Jump to content

giannhsmp

Members
  • Δημοσιεύσεις

    27
  • Εγγραφή

  • Αξιολογήσεις

    0%

About giannhsmp

  • Ημ. Γέννησης 25/03/1975

Κινητή τηλεφωνία

  • Δίκτυο κινητής
    Vodafone - Ελλάδα

giannhsmp's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Φήμη

  1. μια βοήθεια ακόμα.... πως κάνω εγκατάσταση στο καινούργιο firmware;;;;
  2. τίποτα φιλαράκι! έχω πείξει
  3. ευχαριστώ αλλά στο N78 πως γίνεται;το «multimedia πλήκτρο» πιο είναι;
  4. Δοκίμασα αλλα τίποτα. εχει hard reset ;
  5. Υπάρχει πρόβλημα !Εκανα εγκατάσταση του quick office σε NOKIA N78 και μετά από επανακίνηση το τηλέφωνο δεν ανοίγει. Δείχνει NOKIA μετά ασπρη οθόνη. Αν μπορεί να με βοηθήσει κάποιος.Ευχαριστώ.
  6. Καλησπέρα . τελικά πήρα το τηλέφωνο μέσα στις μέρες που μου είχαν πει ! Ζήτησα να μου δώσουν τους όρους εγγύησης της NOKIA και έλεγε στους όρους 7 μέρες ή 30 λεπτά ομιλίας να στο αντικαταστήσουν . Ευτυχώς ήθελε μόνο αναβάθμιση το δικό μου!
  7. Καλημέρα!μετά από επιλογή συσκευής έπειτα απο γενναιόδωρη επιδότηση συσκευής επέλεξα ενα NOKIA N78, το προμηθεύτηκα την περασμένη τρίτη οπου και το έβαλα σε φόρτιση να το ξεψαχνίσω την επομένη :) .Την τετάρτη έπειτα απο ελέγχους-δοκιμές ξεκίνησε να ΄΄ κολλάει ΄΄. τι απο εδώ τι απο εκεί δεν κατάφερα κάτι! το πάω στην vodafone για την εγγύησή αλλαγής συσκευής με μία ιδια του ίδιου τύπου. Μέχρι εδώ έχω την σιγουριά της vodafone που την μου έδωσε αυτή συσκευή. Η πρώτη έκπληξη δεν έχω το δικαίωμα αλλαγής συσκευής λόγο ότι έχω μιλήση 55 λεπτά σε 1 μέρα. Η δεύτερη έκπληξη το αφήνω εκεί και θα το πάρω όταν θα είναι έτοιμο, χρόνος άγνωστος με μικρότερη διάρκεια 10 εργάσιμες μέρες!!!(μου είπε εμπιστευτικά ο υπάλληλος μήνας και βλέπω !!!!!!) θα ήθελα την γνώμη σας-εμπειρία σας για αυτή την κατάσταση . Γιατί αν δεν μπορούν να υποστηρίζουν τις συσκευές τότε γιατί να πουλάνε ; Και αν η εταιρία τους δημιουργή προβλήματα γιατί συνεργάζονται ακόμα μαζί . Η wind δίνει εγγύηση επισκευής ο Gερμανός το ίδιο!!! Έχουν πέραση αρκετές μέρες μέχρι σήμερα χωρίς να έχω πίσω την συσκευή ,είχα και 3 μήνες δώρο δωρεαν χάρτες από nokia που έχει μειωθή χωρίς να τους έχω διαθέσιμους . Ευχαριστώ και ελπίζω να μην σας κούρασα.
  8. Αυτό δεν το περίμενες; τότε είναι η καλή ΄΄εταιρία!΄΄ που στόχο έχει εμάς !:X κάτι πάει να γίνει! διαβάστε εδώ . Άργησαν αρκετά!!! http://tech.pathfinder.gr/tech/577606.html
  9. Καλησπέρα! είμαι και εγώ θύμα αυτών που θέλουν να λέγονται εταιρία και όχι μαγαζάκι . Έχω μπλέξει σε ένα Γολγοθά τηλεφωνημάτων για το πότε θα ενεργοποιηθεί η σύνδεση μου, μιας και επέλεξα να κάνω αίτηση ενεργοποίησης σε αυτό το ''μαγαζάκι΄΄! Είμαι στην αναμονή εδώ και 3 μήνες χωρίς να γνωρίζω το πότε! Όλο σαχλές δικαιολογίες, λες και είμαστε αγράμματοι και βοσκοί! (ΓΙΔΙΑ)! ΚΑΙ Ο ΕΕΤΤ που είναι ; τόσες καταγγελίες διαβάζω έχουν γίνει ; μήπως θα πρέπει να γίνει κάτι για όλο αυτό που διαδραματίζεται ; φτάνει πια η κοροϊδία! . δεν είναι και τσάμπα να τους παρακαλάμε! 39.90 σαν ΚΑΡΠΟΥΖΙΑ θα κληθούμε να πληρώνουμε κάθε μήνα για ταχύτητες ΕΩΣ ... και χαμένες κλήσεις ! :X http://www.eett.gr/opencms/sites/EETT/CostumerInformation/QuestionCharge.html ΕΝΤΥΠΟ PDF ΜΕ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ ΑΠΟ ΕΕΤΤ (ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Ο ΕΕΤΤ;) http://www.eett.gr/opencms/sites/EETT/Publications/Informative_Documentation/
×
×
  • Create New...