Jump to content

Περιπέτεια με e-shop και InfoQuest !!!!


Alkis27
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Καλημέρα σε όλους και καλές γιορτές.Δυστυχώς για μένα οι γιορτές δε θα είναι και τόσο καλές λόγω (για μια ακόμα φορά) της ελληνικής προχειρότητας και νοοτροπίας ορισμένων ηλεκτρονικών μαγαζιών και αντιπροσωπειών.Ονομάζομαι Τσεπαπαδάκης Περικλής και είμαι κάτοχος του ηχοσυστήματος Logitech z-5500 (αυτά με το τέρας subwoofer) τα οποία βρίσκονται εντός εγγύησης.Πριν 1 μήνα ξαφνικά χάλασε η έξοδος front-left.Ο ήχος έβγαινε πολύ χαμηλός και παραμορφωμένος όποιο ηχείο και αν σύνδεα εκεί.Επικοινώνησα με το service του e-shop (από όπου και τα έχω αγοράσει) και αφού μου δώσανε αριθμό RMA μου είπαν να τους τα πάω για να τα δούνε ,πράγμα και έγινε.Παρόλο που τους εξήγησα οτι δεν υπάρχει πρόβλημα σε κανένα ηχείο αλλά στην έξοδο του sub αυτοί επέμεναν οτι πρέπει να τα συσκευάσω όλα και να τα στείλω πράγμα αρκετά δύσκολο λόγω του τελικού όγκου του πακέτου.Τελικά με δικιά μου χρέωση ήρθε οδηγός και τα πήρε.Στη συνέχεια το service του eshop τα προώθησε στην αντιπροσωπεία Info-quest προς επισκευή.Υστερα από υπομονη σχεδόν ενός μήνα (!!) μου τα επιστρέψανε λέγοντας μου οτι το πρόβλημα επιδιορθώθηκε με την αντικατάσταση κάποιας ασφάλειας.Εχω και σχετικό χαρτί της Infoquest.Αφήστε που μου τα χτυπήσανε σε ένα σωρό μεριές...Αφού τα ξαναεγκατέστησα στο χώρο μου ,με μεγάλη μου έκπληξη διαπίστωσα οτι τώρα δεν έβγαινε καθόλου ήχος από την έξοδο του κεντρικού ηχείου !!!! Αγανακτισμένος επικοινώνησα με το eshop και τους παρακάλεσα να μου δώσουν κάποιο τηλέφωνο του τεχνικού τμήματος της Infoquest για να επικοινωνήσω άμεσα να δω τί θα κάνω.Αυτοί αρνήθηκαν να μου δώσουν κάποιο τηλέφωνο λέγοντας μου οτι η διαδικάσία είναι τα τα στείλω πάλι σε αυτούς (πάλι με δικιά μου χρέωση μεταφορικών) και αυτοί να τα προωθήσουν στην αντιπροσωπεία ξανά! Λυπάμαι πολύ γιατί όλη αυτή η προχειρότητα και ανευθυνότητα τελικό αποδέκτη έχουν πάντα τον καταναλωτή ο οποίος δεν απολαμβάνει τα προιόντα και τις υπηρεσίες για τις οποίες έχει πληρώσει αλλά αναγκάζεται να ταλαιπωρείται ολοένα και περισότερο. Σας ευχαριστώ για το χρόνο σας και ελπίζω το παράπονο μου τα φτάσει στα αυτιά των αρμοδίων.
Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα σε όλους και καλές γιορτές.Δυστυχώς για μένα οι γιορτές δε θα είναι και τόσο καλές λόγω (για μια ακόμα φορά) της ελληνικής προχειρότητας και νοοτροπίας ορισμένων ηλεκτρονικών μαγαζιών και αντιπροσωπειών.Ονομάζομαι Τσεπαπαδάκης Περικλής και είμαι κάτοχος του ηχοσυστήματος Logitech z-5500 (αυτά με το τέρας subwoofer) τα οποία βρίσκονται εντός εγγύησης.Πριν 1 μήνα ξαφνικά χάλασε η έξοδος front-left.Ο ήχος έβγαινε πολύ χαμηλός και παραμορφωμένος όποιο ηχείο και αν σύνδεα εκεί.Επικοινώνησα με το service του e-shop (από όπου και τα έχω αγοράσει) και αφού μου δώσανε αριθμό RMA μου είπαν να τους τα πάω για να τα δούνε ,πράγμα και έγινε.Παρόλο που τους εξήγησα οτι δεν υπάρχει πρόβλημα σε κανένα ηχείο αλλά στην έξοδο του sub αυτοί επέμεναν οτι πρέπει να τα συσκευάσω όλα και να τα στείλω πράγμα αρκετά δύσκολο λόγω του τελικού όγκου του πακέτου.Τελικά με δικιά μου χρέωση ήρθε οδηγός και τα πήρε.Στη συνέχεια το service του eshop τα προώθησε στην αντιπροσωπεία Info-quest προς επισκευή.Υστερα από υπομονη σχεδόν ενός μήνα (!!) μου τα επιστρέψανε λέγοντας μου οτι το πρόβλημα επιδιορθώθηκε με την αντικατάσταση κάποιας ασφάλειας.Εχω και σχετικό χαρτί της Infoquest.Αφήστε που μου τα χτυπήσανε σε ένα σωρό μεριές...Αφού τα ξαναεγκατέστησα στο χώρο μου ,με μεγάλη μου έκπληξη διαπίστωσα οτι τώρα δεν έβγαινε καθόλου ήχος από την έξοδο του κεντρικού ηχείου !!!! Αγανακτισμένος επικοινώνησα με το eshop και τους παρακάλεσα να μου δώσουν κάποιο τηλέφωνο του τεχνικού τμήματος της Infoquest για να επικοινωνήσω άμεσα να δω τί θα κάνω.Αυτοί αρνήθηκαν να μου δώσουν κάποιο τηλέφωνο λέγοντας μου οτι η διαδικάσία είναι τα τα στείλω πάλι σε αυτούς (πάλι με δικιά μου χρέωση μεταφορικών) και αυτοί να τα προωθήσουν στην αντιπροσωπεία ξανά! Λυπάμαι πολύ γιατί όλη αυτή η προχειρότητα και ανευθυνότητα τελικό αποδέκτη έχουν πάντα τον καταναλωτή ο οποίος δεν απολαμβάνει τα προιόντα και τις υπηρεσίες για τις οποίες έχει πληρώσει αλλά αναγκάζεται να ταλαιπωρείται ολοένα και περισότερο. Σας ευχαριστώ για το χρόνο σας και ελπίζω το παράπονο μου τα φτάσει στα αυτιά των αρμοδίων.

 

Καλό θα ήταν εφόσον δεν έχεις κάνει κάποιο λάθος εσύ στην συνδεσμολογία (άνθρωποι είμαστε :) ) να προχωρήσεις σε καταγγελία στο ΙΝΚΑ.

 

:)

Link to comment
Share on other sites

@Alkis27:

 

Καταγγελία στο efpolis.gr

 

Ζητώντας να αντικατασταθούν (εφόσον στα χτύπησαν) με καινούργια χωρίς επιβάρυνση μεταφορικών.

Link to comment
Share on other sites

...Και πάμε στην πραγματικότητα γιατί δεν πρόκειται να βγάλεις άκρη.. Στην έλλάδα ζείς ;)

 

Για να λές ότι έβγαινε πολύ χαμηλός και παραμορφωμένος πάει να πει ότι κάποιο πρόβλημα υπήρχε στην έξοδο η στην είσοδο front-left. Αν ήταν πρόβλημα στην έξοδο τότε μάλλον κάηκε η συγκεκριμένη έξοδος ή αν ήταν στην είσοδο τότε το πρόβλημα είναι στην προενίσχυση η θα τα "φτυσε" κάποιος πυκνωτής ή αντίσταση. Όλα αυτά εάν δεν έχεις κάνει εσύ κάποιο λάθος στη συνδεσμολογία ή κάποιο καλώδιο δεν ήταν καλό. Και εσύ να έκανες λάθος δηλαδή, δεν μπορείς να δημιουργήσεις τα παραπάνω προβλήματα, απλά δεν θα ακουγώταν σωστά μέχρι να φτιάξεις το καλώδιο.

 

Καλά αυτό με την ασφάλεια δεν το σχολιάζω..

 

Όσο για το δεύτερο πρόβλημα όταν ξαναπήρες τα ηχεία: είσαι σίγουρος ότι είναι τα δικά σου?

Αν ναι, δώς τους τα πίσω και πέστους να αλλάξουν μια ασφάλεια και για το κεντρικό ηχείο :lol: :lol: :lol:

 

Να ξες ότι όταν παίρνεις κάτι απ'το e-shop(και το κάθε e-shop), παθαίνει κάτι και είναι μες στην εγγύηση, πολύ δύσκολα να στο φτιάξουν. Όταν το αγοράζεις σου λένε 1000-2 για την εγγύηση αλλα άν έρθει εκείνη η ώρα είναι δύσκολα τα πράγματα.

 

Για να μην ταλαιπωριέσαι άδικα, δωσε τον ενισχυτή σε έναν ηλεκτρονικό να στο διορθώσει. Με ~20€ δεν θα ξαναασχοληθείς με εγγυήσεις(=ταλαιπορια=νεύρα) ;) :D

[imgalign]http://img140.imageshack.us/img140/3467/graphic12copy4pt.gif[/imgalign]

 

 

www.hlektronika.gr - Ο Κόσμος των Hλεκτρονικών!

Link to comment
Share on other sites

Αυτό που πρέπει να κάνεις (όπως και στις περισσότερες περιπτώσεις) είναι να απευθυνθείς κατευθείαν στην αντιπροσωπεία. Αυτή εισάγει το προϊόν και παρέχει την εγγύηση. Το e-shop είναι μεσάζοντας, δεν χρειάζεται να ασχοληθείς μαζί του, εφόσον δεν πρόκειται για κάποια παραιεισαγωγή (που δεν είναι από αυτά που γράφεις).
Link to comment
Share on other sites

Αυτά παθαίνει κανείς οταν αγοράζει απο το eshop... τα έχουμε πει αρκετές φορές αλλά κάποιοι δεν καταλαβαίνουν.
Ti na balw twra edw.. den kserw!
Link to comment
Share on other sites

Δεν είναι έτσι. Δυστυχώς προβλήματα μπορεί να αντιμετωπίσει κανείς με την πλειοψηφεία των καταστημάτων.
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Εχω ακουσει απο πολλους παραπονα απο την εξυπηρητηση του e-shop αλλα να σας πω και αυτο.Ενας φιλος μου ειχε παρει μια καρτα γραφικων MSI η οποια ηταν ελαττωματικη,την πηγε πισω και του ειπαν οτι δεν μπορει να διορθωθει και αμα θελει να παρει μια αλλη απο αυτες που του προτειναν και τελικα πηρε μια ASUS η οποια ηταν πιο ακριβη απο την πρωτη και δεν πληρωσε ουτε ευρω παραπανω.Και θα συμφωνισω με τον mcde που αναφερει πως ειναι μεσαζοντας.Το e-shop ειναι αποθηκη που διακινει προιοντα,αν υπαρξει καποιο προβλημα αυτο στελνεται στην αντιπροσωπια μπαινει σε σειρα προτεραιοτητας διορθωνεται πηγαινει ξανα στο e-shop και απο κει στον αγοραστη γι αυτο και υπαρχει μεγαλη καθυστεριση.Γι αυτο πρεπει να απευθυνεστε στην αντιπρωσωπια το e-shop δεν δινει εγγυηση παρα μονο στους υπολογιστες innovator που λεει οτι σε περιπτωση βλαβης πηγαινει στο τεχνικο τμημα,για τα αλλα προιοντα δεν δινει καμια εγγυηση παρα μονο της αντιπροσωπιας αρα εκει θα πρεπει να απευθυνεται ο καθενας,το e-shop ποτε δεν ανακοινωσε οτι αναλαμβανει την επιδιορθωση καποιου προιοντος σε μικρο χρονικο διαστημα σε αντιθεση με το πλαισιο που δινει περα απο την εγγυηση αντιπροσωπιας δικια του εγγυηση που σημαινει οτι αν υπαρχει καποιο προβλημα το προιον στελνεται σε εγκαταστασεις του πλαισιο αρα λιγοτερος χρονος διορθωσης αρα καλυτερη εξυπηρετηση.Αυτο ειναι το e-shop και γενικα ολα τα e-shops και οσο για καταγγελια στο ΙΝΚΑ δεν νομιζω να γινει τιποτα γιατι πρωτον ειμαστε στην Ελλαδα και δευτεον το e-shop εινα αποθηκη και οχι καταστημα
[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Αυτά παθαίνει κανείς οταν αγοράζει απο το eshop... τα έχουμε πει αρκετές φορές αλλά κάποιοι δεν καταλαβαίνουν.

έχω αγοράσει πολλές φορές από το eshop και δεν είδα πρόβλημα.

 

βέβαια μπορεί απλά να μην έτυχε. αντίθετα στο plaisio έχεις ακόμα... πιστωτικό υπόλοιπο από επιστροφές.

Alex = the best!

http://www.myphone.gr/gallery/data/500/9260sakalogo1.gifτο blog μου

PIN: 20DDA1B0 (Storm)

Link to comment
Share on other sites

"Αυτά παθαίνει κανείς οταν αγοράζει απο το eshop... τα έχουμε πει αρκετές φορές αλλά κάποιοι δεν καταλαβαίνουν."

 

Επειδή εγώ δεν καταλαβαίνω,τι διαφορά έχει πχ η κάρτα γραφικών που πουλάει το e-shop από την ίδια κάρτα γραφικών που πουλάει το Multirama πχ?

Να έχεις φαντασία για να μην πεθάνεις από έκπληξη._
Link to comment
Share on other sites

"Αυτά παθαίνει κανείς οταν αγοράζει απο το eshop... τα έχουμε πει αρκετές φορές αλλά κάποιοι δεν καταλαβαίνουν."

 

Επειδή εγώ δεν καταλαβαίνω,τι διαφορά έχει πχ η κάρτα γραφικών που πουλάει το e-shop από την ίδια κάρτα γραφικών που πουλάει το Multirama πχ?

Του E-shop είναι ληγμένες :lol: :lol: :lol:

 

Τα προϊόντα δεν έχουν καμία διαφορά.

Η μόνη διαφορά είναι στο ότι πολλές φορές δεν αναλαμβάνουν αλλαγές/επισκευές μέσα στην εγγύηση ή όταν αναλαμβάνουν κάνουν 45 χρόνια μέχρι να στο επιστρέψουν...

 

Παρ'όλα αυτά το 98% των αγορών μου το κάνω απ'το e-shop και τα υπόλοιπο σε άλλα.

Αυτό όχι για κάποιον συγκεκριμένο λόγο, απλά αυτό που θέλω δεν το έχει το e-shop :p

 

Δεν με ενδιέφερε ποτέ η εγγύηση και ούτε πρόκειται.

 

Γιατί να ταλαιποριέμαι άδικα? Αφού ήμουν άτυχος και έπεσε το χαλασμένο σε εμένα, θα το φτιάξω με τον τρόπο που ξέρω εγώ, χωρίς να ταλαιποριέμαι χωρίς λόγο και δεν θα βασίστώ στο περίμενε του καθενός.

 

Ισχύει για το κάθε e-shop

[imgalign]http://img140.imageshack.us/img140/3467/graphic12copy4pt.gif[/imgalign]

 

 

www.hlektronika.gr - Ο Κόσμος των Hλεκτρονικών!

Link to comment
Share on other sites

Δεν με ενδιέφερε ποτέ η εγγύηση και ούτε πρόκειται.

 

Γιατί να ταλαιποριέμαι άδικα? Αφού ήμουν άτυχος και έπεσε το χαλασμένο σε εμένα, θα το φτιάξω με τον τρόπο που ξέρω εγώ, χωρίς να ταλαιποριέμαι χωρίς λόγο και δεν θα βασίστώ στο περίμενε του καθενός.

Συγνώμη, τι λες; :blink: Ότι θα έχω εγώ λ.χ. αγοράσει μια κάρτα γραφικών των 500€ και αμα μου χαλάσει θα δοκιμάσω να την φτιάξω μόνος μου; :wacko: Και πως θα το κάνω αυτό; :worry:

Samsung Galaxy A52s 5G (SM-A5288/DS)

Samsung Galaxy Watch5 Pro (SM-R920)

 

★ ★ ★ ★ ★ ★

Link to comment
Share on other sites

Συγνώμη, τι λες; :blink: Ότι θα έχω εγώ λ.χ. αγοράσει μια κάρτα γραφικών των 500€ και αμα μου χαλάσει θα δοκιμάσω να την φτιάξω μόνος μου; :wacko: Και πως θα το κάνω αυτό; :worry:

1)Αποψη μου όλα αυτά και 2) εγώ δεν θα έπαιρνα κάτι τόσο ακριβό. Εμένα αν μου χαλούσε κάτι τόσο πολύπλοκο όπως την κάρτα γραφικών, θα έπαιρνα άλλη.

 

Πήγαινε την πίσω για φτιάξιμο ή αλλαγή. Πάντως δύσκολα κάτι τόσο ακριβό να σου χαλάσει απο μόνο του...

Αν στην αλλάξουν καλώς, αλλιώς έρχεσαι εδώ και ανοίγεις thread και λες τα παράπονα σου ;) :)

[imgalign]http://img140.imageshack.us/img140/3467/graphic12copy4pt.gif[/imgalign]

 

 

www.hlektronika.gr - Ο Κόσμος των Hλεκτρονικών!

Link to comment
Share on other sites

Σε οτι προιόν αντιπροσωπεύει η Infoquest αν χρειαστεί επισκευή μπορείς να 'παρακάμψεις' το κατάστημα απ'όπου το αγόρασες κ να τους το στείλεις μόνος σου..Αφού επικοινωνήσεις μαζί τους έρχεται κούριερ (ACS, είναι θυγατρική της infoquest) το παραλαμβάνει στην πόρτα σου κ το στέλνει στην αντιπροσωπία ΔΩΡΕΑΝ (εφόσον είναι στην εγγύηση) κ μετά στο επιστρέφει πάλι στην πόρτα σου..

 

Τηλ. επικοινωνίας είναι 210-9299260

Link to comment
Share on other sites

Αυτά παθαίνει κανείς οταν αγοράζει απο το eshop... τα έχουμε πει αρκετές φορές αλλά κάποιοι δεν καταλαβαίνουν.

 

Μα τι λες??? Μπορω να αντεξω την Ιντερνετοφοβια σε οποιαδηποτε κουβεντα, αλλα οχι σε καποια που γινεται σε ενα ιντρνετικο φορουμ....

_____________________________________________

Be the change you want to see in the world.

Mahatma Gandhi

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
Να υπενθυμισω οτι καλο θα ηταν να μην δημοσιευετε τετοιες εμπειριες και να μην αναφερετε τα ονοματα των eshops μην την πατησει κανεις οπως ενας φιλος που που ειχε αναφερει μια δυσαρεστη εμπειρια και ο οποιος τωρα τραβιεται στα δικαστηρια απο το ηλεκρτονικο καταστημα(δεν θα πω ονομα) με την κατηγορια της δυσφιμησης της εταιριας.
[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Σιγά μην του πάρουν και το σπίτι. :mad: Αν έχει δίκιο, αυτός πρέπει να τους τρέχει στα δικαστήρια...

Samsung Galaxy A52s 5G (SM-A5288/DS)

Samsung Galaxy Watch5 Pro (SM-R920)

 

★ ★ ★ ★ ★ ★

Link to comment
Share on other sites

Σιγά μην φοβηθώ εγώ να πω ότι πχ στο x-shop.τάδε είναι απατεώνες ή ότι στην "Επισκευές ο Μήτσος" μου χτυπάνε τα ηχεία και τα καταστρέφουν.Το ίντερνετ δεν είναι μόνο πηγή πειρατικού υλικο...Είναι και μια κοινότητα που σε πολλές περιπτώσεις έχει δώσει ισχυρά μαθήματα σεβασμού σε αετονύχηδες.Αλλάξτε τους τα φώτα,μην φοβάστε τίποτα.
Να έχεις φαντασία για να μην πεθάνεις από έκπληξη._
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...