Jump to content

Εμπειρία με το service της Altec (για το Altec Navi 400B)


panosg
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Η εταιρία Altec δηλώνει ευθαρσώς ότι δεν έχει δει τεχνικός συσκευή εντός εγγυήσεως επί δυο εβδομάδες

 

Στις 26/4/2008 αγόρασα από το κατάστημα Media Markt μια συσκευή Altec Navi 400B. Η εν λόγω συσκευή παρουσίασε δυσλειτουργία και αναγκάστηκα να την παραδώσω στο service της εταιρίας Altec την Τρίτη 24 Ιουνίου. Εκεί αφού παρέλαβαν τη συσκευή και μου παρέδωσαν το δελτίο επισκευής με ενημέρωσαν ότι θα επικοινωνήσει κάποιος από την γραμματεία μαζί μου εντός δυο εργασίμων ημερών. Την Πέμπτη 26 Ιουνίου και αφού δεν είχε επικοινωνήσει κανείς μαζί μου, επικοινώνησα εγώ στο 2116872000 ώπου με ενημέρωσαν ότι δεν είχε ελέγξει ακόμα τεχνικός την συσκευή και ότι θα με καλούσαν την Δευτέρα. Την Δευτέρα 30 Ιουνίου, επικοινώνησα στο 2116872000 και μου είπαν και πάλι ότι δεν είχε ελέγξει τεχνικός τη συσκευή, ότι ο τεχνικός είχε άδεια και μου ζήτησαν να καλέσω την επόμενη μέρα.Την Τρίτη 1η Ιουλίου κάλεσα και πάλι στο 2116872000 και μου είπαν ότι δεν έχει ελέγξει ακόμα τεχνικός τη συσκευή. Την Τετάρτη 2 Ιουλίου κάλεσα για ακόμα μια φορά στο 2116872000 και μου έδωσαν την ίδια ακριβώς απάντηση ότι δηλαδή δεν έχει ελέγξει τεχνικός τη συσκευή. Όταν παραπονέθηκα μου ζήτησαν ένα τηλέφωνό μου και μου είπαν ότι θα με καλούσε τεχνικός εντός της ημέρας. Τους έδωσα τον αριθμό του κινητού μου αλλά δεν με κάλεσε ποτέ κανένας τεχνικός. Την Πέμπτη 3 Ιουλίου κάλεσα στο 2116872000 και μου απάντησαν και πάλι ότι δεν έχει ελέγξει τεχνικός τη συσκευή.Παραπονέθηκα και ζήτησα να μιλήσω με κάποιον προϊστάμενο. Το αποτέλεσμα ήταν να μου πουν ότι θα με συνδέσουν με τον Κύριο Χατζημελέτη και να περιμένω στην αναμονή για πάνω από μισή ώρα χωρίς απάντηση. Αναγκάστηκα να στείλω email και fax παραπόνου στην εν λόγω εταιρία αναφέροντας αναλυτικά την υπόθεση ενώ προειδοποίησα ότι αν η εταιρία συνεχίσει να αντιμετωπίζει την περίπτωσή μου με τον ίδιο τρόπο, θα αναγκαστώ να κάνω καταγγελία στο ΙΝΚΑ. Την Παρασκευή 4 Ιουλίου καλώντας στο 2116872000 η απάντηση ήταν για μια ακόμα φορά η ίδια: Δεν έχει ελέγξει τεχνικός την συσκευή. Παραπονέθηκα εκ νέου και ζήτησα να μιλήσω με κάποιον προϊστάμενο. Μου είπαν ότι θα με συνδέσουν με τον Κύριο Παυλιδάκη ενώ μετά από λίγο μου είπαν ότι μιλάει και μου ζήτησαν να καλέσω αργότερα. Την ίδια ημέρα, κάλεσα άλλες 4 φορές - ανά μια ώρα -ζητώντας να μιλήσω με τον Κύριο Παυλιδάκη και κάθε φορά έπαιρνα την ίδια ακριβώς απάντηση, ότι δηλαδή μιλάει η γραμμή του. Σήμερα 7 Ιουλίου καλώντας στο 2116872000, πήρα και πάλι την απάντηση ότι δεν έχει ελέγξει τεχνικός τη συσκευή. Παραπονούμενος για ακόμα μια φορά και ζητώντας να μιλήσω με κάποιον προϊστάμενο, μου είπαν ότι θα με συνδέσουν με τον Κύριο Χατζημελέτη και για μια ακόμα φορά βρέθηκα στη δυσάρεστη θέση να περιμένω στην αναμονή για πάνω από μισή ώρα.

Link to comment
Share on other sites

Ολοι τα εχουμε λιγο η πολυ περασει αυτα. Στειλε αμεσως αναφορα στον συνηγορο του καταναλωτη (θα το βρεις με λιγο ψαξιμο). Μην τους αφηνεις. Απαραδεκτοι ειναι
ΕΙΤΕ ΧΙΟΝΙΖΕΙ ΕΙΤΕ ΒΡΕΧΕΙ ΜΕΝΕΙ ΛΕΥΚΟ ΤΟ ΓΙΑΣΕΜΙ...
Link to comment
Share on other sites

να μην ξαναπαρη κανενας τιποτα απο αυτην την εταιρια.

http://i218.photobucket.com/albums/cc107/SkapoGr10/Diafora/dHJ.jpg

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΣΤΟ ΝΕΡΟ

ΠΛΥΘΙΤΕ ΜΕ ΜΙΑ ΦΙΛΗ

Link to comment
Share on other sites

Εγώ που το διάβασα και με ανέβηκε το αίμα στο κεφάλι.Φαντάζομαι εσύ φίλε μου

Μην το αφήνεις έτσι κυνήγα τους.

κατι τέτοιες εταιρίες έχουν 2 ξανθιές στα τηλέφωνα για να μην μπορείς να συνεννοηθείς και 2 αφεντικά για να μην μπορείς να βρεις κανένα...και από τεχνικό @@ :X

 

Αλήθεια τι πρόβλημα σε παρουσίασε?? :worry:

......PNA...[sIGPIC][/sIGPIC]...LOVER...
Link to comment
Share on other sites

Φίλε μου περαστικά.

Πάρε τηλ στο 1520 στη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή και ανέφερε τα γεγονότα. Αυτό θα μετρήσει στα αρνητικά της εταιρίας.

ΙΝΚΑ και λοιπούς μπαγλαμάδες ας τους. Το μόνο που κάνουν είναι να σε βάλουν να πληρώσεις καμιά συνδρομή για να γίνεις μέλος μήπως και ασχοληθούν με την περίπτωσή σου.

Υπάρχει και ο συνήγορος του πολίτη στον οποίο μπορείς να απευθυνθείς.

Με την Altec μην ασχολείσαι άλλο γιατί το μόνο που θα καταφέρεις είναι να σπάσουν τα νεύρα σου. Έτσι κι αλλιώς με το να το κοινοποιήσεις εδώ τη ζημιά τους την έκανες.

Εγώ στη θέση σου πάντως θα πήγαινα στην Media Markt (με ένα δυο φίλους) και δεν θα έφευγα από κει αν δεν μου έδιναν άλλο μηχανάκι (άλλη μάρκα εννοώ).

Link to comment
Share on other sites

Φίλε μου περαστικά.

Πάρε τηλ στο 1520 στη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή και ανέφερε τα γεγονότα. Αυτό θα μετρήσει στα αρνητικά της εταιρίας.

ΙΝΚΑ και λοιπούς μπαγλαμάδες ας τους. Το μόνο που κάνουν είναι να σε βάλουν να πληρώσεις καμιά συνδρομή για να γίνεις μέλος μήπως και ασχοληθούν με την περίπτωσή σου.

Υπάρχει και ο συνήγορος του πολίτη στον οποίο μπορείς να απευθυνθείς.

Με την Altec μην ασχολείσαι άλλο γιατί το μόνο που θα καταφέρεις είναι να σπάσουν τα νεύρα σου. Έτσι κι αλλιώς με το να το κοινοποιήσεις εδώ τη ζημιά τους την έκανες.

Εγώ στη θέση σου πάντως θα πήγαινα στην Media Markt (με ένα δυο φίλους) και δεν θα έφευγα από κει αν δεν μου έδιναν άλλο μηχανάκι (άλλη μάρκα εννοώ).

 

η Media Markt δεν φταιει.απλα εισαγει τα συγκεκριμενα προ'ι'οντα και τα πουλαει.το να πας με τον τσαμπουκα και με το ετσι θελω και να απαιτησεις καινουργιο συσκευη δεν ειναι και πολυ λογικο.το θεμα ειναι με την altec!με αυτην πρεπει να λυσεις ην διαφορα:)

Link to comment
Share on other sites

Εγώ που το διάβασα και με ανέβηκε το αίμα στο κεφάλι.Φαντάζομαι εσύ φίλε μου

Μην το αφήνεις έτσι κυνήγα τους.

κατι τέτοιες εταιρίες έχουν 2 ξανθιές στα τηλέφωνα για να μην μπορείς να συνεννοηθείς και 2 αφεντικά για να μην μπορείς να βρεις κανένα...και από τεχνικό @@ :X

 

Αλήθεια τι πρόβλημα σε παρουσίασε?? :worry:

 

Ξαφνικά σταμάτησε να βλέπει δορυφόρους

 

Φίλε μου περαστικά.

Πάρε τηλ στο 1520 στη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή και ανέφερε τα γεγονότα. Αυτό θα μετρήσει στα αρνητικά της εταιρίας.

ΙΝΚΑ και λοιπούς μπαγλαμάδες ας τους. Το μόνο που κάνουν είναι να σε βάλουν να πληρώσεις καμιά συνδρομή για να γίνεις μέλος μήπως και ασχοληθούν με την περίπτωσή σου.

Υπάρχει και ο συνήγορος του πολίτη στον οποίο μπορείς να απευθυνθείς.

Με την Altec μην ασχολείσαι άλλο γιατί το μόνο που θα καταφέρεις είναι να σπάσουν τα νεύρα σου. Έτσι κι αλλιώς με το να το κοινοποιήσεις εδώ τη ζημιά τους την έκανες.

Εγώ στη θέση σου πάντως θα πήγαινα στην Media Markt (με ένα δυο φίλους) και δεν θα έφευγα από κει αν δεν μου έδιναν άλλο μηχανάκι (άλλη μάρκα εννοώ).

 

Καταγγελία έκανα στο ΙΝΚΑ , στο ΝΕΟ ΙΝΚΑ , στο ΕΚΠΟΙΖΩ , στο Συνήγορο του Καταναλωτή και κάποια άλλη οργάνωση από τη Θεσσαλονίκη. Δεν θυμάμαι το όνομά της.

Link to comment
Share on other sites

Ξαφνικά σταμάτησε να βλέπει δορυφόρους

 

Δεν το γνωρίζω το μηχανάκι σου άλλα συνήθως έχουν στο μενού τους στις ρυθμίσεις (βαθμονόμιση -επαναφορά εργοστασιακών ρυθμίσεων-ΕΠΑΝΑΦΟΡΑ GPS)

έκανες μια επαναφορά της κεραίας gps μπας και λυνόταν το πρόβλημα??

Αντίστοιχο πρόβλημα παρουσιάστηκε σε vector300 και με την επαναφορά το παλικάρι δεν χρειάστηκε να το πάει για επισκευή

......PNA...[sIGPIC][/sIGPIC]...LOVER...
Link to comment
Share on other sites

Δεν το γνωρίζω το μηχανάκι σου άλλα συνήθως έχουν στο μενού τους στις ρυθμίσεις (βαθμονόμιση -επαναφορά εργοστασιακών ρυθμίσεων-ΕΠΑΝΑΦΟΡΑ GPS)

έκανες μια επαναφορά της κεραίας gps μπας και λυνόταν το πρόβλημα??

Αντίστοιχο πρόβλημα παρουσιάστηκε σε vector300 και με την επαναφορά το παλικάρι δεν χρειάστηκε να το πάει για επισκευή

 

Δυστυχώς δεν έχει τέτοια πράγματα στο μενού της η συγκεκριμένη συσκευή εκτός από την βαθμονόμηση.

Χθες μου είπαν ότι έπρεπε να αντικατασταθεί η συσκευή και ότι θα μου έστελναν καινούρια σήμερα με Courrier στο σπίτι με δικά τους έξοδα. Όντως σήμερα το μεσημέρι έλαβα στο σπίτι μου καινούρια συσκευή. Δεν γνωρίζω αν κάποιος από τους παραπάνω οργανισμούς προστασίας των καταναλωτών έκανε κάτι, πάντως για να υπάρξει τόσο άμεση ανταπόκριση από την εταιρία Altec έτσι ξαφνικά, μάλλον έφτασε στα γραφεία τους κάποια καταγγελία.

Link to comment
Share on other sites

Δυστυχώς δεν έχει τέτοια πράγματα στο μενού της η συγκεκριμένη συσκευή εκτός από την βαθμονόμηση.

Χθες μου είπαν ότι έπρεπε να αντικατασταθεί η συσκευή και ότι θα μου έστελναν καινούρια σήμερα με Courrier στο σπίτι με δικά τους έξοδα. Όντως σήμερα το μεσημέρι έλαβα στο σπίτι μου καινούρια συσκευή. Δεν γνωρίζω αν κάποιος από τους παραπάνω οργανισμούς προστασίας των καταναλωτών έκανε κάτι, πάντως για να υπάρξει τόσο άμεση ανταπόκριση από την εταιρία Altec έτσι ξαφνικά, μάλλον έφτασε στα γραφεία τους κάποια καταγγελία.

Σωστός φίλε μου

Σίγουρα το πήραν το μήνυμα οι φίλοι μας.

και ο Άγιος φοβέρα θέλει.

Καλοδούλευτο το νέο σου μηχανάκι και σιδερένιο:D

......PNA...[sIGPIC][/sIGPIC]...LOVER...
Link to comment
Share on other sites

Σωστός φίλε μου

Σίγουρα το πήραν το μήνυμα οι φίλοι μας.

και ο Άγιος φοβέρα θέλει.

Καλοδούλευτο το νέο σου μηχανάκι και σιδερένιο:D

 

Σε ευχαριστώ πολύ! Να'σαι καλά!

 

Ευχαριστώ επίσης πάρα πολύ το Myphone που φιλοξένησε στο φόρουμ του, την καταγγελία/διαμαρτυρία μου καθώς επίσης και όποιον την διάβασε/απάντησε.

Link to comment
Share on other sites

Δυστυχώς δεν έχει τέτοια πράγματα στο μενού της η συγκεκριμένη συσκευή εκτός από την βαθμονόμηση.

Χθες μου είπαν ότι έπρεπε να αντικατασταθεί η συσκευή και ότι θα μου έστελναν καινούρια σήμερα με Courrier στο σπίτι με δικά τους έξοδα. Όντως σήμερα το μεσημέρι έλαβα στο σπίτι μου καινούρια συσκευή. Δεν γνωρίζω αν κάποιος από τους παραπάνω οργανισμούς προστασίας των καταναλωτών έκανε κάτι, πάντως για να υπάρξει τόσο άμεση ανταπόκριση από την εταιρία Altec έτσι ξαφνικά, μάλλον έφτασε στα γραφεία τους κάποια καταγγελία.

Δεν νομίζω πως πρόλαβε να φτάσει κάποια καταγγελία σε τόσες λίγες μέρες, εξάλλου δεν έχεις σύμβαση service που να αναφέρει πόσος καιρός χρειάζεται για να το ελέγξουν/ αντικαταστήσουν.

(δεν θέλω να ξεκινήσω κανά flame, απλά αναφέρω και μια άλλη άποψη)

:)

Link to comment
Share on other sites

  • 10 months later...

Παιδιά το Altec Navi 400b που μου αντικατέστησαν πέρυσι, χάλασε και αυτό δυστυχώς! Εμφάνισε το ίδιο ακριβώς πρόβλημα προχθές!

Σήμερα θα το παραδώσω στο Media Markt.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

...αν και πολύ ετεροχρονισμένα, θέλω να πω πως μάλλον ήσουν πολύ γκαντέμης φίλε μου. Ίσως δεν το δεις το μήνυμα αυτό, αλλά δεν πειράζει.

Έχω το PNA αυτό πάνω από 3 χρόνια και το έχω σκίσει στο δούλεμα. Σε αυτοκίνητο αλλά και σε μοτοσυκλέτα που τρώει τρελούς κραδασμούς και νερά της βροχής με υποτυπώδη προστασία. Παρόλα αυτά δουλεύει ακόμα σκυλί!!! Το μόνο θέμα που είχε κάποια στιγμή ήταν με την διάρκεια της μπαταρίας. Πήγα στο σέρβις της διαλυμένης altec και ζήτησα μήπως έχουν να μου δώσουν μια καινούρια. Εψαξαν,βρήκαν και μου την έδωσαν ΔΩΡΕΑΝ. (καλά... με έστειλαν λέμε) Τώρα γιατί μου την έδωσαν free of charge, θα σας γελάσω. Πάντως είμαι πολύ ευχαριστημένος από το μηχάνημα αυτό.

Oneplus5 8/128 Android 10
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...