amelidis Δημ. April 29, 2006 Κοινοποίηση Δημ. April 29, 2006 Porsche θυμιζει.. Αυτο ειναι γνωστο! Οπως επισης και τα μπροστινα του φωτα ειναι πολυ γνωριμα (λεγε με Ford Focus II) ;) Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
sakiss Δημ. May 2, 2006 Κοινοποίηση Δημ. May 2, 2006 Τest drive http://a332.g.akamai.net/f/332/936/12h/www.edmunds.com/media/roadtests/firstdrive/2006/ferrari.599.gtb.fiorano.f1/06.ferrari.599.gtb.fiorano.f1.red.f34.500.jpg -The 2007 Ferrari 599 GTB Fiorano will go down in history as one of the greatest Ferrari road cars ever -Another goal His set was to tune the intake and exhaust for resonant effect, but to reduce unwanted mechanical noise at the same time. Mission accomplished -The dampers contain a fluid which can change viscosity (from more watery to more syrupy) in the presence of an electric current, rather than relying on the single viscosity of oil. Four sensors mounted to each suspension control arm report individual wheel movements, which are processed in one millisecond (0.001 second). In turn, the processor sends an electronic charge to the dampers, which react in 10 milliseconds, or about four times quicker than a traditional oil-filled shock absorber. -With 90 percent of the engine's total 448 lb-ft of torque available at a mere 3,500 rpm, the 599's ability to light the specially designed Pirelli P Zero tires (305/35ZR20) ablaze is expected -The 599 GTB's F1-SuperFast transmission is able to shift gears in 100 milliseconds (0.1 second), compared to the 575M's 250 ms, or even the F430's 150 ms. To put this in perspective, current Formula 1 racecars shift in about 50 ms http://a332.g.akamai.net/f/332/936/12h/www.edmunds.com/media/roadtests/firstdrive/2006/ferrari.599.gtb.fiorano.f1/06.ferrari.599.gtb.fiorano.f1.silver.f34.500.jpg -Now, Ferrari has not only the quickest shifter, but the smoothest as well http://www.edmunds.com/insideline/do/Drives/FirstDrives/articleId=114909#2 Video Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
akis_k Δημ. May 3, 2006 Κοινοποίηση Δημ. May 3, 2006 Το Eos αποτελεί ένα πολλά υποσχόμενο CC. :) http://assets.in.gr/dgenesis/assets/content6/photo/big/dgEntity_47563.jpg Σε ένα περίπου μήνα η κατηγορία των CC θα δεχτεί στις τάξεις της ένα νέο, πολλά υποσχόμενο μοντέλο. Με όνομα που προέρχεται από την ελληνική μυθολογία και συγκεκριμένα από την Ηώ, θεά της αυγής, το Eos ελπίζει να "ανατείλει" για την VW ένα πιο δυναμικό αύριο. Το συγκεκριμένο όχημα βασίζεται στο πάτωμα του Golf V και φτάνει σε μήκος τα 4,4 μέτρα. Το φιλόξενο και προσεγμένο ποιοτικά εσωτερικό του εξασφαλίζει ικανοποιητικούς χώρους για τέσσερις επιβάτες, ενώ η γυάλινη οροφή που χρησιμοποιεί απαιτεί μόλις 25 δευτερόλεπτα για την αναδίπλωσή της. http://assets.in.gr/dgenesis/assets/content6/photo/big/dgEntity_47564.jpg Σε κάθε περίπτωση το επίπεδο εξοπλισμού είναι πλήρες και περιλαμβάνει τέσσερις αερόσακους, ESP, κλιματισμό, ράδιο-CD και ζάντες αλουμινίου 16 ιντσών. Ειδικά για τις εκδόσεις των δύο λίτρων, θα φέρουν επιπλέον δερμάτινο τιμόνι και επιλογέα, καθώς και σπορ καθίσματα οδηγού-συνοδηγού. Τέλος, η έκδοση των 3,2 λίτρων θα εξοπλίζεται, πέραν αυτών, με τροχούς 17 ιντσών, διακοσμητικά χρωμίου στο εσωτερικό και διζωνικό κλιματισμό. http://assets.in.gr/dgenesis/assets/content6/photo/big/dgEntity_47565.jpg Οι τιμές του Eos ξεκινούν από τα 25.970 ευρώ, για την έκδοση 1.6 με το γνωστό FSI κινητήρα των 115 ίππων και συνεχίζουν στα 31.050 ευρώ για το δίλιτρο σύνολο των 150 ίππων. Ο ίδιος κινητήρας διατίθεται και στην υπερτροφοδοτούμενη, TFSI εκδοχή του, στο ποσό των 35.970 ευρώ, ενώ στην κορυφή της γκάμας βρίσκεται η εξακύλινδρη έκδοση των 3.2 λίτρων και 250 ίππων, με κόστος κτήσης 43.840 ευρώ. Η τελευταία φέρει αποκλειστικά το σειριακό κιβώτιο DSG, το οποίο διατίθεται προαιρετικά και στο 2.0 TFSI. Τα συγκεκριμένα δεν είναι άμεσα διαθέσιμα αλλά θα αρχίσουν τις παραδόσεις τους προς το τέλος του χρόνου. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
SlRator Δημ. May 4, 2006 Κοινοποίηση Δημ. May 4, 2006 poli omorfi i ferrari nipos xeroume timoula lol Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
sakiss Δημ. May 5, 2006 Κοινοποίηση Δημ. May 5, 2006 poli omorfi i ferrari nipos xeroume timoula lol 213.500 Euro στη Γερμανία....δηλαδή κοστίζει τα μισά σχεδόν απο μία Carrera Gt/Slr και προσφέρει ισάξιες και ίσως καλύτερες επιδόσεις. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
eNeRGy Δημ. May 5, 2006 Κοινοποίηση Δημ. May 5, 2006 213.500 Euro στη Γερμανία....δηλαδή κοστίζει τα μισά σχεδόν απο μία Carrera Gt/Slr και προσφέρει ισάξιες και ίσως καλύτερες επιδόσεις. kala gia tin slr de sizitame... enoeite... alla gia tin carrera GT kapou tha sou ksefige oti sinagonizete (kai se merikes pistes kseperna) tin enzo etsi...? poso mallon mia "psoro" 599... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
eNeRGy Δημ. May 5, 2006 Κοινοποίηση Δημ. May 5, 2006 A! i epomeni SLR tha vgei me to onoma tis McLaren kai oxi Mercedes giati iparxei provlima prestige... polla ta fraga gia mia "psoroMercedes" legan oi "ligoi"... kai sto kato kato apo to ergostasio tis McLaren vgenei kai afti... itan tragiko lathos pou to mono pou koitaksan itan na proothisoun to onoma tis Mercedes (kai kala iperoxi) kai oxi to oxima afto katheafto oste na minei enas thrilos "light" meta tin F1... opos i BMW de katafere na mpei sta xorafia tis aston martin, mazerati, jaguar me to (apotiximeno) Z8, etsi kai i Mercedes de mporei na mpei sta xorafia ton ferrari, lamborghini, kai loipon... einai san i peugeot na ftiaksei spor coupe me 200.000euro... oso kalo kai na 'nai... tha einai OFF! Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
sakiss Δημ. May 6, 2006 Κοινοποίηση Δημ. May 6, 2006 http://www.supercars.net/pitlane/pics/2411894b.jpg http://www.supercars.net/pitlane/pics/2411894a.jpg http://www.supercars.net/pitlane/pics/2411894c.jpg http://www.supercars.net/pitlane/pics/2411894d.jpg Maranello, May 4th 2006 - The superstar Paul Newman arrived today in Maranello to Ferrari's headquarters, on his way to San Marcello Pistoiese, where the first Italian camp for children with serious disease has been created with his backing for the Dynamo Foundation. Paul Newman, who has been devoting himself with great care to children affected by severe health problems since 1988, was welcomed by Ferrari General Manager Jean Todt, who showed him the Ferrari plant. At the historic Fiorano track, the worldwide known American actor, a long-term driver and great fan of cars and races, drove the new Ferrari 599 GTB Fiorano. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
akis_k Δημ. May 8, 2006 Κοινοποίηση Δημ. May 8, 2006 Η νέα "αγαπημένη" των θρυλικού πράκτορα ακούει στο όνομα DBS και, αντικειμενικά, πρόκειται για ένα από τα δυναμικότερα οχήματα που έχει χρησιμοποιήσει στην καριέρα του. http://assets.in.gr/dgenesis/assets/content6/photo/big/dgEntity_47588.jpg Extra Photo: Photo 1 - Photo 2 - Photo 3 - Photo 4 - Photo 5. Οπως ακριβώς θα άρμοζε σε ένα διάσημο μυστικό πράκτορα, οι πληροφορίες γύρω από το αυτοκίνητο που πρόκειται να οδηγήσει στο τέλος της χρονιάς, στις κινηματογραφικές αίθουσες, παραμένουν απόρρητες. Σχετικές φωτογραφίες, ωστόσο, διέρρευσαν ήδη στα χέρια των "κακών", οι οποίοι έχουν κάθε λόγο να ανησυχούν από την εμφάνιση και το χαρακτήρα της νέας Aston Martin DBS. Η αγγλική εταιρία είναι γνωστή για τη φινέτσα και την καλαισθησία που τη διακρίνει, στην προκειμένη όμως περίπτωση έχει προσθέσει στη νέα της πρόταση και μεγάλες δόσεις δυναμισμού. Ο ίδιος ο σχεδιαστής της, Marec Reichman, χαρακτήρισε τη DBS ως το συνδετικό κρίκο μεταξύ της πολυτελούς DB9 και της αγωνιστικής DBR9. Οσο για τον Dr Ulrich Bez, πρόεδρο της εταιρίας δηλώνει περήφανος και ικανοποιημένος από το αποτέλεσμα και, βεβαίως, από την αγαστή και μακρόχρονη συνεργασία της Aston Martin με τη... βρετανική υπηρεσία πληροφοριών. Για την ιστορία η σχέση του θρυλικού πράκτορα με την Aston Martin ξεκίνησε το 1964, στην ταινία "Goldfinger". Εκεί ο Σον Κόνερι, στο ρόλο του 007, κατατρόπωσε τους κακούς με τη βοήθεια μίας εντυπωσιακής DB5, εξοπλισμένης με εκτινασσόμενα καθίσματα και ρουκέτες. Το εσωτερικό της είναι άκρως εντυπωσιακό και, βεβαίως, προικισμένο με όλα όσα μπορεί να χρειαστεί ένας σύγχρονος μυστικός πράκτορας. http://assets.in.gr/dgenesis/assets/content6/photo/big/dgEntity_47589.jpg Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
sakiss Δημ. May 8, 2006 Κοινοποίηση Δημ. May 8, 2006 http://motorsportblog.it/uploads/f430cs.jpg Ferrari F430 Challenge Ferrari F430 Challenge Ferrari F430 Challenge Ferrari F430 Challenge Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
sakiss Δημ. May 8, 2006 Κοινοποίηση Δημ. May 8, 2006 Fiat Stilo ps http://homepage.uvt.nl/~s924354/AutoScoops/Scoops/Fiat%20Stilo%203.jpg Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
akis_k Δημ. May 8, 2006 Κοινοποίηση Δημ. May 8, 2006 Καλά δίνει ρέστα η Fiat φέτος :p. Μία με το Punto και μετά με το Stilo :) . Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
akis_k Δημ. May 8, 2006 Κοινοποίηση Δημ. May 8, 2006 http://www.worldcarfans.com/news/2060428.009/2060428.009.mini6L.jpg :) Extra Photo: Photo 1 - Photo 2 - Photo 3 - Photo 4. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
airb Δημ. May 8, 2006 Κοινοποίηση Δημ. May 8, 2006 Καλά το stilo το έκαναν φοβερό , μοιάζει με maserati ! Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
akis_k Δημ. May 8, 2006 Κοινοποίηση Δημ. May 8, 2006 http://www.worldcarfans.com/photos/3060508.002/1043big.jpg http://www.worldcarfans.com/photos/3060508.002/1044.jpg Extra Photo: :) Photo 01 - Photo 02 - Photo 03 - Photo 04 - Photo 05 - Photo 06 - Photo 07. Photo 08 - Photo 09 - Photo 10 - Photo 11 - Photo 12 - Photo 13. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
bel Δημ. May 9, 2006 Κοινοποίηση Δημ. May 9, 2006 Fiat Stilo ps http://homepage.uvt.nl/~s924354/AutoScoops/Scoops/Fiat%20Stilo%203.jpg Aκόμα πιο όμορφο πιστεύω στη παρακάτω φωτογραφία.:) http://hvtm.totalcar.hu/car/m/fiat/365071.jpg Ελπίζω μόνο να μην παίζει κάνα photoshop και δούμε κάνα άσχετο στο τέλος.:shifty: Παράθεση http://img404.imageshack.us/img404/9686/bestiolnv6nd7.gif Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
amelidis Δημ. May 9, 2006 Κοινοποίηση Δημ. May 9, 2006 Photoshop πρεπει να ειναι... Εγω παντως βλεπω ενα Astra GTC με την μουρη του Grande Punto! Οχι οτι με χαλασε αλλα δεν με τρελανε Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
stilskin Δημ. May 9, 2006 Κοινοποίηση Δημ. May 9, 2006 Ωραίο φαίνεται αλλα πιο πολυ για φωτομάγαζο μου φέρνει. Παράθεση http://briefcase.pathfinder.gr/download/534985 Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
sakiss Δημ. May 9, 2006 Κοινοποίηση Δημ. May 9, 2006 Πρώτο σε πωλήσεις στην Ευρώπη απο τον Ιανουάριο...Στο βρετανικό Car magazine το ανακύρηξαν καλύτερο Super Mini σε συγκριτικό με 17 άλλα μικρά...& must have αυτοκίνητο του σήμερα....και αυτό παρότι συνέκριναν τον 1.4 77hp με τα Clio 1.4 16v 97ps ή Yaris 1.3 16v 90ps...φανταστείτε τι θα γινόταν σε συγκριτικό με την σωστή έκδοση την 1.4 16v 95hp...που έχει και χαμηλότερη κατανάλωση.. Στη δεύτερη θέση το super mini of the year για το περιοδικό Suzuki Swift...και μετά ακολουθούν Renault Clio etc..... Ο νέος 1.4 95hp Starjet καταναλώνει λιγότερο απο τον παλιό 1.2Fire...Η γκάμα του Punto θα συμπηρωθεί με τους παρακάτω κινητήρες. Σπορ έκδοση Abarth με τον 1.6turbo με τουλάχιστον 200 ίππους(paris 2006), μετά θα ακολουθήσουν και οι fire turbo 1.4.(120hp και 150hp) http://www.4troxoi.gr/index.php?cat_id=189&page_id=3794 http://85.116.32.206/mesimages/163552/punto.jpg Υ.Γ....H φωτογραφια του Stilo σαφώς και ειναι photoshop....ps έγραψα άλλωστε.;) Ολα τα ps καθώς και spy photos του αντικαταστάτη του Stilo στο παρακάτω link http://planetefiat.free.fr/forum/viewtopic.php?t=10&postdays=0&postorder=asc&start=15&sid=ae9e1510afab95491b934c00876bc25e Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
sakiss Δημ. May 9, 2006 Κοινοποίηση Δημ. May 9, 2006 1) http://driving.timesonline.co.uk/article/0,,12929-2166904,00.html http://www.channel4.com/4car/media/F/ferrari/599/03-large/06-599-fside-st.jpg 2) http://www.channel4.com/4car/road-tests/F/ferrari/599gtb-06/index.html Verdict Here's the ultimate front-engined supercar, a car that makes a Mercedes SLR McLaren feel aloof and clumsy. Quicker than an F40 yet a hundredth as frightening, the 599 GTB is a towering achievement,a new benchmark and the fastest-accelerating car we have ever driven on the road The 599 GTB never gets flustered, it just devours the road and sucks its driver into the experience. Marvellous. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
sakiss Δημ. May 10, 2006 Κοινοποίηση Δημ. May 10, 2006 H vw θέλει να πουλήσει την Seat στην Fiat http://www.hispanidad.com/noticia.aspx?ID=11978 Μετάφραση από το babelfish Volkswagen wants to sell SEAT to FIAT In the absolute secret, the people in charge of AUDI, commanded by Martin Winterkorn, estimate to the Italians. Before retiring, Ferdinard Piëch has insisted on fitting accounts with Spain. To the Council of Monitoring of VW, the ERE of SEAT seems to him insufficient. While, the renewed president, Bernd Pischetsrieder, already have given the approval to the substitution of SEAT by SKODA like manufacturer of tourism of the Group: the German multinational insists on its system to debilitate to SEAT at the cost of investing in the mark, which sentences to him to the permanent agony of the red numbers The past month of January, the maximum person in charge of AUDI (sub-group of the Volkswagen multinational in that Integra the Spanish company/signature empelados SEAT and their 14,000) declared to the specialized magazine Automobilwoche that entered within its plans neither the sale nor the closing of SEAT: "we will not sell it" assured, to the time that rejected the option of the closing like absurd: "To close a mark as this one would not have sense from the economic point of view". That yes, its explanations about the alternatives to a company to which it was forced (we spoke of January of the present year) to a file of group regulation that would affect 1,400 employees, the 10 percent of the group, total, in spite of the subventions received by the Spanish Government and from the accumulated fiscal credit, they were much more vague: "We will present what we will do with SEAT when we have all the details. We are working in diverse plans so that SEAT is successful in the future ". Nevertheless, when the journalist inquired of what plans she spoke, Winterkorn returned to remember the old fable of a SEAT turned center of design or constructor of sport: "the strategy of which SEAT constructs sport vehicles is definitively correct". The only problem is that of the 14,000 employees of the factory of Martorell (calculates that that supposes more than 3,000 indirect uses in the auxiliary industry) it would be enough whereupon remained 500, maximum 1,000, after a reconversion of this openwork. In any case, of January to May the things have changed much. Now Winterkorn negotiates with the Italians of FIAT that remains with SEAT. The Germanic multinational already knows clearly that his manufacturer of tourism is the Skoda Czech, where the wages are inferior to the Spaniards and the quality of very similar manufacture. But as the method to reduce SEAT to manufacturer of sport cars or center of design is very slow, and it causes confrontations with the Spanish Government, the best thing is to decide on the sale. This way, nobody will be able to throw to him in face to VW that have profited with the subventions of the Spanish Government and the independent communities of Catalonia and Navarre (another great problem) Thus, also, the president of VW, Bernd Pischetsrieder, will be able to say that he did not lie when he promised to the minister of Industry, Jose Montilla, who would not close SEAT. He does not close it: he sells it. However, the true enemy of SEAT is not the president of the Committee of Direction, but Ferdinand Piëch, who representing to the first deprived shareholder of VW. Its antagonism towards SEAT towards Spain comes from the times of Lopez de Arriortúa, the man whom, according to the feeling of Piëch, it placed to him in the precipice when facing to him the North Americans of General Motors. Finally, Pischetsrieder has been able to get rid of Piëch, that has fixed date of retirement, but this one is arranged to die killing. Killing SEAT, without going more far. In the meantime, the German multinational continues without investing in mark SEAT, specially continues without opening markets to him. That means that the Catalan factory is the condemned to continue in number red and to confront a slow agony that offers to Volkswagen the best argument to continue tightening the nuts. It is clear that the fastest way to get rid of the "problem" is to sell it to it to the Italian factory FIAT, indeed, the mark with which SEAT was bound historically. While, the Government Zapatero neither knows nor answers. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
venividivici Δημ. May 11, 2006 Κοινοποίηση Δημ. May 11, 2006 τι λετε ρε παιδια τωρα πρωτη φορα ακουω οτι παιζει να πουληθει η seat στην fiat.ειναι εγκυρο αυτο? Παράθεση Ενοικιαζομενα δωμάτια και διαμερίσματα στην παραλία των Μυλων Αργολιδος δέκα λεπτά απο το Ναύπλιο σε προσιτές τιμές. Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
akis_k Δημ. May 11, 2006 Κοινοποίηση Δημ. May 11, 2006 Είναι γεγονός ότι η συγκεκριμένη πρόταση εμφανίστηκε σαν κεραυνός εν αιθρία, καθώς δεν μεσολαβεί κάποια ιδιαίτερη εκδήλωση ή έκθεση που θα δικαιολογούσε ένα τέτοιο πρωτότυπο. Όπως όμως και να έχει, το "ξάφνιασμα" ήταν ευχάριστο, καθώς η BMW αποφάσισε να αναβιώσει ένα μοντέλο-θρύλο στην πολύχρονη ιστορία της. Το Mille Miglia 2006 δανείζεται σχεδιαστικά αρκετά από τα στοιχεία της μεσοπολεμικής 328, διατηρώντας ωστόσο εμφανή τη σημερινή "άποψη" και την ταυτότητα της βαυαρικής εταιρίας. Το εν λόγω πρωτότυπο βασίζεται επάνω στο πάτωμα και τις αναρτήσεις της Z4M, οι οποίες μάλιστα έχουν δεχτεί ιδιαίτερες φροντίδες για την περίσταση. Το αμάξωμα είναι μεγαλύτερο κατά 23 εκατοστά ενώ, με στόχο τη μείωση του βάρους, χρησιμοποιεί αντί του συμβατικού πλαισίου ένα ελαφρύ χωροδικτύωμα από αλουμίνιο. Εξωτερικά το αυτοκίνητο καλύπτεται σχεδόν εξολοκλήρου από πάνελ ανθρακονήματος, βαμμένα στο κλασικό, ασημί χρώμα των γερμανικών ομάδων της εποχής. Το μελετημένο αεροδυναμικά αμάξωμα δεν προκαλεί μόνο θαυμασμό αλλά φροντίζει και περιορίζει την οπισθέλκουσα σε πολύ χαμηλά επίπεδα, βελτιώνοντας έτσι την οδική συμπεριφορά στις υψηλές ταχύτητες. Για την είσοδο μάλιστα στο αυτοκίνητο δεν χρησιμοποιούνται πόρτες αλλά ανοίγει ολόκληρη η οροφή, εν είδει καλύπτρας, αποκαλύπτοντας ένα λιτό, αυστηρά διθέσιο εσωτερικό. Κάτω από το καπό κρύβεται ο γνωστός εξακύλινδρος σε σειρά κινητήρας που κινεί τις Μ3 και Ζ3Μ. Η απόδοσή του έχει διατηρηθεί στους 343 ίππους, έχει δεχτεί όμως ειδικές επεμβάσεις στο σύστημα εισαγωγής και εξαγωγής, ώστε το ηχητικό αποτέλεσμα να παραπέμπει άμεσα σε ένα αγωνιστικό σύνολο, ανεξαρτήτως των στροφών λειτουργίας. http://assets.in.gr/dgenesis/assets/content6/photo/big/dgEntity_47641.jpg Extra Photo: Photo 1 - Photo 2 - Photo 3 - Photo 4 - Photo 5 - Photo 6 - Photo 7 - Photo 8 - Photo 9 - Photo 10. Για την ιστορία η BMW 328 -όπου αποτέλεσε και την αρχική ιδέα για την Mille Miglia 2006- ήταν ένα από τα σημαντικότερα αγωνιστικά αυτοκίνητα που κατασκεύασε ποτέ η BMW. Οι πρώτες 328 κατασκευάστηκαν το 1946 και από τότε, έως και το 1940, κέρδισαν σχεδόν σε οποιονδήποτε αγώνα συμμετείχαν. Οι επιτυχίες τους μάλιστα συνεχίστηκαν και μετά τον πόλεμο, έως το 1950. Ιδιαίτερα σημαντική στιγμή στάθηκε η νίκη στο Mille Miglia -εξ ου και η ονομασία- του 1940, όπου η νικήτρια 328 σημείωσε 166,7 χλμ./ώρα μέση ωριαία ταχύτητα, την υψηλότερη που καταγράφηκε ποτέ στο συγκεκριμένο αγώνα. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
amelidis Δημ. May 12, 2006 Κοινοποίηση Δημ. May 12, 2006 "Κινητήρας της χρονιάς" ο V10 της BMW Για μία ακόμα φορά η BMW "σάρωσε" τα βραβεία, αφού πέραν του "International engine of the year 2006" κατέκτησε την πρώτη θέση σε τέσσερις ακόμα κατηγορίες http://www.in.gr/auto/news/article.asp?lngEntityID=47635 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
popolaros Δημ. May 12, 2006 Κοινοποίηση Δημ. May 12, 2006 "Κινητήρας της χρονιάς" ο V10 της BMW http://www.in.gr/auto/news/article.asp?lngEntityID=47635 :yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo: Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.