Jump to content

Αυτοκινητιστικά Νέα / Δοκιμές / Συγκριτικά


pininfarina
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

ego milao gia to kainourgio to 500araki!na sas kano mia erotisi:to c2 to theoreitai augoeides???!!auto re paidia einai xalia ti na leme tora!mou fainetai pos tha p[aro to palio to 500araki kai tha tou valo ton kinhthra tou kainourgiou pio omorfo tha einai :)

ALWAYS FEAR OF A GOOD SNIPER, UNLESS YOU ENCOUNTER HIM FROM BEHIND

(CS RULES)

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 4,9χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

To palio einai alliws! (to protimo, opos kai ola ta metallagmena opos beatle, mustang, mini, klp). Pantws, ta kainourgia citroen ta 8ewrw pio augoeides kai apo to ford ka pou 8ewrw panasximo. To C2 isws oxi toso. To 500araki htan aneka8en stroggilo, opos kai to beatle gia paradeigma. To na mhn exei paromio sxhma me to palio....tote as to poun kati allo kai oxi apogono tou paliou.
Link to comment
Share on other sites

den ksero pantos ego den tha to agoraza mou fainetai eleina asxhmo!file nhp mporeis na anafereis tis times twn autokinhtwn pou skeftesai na fereis apo germania.

ALWAYS FEAR OF A GOOD SNIPER, UNLESS YOU ENCOUNTER HIM FROM BEHIND

(CS RULES)

Link to comment
Share on other sites

Ta ama3ia skeftome se 1.5 xrono na ta ferw otan 8a epistrepsw diladi apo spoudes. An 8es psa3e sto http://www.mobile.de

To S4 einai giro sta 15,000 euro tou 98 me 300+ aloga (paradeigma)...alla ekei keimenonte...kai se 1.5 xrono pes na einai sta 14,000.

To s2000 einai sta 22000euro....ara se 1.5 xrono pes sta 20000.

M3 tou 95 me ta 286ps einai peripou 12,000....alla auth pou 8elw me ta 321ps pes 16000 tou 96-97.

To 350z einai ligo akribh me 30,000, alla se 1.5 xrono 8a exei pesei katw apo ta 25000.

H porsche boxter h 2.5L peripou 20,000

Isws omos kai kamia ferrari 308 GTS me 22000, h 328 GTS me 30,000, kai h 348 me 32000.

Pantws ama3i skeftome katw apo 23000 pes....alla isws kai ligaki parapanw.

Link to comment
Share on other sites

Αρχικό Μήνυμα από το μέλος nhp1023 (13 Φεβ. 2004 , 10:06)

 

A...pote anamenete auto se paragogh?

 

2005 me onoma pithano trepiuno :)

http://www.thedeltaproject.eu/img/logo_detect.png
Link to comment
Share on other sites

http://www.autopress.gr/nmodels/newafixi/1311.jpg

Το πρωτότυπο Wind, ένα ελκυστικό roadster, που "κρύβει" ένα τρίτο κάθισμα, θα παρουσιάσει στην Έκθεση της Γενεύης η Renault. Πρόκειται για μία σχεδιαστική μελέτη, η οποία ωστόσο, θεωρείται και ως η εκδήλωση έμπρακτου ενδιαφέροντος από τη γαλλική εταιρεία για μελλοντική δραστηριοποίηση σε μία από τις ελάχιστες κατηγορίες της αγοράς, από την οποία απουσιάζει.

 

Το Wind έχει βασιστεί στη νέα πλατφόρμα, που σχεδιάστηκε για το Renault Clio του 2005 και το Nissan Micra. Ο εξωτερικός σχεδιασμός του πρωτότυπου είναι λιτός, όμως οι γραμμές του συνδυάζονται με τέτοιο τρόπο, ώστε να συνθέτουν ένα δυναμικό αμάξωμα. Από τα στοιχεία που ξεχωρίζουν είναι τα νέα φωτιστικά σώματα και οι ζάντες αλουμινίου των 19΄΄.

http://www.autopress.gr/nmodels/newafixi/1313.jpg

Το εσωτερικό, με τις μαλακές επιφάνειες, καλυμμένες κυρίως από δέρμα, προκαλεί τους επιβάτες να το αγγίξουν. Το κάθισμα του οδηγού δεν μετακινείται, αλλά η ιδανική θέση οδήγησης επιτυγχάνεται με τις κατάλληλες μετακινήσεις του τιμονιού και των πεντάλ. Το στροφόμετρο και το ταχύμετρο συνδυάζονται σε ένα όργανο. Η ταχύτητα εμφανίζεται αναλογικά, με την κλασσική μετακίνηση της βελόνας, ενώ οι στροφές εμφανίζονται ψηφιακά με το φωτισμό του ανάλογου τμήματος, περιμετρικά του ταχύμετρου.

 

Το Renault Wind έχει διάταξη καθισμάτων 2+1. Το τρίτο κάθισμα εμφανίζεται στο πίσω μέρος της καμπίνας όταν "ξεκλειδώσει" και μετακινηθεί το τμήμα που ενώνει τις πλάτες των δύο καθισμάτων, το οποίο είναι κατασκευασμένο από ανθρακονήματα και καλύπτεται από αφρό και δέρμα.

 

Η τροφοδοσία του πρωτότυπου roadster της γαλλικής αυτοκινητοβιομηχανίας γίνεται από ένα δίλιτρο 16V κινητήρα, ο οποίος αποδίδει 136 ίππους και παράγει μέγιστη ροπή 191 Nm. Αυτός συνδυάζεται από ένα εξελιγμένο εξατάχυτο κιβώτιο, με τις εναλλαγές των σχέσεων να γίνονται από κουμπιά στο τιμόνι.

http://www.autopress.gr/nmodels/newafixi/1312.jpg

Σχόλιο δικό μου. Αρκετά όμορφο. :)

Link to comment
Share on other sites

Αρχικό Μήνυμα από το μέλος VIDEOMIX (13 Φεβ. 2004 , 19:04)

 

Το πρωτότυπο Wind, ένα ελκυστικό roadster, που "κρύβει" ένα τρίτο κάθισμα, θα παρουσιάσει στην Έκθεση της Γενεύης η Renault. Πρόκειται για μία σχεδιαστική μελέτη, η οποία ωστόσο, θεωρείται και ως η εκδήλωση έμπρακτου ενδιαφέροντος από τη γαλλική εταιρεία για μελλοντική δραστηριοποίηση σε μία από τις ελάχιστες κατηγορίες της αγοράς, από την οποία απουσιάζει.

 

Το Wind έχει βασιστεί στη νέα πλατφόρμα, που σχεδιάστηκε για το Renault Clio του 2005 και το Nissan Micra. Ο εξωτερικός σχεδιασμός του πρωτότυπου είναι λιτός, όμως οι γραμμές του συνδυάζονται με τέτοιο τρόπο, ώστε να συνθέτουν ένα δυναμικό αμάξωμα. Από τα στοιχεία που ξεχωρίζουν είναι τα νέα φωτιστικά σώματα και οι ζάντες αλουμινίου των 19΄΄.

 

Το εσωτερικό, με τις μαλακές επιφάνειες, καλυμμένες κυρίως από δέρμα, προκαλεί τους επιβάτες να το αγγίξουν. Το κάθισμα του οδηγού δεν μετακινείται, αλλά η ιδανική θέση οδήγησης επιτυγχάνεται με τις κατάλληλες μετακινήσεις του τιμονιού και των πεντάλ. Το στροφόμετρο και το ταχύμετρο συνδυάζονται σε ένα όργανο. Η ταχύτητα εμφανίζεται αναλογικά, με την κλασσική μετακίνηση της βελόνας, ενώ οι στροφές εμφανίζονται ψηφιακά με το φωτισμό του ανάλογου τμήματος, περιμετρικά του ταχύμετρου.

 

Το Renault Wind έχει διάταξη καθισμάτων 2+1. Το τρίτο κάθισμα εμφανίζεται στο πίσω μέρος της καμπίνας όταν "ξεκλειδώσει" και μετακινηθεί το τμήμα που ενώνει τις πλάτες των δύο καθισμάτων, το οποίο είναι κατασκευασμένο από ανθρακονήματα και καλύπτεται από αφρό και δέρμα.

 

Η τροφοδοσία του πρωτότυπου roadster της γαλλικής αυτοκινητοβιομηχανίας γίνεται από ένα δίλιτρο 16V κινητήρα, ο οποίος αποδίδει 136 ίππους και παράγει μέγιστη ροπή 191 Nm. Αυτός συνδυάζεται από ένα εξελιγμένο εξατάχυτο κιβώτιο, με τις εναλλαγές των σχέσεων να γίνονται από κουμπιά στο τιμόνι.

Σχόλιο δικό μου. Αρκετά όμορφο. :)

 

καλα αυτο δεν το ειχε παρουσιασει ο pininfarina πριν 2 μερες καλη η ενημερωση αλλα οχι και τα ιδια πραγματα

Link to comment
Share on other sites

Mercedes SLK AMG

http://www.omniauto.it/files/mbslk_001.jpg

http://www.omniauto.it/files/mbslk_002.jpg

http://www.omniauto.it/files/691966a2004f287.jpg

http://www.omniauto.it/files/kom.jpg

nati kai i grigori ekdosi tis amg pou einai katapliktiki kai thimizei ligo sl .ta 360 aloga me tin voitheia tis amg tin kanoun na peta. Episis anakoinothikan oi times olon ton neon slk stin italia stis paratheto:

SLK 200 KOMPRESSOR

37.200 euro

SLK 350 V6

45.960 euro

SLK 55 AMG V8

67.260 euro

einai poli kales alla fisika etsi einai stin italia stin ellada as perimenoume arketa parapano :)

_____________________________________________________

alles photos :

photo1. photo2. photo3. photo4,

http://www.thedeltaproject.eu/img/logo_detect.png
Link to comment
Share on other sites

Ποπο...καταπληκτική!!!!!!!

 

Μπράβο τους(!?).

 

Ένας δυνατός ανταγονηστής για την Ζ4!

http://www.peugeot-avenue.com/design/home/images/commun/visu_concept-car.jpgPoWeR DeSigN
Link to comment
Share on other sites

Αρχικό Μήνυμα από το μέλος pininfarina (14 Φεβ. 2004 , 11:25)

 

Mercedes SLK AMG

nati kai i grigori ekdosi tis amg pou einai katapliktiki kai thimizei ligo sl .ta 360 aloga me tin voitheia tis amg tin kanoun na peta. Episis anakoinothikan oi times olon ton neon slk stin italia stis paratheto:

SLK 200 KOMPRESSOR

37.200 euro

SLK 350 V6

45.960 euro

SLK 55 AMG V8

67.260 euro

einai poli kales alla fisika etsi einai stin italia stin ellada as perimenoume arketa parapano :)

_____________________________________________________

 

popo ti amaksi einai auto!!!germanikh iperoxi paides kai as to amfisviteite oso thelete :p pira mia xara molis eida tis times :D alla meta ksenerosa poli otan diavasa pos einai gia tin italia :wacko: :cry: !pantos den nomizo pos tha einai poli ipsiloteres edo e??

ALWAYS FEAR OF A GOOD SNIPER, UNLESS YOU ENCOUNTER HIM FROM BEHIND

(CS RULES)

Link to comment
Share on other sites

Αρχικό Μήνυμα από το μέλος kollimenos (14 Φεβ. 2004 , 13:25)

 

Ποπο...καταπληκτική!!!!!!!

 

Μπράβο τους(!?).

 

Ένας δυνατός ανταγονηστής για την Ζ4!

 

den ksero alla den mou paei i kardia na sigkrino auto to koukli me tin z4!allo aera empneei i mia kai allo i alli!

ALWAYS FEAR OF A GOOD SNIPER, UNLESS YOU ENCOUNTER HIM FROM BEHIND

(CS RULES)

Link to comment
Share on other sites

Link to comment
Share on other sites

http://www.thedeltaproject.eu/img/logo_detect.png
Link to comment
Share on other sites

klassiki sxediash vw...to kapo mprosta mou 8ymizei 307 kai Mazda 3 pou einai kapws fouskwmeno kai to pisw para8yro mou fernei ligo se kalos...8a mporousan kai kalytera pisteuw :)
Link to comment
Share on other sites

omorfouli eiani to atimo alla fovamai tin timh tou!kamia pliroforia sxetikh iparxei!e ti le re pinin an den einai tetraporto den exei epitixia i 360 giati exei????!!!:p

ALWAYS FEAR OF A GOOD SNIPER, UNLESS YOU ENCOUNTER HIM FROM BEHIND

(CS RULES)

Link to comment
Share on other sites

egw den katalavainw pws to vriskete omorfo auto to...pragma :)

mou hr8e mia pantelws asxeth flashia molis twra:den 8a htan koryfh mia alfa romeo 156 cabrio an ipirxe????

Link to comment
Share on other sites

Αρχικό Μήνυμα από το μέλος pipitop@pi (16 Φεβ. 2004 , 20:27)

 

omorfouli eiani to atimo alla fovamai tin timh tou!kamia pliroforia sxetikh iparxei!e ti le re pinin an den einai tetraporto den exei epitixia i 360 giati exei????!!!:p

 

gia ti modena milas?? :blink:

http://www.thedeltaproject.eu/img/logo_detect.png
Link to comment
Share on other sites

Audi A6

http://www.omniauto.it/files/audia6_001.jpg

http://www.omniauto.it/files/audia6_004.jpg

 

i audi edose stin dimosiotita tis protes fotografies apo ton neo A6 to autokinito exei allaxtei oloklirotika kai den exei kamia sxesi me ton prokatoxo para mono sto onoma kai tous kinitires . To sxediastiko tmima tis audi doulepse gia na vgalei enan aksio antagonisti tis 5aras kai tis E .Oi oraies kampiles pou eixe to a6 efigan kai to autokinito moiazei arketa me ti limouzina tis etairias to a8 . Prosopiki apopsi : arketa sintiritiko mesa kai ekso parolo pou exei arketa ilektronika . I empros opsi ksenizei ligo pantos ego disarestithika pou efige ekeionos o g@m@tos kampilotos kolos pou itan ola ta lefta sto a6 :)

 

alles photos:

phto 1,

phto 2.

phto3.

photo 4,

phto 5,

http://www.thedeltaproject.eu/img/logo_detect.png
Link to comment
Share on other sites

Πανέτοιμο για το επίσημο λανσάρισμά του στην αγορά είναι το νέο Smart Forfour, που παρουσίασε επίσημα στη Ρώμη η θυγατρική του Ομίλου της DaimlerChrysler. Το μοντέλο θα κυκλοφορήσει αρχικά σε ορισμένες ευρωπαϊκές αγορές.

http://www.autopress.gr/fnews/photos/1866.jpg

Το καλοκαίρι θα βρίσκεται σε όλη την Ευρώπη, εκτός από τη Μεγάλη Βρετανία, καθώς η δεξιοτίμονη έκδοση θα λανσαριστεί το Σεπτέμβριο, τόσο στην εν λόγω χώρα, όσο και στην Ιαπωνία. Στόχος της Smart για φέτος είναι η διάθεση 50.000 μονάδων του μοντέλου, ενώ για το 2005, πρώτο πλήρες έτος κυκλοφορίας του, υπολογίζεται ότι θα πωληθούν 80.000 μονάδες.

 

Το Forfour θα είναι διαθέσιμο με δύο ντιζελοκινητήρες και τρεις βενζινοκινητήρες ισχύος 75 – 109 ίππων. Σύμφωνα με τον αντιπρόεδρο Πωλήσεων και Μάρκετινγκ της Smart, Philipp Schiemer, το 30% - 35% των ετήσιων πωλήσεων αναμένεται να αφορά στις ντιζελοκίνητες εκδόσεις, το 40% - 50% στη βενζινοκίνητη των 95 ίππων, ενώ το υπόλοιπο θα μοιραστούν οι αντίστοιχες των 75 και 109 ίππων.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...