Jump to content

All about BMW


omikrone3
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

κι εδω μαζι με το mini που ειχα πριν κατι μηνες.

 

http://www.imageshack.gr/files/62xz9kahpck5mw33zdqx.jpg

 

σου λεω ξενερωσα,σε οτι χρωμα κι αν την δω τωρα δεν μου κανει το κλικ παρα τον κινητηρα που εχει.προτιμω μια 330 η 335.

Η υπομονή είναι πικρή,αλλά ο καρπός της είναι γλυκός.

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 1,2χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

funs,fun=fans,fan.

oi bbs einai a8lies se sugrish me tis mama...

αν θυμαμαι καλα σε ενα τοπικ ,εσυ δεν εισουν που δεν την ηθελες κ προτιμουσες κατι πιο απλο?

Link to comment
Share on other sites

Aυτη που εχεις ποια ειναι??η χ1 κ κλα?
Στην υπογραφη μου?Η Χ6.Εγω παντως πιστευω οτι αν αυτη Η Μ5 εβγαζε κανα 550 αλογα και πανω θα ηταν το πιο ολοκληρωμενο αυτοκινητο,οχι οτι τωρα παει πισω αλλα η νεα Μ3 την κοντραρει στα ισα πιστευω σε ολους τους τομεις
Στα Τρικαλα στα δυο στενα σκοτωσανε τον Σακαφλια!!!!![sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

...και για να μη ξεχνιόμαστε:lol::lol::lol:

«1» και να καίει...

 

http://img340.imageshack.us/img340/5554/press2eh1.jpg

 

http://img340.imageshack.us/img340/8277/press3gd2.jpg

 

Και μετα απο αρκετο καιρο αναμονης , Η νεα σειρα 1 coupe ειναι εδω. Αιχμη του δορατος αποτελει η 135 εφοδιασμένη με τον 3 λιτρο twin-turbo που προηγουμενως εχουμε γνωρισει στην 335ι και προσφατα στην 535ι.

 

πηγη¨bmwforum.gr

Link to comment
Share on other sites

...και για να μη ξεχνιόμαστε:lol::lol::lol:

«1» και να καίει...

 

 

Σωστός!:up: Η σειρά 1 coupe ζεματάει! :lol:

Link to comment
Share on other sites

...και για να μη ξεχνιόμαστε:lol::lol::lol:

«1» και να καίει...

 

http://img340.imageshack.us/img340/5554/press2eh1.jpg

 

http://img340.imageshack.us/img340/8277/press3gd2.jpg

 

Και μετα απο αρκετο καιρο αναμονης , Η νεα σειρα 1 coupe ειναι εδω. Αιχμη του δορατος αποτελει η 135 εφοδιασμένη με τον 3 λιτρο twin-turbo που προηγουμενως εχουμε γνωρισει στην 335ι και προσφατα στην 535ι.

 

πηγη¨bmwforum.gr

got vishmu v2?

Link to comment
Share on other sites

Ρε ταξιδιωτη το μινικουπερακι φυσαει.....τωρα μονο τη μπεμπα εχεις???

 

ελα φιλε μου την μπεμπα εχω κι ενα golf 5 με 205 αλογατα,ομως παει για πουλημα αυτη την βδομαδα μιας και περιμενω το καινουριο mini αυτη την βδομαδα.

οντως το χα φτιαξει πολυ ομορφα.

Η υπομονή είναι πικρή,αλλά ο καρπός της είναι γλυκός.

Link to comment
Share on other sites

ελα φιλε μου την μπεμπα εχω κι ενα golf 5 με 205 αλογατα,ομως παει για πουλημα αυτη την βδομαδα μιας και περιμενω το καινουριο mini αυτη την βδομαδα.

οντως το χα φτιαξει πολυ ομορφα.

 

Βλεπω ταλλαζεις "σαν τα πουκαμισα" τα αμαξια...βασικα καλα κανεις...καλοριζικο κ καλοταξιδο..

:w00t:
Link to comment
Share on other sites

Αλλαξα λίγο τον τίτλο και κλείδωσα τα παλιά θέματα που ήταν έτσι και αλλιώς ξεχασμένα στο χρόνο.

 

Οπότε έχουμε 1 θέμα για BMW για να είναι όλοι happy.

 

Θενξ.

Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
Link to comment
Share on other sites

Den mporo na katalavo giati logamaxoume autin tin stigmi.Gia to an einai stin mia katigoria oi BMW kai s alli katigoria ola ta ipoloipa amaksia?Kai gia na to paroume kai allios an den timisoume to spiti mas tha pesei na mas plakosei pou leei kai i paroimia.O taksidiotis einai trelos me tis BMW kai gi auto to pisteuei.Kala kanei.Episis fun=diaskedasi eno fan=opados.
Link to comment
Share on other sites

φτου,ειχα φαει ενα γραμμα απο τον τιτλο.

κοιταξτε η bmw για πολλους ειναι κολλημα οπως και για μενα,αυτο με το θεμα των 2 κατηγοριων το εγραψα γιατι και καλα ετσι λενε.τωρα ομως δε θα κατσουμε να αναλυσουμε.παμε παρακατω.

Η υπομονή είναι πικρή,αλλά ο καρπός της είναι γλυκός.

Link to comment
Share on other sites

Taksidioti i kainourgia i seira 3 vgike se facelift i akoma?

 

βγηκε βγηκε... πηγαινε στο http://www.bmw.com.gr να την δεις

Link to comment
Share on other sites

Den mporo na katalavo giati logamaxoume autin tin stigmi.Gia to an einai stin mia katigoria oi BMW kai s alli katigoria ola ta ipoloipa amaksia?Kai gia na to paroume kai allios an den timisoume to spiti mas tha pesei na mas plakosei pou leei kai i paroimia.O taksidiotis einai trelos me tis BMW kai gi auto to pisteuei.Kala kanei.Episis fun=diaskedasi eno fan=opados.

δεν ειναι ετσι οτι αν δε παινεψεις το σπιτι σου θα πεσει να με-ας πλακωσει.

απο πιτσιρικας μου αρεσε η συγκεκριμενη εταιρεια,ασχετα οτι το ρητο αυτο κυκλοφορει καιρο τωρα.αλλα δενε ιναι αυτο το θεμα μας,στο θεμα μας λοιπον.

Η υπομονή είναι πικρή,αλλά ο καρπός της είναι γλυκός.

Link to comment
Share on other sites

Σειρα 6 coupe,cabrio.

 

http://www.imageshack.gr/files/q2shicr9er6qmswjg25d.jpg

http://www.imageshack.gr/files/3of9yk24cg9wqpls9vvp.jpg

 

Τα δυο πετυχημένα σπορ μοντέλα πολυτελείας της BMW αποκτούν νέες εκδόσεις. Οι σειρές 6 Coupé και 6 Cabrio, οι οποίες γνωρίζουν τεράστια επιτυχία παγκοσμίως με πωλήσεις που ξεπερνούν τις 75.500, δέχονται τις ...περιποιήσεις της εταιρίας και αποκτούν νέα καλούδια που θα τους βοηθήσουν να ενισχύσουν τη θέση τους στην παγκόσμια αγορά. Οι Βαυαροί έχουν τον δικό τους μοναδικό τρόπο να κάνουν το ήδη πολύ καλό, ακόμα καλύτερο...

 

# Η BMW Σειρά 6 αποτελεί μια νέα ερμηνεία της αυθεντικής Gran Turismo, της αυτοκινητιστικής φιλοσοφίας που είναι βαθειά ριζωμένη σε μία 70ετή ιστορία επιτυχημένων, σπορ, τεχνολογικά προηγμένων και κομψών Coupé και Cabrio της πολυτελούς κατηγορίας.

 

# Έξυπνη προβολή της εξωτερικής σχεδίασης που επιβεβαιώνει τα σπορ προσόντα των Coupé και Cabrio, συνέχιση της βραβευμένης ανάγλυφης σχεδίασης με απαλές γραμμές που αγκαλιάζουν το αυτοκίνητο, επιφάνειες που ρέουν η μία μέσα στην άλλη και μία αεροδυναμική σιλουέτα, απόλυτη τελειότητα των αρμονικών γραμμών με έμφαση στις λεπτομέρειες.

 

# Φρέσκια αίσθηση στο εσωτερικό με μελετημένη ανανέωση των χειριστηρίων και οργάνων και την εισαγωγή νέας σύνθεσης υλικών και χρωμάτων, iDrive Controller, περιστροφικοί διακόπτες για το αιρκοντίσιον και το ηχοσύστημα, χειρολαβές και μπουτόν ντουλαπιού από νέο υλικό υψηλής ποιότητας, ταπετσαρία και επένδυση εσωτερικού σε νέους χρωματισμούς, δερμάτινη ταπετσαρία με Τεχνολογία SunReflective στη BMW Σειρά 6 Cabrio που μειώνει τις επιπτώσεις από τη θερμότητα του ήλιου.

 

# Οκτακύλινδρος 4.8-λίτρων με 270 kW/367 hp και βελτιωμένη οικονομία σαν κορυφαίος κινητήρας της νέας BMW 650i Coupé και της νέας BMW 650i Cabrio, νέος ʽstraight-sixʼ 3.0-λίτρων με High Precision Injection (Ψεκασμό Υψηλής Ακρίβειας) στο πρόγραμμα καύσης φτωχού μίγματος της νέας BMW 630i Coupé και της νέας BMW 630i Cabrio, πλήρης εφαρμογή της στρατηγικής εξέλιξης BMW EfficientDynamics σε όλες τις εκδόσεις κινητήρων, Brake Energy Regeneration, έλεγχος και λειτουργία των περιφερειακών μονάδων του κινητήρα μόνον όταν είναι απαραίτητο, σύστημα διεύθυνσης με αντλία υποβοήθησης Varioserv, τελική μετάδοση με μειωμένες εσωτερικές τριβές και παραγωγή θερμότητας, ένδειξη αλλαγής ταχύτητας, κατανάλωση μειωμένη μέχρι 5% (οκτακύλινδρος) και, αντίστοιχα, 15% (εξακύλινδρος) έναντι των προηγούμενων μοντέλων, μοναδική ισορροπία κινητήριας ισχύος και οικονομίας απαράμιλλη σʼ αυτή την κατηγορία.

 

# Τα πρώτα και μοναδικά πετρελαιοκίνητα μοντέλα στην κατηγορία, BMW 635d Coupé και BMW 635d Cabrio, με πετρελαιοκινητήρα 3.0-λίτρων ʽstraight-sixʼ (εξακύλινδρο σε σειρά), η τρίτη έκδοση μοντέλου που υπογραμμίζει τις αρετές σε ταξίδια μεγάλων αποστάσεων και τον σπορ χαρακτήρα της BMW Σειράς 6 συνδυάζοντας την υποδειγματική απόδοση με την έξοχη ροπή και ελκτική ισχύ, ο πιο σπορ και ισχυρότερος 3.0 straight-six diesel στον κόσμο με Μεταβλητό Διπλό Τούρμπο - Variable Twin Turbo, αλουμινένιο στροφαλοθάλαμο και ψεκασμό common rail τρίτης γενιάς, 210 kW/286 hp, μέγιστη ροπή 580 Nm.

 

# Νέο εξατάχυτο αυτόματο σπορ κιβώτιο (στάνταρ στη BMW 635d), απαράμιλλη δυναμική αλλαγών ταχυτήτων, εξαιρετικά σύντομοι χρόνοι αντίδρασης και αλλαγής ταχυτήτων, άμεση σύνδεση με τον κινητήρα, μοχλοί αλλαγής ταχυτήτων στο τιμόνι, σπορ μπουτόν για ακόμα ταχύτερες αλλαγές καθώς και ρύθμιση της προοδευτικότητας του πεντάλ του γκαζιού και της υποβοήθησης του Servotronic (χαρτογραφήσεις).

 

# Ηλεκτρονικός μοχλός επιλογής ταχυτήτων στο νέο αυτόματο σπορ κιβώτιο με μοναδικές οπτικές, εργονομικές και λειτουργικές ιδιότητες, iDrive Control που επεκτείνεται με οκτώ προγραμματιζόμενα μπουτόν.

 

# Η BMW Σειρά 6 είναι η αιχμή του δόρατος στις καινοτομίες για δυναμική συμπεριφορά, ασφάλεια και άνεση: Τώρα διατίθεται για πρώτη φορά με Προσαρμοζόμενους Προβολείς - Adaptive Headlights και μεταβλητή κατανομή φωτός - variable light distribution, το μοναδικό αυτοκίνητο στην κατηγορία του με Active Cruise Control που ενσωματώνει αυτόματη λειτουργία πέδησης, Active Cruise Control με λειτουργία stop & go για διατήρηση αποστάσεων σε κανονική ή υπερβολικά αργή ροή κυκλοφορίας, Προειδοποίηση Αλλαγής Λωρίδας - Lane Departure Warning με σήμα κραδασμού στο τιμόνι, Head-Up Display, BMW Night Vision και high-beam assistant, σύστημα πλοήγησης με πλήρη φωνητικό έλεγχο, Ηχοσύστημα Κορυφαίων Προδιαγραφών BMW Individual.

 

# Ελαφρύ πλαίσιο με αλουμινένιο άξονα δύο συνδέσμων μπροστά και αλουμινένιο άξονα πολλαπλών συνδέσμων integral IV πίσω, Έλεγχο Δυναμικής Ευστάθειας - Dynamic Stability Control (DSC) με πρόσθετες λειτουργίες, πολύ ισχυρό και ακριβές σύστημα πέδησης, Dynamic Drive με ενεργές αντιστρεπτικές δοκούς, Active Steering, μόνιμη, σταθερή ένδειξη φθοράς τακακιών, ένδειξη απώλειας πίεσης ελαστικών, ελαστικά runflat.

 

# Προσκέφαλα που ενεργοποιούνται σε περίπτωση σύγκρουσης για μείωση του τραυματισμού σε μία οπίσθια πρόσκρουση, συμπληρώνοντας το πακέτο συνολικής παθητικής ασφάλειας, όλα τα καθίσματα φέρουν ζώνες ασφαλείας τριών σημείων, προσαρμοζόμενο έλεγχο και ενεργοποίηση εμπρόσθιων αερόσακων, πλευρικούς αερόσακους, η BMW Σειρά 6 Coupé εφοδιάζεται με μεγάλους αερόσακους προστασίας κεφαλής, η BMW Σειρά 6 Cabrio έχει ηλεκτρονικά ελεγχόμενο σύστημα προστασίας από ανατροπή που ενεργοποιούν τα rollbar πίσω από τα πίσω καθίσματα.

 

# Εκδόσεις κινητήρων της BMW Σειράς 6 Coupé:

BMW 650i: οκτακύλινδρος βενζινοκινητήρας με VALVETRONIC και double-VANOS, κυβισμός 4 ,799 cc, μέγιστη ισχύς 270 kW/367 hp στις 6,300 rpm, μέγιστη ροπή 490 Nm στις 3,400 rpm, επιτάχυνση 0?100 km/h σε 5.4 δευτερόλεπτα, τελική ταχύτητα 250 km/h (155 mph), μέση κατανάλωση καυσίμου σύμφωνα με το πρότυπο EU 11.7 ltr/100 km (με αυτόματο σπορ κιβώτιο 10.5 lit.).

 

BMW 630i: βενζινοκινητήρας ʽstraight-sixʼ με άμεσο ψεκασμό καυσίμου δεύτερης γενιάς (High Precision Injection), κυβισμός 2,996 cc, μέγιστη ισχύς 200 kW/272 hp στις 6,700 rpm, μέγιστη ροπή 320 Nm μεταξύ 2,750 και 3,000 rpm, επιτάχυνση 0?100 km/h σε 6.2 δευτερόλεπτα, τελική ταχύτητα 250 km/h (155 mph), μέση κατανάλωση καυσίμου σύμφωνα με το πρότυπο EU 7.9 lit./100 km (με αυτόματο σπορ κιβώτιο 7.7 lit.).

 

BMW 635d: ʽstraight-sixʼ diesel με ψεκασμό καυσίμου common rail και Variable Twin Turbo (VTT), κυβισμός 2,993 cc, μέγιστη ισχύς 210 kW/286 hp στις 4,400 rpm, μέγιστη ροπή 580 Nm/427 lb-ft μεταξύ 1,750 και 2,250 rpm, επιτάχυνση 0?100 km/h σε 6.3 δευτερόλεπτα, τελική ταχύτητα 250 km/h (155 mph), μέση κατανάλωση καυσίμου σύμφωνα με το πρότυπο EU 6.9 lit./100 km.

 

# Εκδόσεις Κινητήρων BMW της Σειράς 6 Cabrio:

BMW 650i: οκτακύλινδρος βενζινοκινητήρας με VALVETRONIC και double-VANOS, κυβισμός 4,799 cc, μέγιστη ισχύς 270 kW/367 hp στις 6,300 rpm, μέγιστη ροπή 490 Nm στις 3,400 rpm, επιτάχυνση 0?100 km/h σε 5.5 δευτερόλεπτα, τελική ταχύτητα 250 km/h (155 mph), μέση κατανάλωση καυσίμου σύμφωνα με το πρότυπο EU 12.6 ltr/100 km (με αυτόματο σπορ κιβώτιο: 10.9 lit.).

 

BMW 630i: βενζινοκινητήρας ʽstraight-sixʼ με άμεσο ψεκασμό καυσίμου δεύτερης γενιάς (High Precision Injection), κυβισμός 2,996 cc, μέγιστη ισχύς 200 kW/272 hp στις 6,700 rpm, μέγιστη ροπή 320 Nm/236 lb-ft μεταξύ 2,750 και 3,000 rpm, επιτάχυνση 0?100 km/h σε 6.7 δευτερόλεπτα, τελική ταχύτητα 250 km/h (155 mph), μέση κατανάλωση καυσίμου σύμφωνα με το πρότυπο EU 8.3 lit./100 km (με αυτόματο σπορ κιβώτιο 8.1 lit).

 

BMW 635d: ʽstraight-sixʼ diesel με ψεκασμό common rail και Variable Twin Turbo (VTT), κυβισμός 2,993 cc, μέγιστη ισχύς 210 kW/286 hp στις 4,400 rpm, μέγιστη ροπή 580 Nm/427 lb-ft μεταξύ 1,750 και 2,250 rpm, επιτάχυνση 0?100 km/h σε 6.6 δευτερόλεπτα, τελική ταχύτητα 250 km/h (155 mph), μέση κατανάλωση καυσίμου σύμφωνα με το πρότυπο EU 7.2 lit./100 km.

πηγη anawheels

Η υπομονή είναι πικρή,αλλά ο καρπός της είναι γλυκός.

Link to comment
Share on other sites

http://www.imageshack.gr/files/dp4g1d8rkleuy5ypqh61.jpg

http://www.imageshack.gr/files/mbez1a6bmjfkqxorgzit.jpg

http://www.imageshack.gr/files/1a8jlfl9t8n1u8o6v4hy.jpg

http://www.imageshack.gr/files/q20cyy61dzor2u0q72wz.jpg

 

Ένα νέο, τετράθυρο κουπέ βασισμένο στο πρωτότυπο CS αναμένεται να παρουσιάσει η BMW, το οποίο αναμένεται να αναβιώνει τα σήματα της Σειράς 8 της εταιρείας.

 

Η εξέλιξη του αυτοκινήτου έχει περιέλθει υπό την αποκλειστική ευθύνη της M Division της εταιρείας, όπως μας λέει και ο πρόεδρός της, Ludwig Willisch. «Είμαστε πολύ απασχολημένοι με την έκδοση παραγωγής του Concept CS», δήλωσε, για να συνεχίσει: «θα μας πάρει δυο χρόνια για να βγάλουμε την CS στην αγορά. Δεν έχουμε αποφασίσει ακόμα αν θα διαθέτει διακριτικά Μ. Είναι ένα αυτοκίνητο που δεν θυμίζει άλλα αυτοκίνητα που κατασκευάζει η BMW - για αυτό και το ανέθεσαν σε εμάς».

 

Η νέα BMW θα είναι μακρύτερη και πιο φαρδιά από την Σειρά 7, αλλά μοιράζεται αρκετά από τα εξαρτήματα μαζί της. Φυσικά θα εξοπλίζεται με κορυφαία τεχνολογία σε όλα τα επίπεδα: αλουμίνιο, ανθρακονήματα και άλλα συνθετικά υλικά θα χρησιμοποιηθούν εκτενώς, ενώ υπάρχει και η σκέψη χρήσης ενός V12 με χωρητικότητα έξι λίτρων - μια εξέλιξη του V10 της Μ5 που θα αποδίδει πάνω από 500 ίππους.

 

Το επερχόμενο κουπέ αναμένεται το 2010 και έρχεται για να αντιμετωπίσει ισχυρό ανταγωνισμό: Porsche Panamera, Mercedes CLS και Aston Martin Rapide. Από την εταιρεία πιστεύουν ότι θα τα πάει καλύτερα από ότι η τελευταία Σειρά 8, που σταμάτησε να παράγεται το 2000. Για να δούμε.

πηγη sportdrive

Η υπομονή είναι πικρή,αλλά ο καρπός της είναι γλυκός.

Link to comment
Share on other sites

Taksidioti prepei na kaneis kai anafora kai gia to Z-Vision an to leo sosta mia skepsi tis BMW gia autokinito tou mellontos.San mia Z4 poli mprosta apo tin epoxi tis.Persi to xa diavasei ton maio sto periodiko CAR aggliki ekdosi panta.Aksizei na to psakseis.
Link to comment
Share on other sites

Η CS λογω της οικονομικης κρισης ματαιωθηκε ως κοσνεπτ και τελικα δεν θα δει τα φωτα των αντιπροσωπειων...

Η BMW αποφασισε να χρησιμοποιησει τα χρηματα αυτα για την προωθηση των πιο εμπορευσιμων μοντελων της!

Κριμα γιατι ηταν πολυ καλο...

Link to comment
Share on other sites

Ρε παιδια, που ηταν το thread τοσο καιρο και δεν το ειδα;

Λατρης BMW ειμαι και εγω, περηφανος ιδιοκτητης μιας Ε36 318is

 

Καλως σας βρηκα ;)

PROUD ARSENAL FAN

http://images.skysports.com/images/badges/100x100/3.gif

Link to comment
Share on other sites

πολυ κριμα η CS θα ηταν τελεια αν εβγαινε σε παραγωγη...ΑΛΛΑ εχουμε οικονομικη κριση τωρα...τι να κανουμε?

PROUD ARSENAL FAN

http://images.skysports.com/images/badges/100x100/3.gif

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...