Jump to content

Αυτοκινητιστικά Νέα / Δοκιμές / Συγκριτικά


pininfarina
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Το opel δεν ειναι στο στυλ του smart?? Για καποιο λογο νομιζα οτι ηταν διθεσιο!! Αν εχω τελικα δικιο τοτε δεν νομιζω οτι παιζει συγκριση με το 1007!!!

Επισης χαλια το εκαναν το 1007!!! Δεν μου αρεσε καθολου και φυσικα δεν το θεωρω αξιο αντικαταστατη του 106 το οποιο αντικαθιστα... Για καποιο λογο ολα τα νεα αυτοκινητα εχουν την ταση να πολυμορφιζουν... κριμα :(

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 4,9χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

ma nomizo pos i sigrisi einai atipi dioti to trixx einai ena autokinito tipou smart kai exei 3 thesei eno to 1007 einai mia katigoria parapano kai arketa megalitero apo to trixx
http://www.thedeltaproject.eu/img/logo_detect.png
Link to comment
Share on other sites

308 ΤΟ 2008?Τοσο γρηγορα νεο μοντελο?Αντεξε πολυ στο χρονο το 307.Και η οικονομα συνεχιζεται..........

http://www.caradisiac.com/media/images/le_mag/mag169/topsecret_peugeot_308_1.jpg

Link to comment
Share on other sites

Αρχικό Μήνυμα από το μέλος sakiss (21 Απρ. 2004 , 22:59)

 

308 ΤΟ 2008?Τοσο γρηγορα νεο μοντελο?Αντεξε πολυ στο χρονο το 307.Και η οικονομα συνεχιζεται..........

 

 

mpliax .. to 307 einai poli poio omorfo, vevea einai noris akomi :)

http://www.thedeltaproject.eu/img/logo_detect.png
Link to comment
Share on other sites

Μπλιάχ είναι....πως αντεχετε να το βλέπετε.....

Ericsson T28s - Nokia 3330 - Siemens S45 - Siemens S55 - Siemens SL45i - Siemens SX1 - Motorola MPX200 - Siemens SX1 Limited - Siemens CX75 - Qtek 8310 - Nokia N95 - Samsung Omnia i900 - SonyEricsson X10i - Samsung Galaxy S - Samsung Galaxy S2 - Samsung Galaxy Note2 - Samsung Galaxy Note4 - Samsung Galaxy Note9 - Samsung Galaxy S23 Ultra - Samsung Galaxy S24 Ultra - Samsung Galaxy S25 Ultra

1702003769_Screenshot2025-01-23125714.jpg.2d5069c07feeafa311c222e0095e2ab7.jpg

 

Link to comment
Share on other sites

Σαν το 307 μοιαζει αλλα εχει τη νεα εισαγωγη αερα αλα φεραρι που εχει και το νεο ασχημοπαπο το 407.
Link to comment
Share on other sites

Alfa Romeo 156 GTAm

 

A performance of 0-100 in 5.8 seconds

3.5-liter V6, 300hp at 6800rpm, 19x8" light allow wheels, 4-piston Brembo calipers grabbing 13" rotors. It's slower cousin the 156GTA is winning ETCC ahead of BMW 330's, Volvo's,The car was first shown in December 2002 and has been developed by NTechnology using the successful touring car as a basis. It uses a 3548cc version of the classic V6 with 300bhp, driving the front wheels through a six-speed manual gearbox and a viscous coupling differential. The shell features the wider rear arches of the race-car, a rear diffusor and suitably aggressive front and rear bumpers. The suspension is lower and stiffer and 19inch alloy wheels with 235/35ZR19 tyres are fitted whilst the front brakes featre larger discs. The whole car has been lightened by around 30kg through the use of composite panels, including the bonnet and wings.

 

http://www.alfisti.ru/News/bologna/156gtam1.jpg

http://www.alfisti.ru/News/bologna/156gtam2.jpg

http://www.alfisti.ru/News/bologna/156gtam5.jpg

http://www.alfisti.ru/News/bologna/Alfa156GTAm10.jpg

http://www.alfisti.ru/News/bologna/Alfa156GTAm11.jpg

http://www.alfisti.ru/News/bologna/Alfa156GTAm12.jpg

 

Exei kai συνεχεια το πραγμα............Once the 156 is finished, high-performance versions of the 147 will follow and build on the GTA's impressive reputation for punchy engines and a driver-oriented chassis. The firm will also launch a 400bhp edition of the all-new Alfa GT as a flagship.

Link to comment
Share on other sites

Αρχικό Μήνυμα από το μέλος aggelopas (22 Απρ. 2004 , 16:04)

 

Mikres diaforopoieiseis vlepo..

Afto apo piso einai kai kala diahitis...??

 

 

Το και καλα ρε Aggelopa δηλαδη πού παει ακριβως...?

Μηπως εχεις καμια καλυτερη ιδεα για το πώς θα επρεπε να ειναι....?

Αχ...

 

Α,οσο για την Alfa...Εχει περασει πολυς καιρος που εχει παρουσιαστει...Απο το προηγουμενο κιολας forum... :o :)

Ναι σαι καλα παντως φιλε Sakis :) ;)

http://briefcase.pathfinder.gr/download/O_Tifosi/22469/369781/0/3.JPG

 

Tifosi : Βοηθός Συντονιστή συζητήσεων στο forum της Nokia @ myphone.gr

 

Θες ένα πολύ καλό RCD-MP3 αυτοκινήτου της Sony,σε άψογη κατάσταση και δώρο ένα αυθεντικό Joystick της Sony για εύκολο χειρισμό...?

Εαν ναι,ρίξε μια ματιά εδώ! !

Link to comment
Share on other sites

Αρχικό Μήνυμα από το μέλος sakiss (23 Απρ. 2004 , 20:47)

 

BMW M3

http://speed.supercars.net/boardpics/2004-3-23/2230008-Sanchesckia.jpg

 

 

tha vgaloun tin M3 4porti?... tha xasei ton xaraktira tis kai tha sigrithei me M5 kateftheian!!!

Link to comment
Share on other sites

Στην BMW τον τελευταιο καιρο συμβαινουν πολυ μεγαλες αλλαγες και ορισμενες απο αυτες εχουν να κανουν με τον αρχισχεδιαστη της τον Chris Bangle! Μια πολυ σοβαρη λοιπον αλλαγη -η οποια δεν γνωριζω αν εχει να κανει με τον νεο αρχισχεδιαστη- ειναι η καταργηση των κουπε εκδοσεων για την σειρα 3 την BMW την οποια απο εδω και στο εξης θα βλεπουμε μονο ως σενταν και στεισον βαγκον (4θυρα αμαξωματα)... Μπορει να ακουγεται ακετα "βαρυ" αυτο αλλα στην πραγματικοτητα δεν ειναι καθως την θεση της κουπε 3αρας θα παρει μια νεα σειρα την οποια θα αποκαλουμε πλεον 4αρα και ουσιαστικα προκειτε για τις κουπε και καμπριο εκδοσεις της 3αρας (οπως ειναι γνωστη μεχρι σημερα φυσικα)

Κατα την ταπεινη μου αποψη ειναι μια αρκετα σοφη κινηση απο την πλευρα της BMW που πλεον θα μπορεσει να ξανακερδισει ενα μεριδιο "ανησυχων" οικογενειαρχων που θα ηθελαν ενα extreme σπορ αυτοκινητο που να χωραει ΑΝΕΤΑ τεσσερα τουλαχιστον ατομα! Μεχρι τωρα οι μοναδικες επιλογες αυτων των ανθρωπων ηταν απο την Audi το ®S4, απο την Mercedes η C32 AMG, και για να μην αφησω παραπονεμενους του ιταλους, η 156 GTA! Με την νεα Μ3 λοιπον η BMW θα εισελθει δυναμικα και σε αυτη τη κατηγορια ενω ταυτοχρονα θα προσπαθησει να κρατησει τον χαρακτηρα της παλιας M3 στο αμαξωμα της νεας Μ4 η οποια θα ειναι πραγματικα φανταστικη (κυκλοφορουν φωτος στο διαδυκτιο).

Οσο για την συγκριση με την Μ5 δεν νομιζω οτι θα υπαρξει καποιο προβλημα μιας που η μεν 5αρα θα εχει το χαρακτηρα μιας γρηγορης λιμουζινας η δε 3αρα θα ειναι απλα ενα παιχνιδιαρικο σπορ σενταν αυτοκινητο! :o

Link to comment
Share on other sites

Ναι αλλα ο σχεδιασμος τους αν μη τι αλλο για την εποχη τους ηταν μπροστα...Αντεξαν και παραμενουν διαχρονικα για μια δεκαετια τουλαχιστον...! Οπως αλλωστε και τα τωρινα μοντελα!
Link to comment
Share on other sites

«Stile Italiano Giovani»

 

Για τέταρτη συνεχόμενη χρονιά η Fiat Auto διοργανώνει τον διεθνή διαγωνισμό σχεδιασμού «Stile Italiano Giovani». Μέσω αυτού δίνει τη δυνατότητα σε νέους σχεδιαστές να παρουσιάσουν τις ιδέες τους και να διακριθούν, ενώ παράλληλα προσφέρει και χρηματικά έπαθλα. Η αξιολόγηση των προτάσεων θα πραγματοποιηθεί τον Ιούνιο και θα αποφέρει στην καλύτερη μελέτη 5.000 ευρώ. Η δεύτερη και η τρίτη καλύτερη πρόταση θα λάβουν αντίστοιχα από 3.000 και 2.000 ευρώ. Τα καλύτερα όμως αρχίζουν μετά, αφού από τις 30 Σεπτεμβρίου μέχρι τις 10 Οκτωβρίου οι νικητές θα μεταβούν στο Τορίνο, για να εκθέσουν τη δουλειά τους, τις ιδέες και τις απόψεις τους στον χώρο της σχεδίασης αυτοκινήτου.

 

 

Ο θεσμός «Stile Italiano Giovani» άρχισε την σταδιοδρομία του σε εθνικό επίπεδο με την πρωτοβουλία της ένωσης εταιρειών της ιταλικής αυτοκινητοβιομηχανίας (ANFIA) κι από το 2002 έχει εξελιχθεί σε παγκόσμιο: περισσότερες από 450 προτάσεις ενδιαφερομένων νέων σχεδιαστών κατατέθηκαν πέρισυ, ενώ φέτος έχει τη στήριξη του Εμπορικού Επιμελητηρίου του Τορίνο και την χορηγία της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Για περισσότερες πληροφορίες, απευθυνθείτε στην ηλεκτρονική διεύθυνση http://www.anfia.it

http://www.4troxoi.gr/news/images/upload_images/1082961359.jpg

http://www.4troxoi.gr/news/images/upload_images/1082961361.jpg

http://www.4troxoi.gr/news/images/upload_images/1082961360.jpg

Link to comment
Share on other sites

Δεν κοιταξα αν το χει αναφερει κανεις κι αν ανι ας το ξαναδουμε αλλη μια φορ μια και εμενα προσωπικα με εντυπωσιασε...Το μονο που με χαλασε ηταν το τιμονι του.Κατα τα αλλα...Πολυ μπροστα...Audi A6 !!!

 

Οι Γερμανοί έχουν κατηγορηθεί για πολλά στον τομέα της αυτοκίνησης. Ωστόσο, εκεί που δεν μπορεί να αμφισβητήσει κανείς την κυριαρχία τους είναι τα πολυτελή αυτοκίνητα, στα οποία κατέχουν τη μερίδα του λέοντος σε πωλήσεις, στην ευρωπαϊκή τουλάχιστον αγορά.

 

Με εξασφαλισμένο λοιπόν ένα σημαντικό μερίδιο αγοράς, αυτό που μένει είναι ποιος από τους τρεις (Audi, BMW, Mercedes-Benz) θα καταφέρει να αποσπάσει το μεγαλύτερο κομμάτι της "πίτας" και κατ' επέκταση τα περισσότερα κέρδη.

 

To "αουτσάιντερ" αυτή τη φορά έκανε τελευταίο την εμφάνισή του στην αγορά, αφού η Mercedes-Benz E-Class μετρά ήδη δύο χρόνια παρουσίας στους δρόμους ενώ πέρσι εμφανίστηκε και η νέα σειρά 5 της BMW. Tι περισσότερο έχει να αντιπαραθέσει λοιπόν το νέο Α6 ώστε να μπει σφήνα ανάμεσα στους καταξιωμένους αντιπάλους του;

 

Αρχικά τη σχεδίαση του αμαξώματος, η οποία διαθέτει αρκετές καμπύλες και όσο και αν αυτός ο παράγοντας είναι υποκειμενικός, μάλλον η Audi τα κατάφερε καλύτερα από το "διχασμένο" σχέδιο του Chris Bangle -BMW 5- αλλά και από τη "σοβαρή" E-Class.

 

Επιπρόσθετα, η τοξοειδής οροφή και ο σχετικά μικρός "τρίτος όγκος" καταφέρνουν και κρύβουν τις διόλου ευκαταφρόνητες διαστάσεις του μοντέλου, αφού το μήκος του φτάνει τα 4,92, το πλάτος τα 1,86 και το ύψος τα 1,46 μέτρα. Σημαντικό στοιχείο είναι η αύξηση του μεταξονίου κατά 8,3 εκατοστά, φτάνοντας τώρα τα 2,84 μέτρα, κάτι που μεταφράζεται σε μεγαλύτερους χώρους για τους επιβάτες, ειδικά εκείνους του πίσω καθίσματος.

 

Ένα ακόμα στοιχείο που σίγουρα κάνει τη διαφορά, ειδικά στο βάρος, -μόλις 1.525 κιλά για την βασική βενζινοκίνητη έκδοση των 2.400κ.εκ.- είναι η εκτεταμένη χρήση αλουμινίου στο αμάξωμα. Σε συνδυασμό δε, με τον πολύ καλό αεροδυναμικό συντελεστή -Cd=0,28- μειώνεται σημαντικά η κατανάλωση καυσίμου, ειδικά στις υψηλές ταχύτητες.

 

Η Audi σπανίως έχει δεχθεί κριτικές για τη σχεδίαση του εσωτερικού και την ποιότητα των υλικών και αν κρίνουμε από τις πρώτες φωτογραφίες του θαλάμου επιβατών, το Α6 προχωρά ένα βήμα μπροστά με τον ανάλογο φυσικά ηλεκτρονικό εξοπλισμό.

 

Εκτός από πιο ευρύχωρο για τους επιβάτες, το νέο Α6 διαθέτει και έναν από τους μεγαλύτερους χώρους αποσκευών για sedan μοντέλο, που φτάνει τα 546 λίτρα, 46 περισσότερα και από αυτόν του Α8.

 

Αν κάποτε τα τεκμήρια αποτελούσαν πρόβλημα για την ελληνική αγορά, αφού τα -εκτός SUV- αυτοκίνητα που είχαν κινητήρα μεγαλύτερο από 2.000κ.εκ., ήταν ελάχιστα, τώρα το πρόβλημα μετατοπίζεται στην απαγόρευση των diesel.

 

Η μία μετά την άλλη οι αυτοκινητοβιομηχανίες εξοπλίζουν τις βασικές τους εκδόσεις με κινητήρες diesel, ως απόρροια και της αύξησης του βάρους, καθώς απαιτούνται μεγάλα αποθέματα ροπής. Το ίδιο έκανε και η Audi, αφού άλλωστε διαθέτει στο "οπλοστάσιό" της εξαιρετικούς diesel κινητήρες.

 

Έτσι, η βασική -προς το παρόν- έκδοση του Α6 θα εξοπλίζεται με το δίλιτρο TDI κινητήρα που τοποθετείται στα Golf και A3, αποδίδοντας 140 ίππους και 320Nm ροπής. Επόμενος στη σειρά είναι ο V6 βενζινοκινητήρας των 2.400κ.εκ. με απόδοση 177 ίππους, αποτελώντας -για την ώρα- τη μοναδική προσιτή "ελληνική" έκδοση του Α6.

 

Την γκάμα των κινητήρων συμπληρώνουν δύο ακόμα V6 σύνολα, ένα diesel 3.000κ.εκ. με απόδοση 225 ίππους και αυτό με σύστημα άμεσου ψεκασμού βενζίνης FSI, των 3.200κ.εκ., που εξοπλίζει επίσης τα κορυφαία Α3 και ΤΤ με απόδοση 255 ίππους. Στην κορυφαία, για την ώρα, έκδοση του Α6 θα τοποθετηθεί ο V8 των 4.200κ.εκ., με ισχύ 335 ίππους. Περιττό να αναφέρουμε ότι όλοι οι κινητήρες, ανεξαρτήτως καυσίμου, πληρούν τις προδιαγραφές ρύπων Euro IV.

 

Φυσικά θα υπάρχουν δικίνητες και τετρακίνητες -μόνιμα, με κεντρικό Torsen διαφορικό- εκδόσεις. Αποκλειστικά τετρακίνητα θα είναι τα Α6 4.2 V8 και 3.0 TDI, ενώ κατ' επιλογή θα είναι το Α6 3.2 FSI. Στον τομέα των συστημάτων μετάδοσης υπάρχουν επίσης διάφορες επιλογές, με καλύτερη ίσως την ML -Manual Longitudinal (χειροκίνητη διαμήκης).

 

Πρόκειται για το συνεχώς μεταβαλλόμενων σχέσεων κιβώτιο Multitronic με δυνατότητα σειραϊκής αλλαγής επτά προεπιλεγμένων ταχυτήτων, όπως και στο Honda Jazz CVT. Ωστόσο, οι πιο ισχυρές εκδόσεις θα εξοπλίζονται με το ημιαυτόματο εξατάχυτο Tiptronic, ενώ για τις "αδύναμες" υπάρχει και η κλασική χειροκίνητη λύση των έξι σχέσεων.

 

Σημαντικές αλλαγές δεν έχουμε στις αναρτήσεις, αφού παραμένει η διάταξη των τεσσάρων συνδέσμων μπροστά και οι πολλαπλοί σύνδεσμοι στον πίσω άξονα. Από το 2005 θα διατίθεται προαιρετικά και αερανάρτηση.

 

Όσον αφορά στον εξοπλισμό, όρεξη και... ευρώ να έχετε για να μπορέσετε να επιλέξετε το συνδυασμό που σας ταιριάζει, αφού συστήματα τηλεματικής, δορυφορικής πλοήγησης, ρυθμιζόμενων Xenon φωτιστικών σωμάτων με αισθητήρες φωτεινότητας, αισθητήρες βροχής, πίεσης ελαστικών, στάθμευσης και πολλά άλλα χρήσιμα ή περιττά gadgets είναι στη διάθεσή σας.

 

Στα παραπάνω στοιχεία εξοπλισμού άνεσης και πολυτέλειας, θα υπάρχουν φυσικά και όλα τα γνωστά συστήματα ενεργητικής και παθητικής ασφάλειας, όπως ABS με EBD, ESP και αερόσακοι δύο σταδίων, ενώ από το 2005 θα διατίθεται και αυτορυθμιζόμενο cruise control με ραντάρ.

 

Το φετινό "πολυτελές" καλοκαίρι προμηνύεται καυτό και σίγουρα... γερμανικό! Ωστόσο -για μία ακόμα φορά- η πορεία του Α6 στην ελληνική αγορά, αν δεν αλλάξει κάτι στους κινητήρες, είναι εκ των πραγμάτων δύσκολη...

 

http://www.in.gr/auto/parousiaseis/foto_middle/in_Audi_A62004_01.jpg

 

Περισοτερες φωτο εδω http://www.in.gr/auto/parousiaseis/in_Audi_A6_022004.htm

Link to comment
Share on other sites

An kai oi foto tou 507 einai apo computer aftes oi hontrokopies pou vgazei tora teleftea i peugeot einai to kati allo.

Antifinetsa teleios..

Mutilator :shifty:
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...