Jump to content

Αξιόπιστα/φτηνά sites με κινέζικα κινητά


 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Εγω ειχα δει οτι εχει μεταφορικά και το αφησα

Τι προτείνετε (εσείς); Τι πιστεύετε; Τι γίνεται; Οκτώμβρης το Μ να τονίζεται!

Μια πλήρης φόρτιση.

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 13,8χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Από το geekbuying αγόρασε ένας φίλος μου και ήρθε πολύ γρήγορα. Εγώ αγόρασα από αυτούς κάτι που δεν το είχανε (στην πραγματικότητα, γιατί στη σελίδα τους μια χαρά μπορούσα να το παραγγείλω), και έφαγα 2 βδομάδες που με κορόιδευαν μέχρι να μου το παραδεχθούν. Στη συνέχεια άλλαξα την παραγγελία με κάτι ακριβότερο πληρώνοντας τη διαφορά, αφού με διαβεβαίωσαν ότι το είχαν διαθέσιμο, και το έστειλαν επίσης πολύ γρήγορα. Οπότε θα έλεγα πως θέλει οπωσδήποτε συνεννόηση πριν την παραγγελία για διαπίστωση της διαθεσιμότητας.
Link to comment
Share on other sites

Το geekbuying εχει καλυτερο after sale σε περιπτωση ελλατωματικου προιοντως.

 

Εμένα μου εστειλαν λανθασμένα φιλμ πρστασιας για ταμπλετ και μαλιστα δυο διαφορετικα μεγεθη. Ειναι πολυ μικροτερα. Του εχω στειλει φωτο και εδω και μια εβφομαδα αλληλογραφω με κινεζους. Για 4 ευρω έχουμε χάσει μια εβδομαδα. Τρομερό after sales !!!!!

Link to comment
Share on other sites

Εμένα μου εστειλαν λανθασμένα φιλμ πρστασιας για ταμπλετ και μαλιστα δυο διαφορετικα μεγεθη. Ειναι πολυ μικροτερα. Του εχω στειλει φωτο και εδω και μια εβφομαδα αλληλογραφω με κινεζους. Για 4 ευρω έχουμε χάσει μια εβδομαδα. Τρομερό after sales !!!!!

Σε εσενα μπορει να εγινε ετσι φιλε μου,αυτο δεν σημαινει οτι ειναι και ο κανονας,μην τα ισωπεδονουμε ολα πια,σε συσκευες που εστειλα εγω μια χαρα με καλυψαν.

Και μιλαω για πραματα καποιας αξιας.Η ουσια ειναι εαν εχασες τα λεφτα σου,τα εχασες??Γιατι απο αλλα μαγαζια εγω προσωπικα τα εχασα.....

Βλέπουμε διαβάζουμε και ακούμε ΠΑΝΤΑ.......ANT1 (Tv Web and Radio)

Mήν βαράτε εμάς τους δημοσιογράφους τήν δουλεία μας κάνουμε......

Link to comment
Share on other sites

Σε εσενα μπορει να εγινε ετσι φιλε μου,αυτο δεν σημαινει οτι ειναι και ο κανονας,μην τα ισωπεδονουμε ολα πια,σε συσκευες που εστειλα εγω μια χαρα με καλυψαν.

Και μιλαω για πραματα καποιας αξιας.Η ουσια ειναι εαν εχασες τα λεφτα σου,τα εχασες??Γιατι απο αλλα μαγαζια εγω προσωπικα τα εχασα.....

 

Δηλαδη η προσωπικη μου εμπειρια τα ισοπεδωνει ? αφου αυτη ειναι τι να πω ψεματα !!!!! η δικια σου ειναι άλλη η δικια μου ειναι ομως αυτη τι να κανουμε να την αλλαξουμε ? Έλα εσυ να συνεχισεις την αλληλογραφια και να βγαλεις άκρη.

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα σας.Άψογο το μπανκγοοντ άμεση αποστολή άλλα με Ολλανδικό ταχυδρομείο,υπάρχει θέμα με το συγκεκριμένο ταχυδρομείο η όλα οκ
Link to comment
Share on other sites

Δηλαδη η προσωπικη μου εμπειρια τα ισοπεδωνει ? αφου αυτη ειναι τι να πω ψεματα !!!!! η δικια σου ειναι άλλη η δικια μου ειναι ομως αυτη τι να κανουμε να την αλλαξουμε ? Έλα εσυ να συνεχισεις την αλληλογραφια και να βγαλεις άκρη.

Φιλε μου εχω αρκετες συναλλαγες με το καταστημα,και ειπα οτι η δικια μου εμπειρια ειναι θετικη,αλλα οπως εσυ το γραφεις το ακυρωνεις παντελως το καταστημα......και σε ρωτησα εαν εχασες τα λεφτα σου,τα εχασες?????Σε ολα τα Κινεζομαγαζα θελουν τον χρονο τους σχετικα με επιστροφες κτλ,και ανταλλαγη πολλων email,ακομα και στο vick γινεται αυτο.

Βλέπουμε διαβάζουμε και ακούμε ΠΑΝΤΑ.......ANT1 (Tv Web and Radio)

Mήν βαράτε εμάς τους δημοσιογράφους τήν δουλεία μας κάνουμε......

Link to comment
Share on other sites

Φιλε μου εχω αρκετες συναλλαγες με το καταστημα,και ειπα οτι η δικια μου εμπειρια ειναι θετικη,αλλα οπως εσυ το γραφεις το ακυρωνεις παντελως το καταστημα......και σε ρωτησα εαν εχασες τα λεφτα σου,τα εχασες?????Σε ολα τα Κινεζομαγαζα θελουν τον χρονο τους σχετικα με επιστροφες κτλ,και ανταλλαγη πολλων email,ακομα και στο vick γινεται αυτο.

 

Αυτη ειναι η εμπερια μου !!! τα συμπεράσματα δικα σας.

Link to comment
Share on other sites

Αυτη ειναι η εμπερια μου !!! τα συμπεράσματα δικα σας.

Ευχαριστουμε που την μοιραστικες μαζι μας λοιπον.:)

Βλέπουμε διαβάζουμε και ακούμε ΠΑΝΤΑ.......ANT1 (Tv Web and Radio)

Mήν βαράτε εμάς τους δημοσιογράφους τήν δουλεία μας κάνουμε......

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα σας.Άψογο το μπανκγοοντ άμεση αποστολή άλλα με Ολλανδικό ταχυδρομείο,υπάρχει θέμα με το συγκεκριμένο ταχυδρομείο η όλα οκ

 

Κανένα ουσιώδες πρόβλημα..απλά επειδή έχει ενδιάμεση στάση Ολλανδία υπολόγιζε 15 μέρες σίγουρα..

Link to comment
Share on other sites

Απο τo banggood η προσωπική μου εμπειρία είναι άψογη.Χθες το πρωϊ το κινητό μου homtom ht6 έμεινε απο μπαταρία και δεν φόρτιζε με τίποτε.Τους στέλνω ένα mail με το πρόβλημα και μέσα σε 3 ώρες μου έστειλαν άμεσα διεύθυνση επιστροφής χωρίς παρατράγουδα.Βέβαια μετά το έφτιαξα και δε θα χρειαστεί να το επιστρέψω αλλά το ότι μου απάντησαν τόσο γρήγορα και δεν έκαναν τον ...κινέζο το προσμετρώ στα θετικά τους.Για το μέγεθος του καταστήματος που πουλάει απο μια βίδα μέχρι υπολογιστές είναι άψογοι

Και απο το vickmall η εμπειρία μου είναι θετικότατη όσες φορές αγόρασα απλά δεν έχει την ποικιλία που έχουν άλλα καταστήματα

Link to comment
Share on other sites

Καλά εμένα το banggood μου έστειλε καινούργιο Android box διότι το παλιο βγήκε ελλατωματικο χωρίς να επιστρέψω το παλιό. Αξία 40 ευρώ. Καλύτερο aftersale δεν έχω ξανά δει.

 

Απο την άλλη το gearbest προχθές έκανα κάποια καλά reviews σε κάποια sites για το κατάστημα και μου έστειλαν 1200 πόντους στο balance μου δηλαδή περίπου 24 ευρώ έκπτωση. Not bad.

Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστουμε που την μοιραστικες μαζι μας λοιπον.:)

 

Οι εμπειρίες του καθενός είναι διαφορετικές και τα συμπεράσματα προσωπικά. Αν ήταν ίδιες θα είμαστε και όλοι ίδιοι. Εάν σας πω ότι είμαι ευχαριστημένος από το Gearbest θα πρέπει να αλλάξω άποψη επειδή κάποιος άλλος έχει άλλη εμπειρία ? Στο 99% των περιπτώσεων είχα άμεση λύση με προσφατη ένα ρολόι που ήλθε σπασμένο το τζάμι. Εντός ημέρας είχα λύση. Δεν κρινουμε τις εμπειρίες των αλλων εδώ.

Link to comment
Share on other sites

Οι εμπειρίες του καθενός είναι διαφορετικές και τα συμπεράσματα προσωπικά. Αν ήταν ίδιες θα είμαστε και όλοι ίδιοι. Εάν σας πω ότι είμαι ευχαριστημένος από το Gearbest θα πρέπει να αλλάξω άποψη επειδή κάποιος άλλος έχει άλλη εμπειρία ? Στο 99% των περιπτώσεων είχα άμεση λύση με προσφατη ένα ρολόι που ήλθε σπασμένο το τζάμι. Εντός ημέρας είχα λύση. Δεν κρινουμε τις εμπειρίες των αλλων εδώ.

Φιλε μου εννοειται οτι γραφουμε αληθειες εδω,το θεωρω αυτονοητο αυτο,και εννοειται οτι οι αποψεις διίστανται,αυτο ειναι απολυτα υγιες,δεν εκρινα κανενα νομιζω......το υφος γραφης μου ειναι απολυτα φιλικο προς ολους.Αλλα τα ποσοστα ευστοχιας ευχαριστημενων πελατων απο το εκαστοτε καταστημα το κρινουν.

Βλέπουμε διαβάζουμε και ακούμε ΠΑΝΤΑ.......ANT1 (Tv Web and Radio)

Mήν βαράτε εμάς τους δημοσιογράφους τήν δουλεία μας κάνουμε......

Link to comment
Share on other sites

αφου παρηγγειλα ενα ΗΤ3 στο fastcardtech σε τιμη αρκετα χαμηλη, kαι αφου πληρωσα ΚΑΙ εξτρα ταχυδρομικα και ενω μου εστειλαν ενα tracking number

μου εστειλαν αυτο το κολοσσιαια εντυπωσιακα ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ email...

 

""Dear customer ,

 

Thanks for your order from us,

I am really sorry to disturb you.

Since the shipping company don't pick up the package right now, we are trying to prepare your package and ship after the new year holiday, but after our aftersale checked and found that your order is placed due to our system mistake, the price is abnormal.

So here we are sorry to tell you that you need to pay $10, then we can send the item to you, hope for your understanding, for this error, we will offer you a 1*Magic tape holder for this order and next purchase we will offer you a case and screen guard as gift ,you just need to remind us at next time :

If you agree on this matter ,Please pay 10 USD to our paypal account Prettyflash@sina.com and MUST mark that “pay money for order SN2016ΧΧΧ174978 about the less payment.

after you paid ,please tell me ,so I can follow it up .""

 

Συμβουλη

ΜΑΚΡΥΑ ΑΠΟ ΔΑΥΤΟΥΣ

 

DISPUTE στο FASTCARDTECH

Edited by celtic1453
In the down down of the writing we became robes...
Link to comment
Share on other sites

αφου παρηγγειλα ενα ΗΤ3 στο fastcardtech σε τιμη αρκετα χαμηλη, και ενω μου εστειλαν ενα tracking number!!

μου εστειλαν αυτο το κολοσσιαια εντυπωσιακο email...

 

""Dear customer ,

 

Thanks for your order from us,

I am really sorry to disturb you.

Since the shipping company don't pick up the package right now, we are trying to prepare your package and ship after the new year holiday, but after our aftersale checked and found that your order is placed due to our system mistake, the price is abnormal.

So here we are sorry to tell you that you need to pay $10, then we can send the item to you, hope for your understanding, for this error, we will offer you a 1*Magic tape holder for this order and next purchase we will offer you a case and screen guard as gift ,you just need to remind us at next time :

If you agree on this matter ,Please pay 10 USD to our paypal account Prettyflash@sina.com and MUST mark that “pay money for order SN2016ΧΧΧ174978 about the less payment.

after you paid ,please tell me ,so I can follow it up .""

 

Συμβουλη

ΜΑΚΡΥΑ ΑΠΟ ΔΑΥΤΟΥΣ

 

μάλλον το έχουν σαν τακτική να ζητάνε επιπλέον χρήματα για τα μεταφορικά , δεν έχω αγοράσει από κει αλλά απ' ότι έχω διαβάσει σε reviews του εξωτερικού

Link to comment
Share on other sites

μάλλον το έχουν σαν τακτική να ζητάνε επιπλέον χρήματα για τα μεταφορικά , δεν έχω αγοράσει από κει αλλά απ' ότι έχω διαβάσει σε reviews του εξωτερικού

 

Eχω πληρωσει 8$ ηδη εξτρα για μεταφορικα

Edited by impreza_sti
Αφαίρεση άσκοπης μορφοποίηση κειμένου
In the down down of the writing we became robes...
Link to comment
Share on other sites

Eχω πληρωσει 8$ ηδη εξτρα για μεταφορικα

 

εννοείς μετά την πληρωμή της παραγγελίας σου ?

σου ζήτησαν 8 κ μετά ξανά ζήτησαν 10?

Edited by impreza_sti
Link to comment
Share on other sites

εννοείς μετά την πληρωμή της παραγγελίας σου ?

 

εννοω ειχα πληρωσει το ποσο του κινητου και εξτρα ταχυδρομικα

και αφου εστειλαν tracking number, μετα μου εστειλαν αυτο το email

Edited by impreza_sti
In the down down of the writing we became robes...
Link to comment
Share on other sites

αφου παρηγγειλα ενα ΗΤ3 στο fastcardtech σε τιμη αρκετα χαμηλη, και ενω μου εστειλαν ενα tracking number!!

μου εστειλαν αυτο το κολοσσιαια εντυπωσιακο email...

 

""Dear customer ,

 

Thanks for your order from us,

I am really sorry to disturb you.

Since the shipping company don't pick up the package right now, we are trying to prepare your package and ship after the new year holiday, but after our aftersale checked and found that your order is placed due to our system mistake, the price is abnormal.

So here we are sorry to tell you that you need to pay $10, then we can send the item to you, hope for your understanding, for this error, we will offer you a 1*Magic tape holder for this order and next purchase we will offer you a case and screen guard as gift ,you just need to remind us at next time :

If you agree on this matter ,Please pay 10 USD to our paypal account Prettyflash@sina.com and MUST mark that “pay money for order SN2016ΧΧΧ174978 about the less payment.

after you paid ,please tell me ,so I can follow it up .""

 

Συμβουλη

ΜΑΚΡΥΑ ΑΠΟ ΔΑΥΤΟΥΣ

 

DISPUTE

Και σε μένα το έστειλαν σήμερα το ίδιο για το ίδιο τηλέφωνο. Αργότερα που θα πάω σπίτι θα δω πως θα ζητήσω τα λεφτά μου πίσω.

Link to comment
Share on other sites

Και σε μένα το έστειλαν σήμερα το ίδιο για το ίδιο τηλέφωνο. Αργότερα που θα πάω σπίτι θα δω πως θα ζητήσω τα λεφτά μου πίσω.

 

 

Dispute εγω και σύννομες προειδοποιησεις....

Edited by impreza_sti
In the down down of the writing we became robes...
Link to comment
Share on other sites

εννοω ειχα πληρωσει το ποσο του κινητου και ΕΞΤΡΑ ταχυδρομικα

και ΑΦΟΥ ΕΣΤΕΙΛΑΝ tracking number, META μου εστειλαν αυτο το email

 

οκ μάλιστα δηλ όσοι τολμήσουν να αγοράσουν να υπολογίζουν καμιά 20 αριά δολάρια παραπάνω :(:mad::lost:

Link to comment
Share on other sites

Παρέλαβα χθες ένα htc m8 από fct.Σε πρώτη ματιά Η αλήθεια είναι ότι φαίνεται καινούργιο,στο κουτί του με τις ζελατινες του με τα πάντα...ΑΛΛΑ,μέχρι και σήμερα δεν έχει κάνει(και ούτε πρόκειται) αναβάθμιση λογισμικού.Ήρθε με 4.4.3 και ότι κάνω έλεγχο για αναβαθμιση,απλά δείχνει ότι ψάχνει για πολύ ώρα χωρίς αποτέλεσμα..Συν του ότι ήρθε και με εγκατεστημένο το superSU χωρίς δυνατότητα απεγκατάστασης..
Link to comment
Share on other sites

Copy-paste απαντουν στο fastcardtech.............:lol:

Βλέπουμε διαβάζουμε και ακούμε ΠΑΝΤΑ.......ANT1 (Tv Web and Radio)

Mήν βαράτε εμάς τους δημοσιογράφους τήν δουλεία μας κάνουμε......

Link to comment
Share on other sites

Eχω πληρωσει 8$ ηδη εξτρα για μεταφορικα

 

Με τι τρόπο αποστολής πλήρωσες 8$?

Edited by impreza_sti
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...