Jump to content

All about BMW


omikrone3
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Sosto kai auto.Eksallou kirios logos pou agorazontai auta ta autokinita einai kirios gia logous prestige oxi gia odigiki apolausi.

 

αναλογα το πως το παιρνει ο καθενας.

το prestige το χει ετσι κι αλλιως οποτε εγω απλα την καταβρισκω ακουγωντας με το ανοιγμα του γκαζιου αυτον τον υπεροχο μεταλλικο σαν διχρονο ηχο του κινητηρα της και την απολυτη ικανοποιηση που μου προσφερει το smg κατα την διαρκεια της οδηγησης.

Η υπομονή είναι πικρή,αλλά ο καρπός της είναι γλυκός.

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 1,2χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Ara simfoneis mazi mou.Oti einai mixanes odigikis apolausis auta ta amaksia kai oxi gkomenopagides kai gia prestige kata kirio logo.An kai ta 2 teleutaia xaraktiristika einai autokollita s auto to amaksi.
Link to comment
Share on other sites

ρε παιδια τι λετε γκονενοπαγιδες τις μ3;; το καθε αμαξι ειναι γκομενοπαγιδα με χτυπητο χρωμα και καβριο. Καταρχην οι γυναικες δε ξερουν απο αμαξια, μονο οτι τα βmw ειναι σεχυ, τωρα αν ειναι μ3, μ5 κτλ δε τους λεει τιποτα. Και μια απλη μπεμπα να παρεις παλι θα αρεσεις. Μ3 παιρνει καποιος που θελει να συνδειασει ποιοτητα με performance, και εχει τα λεφτα. Τιποτα παραπανω. Κατι παππουδες που παιρνουν corvette και φερραρι δηλαδη πανε για γκομενες; Οτι θελουν να πουλησουν μουρη γενικα συμφωνω, αλλα οχι για τις γκομενες.

Αν και εγω θα προτιμουσα μια 6αρα, μαυρη.:O:shifty:

I don't live in Greece, Greece lives in me...
Link to comment
Share on other sites

σωστο κι αυτο.

ωραια η 6αρα οντως.

λοιπον εχει αρχισει και μου αρεσει η 335 η καινουρια.

Η υπομονή είναι πικρή,αλλά ο καρπός της είναι γλυκός.

Link to comment
Share on other sites

σωστο κι αυτο.

ωραια η 6αρα οντως.

λοιπον εχει αρχισει και μου αρεσει η 335 η καινουρια.

 

...απλα, το μοτερ του 335 ειναι καταπληκτικό!:D

Link to comment
Share on other sites

Και ολίγον τι προβληματικό...

Πληροφορίες στα φόρα του εξωτερικούν όπου έχουν αναφερθεί αρκετές περιπτώσεις!

 

προβληματικό...?? Ξερω πολλους με 335 που το εχουν χρονια (και tuned...) και παει μια χαρα το μοτερ...

Απο θέμα ροπής και κατανάλωσης (για να μη πω ιπποδύναμης...:X) ο κινητήρας αυτος ειναι πολυ μπροστα απο καθε μοτερ //Μ. Αλλωστε αυτος ειναι και ο λογος που τα επομενα //Μ θα ειναι διτουρμπινα...:D

Link to comment
Share on other sites

προβληματικό...?? Ξερω πολλους με 335 που το εχουν χρονια (και tuned...) και παει μια χαρα το μοτερ...

Απο θέμα ροπής και κατανάλωσης (για να μη πω ιπποδύναμης...:X) ο κινηταρς αυτος ειναι πολυ μπροστα απο καθε μοτερ //Μ. Αλλωστε αυτος ειναι και ο λογος που τα επομενα //Μ θα ειναι διτουρμπινα...:D

 

Δε νομιζω να καταληξει η BMW σε διτουρμπινα μοτερ!!! Αφου ξερει να βγαζει καταπληκτικα ατμοσφαιρικα συνολα γτ να παει σε διτουρμπινα?? Παντως κι εγω εχω ακουσει οτι βγαζει προβληματα το συγκεκριμενο μοτερ.

Hello !
Link to comment
Share on other sites

Δε νομιζω να καταληξει η BMW σε διτουρμπινα μοτερ!!! Αφου ξερει να βγαζει καταπληκτικα ατμοσφαιρικα συνολα γτ να παει σε διτουρμπινα?? Παντως κι εγω εχω ακουσει οτι βγαζει προβληματα το συγκεκριμενο μοτερ.

 

trust me... τα επομενα //M θα ειναι διτουρμπινα. Κατι ξερω που στο λεω... ξεκινοντας με τον V8 της X6 //M

Link to comment
Share on other sites

trust me... τα επομενα //M θα ειναι διτουρμπινα. Κατι ξερω που στο λεω... ξεκινοντας με τον V8 της X6 //M

 

krima......

Link to comment
Share on other sites

εγω παντως για το μοτερ της 335 με τα 306 αλογα δεν εχω ακουσει για ζημιες.

αν η m προχωρησει σε διτουρμπινα μοτερ τοτε αντιο m.την m την χαρακτηριζε ανεκαθεν η θυριωδης ατμοσφαιρικη ικανοτητα του μοτερ και ο ηχος τους.

Η υπομονή είναι πικρή,αλλά ο καρπός της είναι γλυκός.

Link to comment
Share on other sites

εγω παντως για το μοτερ της 335 με τα 306 αλογα δεν εχω ακουσει για ζημιες.

αν η m προχωρησει σε διτουρμπινα μοτερ τοτε αντιο m.την m την χαρακτηριζε ανεκαθεν η θυριωδης ατμοσφαιρικη ικανοτητα του μοτερ και ο ηχος τους.

 

Γιατι καλε "αντιο Μ" ? Οι ατμοσφαιρικοί κινητήρες ειναι πλέον παρελθόν ειτε το θέλουμε είτε οχι. Η δυναμη, η ροπη και η επιταχυνση του τουρμπο ειναι το κατι αλλο...

 

Πρέπει να προχωράμε όπως προχωράει και η εξέλιξη...

Link to comment
Share on other sites

μονο που ενα αμαξι δεν ειναι μονο ο κινητηρας του...και οταν μιλαμε για Μ,τοτε εχουμε πολυστροφα ατμοσφαιρικα μοτερ με ηχο και αισθηση απο αλλο πλανητη...

τα Μ εχουν respect σημερα για την απιστευτη γραμμικοτητα με την οποια μπορουσαν na βγαζουν τη δυναμη τους στο δρομο...καλα χρυσα τα Χ35 και με λιγο σκαλισμα φτανουν τη ροπη στο Θεο(αν αυτο ειναι το ζητουμενο)αλλα Μ δε θα γινουν ποτε...απο την αλλη με το ολο κλιμα που υπαρχει(τεrαστια εξελιξη τουρμποκινητηρων-μειωση ρυπων) τα τουρμπο φανταζουν ως η πλεον συμφερουσα λυση αν δε θελουμε να δουμε στο μελλον Μ3 με V10...προσωπικα θα προτιμουσα τη χρηση ελαφροτερων υλικων προκειμενου να πεσει το βαρος παρα να βαλει σαλιγκαρο το Division...

Link to comment
Share on other sites

Εμενα πχ στην τωρινη Μ3 δεν θα με χαλουσε να εβλεπα και ενα τουρμπο πανω ενταξει δεν θα χαλιοταν η γραμικοτητα του κινητηρα απο αυτο αλλα δεν θα ηθελα διτουρμινους κινητηρες η τουρμπο πολυ υψηλων πιεσεω,μην γινει 207 και golf τωρα η Μ5 ελεος
Στα Τρικαλα στα δυο στενα σκοτωσανε τον Σακαφλια!!!!![sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Γιατι καλε "αντιο Μ" ? Οι ατμοσφαιρικοί κινητήρες ειναι πλέον παρελθόν ειτε το θέλουμε είτε οχι. Η δυναμη, η ροπη και η επιταχυνση του τουρμπο ειναι το κατι αλλο...

 

Πρέπει να προχωράμε όπως προχωράει και η εξέλιξη...

Καγκουριά full extra τα suv ///M.

Link to comment
Share on other sites

πλακα κανετε τωρα???

τι να πει η τουρμπινα μπροστα στην ατμοσφαιρα οταν εχει φυσικα αλογα το αμαξι.

οπως και να το κανουμε η τουρμπινα ειναι μια υποβοηθηση,το θεμα ειναι οτι η στριγλλια της ατμοσφαιρας και η δυναμη σε ολο το φασμα των στροφων ειναι το κατι αλλο τοσο απλα.

κι οταν μιλαμε για m,τοτε μιλαμε για ατμοσφαιρα,για οσους ξερουν εννοειται και δεν ζουν στον παραλληρησμο της ψευτοαισθησης της τουρμπινας.

ειχα κι εχω και αμαξι με turbo κι ομως η αισθηση της ατμοσφαιρας καμια σχεση με τα τουρμπο.

Η υπομονή είναι πικρή,αλλά ο καρπός της είναι γλυκός.

Link to comment
Share on other sites

πλακα κανετε τωρα???

τι να πει η τουρμπινα μπροστα στην ατμοσφαιρα οταν εχει φυσικα αλογα το αμαξι.

οπως και να το κανουμε η τουρμπινα ειναι μια υποβοηθηση,το θεμα ειναι οτι η στριγλλια της ατμοσφαιρας και η δυναμη σε ολο το φασμα των στροφων ειναι το κατι αλλο τοσο απλα.

κι οταν μιλαμε για m,τοτε μιλαμε για ατμοσφαιρα,για οσους ξερουν εννοειται και δεν ζουν στον παραλληρησμο της ψευτοαισθησης της τουρμπινας.

ειχα κι εχω και αμαξι με turbo κι ομως η αισθηση της ατμοσφαιρας καμια σχεση με τα τουρμπο.

 

Κανεις δεν ειπε το αντίθετο. Αλλα εδω που εχουμε φτάσει, η ατμοσφαίρα ΔΕΝ μπορεί να εξελιχθεί πλέον άλλο και αναγκαστικά πας σε αλλες λυσεις (εφοσον θελεις να ακολουθησεις την ανάπτυξη... και τον ανταγωνισμό!) Αμάξια //M με τουρμπίνα ειναι το μελλον ειτε μας αρεσει ειτε οχι...

Link to comment
Share on other sites

πλακα κανετε τωρα???

τι να πει η τουρμπινα μπροστα στην ατμοσφαιρα οταν εχει φυσικα αλογα το αμαξι.

οπως και να το κανουμε η τουρμπινα ειναι μια υποβοηθηση,το θεμα ειναι οτι η στριγλλια της ατμοσφαιρας και η δυναμη σε ολο το φασμα των στροφων ειναι το κατι αλλο τοσο απλα.

κι οταν μιλαμε για m,τοτε μιλαμε για ατμοσφαιρα,για οσους ξερουν εννοειται και δεν ζουν στον παραλληρησμο της ψευτοαισθησης της τουρμπινας.

ειχα κι εχω και αμαξι με turbo κι ομως η αισθηση της ατμοσφαιρας καμια σχεση με τα τουρμπο.

Όταν η εξέλιξη του ατμοσφαιρικού θέλει 100 εκατομμύρια και του turbo 20 (ενδεικτικές τιμές) γιατί να επιλέξουν τον ακριβό δρόμο.

Να μιλήσουμε και για κατανάλωση; Αυτές οι "στριγγλιές" που ακούς ξέρεις πόσο κοστίζουν;

Το θέμα είναι οτι μιλάμε για αυτοκίνητα μαζικής κατανάλωσης και εκεί πάντα σκοπός είναι η μείωση του κόστους ειδικά στην εποχή μας, οπότε όλα δικαιολογούνται.

Link to comment
Share on other sites

Στο τελευταιο θα διαφωνησω εν μερη,δικαιολογουνται τουρμινες μεχρι ενος σημειου,πχ μια τουρμινα στην σημερινη Μ3 χαμηλης πιεσης που να την παει στα 450 αλογα πχ δεν αλλοιωνει τοσο αυτον τον απιστευτο ηχο που παραγει αλλα αν βαλεις δυο τουρμινες ή κανα overboost ναι τοτε εγω χαλιεμαι προσωπικα παιρνεις Μ οχι golf tsi και στο κατω κατω η Μ απευθυνεται και σε ατομα με λεφτα και οχι στο ευρυ κοινο
Στα Τρικαλα στα δυο στενα σκοτωσανε τον Σακαφλια!!!!![sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

δεν διαφωνώ...:D

 

μιλαμε για τα suv με το εμβλημα m???που ισως δουμε?η γενικα καγκουρια οποια bmw υπαρχει με το θρυλικο εμβλημα m,γιατι καγκουρια βλεπω περισσοτερο το δευτερο που εχει m packet και καλα και το εμβλημα m στον ποπο του,κατω απο το καπο ομως τι κρυβεται,αυτη η ειρωνια της τυχης,κι οχι μονο φυσικα στο καπο αλλα και ολο το αμαξωμα μιας και της m ειναι σαφως καλυτερο.

Η υπομονή είναι πικρή,αλλά ο καρπός της είναι γλυκός.

Link to comment
Share on other sites

μιλαμε για τα suv με το εμβλημα m???που ισως δουμε?η γενικα καγκουρια οποια bmw υπαρχει με το θρυλικο εμβλημα m,γιατι καγκουρια βλεπω περισσοτερο το δευτερο που εχει m packet και καλα και το εμβλημα m στον ποπο του,κατω απο το καπο ομως τι κρυβεται,αυτη η ειρωνια της τυχης,κι οχι μονο φυσικα στο καπο αλλα και ολο το αμαξωμα μιας και της m ειναι σαφως καλυτερο.

Mόνο για τα SUV ///M λέμε. Τα υπόλοιπα καγκουροποιούνται εν καιρώ, ανάλογα τον ιδιοκτήτη.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...