Jump to content

Ατμοσφαιρα Vs Υπερτροφοδοτηση


johntfsi
 Κοινοποίηση

Ατμοσφαιρα Vs Υπερτροφοδοτηση  

160 members have voted

  1. 1. Ατμοσφαιρα Vs Υπερτροφοδοτηση

    • Ατμοσφαιρα
      54
    • Turbo
      92
    • Kompressor
      14


Recommended Posts

Αν τα δεις στο δρόμο να ανοίγουν μαζί θα αλλάξεις γνώμη ;)

Κυριακή 18.06.23 Νέο meeting @ Thessaloniki

Συζητήσεις, διαγωνισμοί, εκπλήξεις... σας περιμένουμε!

💡"ο κάθε άνθρωπος είναι ευτυχισμένος τόσο... όσο του επιτρέπει το μυαλό του..."

Α.Lincoln

μεετινγγ.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 378
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

νομιζω οτι ξεφευγουμε συγκρινοντας βελτιωσεις γιατι η εκαστοτε βελτιωση ενδεχομενως να μην ειναι απολυτα συγκρισιμη με αλλη. πιστευω οτι καλυτερα να μιλαμε για εργοστασιακα μοτερ.

αυτο που μπορω να βγαλω ως συμπερασμα ειναι πως γενικα (οχι απολυτα ομως!) το καθε ειδους μοτερ εχει το δικο του βελτιστο φασμα λειτουργιας.

δηλαδη αν συγκρινουμε το ταπερ με το V GTi (2λιτρα και τα 2 με 200 αλογα εκαστο), τοτε νομιζω φανερωνεται οτι το μεν ταπερ δουλευει ψηλα και χαμηλα κοιμαται, ενω το GTi απο χαμηλα και ψηλα "ασθμαινει".. εαν τωρα πας και βαλεις αλλο προγραμμα η μεγαλυτερη τουρμπινα στο GTi ωστε να δουλευει καλυτερα και ψηλα, τοτε αφενος δεν μιλαες για εργοστασιακη συγκριση και αφετερου μετα θα εμφανιστει lag χαμηλα (οποτε παει το "ατου" του τουρμπατου στις χαμηλες rpm).

Desktop: Acer Aspire X-Cruiser, ThermalTake PurePower460W, Core 2 Duo E6400, Gigabyte 965PS3, 2xCrucial 2GB (800MHz, CL4), Gigabyte 9600GT

http://www.cardomain.com/ride/2667388

Link to comment
Share on other sites

Nagata είσαι κοντράκιας και ξέρεις....άλλο το πιο γρήγορο άλλο το πιο δυνατό...

Στο 400άρι το honda φεύγει γιατί δεν έχει καμιά τεράστια ροπή και είναι και κοντοσάσμανο....Για βάλε τώρα στο 600άρι μην πω 1000άρι να δούμε διαφορές....

Όσο για τα θαύματα εδώ τα tfsi με k04 πρώτο στάδιο φλερτάρουν με 400Ps χωρίς ξυραφιάσματα κ.α.....

Τέλος Hierophant αν θες να κρίνεις μοτέρ βάλτα στο ίδιο αμάξι...αν είναι έτσι σου βάλε και σλικ μπλοκέ στο honda και στο turbo φθαρμένα λάστιχα με τα λινά να φαίνονται....Έχω μια απορία....τι θα γινόταν με ένα st ίδιο αμάξι με το volvo με πιο νορμάλ σχέσεις μετάδοσης....

Αν θες να δεις το έργο βάλε σε σύγκριση με golf gti....Και επειδή είμαι και large με τα 200Ps.....

 

Eπίσης το ΕΡ3 ήταν πολύ ελαφρύ...για βάλε το τωρινό...να δεις.....

 

edit:

Αν και ιεροφάντη έχω μια απορία...Πιο civic είναι 1300kg;;;;Ούτε καν το 4θυρο jdm...

Διαστάσεις

Μήκος (χλστ.) 4248

Πλάτος (χλστ.) 1765

Ύψος (χλστ.) 1460

Μεταξόνιο (χλστ.) 2635

Βάρος (kg.) 1200

Χώρος αποσκευών (λίτρα) 485

 

147kg διαφορά σε μια κόντρα στο 400άρι είναι πάρα πολλά...

Link to comment
Share on other sites

νομιζω οτι ξεφευγουμε συγκρινοντας βελτιωσεις γιατι η εκαστοτε βελτιωση ενδεχομενως να μην ειναι απολυτα συγκρισιμη με αλλη. πιστευω οτι καλυτερα να μιλαμε για εργοστασιακα μοτερ.

αυτο που μπορω να βγαλω ως συμπερασμα ειναι πως γενικα (οχι απολυτα ομως!) το καθε ειδους μοτερ εχει το δικο του βελτιστο φασμα λειτουργιας.

δηλαδη αν συγκρινουμε το ταπερ με το V GTi (2λιτρα και τα 2 με 200 αλογα εκαστο), τοτε νομιζω φανερωνεται οτι το μεν ταπερ δουλευει ψηλα και χαμηλα κοιμαται, ενω το GTi απο χαμηλα και ψηλα "ασθμαινει".. εαν τωρα πας και βαλεις αλλο προγραμμα η μεγαλυτερη τουρμπινα στο GTi ωστε να δουλευει καλυτερα και ψηλα, τοτε αφενος δεν μιλαες για εργοστασιακη συγκριση και αφετερου μετα θα εμφανιστει lag χαμηλα (οποτε παει το "ατου" του τουρμπατου στις χαμηλες rpm).

 

ποιο ειναι το ταπερ?????

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Αν τα δεις στο δρόμο να ανοίγουν μαζί θα αλλάξεις γνώμη ;)

εχω δει , πανε καλα αλλα τα λεον και τα γκολφ φπε ειναι μπροστα.

δεν λεω για κουπρα και εντισιον 30 διοτι αυτα δεν τα βλεπουν.

Link to comment
Share on other sites

Όλα τα περιοδικά αυτοκινήτου λένε όμως οτι το Volvo C30T5 έχει θεόμακρο κιβώτιο...

Ενώ το TypeR προφανώς λόγω του κινητήρα και της φύσης του σίγουρα πολύ κοντότερο.

 

:)

 

Όταν ένα αυτοκίνητο είναι πιο δυνατό αλλά και πιο βαρύ από ένα άλλο, το καλύτερο που μπορούμε να κάνουμε (και είναι αρκετά καλό) είναι να δούμε τα κιλά ανά ίππο (όσο λιγότερα τόσο το καλύτερο).

Το Volvo έχει 6,36 κιλά ανά ίππο και το Honda 6,70.

O άλλος παράγοντας που πρέπει να λάβουμε υπ΄όψιν είναι η κλιμάκωση του κιβωτίου.

Όσο πιο κοντό το κιβώτιο, τόσο μεγαλύτερο το πλεονέκτημα στις μικρές ταχύτητες και το μειονέκτημα στις μεγάλες.

Προφανώς λόγω του κοντού κιβωτίου στο Type R είναι πιο γρήγορο στο 400άρι (που είναι μικρή απόσταση, άρα και σχετικά μικρές ταχύτητες). Στο χιλιόμετρο το Volvo θα πλησιάσει το Honda και ίσως και να το ξεπερνάει. Όσο ανεβαίνουν τα χιλιόμετρα τόσο θα το πλησιάζει ή και θα το αφήνει πίσω το Honda επειδή έχει περισσότερα άλογα.

...εκτός και αν το Volvo έχει πολύ χειρότερη αεροδυναμική που επίσης παίζει ρόλο στις μεγάλες ταχύτητες.

 

Ένας έμμεσος τρόπος για να δούμε αν τα στοιχεία ιπποδύναμης και βάρους που ανακοινώνονται είναι αξιόπιστα, είναι η ταχύτητα εξόδου στο 400άρι.

Το αυτοκίνητο με την καλύτερη αναλογία κιλών ανά ίππο (δηλαδή το Volvo) θα πρέπει να είναι έχει μεγαλύτερη ταχύτητα εξόδου και ας κάνει χειρότερο χρόνο.

Link to comment
Share on other sites

enigma84 φυσικά για 400αρι μιλάω εγώ,γτ μετά οκ γεμίζει το turbo και άντε γεια...!

Αλλά και τα turbo τα civic κάνουν θαύματα!

Κυριακή 18.06.23 Νέο meeting @ Thessaloniki

Συζητήσεις, διαγωνισμοί, εκπλήξεις... σας περιμένουμε!

💡"ο κάθε άνθρωπος είναι ευτυχισμένος τόσο... όσο του επιτρέπει το μυαλό του..."

Α.Lincoln

μεετινγγ.jpg

Link to comment
Share on other sites

Τελικά είμαι παιδί με απορίες. Μπορεί κάποιος να μου εξηγήσει, αν υπάρχει σχέση ανάμεσα στην ροπή και στην επιτάχυνση ? Οσο μεγαλύτερη ροπή, τόσο πιο γρήγορο ενα αυτοκίνητο?

 

*είναι ερώτηση παγίδα

Link to comment
Share on other sites

στις επιταχυνσεις εν κινησει παιζει σημαντικο ρολο η ροπη κατω απο καποιες συνθηκες.

 

δηλαδη, εαν βαλουμε 2 αυτοκινητα με παρομοια κιβωτια, να ανοιξουν με 4η και 60χλμ την ωρα, για να μετρησουμε ελαστικοτητα κινητηρα, αυτο που θα εχει την καλυτερη ροπη (και με το καλυτερη δεν εννοω ΜΟΝΟ μεγαλυτερη, αλλα και διαγραμματικα καλυτερη) λογικα θα γραψει καλυτερο χρονο.

 

και για να το κανω πιο συγκεκριμενο το παραδειγμα, πιστευω πως σε ενα πατημα απο 60χλμ με 4η αν συγκρινουμε ενα Golf V GTi με ενα CTR, λογικα το Golf θα γραψει καλυτερο χρονο, διοτι ναι μεν εχουν ιδια ιπποδυναμη τα 2 αυτοκινητα (200αλογα), ομως το Golf εχει 30+ κιλα ροπης απο χαμηλα, ενω το CTR εχει μολις 20-21 την οποια βγαζει ψηλα. ετσι στην αρχη το Golf θα παρει κεφαλι ευκολα λογω της ροπης.

 

και αν θελεις να μην παρουμε ως παραδειγμα τοσο ειδικα αυτοκινητα, φανταζομαι καπως αντιστοιχα θα ειναι το αποτελεσμα της συγκρισης ενος Auris 1.6 με 124 αλογα και ενος Leon TSi με 125. το Leon στο ιδιο πατημα, θα γραψει (λογικα) καλυτερο χρονο λογω ροπης.

Desktop: Acer Aspire X-Cruiser, ThermalTake PurePower460W, Core 2 Duo E6400, Gigabyte 965PS3, 2xCrucial 2GB (800MHz, CL4), Gigabyte 9600GT

http://www.cardomain.com/ride/2667388

Link to comment
Share on other sites

Η ροπή ΣΤΟΝ ΤΡΟΧΟ διά την μάζα μας δίνει την επιτάχυνση.

Κατά τα άλλα η ροπή του κινητήρα δε λέει τίποτα, εκτός και αν τα αυτοκίνητα είναι παρόμοιας ιπποδύναμης (όπως το GTI και το CTR) οπότε ο διαφορετικός τρόπος απόδοσής της μπορεί να εξηγήσει κάποιες διαφορές όπως λέει ο 7020029.

 

Γενικά για να συγκρίνετε τις επιδόσεις των αυτοκινήτων κοιτάτε την ιπποδύναμη και ΜΟΝΟ την ιπποδύναμη. Αν έχουν μεγάλη διαφορά στο βάρος κοιτάτε και τα κιλά ανά ίππο.

 

Ένα diesel ταξί με 30 κιλά ροπής και 110 άλογα δεν έχει τύχη απέναντι σε ένα CTR με τα 21 κιλά ροπής και τα 200 άλογα ακόμα και αν ανοίξουν από τις "ροπές" του ταξί.

Link to comment
Share on other sites

Η ροπή ΣΤΟΝ ΤΡΟΧΟ διά την μάζα μας δίνει την επιτάχυνση.

Κατά τα άλλα η ροπή του κινητήρα δε λέει τίποτα, εκτός και αν τα αυτοκίνητα είναι παρόμοιας ιπποδύναμης (όπως το GTI και το CTR) οπότε ο διαφορετικός τρόπος απόδοσής της μπορεί να εξηγήσει κάποιες διαφορές όπως λέει ο 7020029.

 

Γενικά για να συγκρίνετε τις επιδόσεις των αυτοκινήτων κοιτάτε την ιπποδύναμη και ΜΟΝΟ την ιπποδύναμη. Αν έχουν μεγάλη διαφορά στο βάρος κοιτάτε και τα κιλά ανά ίππο.

 

Ένα diesel ταξί με 30 κιλά ροπής και 110 άλογα δεν έχει τύχη απέναντι σε ένα CTR με τα 21 κιλά ροπής και τα 200 άλογα ακόμα και αν ανοίξουν από τις "ροπές" του ταξί.

και η ροπη παιζει ρολο. μην συγκρινεις το ταξι των 110 ιππων.

συγκρινε το με ενα ταξι 200 ιππων και 40κιλων ροπης να δεις .

Link to comment
Share on other sites

gsa1967 διάβασε την προηγούμενη σελίδα για να καταλάβεις. Σωστά τα γράφει ο nickolas84. Δεν ήταν τυχαία τα παραδείγματά του... Εγώ είχα ρωτήσει αν τα αυτοκίνητα με μεγαλύτερη ροπή, είναι κατ ανάγκην και πιο γρήγορα. Είχα στο μυαλό μου το Citroen C4 2.0 με τα 177 άλογα και τα 20 κιλά ροπής, που κάνει τα 0-100 σε 8,3'', και το Citroen C4 1.6 Tourbo με τα 150 άλογα και τα 24 κιλά ροπής, που κάνει τα 0-100 σε 8,4''. Και νομζω οτι η σωστή απάντηση έιναι οτι η μεγαλύτερη ροπή φαίνεται σε επιταχύνσεις εν κινήσει....
Link to comment
Share on other sites

gsa1967 διάβασε την προηγούμενη σελίδα για να καταλάβεις. Σωστά τα γράφει ο nickolas84. Δεν ήταν τυχαία τα παραδείγματά του... Εγώ είχα ρωτήσει αν τα αυτοκίνητα με μεγαλύτερη ροπή, είναι κατ ανάγκην και πιο γρήγορα. Είχα στο μυαλό μου το Citroen C4 2.0 με τα 177 άλογα και τα 20 κιλά ροπής, που κάνει τα 0-100 σε 8,3'', και το Citroen C4 1.6 Tourbo με τα 150 άλογα και τα 24 κιλά ροπής, που κάνει τα 0-100 σε 8,4''. Και νομζω οτι η σωστή απάντηση έιναι οτι η μεγαλύτερη ροπή φαίνεται σε επιταχύνσεις εν κινήσει....

παιζει ρολο στα αυτοκινητα που αναφερεις και η κλιμακωση του κιβωτιου.

σιγουρα δεν εχουν την ιδια. αν ειχαν την ιδια τοτε θα βλεπαμε ακριβως τι γινεται.

Link to comment
Share on other sites

H μεγαλύτερη ροπή φαίνεται στις ρεπρίζ....Αλλά όλοι όσοι κάνετε αυτές τις αναγωγές ξεχνάτε να βάλετε μέσα τον παράγοντα βάρος όπως λέεο και ο gsa1967 ....Επίσης τα diesel έχουν πολύ μακριές σχέσεις μετάδοσης προκειμένου να δουλεύουν max στις 4000-5000sal...

 

Λοιπόν για να μην το ζαλίζουμε άδικα η ατμόσφαιρα για να βγάλει άλογα θέλει υψηλές στροφές.......Σε μια κόντρα που δουλεύεις στο κόφτη μπορείς να σταθείς γιατί θα έχεις και συγκριτικά χαμηλότερη ροπή άρα θα σπινιάρεις λιγότερο....

Όπως ξαναείπα αν θες να δεις διαφορά πήγαινε στο 1km να δεις πιο είναι το πιο δυνατό.....Όπως είπε και ο nagata για το ctr, το ep3 στέκεται καλά και αυτό μόνο για 400άρι....

 

at nagata: Το ctr το ξέρω πως αν τουρμπιστεί πάει τάπα όπως και όλα τα honda αλλά τώρα μιλάμε για το συγκρτικό ανάμεσα turbo-ατμόσφαιρα....

 

παιζει ρολο στα αυτοκινητα που αναφερεις και η κλιμακωση του κιβωτιου.

σιγουρα δεν εχουν την ιδια. αν ειχαν την ιδια τοτε θα βλεπαμε ακριβως τι γινεται.

 

Εδώ έχεις ένα άδικο, γιατί το turbo δουλεύει διαφορετικά και αν του βάλεις σασμάν από ατμοσφαιρικό το αμάξι απλά δεν θα πηγαίνει....Στα ατμοσφαρικά από αλλαγή σε αλλαγή πέφτουν λίγο οι στροφές ώστε να μπορέσεις να μείνεις στο ωφέλιμο εύρος λειτουργίας, αν το κάνεις αυτό σε υπερτροφοδοτούμενο απλά θα δουλεύει πολύ υψηλά στο όριο που ξεφουσκώνει ;)

 

και η ροπη παιζει ρολο. μην συγκρινεις το ταξι των 110 ιππων.

συγκρινε το με ενα ταξι 200 ιππων και 40κιλων ροπης να δεις .

 

Σωστότατος.....Γιατί δείτε τι βάρος έχει το taxi και τι το ctr....Μην λέμε ότι θέλουμε....Για ρωτήστε εδώ καποιους κατόχους z4 που πήγαν να κολλήσουν σε cdi....

 

Δλδ σύμφωνα με το σκεπτικό σας τότε ακόμα και 1000Ps από turbo diesel χάνουν από 170Ps;;;;

 

Link to comment
Share on other sites

Δλδ σύμφωνα με το σκεπτικό σας τότε ακόμα και 1000Ps από turbo diesel χάνουν από 170Ps;;;;

 

ΌΧΙ ΔΕΝ ΕΙΠΕ ΚΑΝΕΝΑΣ ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ.

Απλά αυτό που έχει πιο πολλά άλογα είναι πιο δυνατό*, είτε έχει 5 κιλά ροπής είτε 50, είτε ζυγίζει 50 κιλά είτε 500 είτε έχει κοντό κιβώτιο είτε έχει μακρύ είτε είναι diesel είτε είναι βενζίνη.

Στο παράδειγμά σου ο τράκτορας είναι μεν 1000 άλογα αλλά ζυγίζει και κάποιους τόνους, οπότε το ραλάκι παρά τα 170 άλογά του καταφέρνει να καθίσει κοντά του.

 

 

*Σαν φυσικό μέγεθος η ροπή είναι δύναμη. Στην καθομιλουμένη όμως όταν αναφερόμαστε σε "δύναμη" εννοούμε ισχύ, και ισχύς είναι τα άλογα.

Link to comment
Share on other sites

To παράδειγμα ήταν για να δείτε την συσχέτιση ότι μην κοιτάτε μόνο τα άλογα....Δεν είναι μόνο ότι είναι πιο βαρύ το φορτηγό αλλά έχει και χάλια αεροδυναμική και όσο ανεβαίνουν τα χλμ τόσο πιο πολύ επηρρεάζεται...

Το πιο δυνατό έχει να κάνει με την ροπή, εξ ου που για δύναμη βλέπεις όιτι τα ροπάτα σε ρεπρίζ δείχνουν τι κάνουν...

Και για να καταλάβεις την σημασία της ροπής, αν βάλεις δυο αμάξια με ίδια δύναμη ονομαστική αλλά το ένα turbo στα πολλά θα δείξει την δύναμή του καθώς εκεί θα μιλήσουν ΚΑΙ οι ροπές.....

 

 

Όσο για τις σχέσεις μετάδοσεις για να γίνω πιο εύκολα αντιληπτός.....αν ένα αμάξι πιάνει τα 100 με 2 αλλαγές είναι πιο εύκολο να είναι μπροστά από ένα άλλο ίδιας ονομαστικής ισχύς που χρειάζεται 3.....

Link to comment
Share on other sites

Enigma το πιο δυνατό έχει να κάνει με την ισχύ και μόνο με την ισχύ.

Αν 2 αυτοκίνητα έχουν παρόμοιας κλιμάκωσης κιβώτια έχει να κάνει και με τη ροπή στον ΤΡΟΧΟ (η ροπή που ανακοινώνουν τα εργοστάσια είναι η ροπή του στροφάλου).

 

Δυνατό = άλογα (και μόνο άλογα)

 

Στις επιδόσεις τελικά θα παίξει βέβαια ρόλο και το βάρος (ειδικά στις χαμηλές ταχύτητες) και η αεροδυναμική (στις υψηλές κυρίως ταχύτητες) και ως ένα βαθμό και το κιβώτιο.

 

Στο θέμα της τελικής, υποθέτωντας ένα καλά ταιριασμένο κιβώτιο, 2 αυτοκίνητα ίδια από πλευράς αεροδυναμικής και ιπποδύναμης (το ένα τούρμπο και το άλλο ατμόσφαιρα) θα έχουν ακριβώς την ίδια τελική.

Καλά ταιριασμένο κιβώτιο = ο κινητήρας να είναι σε στροφές μέγιστης ισχύος στην τελική ταχύτητα.

Link to comment
Share on other sites

Enigma το πιο δυνατό έχει να κάνει με την ισχύ και μόνο με την ισχύ.

Αν 2 αυτοκίνητα έχουν παρόμοιας κλιμάκωσης κιβώτια έχει να κάνει και με τη ροπή στον ΤΡΟΧΟ (η ροπή που ανακοινώνουν τα εργοστάσια είναι η ροπή του στροφάλου).

 

Δυνατό = άλογα (και μόνο άλογα)

 

Στις επιδόσεις τελικά θα παίξει βέβαια ρόλο και το βάρος (ειδικά στις χαμηλές ταχύτητες) και η αεροδυναμική (στις υψηλές κυρίως ταχύτητες) και ως ένα βαθμό και το κιβώτιο.

 

Στο θέμα της τελικής, υποθέτωντας ένα καλά ταιριασμένο κιβώτιο, 2 αυτοκίνητα ίδια από πλευράς αεροδυναμικής και ιπποδύναμης (το ένα τούρμπο και το άλλο ατμόσφαιρα) θα έχουν ακριβώς την ίδια τελική.

Καλά ταιριασμένο κιβώτιο = ο κινητήρας να είναι σε στροφές μέγιστης ισχύος στην τελική ταχύτητα.

Οι τελικές από μόνες τους δεν λένε πολλά....αν ο άλλος έχει τελική 200 και την βγάζει αμέσως και ο άλλος 200 πάλι αλλά αργεί να φορτώσει τότε άλλο θα είναι μπορστά ;)

Link to comment
Share on other sites

Οι τελικές από μόνες τους δεν λένε πολλά....αν ο άλλος έχει τελική 200 και την βγάζει αμέσως και ο άλλος 200 πάλι αλλά αργεί να φορτώσει τότε άλλο θα είναι μπορστά ;)

 

Eπανερχόμαστε στο ακόλουθο:

Στα ίδια άλογα νικάει όποιο έχει καλύτερη καμπύλη ροπής. Με απλά λόγια όποιο κρατάει τη max (ή σχεδόν max) ιπποδύναμή του σε μεγαλύτερο εύρος στροφών.

Κατά τα άλλα τα υπερτροφοδοτούμενα εμφανίζουν μια μεγαλύτερη ευαισθησία (και προς τα πάνω και προς τα κάτω) στις μεταβολές της θερμοκρασίας..

 

Όποιο έχει καλύτερη καμπύλη ροπής (υποθέτουμε ίδιο βάρος, αεροδυναμική κλπ.) θα φορτώσει πιο γρήγορα την τελική του.

Γενικά τα υπερτροφοδοτούμενα συνήθως έχουν καλύτερες καμπύλες ροπής από τα ατμοσφαιρικά. Υπάρχουν όμως και ατμοσφαιρικά με ιδανικές καμπύλες ροπής+ταίριαγμα κιβωτίου.

 

Ιδανικά θέλεις να επιταχύνεις όντας συνεχώς σε στροφές μέγιστης ιπποδύναμης. Μια Porsche ατμοσφαιρική διατηρείται συνεχώς σε στροφές μέγιστης ιπποδύναμης από τη στιγμή που θα κουμπώσει για παράδειγμα 3η. Αυτό το αυτοκίνητο δε θα αργήσει να φορτώσει την τελική του. Το καλύτερο τούρμπο μοτέρ να του έβαζες (πάντα ίδιας ιπποδύναμης) στον ίδιο χρόνο θα φόρτωνε την τελική του (από το κούμπωμα 3ης και μετά)

 

 

Edit: Για να είμαι ακριβοδίκαιος, πρέπει να υπάρχουν τούρμπο ειδικά 4κίνητα τα οποία από τη στιγμή της εκκίνησης μέχρι την τελική τους να είναι σε στροφές max ιπποδύναμης. Τέτοιο πράγμα μάλλον δεν υπάρχει ατμοσφαιρικό που να μπορεί να το κάνει.

Λαικά αυτό το λέμε "τα δίνει όλα από την αρχή".

Link to comment
Share on other sites

http://www.autotriti.gr/data/news/preview_news/91673.asp

 

και ομως ακομα μερικοι επιμενουν να υποστηριζουν πως δεν θελουν τουρμπο στο αμαξι τους,,,, τι να πω ρε παιδια, χαλαρωστε, μη ζηλευετε οσους εχουν τουρμπο, απλα αγοραστε και εσεις ενα αμαξι με τουρμπο.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

αληθεια τωρα που σιγα σιγα ολο και περισσοτερες εταιρεις ακολουθουν το παραδειγμα της VW, και βαζουν τουρμπο στους κινητηρες τους, επιμενει ακομα κανεις να λεει πως "θα δουμε να σπαζουν οι κινητηρες" "δεν αξιζει το τουρμπο, εγω δε θελω πολλα αλογα" "η vw δεν αξιζει, θα βγαλουν πολλα προβληματα τα τουρμπο" "ψεματα λενε δε δινουν τοσα πολλ α αλογα" κτλ

μαλον σιγα σιγα και οι αλλες εταιρειες κανουν το ιδιο "λαθος" θα πειτε. ε ναι μωρε τι ξερουν οι αυτοκινητοβιομηχανιες αλλωστε;

Link to comment
Share on other sites

σιγά ρε μεγάλε τη ζήλια που έχουν όσοι δεν έχουν turbo!

 

Ειδικά αυτοί με τις mclaren f1 πρέπει να μην αντέχουν να βλέπουν το αμάξι τους lol.

 

Εντάξει είναι άλλη φάση η ατμόσφαιρα και άλλη το turbo, μερικοί θέλουν ατμοσφαιρικό αμάξι για να το πειράξουν όπως θέλουν.

Link to comment
Share on other sites

"αυτοί με τις mclaren f1 ";

α καλα μιλαμε για καθημερινους ανθρωπους, για τον ανθρωπο της διπλανης πορτας.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...