Jump to content

Vodafone my account


france
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Τι χρειαζεται να κανω για να εγγραφω στο my account?

Περα απο την ηλεκτρονικη εγγραφη, υπαρχει καμια αλλη απαιτηση;

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 182
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

  • 4 months later...

Έχω ένα καρτοκινητό Vodafone το οποίο το έχω χρόνια και δεν θυμάμαι αν έιχα γραφτεί στο myaccount. Δοκιμάζω 3 περιπτώσεις, και στο vodafone.gr και στο vodafonecu.gr:

1. Να έχω γραφτεί πολύ παλιά, τότε που το username ήταν υποχρεωτικά ο αριθμος του κινητου μας, και πατάω υπενθύμιση κωδικού και μου λέει ότι δεν υπάρχει ο χρήστης.

2. Να έχω γραφτεί αργότερα, οπότε το μοτίβο που ακολουθώ για όλους μου τους αριθμούς είναι να βάζω VF69...κλπ τον αριθμό του κινητού μου, και πάλι εδώ μου λέει ότι δεν υπάρχει ο χρήστης.

3. Πάω να κάνω εγγραφή και μου λέει ότι ο αριθμός είναι ήδη εγγεγραμμένος!

Δίνω ελάχιστη πιθανότητα να έχω δώσει άλλη μορφή username, είμαι σίγουρη ότι αν είχα ποτέ γραφτεί θα είχα ένα από αυτά τα 2 username που αναφέρω. Κατά τα άλλα δεν θυμάμαι τίποτα σχετικά με το θέμα, και έτσι δεν μπορώ να ξέρω και τι ακριβώς όνομα και στοιχεία (ελληνικά, αγγλικά, ποιο μέιλ) είχα δώσει σε πιθανή εγγραφή μου στο παρελθόν ώστε να μου θυμίσει τον κωδικό χρήστη.

Υπάρχει περίπτωση να βρω άκρη μόνη μου ή πρέπει να καλέσω την Εξυπηρέτηση Πελατών;

Edited by tseapis
Link to comment
Share on other sites

Κάλεσε στο 13830 ή πήγαινε σε ένα κατάστημα και ζήτα να σου διαγράψουν το MyAccount για να μπορέσεις να κάνεις έγγραφη από την αρχή. Συνήθως, μέσα σε 1-2 μέρες είσαι έτοιμος.
Link to comment
Share on other sites

Έχω ένα καρτοκινητό Vodafone το οποίο το έχω χρόνια και δεν θυμάμαι αν έιχα γραφτεί στο myaccount. Δοκιμάζω 3 περιπτώσεις, και στο vodafone.gr και στο vodafonecu.gr:

1. Να έχω γραφτεί πολύ παλιά, τότε που το username ήταν υποχρεωτικά ο αριθμος του κινητου μας, και πατάω υπενθύμιση κωδικού και μου λέει ότι δεν υπάρχει ο χρήστης.

2. Να έχω γραφτεί αργότερα, οπότε το μοτίβο που ακολουθώ για όλους μου τους αριθμούς είναι να βάζω VF69...κλπ τον αριθμό του κινητού μου, και πάλι εδώ μου λέει ότι δεν υπάρχει ο χρήστης.

3. Πάω να κάνω εγγραφή και μου λέει ότι ο αριθμός είναι ήδη εγγεγραμμένος!

Δίνω ελάχιστη πιθανότητα να έχω δώσει άλλη μορφή username, είμαι σίγουρη ότι αν είχα ποτέ γραφτεί θα είχα ένα από αυτά τα 2 username που αναφέρω. Κατά τα άλλα δεν θυμάμαι τίποτα σχετικά με το θέμα, και έτσι δεν μπορώ να ξέρω και τι ακριβώς όνομα και στοιχεία (ελληνικά, αγγλικά, ποιο μέιλ) είχα δώσει σε πιθανή εγγραφή μου στο παρελθόν ώστε να μου θυμίσει τον κωδικό χρήστη.

Υπάρχει περίπτωση να βρω άκρη μόνη μου ή πρέπει να καλέσω την Εξυπηρέτηση Πελατών;

 

 

 

https://www.vodafone.gr/portal/client/idm/forgotUsername.action?null

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
Ξερει κανεις, αν εχω συμβολαιο και το μετατρεψω σε καρτοκινητο, πρεπει να ανοιξω νεο λογαριασμο στο my account;
Link to comment
Share on other sites

Ναι, χρειάζεται να ανοίξεις καινούργιο. Πρέπει να περιμένεις μέχρι να βγει και ο εκκαθαριστικός λογαριασμός για να απενεργοποιηθεί το τωρινό και να σε αφήσει να κάνεις καινούργιο.

 

Εκτός αν πας σε κάποιο κατάστημα και ζητήσεις να στο απενεργοποιήσουν νωρίτερα για να μπορέσεις να το κάνεις απευθείας μόλις γίνει καρτοκινητό.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...