Jump to content

Αυτοκινητιστικά Νέα / Δοκιμές / Συγκριτικά


pininfarina
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Το οτι οι γερμανοι αρχισανε να βγαζουν τα περισσοτερα αυτοκινητα τους turbo,δεν σημαινει οτι τα εξελιξαν και σε αξιοπιστια.Για παραδειγμα το corsa opc δυνατο,τουρμπατο,αλλα με το μαμα το Intercooler εχεις σοβαρα προβληματα οταν το φτανεις στα ορια το αμαξι.Το golf,εχει αξιοπιστια ή εγω κανω λαθος?Τρεις φιλοι πουλησαν golf gti,γιατι βαρεθηκαν τα προβληματα.

Κυριακή 18.06.23 Νέο meeting @ Thessaloniki

Συζητήσεις, διαγωνισμοί, εκπλήξεις... σας περιμένουμε!

💡"ο κάθε άνθρωπος είναι ευτυχισμένος τόσο... όσο του επιτρέπει το μυαλό του..."

Α.Lincoln

μεετινγγ.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 4,9χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Το οτι οι γερμανοι αρχισανε να βγαζουν τα περισσοτερα αυτοκινητα τους turbo,δεν σημαινει οτι τα εξελιξαν και σε αξιοπιστια.Για παραδειγμα το corsa opc δυνατο,τουρμπατο,αλλα με το μαμα το Intercooler εχεις σοβαρα προβληματα οταν το φτανεις στα ορια το αμαξι.Το golf,εχει αξιοπιστια ή εγω κανω λαθος?Τρεις φιλοι πουλησαν golf gti,γιατι βαρεθηκαν τα προβληματα.

 

Εχω ομως και τον αντιλογο για αυτο που λες...:) ενας κινητήρας διαμάντι είναι ο biturbo της BMW... Αν και underperformed (λογο marketing) ο κινητήρας αυτος χτυπαει κοκκινα... πολυ ανετα!:D:D

Link to comment
Share on other sites

Το οτι οι γερμανοι αρχισανε να βγαζουν τα περισσοτερα αυτοκινητα τους turbo,δεν σημαινει οτι τα εξελιξαν και σε αξιοπιστια.Για παραδειγμα το corsa opc δυνατο,τουρμπατο,αλλα με το μαμα το Intercooler εχεις σοβαρα προβληματα οταν το φτανεις στα ορια το αμαξι.Το golf,εχει αξιοπιστια ή εγω κανω λαθος?Τρεις φιλοι πουλησαν golf gti,γιατι βαρεθηκαν τα προβληματα.

 

+1

To οτι οι Γερμανοι βαζουν αλογα σε μικρου κυβισμου αυτοκινητα και οι Ιαπωνες δεν το κανουν δεν συμαινει οτι οι δευτεροι κοιμουνται.Καθιστε να περασουν λιγα χρονια κυκλοφοριας αυτων των κινητηρων,να γραψουν καποια χιλιομετρα και μετα βλεπουμε ποιος κανει σωστες κινησεις και ποιος κοιμαται.

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

+1

To οτι οι Γερμανοι βαζουν αλογα σε μικρου κυβισμου αυτοκινητα και οι Ιαπωνες δεν το κανουν δεν συμαινει οτι οι δευτεροι κοιμουνται.Καθιστε να περασουν λιγα χρονια κυκλοφοριας αυτων των κινητηρων,να γραψουν καποια χιλιομετρα και μετα βλεπουμε ποιος κανει σωστες κινησεις και ποιος κοιμαται.

γιατι δεν κυκλοφορουν χρονια?

απλα τα λιγα κυβικα με τουρμπο θελουν λιγα καυσιμα εχουν ροπη που θα ζηλευαν μεγαλυτερα αυτοκινητα.

Link to comment
Share on other sites

Εχω ομως και τον αντιλογο για αυτο που λες...:) ενας κινητήρας διαμάντι είναι ο biturbo της BMW... Αν και underperformed (λογο marketing) ο κινητήρας αυτος χτυπαει κοκκινα... πολυ ανετα!:D:D

 

Ειναι πολυ ευκολο να σε δωσει γκαζι ενας τουρμπο κινητηρας,αλλα ο συγκεκριμενος που μου λες,εαν φτασει στις 8αρες τερματιζει.Σκεψου οτι τα γιαπωνεζικα,μπορουν και χτυπανε 9αρες και 10αρες.Αυτο σημαινει οτι αντεχει τετοιο ζορισμα η κατασκευη του μοτερ,τα μεταλλα.Τα γερμανικα μεχρι 8 αντε 8.500 στροφες οριακα.Εχω δει αρκετα πλεον αυτοκινητα σε δυναμομετρα,και για αυτο στο λεω :) Φιλικα παντα μιλαμε,απλως απο τις εμπειριες μας ο καθενας διαμορφωνει αποψεις.Διαλογος γινεται.

 

Mην ξεχναμε οτι τα γιαπωνεζικα μοτερ,οπως πχ της toyota,honda κ.ά δεν βγαζουν αντιστοιχα προβληματα γερμανικων μοτερ.

Κυριακή 18.06.23 Νέο meeting @ Thessaloniki

Συζητήσεις, διαγωνισμοί, εκπλήξεις... σας περιμένουμε!

💡"ο κάθε άνθρωπος είναι ευτυχισμένος τόσο... όσο του επιτρέπει το μυαλό του..."

Α.Lincoln

μεετινγγ.jpg

Link to comment
Share on other sites

Και το οτι ένας κινητήρας μπορεί να φτάσει τις 9 τις 10 ή τις 16 χιλιάδες στροφές, τον κάνει αυτόματα καλύτερο απο ένας άλλο ο οποίος φτάνει μέχρι τις 7 ή τις 8;
Link to comment
Share on other sites

Oχι,αλλα θελει να πει πως τα γιαπωνεζικα παροτι λειτουργουν σε ποιο μεγαλες στροφες δεν εχουν προβληματα αξιοπιστιας.
[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Μαγκιά τους. Αλλά ποιά είναι η ουσία της όλης συζήτησης; Δεν είμαι κατά των Ιαπωνικών κινητήρων (πως θα μπορούσα άλλωστε) αλλά σίγουρα βλέπω οτι οι νέοι μικροί τούρμπο είναι το μέλλον και σίγουρα, το επόμενο αυτοκίνητό μου, θα φοράει έναν τέτοιο.
Link to comment
Share on other sites

αυτο με το intercooler του opc δεν το καταλαβα...

 

ΥΓ: παροτι μεγαλος τζαπανοφιλος, μαλλον οπως mirrorofsorrow θα καταληξω σε μικρο τουρμπακι..

Desktop: Acer Aspire X-Cruiser, ThermalTake PurePower460W, Core 2 Duo E6400, Gigabyte 965PS3, 2xCrucial 2GB (800MHz, CL4), Gigabyte 9600GT

http://www.cardomain.com/ride/2667388

Link to comment
Share on other sites

δεν νομιζω οτι εχει προβλημα το κορσα. αν θες να το ζορισεις με προγραμμα κλπ σιγουρα θα θες μεγαλυτερο ιντερκουλερ.
Link to comment
Share on other sites

Το θεμα μου με το opc ειναι αλλο...γτ δεν φροντισαν να βαλουν καταλληλης παροχης intercooler η ιδια η opel και να το περασω εγω αργοτερα?!Τεσπα.Το υψηλο στροφαρισμα,υποδηλωνει την αντοχη του μοτερ και την ικανοτητα να δουλευει υψηλα κ να αποδιδει.Α με την ευκαιρια πουλιεται και ενα corsa opc 242ps με 13,000 khm οποιος το θελεις ας στειλει pm.

Κυριακή 18.06.23 Νέο meeting @ Thessaloniki

Συζητήσεις, διαγωνισμοί, εκπλήξεις... σας περιμένουμε!

💡"ο κάθε άνθρωπος είναι ευτυχισμένος τόσο... όσο του επιτρέπει το μυαλό του..."

Α.Lincoln

μεετινγγ.jpg

Link to comment
Share on other sites

αυτο πάλι με την αξιοπιστία των ιαπωνικών μ έχει κουράσει, τι να την κάνω την αξιοπιστία οταν με το που ανεβαίνω στο αμάξι ασθάνομαι οτι οδηγω τον κάδο των σκουπιδιών. Πρόσφατα πάλι έπεσε ένα τογιότα στα χέρια μου, στρίβεις ρε παιδι μου και δεν αισθάνεσαι τίποτα μηδεν πληροφόριση στο τιμόνι, γενικά στο δρόμο το αμάξι ήταν λες και οδηγούσα ενα cinquecento δλδ δεν ασθάνεσαι την αντίδραση του οχήματος.
Link to comment
Share on other sites

To μικρό Audi R8 «R4»

 

Η Audi συνεισφέρει με βάση την τεχνογνωσία της στην κατασκευή μερών αλουμινίου, τόσο για το αμάξωμα όσο και για τον κινητήρα.

Στο νέο μοντέλο που εξελίσσεται στους κύκλους του ομίλου VW, η Audi βλέπει το μικρό αδερφό του R8, δηλαδή ένα αυτοκίνητο με

την ονομασία «R4». Πάντως, στην Audi επιθυμούν να τοποθετήσουν εκδόσεις με ισχυρότερους κινητήρες από αυτούς που θα έχει το

ίδιο μοντέλο της Volkswagen. Mε βάση αυτό γίνεται λόγος για ιπποδυνάμεις, που θα ξεκινούν τουλάχιστον από τα 204 άλογα.

 

Προκειμένου να διαφοροποιήσει ακόμα περισσότερο το δικό της προϊόν, η Audi ανασχεδίασε τόσο το εμπρός όσο και το πίσω μέρος

του επερχόμενου μοντέλου, δημιουργώντας ένα άκρως ελκυστικό σύνολο, με premium χαρακτήρα και πολλές αισθητικές ομοιότητες

(φανάρια, μάσκα, προφυλακτήρας) με το μικρό πρωτότυπο Audi A1 Sportback Concept, που είδαμε στο Παρίσι. Τέλος, εκτός

απροόπτου, ενεργό ρόλο στην κατασκευή του νέου αυτού μοντέλου θα έχει και η εταιρεία Karmann, μόνιμος συνεργάτης σε

κάμπριο οχήματα του ομίλου VW εδώ και πολλές δεκαετίες.

 

To νέο roadster μοντέλο της Audi πιθανόν να αργήσει λίγο να παρουσιαστεί -σε σχέση με αυτό της VW.

Αυτό σημαίνει ότι ΔΕΝ αναμένεται να το δούμε πριν το 2010.

 

[πηγή: AutoΤρίτη]

 

http://img61.imageshack.us/img61/6551/44scoopau1ux4.jpg http://img61.imageshack.us/img61/4830/44scoopaulv8.jpg

Link to comment
Share on other sites

Φοβερό και πανέμορφο. Σε κουπέ θα ήταν ακόμα πιο όμορφο.

 

Δηλαδή να περιμένουμε μέσα στο 2010 και την πρόταση της VW; Αυτό θα ήταν μεγάλη έκπληξη.

Link to comment
Share on other sites

αυτο πάλι με την αξιοπιστία των ιαπωνικών μ έχει κουράσει, τι να την κάνω την αξιοπιστία οταν με το που ανεβαίνω στο αμάξι ασθάνομαι οτι οδηγω τον κάδο των σκουπιδιών. Πρόσφατα πάλι έπεσε ένα τογιότα στα χέρια μου, στρίβεις ρε παιδι μου και δεν αισθάνεσαι τίποτα μηδεν πληροφόριση στο τιμόνι, γενικά στο δρόμο το αμάξι ήταν λες και οδηγούσα ενα cinquecento δλδ δεν ασθάνεσαι την αντίδραση του οχήματος.

 

εγω παντως ως τωρα corolla που οδηγησα,δεν ακουγοταν το παραμικρο και το αμαξι στον δρομο πηγαινε σαν αρχοντας.Εξαιρετικο επισης απο ιαπωνικο ειναι και το evo x,εχει τρομερη αισθηση οδηγησης.Εκανα βολτα δεν το οδηγησα,αλλα πραγματικα τα σπαει το αμαξι.Τεσπα μην βγαινουμε εκτος συζητησης.

 

Καλη προταση το R4 απο την audi.

Κυριακή 18.06.23 Νέο meeting @ Thessaloniki

Συζητήσεις, διαγωνισμοί, εκπλήξεις... σας περιμένουμε!

💡"ο κάθε άνθρωπος είναι ευτυχισμένος τόσο... όσο του επιτρέπει το μυαλό του..."

Α.Lincoln

μεετινγγ.jpg

Link to comment
Share on other sites

Είναι πολύ κοντά σε φιλοσοφία με το Opel GT και το θυμίζει κάπως ή έτσι μου φαίνεται;
Link to comment
Share on other sites

συμφωνω. το GT ομως ειναι πισωκου και με μπλοκε. σ αυτο το ρημαδοκειμενο δεν γραφει στοιχεια για τη μεταδοση του R4!!!

Desktop: Acer Aspire X-Cruiser, ThermalTake PurePower460W, Core 2 Duo E6400, Gigabyte 965PS3, 2xCrucial 2GB (800MHz, CL4), Gigabyte 9600GT

http://www.cardomain.com/ride/2667388

Link to comment
Share on other sites

Το Audi, μιας και το προορίζουν για premium, το κόβω για 4κίνητο. Για το VW, μάλλον θα είναι με κίνηση μπρος και στις πιο δυνατές εκδόσεις και 4κίνηση.
Link to comment
Share on other sites

Δειτε και εδω το R4!!!

 

http://www.auto24.gr/ast/cov/au/audir4231006s_b.jpg

 

Σύμφωνα με το γερμανικό περιοδικό Autobild η Audi ετοιμάζεται να αντιπαραθέσει άλλο ένα sport μοντέλο, το οποίο θα ονομάζεται R4!!!

 

Όπως και το R8 έτσι και το R4 θα έχει δύο θέσεις και τον κινητήρα στη μέση. Η πιο απλή έκδοση του γερμανικού μοντέλου θα έχει μέγιστη ισχύ 200 ίππων και θα κοστολογείται κάτω από τα 40.000 ευρώ. Ο σκελετός του θα αποτελείται από ένα μείγμα αλουμινίου και ατσαλιού, οπότε το βάρος του θα ανέρχεται περίπου στις 1.180 κιλά.

 

Εκδόσεις υψηλών επιδόσεων θα υπάρξουν σύμφωνα με τα λεγόμενα του περιοδικού και η ιπποδύναμη θα κυμαίνεται ανάμεσα στους 280 και 350 ίππους, ώστε το γερμανικό αυτοκίνητο να ανταγωνιστεί σε επιδόσεις τις Porsche Cayman και Boxter.

 

Στο συγκεκριμένο project συμμετέχει και η Seat, η οποία ετοιμάζει ένα παρόμοιο όχημα, το οποίο όμως θα κοστίζει λιγότερο (περίπου 30.000 ευρώ) και θα έχει μόνο coupe έκδοση. Αντίθετα, τα R4 θα έχει πιθανότατα δύο αμαξώματα, ένα coupe και ένα roadster.

 

http://www.auto24.gr/html/ent/866/ent.15866.asp

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Αντίθετα, τα R4 θα έχει πιθανότατα δύο αμαξώματα, ένα coupe και ένα roadster.

Έτσι. Σε κουπεδάκι θα είναι άψογο. Αν και όλα αυτά μου φαίνονται πάρα πολύ ωραία για να είναι αληθινά. Πίσω κινητήρας, πλαίσιο αλουμινίου, ~1.200 κιλά και 40 χιλιάρικα; Να το δω και να μην το πιστέψω.

Link to comment
Share on other sites

Έτσι. Σε κουπεδάκι θα είναι άψογο. Αν και όλα αυτά μου φαίνονται πάρα πολύ ωραία για να είναι αληθινά. Πίσω κινητήρας, πλαίσιο αλουμινίου, ~1.200 κιλά και 40 χιλιάρικα; Να το δω και να μην το πιστέψω.

τιμη γερμανιας παντα. . .

[sIGPIC][/sIGPIC]TOYOTA COROLLA AE86..&τα μυαλα στα καγκελα!!!
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...