Jump to content

Vodafone service


giannhsmp
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

εγω αγορασα συσκευη sony ericsson το σαβατο το μεσημερι. το βαζω για φορτιση και παω να το χρησιμοποιησω και δεν ακουγα τιποτα.

το μεγαφωνακι προφανως ηταν χαλασμενο.

σημερα πρωι το παω στο καταστημα και μου λενε να το παω στην ericsson.

παω στην ericsson και μολις ειδαν την αποδειξη μου λενε εμεις δεν το ανοιγουμε να το πατε λεει στο καταστημα vodafone που το πηρατε με το κουτι του και να σας το αλλαξουν.

ξαναπαω στο καταστημα και μου ειπαν οτι δεν γνωριζουν κανενα νομο που να λεει οτι πρεπει να το αλλαξουν και οτι θα το στειλουν σε δικο τους σερβις και θα το παρω σε 2 εβδομαδες.

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 78
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

δυστηχως κατι δεν παει καλα με την βονταφον και τις εγγυησεις τους..η εχουν μαθει ...για οτι χαλασμενο τους πας...."βρηκαμε απειροελαχιστη υγρασια"..... για να μην σου δωσουν καινουργια.

Αν και δεν ειχα ποτε συνδρομη σε δικτυο εκτος της βοντα και δεν προκειται να αλλαξω συσκευη απο αυτους δεν προκειται να ξανααγορασω..

Edited by zerokill
Link to comment
Share on other sites

εγω παλι ειμαι στην wind απο τοτε που ηταν telestet και δεν αλλαζω δικτυο αλλα συσκευη απο wind και vodafone δεν προκειται να ξανααγορασω ποτε. με την wind ειχα χειρωτερα προβληματα που ζητουσαν 200 ευρω γιατι λεει πηρε υγρασια το κινητο. και τυχαια service και οι δυο εχουν καποια arvato.
Link to comment
Share on other sites

Καταρχίν συγχωρέστε 'με για το μακροσκελές του post. Απλά προσπαθώ να περιγράψω όσο πιο αναλυτικά το θέμα και να προστατέψω και τους υπόλοιπους από τις κακοτοπιές. Όσοι με ξέρουν γνωρίζουν ότι αλλάζω συσκευή κάθε τρεις και λίγο οπότε το iPhone 3G στο οποίο αναφέρομαι είναι για εμένα παρελθόν ως συσκευή εδώ και πολύ καιρό.

 

Αγόρασα λοιπόν από την Vodafone μια συσκευή iPhone 3G πριν από 1.5 χρόνο. Η συσκευή δούλευε άψογα μέχρι και τις 8 Μαρτίου οπότε παρουσίασε κάποιο θέμα με το GPS της. Την παρέδωσα στο κατάστημα της Vodafone στο Mall. Κατά την παράδοση των συσκευών ο πελάτης υπογράφει ένα έντυπο με τον τίτλο "Παράδοση κινητού τηλεφώνου προς επισκευή" στο οποίο και καταγράφεται το πρόβλημα και οι παρατηρήσεις του καταστήματος για την αρχική κατάσταση του κινητού (ήταν άψογη και δεν υπήρχαν προφανώς παρατηρήσεις).

Στις 17 Μαρτίου μετά από κλήση μου για να μάθω την εξέλιξη της επισκευής, έκπληκτος πληροφορήθηκα ότι η συσκευή φέρει σπασίματα, ότι έχει γίνει προσπάθεια να ανοιχθεί και διάφορα άλλα απίστευτα και ότι θα πρέπει να καταβάλω 195€ για την επιδιόρθωσή της. Φυσικά αρνούμαι να καταβάλω το ποσό και ζητώ την άμεση επισκευή της συσκευής, εφόσον είναι εκτός εγγύησης και εφόσον τα χτυπήματα και τα σπασίματα ουδέποτε υπήρχαν όσο ήταν η συσκευή στα χέρια μου, γεγονός που παραδέχονταν και η Vodafone κατά την παράδοση της συσκευής στο κατάστημά της.

Την επόμενη μέρα με καλεί η κα Ντέ*** Ελένη από το service της Vodafone και μου προτείνει να μοιραστούμε το κόστος της επισκευής με τη μορφή επιδότησης από την πλευρά τους. Προτείνει δηλαδή να πληρώσω τα 195€ και να μου επιστρέψουν 100€ επιδότηση στο πάγιο της συσκευής. Φυσικά αρνούμαι εφόσον το δίκαιο είναι με το μέρος μου και απαιτώ άμεση επισκευή της συσκευής.

Να σημειώσω εδώ ότι είμαι πολλά χρόνια πελάτης της (πάνω από 10) με μεγάλους λογαριασμούς κάθε μήνα (καλά να πάθω). Το τελευταίο διάστημα διατηρούσα 3 συνδέσεις (μία της συζύγου μου και 2 δικές μου) τις οποίες έχω αρχίσει φυσικά σταδιακά να διακόπτω.

Αρχίζω λοιπόν να αναζητώ λύσεις ώστε να κινηθώ εναντίον της Vodafone για την απαράδεκτη συμπεριφορά της. Στις 22 Μαρτίου απευθύνομαι στον συνήγορο του καταναλωτή. Την υπόθεση την αναλαμβάνει η κα *** όπως με πληροφόρησαν από την γραμματεία της, η οποία καταγράφει το γεγονός και μου αποστέλλει αντίγραφο της επιστολής που έστειλαν στην Vodafone. Ο καιρός περνάει και κάθε φορά που έρχομαι σε επικοινωνία με τον συνήγορο του καταναλωτή (τη γραμματεία για να είμαι ακριβής εφόσον ποτέ δεν έβρισκα την υπεύθυνη δικηγόρο) μου λένε να κάνω υπομονή και ότι η Vodafone είναι μεγάλη εταιρεία και πάντα απαντάει στις καταγγελίες κτλ.

Μέχρι και σήμερα λοιπόν η Vodafone δεν έχει απαντήσει. Σε επικοινωνία που είχα ξανά πριν από μία εβδομάδα με τον «συνήγορο του καταναλωτή», σε ερώτησή μου τι γίνεται αν η Vodafone αποφασίσει να μην απαντήσει ποτέ, αφού με διαβεβαίωσε ότι είναι μεγάλη και καλή εταιρεία και πάντα απαντάει, μου είπε ότι στην τελική δεν μπορούν να κάνουν και κάτι και ότι το πολύ πολύ να κάνουν μια αναφορά στο υπουργείο εμπορίου και αν το θεωρήσουν σημαντικό το παράπτωμα μπορεί και να της επιβληθεί πρόστιμο. Πραγματικά έμεινα εμβρόντητος. Γιατί δηλαδή με έχετε να περιμένω 3 μήνες αν δεν μπορείτε να κάνετε κάτι; Ποιος ο λόγος ύπαρξης του συνηγόρου όταν δεν έχει καμιά δύναμη να βοηθήσει τον καταναλωτή; Μάλιστα με παρέπεμψαν στο 1520 ως εναλλακτικό τρόπο να ασκήσω πίεση. Εκεί μέχρι στιγμής έχουν ξεκινήσει μια διαδικασία πανομοιότυπη με αυτή του συνηγόρου και πολύ φοβάμαι ότι θα χάσω άλλους 3 μήνες περιμένοντας την «μεγάλη εταιρεία» να απαντήσει και τους διάφορους υποστηριχτές του καταναλωτή να σφυρίζουν αδιάφορα.

Από μια έρευνα που έκανα σε fora στο internet το φαινόμενο είναι πολύ συνηθισμένο. Η Apple δίνει 1 χρόνο εγγύηση στα προϊόντα της. Η Vodafone, θέλοντας να εναρμονιστεί με την Ευρωπαϊκή οδηγία, τρομάρα της, δίνει 2 χρόνια. Κάθε τι που χαλάει μετά τον πρώτο χρόνο φροντίζουν να το βγάλουν εκτός εγγύησης και ζητάνε (ότι και να έχει) 200€, το οποίο είναι το κόστος αντικατάστασης ολόκληρης της συσκευής (τόσο αγοράζουν από την Apple ένα πλήρες τηλέφωνο). Οι ίδιοι δεν έχουν δυνατότητα καμίας επέμβασης πάνω στην συσκευή.

Μπορώ να κινηθώ δικαστικά, αλλά τα έξοδα και η ταλαιπωρία για μια συσκευή τηλεφώνου μάλλον δεν αξίζουν τον κόπο. Ίσως το κάνω όμως για να μην νομίζουν ότι μπορούν να μας κοροϊδεύουν απροκάλυπτα.

Εκείνο πάντως που τους πονάει πιο πολύ είναι κάθε φορά που κόβω μια σύνδεση (έχει μείνει άλλη μία για τον Αύγουστο) και παύουν να μπαίνουν στο ταμείο τους περισσότερα από 50€ το μήνα για κάθε μία. Εννοείται ότι ΠΕΛΑΤΗ ΔΕ ΘΑ ΜΕ ΞΑΝΑΔΟΥΝ ΠΟΤΕ, ούτε εμένα, ούτε οικογένεια και γνωστούς (ελπίζω και αρκετούς από εσάς). Τελικά, ίσως αυτό να είναι και η μοναδική δύναμη του καταναλωτή ενάντια σε εταιρείες που δε σέβονται τους πελάτες τους: να τους γυρίσουμε την πλάτη και να μην τους προτιμήσουμε ξανά ΠΟΤΕ και να προειδοποιήσουμε και τους υπόλοιπους καταναλωτές για την πιθανή αντιμετώπισή τους (ξέρετε χαιρόμαστε κάθε μήνα να μας βάζετε το παραδάκι αλλά άμα χαλάσει κάτι εμείς δεν ξέρουμε τίποτα).

Γι’ αυτό λοιπόν σκεφτείτε διπλά πριν στηθείτε στην ουρά το Σεπτέμβριο για να αποκτήσετε το νέο iPhone 4. Αν πάθει κάτι, ένα χρόνο αργότερα πολύ πιθανό να βρεθείτε στη θέση μου. Περαστικά μας.

 

Τα ονόματα και τα έγγραφα για όποιον ενδιαφέρεται είναι διαθέσιμα.

 

Σταμάτης

Link to comment
Share on other sites

φιλε μου καλησπερα.

Καλο κουραγιο οπως ειπε και ενας @##$@%$%... Και γω με την εν λογω εταιρια εχω παρατηρησει μια αδιαφορια και φυσικα δεν ειμαι ενας συνδρομητης οπως παρουσιαζεσαι εσυ μεσα απο το ποστ σου. Εγω καθε μηνα ξεπερναω το βασικο παγιο κανα 10ρικο παραπανω και ο λογος ειναι οτι μου δινει αρκετα το προγραμμα τους και ετσι δε προκειται να το ξεπερασω. Εγω βεβαια εχω εντελως διαφορετικο θεμα με αυτους. Θεμα φορητοτητας στο οποιο νομιζουν οτι τους κοροιδευω, ναι ετσι ξεκινησα αλλα για καλη μ τυχη γυρισε και επεσε τηλεφωνο και απο τις 2 εταιριες (cosmote, wind) και τους ενημερσα φυσικα για μια προσφορα-επιδοτηση που μπορουν. Ακομα τιποτα...φυσικα και πηραν αλλα καθε κληση τους ηταν σαν αναπαντητη..νομιζα οτι παιζουν μαζι μου (σας καλεσαμε αλλα δεν απαντησατε-στυλ) τωρα, μετα απο αυτην την αντιμετωπιση σκεφτομαι πολυ σοβαρα να φυγω απο αυτους..Οπως εγω δεν τους γραφω καθε μηνα στο λογαριασμο ετσι και αυτοι θα επρεπε να κανουν... Κανε υπομονη και πιεσε τους. Μπορεις καθε μερα να περνεις και να τους κουραζεις? Να το κανεις... Γενικοτερα ομως και η apple ειναι μια εταιρια λιγο περιεργη με τις εγγυησεις της..

Link to comment
Share on other sites

Εγώ πάντως είμαι σίγουρος ότι η συσκευή δεν έφτασε καν στην Apple. Από την Apple έχω μέχρι στιγμής πολύ καλή εμπειρεία με το service τους (δεν ξέρω αν ισχύει και για άλλους αυτό).

Εκείνο που μου κάνει ιδιαίτερη εντύπωση πάντως είναι πως ξεγράφουν πάγια 100€/μήνα και χάνουν πελάτες (όχι μόνο εμένα φυσικά - ακολουθεί ο αδελφός μου με επίσης σημαντικό παγιο καθώς και γνωστοί και φίλοι) για μια συσκευή που οι ίδιοι κακομεταχειρίστηκαν και αρνούνται να επισκευάσουν.

Γι' αυτό που λες να τους ενοχλώ κάθε μέρα: προτιμώ με τη συμβουλή μου να προστατεύψω και άλλα υποψήφια θύματα και να χάσουν πελάτες, παρά να ξοδεύω τα χρήματά μου και το χρόνο μου και να τους πιέζω να φτιάξουν το τηλέφωνο. Στους χαλεπούς καιρούς που ζούμε νομίζω ότι τους πονάει περισσότερο. Αυτή είναι στην τελική και η δύναμη του καταναλωτή. Δεν είσαι σωστός; Δε θα με ξαναδείς πελάτη, ούτε εμένα ούτε και άλλους 10 ή 100 που μπορώ να επηρεάσω.

Link to comment
Share on other sites

Εχεις απολυτο δικιο.Και γω τωρα περιμενω μερικα τηλ απο τις λοιπες εταιριες κινητης τηλεφωνιας να δουμε τι θα γινει.Τους βαρεθηκα τους @%#^#^ !!
Link to comment
Share on other sites

εγω αγορασα συσκευη sony ericsson το σαβατο το μεσημερι. το βαζω για φορτιση και παω να το χρησιμοποιησω και δεν ακουγα τιποτα.

το μεγαφωνακι προφανως ηταν χαλασμενο.

σημερα πρωι το παω στο καταστημα και μου λενε να το παω στην ericsson.

παω στην ericsson και μολις ειδαν την αποδειξη μου λενε εμεις δεν το ανοιγουμε να το πατε λεει στο καταστημα vodafone που το πηρατε με το κουτι του και να σας το αλλαξουν.

ξαναπαω στο καταστημα και μου ειπαν οτι δεν γνωριζουν κανενα νομο που να λεει οτι πρεπει να το αλλαξουν και οτι θα το στειλουν σε δικο τους σερβις και θα το παρω σε 2 εβδομαδες.

Πολύ κακώς. Να πας και να τους πεις ότι για οποιοδήποτε πρόβλημα της συσκευής παρουσιαστεί μέσα σε επτά ημέρες από την αγορά της, οφείλουν να την αντικαταστήσουν με καινούρια. Απαίτησέ το.

Link to comment
Share on other sites

δεν το αλλαζουν. ειναι γραμμη απο vodafone. παιρνω τηλεφωνο στα κεντρικα απο εχτες και με κοροιδευουν οτι θα με παρει καποιος τηλεφωνο αργοτερα και κανεις δεν παιρνει. επισης οταν ξαναπαιρνω τηλεφωνο κανενας δεν γνωριζει την υποθεση και καθομαι και τα λεω απο την αρχη.
Link to comment
Share on other sites

Η Vodafone είναι ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ με τις εγγυήσεις. Ακόμα και να έχεις εγγύηση μπορεί να ψάξουν να βρουν κάποια γραντζουνιά από φυσιολογική χρήση ή να κάνουν οι ίδιοι (έχω στοιχεία γι' αυτό για όποιον θέλει) και να στο βγάλουν εκτός εγγύησης. Προσοχή και μακρυά.
Link to comment
Share on other sites

Η Vodafone είναι ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ με τις εγγυήσεις. Ακόμα και να έχεις εγγύηση μπορεί να ψάξουν να βρουν κάποια γραντζουνιά από φυσιολογική χρήση ή να κάνουν οι ίδιοι (έχω στοιχεία γι' αυτό για όποιον θέλει) και να στο βγάλουν εκτός εγγύησης. Προσοχή και μακρυά.

 

αυτο που λες το ακουσα και εγω. δεν αναφερα τιποτα ομως γιατι θελω να παρω στο χερι μου το τηλεφωνο και να συνεχισω με καταγγελια. με συμβουλεψαν να μην αφησω το κινητο να παει στο service.

Link to comment
Share on other sites

δεν παιζει αυτο που λετε με καμια.

εχω καταστημα βοντα και καθημερινα στελνουμε παρα πολλα κινητα για επισκευη στην αρβατο.

κανεις ποτε δεν ειχε προβλημα και τα επισκευσανα μια χαρα και αντικατασταση εκαναν, ολα τελεια.τωρα αν εχουν τυχει καποια περιστατικα περιεργα λογικο ειναι μεσα στα εκατομυρια που στελνουν καθημερινα ολα τα καταστηματα, αυτο δεν ειναι ο κανονας ομως.

συγκεκριμενα το iphone δεν εχει εγγυηση στην Ελλαδα για οποιον δεν το γνωριζει.

ουτε ειναι λυση να περνετε συνεχεια τηλεφωνα να τους σπασετε τα νευρα γιατι μονο τα νευρα την βονταφον δεν θα σπασετε αλλα των κακομοιρων υπαλληλων που δεν φταινε σε τιποτα.

Don't give up! :!:
Link to comment
Share on other sites

δεν παιζει αυτο που λετε με καμια.

εχω καταστημα βοντα και καθημερινα στελνουμε παρα πολλα κινητα για επισκευη στην αρβατο.

κανεις ποτε δεν ειχε προβλημα και τα επισκευσανα μια χαρα και αντικατασταση εκαναν, ολα τελεια.τωρα αν εχουν τυχει καποια περιστατικα περιεργα λογικο ειναι μεσα στα εκατομυρια που στελνουν καθημερινα ολα τα καταστηματα, αυτο δεν ειναι ο κανονας ομως.

συγκεκριμενα το iphone δεν εχει εγγυηση στην Ελλαδα για οποιον δεν το γνωριζει.

ουτε ειναι λυση να περνετε συνεχεια τηλεφωνα να τους σπασετε τα νευρα γιατι μονο τα νευρα την βονταφον δεν θα σπασετε αλλα των κακομοιρων υπαλληλων που δεν φταινε σε τιποτα.

 

Ο καθενας εδω μεσα λεει την εμπειρια του..αυτο δε σημαινει οτι η vodafone η καθε vodafone ειναι στο μεσο ορο της σαν εταιρια μαυρα χαλια...Ουτως η αλλως τω θεμα ποιοτητας εξυπηρετησης αρχικα δημιουργειται απο τα στελεχη της εταιριας και επειτα απο τους ιδιους τους υπαλληλους. Εαν δεν συνεννοουνται σωστα δεν φταιει κανενας αλλος εκτος απο τους ιδιους. Σιγουρα στα κεντρικα πηγαινουν αρκετες συσκευες καθημερινα , αλλα εμενα σαν καταναλωτη δεν μ λεει κατι αυτο...ναι να κανεις 5εργασιμες και 10 εργασιμες εαν ειναι σοβαρο, κανε και 1 μηνα βρε παιδι μου, αλλα μην με κοροιδευεις...Αυτα..

Link to comment
Share on other sites

εφοσον φιλε cavaradossi εχεις καταστημα vodafone για πες μου σε παρακαλω.

αν καποιος πελατης αγορασει μια συσκευη και την αλλη μερα ερθει και σου πει οτι η συσκευη εχει βλαβη ποια διαδικασια ακουλουθεις?

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά, από προσωπική εμπειρία, πολύ καλή δουλειά κάνει το ΚΕΠΚΑ (kepka) - Κέντρο Προστασίας Καταναλωτών σε αυτού του είδους τα θέματα (9 στους 10 καταγγέλοντες δικαιώνονται). Σκεφτείτε να γίνετε μέλη και να υποβάλετε επίσημα το παράπονο.
Ζητείται άτομο με πρόγραμμα cosmote gigamax unlimited για να του δίνω €10 τον μήνα για να αποκτήσω 1 extra sim στο συμβόλαιό του
Link to comment
Share on other sites

Παιδιά, από προσωπική εμπειρία, πολύ καλή δουλειά κάνει το ΚΕΠΚΑ (kepka) - Κέντρο Προστασίας Καταναλωτών σε αυτού του είδους τα θέματα (9 στους 10 καταγγέλοντες δικαιώνονται). Σκεφτείτε να γίνετε μέλη και να υποβάλετε επίσημα το παράπονο.

 

Το θεμα ειναι οτι δεν γινεται τιποτα.τους κανουν παρατηρησεις και στο φιναλε κριμα τα δεντρα που κοβονται για να τους στελνουν ενα ματσο χαρτια..εμεις τις συσκευες μας δεν τις πηραμε πισω οποτε ειναι χαμενος χρονος

 

Η Vodafone είναι ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ με τις εγγυήσεις. Ακόμα και να έχεις εγγύηση μπορεί να ψάξουν να βρουν κάποια γραντζουνιά από φυσιολογική χρήση ή να κάνουν οι ίδιοι (έχω στοιχεία γι' αυτό για όποιον θέλει) και να στο βγάλουν εκτός εγγύησης. Προσοχή και μακρυά.

 

Ετσι ακριβως οπως το λες...ειναι...σκεφτηκα οτι η μονη λυση ειναι μονο να τους πας δικαστικα ... και ισως μονο την δυναμη αυτη την εχει αυτο εδω το φορουμ δηλαδη να γινουν ομαδικες αγωγες προς την εταιρεια... μεμονομενα δεν θα πετυχουμε τιποτα

Edited by Petros the Great
Συνένωση συνεχόμενων μηνυμάτων. Χρησιμοποίησε την Πολλαπλή Παράθεση!
Link to comment
Share on other sites

Ετσι ακριβως οπως το λες...ειναι...σκεφτηκα οτι η μονη λυση ειναι μονο να τους πας δικαστικα ... και ισως μονο την δυναμη αυτη την εχει αυτο εδω το φορουμ δηλαδη να γινουν ομαδικες αγωγες προς την εταιρεια... μεμονομενα δεν θα πετυχουμε τιποτα

 

Ομαδική αγωγή (για την ακρίβεια συλλογική) δεν επιτρέπεται για τέτοια θέματα. Το να κάνεις αγωγή οικονομικά μάλλον δεν συμφέρει και τόσο, αν υπολογίσεις ότι η τελεσίδικη απόφαση θα βγεί μετά από αρκετά χρόνια. Και τα έξοδα δεν θα είναι και λίγα.

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

εφοσον φιλε cavaradossi εχεις καταστημα vodafone για πες μου σε παρακαλω.

αν καποιος πελατης αγορασει μια συσκευη και την αλλη μερα ερθει και σου πει οτι η συσκευη εχει βλαβη ποια διαδικασια ακουλουθεις?

 

προσωπικα μου εχει τυχει και κανω αντικατασταση συσκευης επιτοπου αν εχω το ιδιο η κανω παραγγελια και κει αναγκαστικα περιμενει καποιες μερες ο πελατης.και την προβληματικη την στελνω αρβατο

Don't give up! :!:
Link to comment
Share on other sites

Ο νόμος 3043/02 (άρθρο 3) ο οποίος τροποποιεί τον νόμο 2251/94 είναι σχετικός. ψάξτε τον και θα τα βρείτε όλα. Edited by mourtzman
Link to comment
Share on other sites

προσωπικα μου εχει τυχει και κανω αντικατασταση συσκευης επιτοπου αν εχω το ιδιο η κανω παραγγελια και κει αναγκαστικα περιμενει καποιες μερες ο πελατης.και την προβληματικη την στελνω αρβατο

αρα ειναι παραξενια του καταστηματος που δεν αλλαζει την συσκευη και οχι της vodafone.

Link to comment
Share on other sites

εννοειται πως δεν φταιει η βοντα. απλα επειδη το καταστημα ειναι franchise ο ιδιοκτητης δεν δινει αλλα λεφτα απο την τσεπη του επειδη εσενα η συσκευη σου βγηκε προβληματικη. σου λεει πηγαινε την στα σερβις και θα στην φτιαξουν. αν ομως κανεις μια καταγγελια στην βοντα για το συγκεκριμενο καταστημα θα τ ακουσουν και μετα αν δεν σου την αλλαξουν την συσκευη σφυρα μου.
Don't give up! :!:
Link to comment
Share on other sites

αποψε μλησα με καποια κυρια στην vodafone και μου ξεκοψε οτι η vodafone δεν προκειται να δεχτει οτι υπαρχει νομος οτι εντος 7 ημερων πρεπει να αλλαξει το τηλεφωνο.

επισης μου ειπε οτι το τηλεφωνο θα παει για επισκευη.

αυτο το πραγμα εγω δεν το δεχομαι για ενα τηλεφωνο που ειχα μολις 2 ωρες. ετσι λοιπον προχωρησα επισημα σε καταγγελια. επισης επικοινωνησα με την wind και δευτερα πρωι κανω φορητοτητα πισω στην wind.

Link to comment
Share on other sites

Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί πηγαίνετε τις συσκευές στο κατάστημα απ' όπου το αγοράσατε και όχι στην επίσημη αντιπροσωπεία.
Link to comment
Share on other sites

Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί πηγαίνετε τις συσκευές στο κατάστημα απ' όπου το αγοράσατε και όχι στην επίσημη αντιπροσωπεία.

 

οταν αγοραζεις κατι απο ενα καταστημα και ειναι προβληματικο δεν το πας στο σερβις. εγω ομως που το πηγα το σερβις δεν το δεχτηκε και μου ειπε να παω στο καταστημα που το αγορασα.

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά βοήθεια γιατί θα τρελαθώ. Είχα το jesus phone στο αμάξι και έπεσε νερό στα ηχεία. Τώρα ο ήχος δεν ακούγεται δυνατά, σχεδόν καθόλου. Αν το πάω στη vodafone θα μου το αλλάξουν; Το αγόρασα στις 28/08/2009.
Σημείωση: Η εικόνα που θα επιχειρήσετε να «ανεβάσετε» δεν θα πρέπει να είναι μεγαλύτερη από 420 x 150 pixels και δεν θα πρέπει να υπερβαίνει τα 16,3 KB.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...