Jump to content

Πιστωτικές κάρτες/Τράπεζες


CptBill
 Κοινοποίηση

Έχεις Πιστωτική Κάρτα;  

1.714 members have voted

  1. 1. Έχεις Πιστωτική Κάρτα;

    • Έχω Visa
      927
    • Έχω MasterCard
      446
    • Έχω Amex [aka American Express]
      143
    • Έχω Cash Card [Maestro κλπ.]
      276
    • Έχω Άλλη [Euroline κλπ.]
      59
    • Τις Έχω Όλες [Είμαι Credit Card Addicted!!!]
      87
    • Έχω Diners
      78
    • Δεν Έχω
      452


Recommended Posts

Όλο το λογαριασμό ή την ελάχιστη δόση; :worry:

 

:what:

 

Δυστυχώς δε χρησιμοποιώ πιστωτική και δε γνωρίζω...

Και ούτε μπορώ να βρω σχετικό δημοσίευμα τώρα. Μόλις βρω κάτι, θα επανέλθω, αν δε με έχει προλάβει άλλος.

seventh_heaven

http://www.myphone.gr/mp1/support/myphoneuser.jpg

Link to comment
Share on other sites

Όλο το λογαριασμό ή την ελάχιστη δόση; :worry:

 

αν δεν εξοφλείς όλο το λογαριασμό θα μπαίνουν τόκοι από την ημέρα αγοράς.

 

σε αντιθετη περιπτωση, οι πιστωτικες θα ηταν ενα ειδος δανειου με μηδενικο επιτοκιο, οποτε οι τραπεζες θα επρεπε να λεγονταν φιλανθρωπικα ιδρυματα... :O

Link to comment
Share on other sites

Τα δημοσιεύματα είναι αντικρουόμενα. Για παράδειγμα σε άρθρο του euro2day αναφέρεται:

"...χρεώνουν, πλέον, με τόκους από την ημερομηνία αγοράς των προϊόντων, ανεξάρτητα από το αν πληρώνουν όλο το ποσό στην ημερομηνία λήξης του μηνιαίου λογαριασμού."

 

Σε σχετικό άρθρο της εφημερίδας "Τα Νέα" όμως:

"Για να μην πληρώσει κάποιος από εδώ και στο εξής περισσότερους τόκους και να μη χάσει την περίοδο χάριτος, πρέπει να εξοφλεί κάθε μήνα όλο το οφειλόμενο ποσό. Για αυτή την κατηγορία πελατών το προνόμιο των 20-50 ημερών δεν καταργείται."

 

Αυτό σίγουρα ισχύει στην περίπτωση της Εθνοκάρτας αφού η εφημερίδα δημοσιεύει και το παρακάτω απόσπασμα των νέων όρων χρήσης της κάρτας

http://ta-nea.dolnet.gr/data/D2005/D0917/1el20a.gif

 

Κάτι που με εντυπωσίασε πάντως από το παραπάνω δημοσίευμα είναι το εξής:

"H αλλαγή αυτή θα επηρεάσει σχεδόν το 90% των κατόχων πιστωτικών καρτών, οι οποίοι κάθε μήνα πληρώνουν την ελάχιστη δόση." :wacko: :blink: :worry: :confused: :X

Link to comment
Share on other sites

Οφείλω να ομολογήσω πως έχω μπερδευτεί λίγο και σίγουρα δε θα είμαι η μόνη. Ειδικά όσον αφορά στις άτοκες δόσεις, γνωρίζει κανείς τι θα συμβαίνει;

 

Τι εννοώ;

 

Πχ. κάποιος κάνει μια αγορά 1200€ σε 12 άτοκες δόσεις, αλλά το μήνα δε δίνει όλα τα 100€ της δόσης αλλά την ελάχιστη καταβολή, πχ. 30€, τα υπόλοιπα τοκίζονται για όλους τους προηγούμενους μήνες, δηλαδή από την ημερομηνία αγοράς; Ή από την ημερομηνία στην οποία αντιστοιχεί η άτοκη δόση; Δηλαδή ακόμα κι αν δώσω όλες μου τις δόσεις ολόκληρες και για την τελευταία δώσω μόνο 30€, τα υπόλοιπα 70€ θα τοκιστούν για έναν ολόκληρο χρόνο;

 

Δεν τους έφταναν τόσοι τόκοι που έπαιρναν μέχρι τώρα και ότι είμαστε όλοι χρεωμένοι, βρήκαν καινούριο τρόπο να μας τα αρπάζουν;

 

ΥΓ: Θέλω δεύτερη δουλειά, θα με προσλάβει κάποιος; :p

Link to comment
Share on other sites

Τα δημοσιεύματα είναι αντικρουόμενα. Για παράδειγμα σε άρθρο του euro2day αναφέρεται:

"...χρεώνουν, πλέον, με τόκους από την ημερομηνία αγοράς των προϊόντων, ανεξάρτητα από το αν πληρώνουν όλο το ποσό στην ημερομηνία λήξης του μηνιαίου λογαριασμού."

 

Παιδιά αν ισχύσει αυτό τότε ζήτω που καήκαμε!... Απλά θα ακυρώσω όλες τις κάρτες!

Link to comment
Share on other sites

Το καλύτερο που έχουν να κάνουν όλοι είναι να ζητήσουν αντίγραφο των γενικών όρων από την τράπεζά τους. ;)
Link to comment
Share on other sites

Το καλύτερο που έχουν να κάνουν όλοι είναι να ζητήσουν αντίγραφο των γενικών όρων από την τράπεζά τους. ;)

Έλα ντε. Εγώ πιστεύω πως δεν μπορούν να αλλάξουν τους όρους στους ήδη πελάτες και ότι οποιαδήποτε αλλαγή στον τρόπο χρέωσης πρέπει να αναγράφεται στους όρους σύμβασης που υπογράψαμε.

 

Από δω και πέρα όποια αλλαγή πρέπει να εφαρμόζεται στους νέους πελάτες στην έκδοση νέων πιστωτικών καρτών. Το βρίσκω εντελώς παράλογο να αλλάζουν οι όροι ενώ ήδη έχει κάποιος υπόλοιπο. :!:

Link to comment
Share on other sites

Έλα ντε. Εγώ πιστεύω πως δεν μπορούν να αλλάξουν τους όρους στους ήδη πελάτες και ότι οποιαδήποτε αλλαγή στον τρόπο χρέωσης πρέπει να αναγράφεται στους όρους σύμβασης που υπογράψαμε.

 

Από δω και πέρα όποια αλλαγή πρέπει να εφαρμόζεται στους νέους πελάτες στην έκδοση νέων πιστωτικών καρτών. Το βρίσκω εντελώς παράλογο να αλλάζουν οι όροι ενώ ήδη έχει κάποιος υπόλοιπο. :!:

Κι όμως... Οι Τράπεζες πριν κάνουν την κίνησή τους βρήκαν το σχετικό "παραθυράκι"....

 

Απόσπασμα από το σχετικό δημοσίευμα της «Κ.Ε.»

 

"Ο Γ. Μούργελας, με την ιδιότητα του νομικού συμβούλου της Εθνικής Τράπεζας, σε δήλωσή του προς της «Κ.Ε.» αναφέρει μεταξύ άλλων ότι ο νόμος προβλέπει τη μονομερή τροποποίηση των συμβάσεων όταν συντρέχει «σπουδαίος λόγος» και ότι στη συγκεκριμένη περίπτωση αυτός συνίσταται στη σημαντική αλλαγή του τρόπου ολοκλήρωσης των συναλλαγών με κάρτα (σ.σ.: δηλαδή την τοποθέτηση των POS)".

 

Το ΙΝΚΑ τι λεει?

Από το ίδιο δημοσίευμα...

"Σε περίπτωση πάντως που η Εθνική δεν επαναφέρει την παλαιά πρακτική, η ΕΚΠΟΙΖΩ σκοπεύει να καταθέσει συλλογική αγωγή κατά της τράπεζας. Για το θέμα έχει ενημερωθεί και η Γενική Γραμματεία Καταναλωτή (που υπάγεται στο υπουργείο Ανάπτυξης), αλλά δεν έχει τοποθετηθεί ακόμα".

 

Επίσης από εδώ:

"Στη Βουλή έφεραν το θέμα του νέου τρόπου χρέωσης των τόκων στις πιστωτικές κάρτες οι βουλευτές...."

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά καλησπέρα. ΄Έχω ένα Πρόβλημα με τη Euro bank και θα ήθελα ιδέες για το τι μπορώ να κάνω .

Λοιπόν τον Οκτώβριο 2004 είχα αγοράσει ένα υπολογιστή από ένα κατάστημα με κάρτα VISA της Euro bank σε 4 άτοκες δόσεις. Πλήρωσα τις δόσεις κανονικά το Νοέμβριο, Δεκέμβριο, Ιανουάριο και Φεβρουάριο. Από τον Μάρτιο μέχρι και τον Αύγουστο επειδή δεν χρησιμοποιούσα την κάρτα καθόλου ο λογαριασμός ερχόταν με πιστωτικό 1,13€ (-1,13€ δηλαδή η τράπεζα μου χρωστούσε). Ξαφνικά το Σεπτέμβριο έρχεται ο λογαριασμός και η τράπεζα μου χρέωνε ξανά τη 3η δόση (242€). Πήγα και ρώτησα στην τράπεζα και μου είπαν ότι στους υπολογιστές τους φαίνεται ότι εγώ δεν έχω πληρώσει αυτή τη δόση και γι αυτό πρέπει να την πληρώσω. Εν τω μεταξύ εγώ έχω πετάξει όλους τους προηγούμενους λογαριασμούς γιατί νόμιζα ότι έχει λήξει το θέμα και δεν έχω κάποιο αποδεικτικό ότι έχει πληρωθεί ήδη μια φορά. Καμιά ιδέα τι μπορώ να κάνω?

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά καλησπέρα. ΄Έχω ένα Πρόβλημα με τη Euro bank και θα ήθελα ιδέες για το τι μπορώ να κάνω .

Λοιπόν τον Οκτώβριο 2004 είχα αγοράσει ένα υπολογιστή από ένα κατάστημα με κάρτα VISA της Euro bank σε 4 άτοκες δόσεις. Πλήρωσα τις δόσεις κανονικά το Νοέμβριο, Δεκέμβριο, Ιανουάριο και Φεβρουάριο. Από τον Μάρτιο μέχρι και τον Αύγουστο επειδή δεν χρησιμοποιούσα την κάρτα καθόλου ο λογαριασμός ερχόταν με πιστωτικό 1,13€ (-1,13€ δηλαδή η τράπεζα μου χρωστούσε). Ξαφνικά το Σεπτέμβριο έρχεται ο λογαριασμός και η τράπεζα μου χρέωνε ξανά τη 3η δόση (242€). Πήγα και ρώτησα στην τράπεζα και μου είπαν ότι στους υπολογιστές τους φαίνεται ότι εγώ δεν έχω πληρώσει αυτή τη δόση και γι αυτό πρέπει να την πληρώσω. Εν τω μεταξύ εγώ έχω πετάξει όλους τους προηγούμενους λογαριασμούς γιατί νόμιζα ότι έχει λήξει το θέμα και δεν έχω κάποιο αποδεικτικό ότι έχει πληρωθεί ήδη μια φορά. Καμιά ιδέα τι μπορώ να κάνω?

Καταρχήν μην πετάς τίποτα για ένα μεγάλο διάστημα φύλαγέ τα καλού κακού...Δηλαδή αυτοί θα σου τραβήξουν και την 4η δόση του Φεβρουαρίου τώρα,ή ισχυρίζονται ότι μόνο την 3η δεν έχεις πληρώσει;Έπειτα ρώτα κι εδώ:http://www.myphone.gr/forum/showthread.php?t=1434&highlight=%F4%F1%E1%F0%E5%E6%E5%F2
Link to comment
Share on other sites

Επειδη μπεχτηκες με την Eurobank σε συμβουλευω να βρεις εναν δικηγορο φιλο σου κατα προτιμηση,και να τρεξει αυτος.Η τραπεζα αυτη δεν καταλαβαινει τιποτα.Δεν παιρνει απο λογια.Επισης μπορεις να παρεις τηλεφωνο τον <<συνηγορο του πολιτη>> νομιζω ετσι λεγεται αλλα δεν θυμαμαι το τηλεφωνο.Ειναι 5ψηφιο το ιδιο για ολη την Ελλαδα.
Link to comment
Share on other sites

Τραπεζικός μεσολαβητής η λύση!

Έχεις τις αποδείξεις που πλήρωνες?

δυστηχως δεν τις έχω. Ο τρεαπεζικος μεσολαβητης μπορει να μου δωσει δικιο?

Link to comment
Share on other sites

με western union τι παίζει?θέλω να αγοράσω κάτι απο εξωτερικό και μου είπαν οτι δέχονατι μόνο western union.΄πως λειτουργεί και τι προμήθεια υπάρχει?και το άλλο,αν γίνει η κατάθεση ΄με καλύπτει h western union με επιστροφή χρημάτων σε περίπτωση που δεν παραλάβω το προιόν?δηλαδή θέλω να πώ υπάρχει κάλυψη εκ μέρους τους ή όχι?

όποιος ξέρει ας μου δώσει τα φώτα του.

Link to comment
Share on other sites

δυστηχως δεν τις έχω. Ο τρεαπεζικος μεσολαβητης μπορει να μου δωσει δικιο?

Για ρώτησε την Eurobank μήπως κρατάει κάπου αντίγραφα των λογαριασμών που αποστέλει... αλλά και πάλι αν θέλουν μπορούν να υποστηρίξουν ότι ναι μεν σου απέστειλαν τους λογαριασμούς και εσύ δεν τους πλήρωσες...

 

Πραγματικά λυπάμαι πολύ για το πρόβλημά σου φίλε μου...

 

Πάντως δεν είναι τυχαίο που οι περισσότεροι ακούνε Eurobank και τρέχουν μακρυά :!:

Link to comment
Share on other sites

Γενικά οι περισσότεροι ακούν τράπεζα και τρέχουν μακριά, γιατί στην Ελλάδα υπάρχει τεράστια άγνοια γύρω από το τραπεζικό και οικονονικό σύστημα...

Βασικά το πρώτο που θα σε ρωτούσε οποιαδήποτε Τράπεζα παγκοσμίως είναι αν μπορείς να ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ ότι έκανες την πληρωμή που ισχυρίζεσαι ότι έκανες...Δηλαδή , που πότε και πως έγινε, σε ταμείο ,σε ΑΤΜ, με έμβασμα, με τηλεφωνική εντολή, online κτλ...είναι πιο εύκολο μετά να ερευνηθεί η αλήθεια του ισχυρισμού σου...

δεν μπορείς να φανταστείς πόσες φορές γίνονται λάθη και κάποιος που νομίζει ότι πλήρωσε έχει κάνει κάτι άλλο(λάθος χειρισμό μηχανήματος ας πούμε κι έχει πιστώσει το ποσό σε άλλο λογαριασμό). Ακόμη μπορεί να έκανε λάθος ένας ταμίας και να έβαλε τα χρήματα σε άλλη κάρτα!! δικιά σου ή κάποιου άλλου...

Γι' αυτό λοιπόν ακούστε και μένα που τα ζω όταν λέω κάποια πράγματα: ΠΑΝΤΑ όταν λήξει μια υποχρέωση (κάρτα, δάνειο , καταναλωτικό, υπερανάληψη ή οτιδήποτε άλλο) πάμε στην τράπεζα και ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ να πάρουμε ΒΕΒΑΙΩΣΗ ΟΛΟΣΧΕΡΟΥΣ ΕΞΟΦΛΗΣΗΣ!!!

Μόνο τότε πετάμε τις ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ ΚΑΤΑΘΕΣΕΩΝ ....χωρίς αυτές ότι κι αν πούμε δεν έχει βάση...Αλλιώς κι εγώ που αγόρασα σπίτι με στεγαστικό θα έλεγα μα εγώ σας τα έδωσα δεν έχω απόδειξη αλλά τα πλήρωσα τα λεφτά διαγράψτε το δάνειο μην πάω σε κάνα διαμεσολαβητή (...της τράπεζας τώρα ίδρωσε το αυτί...)

NEVER WITH THE CLIENTS,NEVER WITH THE STAFF

<ΟΧΙ ΣΤΑ GREEKLISH!!!>

Link to comment
Share on other sites

Συμπληρώνω: και πριν λήξει μια δανειακή υποχρέωση, καλό είναι να ζήτάτε περιοδικά ΤΡΑΠΕΖΙΚΗ ΕΝΗΜΕΡΟΤΗΤΑ για να βλέπετε τι χρωστάτε ακόμη και ότι είστε ενήμεροι(χωρίς καθυστερήσεις πληρωμών δόσεων)

NEVER WITH THE CLIENTS,NEVER WITH THE STAFF

<ΟΧΙ ΣΤΑ GREEKLISH!!!>

Link to comment
Share on other sites

Γι' αυτό λοιπόν ακούστε και μένα που τα ζω όταν λέω κάποια πράγματα: ΠΑΝΤΑ όταν λήξει μια υποχρέωση (κάρτα, δάνειο , καταναλωτικό, υπερανάληψη ή οτιδήποτε άλλο) πάμε στην τράπεζα και ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ να πάρουμε ΒΕΒΑΙΩΣΗ ΟΛΟΣΧΕΡΟΥΣ ΕΞΟΦΛΗΣΗΣ!!!

Μόνο τότε πετάμε τις ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ ΚΑΤΑΘΕΣΕΩΝ ....χωρίς αυτές ότι κι αν πούμε δεν έχει βάση...

 

 

Ποσο δίκιο έχεις!!! :(

Τωρα να δω τι θα κάνω. Προς το πάρον πήγα στο τραπεζικό μεσολαβητή και στη γενικη γραμματεια καταναλωτη μηπως μου πουν καμια ιδεα!

Link to comment
Share on other sites

Φίλε δεν είπες πως πλήρωνες...αν είναι κατάθεση σε ταμείο ή ΑΤΜ στην τράπεζα υπάρχουν σκαναρισμένα ΟΛΑ τα παραστατικά και μπορεί να αναζητηθεί η κατάθεσή σου-έτσι θα δεις και σε ποιο λογαριασμό κατατέθηκαν τα χρήματα- αρκεί να ξέρεις την ημερομηνία που έγινε...

και πάντως έτσι όπως περιέγραψες το πρόβλημά σου στην αρχή ακούγεται περίεργο...γιατί αν είχες κάνει σωστά 4 μηνιαίες καταθέσεις και πράγματι ερχόταν πιστωτικός λογαριασμό επί μήνες, πως μετά ... θυμήθηκαν να σε χρεώσουν με δόση; η τράπεζα ισχυρίστηκε ότι έλαβε παραστατικό χρέωσης από την αλυσίδα Ηλεκτρικών; μήπως πρέπει εκεί να αναζητήσεις την πηγή του προβλήματος; στείλε PM να σου πω τι πρέπει να κάνεις...

NEVER WITH THE CLIENTS,NEVER WITH THE STAFF

<ΟΧΙ ΣΤΑ GREEKLISH!!!>

Link to comment
Share on other sites

Γενικά οι περισσότεροι ακούν τράπεζα και τρέχουν μακριά, γιατί στην Ελλάδα υπάρχει τεράστια άγνοια γύρω από το τραπεζικό και οικονονικό σύστημα...

Βασικά το πρώτο που θα σε ρωτούσε οποιαδήποτε Τράπεζα παγκοσμίως είναι αν μπορείς να ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ ότι έκανες την πληρωμή που ισχυρίζεσαι ότι έκανες...Δηλαδή , που πότε και πως έγινε, σε ταμείο ,σε ΑΤΜ, με έμβασμα, με τηλεφωνική εντολή, online κτλ...είναι πιο εύκολο μετά να ερευνηθεί η αλήθεια του ισχυρισμού σου...

δεν μπορείς να φανταστείς πόσες φορές γίνονται λάθη και κάποιος που νομίζει ότι πλήρωσε έχει κάνει κάτι άλλο(λάθος χειρισμό μηχανήματος ας πούμε κι έχει πιστώσει το ποσό σε άλλο λογαριασμό). Ακόμη μπορεί να έκανε λάθος ένας ταμίας και να έβαλε τα χρήματα σε άλλη κάρτα!! δικιά σου ή κάποιου άλλου...

Γι' αυτό λοιπόν ακούστε και μένα που τα ζω όταν λέω κάποια πράγματα: ΠΑΝΤΑ όταν λήξει μια υποχρέωση (κάρτα, δάνειο , καταναλωτικό, υπερανάληψη ή οτιδήποτε άλλο) πάμε στην τράπεζα και ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ να πάρουμε ΒΕΒΑΙΩΣΗ ΟΛΟΣΧΕΡΟΥΣ ΕΞΟΦΛΗΣΗΣ!!!

Μόνο τότε πετάμε τις ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ ΚΑΤΑΘΕΣΕΩΝ ....χωρίς αυτές ότι κι αν πούμε δεν έχει βάση...Αλλιώς κι εγώ που αγόρασα σπίτι με στεγαστικό θα έλεγα μα εγώ σας τα έδωσα δεν έχω απόδειξη αλλά τα πλήρωσα τα λεφτά διαγράψτε το δάνειο μην πάω σε κάνα διαμεσολαβητή (...της τράπεζας τώρα ίδρωσε το αυτί...)

Φίλε Jopar συμφωνώ μαζί σου ότι αν συνέβαινε παρόμοιο περιστατικό σε οποιαδήποτε τράπεζα θα ζητούσαν αν μπορείς να ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ ότι έκανες την πληρωμή που ισχυρίζεσαι ότι έκανες..

 

Επίσης είναι λογικό να γίνονται ανθρώπινα λάθη που και που... Χρήσιμες και οι συμβουλές σου για τις ενέργειες που πρέπει να κάνουμε για να διασφαλιζόμαστε.

 

Όμως θα μου επιστρέψεις να πω ότι η Eurobank το έχει παρακάνει. Στο παρόν θέμα υπάρχουν 3 καταγεγραμμένες "δυσλειτουργίες" της τράπεζας αυτής (μαζί με αυτήν την οποία σχολιάζουμε) από 3 διαφορετικά άτομα...

 

Να θυμίσω και τις 2 προηγούμενες:

 

http://www.myphone.gr/forum/showthread.php?p=977950#post977950

Πριν μερικά χρόνια (4-5)είχα λογαριασμό στην eurobank κάποια στιγμή μου δίνανε ανοιχτό δάνειο και 6 μήνες χωρίς τόκο (οι γνωστές κομπίνες των τραπεζών). Το δέχτηκα με την διαφορά δεν δεχόμουνα την visa που μου δίνανε και καλά για να πληρώνω τις δόσεις. Αν και τους είπα δώστε μου cashcard .Αρνήθηκαν . Τελικά ήρθε ο courier του λέω δεν θέλω την visa μου λέει κανένα πρόβλημα θα το γράψουμε στην αίτηση. Εγκρίθηκε το δάνειο μου ήρθε και η visa παρόλο που δεν την αποδεχόμουνα. Τους πήρα τηλέφωνο και τους το είπα με την αιτιολογία ότι ήταν προιόν για να καταναλώσεις.Η απάντηση που πήρα "δικό σας πρόβλημα κύριε" .Η απάντηση μου αμά τα καταργήσω όλα θα είναι δικό σας πρόβλημα. Εκτός αυτού δεν ήξεραν να μου πουν το ε.π.ε. ξέρετε την ετήσια πραγματική επιβάρυνση που έχει το δάνειο που πήρα . Αποτέλεσμα το δάνειο δεν το χρησιμοποίησα ποτέ και το ακύρωσα την κάρτα επίσης και τον λογαριασμό τον έκλεισα. Για κακή μου τύχη δεν κράτησα αντίγραφο της ακύρωσης της κάρτας και σε 1 χρόνο μου βγήκε καινούργια συν να πληρώσω συνδρομή.Παίρνω τηλέφωνο τα κεντρικά τους έβαλα ένα "χέρι" μόνο που δεν βριστήκαμε και στο τέλος μου είπανε να πάω στην πιο κοντινή eurobank να κάνω αντιλογισμό . Αντιλογισμό στον αντιλογισμό είχε μείνει ένα υπόλοιπο 200 δρχ. ακόμα και αυτήν τη στιγμή και αφού ο υπάλληλος το ήξερε το πρόβλημα μου με κορόιδευε και μου έλεγε αν δεν έχεις 200 δρχ. να στα δώσω εγώ.

Εύχομαι να ο φίλος πιο πάνω που έβγαλε την eurobank visa να μην το μετανιώσει να του φερθούν καλύτερα αλλά να προβληματιστεί και να είναι καχύποπτος σε κάθε ενέργεια της eurobank

 

και

 

http://www.myphone.gr/forum/showthread.php?p=980555#post980555

ehw akousei kai egw gia peristatiko pou eihe se pistwtiki tis eurobank dwrean syndromi gia 2 hronia, alla to deytero hrono ksehastikan kai touhrewsan. meta apo polla tilefwnimata katafere kai to antilogise.

epishs peristatiko pou anoikse logariasmo opsews me eidikisynfvnia hwris promitheia hamilou ypoloipou kai meta apo 2 mines eblepe hrewseis 12 eyrw to mina logw hamilou ypoloipou. kai ayta omws meta apo poly fasaria kai ena eksamino antilogistikan kai den hrewnontai pleon.

 

Μου κάνει εντύπωση ότι δεν έχει γίνει αναφορά για παρόμοια "δυσλειτουργία" σε άλλη τράπεζα...

 

Όλα αυτά ενισχύουν και τις κακές φήμες που εγώ τουλάχιστον ακούω εδώ και χρόνια για την Eurobank..

Link to comment
Share on other sites

pantws gia na epistrepsw sto thema twn pistwtikwn kartwn tis ethnikis trapezas, kai na ksekatharisoun oi aoristies twn efimeridwn, to thema eihe anaferthei sto thread prin apo tin arhi leitourgias tou tropoy hrewsis.

an o pelaths plirwsei olo to poso pou ofeilei kata tin imerominia plirwmis tote den hrewnetai tokous. an plirwsei mikrotero poso, tote hrewnetai tokous apo tin imera pou ektamieythike to poso apo tin trapeza (tin epomeni tis synallagis apo POS, i otan paei to hartaki sti trapeza apo heirokinhta). stous logariasmous tis ethnikis pleon ehei kathe mina mia akoma hrewsi pou isodynamei me aytous tous tokous i opoia fainetai sto ypoloipo an o pelatis pigainei kai plirwnei kathe mina to logariasmo kai antilogizetai ston epomeno, i den fainetai sto ypoloipo an o pelatis plirwnei tin karta me pagia entolh gia olo to poso.

oson afora to thema twn atokwn dosewn, oi atokes doseis leitourgoun akribws san na pigaines kathe mina kai agorazes kati apo to magazi pou isodynamei me to poso/arithmo dwsewn. pou simainei oti an o filos mas agorasei kati 5 aygoustou. kai tou erthei 5 septembriou i deyteri dosi kai prepei na plirwsei 100 euro mehri 20 sep kai aytos plirwsei mono 30, tote oi tokoi pou anaferontai panw tha antistoixoun sto diastima metaksy 5 kai 20 SEPtembriou.

Dulce et decorum est pro sciencia mori.

----------------------------------------------

milan - kountera : 1 - 0

Link to comment
Share on other sites

Κι όμως... Οι Τράπεζες πριν κάνουν την κίνησή τους βρήκαν το σχετικό "παραθυράκι"....

 

Απόσπασμα από το σχετικό δημοσίευμα της «Κ.Ε.»

 

"Ο Γ. Μούργελας, με την ιδιότητα του νομικού συμβούλου της Εθνικής Τράπεζας, σε δήλωσή του προς της «Κ.Ε.» αναφέρει μεταξύ άλλων ότι ο νόμος προβλέπει τη μονομερή τροποποίηση των συμβάσεων όταν συντρέχει «σπουδαίος λόγος» και ότι στη συγκεκριμένη περίπτωση αυτός συνίσταται στη σημαντική αλλαγή του τρόπου ολοκλήρωσης των συναλλαγών με κάρτα (σ.σ.: δηλαδή την τοποθέτηση των POS)".

 

 

Από το ίδιο δημοσίευμα...

"Σε περίπτωση πάντως που η Εθνική δεν επαναφέρει την παλαιά πρακτική, η ΕΚΠΟΙΖΩ σκοπεύει να καταθέσει συλλογική αγωγή κατά της τράπεζας. Για το θέμα έχει ενημερωθεί και η Γενική Γραμματεία Καταναλωτή (που υπάγεται στο υπουργείο Ανάπτυξης), αλλά δεν έχει τοποθετηθεί ακόμα".

 

Επίσης από εδώ:

"Στη Βουλή έφεραν το θέμα του νέου τρόπου χρέωσης των τόκων στις πιστωτικές κάρτες οι βουλευτές...."

 

 

H συγκεκριμένη πρακτική που εγκαινιάστηκε από 3 τράπεζες(Εθνική, eurobank, citibank) είναι ξεκάθαρα ληστρική και πρωτοφανής!

 

Είναι αδιανόητο να τοκίζεται η κάρτα από την ημερομηνία αγοράς γιατί έτσι εξαλείφεται το βασικό πλεονέκτημα της πιστωτικής. Επίσης οι τράπεζες προφανώς δεν είναι φιλανθρωπικά ιδρύματα αλλά γιατί αυτή τη ν πρακτική δεν την έχουν ανακαλύψει αλλού(ας πούμε στην Αγγλία) και τη σκέφτηκαν οι φωστήρες οι Ελληνες;

 

Οι τράπεζες βγάζουν τεράστια ποσά από τις κάρτες. Καταρχήν άμεσα μέσω της προμήθειας που κρατούν από τον έμπορο (2,5 % επί του ποσού για πολλά καταστήματα) και έπειτα λόγω των τόκων από καθυστερούμενες εξοφλήσεις.

 

η ΕΚΠΟΙΖΟ (η μόνο σοβαρή καταναλωτική ένωση στην Ελλάδα) έστειλε ήδη εξώδικο στην εθνική τράπεζα προειδοποιώντας την να σταματήσει άμεσα την παράνομη πρακτική της. ΗΔη ετοιμάζει συλλογικές αγωγές....

Μόνο από αυτές καταλαβαίνουν οι τράπεζες.

 

Φυσικά το θέμα αναδεικνύει για μια φορά ακόμα τις ευθύνες μιας ανήμπορης να αντιδράσει πολιτείας...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...