα..

 

Μου φανταζουν πολυ ωραια και ιδανικά για να ειναι αληθινα!

 

Εχω δηλαδη μια παλια BMW του 94 μοντελο, 2800cc, και θελω να αγορασω ενα καινουριο αυτοκινητο, μοντελο 2006(μεταχειρισμένο-πληροί Euro4&5 ή καινουριο μιας και δεν εχει ξεκαθαριστει ακομα για το αν ισχυει για μεταχειρισμενα η οχι) 1600cc και θα εχω συνολικο κερδος ±3200€?!?!?:blink::blink::blink: Τι να πω... Μακαρι να ειναι ετσι τα πραγματα.

 

Αλλα αν εχουμε ενα παλιο αυτοκινητο 1600cc και θελουμε να αγορασουμε ενα καινουριο 1600cc, και ας βαλουμε εδω ενα παραδειγμα μια BMW 316. Εχουμε μια παλια, μοντελο 92 εστω, και θελω την τελευταια, μοντελο 2008/2009. Θα εχω συνολικο οφελος 2500€. Με το -50% στο ΕΤΤ ποσο θα ειναι το κερδος αυτην την στιγμη?

Link to comment
Share on other sites

Αγαπητέ soom, όπως έχω ήδη αναφέρει σε προηγούμενο post μου, ο συγκεκριμένος νόμος είναι κομμένος και ραμμένος στα μέτρα των μαντράδων και των (μεγαλο)εισαγωγέων αυτ/των. Το πιθανότερο είναι να μην ισχύει η μείωση του ΕΤΤ, καθώς το συγκεκριμένο μέτρο, ενδέχεται να εκπνέυσει σε σύντομο χρονικό διάστημα.

 

Ήδη αν έχετε προσέξει τις τελευταίες μέρες από τα ΜΜΕ και την κυβέρνηση τηρείται σιγή ιχθύος σε σύγκριση με το πρώτο διάστημα, όταν πρωτοξεκίνησε η συγκεκριμένη είδηση για την απόσυρση. Δε κάνει καθόλου εντύπωση σε κανέναν αυτό, ειδικά σε μια "νεκρή" ειδησεογραφικά περίοδο με θέματα "ψυγείου"; Τουλάχιστον θα μπορούσε να απασχολεί τα δελτία για 5-10'. Ούτε αυτό.

Η απάντηση είναι πως η κυβέρνηση έχει αναδιπλωθεί εξ' αιτίας της έντονης δυσαρέσκειας που είχε το συγκεκριμένο μέτρο στη πλειοψηφία των Ελλήνων πολιτών.

Link to comment
Share on other sites

Να βάλω και εγώ έναν προβληματισμό:

Ας πούμε ότι έχω ένα παλιό αυτοκίνητο που είναι για πέταμα και δεν θέλω να πάρω καινούριο γιατί έχω ήδη. Άρα άμα το πάω σκέτο για απόσυρση θα πάρω 1.000 ευρώ (είναι 1300 κυβικά). Ωραία ως εδώ.

Αντί όμως να το πάω απλά για απόσυρση, γιατί να μην αγόράσω ένα αυτοκίνητο ενός φίλου / συγγενή μου (ημερομηνίας μετά το 2004), ωστέ να πάρω άλλα 1000 ευρώ; Οπότε μετά του το ξανακάνω μεταβίβαση και πληρώνω μόνο το κόστος της μεταβίβασης και έτσι μου μένουν τα υπόλοιπα στο χέρι! (νομίζω για απλά ΙΧ το κόστος της μεταβίβασης είναι 150 ευρώ, οπότε θα μου μείνουν 700 ευρώ). Σωστός; ;)

 

Εχω την εντυπωση οτι για να παρεις +1000 εκτως της αποσυρσης θα πρεπει να αγορασεις καινουριο και οχι μεταχειρισμενο.

Το λεω ομως με καθε επιφυλαξη χωρις να μαι σιγουρος!

Link to comment
Share on other sites

Εχω την εντυπωση οτι για να παρεις +1000 εκτως της αποσυρσης θα πρεπει να αγορασεις καινουριο και οχι μεταχειρισμενο.

Το λεω ομως με καθε επιφυλαξη χωρις να μαι σιγουρος!

 

Όχι. Μπορείς να αγοράσεις και μεταχειρισμένο με άδεια πρώτης κυκλοφορίας μετά την 1/1/2005.

:blink:
Link to comment
Share on other sites

Όχι. Μπορείς να αγοράσεις και μεταχειρισμένο με άδεια πρώτης κυκλοφορίας μετά την 1/1/2005.

 

Eιδα οτι αναφερει κατι για Εuro 4&5.

Αν αυτης της τεχνολογιας αμαξια κυκλοφορουν απο 1/1/2005 τοτε μαλλον εχεις δικιο αλλα οπως εχουμε ολοι διαπιστωσει πολλα ειναι τα ερωτηματικα αυτου του προγραμματος.

Link to comment
Share on other sites

για να γινει αποσυρση σε ενα αυτοκινητο πρεπει να εχει αδεια κυκλοφοριας?

γιατι εχουμε ενα παλιο, αλλα παραδωσαμε τις πινακιδες. επισης πρεπει να ειναι σε κυκλοφορησιμη κατασταση?

Link to comment
Share on other sites

για να γινει αποσυρση σε ενα αυτοκινητο πρεπει να εχει αδεια κυκλοφοριας?

γιατι εχουμε ενα παλιο, αλλα παραδωσαμε τις πινακιδες. επισης πρεπει να ειναι σε κυκλοφορησιμη κατασταση?

 

Θα πρεπει να χει πινακιδες και πληρωμενα τα τελη κυκλοφοριας.

Link to comment
Share on other sites

Θα πρεπει να χει πινακιδες και πληρωμενα τα τελη κυκλοφοριας.

 

συγγνωμη μηπως μπορεις να απαντησεις και στο τελευταιο ερωτημα του mol; να είναι σε κυκλοφορησιμη κατασταση;

:X«'Έλληνες ενωθείτε εναντίον του κοινού εχθρού, εναντίον του μίσους, της διχόνοιας και της διαίρεσης, που είναι ό ίδιος μας ο εαυτός» - Θ. ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗΣ.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...