ταξιδιωτης22 Δημ. June 26, 2009 Κοινοποίηση Δημ. June 26, 2009 δε το συζητω για την z10,κουκλα Παράθεση Η υπομονή είναι πικρή,αλλά ο καρπός της είναι γλυκός. Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
johner Δημ. June 26, 2009 Κοινοποίηση Δημ. June 26, 2009 Τρέμε R8!:shifty: Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
mirrorofsorrow Δημ. June 26, 2009 Κοινοποίηση Δημ. June 26, 2009 Για να τρέμει, πρέπει πρώτα να παρουσιαστεί και, ύστερα απο καμια 10ετία ίσως, να κυκλοφορήσει. :p :D Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
johner Δημ. June 26, 2009 Κοινοποίηση Δημ. June 26, 2009 Για να τρέμει, πρέπει πρώτα να παρουσιαστεί και, ύστερα απο καμια 10ετία ίσως, να κυκλοφορήσει. :p :D Εμένα σαν έτοιμη μου φαίνεται αν κρίνω από το άσπρο κάτω, εκτός αν είναι κάποιο παλιό concept που δεν έτυχε να το ξαναδώ. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
mirrorofsorrow Δημ. June 26, 2009 Κοινοποίηση Δημ. June 26, 2009 BMW 316d - Η πιο οικολογική «τριάρα» http://www.autobild.gr/common/images/big_images/1245921558.jpg Η καθαρότερη και πιο φιλική προς το περιβάλλον «τριάρα» παραγωγής είναι πλέον γεγονός, χάρις στην τεχνολογία EfficientDynamics της γερμανικής εταιρείας. Ο τετρακύλινδρος σε σειρά δίλιτρος ντίζελ κινητήρας της 316d ES Saloon που συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων έξι σχέσεων, σε ηγετική πλέον θέση από πλευράς οικονομίας στην κατηγορία του, εξασφαλίζει στο αυτοκίνητο αυτονομία που ξεπερνά τα 800 χιλιόμετρα. Oι εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα στην ατμόσφαιρα είναι μόλις 118 γρ/χλμ., καθιστώντας την πιο οικολογική έκδοση της Σειράς 3 από καταβολής της, ενώ η μέση κατανάλωση που καταγράφηκε είναι 3,7 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα. Η απόδοση του κινητήρα των 1.995 κ.εκ. που εξοπλίζει το αυτοκίνητο είναι 116 ίπποι, με τη μέγιστη τιμή ροπής (26,5 χλγμ) να εμφανίζεται από τις 1.750 σ.α.λ. Για την επιτάχυνση από στάση έως τα 100 χιλιόμετρα την ώρα απαιτούνται 10,9 δευτερόλεπτα, ενώ η ανώτατη ταχύτητα της 316d ES Saloon ξεπερνά κατά τι τα 200 χλμ/ώρα. Με αυτή την έκδοση η ΒΜW ισχυροποιείται πλέον έναντι του ανταγωνισμού των σημαντικότερων αντιπάλων της, που είναι η Αudi και Μercedes. Το αυτοκίνητο θα είναι διαθέσιμο στην ευρωπαϊκή αγορά από τις αρχές του φθινοπώρου. ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ BMW 316d ES Saloon Κινητήρας: 4κύλινδρος ντίζελ σε σειρά Κυβισμός: 1.995 κ.εκ. Ισχύς: 116 ίπποι Ροπή: 26,5 χλγμ. στις 1.750 σ.α.λ. Κιβώτιο ταχυτήτων: χειροκίνητο 6 σχέσεων Ανώτατη ταχύτητα: 201 χλμ./ώρα 0-100 χλμ/ώρα: 10,9 δλ. Μέση κατανάλωση: 3,7 λτ./100 χλμ. Εκπομπές CO2: 118 γρ./χλμ. Πηγή: autobild.gr Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
xpuser Δημ. June 27, 2009 Κοινοποίηση Δημ. June 27, 2009 Καλημέρα παιδιά! Μερικές ερωτήσεις από έναν όχι και τόσο σχετικό.. 1. Υπάρχει ακόμα stock για εκείνη την προσφορά που αναφέρεστε (-20%)? 2. Από όσους έχουν σειρά 1, μήπως είναι λίγο μικρή εσωτερικά? 3. Θα αγοράζατε μεταχειρισμένη BMW με λίγα χλμ και αν ναι από που? Ευχαριστώ προκαταβολικά Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
nikoskat Δημ. June 27, 2009 Κοινοποίηση Δημ. June 27, 2009 μη μου πειτε οτι δε μοιαζει :grin: http://forum.belmont.edu/cornwall/shark.jpg Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Zer0cooL24 Δημ. June 27, 2009 Κοινοποίηση Δημ. June 27, 2009 Μ αυτο μοιαζουν τα μουτρα του VW Sciroco!!! Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
nikoskat Δημ. June 27, 2009 Κοινοποίηση Δημ. June 27, 2009 το σιροκο ειναι καινουργιο ομως, τα μουτρα των bmw παντα μου εδιναν την αισθηση οτι μοιαζουν με καρχαρια και ειδικα το Ζ10 παρα πολυ. και το σιροκο ομως μοιαζει, εχεις δικιο. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
trancer13 Δημ. July 2, 2009 Κοινοποίηση Δημ. July 2, 2009 καλημερα.. εχοντας πουλησει το αμαξι μου εδω και 10 μερες βρισκομαι σε διλλημα.. Z4 3,0 η 135?απο τα τεστ ντραιβ,ο ασσος σου δινει την αισθηση της πολεμικης μηχανης και με μερικα καλουδια απο τη σειρα performance μετραει πολυ... απο την αλλη το Ζ4,δειχνει και ειναι πιο βολταδικο ωστοσο ειναι ερωτας εμφανισιακα και εχει το θετικο οτι συνδυαζει 2 μαξωματα σε ενα... any thougths? Παράθεση http://xs.to/thumb-21E1_4B98EEC6.jpg Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
geovass Δημ. July 2, 2009 Κοινοποίηση Δημ. July 2, 2009 καλημερα.. εχοντας πουλησει το αμαξι μου εδω και 10 μερες βρισκομαι σε διλλημα.. Z4 3,0 η 135?απο τα τεστ ντραιβ,ο ασσος σου δινει την αισθηση της πολεμικης μηχανης και με μερικα καλουδια απο τη σειρα performance μετραει πολυ... απο την αλλη το Ζ4,δειχνει και ειναι πιο βολταδικο ωστοσο ειναι ερωτας εμφανισιακα και εχει το θετικο οτι συνδυαζει 2 μαξωματα σε ενα... any thougths? Χμ... γουσταρω πολυ που εισαι σε αυτο το ΔΙΛΗΜΜΑ! Μακαρι ολα μας τα ΔΙΛΗΜΜΑΤΑ να ειναι τετοια!!! H μηχανη ειναι ιδια, διαμαντι δηλαδη... Η μεγαλη διαφορα ειναι οι θεσεις που σου δινει το καθενα! Το ενα ειναι κουπε/καμπριο με 2 μονο θεσεις το αλλο μπορεις να το πεις και "οικογενειακό" Το θεμα της εμφάνισης ειναι καθαρά υποκειμενικό. Πολυ ομορφη η Ζ4, αλλα εμενα το 135 μου βγαζει κατι αλλο. Αμα θελεις βολτα πάντως πες μου...:lol::lol::lol: Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
JustMe Δημ. July 2, 2009 Κοινοποίηση Δημ. July 2, 2009 Απορώ και που το συζητάτε. Αν υπάρχει το χρήμα, Ζ4 σαφέστατα Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
enigma84 Δημ. July 2, 2009 Κοινοποίηση Δημ. July 2, 2009 Η μηχανή δεν είναι ίδια.....biturbo του 135 ατμόσφαιρα του Ζ4...Αν δεν έχεις πρόβλημα με τον αριθμό των θέσεων τότε το Ζ4 θα σε καλύψει ως πιο διαχρονικό κομμάτι, καθώς είναι πανέμορφο ενώ το άλλο είναι τουλάχιστον ιδιόρυθμο...Αν και από στήσιμο λένε ότι είναι επιπέδου Μ3... Θέμα προτεραιοτήτων.... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
geovass Δημ. July 2, 2009 Κοινοποίηση Δημ. July 2, 2009 Η μηχανή δεν είναι ίδια.....biturbo του 135 ατμόσφαιρα του Ζ4...Αν δεν έχεις πρόβλημα με τον αριθμό των θέσεων τότε το Ζ4 θα σε καλύψει ως πιο διαχρονικό κομμάτι, καθώς είναι πανέμορφο ενώ το άλλο είναι τουλάχιστον ιδιόρυθμο...Αν και από στήσιμο λένε ότι είναι επιπέδου Μ3... Θέμα προτεραιοτήτων.... Θεωρρω οτι μιλαει για το 35αρη version της Ζ4... Οτιδήποτε άλλο, δεν θα μπορούσε να το συγκρίνει με το 135... @JustMe! - τιποτα δεν ειναι μονοδρομος... παιζουν ρολο πολλα απο πισω. Αμα εισαι πιτσιρικας, θα κοιταξεις Ζ4 - αμα εισαι στα πρωτα "αντα" σου και ετοιμαζεσαι να ανεβεις τα σκαλια σε 1-2 χρονια, τα βλεπεις με διαφορετικο ματι τα πραγματα... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
johner Δημ. July 2, 2009 Κοινοποίηση Δημ. July 2, 2009 καλημερα.. εχοντας πουλησει το αμαξι μου εδω και 10 μερες βρισκομαι σε διλλημα.. Z4 3,0 η 135?απο τα τεστ ντραιβ,ο ασσος σου δινει την αισθηση της πολεμικης μηχανης και με μερικα καλουδια απο τη σειρα performance μετραει πολυ... απο την αλλη το Ζ4,δειχνει και ειναι πιο βολταδικο ωστοσο ειναι ερωτας εμφανισιακα και εχει το θετικο οτι συνδυαζει 2 μαξωματα σε ενα... any thougths? Τα ρωτάνε τώρα αυτά; Ο άσσος πιστεύω είναι καλύτερος οδηγικά, αλλά μέχρι εκεί. Ζ4 χωρίς συζήτηση.:love::love::love: Για τι χρώμα λες;:shifty: @JustMe! - τιποτα δεν ειναι μονοδρομος... παιζουν ρολο πολλα απο πισω. Αμα εισαι πιτσιρικας, θα κοιταξεις Ζ4 - αμα εισαι στα πρωτα "αντα" σου και ετοιμαζεσαι να ανεβεις τα σκαλια σε 1-2 χρονια, τα βλεπεις με διαφορετικο ματι τα πραγματα... Τότε πας σε 335. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
geovass Δημ. July 2, 2009 Κοινοποίηση Δημ. July 2, 2009 Τα ρωτάνε τώρα αυτά; Ο άσσος πιστεύω είναι καλύτερος οδηγικά, αλλά μέχρι εκεί. Ζ4 χωρίς συζήτηση.:love::love::love: Για τι χρώμα λες;:shifty: Τότε πας σε 335. Αμα δεν σε πειραζει να "φοράνε" το κοστούμι τις κουπε αλλοι χιλιοι και σου περισσεύουν 30 χιλιαρικα παραπανω, τοτε Go for it! Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
johner Δημ. July 2, 2009 Κοινοποίηση Δημ. July 2, 2009 Αμα δεν σε πειραζει να "φοράνε" το κοστούμι τις κουπε αλλοι χιλιοι και σου περισσεύουν 30 χιλιαρικα παραπανω, τοτε Go for it! Αυτοί που ξέρουν θα την ξεχωρίσουν.:shifty: Πάντως την 135 μόνο οικογενειακό δεν τη λες. Ειδικά αν παίζουν και παιδιά η 335 καλύτερα σε sedan κιόλας... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
geovass Δημ. July 2, 2009 Κοινοποίηση Δημ. July 2, 2009 Αυτοί που ξέρουν θα την ξεχωρίσουν.:shifty: Πάντως την 135 μόνο οικογενειακό δεν τη λες. Ειδικά αν παίζουν και παιδιά η 335 καλύτερα σε sedan κιόλας... Σε σχεση με τη Ζ4 και την τιμη της, ΝΑΙ την λες οικογενειακή!:D Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
leo123 Δημ. July 2, 2009 Κοινοποίηση Δημ. July 2, 2009 135i απο εμενα..γιατι ειμαι φαν των ''πολεμικων μηχανων''..πιο ομορφη η z4 αλλα λενε οτι εxei χασει σε αισθηση οδηγικα..α&αφου διατιθονται τοσα λεφτα παρτην με το σπορ πακετο γιατη ειναι σκετη κ@Υλ@:drool:!!! ασχετο ξερει κανεις σε τι τιμη αναμενεται η 120 coupe...?? Παράθεση [sIGPIC][/sIGPIC]TOYOTA COROLLA AE86..&τα μυαλα στα καγκελα!!! Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
johner Δημ. July 2, 2009 Κοινοποίηση Δημ. July 2, 2009 Αφήστε που από 3αρα να πας σε 1 δε λέει. Είναι σαν να πέφτεις κατηγορία, ενώ με τη Ζ4..! Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
trancer13 Δημ. July 2, 2009 Κοινοποίηση Δημ. July 2, 2009 οντως για τους περισσοτερους,το να πας απο 3 σε 1 ειναι downgrade ,αλλα το 135 ειναι ψιλο "ειδικο" οχημα,μου θυμιζει τη 2002τιι,αλλα εχει και σαν ελλατωμα την αυτουσια μουρη απο τη κλασσικη 116.. αναλογως τι θα γινει και με το Ε.Τ.Τ ,θα δω αν θα παω σε παραγγελια η θα ψωνισω απο τα στοκ που υπαρχουν(και στη περιπτωση του ασσου δεν ειναι παρα πολλα..) σαββατο βραδυ εχει βολτα με τη Ζ4(Ν54 φυσικα..)Για το μονο που εχω αποφασισει ειναι το χρωμα...alpine white again.. αναφερομαι στην υπερτροφοδοτουμενη Ζ4,(Ν54)που με την μειωση του Ε.Τ.Τ ειναι πολυ τιμια προταση.. Παράθεση http://xs.to/thumb-21E1_4B98EEC6.jpg Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
geovass Δημ. July 2, 2009 Κοινοποίηση Δημ. July 2, 2009 Αφήστε που από 3αρα να πας σε 1 δε λέει. Είναι σαν να πέφτεις κατηγορία, ενώ με τη Ζ4..! δεν ειναι ετσι... εγω απο Ζ4 πηγα σε ασσο... μη κοιτας μονο το νουμερο που εχει μπροστα ο κωδικος του αμαξιου... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
enigma84 Δημ. July 2, 2009 Κοινοποίηση Δημ. July 2, 2009 Θεωρρω οτι μιλαει για το 35αρη version της Ζ4... Οτιδήποτε άλλο, δεν θα μπορούσε να το συγκρίνει με το 135... @JustMe! - τιποτα δεν ειναι μονοδρομος... παιζουν ρολο πολλα απο πισω. Αμα εισαι πιτσιρικας, θα κοιταξεις Ζ4 - αμα εισαι στα πρωτα "αντα" σου και ετοιμαζεσαι να ανεβεις τα σκαλια σε 1-2 χρονια, τα βλεπεις με διαφορετικο ματι τα πραγματα... καλημερα.. εχοντας πουλησει το αμαξι μου εδω και 10 μερες βρισκομαι σε διλλημα.. Z4 3,0 η 135?απο τα τεστ ντραιβ,ο ασσος σου δινει την αισθηση της πολεμικης μηχανης και με μερικα καλουδια απο τη σειρα performance μετραει πολυ... απο την αλλη το Ζ4,δειχνει και ειναι πιο βολταδικο ωστοσο ειναι ερωτας εμφανισιακα και εχει το θετικο οτι συνδυαζει 2 μαξωματα σε ενα... any thougths? άρα το πάεει μόνο οικονομικά τοπ συγκριτικό και δεν βάζει την Ζ4 s35... @JustMe! - τιποτα δεν ειναι μονοδρομος... παιζουν ρολο πολλα απο πισω. Αμα εισαι πιτσιρικας, θα κοιταξεις Ζ4 - αμα εισαι στα πρωτα "αντα" σου και ετοιμαζεσαι να ανεβεις τα σκαλια σε 1-2 χρονια, τα βλεπεις με διαφορετικο ματι τα πραγματα... Μονόδρομος το λέω επειδή το σκέφτεται...Εγώ ας πούμε είμαι 25yr αλλά δεν θα έπαιρνα την Ζ4 λόγω απέχθειας στα roadster-cabrio...Τα λεφτά προτιμώ να τα δώσω σε ένα όχημα με περισσότερα άλογα-στήσιμο-ασφάλεια... Η 335 είναι η top επιλογή αλλά +10k από την 135 αν θυμάμαι καλά...Αλλιώς αν θες και μούρη και γκάζι πας ΤΤ αλλά χάνεις πίσω κίνηση... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
leo123 Δημ. July 4, 2009 Κοινοποίηση Δημ. July 4, 2009 για z4 τον κοβω εγω..trancer πηγες βολτα τελικα?? Παράθεση [sIGPIC][/sIGPIC]TOYOTA COROLLA AE86..&τα μυαλα στα καγκελα!!! Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
johner Δημ. July 5, 2009 Κοινοποίηση Δημ. July 5, 2009 δεν ειναι ετσι... εγω απο Ζ4 πηγα σε ασσο... μη κοιτας μονο το νουμερο που εχει μπροστα ο κωδικος του αμαξιου... Μη μου το θυμίζεις αυτό!:chair: Η Ζ4 πάντως είναι άλλη κατηγορία, εντελώς διαφορετική. Ουσιαστικά απο θέμα μεγέθους στα ίδια έμεινες περίπου. Εγώ λέω από 3 να πέσεις σε 1. Χτυπάει κάπως.:shifty: Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.