Jump to content

Sony Ericsson C905


d2000217
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

καλησπερα, εχω ενα προβλημα. Σημερα ξαφνικα δεν δουλευει το ακουστικο! Μπορω να ακουσω μονο απο ανοιχτη ακροαση. Εκανα καλου κακου και μια ανβαθμιση, εβγαλα μπαταρια μπας και... αλλα τιποτα. Λογικα παω για επισκευη? Μηπως υπαρχει κατι που δεν σκεφτηκα να κανω?

 

Ευχαριστω!

Άμα κολλήσει να το σουτάρω???

 

Kawasaki Street Warriors

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 3,9χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Καλώστονα τον 1ο κι ας άργησε!!!:)

 

Για διάβασε μερικές απαντήσεις μου πιο πάνω...Εμένα μου έχουν αναφερθεί ήδη 2 τέτοιες περιπτώσεις....Δυστυχώς,σερβις για αλλαγή ακουστικού(αν και δε χρειαζεται,αλλά αυτή η γραμμή υπάρχει απ'την εταιρία).Να ξέρεις όμως ότι θα περιμένεις αρκετά λογω έλλειψης ανταλλακτικών(τι πρωτότυπο για την SE.... :rolleyes: ).

 

Εάν το σέρβις σε ενημερώσει ότι θα καθυστερησει η επισκευή,να τηλεφωνήσεις στην εξυπηρέτηση πελατών της αντιπροσωπείας,να τους δώσεις το ΙΜΕΙ και κάποια ακόμη στοιχεία(όνομα,τηλέφωνο επικοινωνίας,είδος βλάβης)και να επιμείνεις αν μπορούν να βρουν από κάποιο άλλο σέρβις ανταλλακτικό,να το δανείσει σ'αυτό που θα πας το κινητό.Μπορεί να γίνει,ώστε να μην καθυστερησεις πολύ.Αλλά,αν δεν έχει άλο σέρβις,τότε.....θα πας για 1 με 1,5 μήνα αναμονή περίπου.Ίσως και 2μηνο,γιατί υπάρχει έλλειψη του ανταλλακτικού.

 

Για δοκίμασε κατά τη διάρκεια μιας κλήσης,να πιέσεις έντονα το slider στο σημείο που είναι το πλήκτρο C και θα δεις ότι θα λειτουργήσει το ακουστικό.Πάρε κάπου τηλ(όχι απαραίτητα να μιλάς)και θα το διαπιστώσεις...

 

Το πρόβλημα όπως είπα και πιο πάνω δεν είναι το ακουστικό αλλά χαλάρωση του slider αλλά η εταιρια επιμένει να αντικαθιστά ακουστικά,επιμένοντας να ταλαιπωρεί τους χρήστες...Διευκρίνισέ τα αυτά στο σέρβις και πίεσέ τους απλά να ελέγξουν αν έχει χαλαρώσει κάποια επαφή στο slider μέσα.Αν όντως ισχυει κάτι τετοιο,πες τους απλά να σου σφιξουν το slider ώστε να το πάρεις άμεσα το τηλέφωνο.Επέμεινε γι'αυτό,αλλιώς θα περιμένεις!! :(

 

Άντε να δούμε ποιος θα ειναι ο 2ος...τυχερός........

 

Αν θες,κάνε μου μια χαρη.Αφαίρεσε την μπαταρία.Θα δεις το αυτοκόλλητο με τα στοιχεία του κινητού από κάτω.Εκεί που γράφει Sony Ericsson(ακριβώς κάτω απ'την κάρτα SIM),πήγαινε στην 3η σειρά και θα δεις να αναγράφεται το FCC ID και πιο δίπλα στην ίδια σειρά αναγράφεται 08W49 π.χ.

Αυτό υποδηλώνει το έτος('08 στην περίπτωση μας)και την εβδομάδα κατασκευής του τηλεφώνου(π.χ. W49).Διαβάζεται ως 49η βδομάδα του 2008.

Για πες μας τι γράφει εσένα για να δω αν εντοπίζεται σε τηλέφωνα συγκεκριμένων παρτιδων.

Link to comment
Share on other sites

Καλώστονα τον 1ο κι ας άργησε!!!:)

 

Για διάβασε μερικές απαντήσεις μου πιο πάνω...Εμένα μου έχουν αναφερθεί ήδη 2 τέτοιες περιπτώσεις....Δυστυχώς,σερβις για αλλαγή ακουστικού(αν και δε χρειαζεται,αλλά αυτή η γραμμή υπάρχει απ'την εταιρία).Να ξέρεις όμως ότι θα περιμένεις αρκετά λογω έλλειψης ανταλλακτικών(τι πρωτότυπο για την SE.... :rolleyes: ).

 

Εάν το σέρβις σε ενημερώσει ότι θα καθυστερησει η επισκευή,να τηλεφωνήσεις στην εξυπηρέτηση πελατών της αντιπροσωπείας,να τους δώσεις το ΙΜΕΙ και κάποια ακόμη στοιχεία(όνομα,τηλέφωνο επικοινωνίας,είδος βλάβης)και να επιμείνεις αν μπορούν να βρουν από κάποιο άλλο σέρβις ανταλλακτικό,να το δανείσει σ'αυτό που θα πας το κινητό.Μπορεί να γίνει,ώστε να μην καθυστερησεις πολύ.Αλλά,αν δεν έχει άλο σέρβις,τότε.....θα πας για 1 με 1,5 μήνα αναμονή περίπου.Ίσως και 2μηνο,γιατί υπάρχει έλλειψη του ανταλλακτικού.

 

Για δοκίμασε κατά τη διάρκεια μιας κλήσης,να πιέσεις έντονα το slider στο σημείο που είναι το πλήκτρο C και θα δεις ότι θα λειτουργήσει το ακουστικό.Πάρε κάπου τηλ(όχι απαραίτητα να μιλάς)και θα το διαπιστώσεις...

 

Το πρόβλημα όπως είπα και πιο πάνω δεν είναι το ακουστικό αλλά χαλάρωση του slider αλλά η εταιρια επιμένει να αντικαθιστά ακουστικά,επιμένοντας να ταλαιπωρεί τους χρήστες...Διευκρίνισέ τα αυτά στο σέρβις και πίεσέ τους απλά να ελέγξουν αν έχει χαλαρώσει κάποια επαφή στο slider μέσα.Αν όντως ισχυει κάτι τετοιο,πες τους απλά να σου σφιξουν το slider ώστε να το πάρεις άμεσα το τηλέφωνο.Επέμεινε γι'αυτό,αλλιώς θα περιμένεις!! :(

 

Άντε να δούμε ποιος θα ειναι ο 2ος...τυχερός........

 

 

καλα, respect φιλε μου!

 

εχεις δικιο, το ακουστικο λειτουργησε. θα επικοινωνησω αυριο με καποιο σερβις και ελπιζω να ξεμπερδεψω ευκολα.

Δυστυχως ειναι το 2ο ερικσον που εχω προβλημα (διαφορετικες συσκευες) και οταν ειναι μερος της δουλειας σου γινεται απιστευτα εκνευριστικο.

τεςπα, να σαι καλα

Άμα κολλήσει να το σουτάρω???

 

Kawasaki Street Warriors

Link to comment
Share on other sites

Δες την προηγουμενη απάντησή μου στο τέλος.Την τροποποίησα.Αν θες,απάντησε μας σ'αυτό που ζητάω.Να επιμείνεις πάντως,δεν αξίζει να ταλαιπωρηθείς για κάτι τέτοιο :(
Link to comment
Share on other sites

μμμ...44η βδομάδα του 2008(ή αλλιώς,τελευταία βδομάδα του Οκτώβρη).είναι από σχετικά νωρίτερη παρτίδα...Αυτό το πρόβλημα εγώ το έχω εντοπίσει μέχρι και την 47η εβδομάδα.Ίσως και να μην έχουν πάει ακόμη στα σέρβις και νεώτερων παρτίδων μοντέλα ή απλά στις νεωτερες παρτίδες να μην υφίσταται.

 

Παντως,πάρε οπωσδηποτε την αντιπροσωπεια όταν σε ενημερώσει το σέρβις για την επισκευή οπότε να είναι ενήμεροι κι αυτοί.Όσο πιο πολλά παράπονα από τους χρήστες,τοσο πιο εντατικά θα δουλεύουν,πίστεψέ με.. ;)

Link to comment
Share on other sites

μμμ...44η βδομάδα του 2008(ή αλλιώς,τελευταία βδομάδα του Οκτώβρη).είναι από σχετικά νωρίτερη παρτίδα...Αυτό το πρόβλημα εγώ το έχω εντοπίσει μέχρι και την 47η εβδομάδα.Ίσως και να μην έχουν πάει ακόμη στα σέρβις και νεώτερων παρτίδων μοντέλα ή απλά στις νεωτερες παρτίδες να μην υφίσταται.

 

Παντως,πάρε οπωσδηποτε την αντιπροσωπεια όταν σε ενημερώσει το σέρβις για την επισκευή οπότε να είναι ενήμεροι κι αυτοί.Όσο πιο πολλά παράπονα από τους χρήστες,τοσο πιο εντατικά θα δουλεύουν,πίστεψέ με.. ;)

 

 

 

να σαι καλα φιλε μου! Θα επικοινωνησω μαζι τους και θα ενημερωσω μολις μπορεσω ωστε να γνωριζουν και αλλοι χρηστες που πιθανως να συναντισουν το ιδιο προβλημα ;)

Άμα κολλήσει να το σουτάρω???

 

Kawasaki Street Warriors

Link to comment
Share on other sites

kotsianis7, εχεις άλλα στατιστικα για βλαβες ανα βδομαδα παραγωγης ?

 

καποιο ξενο σάιτ που εχει τετοια στοιχεια ?

Link to comment
Share on other sites

Για περιστατικά,μπες στο http://www.esato.com στο θεμα του C905 και θα διαβάσεις κάποια παράπονα.Όχι πολλά,αλλά και πάλι,υπάρχουν! :)

 

Στατιστικά δεν είναι διαθέσιμα,αλλά τουλάχιστον στην Ελλάδα,πέραν 2 περιπτώσεων που είχα πληροφορηθεί(συν μία αυτή του φίλου μας πιο πάνω,που του εύχομαι να μην ταλαιπωρηθεί με τα ανίκανα σέρβις της εταιρίας),δεν έχει συμβεί άλλο περιστατικό!

 

Απλά,θεώρησα σωστό να το αναφέρω για να γνωρίζετε,αν τυχόν συμβεί σε κάποιον (άτυχο) από σας :) Ή και σε μένα,ποτέ δεν ξέρεις :cry: (Το απεύχομαι.........Να μη μου πάθει τίποτα 16 μήνες τώρα το προβληματικό για το 90% των αγοραστών του Κ850 και να μου πάθει το C905;;;Ουτε ο Θεός δεν το θέλει αυτό :p )

Link to comment
Share on other sites

Η - μάλλον - πιο συχνή βλάβη στα sliders όλων των εταιρειών, είναι τα διάφορα προβλήματα που μπορεί να προκύψουν με την καλωδιοταινία που ενώνει τα δύο μέρη του τηλεφώνου. Εξαιτίας αυτού του προβλήματος, μπορεί να μην δουλεύει το ακουστικό, η οθόνη, τα πλήκτρα, κ.ο.κ. Λογικά, στην περίπτωση του φίλου παραπάνω, απλά δεν πατάει κάπου καλά η καλωδιοταινία και χάνεται η επαφή.

 

Όπως και να'χει, το κακό στην όλη υπόθεση είναι ότι το να φτιαχτεί ένα slider, γενικώς, είναι λίγο μανούρα και αυτός είναι ένας βασικός λόγος που προτιμώ candybars.

Link to comment
Share on other sites

Και τι τον αφορά τον άνθρωπο αν δεν πατάει καλά το ribbon?500 ευρώ έδωσε,τέτοιο λάθος είναι ανεπίτρεπτο!Και το S700 για παράδειγμα που ήταν η αποθέωση της καλής κατασκευής και δεν είχε πάει ούτε ένα σε σέρβις για βλάβη υλικού,χρησιμοποιούσε 2 καλωδιοταινίες και δεν έβγαλε ποτέ κάτι σε κανέναν...Θέλω να πω,ότι για 500 ευρώ δε δικαιολογείται να μην κουμπώνει καλά το ribbon!!Σιγά το δύσκολο!!Απλά,δεν καταλαβαίνω προσωπικα το λόγο που αλλάζουν ακουστικό!Αφού αν του κάνουν τα τεστ που αναφέρουν τα schematics λειτουργεί!Γιατί σώνει και καλά να ταλαιπωρούν τον πελάτη και να μπαίνουν και οι ίδιοι μέσα αντικαθιστώντας κάτι μη-χαλασμένο;;
Link to comment
Share on other sites

Και τι τον αφορά τον άνθρωπο αν δεν πατάει καλά το ribbon?500 ευρώ έδωσε,τέτοιο λάθος είναι ανεπίτρεπτο!Και το S700 για παράδειγμα που ήταν η αποθέωση της καλής κατασκευής και δεν είχε πάει ούτε ένα σε σέρβις για βλάβη υλικού,χρησιμοποιούσε 2 καλωδιοταινίες και δεν έβγαλε ποτέ κάτι σε κανέναν...Θέλω να πω,ότι για 500 ευρώ δε δικαιολογείται να μην κουμπώνει καλά το ribbon!!Σιγά το δύσκολο!!Απλά,δεν καταλαβαίνω προσωπικα το λόγο που αλλάζουν ακουστικό!Αφού αν του κάνουν τα τεστ που αναφέρουν τα schematics λειτουργεί!Γιατί σώνει και καλά να ταλαιπωρούν τον πελάτη και να μπαίνουν και οι ίδιοι μέσα αντικαθιστώντας κάτι μη-χαλασμένο;;

 

Δεν διαφωνούμε πουθενά και ξέρεις καλά ότι δεν είμαι από αυτούς που δικαιολογούν την SE. Απλά αναφέρω τα πράγματα ως έχουν. Ο καθένας, από την στιγμή που παίρνει ένα slider πρέπει εξ'αρχής να έχει στο μυαλό του ότι στατιστικά έχει περισσότερες πιθανότητες να του βγάλει κάποιο μηχανικό πρόβλημα από ένα candybar.

 

Προσωπικά, με εξαίρεση ΙΣΩΣ την Samsung, δεν εμπιστεύομαι τα sliders καμμίας εταιρείας. Το να μείνω χωρίς τηλέφωνο για Χ χρονικό διάστημα, λόγω επαγγέλματος είναι πολυτέλεια για μένα.

Link to comment
Share on other sites

Εχω αντιμετοπιζω το εξης προβλημα αμα τελειωσει η μπαταρια κ αναψει το κοκκινο λαμπακι ενω το βαζω στην μπριζα το λαμπακι δεν σβυνει καθολου κ πληρως φορτισει να κανει το λαμπακι εκει τα δικα του... μονο αυτο παιζει ρολο που το πηρα απο αγγλια κ περασα ελληνικα μεσα απο την διαδικασια debrand??
Link to comment
Share on other sites

Δεν είναι τίποτα,μην ανησυχείς! :) Κάποιο "παράπτωμα" του λογισμικού,χωρίς να σημαίνει κάτι!Αν δε θες να αναβοσβήνει το λαμπάκι,απλά κλείστο και ξανάνοιξτο!
Link to comment
Share on other sites

Το ξερω αυτο κανω απλα δεν ξερω αν εχει κ πρασινο led οπως τα παλια...Να σε ρωτησω αν το γυρισω στην αγγλικη γλωσσα κ το παω για service ποσα ζητανε για να μου περασουν ελληνικα?? Ευχαριστω
Link to comment
Share on other sites

Όχι,μην μπερδεύεσαι με τα παλιά μοντέλα!Αυτό το κόκκινο λαμπάκι δίπλα απ΄την υποδοχη,αναβει μόνο όταν εμφανιστεί ένδειξη για χαμηλή μπαταρία!

 

Όσον αφορά αυτό με τα αγγλικά,κανένα σέρβις δε θα δεχτεί να κάνει τετοια επέμβαση,καθώς δεν το επιτρέπει η εταιρία :(

Link to comment
Share on other sites

το πρωτο προβλημα εκανε την εμφανιση του

δεν δουλευει το μικροφωνο

εγγυηση δεν εχω. να ρωτησω αν εχει καποιος παρομοιο προβλημα και αν το ελυσε?

γιατι πηρα τηλ στην σονυ και μου λεει οτι θελουν 160 ευρω για να το κανουν ελεος δλδ

ΤΑ ΝΕΥΡΑ ΜΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ!!!!!!!!!!:hunter:
Link to comment
Share on other sites

το πρωτο προβλημα εκανε την εμφανιση του

δεν δουλευει το μικροφωνο

εγγυηση δεν εχω. να ρωτησω αν εχει καποιος παρομοιο προβλημα και αν το ελυσε?

γιατι πηρα τηλ στην σονυ και μου λεει οτι θελουν 160 ευρω για να το κανουν ελεος δλδ

 

ακουστικο ηθελα να γραψω λαθος

ΤΑ ΝΕΥΡΑ ΜΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ!!!!!!!!!!:hunter:
Link to comment
Share on other sites

Περίμενε:τι ακριβώς τελικά χάλασε;Ακουστικό ή μικρόφωνο;Δεν ακούς τον άλλον δηλαδή;Κάνε μια κλήση κάπου(π.χ. σε κάποιο ηχογραφημένο μενού υπηρεσιών της εταιρίας σου)και πίεσε δυνατά,ενώ έχει ανοίξει η γραμμή,τη μεριά όπου βρίσκεται το πλήκτρο C.Πες μας μετά αν στιγμιαία,ενώ πατάς εκεινο το άκρο του slider,ακούγεται το ακουστικό!Επίσης,πες μας και πότε έχει κατασκευαστεί το κινητό σου!Δες μερικά posts μου πιο πάνω που το εξηγώ πως θα το δεις.
Link to comment
Share on other sites

Περίμενε:τι ακριβώς τελικά χάλασε;Ακουστικό ή μικρόφωνο;Δεν ακούς τον άλλον δηλαδή;Κάνε μια κλήση κάπου(π.χ. σε κάποιο ηχογραφημένο μενού υπηρεσιών της εταιρίας σου)και πίεσε δυνατά,ενώ έχει ανοίξει η γραμμή,τη μεριά όπου βρίσκεται το πλήκτρο C.Πες μας μετά αν στιγμιαία,ενώ πατάς εκεινο το άκρο του slider,ακούγεται το ακουστικό!Επίσης,πες μας και πότε έχει κατασκευαστεί το κινητό σου!Δες μερικά posts μου πιο πάνω που το εξηγώ πως θα το δεις.

 

παιζει ρολο κλειστο ή ανοιχτο? παταω στο πλαϊ του κουμπιου οχι το κουμπι ε?

αν ναι το εκανα και δεν κανει κατι νεκρο ειναι ουτε παρασιτα ουτε βαθεια και χαλασε αποτομα δεν μου εκανε κατι προηγουμενος

και το κινητο ειναι made in china

ΤΑ ΝΕΥΡΑ ΜΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ!!!!!!!!!!:hunter:
Link to comment
Share on other sites

k εναλλακτικα των δοκιμαστικων κλησεων για να δει καποιος τι δουλευει κ τι οχι,

γω χρησιμοποιω τις δοκιμες υπηρεσιων που υπαρχουν στο μυστικο μενου ολων των σ.ε.

για εισοδο δωστε

 

>*<<*<*

 

 

πολυ χρησιμο.

Link to comment
Share on other sites

Δεν παίζει ρόλο πού κατασκευαζεται :)

 

Τα standards κατασκευής μιας εταιρίας είναι παντού τα ίδια!

 

Για πες μας και ποια εβδομάδα κατασκευάστηκε το τηλέφωνο!Δες πιο πάνω πως να το βρεις!Δοκίμασες να πατήσεις δυνατά το C ή την επιφάνεια γύρω απ'το πλήκτρο;

Link to comment
Share on other sites

k εναλλακτικα των δοκιμαστικων κλησεων για να δει καποιος τι δουλευει κ τι οχι,

γω χρησιμοποιω τις δοκιμες υπηρεσιων που υπαρχουν στο μυστικο μενου ολων των σ.ε.

για εισοδο δωστε

 

>*<<*<*

 

 

πολυ χρησιμο.

Το συγκεκριμένο μενού όμως τώρα δε χρησιμεύει,καθώς η δοκιμή ακουστικού απ'το κρυφό μενου βγάζει έναν μικρής διάρκειας ήχο κλήσης και δεν μπορείς να τον ακούσεις και να πειραματιστείς πολύ ώρα

Link to comment
Share on other sites

Yπάρχει κανένα site που να λέει τις τελευταίες ενημερώσης λογισμικού για το C905? γιατί βαριέμαι συνέχεια να κλείνω το κινητό να βγάζω την μπαταρία να την βάζω και να το ανοίγω για να δω αν έχει κανένα καινούριο λογισμικό

Nokia N95

Sony Ericsson C905

Samsung SGH-i900 OMNIA

Sony Ericsson W995

Link to comment
Share on other sites

Όχι,μην μπερδεύεσαι με τα παλιά μοντέλα!Αυτό το κόκκινο λαμπάκι δίπλα απ΄την υποδοχη,αναβει μόνο όταν εμφανιστεί ένδειξη για χαμηλή μπαταρία!

 

Όσον αφορά αυτό με τα αγγλικά,κανένα σέρβις δε θα δεχτεί να κάνει τετοια επέμβαση,καθώς δεν το επιτρέπει η εταιρία :(

 

oxi το επιτρεπουν αφου μου το ειπαν κ στην τεχνικη υποστιριξη απλα απο service σε service αλλαζει η τιμη...!!!

Link to comment
Share on other sites

  • The title was changed to Sony Ericsson C905

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...