Jump to content

Πιστωτικές κάρτες/Τράπεζες


CptBill
 Κοινοποίηση

Έχεις Πιστωτική Κάρτα;  

1.711 members have voted

  1. 1. Έχεις Πιστωτική Κάρτα;

    • Έχω Visa
      924
    • Έχω MasterCard
      445
    • Έχω Amex [aka American Express]
      143
    • Έχω Cash Card [Maestro κλπ.]
      276
    • Έχω Άλλη [Euroline κλπ.]
      58
    • Τις Έχω Όλες [Είμαι Credit Card Addicted!!!]
      87
    • Έχω Diners
      78
    • Δεν Έχω
      452


Recommended Posts

ξέρουμε πόσο καιρό τώρα έχει αρχίσει αυτό;

Δεν μου λέτε, αυτές οι κάρτες, έχουν πάλι άλλα pin και χρειάζονται και ενεργοποίηση σε κάποιο atm της αντίστοιχης τράπεζας .. ή είναι ok ; με την παλιά τι γίνεται ; φαντάζομαι παράλληλα δεν μπορούν να χρησιμοποιούνται .. θα πρέπει οπωσδήποτε να επιστραφούν στην τράπεζα;

 

Η Πειραιώς στη συνοδευτική επιστολή που μου έστειλε μαζί με τη νέα κάρτα (με το chip), αναφέρει ότι για τη νέα κάρτα ισχύει το ίδιο pin με την παλιά αλλά δεν είναι ενεργοποιημένη, οπότε θα πρέπει να ενεργοποιηθεί είτε σε ΑΤΜ ή τηλεφωνικά. Φαντάζομαι ότι κάτι αντίστοιχο θα ισχύει και για τις κάρτες άλλων τραπεζών.

 

Σύμφωνα με την επιστολή, την παλιά κάρτα απλά την καταστρέφεις.

 

Η νέα κάρτα ήρθε προς αντικατάσταση της παλιάς που έληγε, και μάλιστα ήρθε ένα μήνα πριν τη λήξη της παλιάς! Δεν ξέρω όμως τι θα γινόταν σε περίπτωση που δεν έληγε ακόμα η παλιά κάρτα, αν θα την άλλαζαν από τώρα δηλαδή ή όταν θα έληγε.

Ericsson GF768 -> Siemens C35i -> Siemens S35i -> Siemens ME45 -> Siemens M75 / Sony Ericsson K530i -> ETEN Glofiish X600 -> HTC Touch Cruise (Polaris) -> HTC Touch HD (BlackStone) & ZTE Blade -> LG Optimus 7 -> Nokia Lumia 720 -> Nokia Lumia 735 -> Samsung Galaxy A3 (2016) -> Motorola moto g9 plus
Link to comment
Share on other sites

Η Πειραιώς στη συνοδευτική επιστολή που μου έστειλε μαζί με τη νέα κάρτα (με το chip), αναφέρει ότι για τη νέα κάρτα ισχύει το ίδιο pin με την παλιά αλλά δεν είναι ενεργοποιημένη, οπότε θα πρέπει να ενεργοποιηθεί είτε σε ΑΤΜ ή τηλεφωνικά. Φαντάζομαι ότι κάτι αντίστοιχο θα ισχύει και για τις κάρτες άλλων τραπεζών.

 

Σύμφωνα με την επιστολή, την παλιά κάρτα απλά την καταστρέφεις.

 

Η νέα κάρτα ήρθε προς αντικατάσταση της παλιάς που έληγε, και μάλιστα ήρθε ένα μήνα πριν τη λήξη της παλιάς! Δεν ξέρω όμως τι θα γινόταν σε περίπτωση που δεν έληγε ακόμα η παλιά κάρτα, αν θα την άλλαζαν από τώρα δηλαδή ή όταν θα έληγε.

 

Αν το πάμε έτσι, σύμφωνα δηλαδή με την ημερομηνία λήξης της κάρτας ... εγώ θα πρέπει να περιμένω μέχρι το 2011 για να μου ανανεωθούν (πειραιώς και κύπρου);;; :lol:

Apple Addict&Collector: iPhone 2G, iPhone 4,iPhone 6s, iPod nano 3rd gen, iPod nano 5th gen, iPod shuffle 3rd gen

iPhone 11, MacBook Air(2012) MacMini(2012)

Xiaomi Redmi Note 2 16GB

Link to comment
Share on other sites

Αν το πάμε έτσι, σύμφωνα δηλαδή με την ημερομηνία λήξης της κάρτας ... εγώ θα πρέπει να περιμένω μέχρι το 2011 για να μου ανανεωθούν (πειραιώς και κύπρου);;; :lol:

 

Δεν νομίζω... Εμένα η χρεωστική της Πειραιώς έληγε το 2013 και μου έστειλαν καινούργια με ενσωματωμένο chip!

Link to comment
Share on other sites

Η Πειραιως μου εστειλε και μενα τη νεα καρτα αλλα απο την Κυπρου εχω ακομα την παλια.

Γενικα,παντως,σχεδον ολες οι τραπεζες εχουν ενσωματωσει chip στις χρεωστικες τους καρτες.

-
Link to comment
Share on other sites

Έχει ανοίξει κάποιος λογαριασμο Cash Manager στην τράπεζα Πειραιώς για να μου εξηγήσει πως δουλεύει αλλά και σε τι διαφέρει απο το πρόγραμμα Στόχοι Ζωής?

Στο site κοίταξα αλλά δεν μπορώ να πω οτι κατάλαβα πολλά πράγματα...

Link to comment
Share on other sites

θεψρω βεβαιο οτι θα γινει μεσα σε αυτην τη βδομαδα

 

Τιποτα ακομα!

Ειλικρινα δεν καταλαβαινω γιατι οι ιδιωτικες τραπεζες αργουν τοσο πολυ ενω η Εθνικη το κανει αυτο σε μια ημερα οπως εγραψε ο vasileios.

Κανονικα επρεπε να γινεται αμεσως δηλαδη με το που κανεις την αιτηση για μεταφορα,να κοιταει η τραπεζα αν υπαρχει διαθεσιμο στην καρτα σου και αν υπαρχει να σου κανει την μεταφορα.

-
Link to comment
Share on other sites

Τιποτα ακομα!

Ειλικρινα δεν καταλαβαινω γιατι οι ιδιωτικες τραπεζες αργουν τοσο πολυ ενω η Εθνικη το κανει αυτο σε μια ημερα οπως εγραψε ο vasileios.

Κανονικα επρεπε να γινεται αμεσως δηλαδη με το που κανεις την αιτηση για μεταφορα,να κοιταει η τραπεζα αν υπαρχει διαθεσιμο στην καρτα σου και αν υπαρχει να σου κανει την μεταφορα.

 

στην ετε η μεταφορα ειναι εντοκη, ενω σε alpha και eurobank ειναι ατοκη....

αυτο τα εξηγει ολα....

καταλαβες?:)

Link to comment
Share on other sites

Ατοκη ειναι αν εξοφλησεις μεσα σε 6 μηνες ολο το ποσο που μεταφερεις.

Αν το εξοφλησεις αργοτερα,δεν ειναι ατοκη.

Παντως,ειναι μια καλη δικαιολογια αυτη για τις τραπεζες

-
Link to comment
Share on other sites

Εαν εχεις ηδη συνεργασια με την eurobank,θα χρειαστει μονο αντιγραφο ταυτοτητας.

Εάν δεν έχεις άλλη συνεργασία με την τράπεζα, θα πρέπει επιπρόσθετα να προσκομίσεις στο κατάστημα και τα ακόλουθα δικαιολογητικά:

 

•Πρόσφατο Εκκαθαριστικό Σημείωμα

•Λογαριασμούς ΔΕΚΟ (ΔΕΗ, ΟΤΕ κ.λπ)

•Βεβαίωση αποδοχών από Εργοδότη

-
Link to comment
Share on other sites

Εαν εχεις ηδη συνεργασια με την eurobank,θα χρειαστει μονο αντιγραφο ταυτοτητας.

Εάν δεν έχεις άλλη συνεργασία με την τράπεζα, θα πρέπει επιπρόσθετα να προσκομίσεις στο κατάστημα και τα ακόλουθα δικαιολογητικά:

 

•Πρόσφατο Εκκαθαριστικό Σημείωμα

•Λογαριασμούς ΔΕΚΟ (ΔΕΗ, ΟΤΕ κ.λπ)

•Βεβαίωση αποδοχών από Εργοδότη

 

Αυτό δεν ισχυεί για την Τράπεζα Κύπρου?:wacko:

Link to comment
Share on other sites

Έχω προπληρωμένη κάρτα της τράπεζας Κύπρου. Χρειάστηκε ο Α.Φ.Μ. και η ταυτότητά μου.

Ο "δάσκαλος", ζαίος και με άποψη επί παντός επιστητού και οι "δικαστές" της Vodafone (κατά πρώτο λόγο) και της Cosmote.😅

Link to comment
Share on other sites

Τα έγγραφα που απαιτούνται για άνοιγμα λογαριασμού θα τα βρείτε στο παρακάτω φυλάδιο έκδοσης της Τράπεζας της Ελλάδος .

http://www.hsbc.gr/1/PA_1_2_S5/content/greece/pdf/home/HBA-leaflet_gr.pdf

Από αυτά το δελτίο ταυτότητος και το εκκαθαριστικό εφορίας αρκούν για να αποδείξουν τα στοιχεία 1-6 και 8

δηλαδή δεν αποδεικνύετε το ασκούμενο επάγγελμα .

Αν όμως το εκκαθαριστικό είναι μηδενικό τότε δεν χρειάζετε κάτι παραπάνω

Αλλιώς θεωρητικά πρέπει να ζητηθεί χαρτί από τον εργοδότη , ή μισθωτήριο επαγγελματικής στέγης

Αν στο εκκαθαριστικό αναφέρεται επάγγελμα τότε αρκεί για την τράπεζα.

Link to comment
Share on other sites

Πολύ μπέρδεμα με το winbank, ρε παιδιά!

Γράφτηκα πριν κάνα μήνα, μόνο τα αρχικά, όχι phone banking. Μετά ξέχασα το πιν μου (εντάξει, βλακεία μου αλλά νόμιζα ότι θα υπήρχε υπενθύμιση πιν με κάποιο τρόπο) και έκανα αίτηση για νέο πιν, περίμενα 3 εργάσιμες, δηλαδή μία εβδομάδα με την Καθαρή Δευτέρα στη μέση, πήγα πάλι στην τράπεζα να πάρω το πιν. Το παίρνω, τους λέω ότι θέλω να κάνω άμεσα μεταφορά σε λογαριασμό τρίτου και μου λένε όλα καλά, κανένα πρόβλημα, δεν μου λένε ότι πρέπει να κάνω εγγραφή στο phone banking πρώτα. Πάω σπίτι, πάω να μπω στο winbank, έχει κλειδώσει ο λογασιασμός μου γιατί είχα πληκτρολογήσει λάθος πιν 3 φορές την προηγούμενη φορά. Παίρνω τηλέφωνο να μου ξεκλειδώσουν, αναμονή, διασταύρωση στοιχείων, οκ μπαίνω. Πάλι δεν μου λένε τίποτα για το phone banking. Αλλάζω πιν. Αρχίζω τη διαδικασία της μεταφοράς, μου ζητάει to extra pin. Δεν το έχω γιατί δεν έχω γραφτεί στο phone banking. Ξανά κλήση στο 13τόσο, όροι χρήσης, αποδοχή, αναμονή 5' ξανά διασταύρωση στοιχείων. Κλείνω και ξαναπαίρνω για να μπω πάλι στο phone banking. Δεν θυμάμαι απ'έξω το πιν της χρεωστικής κάρτας μου, πάω μέσα ψάχνω το χαρτάκι που το έχω σημειωμένο, συνεχίζω. Ολοκληρώνω τη διαδικασία.

Πάω τώρα να ξαναμπώ στο win bank και δεν δέχεται το πιν μου, το ίδιο που έβαλα πριν λιγο και το σημείωσα αμέσως και που είναι συγκεκριμένος αριθμός από μητρώο μου και ποu τον πληκτορόγησα 2 φορές, την πρώτη και την επιβεβαίωση. Ε, τι άλλο να κάνω πια; Ούτε caps ούτε ελληνικά ούτε τίποτα περίεργο.

Μέχρι και κόπι πέιστ τον έκανα από το notepad μήπως και δεν ξέρω τι πληκτρολογώ.

Ε, δε με θέλει το winbank.

Πάω να κάνω ιντερνετ μπανκιν σε καμιά άλλη τράπεζα...

Λέω για Euroabank. Είναι κι εκεί τόσο μπερδεμένο;

Edited by tseapis
Link to comment
Share on other sites

Πολύ μπέρδεμα με το winbank, ρε παιδιά!

Γράφτηκα πριν κάνα μήνα, μόνο τα αρχικά, όχι phone banking. Μετά ξέχασα το πιν μου (εντάξει, βλακεία μου αλλά νόμιζα ότι θα υπήρχε υπενθύμιση πιν με κάποιο τρόπο) και έκανα αίτηση για νέο πιν, περίμενα 3 εργάσιμες, δηλαδή μία εβδομάδα με την Καθαρή Δευτέρα στη μέση, πήγα πάλι στην τράπεζα να πάρω το πιν. Το παίρνω, τους λέω ότι θέλω να κάνω άμεσα μεταφορά σε λογαριασμό τρίτου και μου λένε όλα καλά, κανένα πρόβλημα, δεν μου λένε ότι πρέπει να κάνω εγγραφή στο phone banking πρώτα. Πάω σπίτι, πάω να μπω στο winbank, έχει κλειδώσει ο λογασιασμός μου γιατί είχα πληκτρολογήσει λάθος πιν 3 φορές την προηγούμενη φορά. Παίρνω τηλέφωνο να μου ξεκλειδώσουν, αναμονή, διασταύρωση στοιχείων, οκ μπαίνω. Πάλι δεν μου λένε τίποτα για το phone banking. Αλλάζω πιν. Αρχίζω τη διαδικασία της μεταφοράς, μου ζητάει to extra pin. Δεν το έχω γιατί δεν έχω γραφτεί στο phone banking. Ξανά κλήση στο 13τόσο, όροι χρήσης, αποδοχή, αναμονή 5' ξανά διασταύρωση στοιχείων. Κλείνω και ξαναπαίρνω για να μπω πάλι στο phone banking. Δεν θυμάμαι απ'έξω το πιν της χρεωστικής κάρτας μου, πάω μέσα ψάχνω το χαρτάκι που το έχω σημειωμένο, συνεχίζω. Ολοκληρώνω τη διαδικασία.

Πάω τώρα να ξαναμπώ στο win bank και δεν δέχεται το πιν μου, το ίδιο που έβαλα πριν λιγο και το σημείωσα αμέσως και που είναι συγκεκριμένος αριθμός από μητρώο μου και ποu τον πληκτορόγησα 2 φορές, την πρώτη και την επιβεβαίωση. Ε, τι άλλο να κάνω πια; Ούτε caps ούτε ελληνικά ούτε τίποτα περίεργο.

Μέχρι και κόπι πέιστ τον έκανα από το notepad μήπως και δεν ξέρω τι πληκτρολογώ.

Ε, δε με θέλει το winbank.

Πάω να κάνω ιντερνετ μπανκιν σε καμιά άλλη τράπεζα...

 

Βασικά το ίδιο συνέβη πριν 2 βδομάδες στον κολλητό μου ...

Είχε πρόβλημα το σύστημα τις τράπεζας ... κι όχι οι κωδικοί του .. όπως δηλαδή λες κι εσύ .. βάζεις τα σωστά .. και δεν ανοίγει ... έχε λίγο υπομονή ... προσπάθησε ξανά το βράδι ... ρίσκο το ξέρω .. γιατί ίσως να σου κλειδώσουν τελείως μετά οι κωδικοί (αν δεν είναι πρόβλημα του συστήματος, αλλά δικό σου λάθος - λέμε τώρα) .. και να πρέπει πάλι να τους πάρεις τηλέφωνο ...

Οσο για το extrapin .. γιατί να πάρεις τηλέφωνο και να χρεώνεσαι..; αφού μπορείς κάλλιστα με το να σου στείλουν ένα μηνυματάκι στο κινητό ... με έναν κωδικό και να τον χρησιμοποιήσεις άμεσα στην μεταφορά χρημάτων .. ή όποια άλλη συναλλαγή χρειάζεσαι (κι εγώ που το χρειάστηκα από δω, και οι δικοί μου που ήθελαν να μου στείλουν λεφτά, το ίδιο έκαναν με το κινητό).

η αλήθεια είναι ωστόσο .. ότι το phone banking .. αν και για μένα που βρίσκομαι εξωτερικό .. είναι με extra χρέωση ... σώζει ζωές ... κυριολεκτικά!

Apple Addict&Collector: iPhone 2G, iPhone 4,iPhone 6s, iPod nano 3rd gen, iPod nano 5th gen, iPod shuffle 3rd gen

iPhone 11, MacBook Air(2012) MacMini(2012)

Xiaomi Redmi Note 2 16GB

Link to comment
Share on other sites

Βασικά το ίδιο συνέβη πριν 2 βδομάδες στον κολλητό μου ...

Είχε πρόβλημα το σύστημα τις τράπεζας ... κι όχι οι κωδικοί του .. όπως δηλαδή λες κι εσύ .. βάζεις τα σωστά .. και δεν ανοίγει ... έχε λίγο υπομονή ... προσπάθησε ξανά το βράδι ... ρίσκο το ξέρω .. γιατί ίσως να σου κλειδώσουν τελείως μετά οι κωδικοί (αν δεν είναι πρόβλημα του συστήματος, αλλά δικό σου λάθος - λέμε τώρα) .. και να πρέπει πάλι να τους πάρεις τηλέφωνο ...

Οσο για το extrapin .. γιατί να πάρεις τηλέφωνο και να χρεώνεσαι..; αφού μπορείς κάλλιστα με το να σου στείλουν ένα μηνυματάκι στο κινητό ... με έναν κωδικό και να τον χρησιμοποιήσεις άμεσα στην μεταφορά χρημάτων ..

η αλήθεια είναι ωστόσο .. ότι το phone banking .. αν και για μένα που βρίσκομαι εξωτερικό .. είναι με extra χρέωση ... σώζει ζωές ... κυριολεκτικά!

 

Το ίδιο πρόβλημα είχα και εγώ πριν από 15 μέρες...Για μένα και γενικά από τι ακούω το internet banking της Πειραιώς είναι μακράν το καλύτερο.

ΦΤΑΙΕΙ, που είμαστε αυτοί που είμαστε. Και που δεν θ' αλλάξουμε ποτέ.
Link to comment
Share on other sites

Πριν μερικές μέρες μου συνέβη κάτι περίεργο. Πήγα να σηκώσω λεφτά με την κάρτα αναλήψεων Τράπεζας Πειραιώς στο Βύρωνα. Στην οθόνη του ΑΤΜ εμφανίζεται μήνυμα: "Η συναλλαγή δεν μπορεί να ολοκληρωθεί, παρακαλούμε καλέστε 182838"

 

Παίρνω, μου λένε "έγινε απόπειρα υποκλοπής των στοιχείων σας και η κάρτα πρέπει να ακυρωθεί..."

 

Τί έγινε; κατέβηκαν οι Ρώσοι; Έπαθα πλάκα. Και το αστείο είναι ότι 99% χρησιμοποιώ την κάρτα στο ίδιο μηχάνημα που βρίσκεται έξω από την τράπεζα.

 

Μήπως πρέπει να ανησυχώ;

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Απλα προσοχη οταν πληκτρολογητε το pin σε ΑΤΜ, το χερακι να κρυβει το πληκτρολογιο.

Φιλιππος

[sIGPIC][/sIGPIC]

Link to comment
Share on other sites

Πριν μερικές μέρες μου συνέβη κάτι περίεργο. Πήγα να σηκώσω λεφτά με την κάρτα αναλήψεων Τράπεζας Πειραιώς στο Βύρωνα. Στην οθόνη του ΑΤΜ εμφανίζεται μήνυμα: "Η συναλλαγή δεν μπορεί να ολοκληρωθεί, παρακαλούμε καλέστε 182838"

 

Παίρνω, μου λένε "έγινε απόπειρα υποκλοπής των στοιχείων σας και η κάρτα πρέπει να ακυρωθεί..."

 

Τί έγινε; κατέβηκαν οι Ρώσοι; Έπαθα πλάκα. Και το αστείο είναι ότι 99% χρησιμοποιώ την κάρτα στο ίδιο μηχάνημα που βρίσκεται έξω από την τράπεζα.

 

Μήπως πρέπει να ανησυχώ;

 

Εμένα κάτι αντίστοιχο μου συνέβη με την Αγροτική .. πριν 2 μήνες .. με τη διαφορά ότι με πήρανε τηλέφωνο στο κινητό .. και μου είπανε ότι τη μπλοκάρανε .. κι εγώ έμεινα παγωτό γιατί ήταν Παρασκευή απόγευμα .. ημέρες εορτών ... και στο εξωτερικό χωρίς λεφτά!!!

Την ακύρωσες, έτσι; Και ξανά μανά να πας να βγάλεις άλλη κάρτα .. και μπούρου μπούρου..

Εμένα το κορυφαίο ήταν ότι ... όταν πήγα στο υποκ/μα της Αγροτικής να βγάλω καινούργια .. με κοιτούσαν σαν εξωγήινο όταν τους είπα για το τηλεφώνημα ... και μάλιστα με ρωτούσαν εκείνοι !! γιατί μου μπλόκαρε η τράπεζα την κάρτα!!!!!! :lol::lol:

Apple Addict&Collector: iPhone 2G, iPhone 4,iPhone 6s, iPod nano 3rd gen, iPod nano 5th gen, iPod shuffle 3rd gen

iPhone 11, MacBook Air(2012) MacMini(2012)

Xiaomi Redmi Note 2 16GB

Link to comment
Share on other sites

Το ίδιο πρόβλημα είχα και εγώ πριν από 15 μέρες...Για μένα και γενικά από τι ακούω το internet banking της Πειραιώς είναι μακράν το καλύτερο.

Κορυφαιο ειναι και το internet banking της eurobank,χωρις καθυστερησεις,με μεγαλη ασφαλεια και online ενημερωση

-
Link to comment
Share on other sites

Πριν μερικές μέρες μου συνέβη κάτι περίεργο. Πήγα να σηκώσω λεφτά με την κάρτα αναλήψεων Τράπεζας Πειραιώς στο Βύρωνα. Στην οθόνη του ΑΤΜ εμφανίζεται μήνυμα: "Η συναλλαγή δεν μπορεί να ολοκληρωθεί, παρακαλούμε καλέστε 182838"

 

Παίρνω, μου λένε "έγινε απόπειρα υποκλοπής των στοιχείων σας και η κάρτα πρέπει να ακυρωθεί..."

 

Τί έγινε; κατέβηκαν οι Ρώσοι; Έπαθα πλάκα. Και το αστείο είναι ότι 99% χρησιμοποιώ την κάρτα στο ίδιο μηχάνημα που βρίσκεται έξω από την τράπεζα.

 

Μήπως πρέπει να ανησυχώ;

 

καλα η απόπειρα υποκλοπής μπορει να εχει γινει και μέσω νετ!! Εγω π.χ δεν λειτουργό μια Visa Vodafone σε ATM αλλα μονο για αγορές απο το internet και πριν κανένα 3 μηνες μου ειχε τύχει και μενα! Την ακυρωσανε και στείλανε απευθείας τη νεα κάρτα (ατυχία γιατι πρέπει να αλλάξεις μετα την καρτα σε όσες πάγιες εντολες εξόφλησης εχει βάλει στη καρτα)!

Link to comment
Share on other sites

Βασικά το ίδιο συνέβη πριν 2 βδομάδες στον κολλητό μου ...

Είχε πρόβλημα το σύστημα τις τράπεζας ... κι όχι οι κωδικοί του .. όπως δηλαδή λες κι εσύ .. βάζεις τα σωστά .. και δεν ανοίγει ... έχε λίγο υπομονή ... προσπάθησε ξανά το βράδι ... ρίσκο το ξέρω .. γιατί ίσως να σου κλειδώσουν τελείως μετά οι κωδικοί (αν δεν είναι πρόβλημα του συστήματος, αλλά δικό σου λάθος - λέμε τώρα) .. και να πρέπει πάλι να τους πάρεις τηλέφωνο ...

Οσο για το extrapin .. γιατί να πάρεις τηλέφωνο και να χρεώνεσαι..; αφού μπορείς κάλλιστα με το να σου στείλουν ένα μηνυματάκι στο κινητό ... με έναν κωδικό και να τον χρησιμοποιήσεις άμεσα στην μεταφορά χρημάτων .. ή όποια άλλη συναλλαγή χρειάζεσαι (κι εγώ που το χρειάστηκα από δω, και οι δικοί μου που ήθελαν να μου στείλουν λεφτά, το ίδιο έκαναν με το κινητό).

η αλήθεια είναι ωστόσο .. ότι το phone banking .. αν και για μένα που βρίσκομαι εξωτερικό .. είναι με extra χρέωση ... σώζει ζωές ... κυριολεκτικά!

 

Ξέρω ποιο ήθελα να είναι το πιν μου, ποιο θα έπρεπε να έχω βάλει. Υπάρχει μια μικρή περίπτωση να έχω κάνει κάποιον αναριθμητισμό (αντιμετάθεση ψηφίων) όταν πληκτρολογούσα το επιθυμητό πιν, και να κατάφερα να έκανα 2 φορές το ίδιο λάθος, την ίδια αντιμετάθεση ψηφίων και τις 2 φορές που πληκτρολόγησα πιν και επιβεβαίωση πιν.

Το θεωρώ απίθανο αλλά αφού δεν με επέβλεπε κανείς την ώρα που πληκτρολογούσα, δεν έχω κανέναν μάρτυρα και δεν μπορώ να το αποκλείσω 100%.

 

Πάντως μου κάνει εντύπωση που λες ότι συνέβη και σε φίλο σου να μην δέχεται το πιν. Γιατί όταν ρώτησα στο τηλέφωνο την εξυπηρέτηση της Πειραιώς (πήρα ήδη μια φορά για να μου το ξεκλειδώσουν), ο υπάλληλος κάγχασε ότι αποκλείεται να έχει πρόβλημα το σάιτ της τράπεζας και σίγουρα 100% εγώ κάνω λάθος.

Ο φίλος στην Πειραιώς το έπαθε αυτό;

 

Όσο για το έξτρα πιν, ναι είναι απλό μετά, αφού έχεις δηλώσει κινητό, αλλά την πρώτη φορά πρέπει πρώτα να εγγράψεις το κινητό σου στο phone banking κι εγώ δεν το είχα κάνει αυτό ποτέ. Αυτόν το λογαριασμό στην Πειραιώς τον είχα ανοίξει πριν 2-3 χρόνια για μια συγκεκριμένη και μοναδική χρήση και δεν τον έχω κινήσει σχεδόν ποτέ από τότε, και έτσι δεν είχα κάνει την εγγραφή στο phone banking πράγμα που είναι προϋπόθεση για να λάβεις extra pin. Οπότε χρείαστηκε να κάνω ΚΑΙ εγγραφή στο phone banking για να πάρω για πρώτη φορά το εξτρα πιν.

 

Το ίδιο πρόβλημα είχα και εγώ πριν από 15 μέρες...Για μένα και γενικά από τι ακούω το internet banking της Πειραιώς είναι μακράν το καλύτερο.

Και σε εσένα στην Πειραίως συνέβη το πρόβλημα;

Link to comment
Share on other sites

Κορυφαιο ειναι και το internet banking της eurobank,χωρις καθυστερησεις,με μεγαλη ασφαλεια και online ενημερωση

 

ειναι πολυ καλο αλλα τελευταια αρχισε να χαλαει χρεωνοντας καποιες συναλαγες, κυριως πληρωμες

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Όταν έχει πρόβλημα το σύστημα της τράπεζας σου βγάζει διαφορετικό μήνυμα (από το οποίο βέβαια, αν δε το έχεις ξαναδει, δε βγάζεις ασφαλές συμπέρασμα αν φταις εσύ ή το site) και δεν σε κλειδώνει όσες φορές και αν προσπαθήσεις, απλά προσπαθείς αργότερα.

 

Όταν όμως λειτουγεί κανονικά και βάλεις το password λάθος 3 φορές και σε κλειδώσει, όντως φταις εσύ, δεν συμβαίνει λόγω της τράπεζας.

 

Μου έχουν τύχει και οι δύο περιπτώσεις, και επαναλαμβάνω, όταν έχει πρόβλημα το σύστημα, αν και δεν το καταλαβαίνεις από το μήνυμα που βγάζει, δεν σε κλείδωνει.

Link to comment
Share on other sites

ειναι πολυ καλο αλλα τελευταια αρχισε να χαλαει χρεωνοντας καποιες συναλαγες, κυριως πληρωμες

 

Δεν εχει χαλασει το συστημα,η πολιτικη της τραπεζας εχει χαλασει

-
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...