H2SO4 Δημ. April 22, 2009 Κοινοποίηση Δημ. April 22, 2009 Περα απο τις ειρωνιες του στυλ θελω πτυχιο κτλ, ειπα ξεκαθαρα, εαν πηγε σε καταστημα, επρεπε ο υπαλληλος να του επισημανει τις ρυθμισεις. Τωρα, εαν δεν το εκανε αυτο, και απλα εκανε ενεργοποιηση, τι να πω, κινητα και ιντερνετ υπαρχουν εδω και πολυ καιρο, ο μονος λογος που ανεφερα το φορουμ ειναι επειδη ο συγκεκριμενος ειναι εδω απο το 2003 και το βρισκω λιγο χλωμο να μην εχει παρει χαμπαρι για τις ρυθμισεις κτλ. Στο κατω κατω, οταν αγοραζουμε κατι καινουργιο, ρωραμε πληροφοριες, δεν αγοραζουμε στα τυφλα. Οταν αγοραζω οτιδηποτε, δεν το παιρνω με τα ματια κλειστα. Στην περιπτωση που δεν παμε σε καταστημα, και ο υπαλληλος απο μονος του δεν κοιταξει τις ρυθμισεις μας, η ερωτηση ειναι πολυ απλη, χρειαζομαι κατι αλλο για να παιξει ? Ναι, τις σωστες ρυθμισεις θα αποκριθει ο υπαλληλος. Σχετικα με την ενοποιηση των χρεωσεων, ειναι καλη ιδεα, ελπιζω να το υλοποιησουν. βεβαια, στην συγκεκριμενη περιπτωση, θα υπηρχε προβλημα, μιας και η παρεχομενη υπηρεσια δεν ειναι η ιδια. Με gint μπορεις να δεις email με smtp & pop3, να κανεις χρηση οποιασδηποτε εφαρμογης κτλ, πραγμα που το gwap δεν παρεχει. Οποτε εαν καποιος "καταλαθος" εβαζε το gint, και τα 40 ΜΒ μετραγανε απο εκει, θα μπορουσε να κανει χρηση υπηρεσιες που ισως η Wind δεν θελει να παρεχει με αυτον τον τροπο. Εχει πακετα web n mail και ADSM. Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
zucero Δημ. April 22, 2009 Κοινοποίηση Δημ. April 22, 2009 Και τι περιμένει η Wind έτσι ώστε να εφαρμόσει κοινή χρέωση (ή χρήση των "δωρεάν" ΜΒ) σε όλα τα APNs??? To λέω γιατι τέτοια παράπονα είχαν γίνει και στη Vodafone (όπου το πακέτο των 30ΜΒ λειτουργούσε μόνο με τις ρυθμίσεις του live ενώ τα υπόλοιπα με τις ρυθμίσεις internet, παρ'όλα αυτά πίστωσε το ποσό σε πελάτες που παραπονέθηκαν) και πλέον εδώ και μήνες όποιο APN και να χρησιμοποιείς ισχύει κανονικα το πακέτο σου και έχεις κοινή χρέωση. Ελπίζω και η Wind, πέρα από το να πιστώσει τη χρέωση συμβολικά (όχι ότι είναι υποχρεωμένη) να "ενοποιήσει" τα APNs της... Εγω πάντως ακόμα περιμένω τα 38E,από την λάθος χρέωση της vodafone 1,5χρόνο τώρα.(Υπενθυμίζω,χωρίς λάθος ρυθμίσεις και με αίτηση αμφισβήτησης λογαριασμού). Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
bored01 Δημ. April 23, 2009 Κοινοποίηση Δημ. April 23, 2009 Εγω πάντως ακόμα περιμένω τα 38E,από την λάθος χρέωση της vodafone 1,5χρόνο τώρα.(Υπενθυμίζω,χωρίς λάθος ρυθμίσεις και με αίτηση αμφισβήτησης λογαριασμού). Περίεργο, όποια περίπτωση ξέρω έχει πάρει πίστωση...:confused: Αλλά το θεμα δεν είναι αυτό, τπ θέμα είναι να προχωρήσει και η Wind σε εφαρμογή κοινής χρέωσης σε όλα τα προφίλ ρυθμίσεων όπως έκαναν οι κόκκινοι για να αποφευχθούν τα παράπονα αυτά. Φαντάζομαι θα το κάνει κάποια στιγμή.:O Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
lepes Δημ. April 23, 2009 Κοινοποίηση Δημ. April 23, 2009 @H2SO4 δεν εχω τη καρτα στο 9000 αλλα σε ενα απλο nokia 6210,την ενεργοποιηση την εκανα μεσα στο καταστημα υπο την επιβλεψη του υπαλληλου( και αφου τον ρωτησα 5 φορες εαν δεν αλλαζει τιποτα και εαν μπαινω σε οποιο site θελω δεν ανεφερε τιποτα για WAP). Για να ειμαι απο το 2003 εδω σημαινει οτι κατι σκαμπαζω ΑΛΛΑ δεν ηξερα οτι πρεπει πριν κανω οτιδηποτε να κοιταω ολο το forum και να ξεψαχνιζω ενα site. ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΜΈΝΟΙ να μου πουν αυτοι τι πρεπει να κανω. εγω ειμαι τελειως ηλιθιος και δεν ξερω τι ειναι inernet. Δεν δεχομαι με τιποτα οτι εχω κανει λαθος απο τη στιγμη που ολα τα εκανα σε δικο τους καταστημα παρουσια πωλητη τους! Και μην ξεχναμε οτι οταν του εδειξα τον λογαριασμο και αυτος για λαθος της wind μου ειπε και οχι για δικο του η δικου μου. Μολις τους εστειλα ενα mail που τους εξηγω τη κατασταση και αρνουμε να πληρωσω τα 102 ευρω καθοτι το λαθος ειναι 100% δικο τους. φιλε H2SO4 σε καταλαβαινω, εχω κανει και εγω τον συνηγορο του διαβολου και τα λουζομαι τωρα αλλα δεν πειραζει ,εγω δεν την πατησα απο αμάθεια αλλα απο ελλειπή ενημέρωση :( και το οτι εδειξα εμπιστοσύνη στον υπάλληλο στο κατάστημα :(:( Great Blog For WMP Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
theo1973 Δημ. April 23, 2009 Κοινοποίηση Δημ. April 23, 2009 Αύριο κάνω φορητότητα (μάλλον πίσω σε Cosmote), 4 μήνες μόλις μετά τη σύνδεση στο "παλιομάγαζο". 4 μήνες μόνο λαμογιές, κρυφές χρεώσεις και τσαλίμια για να τα αρπάξουν με κάθε τρόπο έζησα. Εξαιρετικά ατυχής επιλογή η wind... Μάλλον έφταιξε ότι είχα μείνει με την καλή εικόνα της εποχής 1995-1998 που είχα υπάρξει πελάτης τους και παρασύρθηκα πιστεύωντας ότι θα έχουν βελτιωθεί κιόλας. Που να φανταστώ την κατάντια τους... Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
TSIT Δημ. April 23, 2009 Κοινοποίηση Δημ. April 23, 2009 Αύριο κάνω φορητότητα (μάλλον πίσω σε Cosmote), 4 μήνες μόλις μετά τη σύνδεση στο "παλιομάγαζο". 4 μήνες μόνο λαμογιές, κρυφές χρεώσεις και τσαλίμια για να τα αρπάξουν με κάθε τρόπο έζησα. Εξαιρετικά ατυχής επιλογή η wind... Μάλλον έφταιξε ότι είχα μείνει με την καλή εικόνα της εποχής 1995-1998 που είχα υπάρξει πελάτης τους και παρασύρθηκα πιστεύωντας ότι θα έχουν βελτιωθεί κιόλας. Που να φανταστώ την κατάντια τους... Αν δεν κανω λαθος για να κανεις φορητοτητα πρεπει να μην εχεις "υπολοιπο" στην προηγουμενη εταιρια...που σημαινει οτι θα πρεπει να πληρωσεις τα "κερατιατικα". Απλα αμφισβητησε τον λογαριασμο εφοσον ειναι ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΔΙΚΟ ΤΟΥ ΛΑΘΟΣ να μην ενημερωνουν σωστα τους χρηστες μιας υπηρεσιας τους. Μην μασας απο σχολια του τουπου "η αγορακινητης τηλςφωνιας εχει ωριμανσει, οτι οφειλες να εισαι μελος καποιου φορουμ η να μυρησεις τα δαχτυλα σου σχετικα με το ποιο προφιλ θα χρησιμοποιησεις. ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΟΣ να τα γνωριzεις αυτα...αυτοι ειναι υποχρεωμενοι να ενημερωνουν και μεσω του site τους αλλα και τους πανασχετους υπαλληλους τους τοσο στα καταστηματα τους οσο και το custom care (ο θεος να το κανει). Παντως αν φυγεις απο την Wind πουθενα δεν θα ειναι χειροτερα. Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
bianca76 Δημ. April 23, 2009 Κοινοποίηση Δημ. April 23, 2009 Συμφωνω με τον TSIT. Κανονικα θα τους επιστρεψεις όλο το ποσο επιδοτησης που εκμεταλλευτηκες με τη φορητοτητα http://img403.imageshack.us/img403/8225/cae7gdirjo3.jpg http://www.hdgr.eu http://photoxstation.googlepages.com Ο Χρόνος είναι πολύ αργός για όσους περιμένουν, πολύ γρήγορος για όσους φοβούνται, πολύ μακρύς για όσους υποφέρουν, πολύ σύντομος για όσους χαίρονται και αιώνιος για όσους αγαπούν Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Kanivalos_ Δημ. April 23, 2009 Κοινοποίηση Δημ. April 23, 2009 4 μήνες μόνο λαμογιές, κρυφές χρεώσεις και τσαλίμια για να τα αρπάξουν με κάθε τρόπο έζησα. ~~~ Που να φανταστώ την κατάντια τους... Από τα λίγα που γνωρίζω περί χρεώσεων, το 1 ΜΒ κοστίζει 0,70 ευρώ αν δεν έχεις κάποιο πακέτο. Θα μπορούσες να μας διαφωτίσεις καλύτερα για το τί σου έχει χρεώσει η κατάντια τους??? ~~~δεν εχω τη καρτα στο 9000 αλλα σε ενα απλο nokia 6210. Έχει το 6210 web υποστήριξη ρε παιδιά ώστε ο άνθρωπος να φτιάξει ρυθμίσεις για wap, ή έχει από μόνο του ένα wap-profile το οποίο αν δε δουλεύει σωστά δε βγαίνεις ΠΟΤΕ στο internet αλλά MONO αν κατεβάσεις τις ρυθμίσεις wap??? Εεε ρε κατάντια αυτή η Wind... EDIT: Και μιας και έριξα μια ματιά στο gsmarena, το 6210 δεν έχει καν GPRS http://www.myphone.gr/gallery/data/3286/logo_1.gif Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
sculper Δημ. April 23, 2009 Κοινοποίηση Δημ. April 23, 2009 αν και είμαι WIND θα φύγω σύντομα! είναι το λιγότερο.....ερασιτέχνες εκεί... δίναν με απλό φαξ τους αναλυτικούς λογαριασμούς μου! ΜΑΚΡΥΑ ΟΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ ΑΠΟ τον ΆΝΕΜΟ! μου αρέσει που πήγε και το ΠΑΣΟΚ!και έκανε εταιρικό! αν είναι κανείς από μέσα ας τους ενημερώσει! δυστυχώς η απάντηση που πήρα στην παρακάτω επικοινωνία ήταν το λιγότερο παιδαριώδης! Γεια σας, Ονομάζομαι ΧΧΧΧΧΧΧ και επικοινωνώ μαζί σας για ένα σοβαρό πρόβλημα, παραβίασης προσωπικών δεδομένων. Στης 9/12/2008 επικοινώνησαν μαζί μου από το τμήμα εξυπηρέτησης εταιρικών πελατών. Πιο συγκεκριμένα η Κ. ΧΧΧΧΧ, με ενημέρωσε για τα αλλεπάλληλα αιτήματά μου, προς την εταιρεία σας, για επανέκδοση αναλυτικών λογαριασμών, των τελευταίων μηνών. Με έκπληξη και φόβο άκουσα ότι είχαν σταλεί φαξ με την ταυτότητα μου, την σφραγίδα μου και την υπογραφή μου για επανέκδοση αναλυτικών λογαριασμών. Εγώ σε καμιά περίπτωση δεν έστειλα κάποιο τέτοιο αίτημα, ουδέποτε. Ο λόγος απλός και προφανής. Κάνω χρήση του e-bill στην εταιρεία σας, από την έναρξη της συγκεκριμένης υπηρεσίας. Άρα δεν υπήρχε θέμα να ζητήσω επανέκδοση, αφού έχω όλους τους λογαριασμούς ηλεκτρονικά. Τα ερωτήματα πάντως που προκύπτουν είναι σοβαρά και απαιτούν την προσοχή σας, όπως και την υπεύθυνη απάντηση σας. 1) Γιατί κάποιος να ζητήσει επανέκδοση σε hard copy (εκτυπωμένο αντίγραφο) λογαριασμό, από την στιγμή που έχει ενεργοποιημένη την υπηρεσία e-bill? 2. Πως μπαίνετε στην διαδικασία να διευθετήσετε ένα τέτοιο αίτημα χωρίς τον στοιχειώδη έλεγχο των εγγράφων? Κυρίως αναφέρομαι στο θέμα της υπογραφής. 3) Ας υποθέσουμε ότι η υπογραφή είναι μία πολύ καλή πλαστογραφία, στέλνετε τους λογαριασμούς μου με όλη την προσωπική και επαγγελματική μου επικοινωνία σε μία διεύθυνση άγνωστη και άσχετη, σε ότι αφορά εμένα? 4) Ας υποθέσουμε ότι εγώ ως εταιρεία είχα αλλάξει, διεύθυνση και δεν είχα προλάβει άμεσα να αλλάξω τα στοιχεία της εταιρείας μου σε ότι αφορά την έκδοση λογαριασμών. Είναι κάτι το οποίο θα τακτοποιούσα ως εκκρεμότητα τον επόμενο μήνα, διότι δεν θα ήθελα να μπαίνω στην επίπονη και χρονοβόρα, διαδικασία των φαξ κάθε μήνα. Δεν σας ¨θορύβησε¨ καθόλου ως εταιρεία το γεγονός αυτό για να με ειδοποιήσετε νωρίτερα? 5) Η συνάδελφός σας με ενημέρωσε ότι το αίτημα ήταν για ένα συγκεκριμένο νούμερο, από αυτά που είναι ενεργοποιημένα στο ΑΦΜ μου. Ούτε αυτό σας έβαλε σε σκέψεις? Εάν είχα χάσει κάποιο λογαριασμό, θα ζήταγα για το σύνολο των αριθμών που είναι ενεργοποιημένα και όχι για ένα συγκεκριμένο. 6) Ως χρήστης του e-bill, οποιαδήποτε επικοινωνία ήθελα και θέλω να κάνω, την κάνω μέσω της ειδικής φόρμας που υπάρχει εδώ: https://www.windebill.gr/wind/mainframe.html και όχι μέσω φαξ. Εκτός των άνωθεν ερωτημάτων θα ήθελα από εσάς την επίσημη πληροφόρηση στα κάτωθι: 1. Από ποιο ή ποιά νούμερο/α στάλθηκαν τα φαξ, με τα συγκεκριμένα αιτήματα. 2. Να μου κοινοποιηθούν αντίγραφα των αιτημάτων. 3. Να μου γνωστοποιηθεί η διεύθυνση αποστολής που εζητήθη να σταλούν οι επανεκδόσεις των λογαριασμών. 4. Ποιοι μήνες ζητήθηκαν από το σύνολο των αιτημάτων. 5. Ποια αιτήματα διαπεραιώθηκαν και ποιου χρονικού διαστήματος. Εάν υποθέσουμε ότι είστε σοβαρή εταιρεία, θα επιληφθείτε άμεσα της συγκεκριμένης υπόθεσης. Διατηρώ κάθε νόμιμο δικαίωμα μου απέναντι στην εταιρεία σας, καθώς και στο άτομο ή τα άτομα που ενεπλάκησαν στην αποστολή των συγκεκριμένων αιτημάτων. Επίσης διατηρώ το δικαίωμά μου να γνωστοποιήσω στις αρμόδιες αρχές και τους υπόλοιπους ανυποψίαστους πελάτες σας, την παραβίαση των προσωπικών μου δεδομένων. Η αναστάτωση που έχετε προκαλέσει με τις ανεύθυνες ενέργειες σας δεν ξέρω αν μπορούν να αναστραφούν. Με εκτίμηση, ΧΧΧΧ Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
H2SO4 Δημ. April 23, 2009 Κοινοποίηση Δημ. April 23, 2009 hmmm Μπελας! Κοιτα, απ'οσο ξερω, η αποστολη ΔΕΝ γινεται σε καμια περιπτωση σε ασχετη διευθυνση, παρα μονο σε αυτη που εχεις δηλωσει ως διευθυνση αποστολης λογαριασμων. Οποτε,εαν εχει γινει επανεκδοση λογαριασμων χωρις να το εχεις ζητησει, ο φακελος εχει σιγουρα παει εκει που πανε και οι λογαριασμοι. Φανταζομαι οτι ειναι σε χωρο επαγγελματικο? Παντως, εμενα με προβληματιζει ιδιαιτερα το γεγονος οτι εχει σταλθει φαξ με ταυτοτητα, σφραγιδα και υπογραφη...ποιος εχει προσβαση σε αυτα?? εμενα αυτο θα με εκνευριζε περισσοτερο... Καταλαβαινω τον εκνευρισμο σου, αλλα το οτι εχεις το e-bill δεν αποκλειει την δυνατοτητα να ζητησεις επανεκδοση λογαριασμων. Μπορει πχ το λογιστηριο να ηθελε κατι εντυπο που ειχε χασει η δεν ξερω εγω τι. Παντως οταν παραλαμβανεται αιτημα για επανεκδοση, αυτο που ελεγχεται ειναι εαν συνοδευεται απο τα απαραιτητα δικαιολογητικα (φαξ με ταυτοτητα, σφραγιδα και υπογραφη) . Απο την στιγμη που τα εχει λαβει αυτα η εταιρεια, θα σου πει οτι εχει κανει αυτα που οφειλε, και απο εκει και περα ειναι δικη σου ευθυνη ποιος εχει προσβαση στην ταυτοτητα σου και την σφραγιδα σου . σχετικα με τα 5) και 6) Το οτι ζητουσε το αιτημα λογαριασμους ενος αριθμου, δεν ειναι πραγμα καθολου σπανιο. Μπορει ενα εταιρικο να εχει 50 γραμμες μεσα, και να αποχωρησει καποιος υπαλληλος, η καποιος υπαλληλος απο τους 50 να αμφισβητισει χρεωσεις και η εταιρεια του να ζητησει την αποστολη για αυτο το νουμερο μονο , πολλα. Το e-bill παλι, δεν εχει σχεση με την δυνατοτητα επανεκδοσης. Το e-bill ειναι υπηρεσια, η επανεκδοση λογαριασμων υποχρεωση, και ειναι ασυνδετα μεταξυ τους. Παντως, ευχομαι να βγαλεις ακρη, και να μην εχει δημιουργηθει προβλημα προσωπικο/ επαγγελματικο, και να βρεις ποιος εκανε το αιτημα εκ μερους σου. Παντως να ξερεις, εαν εχει γινει αποστολη λογαριασμων, τοτε εχουν λαβει αιτημα σωστο. Εχω δει πολλες φορες να ταλαιπωρουν εταιρειες γιατι το φαξ δεν ειναι καθαρο, γιατι στειλανε ταυτοτητα και σφραγιδα και αιτημα αλλα χωρις υπογραφη κτλ κτλ, αλλα ετσι πρεπει, πρεπει ειναι τυπικοι σε τετοια πραγματα. Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
theo1973 Δημ. April 23, 2009 Κοινοποίηση Δημ. April 23, 2009 Αν δεν κανω λαθος για να κανεις φορητοτητα πρεπει να μην εχεις "υπολοιπο" στην προηγουμενη εταιρια...που σημαινει οτι θα πρεπει να πληρωσεις τα "κερατιατικα". Απλα αμφισβητησε τον λογαριασμο εφοσον ειναι ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΔΙΚΟ ΤΟΥ ΛΑΘΟΣ να μην ενημερωνουν σωστα τους χρηστες μιας υπηρεσιας τους. Μην μασας απο σχολια του τουπου "η αγορακινητης τηλςφωνιας εχει ωριμανσει, οτι οφειλες να εισαι μελος καποιου φορουμ η να μυρησεις τα δαχτυλα σου σχετικα με το ποιο προφιλ θα χρησιμοποιησεις. ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΟΣ να τα γνωριzεις αυτα...αυτοι ειναι υποχρεωμενοι να ενημερωνουν και μεσω του site τους αλλα και τους πανασχετους υπαλληλους τους τοσο στα καταστηματα τους οσο και το custom care (ο θεος να το κανει). Παντως αν φυγεις απο την Wind πουθενα δεν θα ειναι χειροτερα. Δεν έχω ιδιαίτερο πρόβλημα με τις χρεώσεις λόγω του συγκεκριμένου θέματος που συζητάτε. Επειδή δεν είμαι φανατικός του ιντερνετ από το κινητό βέβαια και δεν ασχολήθηκα παρά ελάχιστα. Κάτι 5ευρα-6ευρα μου "έφαγαν". Σε γενικότερα θέματα κακής αντιμετώπισης του πελάτη αναφέρομαι και απλά έγραψα εδώ το ποστ λόγω του τίτλου του θέματος. Το ξέρω ότι τους οφείλω την αναπόσβεστη επιδότηση (και όχι όλόκληρη όπως αναφέρθηκε) η οποία πρέπει να είναι κάπου 70-80 ευρώ. Ευχαρίστως θα τα δώσω όμως για να τους στείλω από εκεί που ήρθαν. Με συμφέρει. Ούτως ή άλλως στην επόμενη εταιρεία που θα πάω, παίρνω νέα επιδότηση οπότε μιά ή άλλη είναι για να μην πω ότι βγαίνω και κερδισμένος. Μόνο τα 10ευρώ +ΦΠΑ για τους επόμενους 8 μήνες που θα μου φάνε χωρίς λόγο μη επιτρέποντάς μου να "κατέβω" από το Flexy 30 στο Flexy 20 όπως ΘΡΑΣΥΤΑΤΑ δήλωσαν, καθιστούν προτιμότερη την πρόωρη φυγή. Παράγινε το κακό με τις "αρπαχτές" των εταιρειών του χώρου μου φαίνεται... Χρέωση για το non stop plus (που μονο "non stop" δεν είναι τελικά), χρέωση για την Twin SIM (18 μήνες στην cosmote δε μπορούσα να διανοηθώ ότι τέτοιο πράγμα θα μπορούσε να έχει ...πάγιο!), χρέωση για αλλαγή οικονομικού πακέτου (που δεν κάνουν κιόλας!), κοπάνα στο κορόιδο και 5ευρώ + ΦΠΑ φόρο κινητής (και μη γυρίσει και μου πει κανείς ότι τον αποδίδουν-να τον απορροφήσουν, να τον χωνέψουν, να τον κάνουν ό,τι θέλουν, μόνο μη λένε ότι τα συμβόλαια συμφέρουν κιόλας σε σχέση με τα καρτοκινητά με τόσες κρυφές επιβαρύνσεις). Τρεις το λάδι, τρεις το ξύδι, έξι το λαδόξιδο! Ξαφνικά από τη μια μέρα στην άλλη μετά τη μετάβαση στη wind, έφτασα να έχω λογαριασμούς 45-50-55 ευρώ το μήνα από 28-35, μιλώντας, μη σας πω και λιγότερο από όσο μιλούσα. Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
TSIT Δημ. April 23, 2009 Κοινοποίηση Δημ. April 23, 2009 Δεν έχω ιδιαίτερο πρόβλημα με τις χρεώσεις λόγω του συγκεκριμένου θέματος που συζητάτε. Επειδή δεν είμαι φανατικός του ιντερνετ από το κινητό βέβαια και δεν ασχολήθηκα παρά ελάχιστα. Κάτι 5ευρα-6ευρα μου "έφαγαν". Σε γενικότερα θέματα κακής αντιμετώπισης του πελάτη αναφέρομαι και απλά έγραψα εδώ το ποστ λόγω του τίτλου του θέματος. Το ξέρω ότι τους οφείλω την αναπόσβεστη επιδότηση (και όχι όλόκληρη όπως αναφέρθηκε) η οποία πρέπει να είναι κάπου 70-80 ευρώ. Ευχαρίστως θα τα δώσω όμως για να τους στείλω από εκεί που ήρθαν. Με συμφέρει. Ούτως ή άλλως στην επόμενη εταιρεία που θα πάω, παίρνω νέα επιδότηση οπότε μιά ή άλλη είναι για να μην πω ότι βγαίνω και κερδισμένος. Μόνο τα 10ευρώ +ΦΠΑ για τους επόμενους 8 μήνες που θα μου φάνε χωρίς λόγο μη επιτρέποντάς μου να "κατέβω" από το Flexy 30 στο Flexy 20 όπως ΘΡΑΣΥΤΑΤΑ δήλωσαν, καθιστούν προτιμότερη την πρόωρη φυγή. Παράγινε το κακό με τις "αρπαχτές" των εταιρειών του χώρου μου φαίνεται... Χρέωση για το non stop plus (που μονο "non stop" δεν είναι τελικά), χρέωση για την Twin SIM (18 μήνες στην cosmote δε μπορούσα να διανοηθώ ότι τέτοιο πράγμα θα μπορούσε να έχει ...πάγιο!), χρέωση για αλλαγή οικονομικού πακέτου (που δεν κάνουν κιόλας!), κοπάνα στο κορόιδο και 5ευρώ + ΦΠΑ φόρο κινητής (και μη γυρίσει και μου πει κανείς ότι τον αποδίδουν-να τον απορροφήσουν, να τον χωνέψουν, να τον κάνουν ό,τι θέλουν, μόνο μη λένε ότι τα συμβόλαια συμφέρουν κιόλας σε σχέση με τα καρτοκινητά με τόσες κρυφές επιβαρύνσεις). Τρεις το λάδι, τρεις το ξύδι, έξι το λαδόξιδο! Ξαφνικά από τη μια μέρα στην άλλη μετά τη μετάβαση στη wind, έφτασα να έχω λογαριασμούς 45-50-55 ευρώ το μήνα από 28-35, μιλώντας, μη σας πω και λιγότερο από όσο μιλούσα. Εγω παντως σε καταλαβαινω απολυτα αφου ειμαι ομοιοπαθης και χαιρομαι που εχεις τετοια σταση για τα πραγματα. Μονο ετσι μπορει καποια στιγμη να καταλαβουν ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΟΡΟΙΔΑ. Από τα λίγα που γνωρίζω περί χρεώσεων, το 1 ΜΒ κοστίζει 0,70 ευρώ αν δεν έχεις κάποιο πακέτο. Θα μπορούσες να μας διαφωτίσεις καλύτερα για το τί σου έχει χρεώσει η κατάντια τους??? ~~~δεν εχω τη καρτα στο 9000 αλλα σε ενα απλο nokia 6210. Έχει το 6210 web υποστήριξη ρε παιδιά ώστε ο άνθρωπος να φτιάξει ρυθμίσεις για wap, ή έχει από μόνο του ένα wap-profile το οποίο αν δε δουλεύει σωστά δε βγαίνεις ΠΟΤΕ στο internet αλλά MONO αν κατεβάσεις τις ρυθμίσεις wap??? Εεε ρε κατάντια αυτή η Wind... EDIT: Και μιας και έριξα μια ματιά στο gsmarena, το 6210 δεν έχει καν GPRS Φιλε συγνωμη αλλα για να μην "καψουμε" κανεναν δεν υπαρχει 0,70 λεπτα/mb. Υπαρχει 3,99 ευρω για 40mb και το επιπλεον καθε mb μετα το οριο ειναι 12ευρω/mb. Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Kanivalos_ Δημ. April 24, 2009 Κοινοποίηση Δημ. April 24, 2009 Φιλε συγνωμη αλλα για να μην "καψουμε" κανεναν δεν υπαρχει 0,70 λεπτα/mb. Υπαρχει 3,99 ευρω για 40mb και το επιπλεον καθε mb μετα το οριο ειναι 12ευρω/mb. gint.b-online.gr = 0,7E / MB gwap.b-online.gr = 0,0119E / KB = 12,1856E / MB Το αναφέρω μιας και το θέμα έχει φτάσει στο σημείο πρόσβασης που έχει η συσκευή. 18MB = 219,3408E και όχι 102Ε που λέει ο φίλος ότι χρεώθηκε ΥΓ: Wind Plus Non Stop = Απεριόρηστη πρόσβαση στο Wind+ και 40 ΜΒ για πλοήγηση εκτός Wind+ και ΜΟΝΟ, όχι απεριόριστες αγορές από το Wind Plus. http://www.myphone.gr/gallery/data/3286/logo_1.gif Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
lepes Δημ. April 24, 2009 Κοινοποίηση Δημ. April 24, 2009 Κανιβαλε κατι λες λαθος!! εχω μπροστα τον λογαριασμο μου και αυτο που βλεπω ειναι Συνολικο ποσο 102.07 Συνολικος ογκος 18,710Κb μεσω του gint.b-online.gr αρα ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΝ ΤΙ ΤΟΥΣ ΓΙΝΕΤΑΙ ? ΥΓ: Wind Plus Non Stop = Απεριόρηστη πρόσβαση στο Wind+ και 40 ΜΒ για πλοήγηση εκτός Wind+ και ΜΟΝΟ, MONO ΜΕΣΩ WAP!!!! Great Blog For WMP Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
CYBERTECH Δημ. April 24, 2009 Κοινοποίηση Δημ. April 24, 2009 καλα ολοι αυτοι που διαμαρτυρονται εδω μεσα στο site και στην εετε για οποιαδηποτε εταιρια ειναι αυτη,γνωριζουν τοσα πραγματα για το πως να κανουν νια καταγγελια η πως να διαμαρτυρηθουν μεσω ιντερνετ κτλ. και δεν μπορουν να βρουν μια χρεωση για το adsm,web n mail κτλ κτλ.Λιγο στημενο μου κανει και οξυμορο. Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
lepes Δημ. April 24, 2009 Κοινοποίηση Δημ. April 24, 2009 @ CYBERTECH καλα μας δουλευεις εσυ τωρα ????? γιατι να ψαχνω για κατι που ειναι υποχρεωμενος ο πωλητης να με ενημερωνει!!!! Μολις πηρα την εξυπηρετηση πελατω της Wind για να ειμαι σιγουρος οτι αλλαξε το πακετο μου και δεν πιστευα στα αυτια μου!!! Προσοχη στις ρυθμισεις μου ελεγε!!!! ΤΩΡΑ? ΤΩΡΑ??? τωρα ειναι αργα τις ειπα!! αυτα γιατι δεν τα ειπατε στον πωλητη που σας πηρε τηλ.για να ρωτησει ?? Great Blog For WMP Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
sculper Δημ. April 24, 2009 Κοινοποίηση Δημ. April 24, 2009 Τα στοιχεία είναι εύκολό να τα βρεις.... αρκεί να έχεις τον κατάλληλο ανθρωπο! μιλάμε για αιτήματα που ζητούσαν λογαριασμούς πολλών μηνών.... μιλάμε ότι στείλανε τους λογαριασμούς σε ΑΣΧΕΤΗ διεύθυνση......τα έστειλαν σε ένα υπουργείο.... αν δείτε τα χαρτιά των αιτημάτων κάνουν μπαμ για πλαστογραφία.... και κάτι άλλο...καλό θα ήταν να κάνουν έλεγχο σωστό.... δείγμα υπογραφής μου δεν είχαν......και η σφραγίδα ήταν διαφορετικού μεγέθους από την δικιά μου! από που να το πιάσω δεν ξέρω! έχει επιληφθει δικηγόρος.... το θέμα είναι ότι είμαστε ξέφραγκο αμπέλι! hmmm Μπελας! Κοιτα, απ'οσο ξερω, η αποστολη ΔΕΝ γινεται σε καμια περιπτωση σε ασχετη διευθυνση, παρα μονο σε αυτη που εχεις δηλωσει ως διευθυνση αποστολης λογαριασμων. Οποτε,εαν εχει γινει επανεκδοση λογαριασμων χωρις να το εχεις ζητησει, ο φακελος εχει σιγουρα παει εκει που πανε και οι λογαριασμοι. Φανταζομαι οτι ειναι σε χωρο επαγγελματικο? Παντως, εμενα με προβληματιζει ιδιαιτερα το γεγονος οτι εχει σταλθει φαξ με ταυτοτητα, σφραγιδα και υπογραφη...ποιος εχει προσβαση σε αυτα?? εμενα αυτο θα με εκνευριζε περισσοτερο... Καταλαβαινω τον εκνευρισμο σου, αλλα το οτι εχεις το e-bill δεν αποκλειει την δυνατοτητα να ζητησεις επανεκδοση λογαριασμων. Μπορει πχ το λογιστηριο να ηθελε κατι εντυπο που ειχε χασει η δεν ξερω εγω τι. Παντως οταν παραλαμβανεται αιτημα για επανεκδοση, αυτο που ελεγχεται ειναι εαν συνοδευεται απο τα απαραιτητα δικαιολογητικα (φαξ με ταυτοτητα, σφραγιδα και υπογραφη) . Απο την στιγμη που τα εχει λαβει αυτα η εταιρεια, θα σου πει οτι εχει κανει αυτα που οφειλε, και απο εκει και περα ειναι δικη σου ευθυνη ποιος εχει προσβαση στην ταυτοτητα σου και την σφραγιδα σου . σχετικα με τα 5) και 6) Το οτι ζητουσε το αιτημα λογαριασμους ενος αριθμου, δεν ειναι πραγμα καθολου σπανιο. Μπορει ενα εταιρικο να εχει 50 γραμμες μεσα, και να αποχωρησει καποιος υπαλληλος, η καποιος υπαλληλος απο τους 50 να αμφισβητισει χρεωσεις και η εταιρεια του να ζητησει την αποστολη για αυτο το νουμερο μονο , πολλα. Το e-bill παλι, δεν εχει σχεση με την δυνατοτητα επανεκδοσης. Το e-bill ειναι υπηρεσια, η επανεκδοση λογαριασμων υποχρεωση, και ειναι ασυνδετα μεταξυ τους. Παντως, ευχομαι να βγαλεις ακρη, και να μην εχει δημιουργηθει προβλημα προσωπικο/ επαγγελματικο, και να βρεις ποιος εκανε το αιτημα εκ μερους σου. Παντως να ξερεις, εαν εχει γινει αποστολη λογαριασμων, τοτε εχουν λαβει αιτημα σωστο. Εχω δει πολλες φορες να ταλαιπωρουν εταιρειες γιατι το φαξ δεν ειναι καθαρο, γιατι στειλανε ταυτοτητα και σφραγιδα και αιτημα αλλα χωρις υπογραφη κτλ κτλ, αλλα ετσι πρεπει, πρεπει ειναι τυπικοι σε τετοια πραγματα. Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
theo1973 Δημ. April 24, 2009 Κοινοποίηση Δημ. April 24, 2009 edit Λιγο που εψαξα για τον φιλο παραπανω βρηκα ενα ποστ http://www.myphone.gr/forum/showthread.php?t=208741 για το ποσο δειχνει την αγαπη του στη Wind!! Πάψτε να τρώγεστε μεταξύ σας, σταματήστε να ψάχνετε "πράκτορες" των εταιρειών και όσοι ενδεχομένως είστε όντως "πράκτορες", μην δείχνετε τέτοιο υπερβάλλοντα ζήλο γιατί δεν αξίζει για το μισθουλάκο που σας δίνουν. Πρέπει κάποια στιγμή να αποκτήσουμε συνείδηση καταναλωτή σε αυτή τη χώρα, να σταματήσουμε τα "οπαδιλίκια" και να ενωθούμε. Σαν λαμόγια συμπεριφέρονται όλοι τους ανεξαιρέτως! Και λέω "συμπεριφέρονται" αντί "είναι" γιατί πραγματικά έχω πειστεί ότι βρίσκουν και τα κάνουν ειδικά στην Ελλάδα γιατί δεν έχουμε μυαλό! Οι ίδιες εταιρείες (οι μητρικές τους) σέβονται πολύ περισσότερο τον καταναλωτή στο εξωτερικό γιατί εκεί δεν τους παίρνει να κάνουν αυτά που κάνουν εδώ! Υ.Γ. Το σχόλιο δεν απευθύνεται προσωπικά σε εσένα απλά άδραξα την ευκαιρία από το ποστ σου. Βάζω και τον εαυτό μου μέσα στα "θύματα" μέχρι πριν λίγα χρόνια. Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Kanivalos_ Δημ. April 25, 2009 Κοινοποίηση Δημ. April 25, 2009 Πάψτε να τρώγεστε μεταξύ σας, σταματήστε να ψάχνετε "πράκτορες" των εταιρειών και όσοι ενδεχομένως είστε όντως "πράκτορες", μην δείχνετε τέτοιο υπερβάλλοντα ζήλο γιατί δεν αξίζει για το μισθουλάκο που σας δίνουν. Πρέπει κάποια στιγμή να αποκτήσουμε συνείδηση καταναλωτή σε αυτή τη χώρα, να σταματήσουμε τα "οπαδιλίκια" και να ενωθούμε. Σαν λαμόγια συμπεριφέρονται όλοι τους ανεξαιρέτως! Και λέω "συμπεριφέρονται" αντί "είναι" γιατί πραγματικά έχω πειστεί ότι βρίσκουν και τα κάνουν ειδικά στην Ελλάδα γιατί δεν έχουμε μυαλό! Οι ίδιες εταιρείες (οι μητρικές τους) σέβονται πολύ περισσότερο τον καταναλωτή στο εξωτερικό γιατί εκεί δεν τους παίρνει να κάνουν αυτά που κάνουν εδώ! Υ.Γ. Το σχόλιο δεν απευθύνεται προσωπικά σε εσένα απλά άδραξα την ευκαιρία από το ποστ σου. Βάζω και τον εαυτό μου μέσα στα "θύματα" μέχρι πριν λίγα χρόνια. Κάπως έτσι είναι τα πράγματα. Αλλά μη ξεχνάς όταν έβγαλε η Wind όλα τα κινητά τσάμπα στο flexy 30 ΟΛΟΙ ανεξαιρέτως ξέχασαν πόσο "ξεφτιλισμένοι, απαταιώνες, κλέφες" και ότι άλλο ακούγετε για τη wind και τη κάθε wind και έτρεξαν αμέσως να πάρουν κινητό που ούτε για πλάκα δε θα σκεφτόντουσαν να αγοράσουν, όχι λόγο τιμής, αλλά λόγο ότι δε τους χρειάζεται, ΑΛΛΑ, εφόσον τώρα το δίνουν ΤΣΑΜΠΑ θα πάρουν αυτό με τα 15000 ευρώ (!!!). Με τέτοια μυαλά φίλοι μου, καλά μας κάνουν και μας πηδάνε παντόκορφα όλες οι πολυεθνικές στην Ελλάδα, γιατί εμείς είμαστε πιο ξεφτίλες από αυτούς και μάλιστα κατά πολύ!!!! http://www.myphone.gr/gallery/data/3286/logo_1.gif Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
CYBERTECH Δημ. April 25, 2009 Κοινοποίηση Δημ. April 25, 2009 Πάψτε να τρώγεστε μεταξύ σας, σταματήστε να ψάχνετε "πράκτορες" των εταιρειών και όσοι ενδεχομένως είστε όντως "πράκτορες", μην δείχνετε τέτοιο υπερβάλλοντα ζήλο γιατί δεν αξίζει για το μισθουλάκο που σας δίνουν. Πρέπει κάποια στιγμή να αποκτήσουμε συνείδηση καταναλωτή σε αυτή τη χώρα, να σταματήσουμε τα "οπαδιλίκια" και να ενωθούμε. Σαν λαμόγια συμπεριφέρονται όλοι τους ανεξαιρέτως! Και λέω "συμπεριφέρονται" αντί "είναι" γιατί πραγματικά έχω πειστεί ότι βρίσκουν και τα κάνουν ειδικά στην Ελλάδα γιατί δεν έχουμε μυαλό! Οι ίδιες εταιρείες (οι μητρικές τους) σέβονται πολύ περισσότερο τον καταναλωτή στο εξωτερικό γιατί εκεί δεν τους παίρνει να κάνουν αυτά που κάνουν εδώ! Υ.Γ. Το σχόλιο δεν απευθύνεται προσωπικά σε εσένα απλά άδραξα την ευκαιρία από το ποστ σου. Βάζω και τον εαυτό μου μέσα στα "θύματα" μέχρι πριν λίγα χρόνια. συμφωνω απολυτα μαζι σου.απλα στην ελλαδα υπαρχουν παντα ¨γκρινιαρηδες¨και ημιμαθεις,και οπως λεει το ρητο.Η ΗΜΙΜΑΘΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΧΕΙΡΟΤΕΡΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΜΑΘΕΙΑ.ΓΙ ΑΥΤΟ ΠΡΕΠΕΙ ΠΡΙΝ ΧΡΗΣΗΜΟΠΟΙΗΣΟΥΜΕ ΤΟ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΕΙΤΕ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΕΙΤΕ ΠΡΟΙΟΝ ΝΑ ΤΟ ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΝΑ ΡΩΤΑΜΕ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΜΑΘΟΥΜΕ ΚΑΛΑ.ΚΑΙ ΠΑΝΩ ΑΠ ΟΛΑ ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΜΑΣ ΠΑΝΩ Σ ΑΥΤΑ. ΘΑ ΘΕΣΩ ΕΝΑ ΑΠΛΟ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ. ΠΟΙΟΣ ΕΧΕΙ ΔΙΑΒΑΣΕΙ ΠΟΤΕ ΤΟΥΣ ΟΡΟΥΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΕΙΣ ΕΓΓΥΗΣΗΣ ΜΙΑΣ ΣΥΣΚΕΥΗΣ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΟ MANUAL ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΜΕΣΑ ΤΟ ΚΟΥΤΙ??? ΤΟ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΠΟΣΟΣΤΟ ΠΙΣΤΕΥΩ ΠΩΣ ΔΕΝ ΤΟ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙ. ΓΙ ΑΥΤΟ ΔΙΑΒΑΣΤΕ,ΜΑΘΕΤΕ,ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΑΠΑΙΤΗΣΤΕ. Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
theo1973 Δημ. April 25, 2009 Κοινοποίηση Δημ. April 25, 2009 Κάπως έτσι είναι τα πράγματα. Αλλά μη ξεχνάς όταν έβγαλε η Wind όλα τα κινητά τσάμπα στο flexy 30 ΟΛΟΙ ανεξαιρέτως ξέχασαν πόσο "ξεφτιλισμένοι, απαταιώνες, κλέφες" και ότι άλλο ακούγετε για τη wind και τη κάθε wind και έτρεξαν αμέσως να πάρουν κινητό που ούτε για πλάκα δε θα σκεφτόντουσαν να αγοράσουν, όχι λόγο τιμής, αλλά λόγο ότι δε τους χρειάζεται, ΑΛΛΑ, εφόσον τώρα το δίνουν ΤΣΑΜΠΑ θα πάρουν αυτό με τα 15000 ευρώ (!!!). Με τέτοια μυαλά φίλοι μου, καλά μας κάνουν και μας πηδάνε παντόκορφα όλες οι πολυεθνικές στην Ελλάδα, γιατί εμείς είμαστε πιο ξεφτίλες από αυτούς και μάλιστα κατά πολύ!!!! Να ήμουν σε αυτή την κατηγορία να έλεγα χαλάλι τους! Πήρα τουλάχιστον φθηνά μια ακριβή συσκευή! Τη σύνδεση την έκανα τέλος Δεκέμβρη και πλήρωσα και 50 ευρώ για να πάρω μια μπούρδα Κ770. 1 μήνα μετά αποφάσισαν να "ξεπουλήσουν". Και ανέβασαν και τις χρεώσεις των sms ακόμα και στους υπάρχοντες συνδρομητές! Θα ήθελα να ήξερα τα συμβόλαια που υπογράφουμε, δεν μας εξασφαλίζουν σε απολύτως τίποτα; Χρεώσεις αλλάζουν όποτε γουστάρουν, ποιότητα υπηρεσιών αλλάζουν όποτε γουστάρουν και όλα αυτά σε εν ισχύ συμβόλαια. Τι λόγο έχει ο πελάτης να υπογράψει; Μην τυχόν και δεν πάρει τα γελοίες (πλέον) επιδοτήσεις συσκευών που δίνουν; συμφωνω απολυτα μαζι σου.απλα στην ελλαδα υπαρχουν παντα ¨γκρινιαρηδες¨και ημιμαθεις,και οπως λεει το ρητο.Η ΗΜΙΜΑΘΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΧΕΙΡΟΤΕΡΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΜΑΘΕΙΑ.ΓΙ ΑΥΤΟ ΠΡΕΠΕΙ ΠΡΙΝ ΧΡΗΣΗΜΟΠΟΙΗΣΟΥΜΕ ΤΟ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΕΙΤΕ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΕΙΤΕ ΠΡΟΙΟΝ ΝΑ ΤΟ ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΝΑ ΡΩΤΑΜΕ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΜΑΘΟΥΜΕ ΚΑΛΑ.ΚΑΙ ΠΑΝΩ ΑΠ ΟΛΑ ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΜΑΣ ΠΑΝΩ Σ ΑΥΤΑ. ΘΑ ΘΕΣΩ ΕΝΑ ΑΠΛΟ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ. ΠΟΙΟΣ ΕΧΕΙ ΔΙΑΒΑΣΕΙ ΠΟΤΕ ΤΟΥΣ ΟΡΟΥΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΕΙΣ ΕΓΓΥΗΣΗΣ ΜΙΑΣ ΣΥΣΚΕΥΗΣ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΟ MANUAL ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΜΕΣΑ ΤΟ ΚΟΥΤΙ??? ΤΟ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΠΟΣΟΣΤΟ ΠΙΣΤΕΥΩ ΠΩΣ ΔΕΝ ΤΟ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙ. ΓΙ ΑΥΤΟ ΔΙΑΒΑΣΤΕ,ΜΑΘΕΤΕ,ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΑΠΑΙΤΗΣΤΕ. Το τελευταίο παράδειγμά σου, είναι σωστό, υπό την προϋπόθεση ότι οι εταιρείες δεν είναι δυνατό να "νομοθετούν" μέσω των όποιων όρων εφευρίσκουν. Πολλές φορές συμβαίνει ακριβώς αυτό. Όσον αφορά το πρώτο σκέλος διαφωνώ απόλυτα. Δεν έχει καμία υποχρέωση ο πελάτης να κάτσει να "μελετήσει". Όταν έκανα τη σύνδεση, ζήτησα ενεργοποίηση του Plus NON STOP. Με το που άνοιξα τη συσκευή και συνδέθηκα στο δίκτυο της Wind, κατέβασε αυτόματα ότι ρυθμίσεις Internet χρειάστηκε και πήγε και έβαλε default profile όχι το PLUS OTA αλλά το Internet το οποίο έχει ογκοχρέωση. Δε με ενδιαφέρει αν είναι σκόπιμο ή όχι. αλλά όφειλε ο πωλητής (η Wind) να με ενημερώσει για το τι πρέπει να κάνω ώστε να εκμεταλλέυτώ το "δωρεάν" PLUS NON STOP. 18 προφίλ για να κάνουμε 2 δουλειές όλες όλες: mms και internet... Αν ανοίξεις με opera θα χρεωθείς, αν δεν ανοίξεις με όπερα όχι, αν βάλεις wps θα ανοίξει η σελίδα, αν βάλεις http όχι και τρίχες. Επίτηδες έχουν περιπλέξει τόσο τα πράγματα για να τσιμπάνε από όπου μπορούνε. Παρόμοια καραγκιοζιλίκια έκανε τόσα χρόνια η voda με τις ελεϊνές live συσκευές της που τα μισά πλήκτρα αν πατούσες, έμπαινες σώνει και καλά στο live... Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Kanivalos_ Δημ. April 25, 2009 Κοινοποίηση Δημ. April 25, 2009 Το τελευταίο παράδειγμά σου, είναι σωστό, υπό την προϋπόθεση ότι οι εταιρείες δεν είναι δυνατό να "νομοθετούν" μέσω των όποιων όρων εφευρίσκουν. Πολλές φορές συμβαίνει ακριβώς αυτό.~~~~~ Παρόμοια καραγκιοζιλίκια έκανε τόσα χρόνια η voda με τις ελεϊνές live συσκευές της που τα μισά πλήκτρα αν πατούσες, έμπαινες σώνει και καλά στο live... Αυτό πουλάνε, έτσι το πουλάνε, τόσο το πουλάνε και άμα γουστάρουνε το πουλάνε. Όχι μόνο οι εταιρίες κινητής, αλλά ο οποιοσδήποτε πουλάει σε μια ελεύθερη αγορά. Όλα μας είναι γνωστά, αυτό αγοράζουμε, έτσι το αγοράζουμε, τόσο το αγοράζουμε και άμα γουστάρουμε το αγοράζουμε!!! http://www.myphone.gr/gallery/data/3286/logo_1.gif Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
lepes Δημ. April 25, 2009 Κοινοποίηση Δημ. April 25, 2009 αμαθεια = Μη ενημερωση ? τοσα χρονια στο net 1η φορα τη παταω και αυτο γιατι πωλητης μου το πουλησε,δηλαδη τι αλλο εκανα ? ? ? ? ? Με εκανες και ξαναεγραψα χωρις λογο. Σε παρακαλω καταλαβε οτι εδω ειναι θεμα για παραπονα που εχουμε με τη Wind ειναι δικαιωμα μας να τα εχουμε και να τα γραφουμε.!! ετσι μπορει την επομενη φορα που καποιος αθωος καταναλωτης θελει ενα πακετο internet να μην ακουσει τον πωλητη καποιας εταιριας ΑΛΛΑ να μπει στο φορουμ και να τα διαβασει !!! επισης κανιβαλε δεν μου ειπες το τηλ που ειχες βαλει τι ηταν ??? γιατι αυτα τα μοντεμιστικα δεν τα ξερω!!!! Great Blog For WMP Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
TSIT Δημ. April 25, 2009 Κοινοποίηση Δημ. April 25, 2009 συμφωνω απολυτα μαζι σου.απλα στην ελλαδα υπαρχουν παντα ¨γκρινιαρηδες¨και ημιμαθεις,και οπως λεει το ρητο.Η ΗΜΙΜΑΘΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΧΕΙΡΟΤΕΡΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΜΑΘΕΙΑ.ΓΙ ΑΥΤΟ ΠΡΕΠΕΙ ΠΡΙΝ ΧΡΗΣΗΜΟΠΟΙΗΣΟΥΜΕ ΤΟ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΕΙΤΕ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΕΙΤΕ ΠΡΟΙΟΝ ΝΑ ΤΟ ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΝΑ ΡΩΤΑΜΕ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΜΑΘΟΥΜΕ ΚΑΛΑ.ΚΑΙ ΠΑΝΩ ΑΠ ΟΛΑ ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΜΑΣ ΠΑΝΩ Σ ΑΥΤΑ. ΘΑ ΘΕΣΩ ΕΝΑ ΑΠΛΟ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ. ΠΟΙΟΣ ΕΧΕΙ ΔΙΑΒΑΣΕΙ ΠΟΤΕ ΤΟΥΣ ΟΡΟΥΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΕΙΣ ΕΓΓΥΗΣΗΣ ΜΙΑΣ ΣΥΣΚΕΥΗΣ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΟ MANUAL ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΜΕΣΑ ΤΟ ΚΟΥΤΙ??? ΤΟ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΠΟΣΟΣΤΟ ΠΙΣΤΕΥΩ ΠΩΣ ΔΕΝ ΤΟ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙ. ΓΙ ΑΥΤΟ ΔΙΑΒΑΣΤΕ,ΜΑΘΕΤΕ,ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΑΠΑΙΤΗΣΤΕ. Κοιταξε ουτε ημιμαθεις ειμαστε ουτε ασχετοι (οχι τουλαχιστον οσο οι υπευθυνοι υπαλληλοι τοσο των καταστηματων οσο και των custom care) μπες στην επισημη ιστοσελιδα του http://www.windplus.gr διαβασε το προσεχτικα και πες μας τι ακριβως καταλαβες αν καταλαωες φυσικα τιποτα. Θα πρεπει να καταλαβεις οτι οι εταιριες οσο και οι εκπροσωποι τους ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΟΙ να δινουν ΟΛΕΣ τις απαραιτητες πληροφοριες για την εκαστοτε υπηρεσια που προσφερουν με αναλυτικες πληροφοριες και χρεωσεις. Κανενας πελατης δεν ειναι υποχρεωμενος να γνωριzει οποιασηποτε πληροφορια σχετικα με ρυθμισεις συσκευων, λειτουργιες προφιλ συνδεσης η οποιδηποτε αλλο τεχνικο θεμα. Αν επισκςεφθηκες τελικα την ιστοσελιδα θα διαπιστωσες φανταzομαι οτι στο ΟΡΟΙ & ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΕΙΣ αναφερονται εκατονταδες πληροφοριες για το τι υποχρεωσεις εχει ο χρηστης τι δεν πρεπει να κανει με την παραμικρη λεπτομερια. Ειδες τελικα πουθενα να δινουν τοσο αναλυτικες πληροφοριες για το πως και κατω απο ποιες προυποθεσεις λειτουργει η συγκεκριμςνη υπηρεσια? Φυσικα και ΟΧΙ Μηπως σου δινουν μαzι με καθε υπηρεσια που ενεργοποιεις και ενα τοσο αναλυτικο ταταλογο οσο ενα μανουαλ τηλεφωνου. Οχι δεν ειμαστε ημιμαθεις ουτε ασχετοι οπως μας θελουν οι εταιριες αλλα τοσο ενημερωμενοι που γνωριzουμε ποτε μας κοροιδευουν και ποτε οχι.. Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Kanivalos_ Δημ. April 26, 2009 Κοινοποίηση Δημ. April 26, 2009 @ CYBERTECH καλα μας δουλευεις εσυ τωρα ????? γιατι να ψαχνω για κατι που ειναι υποχρεωμενος ο πωλητης να με ενημερωνει!!!! @Kanivalos_ τι αστειο ειναι αυτο με το τηλ!! μην παρει κανεις καποια @@ ειναι!! Από όσα έχω δει εδώ περί του θέματος, μόνο ο cybertech κάτι φαίνεται να γνωρίζει. Και πάλι δε πρόκειται να σε βοηθήσω περισσότερο, όχι γιατί δε θέλω, αλλά γιατί εσύ δε θέλεις. Σε ρώτησα και πιο πριν τί ακριβώς σε έχουν χρεώσει και λες: Πληρωτέο ποσό 102+ Να υποθέσω -3,99 Non stop -11,9 τέλη κινητής -20 (τουλάχιστον) οικονομικό πακέτο δηλαδή έχεις χρεωθει το μέγιστο (αν είσαι στο flexy 20/wind 100) 66,11 ευρώ για τα 18 ΜΒ με βάση αυτά που λες. Η μόνη περίπτωση που θα χρεωνόσουν τόσο είναι αν δεν εχεις ενεργοποιήσει το non stop από την αρχη του μήνα τιμολόγησής σου. Με κανένα άλλο τρόπο δε θα χρεωνόσουν αυτό το ποσό. Κάποιος είπε ότι δεν υπάρχει πουθενά 0,7Ε/ΜΒ, αλλά δεν είπε πόσο υπάρχει... Και 12Ε υπάρχει και 6,66Ε υπάρχει και 0,7Ε υπάρχει και 0,50Ε υπάρχει και 0,02Ε υπάρχει ΟΛΑ ΑΝΑ 1ΜΒ Όσο για το τηλέφωνο, είναι το μόνο που μπορεί να σε βοηθήσει αν υπάρχει λάθος, αλλά ΜΗ πάρεις, @@ είναι... Μάλλον έχεις ανοίξει ένα θέμα έτσι για να γίνεται κουβεντούλα μου φαίνεται!! http://www.myphone.gr/gallery/data/3286/logo_1.gif Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Recommended Posts