Jump to content

Mini Cooper


aristidis_k
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Η διαφορες ειναι η εξατμιση και η εισαγωγη αερα στο καπο...

 

Επίσης στο στήσιμο της ανάρτησης, στα φρένα(φαντάζομαι), στην ισχύ του κινητήρα(±50ps), και γενικότερα στην πιο σπορτιφ εμφάνιση, κάτι που μου αρέσει πολύ. Και δεν θέλω ένα Look S, αλλά Real S.;)......

 

Το έχω ψάξει αρκετά. Έχω πάρει και το επίσημο βιβλιαράκι-prospectus από μια αντιπροσωπεία και τα έχω διαβάσει όλα. Εξάλλου στα λεφτά που έχει το Cooper δίνεις λίγα παραπάνω και παίρνεις το S.;) Έτσι όπως τα βλέπω εγώ και με τα νούμερα που μου έδωσε ο αντιπρόσωπος τουλάχιστον...

 

Απλά ήθελα και μια «δεύτερη» γνώμη από κατόχους του αυτοκινήτου για το αν θα έπρεπε να προσέξω κάτι. Και αυτό που έμαθα είναι ότι το R53 είναι με Compressor και το R56 Turbo, πολύ βασικό....

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 156
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Επίσης στο στήσιμο της ανάρτησης, στα φρένα(φαντάζομαι), στην ισχύ του κινητήρα(±50ps), και γενικότερα στην πιο σπορτιφ εμφάνιση, κάτι που μου αρέσει πολύ. Και δεν θέλω ένα Look S, αλλά Real S.;)......

 

Το έχω ψάξει αρκετά. Έχω πάρει και το επίσημο βιβλιαράκι-prospectus από μια αντιπροσωπεία και τα έχω διαβάσει όλα. Εξάλλου στα λεφτά που έχει το Cooper δίνεις λίγα παραπάνω και παίρνεις το S.;) Έτσι όπως τα βλέπω εγώ και με τα νούμερα που μου έδωσε ο αντιπρόσωπος τουλάχιστον...

 

Απλά ήθελα και μια «δεύτερη» γνώμη από κατόχους του αυτοκινήτου για το αν θα έπρεπε να προσέξω κάτι. Και αυτό που έμαθα είναι ότι το R53 είναι με Compressor και το R56 Turbo, πολύ βασικό....

φιλε μου που απο οτι βλεπω εισαι κι εσυ ηρακλειο κρητης θα σου πω λιγα λογια.

ειχα και το παλιο mini αλλα και το καινουριο εδω κι ενα χρονο.

 

το παλιο,λιγο πιο μικρο σε μεγεθος,ειχε λιγα τριξιματα,μην φανταστεις κατι τρελο,επειτα αυτοκινητο που να μην εχει τριξιμο δυσκολα θα δεις.εστω μετα απο καιρο θα κανει κατι μικρο.

το τιμονι του μου την εσπαγε λιγο γιατι οταν εν σταση το εκοβα εβγαζε ενα ηχο,ηταν ετσι ο μηχανισμος του.

χτυπουσε λιγο σε λακουβες και ηταν καπως κουραστικο.

με το compressor δεν ειχα αντιμετωπισει καποιο προβλημα.

 

με το καινουριο που το χω 1 χρονο τωρα ειμαι απλα κατενθουσιασμενος.

πολυ μεγαλη βελτιωση σε σχεση με το παλιο mini.και μιλαμε και στις 2 περιπτωσεις γα το s.

δεν εχω παρατηρησει ακομα καταναλωση λαδιου,κατι που ειχα παρατηρησει σε αλλα αυτοκινητα που εχω παρει κι εχω δωσει.

δεν εχω διαπιστωσει ακομα τριγμους,προς το παρον,αλλα θα ερθουν.

τελειο τιμονι,δεν το συζηταμε καν,αψογο κοψιμο και στις στροφες απλα τρενακι οπως και το παλιο,το καινουριο ομως το νιωθεις πιο στιβαρο.

χωνεται παντου,σβελτα κι ανετα.

κιβωτιο ταχυτητων απλα αψογο,κουμπωνεις κι απλα απολαμβανεις.

πολυ αναβαθμισμενο ποιοτικα σε σχεση με το r53.

το σερβις του απλα λογικο,σε alfa romeo gt ειχα πληρωσει τα διπλασια σχεδον.και σε αλλα αυτοκινητα,ας μην πιανω μαρκες αλλες καλυτερα.

πολυ καλυτερη ποιοτητα κυλισης,πιο ανετο κι οχι με τοσο χτυπημα στους λακους οπως με το παλιο η με αλλα αυτοκινητα.

γενικα δεν το περιμενα τοσο καλο το καινουριο.

τωρα οτι και να λενε,ολα τα αυτοκινητα εχουν καποια προβληματακια,σε μενα μπορει να μην τυχει,σε σενα ας πουμε να τυχει.

η ουσια ειναι οτι τα εσκασα αλλα εχω και δυνατο αμαξι εστω και για δευτερο,και αμαξι με γοητρο κατασκευαστη <<γιατι κι αυτο εχει σημασια και κυριως στην μεταπωληση>> και ασφαλεια και καρτακι.τα συνδιαζει ολα με τον τροπο του.

εγω τα mini παντα τα γουσταρα,δε πα να λενε οτι το παιρνει καποιος για μουρη...ας λενε οτι θελουν <<οσα δε φτανει η αλεπου,τα κανει κρεμασταρια:p>>,το mini ειναι μια ιστορια απο μονο του και ειναι κι ενα αυτοκινητο πραγματικα διαχρονικο.

αυτο που παιζει πανω απο ολα σημασια ειναι να σου αρεσει.

τα χρηματα σιγουρα δεν ειναι και λιγα.ομως κατα την γνωμη μου αξιζει.

και η mito σιγουρα καλη αν και δε ξερω αν θα εμπιστευτω ξανα ιταλικο παρολο που η gt με ειχε τρελανει καποτε που την ειχα...αλλα ετρεχα συνεχεια στα service.κι οχι απο κακη συντηρηση,γιατι αν με γνωρισεις θα δεις οτι τα οχηματα μου μπορει να ειναι και καλυτερης καταστασης απο οχηματα αντιπροσωπειας.

σε οτι θελεις,εδω ειμαι φιλε μου.ακομα και να συναντηθουμε.

Η υπομονή είναι πικρή,αλλά ο καρπός της είναι γλυκός.

Link to comment
Share on other sites

Ταξιδιώτη, δεν σε έχω ξεχάσει, θα σου απαντήσω μόλις βρω λίγο χρόνο...;)

 

Προς το παρόν, αυτό εδώ που πέτυχα σήμερα στο Πανεπιστήμιο, τι είναι??

 

Είναι κάπως εντυπωσιακό......

 

http://img503.yfrog.com/i/img0547x.jpg/

 

http://img442.yfrog.com/i/img0546m.jpg/

Link to comment
Share on other sites

Ταξιδιώτη, δεν σε έχω ξεχάσει, θα σου απαντήσω μόλις βρω λίγο χρόνο...;)

 

Προς το παρόν, αυτό εδώ που πέτυχα σήμερα στο Πανεπιστήμιο, τι είναι??

 

Είναι κάπως εντυπωσιακό......

 

http://img503.yfrog.com/i/img0547x.jpg/

 

http://img442.yfrog.com/i/img0546m.jpg/

κανονικο Mini ειναι με body kit works αν θυμαμαι σωστα.το συγκεκριμενο Mini ηταν καπου στα 300 αλογα αλλα συνεχεια του εσπαγε.την προηγουμενη βδομαδα το εβγαλε απο μηχανικο παλι,με πολυ λιγοτερα αλογα αυτη την φορα κατω απο το καπο.πονεμενο αμαξι δυστυχως...κι αποτυχημενο project μιας και το σπασιμο ηταν συνεχεια κοντα.

Η υπομονή είναι πικρή,αλλά ο καρπός της είναι γλυκός.

Link to comment
Share on other sites

Παιδια ξερετε αν ισχυει οτι το σασμαν απο τα mini cooper "σπαει" ευκολα οταν το δουλευει εντονα??
οχι φυσικα,τωρα αμα καποιος τις καρφωνει τις ταχυτητες νομιζοντας πως εχει χερι σιδερο,ε τι να κανει κι αυτο.

Η υπομονή είναι πικρή,αλλά ο καρπός της είναι γλυκός.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...