Jump to content

Αυτοκινητιστικά Νέα / Δοκιμές / Συγκριτικά


pininfarina
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

εχουν υιοθετησει τοσες μεθοδους προκειμενου να μειωσουν το κοστος(με κυριοτερη το ατελειωτο αλληλοsharing) που σχεδιαστηκα οφειλουν να προσφερουν κατι νεο,φρεσκο,πρωτοτυπο στο καταναλωτη...περισσοτερο για ελλειψη ρισκουμου κανει,παρα μειωση κοστους στο σχεδιασμο-εμφανιση του οχηματος,που για καποιους αποτελει πρωτευοντα ρολο αγορας...

 

Αυτό ακριβώς λέω κι εγώ. Γιατί να ρισκάρουν αφού υπάρχει μία δοκιμασμένη συνταγή;

This blessed plot, this earth, this realm, this England...

William Shakespeare: King Richard II Act 2, Sc 1

 

London is a state of mind

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 4,9χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Παρουσιάστηκε το νέο Audi R8 V10!

 

Παρουσιάστηκε στην έκθεση του Ντιτρόιτ! Το πολυαναμενόμενο Audi R8 5.2 FSI quattro με τον V10 κινητήρα των 5,2 λίτρων και των 525 ίππων έβαλε τα καλά του και μαγνητίζει το κοινό του Ντιτρόιτ ήδη από το Σαββατοκύριακο.

 

Όλος ο αυτοκινητιστικός κόσμος επέδειξε τεράστια υπομονή, αλλά ευτυχώς το πλήρωμα του χρόνου ήρθε και πλέον παρουσιάστηκε το νέο R8 με τον δεκακύλινδρο κινητήρα 5.200 κυβικών εκατοστών. Μην εκπλήσσεστε πάντως αν σας φαίνεται γνώριμος ο κινητήρας. Βλέπετε είναι ο ίδιος που εξοπλίζει την Lamborgini Gallardo LP560-4 και που έως τώρα τον φορούσε αποκλειστικά το ιταλικό supercar.

 

H ιπποδύναμη του Audi R8 5.2 FSI quattro ανέρχεται στα 525 άλογα, με την ροπή να φτάνει τα 53,8 kgm. Τα παραπάνω νούμερα μεταφέρονται και στους τέσσερις τροχούς, είτε διαμέσου ενός αυτόματου σειριακού κιβωτίου 6 σχέσεων διπλού συμπλέκτη, είτε από ένα χειροκίνητο πάλι 6 σχέσεων.

 

Μικρές μεν, αλλαγές δε υπάρχουν και στο εξωτερικό μέρος του Audi. Η νέα αυτή έκδοση διαθέτει πλέον νέα εμπρός φωτιστικά σώματα τύπου LED, ενώ στο οπίσθιο μέρος θα συναντήσετε νέες απολήξεις εξατμίσεων, καθώς και νέο διαχύτη. Στο πλάι διακρίνονται οι μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα.

 

Οι πρώτες εκτιμήσεις αναφέρουν ότι η τιμή του στην Γερμανία θα ανέρχεται στα € 142.000 και θα είναι διαθέσιμο από την ερχόμενη άνοιξη.

 

http://www.imageshack.gr/files/j63mx9co5v82ezjiln89.jpg

 

http://www.imageshack.gr/files/sdbgrbha3wlo740e5xvn.jpg

 

http://www.imageshack.gr/files/cipl6ixsjtepl9k766a7.jpg

 

http://www.sportdrive.gr/2009/1/13/new-audi-r8-v10-5.2lt-fsi-quattro-debuts-at-detroit

Link to comment
Share on other sites

Φανταστικο ειναι!

Επρεπε να φοραει ομως τον κινητηρα του νεου RS6 με τα 580 αλογα!Κριμα δεν ειναι να εχει ενα τετοιο κινητηρα ενα sedan και οχι ενα τετοιο αυτοκινητο??:p

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

North American International Motor Show

 

 

Παρά την κρίση, στη «Motor Town» των Ηνωμένων Πολιτειών Αμερικής οι ανά τον κόσμο κατασκευαστές παρουσιάζουν τα νέα τους δημιουργήματα, δείχνοντας ότι δεν έχουν σκοπό να το βάλουν κάτω. Έτσι λοιπόν, το κλίμα στο Ντιτρόιτ δε μοιάζει να διαφέρει από αυτό των προηγούμενων χρόνων, αφού η «αιχμή» της τεχνολογίας μέχρι τις 25 Ιανουαρίου βρίσκεται συγκεντρωμένη εκεί, αποσπώντας το παγκόσμιο ενδιαφέρον.

 

Στην αμερικανική μεγαλούπολη ξεχωρίζει μεταξύ άλλων η τρίτη γενιά του Τoyota Prius σε παγκόσμια πρώτη εμφάνιση, καθώς επίσης και του νέου υβριδικού της Lexus «HS250h». Τη δική της εκδοχή στα υβριδικά αυτοκίνητα εκθέτει στις ΗΠΑ και η Ηonda, με τη νέα γενιά του Ιnsight. Όσον αφορά στη Subaru, έχει εκεί το concept του νέου Legacy.

 

Τις εντυπώσεις όμως φαίνεται να κερδίζουν οι Γερμανοί, που με τη σειρά τους δίνουν μεγάλη σημασία στην αμερικανική αγορά. Το ΒΜW Group έφερε στο Ντιτρόιτ τη νέα Z4, καθώς και με το νέο Μini Convertible. Το Audi-VW Group επέλεξε να κάνει εκεί την παγκόσμια πρεμιέρα του roadster «concept BlueSport», όπως και να φέρει στην αμερικανική μεγαλούπολη το concept Sportback, που θα φθάσει στην αλυσίδα παραγωγής ως Αudi A7.

 

Από κοντά και η Μercedes με το εξωπραγματικό SLR ΜcLaren Stirling Moss, αλλά κυρίως με τη νέα Ε Class. Πιο δίπλα, σε κοινή θέα, το concept Blue Zero που τονίζει τον οικολογικό προσανατολισμό της εταιρείας. Ολοκληρώνοντας τη σύντομη παρουσίαση του Σαλονιού του Ντιτρόιτ δε θα πρέπει να λησμονήσουμε το concept του νέου Volvo S60, τη Μaserati Quattroporte GTS, αλλά και τα Chevrolet Orlando και Dodge Circuit EV.

 

http://www.imageshack.gr/files/9n3y3uvv9f0s4rvrnuh9.jpg

 

http://www.imageshack.gr/files/nc26okg2k50or3e67108.jpg

 

http://www.autobild.gr/index.php?cat_id=489&page_id=2309#bottom

 

http://www.imageshack.gr/files/60h28rgkcn3nmyvfvo0b.jpg

 

http://www.imageshack.gr/files/h2hjkltti56mfovq55dm.jpg

http://www.auto24.gr/html/ent/476/ent.36476.asp

Link to comment
Share on other sites

http://www.autoblog.com/2009/01/14/mazda3-mps-mazdaspeed3-rumored-to-appear-at-geneva-motor-show/

 

σλιουρπ μιαμ!! ποτε θα ετοιμασουν και 2αρακι MPS...?

Desktop: Acer Aspire X-Cruiser, ThermalTake PurePower460W, Core 2 Duo E6400, Gigabyte 965PS3, 2xCrucial 2GB (800MHz, CL4), Gigabyte 9600GT

http://www.cardomain.com/ride/2667388

Link to comment
Share on other sites

Το… ατίθασο Abarth Coupe!

 

http://www.protothema.gr/content/data/upimages/trakis1/090909909_2.jpg

 

  • Βασίζεται στο Fiat 500 Abarth
  • Μικρό, γρήγορο και οικονομικό
  • Δυναμική εξωτερική εμφάνιση, αποσπώμενη οροφή
  • Κινητήρας turbo 1,4 lt με 135 PS και 158 PS
  • Τιμή από περίπου 12.000 ευρώ

 

Αυτό είναι το πολυαναμενόμενο Abarth Coupe, που σύμφωνα με τις πληροφορίες μας αναμένεται το 2010.

Το 2θέσιο ιταλικό μοντέλο θα βασίζεται στο Fiat 500 Abarth, όντας μικρό, γρήγορο και οικονομικό στα πρότυπα του Smart Roadster, το οποίο όμως δεν πέτυχε εμπορικά. Το νέο «Abarth Coupe» θα είναι προσθιοκίνητο, με τοποθετημένο τον κινητήρα εμπρός.

Το πλαίσιο θα είναι αλουμινένιο, ενώ σχεδιαστικά το αυτοκίνητο θα ξεχωρίζει από τα μοντέρνα φωτιστικά σώματα, τις μεγάλες εισαγωγές αέρα στο καπό και πίσω από τους εμπρόσθιους τροχούς. Επίσης, θα διαθέτει αποσπώμενη οροφή, ώστε οι επιβάτες να μπορούν να το απολαμβάνουν και ανοιχτό ως roadster.

 

Κάτω από το καπό, θα τοποθετηθεί ο γνωστός υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας των 1,4 lt του 500 Abarth με τους 135 PS και τα 18,3 kgm ροπής. Ωστόσο, θα υπάρξει και ταχύτερη έκδοση (esseesse) με απόδοση 158 PS και μέγιστη ροπή 23,4 kgm. Με συνολικό βάρος αμαξώματος λίγο πάνω από 1.000 kg, τα πρώτα 100 km/h από στάση θα έρχονται σε περίπου 8 sec και για τo «esseesse» σε 7 sec.

 

Επιπλέον, το μπλοκέ διαφορικό και το σύστημα διαχείρισης της ροπής (TTC) της ιταλικής εταιρίας αναλαμβάνει να μειώσει την απώλεια πρόσφυσης των τροχών με το οδόστρωμα στις υψηλές ταχύτητες και ειδικά στις στροφές

Στο εσωτερικό, το «Abarth Coupe» θα διαθέτει αγωνιστικό χαρακτήρα, με σπορ καθίσματα, flat bottom τιμόνι, οργανάκια πίεσης του turbo και διάφορα λογότυπα του γνωστού… σκορπιού.

Για να μην υποπέσει στο ίδιο λάθος με την Smart με την αλμυρή τιμή του Roadster, η Fiat θα προσφέρει το νέο «Abarth Coupe», όπως αναφέρει ή ίδια, από τα περίπου 12.000 ευρώ. Η παρουσίαση του αυτοκινήτου θα γίνει μέσα στο 2010…

 

http://www.protothema.gr/content-carspeed.php?id=21864

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Όμορφο το μικρό. :happy:

This blessed plot, this earth, this realm, this England...

William Shakespeare: King Richard II Act 2, Sc 1

 

London is a state of mind

Link to comment
Share on other sites

πανεμορφο το abarthaki!!

ωστοσο η τιμη πιο πανω δε παιζει με τιποτα,εκτος και αν μιλαει για καποια βασικη εκδοση 1,2 οποτε και αν βγει...δεδομενου οτι το "κανονικο" αμπαρθακι ξεπερναει τα 18 χιλιαρικα,δεν μπορει το παραπανω να στοιχιζει κατω απο 20κ..

Link to comment
Share on other sites

Jaguar XFR

 

http://www.protothema.gr/content/data/upimages/image.php?image=Jaguar_1xfr.jpg&width=490

http://www.protothema.gr/content/data/upimages/trakis1/Jaguar_3xfr.jpg

http://www.protothema.gr/content/data/upimages/trakis1/Jaguar_2xfr.jpg

 

  • Παγκόσμια πρεμιέρα στο Detroit για την κορυφαία XF, την XFR με V8 κινητήρα που αποδίδει 510 PS
  • Με πίσω κίνηση το αντίπαλο δέος των Mercedes-Benz C63 AMG, την BMW M5 και το Audi RS6

 

Αν υπάρχει ένα μοντέλο που μπορεί να ανταγωνιστεί την Mercedes-Benz C63 AMG, την BMW M5 και το Audi RS6, τότε αυτό είναι το XFR της Jaguar. Με 5λιτρο V8 κινητήρα που αποδίδει 510 PS στις 6.000 rpm και 625 Nm στις 2.500-5.500 rpm, το σίγουρο η XFR είναι πως θα προσφέρει δυνατές συγκινήσεις σε όποιον βρεθεί στα πίσω από το τιμόνι της (και όχι μόνο).

 

Η περίσσεια ισχύος του μοτέρ προκύπτει από την ύπαρξη μηχανικού υπερσυμπιεστή τύπου Roots (σαν τους «κομπρέσορες» της Mercedes) και σε σχέση με το προηγούμενο V8 των 4,2 lt η ισχύς έχει αυξηθεί κατά 23% ενώ η ροπή κατά 12%. Συγκρίνοντας τη με την απλή XF, η XFR έχει κοντύτερη σχέση κρεμαγέρας, μεγαλύτερα δισκόφρενα, χαμηλωμένο αμάξωμα και τα απαραίτητα φουσκώματα που… ντοπάρουν για τα καλά το look της.

 

H ροπή του κινητήρα μεταφέρεται μέσω αυτόματου κιβωτίου έξι σχέσεων στον πίσω άξονα και για να περνά ομαλά τόση δύναμη υπάρχουν ενισχύσεις στον συμπλέκτη όπως και στον μετατροπέα ροπής (του κιβωτίου). Επίσης, το διαφορικό είναι ηλεκτρονικά ελεγχόμενο περιορίζοντας τον βαθμό ολίσθησης (κάτι σαν ηλεκτρονικό μπλοκέ) ενώ η ανάρτηση ελέγχεται και αυτή ηλεκτρονικά ελέγχοντας κάθε κίνηση του σασί. Με αυτά και αυτά η XFR χρειάζεται μόλις 4,9 sec για τα 0-100 km/h ενώ η τελική της ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 km/h. Ενδεικτικό πάντως των δυνατοτήτων της είναι το γεγονός πως μπορεί να διανύσει τα 0-400 m σε 13,1 sec!

 

link

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Η Jaguar απλά σπέρνει. Εκτός απο πανέμορφη αναμένεται να σκοτώνει και οδηγικά.

 

Το Abarthάκι μου φαίνεται ψευτιά.

Link to comment
Share on other sites

καλο που εβαλαν μπλοκε στο αμπαρθ. πιστευω θα πουλησει αρκετα..

Desktop: Acer Aspire X-Cruiser, ThermalTake PurePower460W, Core 2 Duo E6400, Gigabyte 965PS3, 2xCrucial 2GB (800MHz, CL4), Gigabyte 9600GT

http://www.cardomain.com/ride/2667388

Link to comment
Share on other sites

ρε σεις το MPS κανεις δεν το βρηκε ενδιαφερον?λολ

Desktop: Acer Aspire X-Cruiser, ThermalTake PurePower460W, Core 2 Duo E6400, Gigabyte 965PS3, 2xCrucial 2GB (800MHz, CL4), Gigabyte 9600GT

http://www.cardomain.com/ride/2667388

Link to comment
Share on other sites

Ηonda: Nτεμπούτο για το Insight Hybrid

 

Το νέο υβριδικό 2009 Honda Insight πραγματοποιεί το παγκόσμιο ντεμπούτο του στο Διεθνές Σαλόνι Αυτοκινήτου Β. Αμερικής στο Ντιτρόιτ.

 

http://media2.feed.gr/filesystem/images/20090115/low/newego_LARGE_t_741_1956434.JPG

 

Το 2009 Insight σηματοδοτεί ένα νέο στάδιο στην εξέλιξη της υβριδικής τεχνολογίας, αξιοποιώντας μία πιο οικονομική έκδοση της τεχνολογίας Integrated Motor Assist (IMA) της Honda, και αποτελεί μία πιο προσιτή πρόταση για τους πελάτες των υβριδικών οχημάτων σε όλο τον κόσμο, σε συνδυασμό με κατανάλωση καυσίμου 4.4 lt./100km και εκπομπές CO2 μόλις 101 g/km.

 

http://media2.feed.gr/filesystem/images/20090115/low/newego_LARGE_t_741_1956435.JPG

 

Ο Πρόεδρος της Honda Motor Europe, Σιγκέρου Τακάγκι κατά τη διάρκεια της παρουσίασης του νέου Insight δήλωσε: «Η Honda διαθέτει υβριδικά αυτοκίνητα σχεδόν επί μία δεκαετία, αλλά είναι η πρώτη φορά που η τεχνολογία μας προσφέρεται με ένα πενταθέσιο, πεντάθυρο όχημα σε προσιτή τιμή.

 

Το Insight συνδυάζει το βραβευμένο μας υβριδικό σύστημα ΙΜΑ με ένα εύχρηστο σύστημα υποστήριξης του οδηγού (Eco Assist), το οποίο βοηθά τους πελάτες μας να μεγιστοποιήσουν την οικονομία καυσίμου σε πραγματικές συνθήκες. Συνδυάζοντας έναν ηλεκτροκινητήρα με έναν πολύ αποδοτικό βενζινοκινητήρα, το Insight επιτυγχάνει όχι μόνο χαμηλές εκπομπές CO2 αλλά και πολύ μειωμένες εκπομπές άλλων αερίων που είναι υπεύθυνα για το φαινόμενο του θερμοκηπίου, όπως το Υποξείδιο του Αζώτου (N2O)».

 

Η σχεδίαση του πεντάθυρου hatchback δανείζεται μερικά από τα σχεδιαστικά στοιχεία και το αεροδυναμικό προφίλ του οχήματος κυψελών καυσίμου της Honda FCX Clarity. Για να αναδειχτεί το λείο προφίλ, το Insight έχει σχεδιαστεί με χαμηλό κέντρο βάρους και με ευρύχωρη καμπίνα πέντε επιβατών, προσφέροντας ένα συνδυασμό άριστης συμπεριφοράς και πολύ ευέλικτου εσωτερικού.

 

Περισσότερα..

Link to comment
Share on other sites

Γιατί πρέπει όλα τα υβριδικά να είναι τόσο κακόγουστα; Το Prius απλά δεν βλέπεται και το Insight φαίνεται σαν μια πιο καλοδουλεμένη αντιγραφή, τουλάχιστον στον σχεδιασμό. Πάλι καλά που υπάρχει και η Lexus αλλά, δυστυχώς, στοχεύει, σε άλλα πορτοφόλια.
Link to comment
Share on other sites

Γιατί πρέπει όλα τα υβριδικά να είναι τόσο κακόγουστα; Το Prius απλά δεν βλέπεται και το Insight φαίνεται σαν μια πιο καλοδουλεμένη αντιγραφή, τουλάχιστον στον σχεδιασμό. Πάλι καλά που υπάρχει και η Lexus αλλά, δυστυχώς, στοχεύει, σε άλλα πορτοφόλια.

 

σωστος,μη ξεχνας ομως και τα ματια των ιαπωνων που ειναι σχιστα,οποτε πανε με τα δικα τους ματια :D

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...