Jump to content

[CAR] SUV / Πολυμορφικά


Βασίλης
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Προσωπικα θα προτιμουσα να παρω κατι σε Toyota αλλα το Urban Cruise που θα ειναι σε αυτη την κατηγορια δεν εχει ερθει ακομα.

Νομίζω οτι δεν θα εισαχθεί καθόλου. Τουλάχιστον για την πρώτη αυτή περίοδο της κυκλοφορίας του.

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 104
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

To qashqai έχει αξιοπρεπείς επιδόσεις για αυτοκίνητο της δεκαετίας του 90. Για το 2009 έχει κακές επιδόσεις, τόσο απλά.

 

Και παλι φιλε μου λες κατι χωρις να το τεκμηριωνεις. Δεν μπορεις να μας δικαιολογησεις την αποψη σου? Η οποια φυσικα ειναι σεβαστη αλλα δεν μπορω να την δεχτω χωρις τεκμηριωση. Εγω σου εξηγησα για ποιους λογους θεωρω το qasqhai μια πολυ τιμια επιλογη αυτη την στιγμη με ναση τις διεκς μου αναγκες. Τονιζω οτι η αποψη που εχω σχηματισει για το συγκεκριμενο αυτοκινητο ειναι με βαση τις δικες μου αναγκες.

 

Εσυ μας λες οτι το αυτοκινητο ειναι του πεταμου χωρις ομως να μας το δικαιολογεις. Πες μας το γιατι.

 

Φιλικα

Link to comment
Share on other sites

Και παλι φιλε μου λες κατι χωρις να το τεκμηριωνεις. Δεν μπορεις να μας δικαιολογησεις την αποψη σου? Η οποια φυσικα ειναι σεβαστη αλλα δεν μπορω να την δεχτω χωρις τεκμηριωση. Εγω σου εξηγησα για ποιους λογους θεωρω το qasqhai μια πολυ τιμια επιλογη αυτη την στιγμη με ναση τις διεκς μου αναγκες. Τονιζω οτι η αποψη που εχω σχηματισει για το συγκεκριμενο αυτοκινητο ειναι με βαση τις δικες μου αναγκες.

 

Εσυ μας λες οτι το αυτοκινητο ειναι του πεταμου χωρις ομως να μας το δικαιολογεις. Πες μας το γιατι.

 

Φιλικα

 

Κατ'αρχήν είμαι της ίδιας άποψης με τον NickTG.

Ο 1600αρης του qashqai είναι ακατάλληλος για SUV. Δεν έχει άλογα και το κυριότερο δεν έχει ροπή.

Ίσως να ταίριαζε σε ένα μικρό πόλης, αλλά με 1600 θα είχε αυξημένη κατανάλωση.

Επίσης το 1600 είναι παγίδα γιατί κατα τη γνώμη μου ο 1.8tfsi είναι πιο οικονομικός. Έχει δύναμη από χαμηλά και δεν πρέπει να είσαι συνέχεια με τη χαμηλότερη δυνατή σχέση μήπως και βρεις δύναμη.

Από τη στιγμή μάλιστα που μιλάμε για οικογενειακό φαντάζομαι το qashqai full φορτωμένο στην εθνική και να προσπαθεί να κάνει προσπέραση.:cry: Το να είναι καλοκαίρι και να έχετε και ανοιχτό κλιματισμό δεν το έβαλα γιατί θα γινόταν θρίλερ η υπόθεση.:shifty:

 

Γενικότερα ένα αυτοκίνητο το κρίνουμε έχοντας υπόψη μας τι άλλο κυκλοφορεί στην κατηγορία. Το qashqai που υπερέχει ας πούμε;

Link to comment
Share on other sites

Κατ'αρχήν είμαι της ίδιας άποψης με τον NickTG.

Ο 1600αρης του qashqai είναι ακατάλληλος για SUV. Δεν έχει άλογα και το κυριότερο δεν έχει ροπή.

Ίσως να ταίριαζε σε ένα μικρό πόλης, αλλά με 1600 θα είχε αυξημένη κατανάλωση.

Επίσης το 1600 είναι παγίδα γιατί κατα τη γνώμη μου ο 1.8tfsi είναι πιο οικονομικός. Έχει δύναμη από χαμηλά και δεν πρέπει να είσαι συνέχεια με τη χαμηλότερη δυνατή σχέση μήπως και βρεις δύναμη.

Από τη στιγμή μάλιστα που μιλάμε για οικογενειακό φαντάζομαι το qashqai full φορτωμένο στην εθνική και να προσπαθεί να κάνει προσπέραση.:cry: Το να είναι καλοκαίρι και να έχετε και ανοιχτό κλιματισμό δεν το έβαλα γιατί θα γινόταν θρίλερ η υπόθεση.:shifty:

 

Γενικότερα ένα αυτοκίνητο το κρίνουμε έχοντας υπόψη μας τι άλλο κυκλοφορεί στην κατηγορία. Το qashqai που υπερέχει ας πούμε;

 

Τωρα μαλιστα. Μου δικαιολογησες την γνωμη σου. Δεν διαφωνω μαζι σου σε αυτα που λες. Αυτο στο οποιο νομιζω οτι υπερτερει αυτη την στιγμη ειναι οτι με 18-19 χιλιαρικα δεν παιρνεις SUV με του χωρους του.

Εγω αυτο τον καιρο ψαχνομαι για καποιο οικογενειακο (μεγαλοι χωροι και πορτ-παγκαζ) που να ειναι ομως ειτε SUV ειτε πολυμορφικο. Δεν θελω να παω σε κλασσικη κουρσα γιατι δεν μου αρεσει.

Θα μπορουσες να μου προτεινεις και καποια αλλα μοντελα με βαση αυτα που σου ειπα? Ειδα και το C4 Picasso αλλα φοβαμαι λιγο την Citroen απο θεμα αξιοπιστιας. Ειδα και το golf Plus. Ωραιο ειναι δεν μπορω να πω (και με εκπτωση 2500 λοφω του οτι βγαινει το νεο Plus) αλλα δεν ενθουσιαστηκα. Το γιαπωνεζικο οσο να'ναι ειναι πιο αξιοπιστο.

Ποιο αλλο θα προτεινες?

γενικα απο μαρκες προτιμω VW, Toyota, Ford, Opel, Citroen-Renault (με επιφυλαξη), Honda, Mitsubishi χωρις να αποκλειω και καποια αλλη.

Link to comment
Share on other sites

Με τα κριτήριά σου, για μένα το κασκάι είναι λάθος επιλογή. Σιγά τους χωρους. Κοίτα και το Seat Altea XL. Τεράστιοι χώροι, πολύ καλές επιδόσεις και λογικότατη τιμή.

 

Altea XL 1.4 TSI 125hp: Ενδεικτική λιανική τιμή 17.240 €, έκπτωση 1.724 € & νέα ενδεικτική λιανική τιμή με το πρόγραμμα «ΕΚΠΤΩΣΗ 10%» 15.516 €

Link to comment
Share on other sites

Τωρα μαλιστα. Μου δικαιολογησες την γνωμη σου. Δεν διαφωνω μαζι σου σε αυτα που λες. Αυτο στο οποιο νομιζω οτι υπερτερει αυτη την στιγμη ειναι οτι με 18-19 χιλιαρικα δεν παιρνεις SUV με του χωρους του.

Εγω αυτο τον καιρο ψαχνομαι για καποιο οικογενειακο (μεγαλοι χωροι και πορτ-παγκαζ) που να ειναι ομως ειτε SUV ειτε πολυμορφικο. Δεν θελω να παω σε κλασσικη κουρσα γιατι δεν μου αρεσει.

Θα μπορουσες να μου προτεινεις και καποια αλλα μοντελα με βαση αυτα που σου ειπα? Ειδα και το C4 Picasso αλλα φοβαμαι λιγο την Citroen απο θεμα αξιοπιστιας. Ειδα και το golf Plus. Ωραιο ειναι δεν μπορω να πω (και με εκπτωση 2500 λοφω του οτι βγαινει το νεο Plus) αλλα δεν ενθουσιαστηκα. Το γιαπωνεζικο οσο να'ναι ειναι πιο αξιοπιστο.

Ποιο αλλο θα προτεινες?

γενικα απο μαρκες προτιμω VW, Toyota, Ford, Opel, Citroen-Renault (με επιφυλαξη), Honda, Mitsubishi χωρις να αποκλειω και καποια αλλη.

 

Ford Focus και σου μένουν και ρέστα.

Ford Focus C-Max με μεγαλύτερους χώρους.

 

Mitsubishi Lancer Sportback

 

VW Golf Plus μόνο με μεγαλύτερη έκπτωση. Δεν είναι και κανένα εμπορικό μοντέλο.

 

Γενικότερα θα έλεγα να δεις και τη Delta με τα 150 άλογα.

Proud owner of: Master System III , SNES , Mega Drive , Saturn , PSone , N64 , Dreamcast , PS2 , GameCube , XBox , XBox 360 , Wii , PS3 , PSP , DS .....

PC: CPU Phenom II 955 - MB MSI 790FX-GD70 - Corsair Vengeance 1x4GB - Sapphire 5850 Xtreme - WD800ADFD - COOLERMASTER RS-1000 SILENT PRO M 1000W

Link to comment
Share on other sites

Κι εγω απ τη μερια μου θεωρω το qashqai μια πολυ τιμια και κατι παραπανω απο αξιοπρεπη λυση για την κατηγορια του και για τα λεφτα του! Το μονο που του λειπει ειναι ελαφρως οι επιδοσεις αλλα ελεος,στην Ελλαδα βρισκομαστε με τους δρομους που ολοι ξερετε...ο μεσος κινητηρας του ελληνα ειναι ο 1600αρης ειτε μας αρεσει ειτε οχι...

Ο υποψηφιος αγοραστης βαζει τα + σε μια μερια , τα - στην αλλη, οριοθετει τις αναγκες του, κατανοει το κοστος συντηρησης και ΜΕΤΑ αποφασιζει!

Οποτε βαση των λεγομενων σου φιλε asikis πιστευω πως θα το παρεις, θα σε εξυπηρετησει και θα το καταευχαριστηθεις!

Αυτα απο μενα ...

Καλοριζικο βρεε... :p

Link to comment
Share on other sites

Να υποθέσω ότι αυτό που σε λίγες μέρες θα βρίσκεσαι μέσα του είναι 316 αφού όπως είπες:

<<αλλα ελεος,στην Ελλαδα βρισκομαστε με τους δρομους που ολοι ξερετε...ο μεσος κινητηρας του ελληνα ειναι ο 1600αρης ειτε μας αρεσει ειτε οχι...>>

Proud owner of: Master System III , SNES , Mega Drive , Saturn , PSone , N64 , Dreamcast , PS2 , GameCube , XBox , XBox 360 , Wii , PS3 , PSP , DS .....

PC: CPU Phenom II 955 - MB MSI 790FX-GD70 - Corsair Vengeance 1x4GB - Sapphire 5850 Xtreme - WD800ADFD - COOLERMASTER RS-1000 SILENT PRO M 1000W

Link to comment
Share on other sites

Κι εγω απ τη μερια μου θεωρω το qashqai μια πολυ τιμια και κατι παραπανω απο αξιοπρεπη λυση για την κατηγορια του και για τα λεφτα του! Το μονο που του λειπει ειναι ελαφρως οι επιδοσεις αλλα ελεος,στην Ελλαδα βρισκομαστε με τους δρομους που ολοι ξερετε...ο μεσος κινητηρας του ελληνα ειναι ο 1600αρης ειτε μας αρεσει ειτε οχι...

Ο υποψηφιος αγοραστης βαζει τα + σε μια μερια , τα - στην αλλη, οριοθετει τις αναγκες του, κατανοει το κοστος συντηρησης και ΜΕΤΑ αποφασιζει!

Οποτε βαση των λεγομενων σου φιλε asikis πιστευω πως θα το παρεις, θα σε εξυπηρετησει και θα το καταευχαριστηθεις!

Αυτα απο μενα ...

Καλοριζικο βρεε... :p

Οπως ειπα και πριν δεν με πολυ νοιαζει να εχει τρελες επιδοσεις και γι'αυτο το λογο δεν κοιταω το 2λιτρο.

Να υποθέσω ότι αυτό που σε λίγες μέρες θα βρίσκεσαι μέσα του είναι 316 αφού όπως είπες:

<<αλλα ελεος,στην Ελλαδα βρισκομαστε με τους δρομους που ολοι ξερετε...ο μεσος κινητηρας του ελληνα ειναι ο 1600αρης ειτε μας αρεσει ειτε οχι...>>

Ευστοχο!!!:lol:

Link to comment
Share on other sites

Αν αντεχει η τσεπη σου παρε και πορσε...

Εμενα η τσεπη μου αντεχε μεχρι 320...αφου ζυγισα ολα οσα περιγραφω παραπανω κατεληξα σε αυτο κι οχι στο 316, αλλα ουτε και στο 325 οπως πολλοι φιλοι μου ελεγαν...

Ισως να μην ειμαι μεσος Ελληνας...

Το παιδι ομως χαρακτηριστικα ανεφερε τι αντεχει η τσεπη του και ποιες οι αναγκες του και βαλθηκατε να του το βγαλετε ψοφιμι...Σουμαχερ ολοι των Ελληνικων δρομων...

Link to comment
Share on other sites

Αν αντεχει η τσεπη σου παρε και πορσε...

Εμενα η τσεπη μου αντεχε μεχρι 320...αφου ζυγισα ολα οσα περιγραφω παραπανω κατεληξα σε αυτο κι οχι στο 316, αλλα ουτε και στο 325 οπως πολλοι φιλοι μου ελεγαν...

Ισως να μην ειμαι μεσος Ελληνας...

Το παιδι ομως χαρακτηριστικα ανεφερε τι αντεχει η τσεπη του και ποιες οι αναγκες του και βαλθηκατε να του το βγαλετε ψοφιμι...Σουμαχερ ολοι των Ελληνικων δρομων...

 

 

 

 

Μα κανένας δεν του πρότεινε αυτοκίνητο πιο ακριβό από το Qashqai.

Του είπαμε απλά ότι σύμφωνα με τις ανάγκες του καλύτερα θα ήταν να πάρει κάτι με περισσότερη ιπποδύναμη, στα ίδια πάντα λεφτά σε περίπτωση που το ξεχάσαμε, διότι το ήδη αργό Qashqai όντας φορτομένο με οικογένεια και πράγματα δε θα μπορεί να πάρει τα πόδια του.

Κατά συνέπεια το ταξίδι θα γίνει πιο δύσκολο, λιγότερο άνετο και κουραστικό και το αμάξι πιθανότατα θα καίει παραπάνω λόγω πίεσης.

Ακόμα η συμπεριφορά του Qashqai λόγω αυξημένου ύψους θα είναι χειρότερη από άλλα χαμηλότερα αυτοκίνητα και μάλιστα αφού δε θα βγει εκτός δρόμου, άλλωστε δεν κάνει για εκεί, δε θα υπάρχει και κανένα όφελος από αυτό το ύψος.

 

Όπως είπα και πιο πριν όλα όσα πρότεινα είναι στα ίδια λεφτά ή και φθηνότερα από το Qashqai.

 

ΥΓ. Καλό θα ήταν τους ειρωνικούς-στερεοτυπικούς χαρακτηρισμούς σου να τους κρατήσεις για τον εαυτό σου και τους φίλους σου.

Proud owner of: Master System III , SNES , Mega Drive , Saturn , PSone , N64 , Dreamcast , PS2 , GameCube , XBox , XBox 360 , Wii , PS3 , PSP , DS .....

PC: CPU Phenom II 955 - MB MSI 790FX-GD70 - Corsair Vengeance 1x4GB - Sapphire 5850 Xtreme - WD800ADFD - COOLERMASTER RS-1000 SILENT PRO M 1000W

Link to comment
Share on other sites

Ποσο μυαλο χρειαζεται ενας ΜΕΣΟΣ νους για να καταλαβει το εξης απλο...

Το 60-70% (υποθετικα) των Ελληνων κυκλοφορουν με 1600αρια γιατι μεχρι εκει μπορουν να συντηρουν!

Το υπολοιπο 30-40% (επισης υποθετικα) κυκλοφορουν ειτε με μεγαλυτερου κυβισμου ειτε με μικροτερου γιατι επισης μεχρι εκει μπορουν να συντηρουν!

Ολοι κυκλοφορουμε στους ιδιους δρομους.

Ολοι φανταζομαι θα ηθελαν καλυτερα, ακριβοτερα και γρηγοροτερα αυτοκινητα!

Αλλα ΟΛΟΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ!

 

Εγω μπορω λιγο παραπανω απο τη μεση κατηγορια...Το παλικαρι δε μπορει η δε το χρειαζεται...

Ποιο το προβλημα με ολα αυτα και τι δεν ειναι κατανοητο να το ξαναεξηγησουμε...?

Link to comment
Share on other sites

Πόσο μυαλό χρειάζεται ένας ΚΑΤΩΤΕΡΟΣ νους για να καταλάβει ότι η διαφορά ανάμεσα σε 1600 και 1800 κυβικά ( που είναι και ο μεγαλύτερος κυβισμός που προτείνω) είναι πρακτικά μηδενική;

Επίσης αν διάβαζες και λίγο θα έβλεπες ότι πολλά από αυτά που προτείναμε είναι πάλι 1600 κυβικά ή ακόμα και 1400. Δηλαδή χαμηλότερα αφού όλοι ξέρουμε από τα μαθηματικά ότι 1400<1600.

 

Το παληκάρι με τα ίδια λεφτά μπορεί. Και οι πιθανότητες να του χρειαστεί το κάτι παραπάνω είναι αυξημένες.

 

 

Από εκεί και πέρα καλό θα είναι να κάνει ένα test drive σε όσα τον ενδιαφέρουν και να πάρει ότι του αρέσει.

Proud owner of: Master System III , SNES , Mega Drive , Saturn , PSone , N64 , Dreamcast , PS2 , GameCube , XBox , XBox 360 , Wii , PS3 , PSP , DS .....

PC: CPU Phenom II 955 - MB MSI 790FX-GD70 - Corsair Vengeance 1x4GB - Sapphire 5850 Xtreme - WD800ADFD - COOLERMASTER RS-1000 SILENT PRO M 1000W

Link to comment
Share on other sites

Πολύ ενδιαφέροντα τα υποθετικά ποσοστά σου.:lol:

 

Για να μιλήσουμε και σοβαρά, εσύ ανέφερες τους ελληνικούς δρόμους, αλλά εσύ είσαι και αυτός που παίρνεις το 2λιτρο. Καλά κάνεις βέβαια, αλλά το σχόλιο σου ήταν άκυρο και μάλλον το κατάλαβες οπότε δεν το συνεχίζω.

Όσο για τα κυβικά υπάρχουν 1600αρια των 100 ίππων, 1400αρια των 170 ίππων και 1300αρια των 240 ίππων. Να δω πόσοι μπορούν να συντηρήσουν το 1300αρί...:rolleyes:

Από την άλλη υπάρχει 1600αρι των 120 ίππων και 1800αρι των 160 ίππων. Το δεύτερο άνετα είναι πιο οικονομικό.

Επίσης να (ξανα)συμφωνήσω με όσα λέει ο NickTG.:p

Link to comment
Share on other sites

1. Μεχρι αυτο το μυνημα

ΥΓ. Καλό θα ήταν τους ειρωνικούς-στερεοτυπικούς χαρακτηρισμούς σου να τους κρατήσεις για τον εαυτό σου και τους φίλους σου.

δεν υπηρχε ουτε ενας ειρωνικος η "στερεοτυπικος?" (αληθεια ξερεις τι σημαινει στερεοτυπο?) χαρακτηρισμος!

 

2.

Χρονια Πολλα σε ολους.

Σκεφτομαι και εγω για το Qashqai μιας και βγαινει σε πολυ καλη τιμη πλεον, εχει πολυ καλους χωρους (που μας ειναι απαραιτητοι πλεον) και βγαινει σε 1.6, βασικο για εμενα. Σημερα θα παω να το δω και αν μου κανουν και μια καλη προταση για ανταλλαγη με το σκαραβαιο που εχω τωρα, θα το κλεισω αμεσως.

Γενικα εχω ακουσει καλες κριτικες. Καποιος που να ειναι κατοχος και να μας 2-3 πραγματακια παραπανω?

 

Αυτο ειναι το αρχικο μηνυμα του asiki

 

3.

Δε νομίζω οι χώροι του πάντως να έχουν καμιά μεγάλη διαφορά από ένα Focus ή μία Delta ή ένα Lancer Sportback.

 

Αυτα προτεινεις εσυ, 2 απο τα 3 ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ SUV!

Συνεχιζεις και σε αλλο ποστ να προτεινεις και αλλα ΜΗ SUV οχηματα.

 

Εγω απλα ειπα τη γνωμη μου για το Κασκαι. Αν σε ενοχλησε που δεν συμφωνεις δε μπορω να κανω κατι γι αυτο...ξυδι

Οσο για το τι παιρνω εγω, τι εχεις εσυ και τι ο αλλος αυτο αφορα εμενα για το δικο μου,εσενα για το δικο σου και τον αλλον για το δικο του!

Τελος χαρακτηρισμους με Bold ΑΛΛΟΥ !!!:X

Link to comment
Share on other sites

O εδιαφερόμενος, δεν απέκλεισε όλα τα υπόλοιπα οχήματα που προτείναμε ούτε είπε οτι έχει κατασταλάξει σε SUV και δεν το συζητάει. Όταν θέτεις ως πρώτη ανάγκη τους χώρους και μετά την οικονομία, το συγκεκριμένο όχημα όχι απλά δεν είναι η ιδανική λύση, αλλά όπως έγραψα και σε προηγούμενο ποστ, είναι μια λανθασμένη επιλογή.
Link to comment
Share on other sites

Να επικεντρωθούμε λίγο στην αγορά του asikis και να αφήσουμε τα υπόλοιπα στην άκρη; Αν σας είναι εύκολο.. :)

Link to comment
Share on other sites

Χτες πηγα και κοιταξα το HYUNDAI TUCSON 2.0lt GLS FULL με 20.900€ και μου αρεσε για αυτην την τιμη. Ειδα και το SANTA FE αλλα στα 25.000€ πολυ δυνατο. Κατι αντιστοιχο ηταν και τα KIA στις ιδιες τιμες. Επίσης πολυ καλο ηταν και το RENAULT KOLEOS ΣΤΑ 23.500€
:X«'Έλληνες ενωθείτε εναντίον του κοινού εχθρού, εναντίον του μίσους, της διχόνοιας και της διαίρεσης, που είναι ό ίδιος μας ο εαυτός» - Θ. ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗΣ.
Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

Γεια σας και χρόνια πολλά! Είμαι στην φάση που θέλω να αγοράσω νέο αμάξι και είμαι ανάμεσα σε δύο. Θα ήθελα την γνώμη σας. Το θέλω διότι έχουμε νέο μέλος στην οικογένεια και θέλουμε κάτι τζιποειδές με αρκετούς χώρους και χωρίς να το πληρώνουμε μία ζωή.

 

Το Tiguan (http://www.volkswagen.gr/gr/el/model/tiguan.html )έχει τα εξής μείον:

1) Μεγάλη αξία κτήσης και δεν έχει τον τρελό εξοπλισμό (μιλάω για την έκδοση sportstyle πάντα)

2) Έχει ακριβά ανταλλακτικά και service.

3) Δίνει μόνο 2 χρόνια εγγύηση και αν θέλω επέκταση για ακόμη 2 την πληρώνω. Η οποία ΔΕΝ είναι μεταβιβάσιμη.

4) Δεν ξέρω αν η τουρμπίνα θα «σκίσει» εν καιρώ έναν κινητήρα 1400 κυβικών.

 

Το Sportage (http://www.kia.gr/Kia/topnav/models/new_sportage/accessories.html εδώ μιλάμε για την έκδοση BREEZE, που είναι super πλούσια και είναι περίπου 1000 ευρώ πιο φθηνό από το TIGUAN, που δεν έχει αντίστοιχο εξοπλισμό )έχει μείον:

1) Μικρότερο πορτμπαγκάζ και με πεσμένα καθίσματα και χωρίς.

2) Το ότι είναι 1600 δεν ξέρω εν καιρώ τι θα γίνει από άποψη τεκμηρίων κτλ.

3) Ο ατμοσφαιρικός κινητήρας δεν ξέρω αν δέχεται και αν αξίζει να βάλω turbo.

 

Γενικά κλίνω προς το KIA αλλά μιας και δεν είμαι γνώστης , θα ήθελα τις απόψεις σας. Η KIA έχει 7 χρόνια εγγύηση μεταβιβάσιμη για ΟΛΟ το αμάξι. Επίσης έχει φθηνά service. Θεωρώ η εποχή που αλλάζαμε συχνά αυτοκίνητα πάει, άρα πλέον το αμάξι από «αναλώσιμο» θα ξαναγίνει περιουσιακό στοιχείο. Σίγουρα το TIGUAN είναι πιο μουράτο και επιβλητικό αλλά τα πρώτα tiguan είχαν πολλά προβλήματα και δεδομένης της μικρότερης εγγύησης ανησυχώ.

 

Περιμένω με αγωνία τα σχόλιά σας.

Link to comment
Share on other sites

εχουμε πασατ του 90,

ειχαμε Golf του 95,

εχουμε τζετα τσι-140 του 2007

εχουμε φαμπια τσι 1,2 του 2011

 

για πολυ καιρο τα volksvagen κρατανε;),

αρκει να εχεις βαρια τσεπη...

 

ομως αμα δεν το συντηρησεις επιμελως θα καψεις κινητηρα:blink:

διαπιστωμενο εις διπλουν αυτο:lol:

 

αμα ξεχασεις τα αναχρονιστικα τουρμπο που θες να βαλεις στο κια:wacko:,

και οδηγωντας το kia βρεις εναν ζωηρο κινητηρα,όπως

όλα τα vvti-ειδη(εχουμε κ γιαρις:p),εκει θα βρεις αξιο αμαξι!

 

αλλα βεβαιωσου πως αυτος ο κινητηρας κανει για αυτο το αμαξωμα,εννοω πιθανως να ειναι λιγος..

 

με καθαρη βενζινουλα και λαδακια εστω κ με μικρη καθυστερηση το κια θα βασιλευσει:),

ενω τα τσι θελουν κατοσταρα,η τουλαχιστον 97 οκτανια της v-power και προσοχη στη χρηση+συντηρηση..

φυσικα ειναι πιο δυνατοι κινητηρες,ως τωρα σε μας,

 

ΑΛΛΑ ΣΕ ΚΑΜΜΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ τα 140 του τσι

δεν ειναι τα 140 ενος καλου διλιτρου ,γενικα ολοι οι τσι ειναι απλα πιεσμενοι μικροι κινητηρες,σε ανηφορα π.χ. προδιδονται,

 

αυτααα:)

edit οποιος σου πει πως τα τσι δεν θελουν οκτανια και καθαριστικα στην βενζινα,

σου λεει....,κι εγω δεν βαζω παντα βελτιωμενη,αλλα ας μην κοροιδευομαστε:)

 

α ναι ξεχαστηκα,λογω κομπρεσορα οδηγωντας ως τις 2500 στροφες καταναλωση 7.5-8.5 μεσα στην πολη το τζετα τσι,με μπολικη κινηση και κοντινες αποστασεις συνηθως!...απιστευτα οικονομικος ο τσι του τιγκουαν στον

προσεκτικο οδηγο!

Edited by mertaghon2

να πάρου samsung λέου,να σώσ την κεφαλή μ!!,

μα δε μ' αφήνει η htc που έχω στο..ε:Xε..στη ψχ μ!

Link to comment
Share on other sites

Χρονια πολλα και απο μενα. Αποτι καταλαβα ζητουμενο ειναι ενα αξιοπιστο αμαξι που θα κρατησει για πολλα χρονια χωρις ιδιαιτερη φροντιδα. Μονο βενζινες και τα καθιερωμενα service . Γιαυτο κατα τη γνωμη μου ειναι προτιμοτερο ενα ατμοσφαιρικο . Τα volkswagen παντα θελουν το κατι παραπανω σε τρεξιμο και φροντιδα π μπορει να ταλαιπωρησουν τον ιδιοκτητη ποσο μαλλον οταν υπαρχουν και οικογενειακες υποχρεωσεις.Το βαρυ αμαξωμα του tiguan με τον 1400 αρη tsi δεν ξερω τι αντοχη θα εχει στο χρονο.

Για τζιποειδες αξιοπιστο σε βαθος χρονου στα 1600 καλες επιλογες ειναι εκτος απο το kia και τα hyundai ix35 (καινουριο μοντελο κιαυτο) και το γνωστο nissan qashqai . Απο κει και περα ειναι θεμα γουστου και προτιμησεων μετα απο test drive του υποψηφιου αγοραστη.

Τελος να σημειωσω οτι πριν απο οποιαδηποτε αγορα αμαξιου ειναι χρησιμη μια ματια στα crash test του euroncap οχι μονο στα αστερια που παιρνουν σχεδον ολα 5 πλεον αλλα και στη βαθμολογια. Σε παθητικη ασφαλεια το kia και το hyundai ως μοντελα του 2011 υπερτερουν εναντι του tiguan τοσο στην προστασια ενηλικων οσο και στην προστασια μικρων παιδιων.

Εχοντας και μια εικονα απο πρωτο χερι στις αντιπροσωπειες απο κει και περα μπορεις να αποφασισεις ποιο απολα προτιμας.

 

 

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

το nissan το σκεφτόμουν αλλά το απέριψα διότι δεν χώραγα καν στο ύψος!

το hundai επίσης για 2 λόγους:

1) όχι τόσο καλή ποιότητα πλαστικών κτλ. Μοιάζουν όλα ψεύτικα, ακόμη και στο κλείσιμο της πόρτας , νοιώθεις σαν να είναι ψεύτικο το αμάξι.

2) ανήκουν με την ΚΙΑ στον ίδιο όμιλο, και έχουν ρίξει το βάρος στην ΚΙΑ. Άλλωστε έχει πιο πλούσιο εξοπλισμό το ΚΙΑ στα ίδια λεφτά!

 

 

Χρονια πολλα και απο μενα. Αποτι καταλαβα ζητουμενο ειναι ενα αξιοπιστο αμαξι που θα κρατησει για πολλα χρονια χωρις ιδιαιτερη φροντιδα. Μονο βενζινες και τα καθιερωμενα service . Γιαυτο κατα τη γνωμη μου ειναι προτιμοτερο ενα ατμοσφαιρικο . Τα volkswagen παντα θελουν το κατι παραπανω σε τρεξιμο και φροντιδα π μπορει να ταλαιπωρησουν τον ιδιοκτητη ποσο μαλλον οταν υπαρχουν και οικογενειακες υποχρεωσεις.Το βαρυ αμαξωμα του tiguan με τον 1400 αρη tsi δεν ξερω τι αντοχη θα εχει στο χρονο.

Για τζιποειδες αξιοπιστο σε βαθος χρονου στα 1600 καλες επιλογες ειναι εκτος απο το kia και τα hyundai ix35 (καινουριο μοντελο κιαυτο) και το γνωστο nissan qashqai . Απο κει και περα ειναι θεμα γουστου και προτιμησεων μετα απο test drive του υποψηφιου αγοραστη.

Τελος να σημειωσω οτι πριν απο οποιαδηποτε αγορα αμαξιου ειναι χρησιμη μια ματια στα crash test του euroncap οχι μονο στα αστερια που παιρνουν σχεδον ολα 5 πλεον αλλα και στη βαθμολογια. Σε παθητικη ασφαλεια το kia και το hyundai ως μοντελα του 2011 υπερτερουν εναντι του tiguan τοσο στην προστασια ενηλικων οσο και στην προστασια μικρων παιδιων.

Εχοντας και μια εικονα απο πρωτο χερι στις αντιπροσωπειες απο κει και περα μπορεις να αποφασισεις ποιο απολα προτιμας.

 

 

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

εγω παντως μεταξυ των δυο το τιγκουαν θα επερνα. ειναι 4κινητο ενω το κια ειναι δικινητο. (το χιουνται που ειναι το ιδιο εχει καλυτερα πλαστικα μεσα)

το μοτερ μην το φοβασαι, κυκλοφορουν χιλιαδες και με προγραμματα πανω και δεν εχουν σπασει.

αλλη ροπη το τουρμπο.

και εγω το κοιταγα το χιουνται αλλα μονο οτι ειναι δικινητο ,αστα.

κοιταω και το νισσαν το κασκαι σε ντηζελ με το 1.6 το τουρμπισιο το καινουργιο με τα 130 αλογα.

Link to comment
Share on other sites

Δε βλέπω πάντως από την περιγραφή που κάνει να του χρειάζεται κάπου η τετρακίνηση.

Proud owner of: Master System III , SNES , Mega Drive , Saturn , PSone , N64 , Dreamcast , PS2 , GameCube , XBox , XBox 360 , Wii , PS3 , PSP , DS .....

PC: CPU Phenom II 955 - MB MSI 790FX-GD70 - Corsair Vengeance 1x4GB - Sapphire 5850 Xtreme - WD800ADFD - COOLERMASTER RS-1000 SILENT PRO M 1000W

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...