Jump to content

Netone ADSL


 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Βασικά δεν είδα σχετικό τόπικ (όχι ότι έψαξα παραπίσω κιόλας) και είπα να ανοίξω ένα μιας και πήγα εκεί (αν υπάρχει σόρυ, ας μεταφέρει κάποιος μοντ το μνμ εκεί και ας γίνει στίκυ το τοπικ) .

 

Λοιπόν, πήρα την προσφορά της και καλά δωρεάν 2μηνης δοκιμής. Φυσικά και δεν είναι δωρεάν, αφού πληρώνεις το τέλος ενεργοποίησης 50 ευρώ + 10 ακόμη για τον εξοπλισμό wi-fi. 60 λοιπόν (Μετά το δίμηνο 37,90 το μήνα) . Γνωστά βέβαια όλα αυτά, δεν είναι τπτ ψιλά γράμματα.

 

Έκανα αίτηση 28/2 με φαξ, 3/3 κατατέθηκε η αίτηση στον οτε (με πήραν τηλ) χθες μου έστειλαν τον εξοπλισμό με κούριερ και σήμερα (18/3) ΟΤΕ τέλος. Λογικά, μόλις συνδέσω τον εξοπλισμό αυτορρυθμίζονται όλα και είμαι έτοιμος.

 

Μέχρι εδώ είμαι απόλυτα ικανοποιημένος. Καμιά ταλαιπωρία για την ώρα, στο 13860 που πήρα 3 φορές ο χρόνος αναμονής δεν ξεπέρασε τα 8 λεπτά και τις 3 και βλέπουμε...

 

Περισσότερα (και πιο ουσιαστικά) τις επόμενες μέρες

Link to comment
Share on other sites

Βασικά δεν είδα σχετικό τόπικ (όχι ότι έψαξα παραπίσω κιόλας) και είπα να ανοίξω ένα μιας και πήγα εκεί (αν υπάρχει σόρυ, ας μεταφέρει κάποιος μοντ το μνμ εκεί και ας γίνει στίκυ το τοπικ) .

 

Λοιπόν, πήρα την προσφορά της και καλά δωρεάν 2μηνης δοκιμής. Φυσικά και δεν είναι δωρεάν, αφού πληρώνεις το τέλος ενεργοποίησης 50 ευρώ + 10 ακόμη για τον εξοπλισμό wi-fi. 60 λοιπόν (Μετά το δίμηνο 37,90 το μήνα) . Γνωστά βέβαια όλα αυτά, δεν είναι τπτ ψιλά γράμματα.

 

Έκανα αίτηση 28/2 με φαξ, 3/3 κατατέθηκε η αίτηση στον οτε (με πήραν τηλ) χθες μου έστειλαν τον εξοπλισμό με κούριερ και σήμερα (18/3) ΟΤΕ τέλος. Λογικά, μόλις συνδέσω τον εξοπλισμό αυτορρυθμίζονται όλα και είμαι έτοιμος.

 

Μέχρι εδώ είμαι απόλυτα ικανοποιημένος. Καμιά ταλαιπωρία για την ώρα, στο 13860 που πήρα 3 φορές ο χρόνος αναμονής δεν ξεπέρασε τα 8 λεπτά και τις 3 και βλέπουμε...

 

Περισσότερα (και πιο ουσιαστικά) τις επόμενες μέρες

Λογικά θα είσαι ευχαριστημένος, όπως η συντριπτική πλειοψηφία των πελατών της.

Η εταιρία είναι πολύ μπροστά από τους άλλους, τους «μεγάλους».

Παρακαλούνται τα fanboys των Samsung, Sony, Microsoft να σταματήσουν να μου γράφουν πμ με προσβολές γιατί γέμισε το inbox και πλέον δε θα τα λαμβάνω.

[sIGPIC][/sIGPIC]

Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν, οι συνδέσεις έγιναν (πανεύκολα) αλλά... τζίφος! Το routeraki δε συγχρονίζεται. Καπάκι τεχνική υποστήριξη (15 λεπτά αναμονή την πρώτη φορά, 35 τη δεύτερη) , - δεν έχω παρπάπονο από τη συμπεριφορα και τη διάθεση των παιδιών εκεί - και παρόλλο που θα έπρεπε μάλλον δε με έχουν ενεργοποιήσει. :blink: Για να δούμε.

 

Είπα κι εγώ... τόσο εύκολα θα ξεμπέρδευα;

Link to comment
Share on other sites

λοιπον τα καταφερες τελικα??εχω κανει και εγω αιτηση στην εταιρεια και περιμενω (μετα απο αναμονη 6 μηνες στην HOL).
Link to comment
Share on other sites

Είμαι σε αναμονή από Πέμπτη για τεχνικό. Το σκάλισα μόνος και συγχρόνισε. Αλλά είναι της πλάκας και η τηλεφωνία και το ιντερνετ. Μιλάμε για σύνδεση 122 kbps... Λίγο χαμηλότερα από τα 24 Mbps που λένε... Και είμαι και κοντά σε κέντρο του οτε ε?

 

Δεν κράζω ακόμα καθώς ενδέχεται να παραμένει προβληματική η καλωδίωση (είχαν κάνει διάφορα οι τεχνικοί του οτε όταν μου συνέδεσαν το νετμοντ) και να μη φταίει η εταιρία. όταν τελειώσει το θέμα θα ενημερώσω.

 

Γεγονός είναι ότι έχω αρχίσει να τα παίρνω...

Link to comment
Share on other sites

Όλα ΟΚ! Ήρθε τεχνικός από την εταιρία, υπήρχε βραχυκύκλωμα στη γραμμή μου, το φτιαξε και είμαι εντάξει τώρα. Η σύνδεση τελικά είναι 768kbps/8mbps. Παρά το ότι είμαι κοντά σε δίκτυο ΟΤΕ... Τις μετρήσεις τις είδα στο μηχάνημα κι εγώ. Η περιοχή μέχρι εδώ παίζει, οπότε τα 24 στον ύπνο μας.

 

Πάντως οφείλω να πω ότι είμαι απόλυτα ευχαριστημέος από το σέρβις της εταιρίας αυτές τις ημέρες. Υπόψη ότι δε χρεώθηκα τίποτα για την επίσκεψη (δεν πιστεύω να δω τπτ κουλό στον λογαριασμό) ενώ και ο τεχνικός δεν δέχτηκε ούτε το καθιερωμένο tip.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Netone συνδρομητές δεν έχουμε εδώ, που έχει θαφτεί τόσο το θεματάκι;

Χτες υπήρχε τεχικό πρόβλημα (όπως και σε άλλους ISP) που μας άφησε χωρίς net και τηλέφωνο από τις 2 το μεσημέρι μέχρι το βράδυ.

[imgalign]http://www.rigasplastika.gr/nicolas/320ci.jpg[/imgalign]

rigasnic :: The ex-night shift ::

Link to comment
Share on other sites

Netone συνδρομητές δεν έχουμε εδώ, που έχει θαφτεί τόσο το θεματάκι;

Χτες υπήρχε τεχικό πρόβλημα (όπως και σε άλλους ISP) που μας άφησε χωρίς net και τηλέφωνο από τις 2 το μεσημέρι μέχρι το βράδυ.

 

Απαράδεκτη κατάσταση η χθεσινή. Netone, HOL, Vodafone και Vivodi down σε πολλές περιοχές της Αθήνας και ούτε μια ανακοίνωση από κάποια εταιρεία.:mad: Το πρόβλημα ήταν στο δίκτυο οπτικών ινών της HOL (αττικές τηλεπικοινωνίες) που νοικιάζουν οι παραπάνω εταιρείες.

Link to comment
Share on other sites

Απαράδεκτη κατάσταση η χθεσινή. Netone, HOL, Vodafone και Vivodi down σε πολλές περιοχές της Αθήνας και ούτε μια ανακοίνωση από κάποια εταιρεία.:mad: Το πρόβλημα ήταν στο δίκτυο οπτικών ινών της HOL (αττικές τηλεπικοινωνίες) που νοικιάζουν οι παραπάνω εταιρείες.

Σεβασμός στα μπάνια του λαού.. :p

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 2 months later...

H Netone έχει καμία σχέση με την Algonet;

Ρωτάω επειδή φαίνεται να έχουν τους ίδιους τιμοκαταλόγους και πακέτα.

 

Στα αρνητικά τους, οι ελάχιστες δωρεάν χώρες (18 έναντι των 40 της Forthnet) αλλά και οι πιο ακριβές κλήσεις προς κινητά χωρίς τα 60 δωρεάν λεπτά που έχουν οι άλλες.

Link to comment
Share on other sites

H Netone έχει καμία σχέση με την Algonet;

Ρωτάω επειδή φαίνεται να έχουν τους ίδιους τιμοκαταλόγους και πακέτα.

 

Στα αρνητικά τους, οι ελάχιστες δωρεάν χώρες (18 έναντι των 40 της Forthnet) αλλά και οι πιο ακριβές κλήσεις προς κινητά χωρίς τα 60 δωρεάν λεπτά που έχουν οι άλλες.

 

Έχουν συγχωνευτεί :)

Link to comment
Share on other sites

Έχουν συγχωνευτεί :)

 

Α, μάλιστα.

 

Απ' ότι είδα, στα θετικά τους, τα 801 είναι δωρεάν (οι άλλες τα χρεώνουν).

 

Δε βλέπω όμως κόσμο να λέει τις εντυπώσεις του.

Link to comment
Share on other sites

To πρόβλημα με τη netone και το πακέτο της είναι ότι έχει μείνει κολημένη στην εποχή που το έβγαλε. Όλα τα υπόλοιπα πάνε καλά. Εδώ δεν έχουμε παράλογες χρεώσεις όπως data κλήσεις και 801 (σπίτι μου οι μισές κλήσεις τις καθημερινές είναι όπλιση/αφόπλιση και test συναγερμού) Δεν έχουμε χρεώσιμη τηλεφωνική τεχνική εξυπηρέτηση, αντιθέτως έχουμε 24ώρη και 7/7. Δουλεύει, είναι σταθερό και είναι voip και δεν του φαίνεται.

[imgalign]http://www.rigasplastika.gr/nicolas/320ci.jpg[/imgalign]

rigasnic :: The ex-night shift ::

Link to comment
Share on other sites

To πρόβλημα με τη netone και το πακέτο της είναι ότι έχει μείνει κολημένη στην εποχή που το έβγαλε. Όλα τα υπόλοιπα πάνε καλά. Εδώ δεν έχουμε παράλογες χρεώσεις όπως data κλήσεις και 801 (σπίτι μου οι μισές κλήσεις τις καθημερινές είναι όπλιση/αφόπλιση και test συναγερμού) Δεν έχουμε χρεώσιμη τηλεφωνική τεχνική εξυπηρέτηση, αντιθέτως έχουμε 24ώρη και 7/7. Δουλεύει, είναι σταθερό και είναι voip και δεν του φαίνεται.

Πολύ σύντομα και περισσότερα πακέτα από τη Net One. ;)

Παρακαλούνται τα fanboys των Samsung, Sony, Microsoft να σταματήσουν να μου γράφουν πμ με προσβολές γιατί γέμισε το inbox και πλέον δε θα τα λαμβάνω.

[sIGPIC][/sIGPIC]

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
μακαρι γιατι ειναι ξεχασμενη...

My Mobile Phone History:

Ericsson T18 - NEC N331i - SAGEM X5-2 - MOTOROLA V620 - SE W300 - SE K550im - MOTOROLA V360 - Samsung J600- MOTOROLA V6 - HP 514 IPAQ - MOTOROLA Z10 - LG KU990 -Nokia 5230 - HTC Diamond 2 - ΒΒ 9000 - SE X10 Mini Pro - Motorola Flipout -SE Neo V- iPhone 4 - BB Z10 - SMG SI9505 - HTC M7 - Moto X 2nd - Samsung S6 - Iphone 6s - 1+3T - iPhone 8 Plus - Mix 2S - iPhone XR - iPhone 13

Link to comment
Share on other sites

Για την ώρα μας έδωσε ένα ωραίο downtime νομίζω την παραμονή από τις 4 το πρωί μέχρι τις 10-11. (ανάλογα την περιοχή) Παρόλα αυτά, οι άνθρωποι στο τηλεφωνικό κέντρο απαντούσαν αμέσως και πάλι όλα καλά δουλεύουν.

[imgalign]http://www.rigasplastika.gr/nicolas/320ci.jpg[/imgalign]

rigasnic :: The ex-night shift ::

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

Σήμερα το πρωί δε μπορούσα να καλέσω όλους τους αριθμούς. Για παράδειγμα δε μπορούσα να καλέσω Χαλάνδρι και Μεταμόρφωση, ενώ μπορούσα Ρέντη και Πειραιά.

Το δήλωσα και το μεσημέρι το είχαν φτιάξει. Το παρατήρησε κανείς άλλος;

[imgalign]http://www.rigasplastika.gr/nicolas/320ci.jpg[/imgalign]

rigasnic :: The ex-night shift ::

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Δεν έχει νομίζω βγει κανένα επακόλουθο της συγχώνευσης. Μάλλον είναι νωρίς.

Το μόνο που με ανησυχεί τελευταία με το internet είναι τα αργά pings...

[imgalign]http://www.rigasplastika.gr/nicolas/320ci.jpg[/imgalign]

rigasnic :: The ex-night shift ::

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

ΦΕΥΓΩ ΜΕ ΤΙΣ ΧΕΙΡΟΤΕΡΕΣ ΕΝΤΥΠΩΣΕΙΣ

 

Πριν 2 χρόνια περίπου άνοιξα αυτό το τόπικ. Το οποίο διαπίστωσα ότι είναι ουσιαστικά ανενεργό καθώς η προηγούμενη δημοσίευση ήταν από τον Αύγουστο του 2009. Και σήμερα κατάλαβα το γιατί... Προφανώς έχουν αποφασίσει ότι δεν θέλουν πελάτες. Επιτρέψτε μου να πω δυό λόγια και την προτροπή μου σε οποιονδήποτε ενδιαφέρεται για πάροχο να στραφεί σε κάποια από τις υπόλοιπες εταιρίες που δόξα τω θεώ υπάρχουν σε αφθονία.

 

Οι άνθρωποι πραγματικά είναι ΤΡΑΓΙΚΟΙ... Δεν θα μακρυγορήσω. Ήμουν στο εξωτερικό όταν ενημερώθηκα από τη σύζυγό μου ότι δεν μπορεί να πραγματοποιήσει εξερχόμενες κλήσεις και την προέτρψα να μιλήσει με το customer service (ΤΡΟΜΑΡΑ ΤΟΥΣ) στο πενταψήφιο 13860 για να λυθεί το πρόβλημα (υπέθεσα ότι θα είναι κάποιο τεχνικό θέμα ή κάτι απλό, όπως πχ το προ έτους περιστατικό ΠΟΥ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΑΝ να μου πουν ότι υπήρχε πρόβλημα στην εξόφληση μέσω πιστωτικής και όπως τελικά απεδείχθη ΕΊΧΑΝ ΠΕΡΑΣΕΙ ΛΑΘΟΣ ΈΝΑ ΨΗΦΙΟ ΤΟΥ ΑΡΙΘΜΟΥ ΤΗΣ ΠΙΣΤΩΤΙΚΗΣ ΜΟΥ ΣΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ) .

 

Να μη μπω σε λεπτομέρειες για το ύφος και τον τρόπο που εξυπηρέτησαν, η απάντηση ήταν ότι μας "έκοψαν" το τηλέφωνο γιατί δεν έχουν πληρωθεί οι τελευταίοι λογαριασμοί. Με πήρε η σύζυγος μου είπε τι της είπαν και μου γύρισαν τα μάτια, καθώς πληρώνω με πιστωτική κάρτα από την πρώτη στιγμή!!!! Τους ξαναπήρε και εν τέλει της είπαν με ύφος και ειρωνία (ΆΚΟΥΣΟΝ!ΆΚΟΥΣΟΝ!!!!) ότι η κάρτα μου έχει λήξει από τον Οκτώβριο (και προφανώς ανανεωθεί, όπως συμβαίνει με όλες τις πιστωτικές κάρτες με τον ίδιο ακριβώς αριθμό) . Ως γνωστόν η πάγια εντολή στην ΙΔΙΑ ΚΑΡΤΑ συνεχίζει να ισχύει και κάθε σοβαρή εταιρία λαμβάνει τη νέα ημερομηνία λήξης με σχετικές διαδικασίες που ισχύουν και ΥΠΑΡΧΟΥΝ (όπως πχ γίνεται με τους λογαριασμούς κινητής που εξοφλούνται μέσω πιστωτικής) .

 

Οι κύριοι λοιπόν αφού ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΤΡΑΠΕΖΕΣ, ή έχουν κάποια ΚΕΝΑ στις διαδικασίες τους γενικότερα, απαιτούν από τους πελάτες τους να τους κάνουν τη δουλειά τους!!! Και αν ο πελάτης όταν η κάρτα του λήξει τολμήσει να μην τους πάρει ο ίδιος να τους ενημερώσει (!!!!!) του κόβουν το τηλέφωνο. Είστε τρομεροί!!! Σπίρτα!!!! Άξιοι!!!

 

Από εκεί και πέρα, επέστρεψα και επικοινώνησα σήμερα (το τηλ είναι κομμένο από 25/2) με το αστείο τμήμα customer service το οποίο με εξέπληξε με την άγνοια και την αμάθεια, την απρεπή συμπεριφορά και την επιμονή να με κοροϊδεύουν και να επιμένουν ότι έχουν δίκιο ΕΝΩ ΉΤΑΝ ΚΑΙ ΠΑΡΑΜΕΝΕΙ ΠΑΣΙΦΑΝΕΣ ΌΤΙ ΤΟ ΔΙΚΙΟ ΕΙΝΑΙ ΜΕ ΤΟ ΜΕΡΟΣ ΜΟΥ!!!! Εννοείται ότι βγήκα από τα ρούχα μου και έβαλα στη θέση της την "κυρία" χωρίς να ξεφύγω από τα πλαίσια και το αποτέλεσμα ήταν το απίστευτο και αμίμητο για customer sarvice dept ΝΑ ΜΟΥ ΚΛΕΙΣΕΙ ΤΟ ΤΗΛΕΦΩΝΟ επειδή επέμενα ότι δεν θα ακούσω το τι έχει να μου πει άλλο, αλλά ότι θα με ακούσει εκείνη και ότι οφείλουν άμεσα να επαναφέρουν τη σύνδεσή μου. Εντάξει είναι προφανές ότι η κυρία αυτή για λόγους που αυτή θα ξέρει (και τους αντιλαμβανόμαστε όλοι) απολαμβάνει ασυλία, γιατί είναι νομίζω σαφές ότι για πολύ λιγότερο απρεπείς συμπεριφορές έχει χάσει κόσμος τη δουλειά του (και δεν επιθυμώ ούτε η συγκεκριμένη να την χάσει) . Η συγκεκριμένη κυρία όμως δεν φάνηκε να έχει τέτοιο φόβο και αν δεν συμβαίνει το παραπάνω που υπονόησα τότε συμβαίνει το πολύ χειρότερο ΝΑ ΤΟΥΣ ΕΧΟΥΝ ΠΕΙ ΔΗΛΑΔΗ ΝΑ ΣΥΜΠΕΡΙΦΕΡΟΝΤΑΙ ΈΤΣΙ.

 

Ξαναπήρα, μίλησα με κάποια άλλη κοπέλα (καθώς "υπεύθυνος" και καλά δεν υπήρχε) τα ξαναείπα από την αρχή και ενώ αρχικά πήγε και αυτή να κάνει τα ίδια στο τέλος αναγκάστηκε να παραδεχτεί ότι δεν φταίω εγώ και φταίει Ο... ΚΑΝΕΝΑΣ!!! Ούτε εγώ φταίω, ούτε η εταιρία ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΣΧΕΤΙΚΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ. Εγώ βέβαια είμαι χωρίς τηλέφωνο (και μάλιστα σε ημέρες που ήταν άκρως απαραίτητο) Της είπα ότι όπως και να έχει εφόσον υπήρχε πρόβλημα όφειλαν να με ενημερώσουν είτε τηλεφωνικά είτε με προσωπική επιστολή, είτε με οποιονδήποτε τρόπο ότι υπάρχει πρόβλημα και κάτι μου μάσαγε για κάποιο μήνυμα στον λογαριασμό (ποιόν λογαριασμό;;;; είμαι δυό χρόνια πελάτης και έχω πάρει 3 φορές λογαριασμό. Που και να έπαιρνα δηλαδή, τι θα άλλαζε; ) και ότι γιατί δεν πρόσεξα ότι δεν χρεωνόταν η κάρτα μου... ΈΛΕΟΣ!!!! ΈΛΕΟΣ!!!! Στην τελική τους είπα, οκ δεν έχετε διαδικασία... Δεν πειράζει! Πάρτε με τηλέφωνο να σας δώσω τη νέα ημερομηνία λήξης της κάρτας να τελειώνουμε. Κι εσείς αντί να κάνετε το πιο απλό και προφανές κατεβάζετ το διακόπτη; Με τιμωρείτε; Για ποιό πράγμα; Τι είναι αυτά; Υπάρχει σοβαρή εταιρία που λειτουργεί έτσι στις μέρες μας; Και ρε σεις... Η Netone είστε!!! Δεν έχετε και πολλούς πελάτες για να διώχνετε και τους υπάρχοντες....

 

Το άλλο αστείο ήταν ότι τελικώς από μόνη της με ενημέρωσε για το τι χρειάζεται για να διακόψω τη συνεργασία κάτι βέβαια που πλέον ήταν φανερό ότι θα ζητούσα... Και φυσικά το σχετικό φαξ θα σταλεί άμεσα στις αρχές της εβδομάδας.

 

Αν αυτό το διαβάζει κάποιο από τα "κεφάλια" και οι υψηλά ιστάμενοι της εταιρίας και αμφισβητούν κάτι από τα παραπάνω, οι ηχογραφημένες συνομιλίες (αφού μας ενημερώνουν ότι οι συνομιλίες καταγράφονται για λόγους... ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ!!!! ΧΑΧΑΧΑΧΑ!!!! ) είναι στη διάθεσή τους.

 

Ένα τελευταίο έχω να πω!!!! Δεν υπάρχει netone...

Link to comment
Share on other sites

Κι εγώ έχω αντιμετωπίσει μερικές φορές αγένεια και δημοσιοϋπαλληλική νοοτροπία από τηλεφωνητές της netone, ιδίως σε περιπτώσεις αναφοράς προβλημάτων ή χαμηλής ταχύτητας.

 

Το περιστατικό που περιγράφεις, όσον αφορά την διακοπή της εξερχόμενης επικοινωνίας, ξεπερνά τα όρια. Έστω και αν έχεις αποφασίσει να φύγεις θεωρώ ότι θα ήταν χρήσιμο να κοινοποιήσεις το πρόβλημα που αντιμετώπισες στην ΕΕΤΤ. Θα έχεις την επίσημη θέση της εταιρείας, και θα βοηθήσεις ίσως να γλυτώσει και κάποιος άλλος στο μέλλον από τέτοιες αυθαίρετες ενέργειες.

 

Η μονομερής διακοπή υπηρεσιών χωρίς προηγούμενη ειδοποίηση, εκτός από αντισυμβατική και αντισυναλλακτική ενέργεια, συνιστά σοβαρή παράβαση του Κανονισμού Γενικών Αδειών και επισύρει τις ανάλογες κυρώσεις.

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Αδυνατώ να πιστέψω αυτά που διαβάζω. Είμαι συνδρομητής NetOne 2 χρόνια τώρα και είμαι απόλυτα ικανοποιημένος. Απ' ότι διαβάζω, απόλυτα ικανοποιημένοι είναι και οι υπόλοιποι χρήστες στο adslgr.com
Link to comment
Share on other sites

Κι εγώ έχω αντιμετωπίσει μερικές φορές αγένεια και δημοσιοϋπαλληλική νοοτροπία από τηλεφωνητές της netone, ιδίως σε περιπτώσεις αναφοράς προβλημάτων ή χαμηλής ταχύτητας.

 

Το περιστατικό που περιγράφεις, όσον αφορά την διακοπή της εξερχόμενης επικοινωνίας, ξεπερνά τα όρια. Έστω και αν έχεις αποφασίσει να φύγεις θεωρώ ότι θα ήταν χρήσιμο να κοινοποιήσεις το πρόβλημα που αντιμετώπισες στην ΕΕΤΤ. Θα έχεις την επίσημη θέση της εταιρείας, και θα βοηθήσεις ίσως να γλυτώσει και κάποιος άλλος στο μέλλον από τέτοιες αυθαίρετες ενέργειες.

 

Η μονομερής διακοπή υπηρεσιών χωρίς προηγούμενη ειδοποίηση, εκτός από αντισυμβατική και αντισυναλλακτική ενέργεια, συνιστά σοβαρή παράβαση του Κανονισμού Γενικών Αδειών και επισύρει τις ανάλογες κυρώσεις.

 

Δεν παίζονται... μετά το μήνυμα αυτό εδώ και αλλού, πήγαν να κάνουν κι άλλη μαγκιά, να μου κόψουν και τις εισερχόμενες!!! Το έκαναν δηλαδή, αλλά εκεί η αντίδραση ήταν ακαριαία, όπως και η αναδίπλωση σε dt.

 

Καμία σχέση η εταιρία και η συμπεριφορά προ διετίας με σήμερα. Μέρα με νύχτα τουλάχιστον... Εννοείται ότι ΕΕΤ θα παίξει κανονικότατα.

Link to comment
Share on other sites

Επισκέπτης
This topic is now closed to further replies.
 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...