Alkis27 Δημοσιεύτηκε December 22, 2007 Κοινοποίηση Δημοσιεύτηκε December 22, 2007 Καλημέρα σε όλους και καλές γιορτές.Δυστυχώς για μένα οι γιορτές δε θα είναι και τόσο καλές λόγω (για μια ακόμα φορά) της ελληνικής προχειρότητας και νοοτροπίας ορισμένων ηλεκτρονικών μαγαζιών και αντιπροσωπειών.Ονομάζομαι Τσεπαπαδάκης Περικλής και είμαι κάτοχος του ηχοσυστήματος Logitech z-5500 (αυτά με το τέρας subwoofer) τα οποία βρίσκονται εντός εγγύησης.Πριν 1 μήνα ξαφνικά χάλασε η έξοδος front-left.Ο ήχος έβγαινε πολύ χαμηλός και παραμορφωμένος όποιο ηχείο και αν σύνδεα εκεί.Επικοινώνησα με το service του e-shop (από όπου και τα έχω αγοράσει) και αφού μου δώσανε αριθμό RMA μου είπαν να τους τα πάω για να τα δούνε ,πράγμα και έγινε.Παρόλο που τους εξήγησα οτι δεν υπάρχει πρόβλημα σε κανένα ηχείο αλλά στην έξοδο του sub αυτοί επέμεναν οτι πρέπει να τα συσκευάσω όλα και να τα στείλω πράγμα αρκετά δύσκολο λόγω του τελικού όγκου του πακέτου.Τελικά με δικιά μου χρέωση ήρθε οδηγός και τα πήρε.Στη συνέχεια το service του eshop τα προώθησε στην αντιπροσωπεία Info-quest προς επισκευή.Υστερα από υπομονη σχεδόν ενός μήνα (!!) μου τα επιστρέψανε λέγοντας μου οτι το πρόβλημα επιδιορθώθηκε με την αντικατάσταση κάποιας ασφάλειας.Εχω και σχετικό χαρτί της Infoquest.Αφήστε που μου τα χτυπήσανε σε ένα σωρό μεριές...Αφού τα ξαναεγκατέστησα στο χώρο μου ,με μεγάλη μου έκπληξη διαπίστωσα οτι τώρα δεν έβγαινε καθόλου ήχος από την έξοδο του κεντρικού ηχείου !!!! Αγανακτισμένος επικοινώνησα με το eshop και τους παρακάλεσα να μου δώσουν κάποιο τηλέφωνο του τεχνικού τμήματος της Infoquest για να επικοινωνήσω άμεσα να δω τί θα κάνω.Αυτοί αρνήθηκαν να μου δώσουν κάποιο τηλέφωνο λέγοντας μου οτι η διαδικάσία είναι τα τα στείλω πάλι σε αυτούς (πάλι με δικιά μου χρέωση μεταφορικών) και αυτοί να τα προωθήσουν στην αντιπροσωπεία ξανά! Λυπάμαι πολύ γιατί όλη αυτή η προχειρότητα και ανευθυνότητα τελικό αποδέκτη έχουν πάντα τον καταναλωτή ο οποίος δεν απολαμβάνει τα προιόντα και τις υπηρεσίες για τις οποίες έχει πληρώσει αλλά αναγκάζεται να ταλαιπωρείται ολοένα και περισότερο. Σας ευχαριστώ για το χρόνο σας και ελπίζω το παράπονο μου τα φτάσει στα αυτιά των αρμοδίων. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
jog Δημ. December 22, 2007 Κοινοποίηση Δημ. December 22, 2007 Καλημέρα σε όλους και καλές γιορτές.Δυστυχώς για μένα οι γιορτές δε θα είναι και τόσο καλές λόγω (για μια ακόμα φορά) της ελληνικής προχειρότητας και νοοτροπίας ορισμένων ηλεκτρονικών μαγαζιών και αντιπροσωπειών.Ονομάζομαι Τσεπαπαδάκης Περικλής και είμαι κάτοχος του ηχοσυστήματος Logitech z-5500 (αυτά με το τέρας subwoofer) τα οποία βρίσκονται εντός εγγύησης.Πριν 1 μήνα ξαφνικά χάλασε η έξοδος front-left.Ο ήχος έβγαινε πολύ χαμηλός και παραμορφωμένος όποιο ηχείο και αν σύνδεα εκεί.Επικοινώνησα με το service του e-shop (από όπου και τα έχω αγοράσει) και αφού μου δώσανε αριθμό RMA μου είπαν να τους τα πάω για να τα δούνε ,πράγμα και έγινε.Παρόλο που τους εξήγησα οτι δεν υπάρχει πρόβλημα σε κανένα ηχείο αλλά στην έξοδο του sub αυτοί επέμεναν οτι πρέπει να τα συσκευάσω όλα και να τα στείλω πράγμα αρκετά δύσκολο λόγω του τελικού όγκου του πακέτου.Τελικά με δικιά μου χρέωση ήρθε οδηγός και τα πήρε.Στη συνέχεια το service του eshop τα προώθησε στην αντιπροσωπεία Info-quest προς επισκευή.Υστερα από υπομονη σχεδόν ενός μήνα (!!) μου τα επιστρέψανε λέγοντας μου οτι το πρόβλημα επιδιορθώθηκε με την αντικατάσταση κάποιας ασφάλειας.Εχω και σχετικό χαρτί της Infoquest.Αφήστε που μου τα χτυπήσανε σε ένα σωρό μεριές...Αφού τα ξαναεγκατέστησα στο χώρο μου ,με μεγάλη μου έκπληξη διαπίστωσα οτι τώρα δεν έβγαινε καθόλου ήχος από την έξοδο του κεντρικού ηχείου !!!! Αγανακτισμένος επικοινώνησα με το eshop και τους παρακάλεσα να μου δώσουν κάποιο τηλέφωνο του τεχνικού τμήματος της Infoquest για να επικοινωνήσω άμεσα να δω τί θα κάνω.Αυτοί αρνήθηκαν να μου δώσουν κάποιο τηλέφωνο λέγοντας μου οτι η διαδικάσία είναι τα τα στείλω πάλι σε αυτούς (πάλι με δικιά μου χρέωση μεταφορικών) και αυτοί να τα προωθήσουν στην αντιπροσωπεία ξανά! Λυπάμαι πολύ γιατί όλη αυτή η προχειρότητα και ανευθυνότητα τελικό αποδέκτη έχουν πάντα τον καταναλωτή ο οποίος δεν απολαμβάνει τα προιόντα και τις υπηρεσίες για τις οποίες έχει πληρώσει αλλά αναγκάζεται να ταλαιπωρείται ολοένα και περισότερο. Σας ευχαριστώ για το χρόνο σας και ελπίζω το παράπονο μου τα φτάσει στα αυτιά των αρμοδίων. Καλό θα ήταν εφόσον δεν έχεις κάνει κάποιο λάθος εσύ στην συνδεσμολογία (άνθρωποι είμαστε :) ) να προχωρήσεις σε καταγγελία στο ΙΝΚΑ. :) Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
vatan Δημ. December 22, 2007 Κοινοποίηση Δημ. December 22, 2007 για προχωρα σε καταγγελιες στους αρμοδιους φορεις και να δεις για ποτε θα τα φτιαξουν. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
ariadgr Δημ. December 22, 2007 Κοινοποίηση Δημ. December 22, 2007 @Alkis27: Καταγγελία στο efpolis.gr Ζητώντας να αντικατασταθούν (εφόσον στα χτύπησαν) με καινούργια χωρίς επιβάρυνση μεταφορικών. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
PCMan Δημ. December 22, 2007 Κοινοποίηση Δημ. December 22, 2007 ...Και πάμε στην πραγματικότητα γιατί δεν πρόκειται να βγάλεις άκρη.. Στην έλλάδα ζείς ;) Για να λές ότι έβγαινε πολύ χαμηλός και παραμορφωμένος πάει να πει ότι κάποιο πρόβλημα υπήρχε στην έξοδο η στην είσοδο front-left. Αν ήταν πρόβλημα στην έξοδο τότε μάλλον κάηκε η συγκεκριμένη έξοδος ή αν ήταν στην είσοδο τότε το πρόβλημα είναι στην προενίσχυση η θα τα "φτυσε" κάποιος πυκνωτής ή αντίσταση. Όλα αυτά εάν δεν έχεις κάνει εσύ κάποιο λάθος στη συνδεσμολογία ή κάποιο καλώδιο δεν ήταν καλό. Και εσύ να έκανες λάθος δηλαδή, δεν μπορείς να δημιουργήσεις τα παραπάνω προβλήματα, απλά δεν θα ακουγώταν σωστά μέχρι να φτιάξεις το καλώδιο. Καλά αυτό με την ασφάλεια δεν το σχολιάζω.. Όσο για το δεύτερο πρόβλημα όταν ξαναπήρες τα ηχεία: είσαι σίγουρος ότι είναι τα δικά σου? Αν ναι, δώς τους τα πίσω και πέστους να αλλάξουν μια ασφάλεια και για το κεντρικό ηχείο :lol: :lol: :lol: Να ξες ότι όταν παίρνεις κάτι απ'το e-shop(και το κάθε e-shop), παθαίνει κάτι και είναι μες στην εγγύηση, πολύ δύσκολα να στο φτιάξουν. Όταν το αγοράζεις σου λένε 1000-2 για την εγγύηση αλλα άν έρθει εκείνη η ώρα είναι δύσκολα τα πράγματα. Για να μην ταλαιπωριέσαι άδικα, δωσε τον ενισχυτή σε έναν ηλεκτρονικό να στο διορθώσει. Με ~20€ δεν θα ξαναασχοληθείς με εγγυήσεις(=ταλαιπορια=νεύρα) ;) :D Παράθεση [imgalign]http://img140.imageshack.us/img140/3467/graphic12copy4pt.gif[/imgalign] www.hlektronika.gr - Ο Κόσμος των Hλεκτρονικών! Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
mcde Δημ. December 22, 2007 Κοινοποίηση Δημ. December 22, 2007 Αυτό που πρέπει να κάνεις (όπως και στις περισσότερες περιπτώσεις) είναι να απευθυνθείς κατευθείαν στην αντιπροσωπεία. Αυτή εισάγει το προϊόν και παρέχει την εγγύηση. Το e-shop είναι μεσάζοντας, δεν χρειάζεται να ασχοληθείς μαζί του, εφόσον δεν πρόκειται για κάποια παραιεισαγωγή (που δεν είναι από αυτά που γράφεις). Παράθεση http://mcde.gr/tw/twitter-bird-light-bgs.png Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
TearDrop Δημ. December 24, 2007 Κοινοποίηση Δημ. December 24, 2007 Αυτά παθαίνει κανείς οταν αγοράζει απο το eshop... τα έχουμε πει αρκετές φορές αλλά κάποιοι δεν καταλαβαίνουν. Παράθεση Ti na balw twra edw.. den kserw! Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
mcde Δημ. December 24, 2007 Κοινοποίηση Δημ. December 24, 2007 Δεν είναι έτσι. Δυστυχώς προβλήματα μπορεί να αντιμετωπίσει κανείς με την πλειοψηφεία των καταστημάτων. Παράθεση http://mcde.gr/tw/twitter-bird-light-bgs.png Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
geofromalimos Δημ. January 4, 2008 Κοινοποίηση Δημ. January 4, 2008 Έχουμε κάποια πρόοδο?Τι έγινε τελικά με τα ηχεία? Παράθεση Να έχεις φαντασία για να μην πεθάνεις από έκπληξη._ Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
zyp3r Δημ. January 5, 2008 Κοινοποίηση Δημ. January 5, 2008 Εχω ακουσει απο πολλους παραπονα απο την εξυπηρητηση του e-shop αλλα να σας πω και αυτο.Ενας φιλος μου ειχε παρει μια καρτα γραφικων MSI η οποια ηταν ελαττωματικη,την πηγε πισω και του ειπαν οτι δεν μπορει να διορθωθει και αμα θελει να παρει μια αλλη απο αυτες που του προτειναν και τελικα πηρε μια ASUS η οποια ηταν πιο ακριβη απο την πρωτη και δεν πληρωσε ουτε ευρω παραπανω.Και θα συμφωνισω με τον mcde που αναφερει πως ειναι μεσαζοντας.Το e-shop ειναι αποθηκη που διακινει προιοντα,αν υπαρξει καποιο προβλημα αυτο στελνεται στην αντιπροσωπια μπαινει σε σειρα προτεραιοτητας διορθωνεται πηγαινει ξανα στο e-shop και απο κει στον αγοραστη γι αυτο και υπαρχει μεγαλη καθυστεριση.Γι αυτο πρεπει να απευθυνεστε στην αντιπρωσωπια το e-shop δεν δινει εγγυηση παρα μονο στους υπολογιστες innovator που λεει οτι σε περιπτωση βλαβης πηγαινει στο τεχνικο τμημα,για τα αλλα προιοντα δεν δινει καμια εγγυηση παρα μονο της αντιπροσωπιας αρα εκει θα πρεπει να απευθυνεται ο καθενας,το e-shop ποτε δεν ανακοινωσε οτι αναλαμβανει την επιδιορθωση καποιου προιοντος σε μικρο χρονικο διαστημα σε αντιθεση με το πλαισιο που δινει περα απο την εγγυηση αντιπροσωπιας δικια του εγγυηση που σημαινει οτι αν υπαρχει καποιο προβλημα το προιον στελνεται σε εγκαταστασεις του πλαισιο αρα λιγοτερος χρονος διορθωσης αρα καλυτερη εξυπηρετηση.Αυτο ειναι το e-shop και γενικα ολα τα e-shops και οσο για καταγγελια στο ΙΝΚΑ δεν νομιζω να γινει τιποτα γιατι πρωτον ειμαστε στην Ελλαδα και δευτεον το e-shop εινα αποθηκη και οχι καταστημα Παράθεση [sIGPIC][/sIGPIC] Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Alexkass Δημ. January 5, 2008 Κοινοποίηση Δημ. January 5, 2008 Αυτά παθαίνει κανείς οταν αγοράζει απο το eshop... τα έχουμε πει αρκετές φορές αλλά κάποιοι δεν καταλαβαίνουν. έχω αγοράσει πολλές φορές από το eshop και δεν είδα πρόβλημα. βέβαια μπορεί απλά να μην έτυχε. αντίθετα στο plaisio έχεις ακόμα... πιστωτικό υπόλοιπο από επιστροφές. Παράθεση Alex = the best! http://www.myphone.gr/gallery/data/500/9260sakalogo1.gifτο blog μου PIN: 20DDA1B0 (Storm) Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
geofromalimos Δημ. January 10, 2008 Κοινοποίηση Δημ. January 10, 2008 "Αυτά παθαίνει κανείς οταν αγοράζει απο το eshop... τα έχουμε πει αρκετές φορές αλλά κάποιοι δεν καταλαβαίνουν." Επειδή εγώ δεν καταλαβαίνω,τι διαφορά έχει πχ η κάρτα γραφικών που πουλάει το e-shop από την ίδια κάρτα γραφικών που πουλάει το Multirama πχ? Παράθεση Να έχεις φαντασία για να μην πεθάνεις από έκπληξη._ Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
PCMan Δημ. January 11, 2008 Κοινοποίηση Δημ. January 11, 2008 "Αυτά παθαίνει κανείς οταν αγοράζει απο το eshop... τα έχουμε πει αρκετές φορές αλλά κάποιοι δεν καταλαβαίνουν." Επειδή εγώ δεν καταλαβαίνω,τι διαφορά έχει πχ η κάρτα γραφικών που πουλάει το e-shop από την ίδια κάρτα γραφικών που πουλάει το Multirama πχ? Του E-shop είναι ληγμένες :lol: :lol: :lol: Τα προϊόντα δεν έχουν καμία διαφορά. Η μόνη διαφορά είναι στο ότι πολλές φορές δεν αναλαμβάνουν αλλαγές/επισκευές μέσα στην εγγύηση ή όταν αναλαμβάνουν κάνουν 45 χρόνια μέχρι να στο επιστρέψουν... Παρ'όλα αυτά το 98% των αγορών μου το κάνω απ'το e-shop και τα υπόλοιπο σε άλλα. Αυτό όχι για κάποιον συγκεκριμένο λόγο, απλά αυτό που θέλω δεν το έχει το e-shop :p Δεν με ενδιέφερε ποτέ η εγγύηση και ούτε πρόκειται. Γιατί να ταλαιποριέμαι άδικα? Αφού ήμουν άτυχος και έπεσε το χαλασμένο σε εμένα, θα το φτιάξω με τον τρόπο που ξέρω εγώ, χωρίς να ταλαιποριέμαι χωρίς λόγο και δεν θα βασίστώ στο περίμενε του καθενός. Ισχύει για το κάθε e-shop Παράθεση [imgalign]http://img140.imageshack.us/img140/3467/graphic12copy4pt.gif[/imgalign] www.hlektronika.gr - Ο Κόσμος των Hλεκτρονικών! Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
aimilios Δημ. January 11, 2008 Κοινοποίηση Δημ. January 11, 2008 Δεν με ενδιέφερε ποτέ η εγγύηση και ούτε πρόκειται. Γιατί να ταλαιποριέμαι άδικα? Αφού ήμουν άτυχος και έπεσε το χαλασμένο σε εμένα, θα το φτιάξω με τον τρόπο που ξέρω εγώ, χωρίς να ταλαιποριέμαι χωρίς λόγο και δεν θα βασίστώ στο περίμενε του καθενός.Συγνώμη, τι λες; :blink: Ότι θα έχω εγώ λ.χ. αγοράσει μια κάρτα γραφικών των 500€ και αμα μου χαλάσει θα δοκιμάσω να την φτιάξω μόνος μου; :wacko: Και πως θα το κάνω αυτό; :worry: Παράθεση Samsung Galaxy A52s 5G (SM-A5288/DS) Samsung Galaxy Watch5 Pro (SM-R920) ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
PCMan Δημ. January 11, 2008 Κοινοποίηση Δημ. January 11, 2008 Συγνώμη, τι λες; :blink: Ότι θα έχω εγώ λ.χ. αγοράσει μια κάρτα γραφικών των 500€ και αμα μου χαλάσει θα δοκιμάσω να την φτιάξω μόνος μου; :wacko: Και πως θα το κάνω αυτό; :worry: 1)Αποψη μου όλα αυτά και 2) εγώ δεν θα έπαιρνα κάτι τόσο ακριβό. Εμένα αν μου χαλούσε κάτι τόσο πολύπλοκο όπως την κάρτα γραφικών, θα έπαιρνα άλλη. Πήγαινε την πίσω για φτιάξιμο ή αλλαγή. Πάντως δύσκολα κάτι τόσο ακριβό να σου χαλάσει απο μόνο του... Αν στην αλλάξουν καλώς, αλλιώς έρχεσαι εδώ και ανοίγεις thread και λες τα παράπονα σου ;) :) Παράθεση [imgalign]http://img140.imageshack.us/img140/3467/graphic12copy4pt.gif[/imgalign] www.hlektronika.gr - Ο Κόσμος των Hλεκτρονικών! Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
juniorjack Δημ. January 11, 2008 Κοινοποίηση Δημ. January 11, 2008 Σε οτι προιόν αντιπροσωπεύει η Infoquest αν χρειαστεί επισκευή μπορείς να 'παρακάμψεις' το κατάστημα απ'όπου το αγόρασες κ να τους το στείλεις μόνος σου..Αφού επικοινωνήσεις μαζί τους έρχεται κούριερ (ACS, είναι θυγατρική της infoquest) το παραλαμβάνει στην πόρτα σου κ το στέλνει στην αντιπροσωπία ΔΩΡΕΑΝ (εφόσον είναι στην εγγύηση) κ μετά στο επιστρέφει πάλι στην πόρτα σου.. Τηλ. επικοινωνίας είναι 210-9299260 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
KostasV Δημ. January 12, 2008 Κοινοποίηση Δημ. January 12, 2008 Αυτά παθαίνει κανείς οταν αγοράζει απο το eshop... τα έχουμε πει αρκετές φορές αλλά κάποιοι δεν καταλαβαίνουν. Μα τι λες??? Μπορω να αντεξω την Ιντερνετοφοβια σε οποιαδηποτε κουβεντα, αλλα οχι σε καποια που γινεται σε ενα ιντρνετικο φορουμ.... Παράθεση _____________________________________________ Be the change you want to see in the world. Mahatma Gandhi Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
shodanjr_gr Δημ. January 12, 2008 Κοινοποίηση Δημ. January 12, 2008 Αναφέρεται συγκεκριμένα στο E-shop.gr, και όχι στα eshops γενικότερα ;) Παράθεση http://card.mygamercard.net/sig/shodangr.jpg New York, Neeeeeeeeeeeeeeeeeew York! Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
leros2004 Δημ. February 10, 2008 Κοινοποίηση Δημ. February 10, 2008 Για μένα στείλε 1 email στη logitech να δεις πως θα τους κόψει τον βήχα. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
zyp3r Δημ. February 10, 2008 Κοινοποίηση Δημ. February 10, 2008 Να υπενθυμισω οτι καλο θα ηταν να μην δημοσιευετε τετοιες εμπειριες και να μην αναφερετε τα ονοματα των eshops μην την πατησει κανεις οπως ενας φιλος που που ειχε αναφερει μια δυσαρεστη εμπειρια και ο οποιος τωρα τραβιεται στα δικαστηρια απο το ηλεκρτονικο καταστημα(δεν θα πω ονομα) με την κατηγορια της δυσφιμησης της εταιριας. Παράθεση [sIGPIC][/sIGPIC] Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
aimilios Δημ. February 11, 2008 Κοινοποίηση Δημ. February 11, 2008 Σιγά μην του πάρουν και το σπίτι. :mad: Αν έχει δίκιο, αυτός πρέπει να τους τρέχει στα δικαστήρια... Παράθεση Samsung Galaxy A52s 5G (SM-A5288/DS) Samsung Galaxy Watch5 Pro (SM-R920) ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
geofromalimos Δημ. February 12, 2008 Κοινοποίηση Δημ. February 12, 2008 Σιγά μην φοβηθώ εγώ να πω ότι πχ στο x-shop.τάδε είναι απατεώνες ή ότι στην "Επισκευές ο Μήτσος" μου χτυπάνε τα ηχεία και τα καταστρέφουν.Το ίντερνετ δεν είναι μόνο πηγή πειρατικού υλικο...Είναι και μια κοινότητα που σε πολλές περιπτώσεις έχει δώσει ισχυρά μαθήματα σεβασμού σε αετονύχηδες.Αλλάξτε τους τα φώτα,μην φοβάστε τίποτα. Παράθεση Να έχεις φαντασία για να μην πεθάνεις από έκπληξη._ Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.