Jump to content

www.vodafone.gr


TakeOverNet
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

ειναι για κλαματα.

Δε μπορω να μπω στο myaccount με αποτελεσμα να μη μπορω να δω τους λογαριασμους μου καθως εχω e-billing.

Πηρα τηλεφωνο την τριτη και μου ειπαν οτι μεχρι μ. Πεμπτη θα εχουν λυθει τα προβληματα, αλλα φυσικα το προβλημα παραμενει.

Αρα εγω τωρα ουτε αναλυτικο λογαριασμο λαμβανω, ουτε στο e-billing εχω προσβαση και φυσικα κανεις δε μπηκε στον κοπο να με ενημερωσει η να κανει κατι να λυσει το προβλημα

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 267
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Δεν γίνεται να ενεργοποιήσεις τον τηλεφωνητή. Λεει οτι παρουσιάστηκε πρόβλημα και να επικοινωνήσω με το 1399. (ΔΕΝ ειμαι εταιρικος πελατης, 13830 θα πρεπε να λεει).

 

@oregon Εαν εκανες νεο account επειδή δεν μπορούσες να μπείς με τα παλιά στοιχεία.. ξέχνα τους αναλυτικούς... (Οπως κ εγω...)

 

 

Γενικα ακόμα επικρατεί ένα ψιλο μπάχαλο.

 

Επίσης μπήκα κ είδα αναλύτικούς ενος φίλου μου, και παω να κανω μια αναφορα για τα "στατιστικα κλησεων" και δεν κανει τίποτα, αργεί παρα πολύ που στο τελος βγαζει time out ....

 

ΤΙ να πω......

Samsung S21 Ultra
Link to comment
Share on other sites

@oregon Εαν εκανες νεο account επειδή δεν μπορούσες να μπείς με τα παλιά στοιχεία.. ξέχνα τους αναλυτικούς... (Οπως κ εγω...)

 

Φυσικα και δεν εκανα καινουριο account, να κοψουν το λαιμο τους να μου δωσουν λυση. Θα περιμενω να περασουν οι χρονιαρες μερες γιατι δε θελω να τους ζαλιζω πασχαλιατικα, ουτε νομιζω οτι θα ειναι το ιδιο προθυμοι.

Κατα τ'αλλα πεφτω απο τα συννεφα γιατι τοσα χρονια η εξυπηρετηση της vodafone ηταν υποδειγματικη

Link to comment
Share on other sites

Για μένα δεν μπορούν να κάνουν τίποτα .... ούτε να μεταφέρουν τους παλιούς λογαριασμούς στο "καινούργιο" account...

 

Απλως περιμένω και ΙΣΩΣ στις 1/5 να δω εαν ειμαι τυχερος τον αναλυτικο στο my account αλλίως ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΚΑΙ ΚΑΝΟΥΜΕ (Οπως ακριβώς μου είπαν απο 13830)...

Samsung S21 Ultra
Link to comment
Share on other sites

Θα έπρεπε πάντως να επεξεργάζονται τις αιτήσεις μέσω web πιο γρήγορα αλλιώς δεν έχει νόημα ένας συνδρομητής να το κάνει μέσω ίντερνετ. Από Δευτέρα ακόμα δεν έχει εκτελεστεί ένα αίτημά μου...

Βλέπεις πράγματα και αναρωτιέσαι "Γιατί;"

Αλλά εγώ ονειρεύομαι πράγματα που δεν υπήρξαν ποτέ και λέω "Γιατί όχι;"

Link to comment
Share on other sites

εγώ τους κάλεσα σήμερα (εκανα αίτηση την τετάρτη) και μου είπε μια κοπέλα πως η εγγραφή μου πραγματοποιήθηκε (!)

της λέω ναι οκ, αλλά δεν με κάλεσε κάποιος για επιβεβαίωση στοιχείων όπως αναφέρει το email που πήρα, και ούτε έχω πρόσβαση στο account.

Και μου λέει "ε, λόγω των ημερών περιμένετε λιγάκι, λογικά απο την τριτη θα σας καλέσει κάποιος αρμόδιος"

Αϊντέεεεεε.........

Link to comment
Share on other sites

Θα έπρεπε πάντως να επεξεργάζονται τις αιτήσεις μέσω web πιο γρήγορα αλλιώς δεν έχει νόημα ένας συνδρομητής να το κάνει μέσω ίντερνετ. Από Δευτέρα ακόμα δεν έχει εκτελεστεί ένα αίτημά μου...

 

Οι αιτησεις μεσω ιντερνετ καταχωρουνται ειναι σαν να τις εχεις κανει τηλεφωνικα. Αντι να τις κανει το 13830, τις καταχωρεις ο ιδιος.

Link to comment
Share on other sites

Δηλαδή εαν είχα ζητήσει roaming τηλεφωνικά δεν θα είχε γίνει έπειτα από 4 εργάσιμες;

Βλέπεις πράγματα και αναρωτιέσαι "Γιατί;"

Αλλά εγώ ονειρεύομαι πράγματα που δεν υπήρξαν ποτέ και λέω "Γιατί όχι;"

Link to comment
Share on other sites

Απο το 13830 ναι, από το my account βγάζει πρόβλημα όπως και σε όλα τα άλλα...

 

EDIT: Δοκίμασα ενος φίλου μου το account και σε αυτόν το κάνει κανονικά... :X

 

Ετσι πήρα τηλέφωνο στην Εξυπηρετηση πελατών και τους είπα το πρόβλημα οτι δεν μπορώ να αλλάξω καμια ύπηρεσία από το my account και η θεϊκη απάντηση: Δεν πειράζει θα πέρνετε τηλέφωνο στο 13830 για οτιδηποτε θελήσετε! :lol: :lol: :lol:

Samsung S21 Ultra
Link to comment
Share on other sites

Απο το 13830 ναι, από το my account βγάζει πρόβλημα όπως και σε όλα τα άλλα...

 

EDIT: Δοκίμασα ενος φίλου μου το account και σε αυτόν το κάνει κανονικά... :X

 

Ετσι πήρα τηλέφωνο στην Εξυπηρετηση πελατών και τους είπα το πρόβλημα οτι δεν μπορώ να αλλάξω καμια ύπηρεσία από το my account και η θεϊκη απάντηση: Δεν πειράζει θα πέρνετε τηλέφωνο στο 13830 για οτιδηποτε θελήσετε! :lol: :lol: :lol:

 

Είναι απίστευτο το τι σκαρφίζεται ο άνθρωπος για να δικαιολογήσει τα αδικαιολόγητα!

Link to comment
Share on other sites

Απο το 13830 ναι, από το my account βγάζει πρόβλημα όπως και σε όλα τα άλλα...

 

EDIT: Δοκίμασα ενος φίλου μου το account και σε αυτόν το κάνει κανονικά... :X

 

Ετσι πήρα τηλέφωνο στην Εξυπηρετηση πελατών και τους είπα το πρόβλημα οτι δεν μπορώ να αλλάξω καμια ύπηρεσία από το my account και η θεϊκη απάντηση: Δεν πειράζει θα πέρνετε τηλέφωνο στο 13830 για οτιδηποτε θελήσετε! :lol: :lol: :lol:

 

Δεν κατέγραψαν το πρόβλημά σου? Αν όχι έπρεπε να το ζητήσεις. Επειδή και εγώ εξακολουθώ να έχω πρόβλημα, δηλ. μπαίνω κανονικά αλλά το μόνο που βλέπω είναι το οφειλόμενο ποσό (με τελευταία ενημέρωση 16/4...) και τους αναλυτικούς, χωρίς να μου εμφανίζει καν μια άλλη δυνατότητα (ενεργοποίηση/απενεργοποίηση υπηρεσιών, αλλαγή προγράμματος, αναβάθμιση συσκευής, υποβολή αιτήματος), πήρα στο 13830, κατέγραψαν το πρόβλημα και μου είπαν πως εντός της εβδομάδας θα το έχουν κοιτάξει.

 

Ο πατέρας μου μπαίνει κανονικά.:mad::wacko:

Link to comment
Share on other sites

Δεν πρέπει η κοπέλα από το 13830 να προσφερθεί και να με ρωτήσει εαν θέλω να καταγράψει το πρόβλημα; Που να ξέρω εγώ τί γίνεται σε αυτή την περίπτωση.

 

Σε εμένα δε δουλεύει τίποτα.. στο My account ...

Samsung S21 Ultra
Link to comment
Share on other sites

Δεν πρέπει η κοπέλα από το 13830 να προσφερθεί και να με ρωτήσει εαν θέλω να καταγράψει το πρόβλημα; Που να ξέρω εγώ τί γίνεται σε αυτή την περίπτωση.

 

Σε εμένα δε δουλεύει τίποτα.. στο My account ...

 

Πρέπει. Μάλλον έπεσες στη περίπτωση. Ξανακάλεσε και ζήτα το. Μόνο έτσι μπορεί να ελεγχθεί από το τεχνικό τμήμα το πρόβλημά σου.

Link to comment
Share on other sites

Να ενημερώσω οτι για να λυθούν όλα τα προβλήματα από Μ. Πέμπτη έγινε ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ.
Samsung S21 Ultra
Link to comment
Share on other sites

Να ενημερώσω οτι για να λυθούν όλα τα προβλήματα από Μ. Πέμπτη έγινε ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ.

Είναι πραγματικά κρίμα να έχει την πιο ωραία και πλούσια ιστοσελίδα απ όλες, και να μην έχουμε πρόσβαση στο 100% των δυνατοτήτων της λόγω διάφορων "τεχνικών" προβλημάτων.

Link to comment
Share on other sites

Υπομονή χρειάζεται, θα φτιάξουν όλα σιγά σιγά. Κακώς βέβαια που έβγαλαν νέα σελίδα χωρίς να είναι 100% λειτουργική. Μπορούσαν να κρατήσουν την παλιά και μόλις η καινούργια ήταν έτοιμη, να την έβγαζαν στον αέρα.
Phantom Of The Opera
Link to comment
Share on other sites

Βρε παιδιά, καινούργια σελίδα δημιούργησαν σίγουρα θα παρουσιαστούν μικροπροβλήματα τις πρώτες ημέρες λειτουργίας .

Με το καιρό θα ξεπεραστούν και θα υπάρχει μια πολύ καλή λειτουργική σελίδα.

Προσωπικά μου αρέσει και θα πω ένα μπράβο για την μέχρι τώρα δουλειά που έχουν κάνει.

 

Υ.Γ. και εγώ αντιμετώπιζα ένα δυο δυσλειτουργίες με το my account πήρα στο 13830 και η κοπελίτσα που με εξυπηρέτησε κράτησε ακριβή ενημέρωση για να ενημερωθεί το team που φτιάχνει την σελίδα τους.

Θα με καλέσουν όταν έχουν νεώτερα.

[sIGPIC][/sIGPIC]Σοφός δεν είναι μόνο αυτός που ξέρει πολλά αλλά αυτός που ξέρει που να βρει τα υπόλοιπα Bacon
Link to comment
Share on other sites

..εμενα εδω και μερες γραφει...

 

Δεν έχετε πρόσβαση στις πληροφορίες του λογαριασμού σας (υπόλοιπο χρόνου ομιλίας - πακέτα SMS MMS κλπ).

θα αποκτήσετε πρόσβαση σε αυτές μετά την έγκριση της εγγραφής σας.

 

...να δουμε ποτε θα γινει αυτη η αναθεματισμενη εγκριση :wacko::wacko:....

Καλύτερα μιας ώρας ελεύθερη ζωή,
παρά σαράντα χρόνια σκλαβιά και φυλακή.

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά το δικό μου Status είναι το εξής :

 

1. Είχα παλιό account στο Vodafone Online για υπηρεσίες e-billing (έχω συμβόλαιο, όχι εταιρικό).

2. Δεν έκανα νέο account.

3. Μπορώ και κάνω login με τα παλιά μου στοιχεία (του Vodafone Online) .

4. Μπορώ και βλέπω αναλυτικούς μου λογαριασμούς (παλιούς και τρέχοντες) μαζί με στατιστικά στοιχεία.

5. Μέχρις εκεί όμως ! Τίποτε παραπάνω ! Στην ουσία με το "my account" κάνω ακριβώς ότι έκανα πρίν και με το "Vodafone Online".

Δηλαδή δεν έχω πρόσβαση (δεν υπάρχουν καν σαν επιλογές στο my account! ) στη δυνατότητα για ενεργοποίηση/απενεργοποίηση υπηρεσιών όπως

 

- Vodafone live:

1. Vodafone live!

2. 3G Vodafone live!

3. Vodafone live! Internet Plus

4. Vodafone live! Unlimited

 

- Vodafone Mobile E-Mail:

1. Internet edition

2. Enterprise edition

3. Pay as you Go

 

- Network services

1. Προσωπικός τηλεφωνητής

2. Video-Telephony

3. Push E-Mail

 

- Roaming and International Calls

1. Roaming

2. International calls

3. Roaming and calls

4. Roaming and Passport

 

Και τώρα η ερώτηση που σκοτώνει :lol:

α) Έχει συμβεί και σε άλλους αυτό;

β) Απο τη στιγμή που συμβαίνει αυτό, τι κάνουμε;

- Κάνουμε εκ νέου εγγραφή στο my account ;

Ή απλά

- Ενημερώνουμε το 13830 για το πρόβλημα (κάνουμε login αλλά δεν έχουμε πρόσβαση στις νέες υπηρεσίες) και ζητάμε να καταγραφεί και να επιλυθεί (το έκανα ήδη) και περιμένουμε ;

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά το δικό μου Status είναι το εξής :

 

1. Είχα παλιό account στο Vodafone Online για υπηρεσίες e-billing (έχω συμβόλαιο, όχι εταιρικό).

2. Δεν έκανα νέο account.

3. Μπορώ και κάνω login με τα παλιά μου στοιχεία (του Vodafone Online) .

4. Μπορώ και βλέπω αναλυτικούς μου λογαριασμούς (παλιούς και τρέχοντες) μαζί με στατιστικά στοιχεία.

5. Μέχρις εκεί όμως ! Τίποτε παραπάνω ! Στην ουσία με το "my account" κάνω ακριβώς ότι έκανα πρίν και με το "Vodafone Online".

Δηλαδή δεν έχω πρόσβαση (δεν υπάρχουν καν σαν επιλογές στο my account! ) στη δυνατότητα για ενεργοποίηση/απενεργοποίηση υπηρεσιών όπως

 

- Vodafone live:

1. Vodafone live!

2. 3G Vodafone live!

3. Vodafone live! Internet Plus

4. Vodafone live! Unlimited

 

- Vodafone Mobile E-Mail:

1. Internet edition

2. Enterprise edition

3. Pay as you Go

 

- Network services

1. Προσωπικός τηλεφωνητής

2. Video-Telephony

3. Push E-Mail

 

- Roaming and International Calls

1. Roaming

2. International calls

3. Roaming and calls

4. Roaming and Passport

 

Και τώρα η ερώτηση που σκοτώνει :lol:

α) Έχει συμβεί και σε άλλους αυτό;

β) Απο τη στιγμή που συμβαίνει αυτό, τι κάνουμε;

- Κάνουμε εκ νέου εγγραφή στο my account ;

Ή απλά

- Ενημερώνουμε το 13830 για το πρόβλημα (δεν έχουμε πρόσβαση στις νέες υπηρεσίες) και ζητάμε να καταγραφεί και να επιλυθεί (το έκανα ήδη) και περιμένουμε ;

 

Όπωγς ανέφερα σε δύο μηνύματα παραπάνω έχω το ίδιο πρόβλημα. Δεν μπορείς να κάνεις νέα εγγραφή. Καλείς το 13830 και ζητάς να καταγραφεί το πρόβλημα (όπως έκανα και εγώ).

Link to comment
Share on other sites

Αυτό το φοβερό το προσέξατε;:shock:

(http://www.vodafone.gr/portal/client/idm/loginForm.action)

 

"Το "Vodafone Online" αναβαθμίστηκε :lol: και μετονομάστηκε σε "My Account".

 

Στα πλαίσια της μεταφοράς των εγγεγραμμένων "Vodafone Online" χρηστών στη νέα ιστοσελίδα της Vodafone και στο "My Account", επικοινωνήσαμε τηλεφωνικά :zzz: με ορισμένους χρήστες των οποίων τα δικαιώματα πρόσβασης θα διαφοροποιούνταν :innocent: με τη μεταφορά τους και των οποίων η έγκριση ήταν απαραίτητη για την ολοκλήρωση της διαδικασίας. Εάν ήσασταν ένας εκ των :luck: εγγεγραμμένων χρηστών των οποίων η έγκριση ήταν απαραίτητη αλλά δεν ήταν δυνατόν να επικοινωνήσουμε μαζί σας :whistle:, υπάρχει περίπτωση να σας έχει αφαιρεθεί :clap: το δικαίωμα πρόσβασης :fool:. Δοκιμάστε να εισέλθετε χρησιμοποιώντας το Όνομα Χρήστη και τον Κωδικό Χρήστη που είχατε και στο "Vodafone Online". Σε περίπτωση που δεν μπορείτε να εισέλθετε παρακαλούμε εγγραφείτε ξανά :protest:, προκειμένου να αποκτήσετε εκ νέου πρόσβαση."

 

Και που να ξέρουμε εμείς αν είμαστε "ένας εκ των εγγεγραμμένων χρηστών των οποίων η έγκριση ήταν απαραίτητη αλλά δεν ήταν δυνατόν να επικοινωνήσουμε μαζί σας" αν δεν επικοινώνησε κάποιος μαζί μας και απλά κάνουμε login όπως πρίν;

 

Το απίθανο είναι το πολύ ωραίο και αφηρημένα γενικόλογο "... χρήστες των οποίων τα δικαιώματα πρόσβασης θα διαφοροποιούνταν με τη μεταφορά τους ...",

προσέξτε το

διαφοροποιούνταν όχι καταργούνταν ή παρέμεναν ώς είχαν(δηλαδή login κανονικά αλλά νέες υπηρεσίες γιοκ)

για να τους βάλουνε έτσι όλους μέσα στο ίδιο τσουβάλι για να μη ξέρουμε εμείς τι μας γίνεται!

Κορυφαίο!:sick:

Link to comment
Share on other sites

Αυτό το φοβερό το προσέξατε; :angry::lol: :X

 

"Το "Vodafone Online" αναβαθμίστηκε :lol: και μετονομάστηκε σε "My Account".

 

Στα πλαίσια της μεταφοράς των εγγεγραμμένων "Vodafone Online" χρηστών στη νέα ιστοσελίδα της Vodafone και στο "My Account", επικοινωνήσαμε τηλεφωνικά :zzz: με ορισμένους χρήστες των οποίων τα δικαιώματα πρόσβασης θα διαφοροποιούνταν :innocent: με τη μεταφορά τους και των οποίων η έγκριση ήταν απαραίτητη για την ολοκλήρωση της διαδικασίας. Εάν ήσασταν ένας εκ των εγγεγραμμένων χρηστών των οποίων η έγκριση ήταν απαραίτητη αλλά δεν ήταν δυνατόν να επικοινωνήσουμε μαζί σας, υπάρχει περίπτωση να σας έχει αφαιρεθεί το δικαίωμα πρόσβασης. Δοκιμάστε να εισέλθετε χρησιμοποιώντας το Όνομα Χρήστη και τον Κωδικό Χρήστη που είχατε και στο "Vodafone Online". Σε περίπτωση που δεν μπορείτε να εισέλθετε παρακαλούμε εγγραφείτε ξανά, προκειμένου να αποκτήσετε εκ νέου πρόσβαση."

 

Και που να ξέρουμε εμείς αν είμαστε "ένας εκ των εγγεγραμμένων χρηστών των οποίων η έγκριση ήταν απαραίτητη αλλά δεν ήταν δυνατόν να επικοινωνήσουμε μαζί σας" αν δεν επικοινώνησε κάποιος μαζί μας και απλά κάνουμε login όπως πρίν;

 

Το απίθανο είναι το πολύ ωραίο και αφηρημένα γενικόλογο "... χρήστες των οποίων τα δικαιώματα πρόσβασης θα διαφοροποιούνταν με τη μεταφορά τους ...",

προσέξτε το

διαφοροποιούνταν όχι καταργούνταν ή παρέμεναν ώς είχαν(δηλαδή login κανονικά αλλά νέες υπηρεσίες γιοκ)

για να τους βάλουνε έτσι όλους μέσα στο ίδιο τσουβάλι για να μη ξέρουμε τι μας γίνεται!

Κορυφαίο!:sick::nuke::whistle:

Μπορείς να δοκιμάσεις αν γίνεται να κάνεις νέα εγγραφή (που σημαίνει ότι ανήκεις στην ομάδα αυτή). Εμένα πάντως που έχω το ίδιο πρόβλημα με σένα δεν με άφησε με την εύλογη αιτιολογία ότι το username μου (δηλ. ο αριθμός μου) υπάρχει ήδη. Άρα δεν ανήκω στην ομάδα αυτή. Στο 13830 πάντως κατέγραψαν το πρόβλημα μου.:O

Link to comment
Share on other sites

Χρήστες του Pointmania μπορούν να συνδεθούν στο νέο MyAccount?

Γιατί εγώ δεν βλέπω προκοπή...

 

Ούτε εγώ μπορώ να δω τους πόντους μου στο pointmania αλλά μάλλον φταίει το ότι δεν με έχουν καλέσει ακόμα για επιβεβαίωση στοιχείων.

Όταν συνδέομαι στο my account μου εμφανίζει το μήνυμα:

 

<<Δεν έχετε πρόσβαση στις πληροφορίες του λογαριασμού σας (υπόλοιπο χρόνου ομιλίας - πακέτα SMS MMS κλπ).

θα αποκτήσετε πρόσβαση σε αυτές μετά την έγκριση της εγγραφής σας.>>

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...