7020029 Δημ. June 22, 2009 Κοινοποίηση Δημ. June 22, 2009 Φιλτρο-Προγραμμα-Εξατμιση (μεσαιο-τελικο) αλλα μην περιμενεις πανω απο 10 αλογα αυξηση.. (χοντρικα παντα, ετσι?) Παράθεση Desktop: Acer Aspire X-Cruiser, ThermalTake PurePower460W, Core 2 Duo E6400, Gigabyte 965PS3, 2xCrucial 2GB (800MHz, CL4), Gigabyte 9600GT http://www.cardomain.com/ride/2667388 Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
X135SALONICA Δημ. June 23, 2009 Κοινοποίηση Δημ. June 23, 2009 τι αμαξι ειναι αν επιτρεπεται? οπως ειπε κ ο φιλος απο πανω,φιλτρο πανελ/σκουπα/χοανη (50ε) , εξατμιση(μεσαιο-τελικο) (150ε)και για να δουλεψουν ολα αυτα,προγραμμα (250ε) οι τιμες ειναι σχετικα χαμηλες που εβαλα,ισως βρεις κ με τοσα ισως κ με παραπανω..:) Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
johntfsi Δημ. June 23, 2009 Κοινοποίηση Δημ. June 23, 2009 Φιλε μου σε 1100 μοτερ ειναι πεταμενα λεφτα... Το αυτοκινητο σου δεν ειναι στημενο για ταχυτητα. Τι αυτοκινητο ειναι αν επιτρεπεται?? Το να πας απο 60 σε 80 αλογα τι θα σου προσφερει ??? Μονο θορυβο και παραπονα απο τους κατοικους που θα ενοχλεις.... Καλυτερα αποταμιευση και με το καλο παιρνεις ενα πιο γρηγορο αυτοκινητο και με ενα πιο "αλεξισφαιρο" μοτερ για βελτιωση. Παράθεση Hello ! Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
honda_100 Δημ. June 23, 2009 Κοινοποίηση Δημ. June 23, 2009 τι αμαξι ειναι αν επιτρεπεται? οπως ειπε κ ο φιλος απο πανω,φιλτρο πανελ/σκουπα/χοανη (50ε) , εξατμιση(μεσαιο-τελικο) (150ε)και για να δουλεψουν ολα αυτα,προγραμμα (250ε) οι τιμες ειναι σχετικα χαμηλες που εβαλα,ισως βρεις κ με τοσα ισως κ με παραπανω..:) fiat seicento ειναι... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
X135SALONICA Δημ. June 23, 2009 Κοινοποίηση Δημ. June 23, 2009 fiat seicento ειναι... απ οσο ξερω εβγαινε και 1350 16βαλβιδο,θα μπορουσες να το κανεις μετατροπη,δινοντας τα δικα σου σε καποιον ανταλλακτικατζη για να βγαλεις καποια λεφτα.. μοτερ πλεξουδα σασμαν(αν κ ειναι παρομοιο εχω την εντυπωση),η..αλλο αμαξι (?:ninja:) Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Βασίλης Δημ. June 23, 2009 Κοινοποίηση Δημ. June 23, 2009 fiat seicento ειναι... Σκεφτόσουν δηλαδή σοβαρά να βάλεις nitro σε seicento; :worry: Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
hondaglx Δημ. June 24, 2009 Κοινοποίηση Δημ. June 24, 2009 παιδια η τουρμπινα σε glx me 110 lifan κανει τιποτα?εστω τον θορυβο που κανει και στα αυτοκινητα? Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
X135SALONICA Δημ. June 24, 2009 Κοινοποίηση Δημ. June 24, 2009 ειναι κινεζικες ηλεκτρικες π@π@ριες,καταρχην μπαινει στην εισαγωγη,πριν το καρμπυρατερ,που αναθεμα αν ξερουν που χρησιμευει αυτοι που το βγαλαν,και μην νομιζει καποιος οτι στελνει παραπανω αερα στην εισαγωγη κ παει καλυτερα,γιατι δεν ισχυει,οχι θορυβο δεν κανει,και να κανε δεν θα θελα να ειχα "turbo":lol: να με κοιτανε ολοι Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
akis236 Δημ. June 24, 2009 Κοινοποίηση Δημ. June 24, 2009 Αμα ενωεις κανονικη δεν κανει τιποτα γιατι δεν μπορει να τη γυρισει;) Παράθεση [sIGPIC][/sIGPIC] My bikepics member http://www.bikepics.com/members/akis236/ Tα παντα για τα scooter http://greekscooters.50.forumer.com Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
powerman95 Δημ. June 24, 2009 Κοινοποίηση Δημ. June 24, 2009 Αμα ενωεις κανονικη δεν κανει τιποτα γιατι δεν μπορει να τη γυρισει;) Οχι ρε δεν νομιζω αμα το μηχανακι εχει συμπιεση-μιλαμε για 60+mm πιστευω την δουλευει.Εχω δει μπομπακι με turbo μετατοποιημενη απο smart με 24 αλογα:O Παράθεση Youtube΄s Channel:Kamilaririder check out my bikepics account http://64.19.142.11/p1.bikepics.com/pics/2010%5C12%5C15%5Cbikepics-2114379-200.jpg Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
honda_100 Δημ. June 24, 2009 Κοινοποίηση Δημ. June 24, 2009 Σκεφτόσουν δηλαδή σοβαρά να βάλεις nitro σε seicento; :worry: οχι βεβαια...ετσι απλα μια ερωτηση εκανα:D παιδια η τουρμπινα σε glx me 110 lifan κανει τιποτα?εστω τον θορυβο που κανει και στα αυτοκινητα? οσοι το εχουν βαλει λενε οτι περισσοτερο μπερδευει παρα δινει οποτε μην πετας τα λεφτα σου... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
X135SALONICA Δημ. June 25, 2009 Κοινοποίηση Δημ. June 25, 2009 ηλεκτρικη τουρμπινα δεν κανει απολυτως τπτ και ειναι μονο για το "ματι",για κανονικη τουρμπινα δεν δουλευει γιατι εκτος το οτι δεν μπορει να την φουσκωσει χρειαζεται μεγαλυτερη συχνοτητα πραγμα που τα μονοκυλινδρα δεν εχουν (3κυλινδρα η 4κυλινδρα) Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
isolove Δημ. June 26, 2009 Κοινοποίηση Δημ. June 26, 2009 πoυντο gt του 97. Tουρμπινα 28/25,πιστονια cps,ρυθμιζομενο γραναζι,εκεντροφορος bubis,μπεκ 4Χ420cc,intercooler μπροστα 70cm X 23cm,αντλια βενζινας,βιδες arp,τελειως ανοιχτο φιλτοκουτι απο κατω,προγραμμα Ανδριανακης. Το αμαξι το αγορασα ετσι,και δειχνει οτι εχει στηθει πολυ σωστα. Εβγαλε σε δυναμομετρηση 255ps στο 1,54bar. Tωρα απο προσωπικη εμπειρια σε 2 ουνο τουρμπο και ενα charade που ειχα,ειναι οτι ολοι ειναι οτι ναναι,αρκει να αδειαζει το πορτοφολι σου. Στο charade η powerchips ειχε βαλει κοφτη 8.800rpm,την στιγμη που το εργοστασιο εδινε maximum 8350rpm!!!!! Σε αλλον στο χαιδαρι εβαλα ρυθμιστη βενζινας.Μετα απο μερες με τρομο διαπιστωσα οτι μεσα στην μηχανη εχασκε ενας σωληνας βενζινης 1 μετρου.Σκεψου να πηγαινε στην ιμαντα χρονισμου. Πιο προσφατα πηγαινε να συνδεσει το καλωδιο του χαλμιτερ που παει στον αισθητηρα λ στην....μπαταρια,ενω πηρε πιεση για το μπαρομετρο απο λαθος σωληνα και μου εδειχνε μιση πιεση απο οσο ειχα.Με εσωσε το μαμα οργανακι..... Παράθεση huawei p8,nexus 5x,xiaomi note 4x 4/64 [sIGPIC][/sIGPIC] ΑΕΚ! Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
linaki_gr Δημ. June 26, 2009 Κοινοποίηση Δημ. June 26, 2009 http://www.americat.gr/ - Μεγάλη ποικιλία από διάφορα για το αμάξι και στο μαγαζί ακόμα περισσότερα. Από εκεί έχω πάρει πεντάλ (τα Sparco Strip μπλε) προσωπικα και διάφορα άλλα μικροπραγματάκια. Πολύ καλή εξυπηρέτηση και τιμές αρκετά καλές. Americat -> Αυλώνος 33, Αθήνα http://www.dragocsa.gr - Λάμπες, Xenon Kit, Καθρέφτες τύπου Μ3 και φίλτρα, φιλτροχοάνες, σκούπες κτλ. Simota.. Πήρα side repeaters σε εξευτελιστική τιμή (€10) και επίσης τσίμπησα και ένα αυτοκόλλητο με το logo του μαγαζιού και με το site εντελώς free για διαφήμιση.. Neat!! (είναι αυτό που έχω στο καπώ..) Drago Car Styling Accessories -> Γράμμου 21, Αργυρούπολη http://www.speedcartuning.gr - Αντιηλιακές μεμβράνες, Body Kits, Αεροτομές, Πλαϊνά, κτλ, κάποιες ζάντες, σκιάδια που διαλέγεις ότι θες για logo και στο εκτυπώνει και το εγκαθιστά πολύ εύκολα (€20 και είναι αυτό που έχω στη φωτό με το logo της Sparco). Πολύ φιλικό περιβάλλον, εξυπηρετικοί και πραγματικοί γνώστες.. Speed Car Tuning -> Θεοδωρουπόλεως 7, Σκύδρα Πέλλης http://www.zografos.gr/ - Ταπετσαρίες και καλύμματα.. Πολύ φιλικό περιβάλλον, πολλά χρόνια στο επάγγελμα, καλές τιμές σε σχέση με την ποιότητα που προσφέρουν στα δέρματα, αμεσότητα και πλήρης επικοινωνία με τον πελάτη.. Εγώ επένδυσα πλαϊνές πόρτες, φούσκα χειροφρένου χειροποίητη ραμμένη, όπως και φούσκα λεβιέ ταχυτήτων πάλι χειροποίητη ραμμένη στα μέτρα του αμαξιού και κάτι κομμάτια από πλαστικό πάνω από το ντουλαπάκι του αμαξιού.. Για όλα αυτά σε δέρμα (από μοσχάρι.. σε χρώμα μπλε το κοστος ήταν €260 Ζωγράφος Ταπετσαρίες Αυτοκινήτων -> Δημοκρατίας 29, Άγιοι Ανάργυροι, Αθήνα http://www.zapatinas.gr/ - Εξατμίσεις και τοποθετήσεις αυτών.. Στο μαγαζί υπάρχουν αρκετά δείγματα από πολύ ωραία κομμάτια.. Εγώ πήγα με ήδη υπάρχουσα αγορασμένη χειροποίητη εξάτμιση από το e-market και συνολικά μαζί με την εγκατάσταση (εξάτμιση και αλλαγή ως και μεσαίο με καζανάκι) συν την εξάτμιση μου που αγόρασα από το παιδί κόστισε €230. Πολύ καλός στη δουλειά του και γνώστης, γρήγορη δουλειά και πολύ καλή.. Zapatinas Racing -> Λεωφόρος Δημοκρατίας 252, Αγίοι Ανάργυροι, Αθήνα (λίγο πιο πάνω από τον Ζωγράφο) http://www.renaultjohnnyservice.gr/ - Ειδικευμένο Service για Renault και μόνο.. Πολύ καλός, γρήγορος, πάντα το συνεργείο του είναι γεμάτο και παρόλα αυτά πάντα όταν το αφήνω για οποιαδήποτε δουλειά το παίρνω στην ώρα μου. Για οτιδήποτε με καλεί για να με ενημερώσει. Αμεσότητα, πλήρως εξοπλισμένο και σε πολύ πολύ καλές τιμές!! Γιαννάκογλου Ιωάννης -> Λ. Ηρακλείου 59 & Ορφανίδου 17, Άνω Πατήσια http://www.pan-car.gr/default.asp?langID=1 - Γενικά αξεσσουάρ για αυτοκίνητα. Αγόρασα (κατόπιν τηλεφωνικής παραγγελίας, πολύ γρήγορη την επόμενη μέρα ήρθε) ένα φίτρο ελευθέρας K&M και μου το εγκατέστησαν εκείνη τη στιγμή έξω από το μαγαζί περίπου, αν δε με απατά η μνήμη μου, στα €49. Γρήγοροι, άμεσοι και φοβερή εξυπηρέτηση και στο τηλέφωνο, καλές τιμές! Pan Car -> Πρωτοπαπαδάκη 59, Γαλάτσι http://www.llumar.gr/homepage.asp?ITMID=2 - Αντιηλιακές μεμβράνες. Μου κόστισαν για τα δυο μπροστά πλαϊνά (UV 99% τα πιο απλά με πιστοποίηση) και για τα τρία πίσω (Alu Light 21% μαύρο σκούρο) συνολικά €200 λόγω έκπτωσης από κάρτα μέλους στο Greek Renault Club (χωρίς έκπτωση €220). Πολύ καλή δουλειά και καλή εξυπηρέτηση και χαρτί πιστοποίησης για ΚΤΕΟ και εγγύηση εφ' όρου ζωής.. LLumar -> Λεωφ. Τατοίου 3, Μεταμόρφωση http://www.sparcoclub.gr - Αξεσσουάρ, καθίσματα Sparco.. Πολύ καλές τιμές και φοβερή εξυπηρετικότητα.. Πήρα πατάκια από λάστιχο σε προσφορά εκείνη τη περίοδο τα Sparco Road, νομίζω €35 ή €40.. SparcoClub, Φραντζή 94, Νέος Κόσμος Επίσης κάποια άλλα τα πήρα εντελώς στο φλού, όπως πχ. τους προβολείς ομίχλης από αλλού, το διακόπτη από μια μάντρα Renault στο Χαλάνδρι (Δουκίσης Πλακεντίας κοντά στο μετρο, δε θυμάμαι αριθμό) και μαζί με την εγκατάσταση (όχι με πατέντες και κουμπιά εκτόξευσης) κόστισε περί τα €100 σύνολο.. Και να αναφέρω και ένα πολύ αρνητικό, μέσα σε όλα τα θετικά που έχω συναντήσει σε μαγαζιά.. Είναι το Celestial SA που βρίσκεται στη Γλυφάδα στην Βουλιαγμένης.. Δε ξέρω αν έχει κάνει κάποιος άλλος κάποια παραγγελία στο εν λόγω μαγαζί αλλά προσωπικά παρήγγειλα μια αεροτομή που έχει καθυστερήσει 3!! μήνες (ακόμα περιμένω) και γενικά η όλη κατάσταση είναι τραγική.. Επικοινωνία καμμία από τους κυρίους και αναβολές στις αναβολές... Παράθεση http://mice.re4ction.org/wp-content/uploads/2015/10/asusrog.jpg Το τέρας μου: ASUS ROG GL752VW T4108D Core i7 6700HQ / 4x 2.60GHz / NVIDIA GeForce GTX 960M / 8GB DDR4 / SSD 850 EVO mSATA 250GB Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Panagiotisrx7 Δημ. July 2, 2009 Κοινοποίηση Δημ. July 2, 2009 Mazda RX7 FD3S Electrical part '99 spec lights in crystal smoked color all around... 2X EGT & 1 Fuel pressure (Racetech) Apexi turbotimer Microtech Dashboard (Customized base) Microtech LT10s ECU Microtech X4 ignition Odyssey battery PLX wideband Profec B boost controller Thermosleeves and looms applied on all wires Ultra plug wires Tires,Wheels, Brakes Barracuda Voltec T-6 wheels Brembo discs Dunlop tires Hawk pads & high pressure brake lines RAYS lugs Interior-Exterior Center Console Pad Efini emblems and sticker Feed hood (from Shine Auto Project) KS-Auto full Burnout widebodykit (from Shine Auto Project) Nardi steering wheel Rotary tire valve stem caps Tint windows Dampers etc Attain (KSP) engine mounts Buddy Club racing spec dampers Custom made differential brace Customized bullbar addition Customized enhancement of PPF Engine Air-Pump removed Billion thermostat Custom downpipe (sus304) Custom exhaust manifold (extended version) Custom made Turbo support brace Custom made air duct (intercooler, radiator & turbo) Denso 280lt fuel pump FPR Feed intank collector Fully customized engine&engine bay heat shielding Godspeed Intercooler Godspeed Radiator Greddy elbow Greddy pulley kit MOP cancelation (working premix) Ogura clutch (3ple plate) Oil filter magnetic brace Power Enterprise RX6R F1 turbo RE-Amemiya AST RE-Amemiya quickshift Synapse BOV Synapse Wastegate Trust steel exhaust Turbo blanket Apexi ECV pipe type και έχουμε δρόμο ακόμα...:):):) Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
powerman95 Δημ. July 2, 2009 Κοινοποίηση Δημ. July 2, 2009 Δικο σου ειναι αυτο????:shock::shock: Μπραβο φιλε θα βγει γαματο.Που το φτιαχνεις,rotary expert???? Παράθεση Youtube΄s Channel:Kamilaririder check out my bikepics account http://64.19.142.11/p1.bikepics.com/pics/2010%5C12%5C15%5Cbikepics-2114379-200.jpg Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
7020029 Δημ. July 2, 2009 Κοινοποίηση Δημ. July 2, 2009 πολυ ωραιο φαινεται το FD! dream car για μενα... να το χαιρεσαι! θα ηθελα να δω καμμια φωτο του, η κανα βιντεο απο ανοιγμα η πιστα.. Παράθεση Desktop: Acer Aspire X-Cruiser, ThermalTake PurePower460W, Core 2 Duo E6400, Gigabyte 965PS3, 2xCrucial 2GB (800MHz, CL4), Gigabyte 9600GT http://www.cardomain.com/ride/2667388 Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
X135SALONICA Δημ. July 2, 2009 Κοινοποίηση Δημ. July 2, 2009 Οχι ρε δεν νομιζω αμα το μηχανακι εχει συμπιεση-μιλαμε για 60+mm πιστευω την δουλευει.Εχω δει μπομπακι με turbo μετατοποιημενη απο smart με 24 αλογα:O δεν εχουν σχεση τα χιλιοστα, αν ηταν ετσι ολα τα ktm & crf π φτανουν 102 χιλ.πιστονι θα ηταν τουρμπο.. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
powerman95 Δημ. July 2, 2009 Κοινοποίηση Δημ. July 2, 2009 δεν εχουν σχεση τα χιλιοστα, αν ηταν ετσι ολα τα ktm & crf π φτανουν 102 χιλ.πιστονι θα ηταν τουρμπο.. E ναι νομιζεις πως δεν γινεται????? Εχες δικιο γι αυτο με τα χιλιοστα,αλλα παιζει ρολο αμα εχει καυσαερια να σπρωξει. Τωρα πως εβγαλε 24 αλογα τι να σου πω:ninja: Παράθεση Youtube΄s Channel:Kamilaririder check out my bikepics account http://64.19.142.11/p1.bikepics.com/pics/2010%5C12%5C15%5Cbikepics-2114379-200.jpg Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
X135SALONICA Δημ. July 2, 2009 Κοινοποίηση Δημ. July 2, 2009 E ναι νομιζεις πως δεν γινεται????? Εχες δικιο γι αυτο με τα χιλιοστα,αλλα παιζει ρολο αμα εχει καυσαερια να σπρωξει. Τωρα πως εβγαλε 24 αλογα τι να σου πω:ninja: οσο κ δυναμη να εχει δεν εχουν μεγαλη συχνοτητα τα καυσαερια..στο πιο μικρο που εχω δει (απο κοντα,οχι ιντερνετ) τουρμπο ειναι ενα τσαρειντ τρικυλινδρο..:) Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Panagiotisrx7 Δημ. July 2, 2009 Κοινοποίηση Δημ. July 2, 2009 Το αμάξι φτιάχνεται βασικά από έναν φίλο (που δεν είναι το επάγγελμα του μηχανικός) που έχει χόμπι τα rotary. http://img191.imageshack.us/img191/4435/img0017e.th.jpg http://img191.imageshack.us/img191/3803/faceqeg.th.png http://img89.imageshack.us/img89/8365/weto.th.jpg Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
zyp3r Δημ. July 2, 2009 Κοινοποίηση Δημ. July 2, 2009 Πολυ ωραιο!!!!Εμφανισιακα ειναι πολυ προσεγμενο,αν και aftermarket προφυλακτιρας δεν δειχνει καγκουρικο,μονο μην κοτσαρεις καμια αεροτομη πισω και το καταστρεψεις. Παράθεση [sIGPIC][/sIGPIC] Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Panagiotisrx7 Δημ. July 2, 2009 Κοινοποίηση Δημ. July 2, 2009 Πολυ ωραιο!!!!Εμφανισιακα ειναι πολυ προσεγμενο,αν και aftermarket προφυλακτιρας δεν δειχνει καγκουρικο,μονο μην κοτσαρεις καμια αεροτομη πισω και το καταστρεψεις. Thanks. Βασικά έβγαλα και αυτήν που είχε αρχικά, αλλά εαν το αισθανθώ στα πολλά οτι είναι ασταθές θα βάλω μια διακριτική. Δεν είναι μόνο ο προφυλακτήρας aftermarket...καπό, φτερά μπρός πίσω, φρύδια και πίσω προφυλακτήρας :) Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
7020029 Δημ. July 2, 2009 Κοινοποίηση Δημ. July 2, 2009 απλα πανεμορφο!! να το χαιρεσαι! ΥΓ: το IC γιατι top mount? μπροστα δεν ειναι σαφως καλυτερα..? Παράθεση Desktop: Acer Aspire X-Cruiser, ThermalTake PurePower460W, Core 2 Duo E6400, Gigabyte 965PS3, 2xCrucial 2GB (800MHz, CL4), Gigabyte 9600GT http://www.cardomain.com/ride/2667388 Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Panagiotisrx7 Δημ. July 3, 2009 Κοινοποίηση Δημ. July 3, 2009 το IC γιατι top mount? μπροστα δεν ειναι σαφως καλυτερα..? Με αυτό τον τρόπο έχω την μικρότερη δυνατή απόσταση από τουρμπίνα σε intercooler και intercooler σε εισαγωγή. Έτσι το lag σε συνδυασμό με την ρουλεμανάτη τουρμπίνα έχει εξαφανιστεί. Μπροστά υπάρχει air-duct που κατευθύνει τον αέρα στο intercooler και το καπό έχει δύο ανοίγματα πίσω για να φεύγει η καΐλα. Το front mount είναι μεν πιο απλό από άποψη τοποθέτησης και χωροθέτησης, αλλά έχει μεγαλύτερες σωληνώσεις και κάθεται μπροστά από το ψυγείο… Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.